30. juni 2011

“Naser Khader din fucking møghund! Du elsker dansker! Hader muslimer! … dit svin!”

I modsætning til de fleste danske politikere, så har Naser Khader civil courage. Al respekt for det.

(Naser Khader på Facebook, 27. juni 2011)

Mere på TV2 Online.

“Din klamme vantro. Du vil brænde i helvede uanset hvad din fucking usle røvslikker. Islam er min tro, allah er min gud.” (15. juni 2011)

Oploadet Kl. 17:39 af Kim Møller — Direkte link46 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/26542/trackback

46 Comments »

  1. Tja, dette talent er et rigtig godt argument for at elske danskere og hade muslimer. ‘Nar’, ‘hund’, ‘bums’ og ’svin’ er rigtig gode argumenter.

    Og suk, det danske skolesystem har sandsynligvis spildt endeløse timer og tusindvis af kroner på at lære dette stykke affald at skrive, desværre uden held.

    Er han i øvrigt spastiker, juvenil parkisonist eller blot ude af stand til at styre sin motorik, eller hvad betyder disse bizarre fingre?

    Kommentar by Henrik Petersen — 30. juni 2011 @ 18:30

  2. Det er sjovt og pudsigt når muslimer bliver aggressive siger de: Din hund, møghund, luder, svin, gris, eller din kartoffel om danskerne.
    Jo, jo muslimer er rigtig gode til racisme

    Kommentar by Tim — 30. juni 2011 @ 18:31

  3. Det sker når fætter og kusiner får børn.Det kaldes også indavl.

    Kommentar by Spinner — 30. juni 2011 @ 18:34

  4. Han er et eksempel på den fuldkomne, udviklede hjerne, som jeg i Weekendavisen sidste fredag læste var en effekt af at være 2-sproget.

    Sig mig hvor mit barnebarn skal gå i skole, så det kan få del i disse giganters forbløffende åndelige udvikling.

    Kommentar by Niels P. — 30. juni 2011 @ 18:52

  5. @1 Jeg vurderer ham til, at være gigtplaget – ikke spastikker. Stakkels mandsling…

    Kommentar by jensen — 30. juni 2011 @ 18:58

  6. Han er ifølge en hel del mennesker en gevinst og bidrager positivt til den danske kultur. Se bare det sædvanlige araberdansk med de de sædvanlige sprogfejl som f.eks. manglende flertalsendelse og manglende opremsningskommaer. Han kan dog klare at sætte nutids-r på ordet elsker.
    Er der nogen med kendskab til arabiske sprog der ved om det er afsmitning?

    Kommentar by Peter Krogsten — 30. juni 2011 @ 19:27

  7. @2 Tim

    Ja, jeg kommer absurd nok NETOP til at tænke på Naser Khader, dengang han flippede ud på daværende chefredaktør for Se & Hør, Henrik Qvortrup, over afsløringer af at Khader skulle have fået udført sort arbejde i hjemmet.

    http://www.youtube.com/watch?v=GJ9qjVQCL7Q&feature=related

    Der stak Khaders egen “indre muhamedaner” vist lige hovedet frem fra den ellers så nydelige og pæne, velintegrerede overflade, han tilsyneladende har charmeret så mange vælgere med?

    Nuvel, jeg forstår da godt at Khader er ophidset, hvis han og Qvortrup indtil da har haft et decideret venskab og Qvortrup således har misbrugt dette til at stikke Khader i ryggen, men på den anden side er det vel altså heller ikke smart at være venner med en redaktør for et udpræget skandalepræget ugeblad, hvis man er toppolitiker?

    Under alle omstændigheder må jeg – ligesom Kim Møller – tilkendegive min sympati med manden i denne sag og bifalde hans mandsmod til at hænge de slyngler, som ligefrem mener sig berettigede til at true ham på livet og forfølge og chikanere ham privat, godt og grundigt ud offentligt.

