19. juli 2005

Hanne Andersen [S]: Løsningen på socialdemokratisk fallit er befolkningsudskiftning

Det er svært at dø med ynde – en sandhed, venstrefløjen i Socialdemokratiet i disse år til fulde beviser. Se blot hvorledes Hanne Andersen fra partiet i mandagens Jyllandsposten indirekte anbefaler befolkningsudskift for at løse problemet. Et citat fra
Stemmeretten styrker interessen for Danmark:

“Borgerne [indvandrere] kan netop være med til at bestemme, hvem der skal have politisk indflydelse på deres dagligdag. Det kan jo være, at de, der har stemmeret til kommune og regionrådsvalg, vil svække den magt, Dansk Folkeparti desværre har fået i vores smukke land.

Tid til at citere Bertolt Brechts rammende beskrivelse:

Efter opstanden den 17. Juni
Lod Forfatterforbundets sekretær
I Stalin Allé uddele flyveblade
På hvilke man kunne læse, at folket
Havde forskertset regeringens tillid
Og kun ved fordoblet arbejde
Kunne genvinde den. Var det da
Ikke enklere, om regeringen
Opløste folket og
Valgte et nyt?

Oploadet Kl. 10:10 af Kim Møller — Direkte link30 kommentarer

30 Comments »

  1. Så ryger kommentaren her hen hvor den hører til:

    “Jeg har i mange år ment og sagt, at det er ubegribeligt, at nogle mennesker (især fra DF) tror, at de har mere ret til at være på en bestemt del af jorden, end andre mennesker har.

    Alle mennesker i verden, der har respekt for andre med hensyn til religion, kultur, historie og andre værdier, har efter min opfattelse ret til at være, hvor de har lyst.”

    Og her gik jeg og troede at selv i Social demokratiet skal man havde et minimum af pragmatisk, realistisk sans, for at komme frem.
    Hun kunne i princippet lige så godt sige at ingen har mere ret til jordens penge end andre og måske er det netop der hun gerne vil hen ?

    Kommentar by Thomas Bolding Hansen — 19. juli 2005 @ 14:54

  2. Især den her

    “Jeg har i mange år ment og sagt, at det er ubegribeligt, at nogle mennesker (især fra DF) tror, at de har mere ret til at være på en bestemt del af jorden, end andre mennesker har.”

    er karakteristisk for den hjernedøde pøbel, som udgør socialisterne. Ikke et eneste ord om, at den jord og de penge, som indvandrerne skal leve af, skal stjæles fra nogen. Næh – heller ikke så meget hjerneaktivitet, at muslimfeltmadrassen kan regne ud, at det kan være farligt.

    Efter min mening burde en led sæk som HA slæbes ud i rendestenen, og aflives der, hvor hun åbenbart har hjemme.

    Børge.

    Kommentar by Børge — 19. juli 2005 @ 15:21

  3. Sorry Bolding.

    Jeg så ikke, at du havde stort set samme indvending som jeg.

    Mvh. Børge.

    Kommentar by Børge — 19. juli 2005 @ 15:23

  4. Undskyld lige et øjeblik, men det der med aflivning af modparten hører ikke til i en demokratisk debat. Jeg vil råde Uriaspostens redaktør til at få det fjernet, inden det bliver brugt mod ham.

    Kommentar by Crass Børsting — 19. juli 2005 @ 15:27

  5. Redaktøren af Landsbytossen er en vittig fyr!:

    Det er ikke demokratisk at sige, at den, der vil slå en ihjel, selv skal smage mosten! Ikke nok med det. Debat med den slags udtalelser er ikke demokratisk. Demokrati – en ny religion? Moral/etik? Med realisering af HA’s udsagn ville vi nemlig alle meget snart være døde.

    Du er tilsyneladende ung og har masser af tid. Demokratiets sande konsekvens vil også komme til dig, også selv om jeg håber, at den ikke vil. For det her er krig, ikke med fækalier fra blodhavn, men den vaskeægte. Erobringskrig, hvor HA’erne er landsforrædere, der inviterer fjenden indenfor.

