27. marts 2011

Offentlig støtte til Abdol-Hamid klanens integrationsprojekt…

Asmaa Abdol-Hamid har en stor familie. Hele fire af hendes søskende deltager for tiden i teaterstykket 5240 Act Now, der naturligvis er et støttet af Odense By- og kulturforvaltning. Mere hos Hodjanerne. Se evt. 540Actnow.dk og Flickr.

“Forum Teater skabtes som en teknik, der havde til formål at give enhver mulighed for at anvende teatret som et brugbart kommunikationsmiddel… I dag er Forum Teater formelt anerkendt af UNESCO, som et af de mest brugbare værktøjer til at skabe social forandring.” (Metode, 5240Actnow.dk)

(5240 Act Now inkl. Safaa, Alaa, Fatema og Tarek Abdol Hamid – med bedekæde)

Fyens Stiftstidende om Tarek Abdol-Hamid, der også kalder sig Tarek Kerat (18. august 2006, Pige krænket, slået og truet).

“Han er tidligere dømt for vold og trusler mod vidner. Og nu har en 18-årig Svendborgpige netop anmeldt ham for sex-krænkelse, vold og trusler på livet efter et diskoteksbesøg. … forseelsen er begået under mandens prøveløsladelse fra sidste dom… På diskoteket begyndte manden, som hun har set før, men ikke kender, at beføle hende på brysterne. Hun skubbede ham væk. Den 18-årige pige og en veninde forlod nu diskoteket – chokerede over krænkelsen.

Uden for Crazy Daisy stod hun nu med nogle venner og veninder, da libaneseren dukkede op. Han kaldte hende ifølge vidner en “luderkælling” og truede med at slå hendes familie ihjel. Og også pigen.

– Jeg kender folk fra Odense, der kan ordne den slags, så hun forsvinder, sagde den 26-årige…

Pigen forsvandt fra stedet, men han fulgte efter. Ved krydset Møllergade-Klosterstræde kan det godt være, pigen skubbede lidt til ham. I hvert fald gav han hende et puf, så hun faldt om og slog hovedet i faldet. Da hun vågnede, blev hun ifølge vidner slået og sparket i ansigt og mave af manden, så hun måtte indlægges på Sygehus Fyn til observation for hjernerystelse.”

Oploadet Kl. 17:05 af Kim Møller — Direkte link39 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/24161/trackback

39 Comments »

  1. Det ville være et interessant regnestykke, hvis nogen kunne opgøre hvad sådan en muslimsk klan egentlig koster i drift. Jeg tror ikke de genererer så meget som 1 krone selv, alt kommer på den ene eller anden måde fra offentlige kasser.

    Kommentar by Georg Hansen — 27. marts 2011 @ 17:35

  2. “5240 Act Now er et teater med unge/voksne fra bydelen 5240 Vollsmose Odense NØ. Vi holder til i Vollsmose Kulturhus.
    Udgangspunktet for vores forestillinger er vores egne livsfortællinger, tanker, problemer og dilemmaer. Vi går i dialog og debat med publikum via forum teater metoderne om integration, kulturmødet og om det at være ung i dagens Danmark som globalt.”

    Det er vel tilladt at holde sig væk, hvis man egentlig ikke gider høre på det.

    Kommentar by BE — 27. marts 2011 @ 17:49

  3. Uha hvilket rædselskabinet. nej hvor er jeg beriget.

    Kommentar by Hans L — 27. marts 2011 @ 18:06

  4. Danskeren på billedet er sgu lidt af en Halalhippie.
    Hvad fanden står han og smiler af?

    Kommentar by Spinner — 27. marts 2011 @ 18:11

  5. Den familie skulle pakkes ned i en kontainer og smides i havet.

    Kommentar by Nielsen — 27. marts 2011 @ 18:24

  6. Den “svendborg pige” er jo bare endnu en racist, der ikke stiller sin krop til rådiged…

    Kommentar by JohnJohn — 27. marts 2011 @ 18:30

  7. Asmaa Abdol-Hamid har 5000(!) venner på FB.
    Prøv gå hele vennelisten igennem,det er et sandt rædselskabinet!

    Kommentar by Spinner — 27. marts 2011 @ 18:35

  8. Billedet er vel taget fra en islamisk lærebog, hvor opgaven for eleverne går ud på at finde én fejl?

    Kommentar by Menig 442 — 27. marts 2011 @ 18:51

  9. Gisp – Odense Kommune er da også eksperter i at kaste gode penge efter dårlige :)

    Kommentar by Signe — 27. marts 2011 @ 19:05

  10. Borgerkrigene i bl.a. libanon, somalia, kosovo og bosnien er ophørt for flere år siden. Det bør medføre hjemsendelse af borgerkrigs”flygtninge”(og deres familiemedlemmer) fra de fire ovennævnte lande. De repatrierede “flygtninge” kan deltage i opbygningen af deres hjemland.