    Kommentar by Anders Peter Johnsen — 30. juni 2011 @ 19:29

  8. Godt gået Khader.

    Kommentar by poul sørensen — 30. juni 2011 @ 19:45

  9. Briterne føder børn i rekordtempo
    http://www.b.dk/globalt/briterne-foeder-boern-i-rekordtempo

    Jeg vil vædde på at der er mange muslimske fødsler iblandt her.
    Muhammed er chokerende nok det mest populære navn i England.

    Hvad sker der dog for England, de bliver ædt op indefra

    Kommentar by Tim — 30. juni 2011 @ 19:51

  10. Ja lad os håbe at der er flere der begynder at tale Islam imod. Ufatteligt at det ikke er sket tidligere, efter ALLE disse selvmordsbombere, dårlige opførsel, voldtægter, apostates og listen bliver bare ved og ved. Nu har muslimer forbilleder de kan følge. En muslimsk bøsse er hoppet ud, khader taler dem imod, Ayan Hirshi Ali,….efterhånden er der INGEN undskyldninger for at opføre sig normalt længere. Ellers kan man rejse ned til deres egne lande, som er frie eller vil snart blive frie. Så er der INGEN undskyldninger der kan bruges længere.

    Kommentar by Tim — 30. juni 2011 @ 19:55

  11. @ Tim: Jeg er bange for England er tabt….

    Kommentar by Spinner — 30. juni 2011 @ 20:21

  12. Naser Khader er en mand med mange tunger, og jeg deltager ikke i hyldesten.

    Kommentar by Mette — 30. juni 2011 @ 20:21

  13. @ Spinner.
    Jeg kan huske for nogle år tilbage hvor jeg læste at Frankrig ville blive flere mennesker end Tyskland fordi de fødte flere børn. Det var jeg lidt forbavset over, men tænkte ikke videre over det hvorfor det var sådan.
    Så begyndte jeg at sætte mig lidt ind i muslimer i Europa siden 2009, hvor det først der gik op for mig hvilke problemer europa var i. Så så jeg det “muslimske brorskap”, hvor man fik at vide at det muslimske brorskab satte folk sammen ude i forstæderne og fik så ellers masser af børn. Da gik det op for mig at det er derfor at Frankrig vil overhale Tyskland.
    Nu ser jeg det samme i England. Og nu tænker jeg OMG!
    Det her kan ikke fortsætte…vores kvinder skal simpelthen have 3 børn og så skal der sættes 1 barns politik på muslimer, og nogle skal sendes hjem.
    Det er dog den mest tarvelige, beskidte måde muslimer bruger.

    Kommentar by Tim — 30. juni 2011 @ 20:41

  14. Herligt at se disse “unge” på facebook. De har lært at skrive dansk og bruge it-teknologi. Sikke et integrationspotentiale der er i dem!!

    Kommentar by Lars H — 30. juni 2011 @ 20:48

  15. > Mette

    Hvorfor taler Khader med to tunger?

    Kommentar by Giraffen — 30. juni 2011 @ 20:56

  16. Offtopic
    “Stadig optaget af vores samtale, mærkede jeg noget hårdt ramme siden af mit hoved. Det viste sig blot at være et æg, og smerten fortog sig hurtigt, men farten og retningen hvormed det var blevet kastet, gav indtryk af en vis intentionalitet.”

    Derfor høster DF indvandrerstemmer – http://www.information.dk/272150

    Kommentar by BE — 30. juni 2011 @ 21:03

  17. Er der en koran-/hadith-kyndig til stede? Det ville være interessant, at se et par citater, der beskriver konsekvenserne for frafaldne muslimer.

    Kommentar by Hr. Snusk — 30. juni 2011 @ 21:12

  18. @16 Snusk

    Der findes denne overordentligt informative hjemmeside, hvis ejer har sat sig for at systematisere diverse modbydelige, had- og voldsprædikende skriftsteder fra såvel Koranen som hadith’erne efter tema:

    http://prophetofdoom.net/Islamic_Quotes.Islam

    “Velbekomme”, om jeg så må sige! :-(

    Kommentar by Anders Peter Johnsen — 30. juni 2011 @ 21:25

  19. Som jeg kan forstå nu, så har denne Ibrahim nu deaktiveret sin FB-profil.

    Men google cache-version røber stadig en syg holdning fra denne Ibrahim.