    Egentlig tror jeg, at luderen ikke aner, hvad hun siger. Ligesom den dødeligt sygdomsfremkaldende virus ikke ved, hvad den gør.

    Før eller senere skal den civiliserede verden igen til at vaccinere mod dødelig virus. Så simpelt er det. Dem eller os. Det er til den tid, hun skal slæbes derud, og have sin medicin. Hvad fanden tror du?

    Mvh. Børge.

    Kommentar by Børge — 19. juli 2005 @ 15:44

  6. Ja Børge og jeg er enig i at en tankegang som hendes er yderst farlig, men derfor skal hun ikke skydes eller for den sags skyld svines til, men en spade skal kaldes en spade og en stupid politik uden nogen form for realitets sans skal kaldes ved rette navn.

    Og det er min opfattelse at demokratiet sorterer sådanne typer fra, med få undtagelser, og det kun godt det samme, for de respekterer ikke reélt demokratiet eller holder af vores kultur og respekterer landets borgere gennem generationer. Jeg troede i første omgang at hun var valgt til et tillidshverv i socialdemokraterne, hun er angiveligt menigt medlem og lad os håbe at det forbliver sådan ellers må det jo ende med at en del socialdemokratiet må slutte sig til SF eller Kommunisterne.

    Kommentar by Thomas Bolding Hansen — 19. juli 2005 @ 17:57

  7. Kære Børge, jeg er en gammel mand, der nok ikke kommer til at opleve de frygtelige konsekvenser af socialdemokratisk indvandringspolitik i 1970erne og 80erne. Jeg græder for mine børn og børnebørn, som skal vokse op i et Danmark, der ikke længere er danskernes.

    Hvad jeg mente med det foregående indlæg var blot, at dødsønsker over navngivne politikere ikke befordrer nogen konstruktiv debat, og at de kan bruges til at miskreditere et debatsted som Uriasposten.

    http://www.landsbytossen.dk kan vi skyde med fækalier. Det er fiktion. Men når du kalder en navngiven dansk politiker for en luder og en muslimfeltmadras og ønsker hende aflivet, har du rykket debatten ud af den demokratiske sfære og skabt store potentielle problemer for Uriaspostens dygtige og flittige redaktør og for alle andre, som deltager i den ucensurerede meningsudveksling her på stedet.

    Tænk over det, før du svarer. Tak på forhånd.

    Kommentar by Crass Børsting — 19. juli 2005 @ 18:00

  8. Til Bolding.

    Det vi oplever i disse år er begyndelsen til enden. Og jeg ved, hvorledes det vil gå. De uskyldige, indvandrerne, muslimerne, negrene og ikke at forglemme jøderne, vil blive myrdet i millionvis. De skyldige, efterkommerne af Scavenius, Nyrup, Jelved osv. vil flyde ovenpå. Præcis som sidst vil det være dem der i demokratiets hellige navn danner regering, når de røde floder har tømt deres indhold i havet.

    Kan du forklare mig, hvorledes demokratiet og det artige sprog skal klare de nuværende problemer, når civilisationens vugge tyskland og alle de pæne tyskere kunne forårsage en katastrofe som den sidst? Jeg kunne argumentere på denne måde resten af mit liv, og du ville ikke kunne præstere en løsning.

    Sagen er meget enkel, og vi, der har levet længe nok, kender den. Hver gang der er problemer, er det med samfundets bundlag – taberne. Mennesker med så ringe begavelse, iq/g – kald det hvad du vil, at de kun kan se sig selv som tabere, og derfor vil have hævn. Kunsten i et civiliseret samfund består i., at holde taberne i ave. De må ikke blive for mange, for så bliver demokratiet en åben ladeport, og så skal de holdes beskæftigede. Hitler havde jo ret i meget, og at arbejde gør fri, var en af sandhederne. Hold taberne beskæftigede, for så bliver de til vindere.