    Kommentar by Jørgen — 27. marts 2011 @ 19:18

  11. Multikulturen er så hysterisk en fiasko, at det næsten er morsomt!

    Men også kun næsten.

    Resten af tiden er den en uendeligt dyr og ulidelig katastrofe.

    Kommentar by Ich bin Allah (Akbar) — 27. marts 2011 @ 19:23

  12. At integrere….. Man kan også integrere ræve i et hønsehus, men det kommer der sku ikke noget godt ud af.

    Enig med @1. Billedet oser af sociale udgifter i millioklassen. Netop derfor skal alle andre spinke, spare og plukkes i skat, så de forpulede perkere kan suge videre på statskassen.

    Arbeit dumme dänen, arbeit macht frei !

    Kommentar by Tolder — 27. marts 2011 @ 20:30

  13. Ja der er penge i lortet. Intergration og min bare røv.
    Vi skal have klappet pengekassen i, Dermed 0 Kr i skat.
    Det er jo det rene vandvid at betale til de klaphatte, og hættemåger.
    Jo Jo. Lige pludselig gør folk oprør, og klapjagten går ind.

    Kommentar by Charles Nielsen — 27. marts 2011 @ 20:32

  14. er det ham yderst th i billedet ?

    Kommentar by Charles Nielsen — 27. marts 2011 @ 20:42

  15. Ham den hvide bessefar, må være een fra godhedsindustrien. Ren 5’te kolonne virksomhed. Tja, hvad står de til når balonen går op. ??
    Man kan tænke sig til det.!!

    Kommentar by Charles Nielsen — 27. marts 2011 @ 20:51

  16. En Hund på at bessefaren er medlem af EL :)

    Kommentar by Spinner — 27. marts 2011 @ 21:20

  17. Man skal tilsyneladende være indvandrer for at kunne få penge af kommunen, og for ikke at blive sparet på! Når vi er i en tid hvor vi fyrer alle de varme hænder, lukker skoler, lukker børnehaver, forlanger at de ældre selv betaler for deres mad, sætter prisen op i skolefritidsordningen, nedlægger børnehjem, sparer på socialpædagoger, fyrer ildsjæle osv osv. så siger jeg bare: dine børn og de ældre betaler prisen for indvandringen!

    Kommentar by Pernille Bendixen — 27. marts 2011 @ 22:30

  18. Public enemy Nr 1. Fremtidens største trussel, stærkt rabiate og troende muslimer. De avler som rotter, og spreder sygdom og ødelæggelse hvor end de bevæger sig og formerer. Rotter udrydder man med skadedyrskontrol, kan det samme ikke gøres med disse rotter på billedet? Man får næsten lyst til at gribe til våben, når man ser disse vanskabninger. Og nu har vi så disse skadedyr som forpester Odense og Vollsmose og hvor de ellers spreder deres gener.

    Men det MEST absurde er at Danmark som stat og offentlig myndighed jo hjælper disse skadedyr. Hahaaahha. Det er jo komik på allerhøjeste plan. Hvorfor laver man ikke bare ghettoer for ikke-muslimer, og bevæbner al-qaida soldaterne her med en masse bombebælter, samtidig med at man giver dem kort over de etnisk danske områder og gps koordinater for at udryddelsen kan ske hurtigst muligt?
    Velkommen til 2011, hvor sponsorer islamiske koransoldater med statsborgerskab, offentlig forsørgelse og socialrådgiverstillinger. Vi mangler bare at de også kan blive indlemmet i dommerstanden, efterretningstjenesterne, hæren osv. Asmaa har vist vejen, de andre følger efter.

    Enhedslisten har nok en ministerpost til et af medlemmerne af familien. For ikke at snakke om asyl-tilkendegivelser for familiemedlemmer der skulle være så uheldige at være født uden for Danmarks grænser.
    Jeg foreslår at vi giver asyl til alle islamiske terrorister rundt om i verden. Det vil i det mindste være en klar tilkendegivelse om kapitulation. At Danmark de facto har opgivet kampen imod Islams soldater.