    Hvis ikke linket nedenunder virker, så google “Ibrahim Ibo Falastin” og tryk på “cached” ved hittet: -palarstiner læker i mit blod og alle jyder læker under min fod-

    Ibrahim skriver blandt andet: “palæstina ligger i mit blod og alle jøde ligger under min fod”

    Tag endelig nogle screenshots. Det kunne være, at Kim ville uploade et screenshot i forbindelse med denne tråd/dette emne?

    http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:WpGBE9p9QVMJ:www.facebook.com/group.php%3Fgid%3D135057863171626%26v%3Dwall+%22Ibrahim+Ibo+Falastin%22&cd=1&hl=da&ct=clnk&gl=dk&client=firefox-a&source=www.google.dk

    Kommentar by tusmørke — 30. juni 2011 @ 21:28

  20. Hvis nu muslimer kunne skifte muhammed ud med Eckhart Tolle ville det hele blive MEGET nemmere…

    Kommentar by Tim — 30. juni 2011 @ 22:03

  21. Offtopic
    Hvordan er det nu lige med islam og slave-sex? Det kan være svært at finde ud af – ikke mindst for de troende selv.

    http://www.shiachat.com/forum/index.php?/topic/234972802-sex-with-slaves/
    http://www.shiachat.com/forum/index.php?/topic/234991028-men-should-have-sex-slaves/

    Kommentar by BE — 1. juli 2011 @ 01:49

  22. Tariq Ramadan
    Det er sjovt hvor travlt han har det med at lade muslimer ekspandere i vestlige lande og bygge muslimske institutioner uden at tale om det omvendte, Kristne i muslimske lande og hvordan de bliver slået ihjel, deres rettigheder, etc.
    http://www.youtube.com/watch?v=RLdmXawtL-Q

    Kommentar by Tim — 1. juli 2011 @ 02:28

  23. Denne primitive degenererede indavlede mu-slim, kan vel nærmest betegnes som affald.

    Kommentar by Ingolf — 1. juli 2011 @ 03:02

  24. Ibrahim er søreme pænt og dyrt klædt på og har pænt hår, men hvor er han ikke særlig pæn i sin mund.

    Noget andet er, at han godt og grundigt skelner mellem danskere og muslimer. Og danskere kaldes for svin og hunde og ludere. Han har bestemt ikke godt af islam. Islam lader til at give ham store problemer. Han burde derfor hjælpes fri af islam.

    Kommentar by Liva — 1. juli 2011 @ 07:51

  25. Hvilke forældre ville godt opdrage et sådant møgdyr til at benytte rendestenssprog ? Men det er muligvis problemet. Forældrene gad ikke opdrage møgdyret.

    Lovgivningen mangler repressalier mod trusler og chikane. Og hvis lovgivningen allerede findes, AT DEN BRUGES……

    Kommentar by Janette Lund — 1. juli 2011 @ 08:21

  26. @25 Janette Lund

    Jeg tror desværre at hovedproblemet med fyre som Ibrahim er at hans forældre skam selv vil mene at de har opdraget ham “ordentligt”, for så vidt han netop tydeligvis opdraget til at være noget så selvmodsigende som “en god muslim”, hvilket vil sige at han pr. refleks udelukkende handler efter stærkt tvivlsomme underkastelsesindoktrinerede islamiske “værdinormer”, ifølge hvilke “frafaldne” eller blot tilnærmelsesvist “illoyale” personer som Naser Khader jo direkte gør sig fortjent til forfølgelse og i sidste ende dødsstraf, hvis ikke de “retter ind”.