    Socialisterne indså for mange år siden, at de ikke kan få hævn bare med danske taberes hjælp. Derfor iværksatte de allerede i 70’erne en import af tabere, der kunne bringe fjenden i knæ. Nu er de for længst sejrssikre, så sikre, at de ikke har indset, at de også selv ryger med i købet.

    Virkeligheden, sandheden er en helt anden end den autoriserede – flertallets – demokratiets. På det sidste har vi f.eks. set, hvor subjektiv historieskrivningen er. Socialistiske taberregimers mord på op mod 150 millioner mennesker i bare de sidste 100 år, bliver stadig lovprist i flertallets og demokratiets hellige ikoner DR, BBC, TV2 osv.. Så sent som i går hyldede danskerne morderen Castro.

    Jeg kan godt forstå, at ikke gamle danskere klamrer sig til demokratiet. Ikke som træspyddet man kan slå fanden ihjel med, men som korset man kan holde ham på afstand med. Det vil ikke virke. Også du vil som jeg opleve, at familiemedlemmer, uskyldige og demokratiske, vil blive slået ihjel. Den globale idioti vil sejre med tab for alle. Især taberne.

    Mvh. Børge.

    Kommentar by Børge — 19. juli 2005 @ 18:28

  9. Til Børsting

    Du er sikkert et sobert og godt mennske. Det er jeg og et par stykker andre ikke, så jeg forbeholder mig retten til at ønske de, som vil ødelæge min og mine frænders fremtid, af helvede til! Og som du ser, så kan jeg, selv om jeg lader fanden fare mig, godt skelne.

    Jeg har meget stor respekt for Kim og allierede. Jeg føler mig helt sikker på, at uanset hvor stor idiot og taber man er, så kan man nok se, at mine meninger er mine. Og ja – præcis som man under ww2 slog tyskere ihjel, vil jeg faneme også have lov til i fantasien, og hvis den dag skulle komme, at aflive dagens landsforrædere.

    Jeg tror ikke en dyt på, at nok så meget skriveri om islam ændrer noget.

    Med ære og respekt

    Børge.

    Kommentar by Børge — 19. juli 2005 @ 18:49

  10. Tak for dit indlæg nr. Børge !
    Send det til diverse aviser og forsøg dette optaget. Du taler ganske givet for mange etniske danskere, som ikke kan udtrykke hvad de føler og mener.
    Angående alverdens HAére så viser deres udsagn utisigtet, at disse mennesker ikke har sagt sig ind i hvad Islam står for. Hvad Koranen indeholder og anviser muslimer. Hvad Muhammed Hadith beskriver og vejleder muslimer i og hvad Shariaen kræver.
    Tyrkiets Erdogan har ganske mange gange udtalt, at det er en Vestlig opfindelse at benævne nogen som moderate muslimer og Islam som at kunne være moderat. Hans siger udtrykkeligt, at der kun findes een slags Islam og een slags muslimer.
    Hvor langt ude vi har været og stadig er her i Vesten viste ansættelsen af professor Tariq RAmadan som EU-toppens vejleder i Islam. At manden er en ætling af Det Muslimske Broderskabs stifter overså man passende. For man antog ham for det han udtrykte verbalt og den måde han opførte og klædte sig på.
    Der skulle et CIA til at afsløre ham, da han skulle ind i USA på gæsteprofessor-optræden.
    At han desværre for ham blev afsløret som det han er nemlig en Radikal, Islamistisk Jihadist må være kommet som et chok for EU-toppen. Og så dette, at de alle stort set bed på hans kreeation Euroislam, som viste sig at skulle tjene som rambuk for den egentlige Islam og for Shariaens implementering i Eu.
    Føj for en sag !
    Det er vel overflødigt at skrive, at han selvfølgelig ikke kom ind i USA.
    Hans værktøjer var/er : talt som en Vesterlændign, opfør dig som en sådan, klæd dig Vesterlandsk, snak de infidele efter munden, præsenter dem for en blød form for Islam og derhjemme blandt dine egne vær da ærlig.
    Hans værktøjer hedder Taqiyya som det verbale insturment og Sandman som adfærdens ditto.
    Dette kaldes på dansk anvendelsen af løgne og bedrag.
    Hvornår vågner vi rigtigt op ?
    Skal vi virkelig havde tingene skåret ud i blod og kød før vi ser og forstår HVAD det er vi har med at gøre ?