    Kommentar by Endnu en vantro — 28. marts 2011 @ 04:41

  19. Det er flot af Odense kommune har fundet endnu et overflødigt hul der kan fyldes med danskernes penge. Denne gang så iform af støttekroner til et teaterstykke, der belyser de frygtelige konsekvenser af indavl.
    Næsten et moderne H.C.Andersens evenyr tænker tomhjernerne!

    Kommentar by morlille — 28. marts 2011 @ 06:26

  20. Jeg synes ikke at de skal hverken sættes ud på havet eller bekæmpes som skadedyr eller hvad der nu er blevet foreslået. Men hvis Odense kommune vil holde op med at kaste 100 000 kroner efter alle, der kan udtale det magiske ord “integrationsprojekt”, så ville vi være nået langt, for så ville de blive nødt til at blande sig i samfundet på vores præmisser.

    Kommentar by Scarlet P — 28. marts 2011 @ 08:36

  21. Der er ingen formidlende omstændigheder for den slags. Scarlet P — 28. marts 2011, selv om kommunen holder op med pengeøsleriet.

    Den pædofile Koran og islam er uforenelig med grundloven §67. hvori der står: “Borgerne har ret til at forene sig i samfund for at dyrke Gud på den måde, der stemmer med deres overbevisning, dog at intet læres eller foretages, som strider mod sædeligheden eller den offentlige orden”. HERI SES DET:
    Koranen er bygget op på, usædelighed, Islam er bygget op på Koranen. Det vil aldrig blive accepteret. Det kan forbydes begge dele, Nej det SKAL FORBYDES. yt. Vi kender jo ham pædofeter Muhammed, der blev gift mes Aisha da hun var 6År, dette ægteskab blev fuldbyrdet da hun blev 9Å. Hvis det ikke er Pædofili af værste skuffe. hvad er det så.!? DETTE SKULLE KOMMUNEN OG FOLKETINGET TAGE HÅND OM, DE ER JO MEDSKYLDIG I DETTE, VED BARE AT LADE STÅ TIL.

    Kommentar by Charles Nielsen — 28. marts 2011 @ 10:17

  22. Odense Kommune lægger hus (kulturhus) til dette religiøse, groteske cirkus.

    Kommentar by Liva — 28. marts 2011 @ 11:08

  23. dette som jeg har skrevet KL 10:17 er nu sendt til odense kommune

    Kommentar by Charles Nielsen — 28. marts 2011 @ 12:59

  24. Vi burde sende denne familie et takkekort, fordi de sætter fokus på hvor idiotisk danskerne opføre sig !

    Vi er så flinke at vi ganske frivilligt giver dem hvad de vil have – om det er småpenge eller store summer betyder ikke noget… de får midlerne.

    Deres Jihad hjælper vi dem med ved at lade hele boligområder komme under islamisk Sharia – ganske vist i de dulgte, men det sker jo.

    Og vi ved at deres såkaldte Stealth Jihad foregår lige for øjnene af os, men vi gør ingenting.

    Jeg ved ikke om vi er ligeglade, om vi er bange eller hvad det drejer sig om.

    Men i hvert fald finder vi os i det.

    Og de, og deres imamere, griner ad os fordi vi er så nemme.

    Kommentar by Vivi Andersen — 28. marts 2011 @ 13:28

  25. Lad os få gang i heksebrændingen igen. Det er jo en vedvarende energiform vi har fat i her.!!

    Kommentar by Goofy — 28. marts 2011 @ 14:55

  26. Jeg kan garantere for at jeg ligger ikke på den lade side Vivi Andersen. alle film og medier vil blive offentligjort. Det er ikke formeget når jeg siger: Kommer der til yderligheder, ved jeg præcis hvad jeg skal.

    Som det står i medierne og TV, der skrives: 70% af danskerne er gået med til opbakning af folketinget. Når der skulle bombes nede hos Gadaffi. Det er ren propeganda fra denne side, de fylder folk med løgn fra ende til anden. Ren valgflæsk, ja REN GRIS.

    Husk: Der er intet der maner, som når et flag går til tops.

    Kommentar by Charles Nielsen — 28. marts 2011 @ 15:12

  27. Udover at få hjemsendt “flygtninge” fra libanon, somalia, kosovo og bosnien vil det være en god ide at få hjemsendt de mange “flygtninge”(f.eks. fra tyrkiet, iran, irak og afghanistan), der ofte rejser på lange besøg i det land, de er flygtet fra.