    Således frygter jeg at rigtigt mange af denne type “unge helligkrigere” desværre har hjemmets fulde opbakning og ethvert tårevædet pædagogisk forsøg på “dialog” med denne type fanatisk-tænkende mennesker er dermed i udgangspunktet nyttesløst, fordi de altså bare slet ikke anerkender, hvad de sandsynligvis opfatter som “dekadente” vestlige frihedsværdier, som måtte modsige den Islam, der jo netop kræver blind og betingelsesløs underkastelse af såvel sine egne tilhængere som derigennem eventuelle ikke-muslimske omgivelser.

    Det ER jo immervæk en decideret militant erobringsideologi, vi er oppe imod, hvilket ifølge man min mening gør sig klogt i /aldrig/ at glemme. Man kan derfor desværre ikke forvente sådan noget som almengældende, medmenneskelig etik fra en lovreligion, hvis eneste succeskriterie blandt tilhængerne er totalt ukritisk tilslutning til – og praktiseren af – militante og patriarkalske normer fra et primitivt arabisk 600-tals stammesamfund.

    Kommentar by Anders Peter Johnsen — 1. juli 2011 @ 10:28

  27. >23
    Jeg vil kalde det skadedyr.

    Kommentar by Nielsen — 1. juli 2011 @ 10:57

  28. Det accepteres i andre sammenhænge at man “hjælper” folk fri af sekteriske religioner og “deprogrammerer” dem.

    Det burde også være tilfældet, når vi taler om Islam.

    Forslag til DF: Hvorfor ikke et offentligt støtteprogram til muslimer som vil forlade Islam?

    Kommentar by Sigwar — 1. juli 2011 @ 11:04

  29. @ 12 Mette
    Du bliver stillet et relevant spørgsmål af @15 Giraffen.
    Hvorfor svarer du ikke? Du er virkelig pinlig!

    Kommentar by Binee — 1. juli 2011 @ 11:13

  30. Ibrahim Ibo Falastin skrev:

    1
    “Naser Khader din fucking møghund! Du elsker dansker! Hader muslimer! Din fucking bums. Fuck din fremtid, din nar! Din hund, dit svin!”

    2
    “palæstina ligger i mit blod og alle jøde ligger under min fod”

    Forestil jer en etnisk dansker, offentligt til en muslim, havde skrevet følgende:

    1
    “Muhammed din fucking møghund! Du elsker arabere! Hader kristne og jøder! Din fucking bums. Fuck din fremtid, din nar! Din hund, dit svin!”

    og

    2
    Israel og vesten ligger i mit blod, og alle muslimer ligger under min fod.

    Så havde en vis Zenia Stampe nok været ude med en politianmeldelse?

    Kommentar by tusmørke — 1. juli 2011 @ 11:48

  31. 30.tusmørke

    Vi kunne godt skrive således, men ærlig talt hvorfor lade sig forføre til at anvende den muslimske talemåde ?

    Den er ringe, for ringe !

    Kommentar by Vivi Andersen — 1. juli 2011 @ 17:35

  32. 31 (vivi)

    Point taken. Men jeg brugte dog kun eksemplet for at sætte tingene i perspektiv. Jeg ville aldrig bruge et sådan sprog til daglig.

    Min pointe var blot at belyse, at muslimer har taget patent på “offerrollen”. Havde en etnisk dansk mand svinet islam og muslimer til, så havde vi været vidne til en tsunami af forargelse.

    Hvor ofte ser man egentlig også, at der rejses tiltale mod en muslim for racisme?
    – “Danskersvin mm.” betragtes som ringeaktsytringer.
    – “Perker mm.” betragtes næsten som værende racisme.

    Kommentar by tusmørke — 1. juli 2011 @ 20:20

  33. Sjældent har jeg læst noget så verdensfjernt, naivt og apologetisk som i kommentatorsporet til Information-artiklen….