    Kommentar by vivi andersen — 20. juli 2005 @ 08:14

  11. Børge –
    indlæg nr. 8

    Kommentar by vivi andersen — 20. juli 2005 @ 08:15

  12. Kære Mvh.Børge,jeg syntes det er lidt sjovt som du er lige så interessant,oplysende,tænkende osv. at læse,som den kære Lars Eriksen(Mumien,mfl.)bare fra den anden kant.

    Kommentar by Brutus. — 20. juli 2005 @ 08:51

  13. Ps:Bare for at du ikke skal være i tvivl,jeg syntes også Hanne Andersen lyder som et fjols,men jeg syntes tilgengæld at dem du så hånligt kalder taberne blev hjulpet ganske godt til bedre leve kår og skolegang fra ca.1890 og frem af netop Socialdemokratiet.Det svigtede så senere og har overladt vort land til tilfældigheder.

    Kommentar by Brutus. — 20. juli 2005 @ 08:58

  14. Jeg gentager de to værste Børge-citater:

    1. Efter min mening burde en led sæk som HA slæbes ud i rendestenen, og aflives der, hvor hun åbenbart har hjemme.

    2. Egentlig tror jeg, at luderen ikke aner, hvad hun siger. Ligesom den dødeligt sygdomsfremkaldende virus ikke ved, hvad den gør.

    Før eller senere skal den civiliserede verden igen til at vaccinere mod dødelig virus. Så simpelt er det. Dem eller os. Det er til den tid, hun skal slæbes derud, og have sin medicin. Hvad fanden tror du?

    ————–

    Er det legitime ytringer i debatten her på Uriasposten? Hvad siger Kim, og hvad siger de andre indsparkere her?

    Kommentar by Crass Børsting — 20. juli 2005 @ 11:06

  15. Jeg er enig med Børsting – dette debatniveau er under lavmålet.

    Og Børge – underkender du dermed det arbejde, som Kim og alle de andre herlige bloggere laver, når du ikke tror ‘en dyt på, at nok så meget skriveri om islam ændrer noget’?
    Så du virkelig hellere, at man blot greb til våben og udraderede sine politiske modstandere?

    Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at bloggerne har en samfundsgavnlig effekt – og jeg kan ikke takke dem nok for det store arbejde, de udfører. På langt sigt ruster en blog som Urias sine læsere til at turde bakke op om de nødvendige politiske initiativer, der skal til for at bevare vores civilisation.

    Kommentar by Hicks — 20. juli 2005 @ 11:36

  16. Socialdemokratiets alliance med islam spillede politisk fallit år 2001.
    Den erkendelse skal nok komme, også til Hanne Andersen, medmindre hun bliver mere bange for højreorienteredes dødstrusler end for muslimers.

    Børge skal holde op med at debattere som en terrorist, hvis han vil undgå flere selvmål.

    Kommentar by sebastian — 20. juli 2005 @ 14:06

  17. En venstrefløjser som ønsker fri indvandring, som ønsker vores systems undergang, er afgjort en landsforræder. Men en person som hende er typisk uden den store indflydelse, og hvis vi i øvrigt skulle skyde alle som er dumme og naive ville vi udrydde flertallet på jorden.
    En person som Jelved kommer ikke til at klare frisag, men nye elendige styrmænd vil angiveligt ende ved roret fra tid til anden.