    Kommentar by Jørgen — 28. marts 2011 @ 15:39

  28. VI ER HELT ENIGE. VI TÆSKER BARE I DET SAMME. Uden at finde en løsning på problemet, (Islam). Der er sådan set ikke mere taletid, der ska handles.

    Kommentar by Charles Nielsen — 28. marts 2011 @ 16:50

  29. Hvad ville i der på blogen gøre hvis jeres datter blev forulempet af sådan en Muslim. Jeg er spændt på at se resultaten.

    Kommentar by Charles Nielsen — 28. marts 2011 @ 17:15

  30. Men hvordan skal der handles? Det er det jeg ikke helt begriber. Den slags folk er MEGET smarte. De formår at komme ind i systemet feks via socialrådgiveruddannelsen eller integrationskonsulentstillinger etc. Eller for den sags skyld som selvstændige erhvervsdrivende. Eller som her i et integrationsprojekt.
    Det offentlige står overfor en overordentlig stor opgave for fremtiden. Hvor ligger de muslimske medarbejders loyalitet, og arbejder de frem imod nogle fælles islamiske mål?

    Og nej det stopper så absolut ikke her. Disse religiøse fantaster(og mere kender jeg ikke til diverse islamiske grupper i Danmark som sådan) skal nok finde huller, åbninger og muligheder for at trænge ind. Ligesom rotter. Det er en meget grim analogi, men det er så sandelig også et grimt billede der passer på beskrivelsen.

    Erobring af territorie. Og landområder. Alt sammen gjort med midler der IKKE kan dæmmes op for. De har fri adgang til at få så mange børn som muligt, og fri adgang til uddannelsessystemet og til at stifte virksomhed. Og fri adgang til at få politisk indflydelse og så videre og så videre. Hvordan skal deres børneavl stoppes Charles?
    Eller deres indtrængen i det offentlige rum? Så længe de har de helt samme rettigheder og friheder som danskere, ja så længe vil de også avle flere og flere børn og langsomt erobre mere og mere. Hvor mange byer kan man ikke se et muslimsk tørklæde, og i hvor mange byer kan der ikke findes et pizzeria? Eller grønthandler, kioskejer, medarbejder i et supermarked? De er over det hele. Held og lykke til at få dem “integreret”.

    De er over det hele, og det er umuligt at sortere de gode fra de dårlige.
    Og de bliver flere og flere, og bliver stærkere og stærkere.

    Kommentar by Endnu en vantro — 29. marts 2011 @ 00:47

  31. Umiddelbart kan det være udmærket, at nogle mennesker laver teater, hvor de redegør for “livsfortællinger, tanker, problemer og dilemmaer”. Det kan da sagtens være interessant for et publikum at overvære, hvordan disse mennesker gennemgår en proces og finder frem til løsninger.

    Men det her teater-koncept opererer med en idé om involvering af publikum. Publikum skal være med til “dialog og debat”.

    Er det så publikum som skal være med til at løse disse menneskers problemer og dilemmaer? Så er publikum måske en del af løsningen for de her mennesker?

    Eller publikum er problemet?

    Kommentar by BE — 29. marts 2011 @ 03:13

  32. Også de mange ikke-selvforsørgende udlændinge(størstedelen af dem er fra islamiske lande som f.eks tyrkiet, pakistan, somalia, libanon, iran og irak) bør af den danske stat økonomisk motiveres til at rejse hjem. Det vil være på længere sigt være til stor fordel for de danske skattebetalere.

    Kommentar by Jørgen — 29. marts 2011 @ 09:00

  33. “Flygtninge” hjælpes bedst i “flygtningenes” nærområde. Der kan man hjælpe langt flere “flygtninge” for de samme penge. Iøvrigt er Danmark ikke det nærmest sikre land for “flygtninge” fra f.eks. middelalderøsten og afrika.

    Kommentar by Jørgen — 29. marts 2011 @ 17:15

  34. Svar til 30, 31, 32,& 33.
    Vi skal gøre politikerne opmærksom på at: Koran og Islam er grundlovs stridig §67. Koran og Islam opfordrer til Usædelighed, derfor skal det forbydes. Hvis politikerne er fuldstændig uimodtagelig, selvom de for et vink med en vognstang, Så vil balonen gå op.

    Det vil ske hvis udviklingen forsætter som nu, som er i den gale retning. Folket vil tage over, om ikke i en så fjern fremtid.
    Vi ved alle, at det lurer. Jeg ser frem til når det sker.