    Jeg er i øvrigt enig, vi ender med en krig hvor millioner kommer til at dø, pga af kombineret tåbelighed. Den kan vi i mine øjne bare vente på mens vi forsøger at forklare flertallet hvad der venter os fra individer hjernevasket af muhammed og fyldte af had, Ivrige efter at de proferede tider hvor islam har underlagt alle kristne lande og udryddet alle jøder kommer. Det er total idioti, det er også derfor det er svært at forstå for de fleste, og det er flertallet der har stemt på de i det her tilfælde dårlige styrmænd.

    Vi kan håbe og vi kan forsøge at standse dette via oplysning, men i sidste ende vil islam kun forstå at den ikke skal være verdendominerende og ikke har Gud på sin side via et absolut militært nederlag.

    Kommentar by Thomas Bolding Hansen — 20. juli 2005 @ 14:21

  18. Kan kun erklære mig fuldstændig enig med Thomas Bolding Hansen.
    Det der netop er så paradoksalt ved debatten omkring Islam er, at det – netop fordi det er så indlysende hvor syg en religion det er – alligevel ikke rigtigt går op for “hr. og fru Jensen”. De kan simpelthen ikke tro, at noget kan være så sygt og vælger derfor at ignorere fakta. Jeg ved desværre ikke hvad der skal til før “hr. og fru Jensen” erkender virkeligheden

    Kommentar by Nosferatu — 20. juli 2005 @ 15:14

  19. Tak til Vivi, som jeg synes altid viser stor fornuft.

    ”Dødstrusler” – Narrøv! Jeg er vred. Jeg er forbandet over, at de der burde stå på min side i forsvaret af civilisationen, i stedet vælger en kollektiv undergang og med kammertonen hele vejen ned. Tag dig et læsekursus.

    Og til Børsting hvis temperament ikke er til vrede: Tror du selv på, at vi vil overleve? Foreløbig er de en million, og om 50 år har de flertal.- Tror du kammertonen vil klare den for os igen? At USA sender sine sønner i døden for os, der ikke vil vælge andre sværd end demokratiet? Når vesteuropa er forvandlet til en vestbred. Hold du dig til fækalier og lussinggeringer.

    Mvh. Børge.

    Kommentar by Børge — 20. juli 2005 @ 17:00

  20. Tag dig et skrivekursus kære Børge!

    Kommentar by sebastian — 20. juli 2005 @ 17:34

  21. Din side Børge!!Der er lige nu ,mere intelligente måder end at styrte brølende ud på gader og stræder med en pistol i hånden,du kan jo dårlig vente på borgerkrigen.

    Kommentar by Brutus. — 20. juli 2005 @ 17:53

  22. Fremsættes der på et eller andet tidspunkt en kommentar fra Kim Møller til det her?

    Kommentar by Crass Børsting — 21. juli 2005 @ 11:25

  23. Jeg skal såmænd gerne fritage Kim fra, at udelukke mine ubehagelige synspunkter. Man kan jo undre sig over, hvorfor muslimers globale trussel med død og elendighed, ikke vækker nævneværdige følelser, når mine gør?

    Jeg ved udmærket hvorfor. Jeg knytter forbindelsen mellem den egentlige sygdom – socialismen og islam. Der er tale om to totalitære menneskefjendske religioner, der har gjort og vil gøre ubodelig skade. Problemet er, at et flertal af danskerne er socialister, fordi den giver dem et behageligt liv, og det vil de ikke mindes om. Det er for ubehageligt. Ingen brøl i den brægende fåreflok.

    En del læsere af Kims udmærkede spot, kan ikke læse. De kan ikke forstå min vrede udtrykt i, at ”landsforrædere skal aflives i rendestenen”. I deres små blodfattige hjerner bliver udsagnet til, dødstrusler, skydegal borgerkrigslængsel og at alle dumme skal aflives. Hvor patetisk. Når man føler sig truffet, så krakelerer den nydelige lyserøde lak.

    De, der kan forstå, må undskylde mig her, men budskabet skal altså bukkes i neon: Landsforrædere skal stilles for retten, og de skal efter min mening have den ultimative straf. Grimt hvad? Kan man ikke bare skalte og valte med andres liv og fremtid, når det bare sker i demokratiets hellige navn? Kan man ikke bestjæle naboen for penge, ejendom og fremtid, når man i processen siger det hellige ord – demokrati? Hvordan kan han tillade sig at protestere? Ned med ham og ind med nogen, der er med os. Gerne muslimer og bistandsklienter.

    Jeg har studeres omfanget af protest mod udviklingen nøje. Kim og hans lille tapre skare kan desværre ikke gøre nogen forskel. Sygdommen er i os selv, og den hedder socialisme. Ondskab, idioti og misundelse i en hellig treenighed.

    Du er et ynkeligt fjols Børstig. Jeg holder mig i fremtiden fra at brøle, hvor du bræger.

    Mvh. Børge.

    Kommentar by Børge — 21. juli 2005 @ 13:50

  24. Tak for udnævnelsen til socialist. Den kommer overraskende og ufortjent.

    Håber ikke den følges op med et tilbud om nakkeskud.

    Kommentar by Crass Børsting — 21. juli 2005 @ 14:01

  25. “Er det legitime ytringer i debatten her på Uriasposten? Hvad siger Kim…?

    For godt halvandet år siden kommenterede jeg nogle beskyldninger rettet mod min person på en loonieblog, som valgte at slette mit svar på tiltale. Hykleri i den kaliber vil det nok aldrig blive til fra min hånd – men beskyldninger om samme skal Uriasposten pinedød undgå, og derfor har jeg hidtil kun slettet reklamespam.

    Såfremt Børge kun bidrog med de to citerede eksempler, så var der ingen tvivl om at jeg ville slette indlæggene/ip-blokere. Men sålænge det er undtagelsen, og blot indgår som subjektiv afslutning på længere indlæg, så mener jeg ikke principperne skal slagtes her.

    Som jeg ser det kan sletning kun komme på tale hvis et eller flere punkter er opfyldt:

    1) Der foreligger en direkte opfordring (eks. i form af personlig adressse)

    2) Politiet beder mig om at fjerne indlægget (sigter mig som ansvarlig)

    3) Berørte person føler sig truet og beder mig om at fjerne indlægget

    Fri debat er et mål i sig selv, erfaringerne fra Politikes netdebat skræmmer.

    Kommentar by Kim Møller — 21. juli 2005 @ 14:25

  26. Adios, amigos.

    Kommentar by Crass Børsting — 21. juli 2005 @ 18:10

  27. Jeg synes Crass Børsting skulle skide på, at børge lukker mere lort ud, end Nordvestjyske Fækalietidende.

    Kommentar by sebastian — 21. juli 2005 @ 21:03

  28. Ang. debat-kulturen og den retoriske terrorist Crass Børsting.

    Det er interessant at se den skinhellige selvfedme på denne tråd. Kommentatoren Børge synger med sit næb om landsforræderi og politisk dumhed. De store linier trækkes op, og han forsøger at placere hovedårsagen i de evnesvages misundelse. I sig selv nok en debat værd.

    Men Børge er opbragt, måske en smule for opbragt til at behage det gode selskab med den moderate tone. Og så sker der det, der af og til sker i denne slags debatter. En får øje på et ordvalg der, klippet ud af sin sammenhæng, ser kriminelt ud. Panikken bryder ud, klappen går ned, og den formastelige må ryddes af vejen.

    Mener altså Crass Børsting. Og hvad værre er: han forsøger at påtage sig opgaven som ordenshåndhæver på en anden mands weblog. Metoden: At sætte så meget lys på den famøse sætning at blogejeren kommer i forlegenhed.

    Med dette kneb håber C.B. muligvis at presse blogejeren til at fornærme Børge med en sletning, således at C.B. fremover kan slippe for hans kommentarer. Debatmiljøet renses med de forhåndenværende metoder. Måske siger jeg, for jeg ved ikke hvilken hjerneblødning der ramte C.B.