    Jeg ser det ske således: Der vil opstå Uro, det bliver værre og værre, Myndighederne med politi går i mod OS (Folket). De vil komme til at skifte side. Demokratiet vil blive ophævet for en kort tid, Pengekassen, som er i borgenes lommer er klappet I, Der bliver Ingen skat betalt overhovedet, ikke inden at disse kulturberigere, Samt den Pædofile Koran, og den Pædofile ideoligi Islam er fjernet. For islam er bygget over koranen.!! Når disse tre elementer er udført, vil Demokratier blive genindført, Skatten bliver derefter betalt med glæde, i visheden om at den ikke skal gå til disse islamiske nassere.
    Dannebrog vil blive hejst.
    Jeg ved jeg griber om nellens rod og jeg er total ligeglad med §266B.

    DER ER DEN ENESTE MULIGHED DER ER TILBAGE MINE HERRER OG DAMER. Vel og mærket hvis politikerne ikke tager sig gevaldig sammen.!

    Som N:F:S Gruntvig skrev:
    Der er intet der maner, som nor et flag går til tops.

    Kommentar by Charles Nielsen — 29. marts 2011 @ 20:33

  35. #34
    Ja og så er der denne:
    Den kongelige forholdsordre:

    Der må forventes ved krigsudbrud og under krigstilstand at ville fremkomme falske ordrer og meddelelser til befolkningen og til mobiliserende eller kæmpende styrker.
    Ordrer om ikke at mobilisere eller ikke at gøre modstand eller afbryde påbegyndt mobilisering eller kamp må derfor ikke adlydes, før der foreligger fornøden vished for, at ordren er udstedt af dertil kompetent myndighed.
    Ordrer fra forfatningsmæssige myndigheder, der er taget til fange, eller som af fjenden er sat ud af funktion på anden måde, skal ikke adlydes.
    Kampen skal fortsættes, selv om fjenden truer med repressalier for at bevæge vore styrker til overgivelse. Bliver det uomgængelig nødvendigt at opgive et landområde til fjenden, skal styrkerne gøre, hvad der er muligt for at nå frem til forsvarskampen på andre frontafsnit.
    5. kolonnevirksomhed skal bekæmpes.
    Givet på Amalienborg, den 6. marts 1952.
    Under Vor Kongelige Hånd og Segl.
    Frederik R.

    Og det forholder JEG mig til, så kan det offentlige Danmark rende mig i røven !

    Kommentar by M75 — 29. marts 2011 @ 20:42

  36. M75,

    Forligger der noget om at forholdsordren skulle være trukket. Vel at bemærke, i en form, der gør at vi ikke skal anvende ordrens undtagelser?

    Jeg kender heller ikke til det skulle være tilfældet.

    Kommentar by Hans Und — 30. marts 2011 @ 12:20

  37. “Flygtninge” fra f.eks. afrika og middelalderøsten har passeret flere sikre lande inden de ankom til Danmark. De danske myndigheder bør derfor sørge for at transportere “flygtninge” fra disse områder tilbage til det først sikre land i “flygtningenes” nærområde.

    Kommentar by Jørgen — 30. marts 2011 @ 14:41

  38. Det vil være en god ide at få sendt de kriminelle udlændinge(flertallet af dem er fra islamiske lande i middelalderøsten, norafrika og asien) ud af landet efter straf. Det vil mærkbart fobedre de danske borgeres sikkerhed, og det vil virke afskrækkende på udlændinge, som overvejer at udføre kriminelle aktiviteter.

    Kommentar by Jørgen — 30. marts 2011 @ 19:16

  39. #35
    Hejsa den kendte jeg ikke noget til, Ser du det kan vi bruge til noget.
    Det er gemt, så jeg kan bruge det på andre forskellige blogs. F.eks på JydePotten, Dansk Kultur, Alle andre aviser, Eticha, Hodia blog, og ikke mindst Folketinget.

    Jeg har et ??: Frederik R, Var det Kong Frederik den x’ende der underskrev denne.

    Det luner, når man ved, at man ikke står alene med synspunkterne, om disse vandaler.

    Gad vide, om blogen svømmer over i tilkendegivelser ?, Det gør den nok hvis folk mener noget med det de skriver.!!

    Så hele rigtig,: Hvad gør man, når sit hus er invaderet af væglus, Tha . da fjerner man lusene. !!

    Kommentar by Charles Nielsen — 31. marts 2011 @ 18:38

RSS feed for comments on this post.