    Crass Børsting må selvfølgelig hjertens gerne give sin mening til kende om Børges udtalelser, men når han forsøger at presse Kim Møller til en bestemt censur-politik gennem indlæg nummer 4, 7, 14 og 22, bliver det altså for usympatisk.

    Jeg har selv prøvet det så tit på Politikens net-debat. Ens værste citat klippes ud og holdes op for alverden med gentagne krav om sanktioner. En dybt udemokratisk og nærmest tvindsk form for kollektiv afpresning.

    Kim Møller fortjener stor anerkendelse for ikke at bukke under for presset, men tværtimod holde ytringsfrihedens fane højt.

    C.B. burde til gengæld, inden han vender tilbage, prøve at fundere lidt over hvad han har gjort mod Kim Møller.

    Kommentar by IL KIMPO — 21. juli 2005 @ 22:54

  29. En god iagtagelse IL Kimpo. pletskud.

    I sidste ende forædder nogle landet her i en grad som vil koste menneskeliv, sætte hele landets demokratiske fremtid på spil, hele tilliden mellem borgere og politikere generelt. Når nogen meget direkte hjælper denne proces ud fra et ønske om en voldelig og katisk omstyrtelse og bærer del eller direkte ansvar for at landet bryder sammen og folk dør, så er de landsforæddere og har fortjent en kugle. Men feltmadrasserne i sin tid slap med at blive skaldet, det var stikkerne som blev likvideret. Efter krigen blev hvis nok kun en ikke særlig stor skare, men med graverende grad af samarbejde henrettet.
    De som samarbejdede og slap fri skammede sig resten af livet, det er ikke uden grund at de modstandfolk jeg har mødt boede i Danmark og de tidligere feltmadrasser og soldater for værnemagten, boede i Sverige.

    Men nogle skal og vil blive henrettet.

    For at slutte med Orwell “Good people sleep peaceably in their beds at night only because rough men stand ready to do violence on their behalf.” – George Orwell

    Og disse Brutale mænd er ofte mere gode mennesker end dem som bare meler egen kage og skider på andre, eller flygter fra hver konflikt.

    Ytringsfriheden frem for alt, i det her tilfælde bliver det ytringsfriheden, og uhæmmet brug af den, der kan sætte nogle ting på plads.
    Det sparer os ikke for en stor krig hvis i spørger mig, men måske fra at såret bliver for dybt.

    Kommentar by Thomas Bolding Hansen — 22. juli 2005 @ 00:32

  30. Efter Il Kimpos lussing til Crass Børsting, føler jeg trang til at sige Børge et par borgerlige ord.

    Som voksne og fornuftige mænd, er det vores ansvar, at beskytte kvinder, børn og socialister mod uvidenhed og dens fatale konsekvenser.
    Til den ende har vi to midler: hjerne og muskler.

    Såfremt vi ikke med vores hjerner kan forhindre socialisterne i at slå os ihjel, kan vi tvinges til at bruge vores muskler. Det er ikke bare vores ret, det er vores forbandede pligt!

    Uriasposten er imidlertid ikke et hvervekontor for desperadoer, som har tabt deres tiltro til demokratiet, den er blandt parlamentarismens sidste skanser og vi er nogle der ikke vil opgive dem.

    Det som i sidste ende gør os muslimer og socialister overlegne, er ikke hvor højt vi kan brøle, hvor mange skældsord vi kender eller hvor blodtørstige vi er, men vores evne til at tænke selv.
    Argumentation på pattebarnsniveau giver modstanderne fordel af hjemmebane.

    Kommentar by sebastian — 22. juli 2005 @ 02:29

RSS feed for comments on this post.

Leave a comment

Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Denne weblog er læst af siden 22. juni 2003.

 



 

Vælg selv beløb



Blogs


Meta
RSS 2.0
Comments RSS 2.0
Valid XHTML
WP






MediaCreeper