    Kommentar by Nosferatu — 2. juli 2011 @ 00:03

  34. @32 tusmørke
    Apropos sprogbrug.
    Nu da ordene efterhånden skifter mening og vendes på hoved for at rumme idiotien islam, så har jeg faktisk skiftet det grimme ord idiot ud med ordet muslim. Så hver gang nogen opfører sig dumt, truende, latterligt, gør noget åndsvagt så siger jeg ikke : “er du idiot” men i stedet bruger jeg det mere dækkende ord:” er du muslim” så fatter alle på en befriende oprigtig måde, at handlingen var dum og ubegavet, men den er tilgivet, for muhammedaner er ifølge de politisk korrekte, altid frataget og undskyldt deres ansvar for deres handlinger.

    Det virker faktisk rigtigt godt, fx i trafikken så ophidser man ingen ved at bruge ordet idiot men får det indforstået smil på “idiotens” læber ved at spørge om vedkommende er muslim. Og skulle “idioten” være en naiv politisk korrekt så afledes skænderiet ved at “idioten” så spør’ om hvad jeg mener med det og jeg kan så smilende svare:”Jamen, så du automatisk tilgivet og undskyldt din fejl”

    Vi må jo lære at rumme idiotien islam på en sjov måde,ik’!

    Kommentar by li — 2. juli 2011 @ 10:23

  35. 28

    Sigwar

    Ja, god idé. Islam er et problem. Koranen er et problem – både for mennesker og samfund og ikke mindst for vestlige retssamfund.

    Den kedelige, religiøse og sølle fætter Ibrahim, som er omtalt oven over, taler koran sprog: kalder anderledes tænkende for svin og hunde, hævder at mennesker, der ikke retter ind efter islam er svin, hunde og har mødre der er ludere – det gælder også koran opdragede, der ønsker at forlade islam. Og så er der fikseringen på sex.

    Desuden omtales mennesker, der ikke tror på islam, eller kritiserer islam, for VANTRO – det samme sker i koranen – hele 347 gange. Og så er der det med kvinder, som hvis de ikke indordner sig, og holder sig i baggrunden, som det ses i moskeer og til møder etc., skal irettesættes med fast hånd, så at sige. De omtales som ludere, hvis de ikke retter ind efter religiøse normer.

    Kommentar by Liva — 2. juli 2011 @ 14:12

  36. 34

    li

    haha ;)

    Kommentar by Liva — 2. juli 2011 @ 14:13

  37. Borgerkrigene i bl.a. libanon, kosovo, bosnien og somalia er ophørt. Staten må derfor, så hurtigt det er muligt, sørge for at repatriere borgerkrigs”flygtninge”(inklusive deres familiemedlemmer) fra de fire ovennævnte lande. Det vil gavne statskassen, og det vil forbedre sikkerheden på de danske veje og gader.

    Kommentar by Jørgen — 3. juli 2011 @ 18:33

  38. Virkeligheden er bl.a. at mange af de såkaldte flygtninge(f.eks. fra libanon, tyrkiet, somalia, iran, irak og afghanistan) ofte rejser på lange besøg i det land, som “flygtningene” hævder at være forfulgt i.

    Kommentar by Jørgen — 3. juli 2011 @ 19:29

  39. 29

    Giv lige Mette en chance for at svare. Det kan være hun er på ferie og ikke har mulighed for/tid til at svare lige nu..

    Kommentar by Liva — 4. juli 2011 @ 07:14

  40. @ Mette

    Det er fint du ikke lader dig provokere til blottelse, og ja, jeg er enig, manden er i den grad en vendekåbe.

    Kommentar by Mads — 4. juli 2011 @ 17:55

  41. Iøvrigt bør de såkaldte flygtninge(og deres familiemedlemmer) i hovedreglen repatrieres, når forholdene i “flygtningenes” hjemland er blevet forbedret. De repatrierede flygtninge kan deltage i opbygningen af deres hjemland.

    Kommentar by Jørgen — 4. juli 2011 @ 19:13

  42. Staten bør økonomisk motivere de mange ikke-selvforsørgende udlændinge(hovedparten af dem er fra islamiske middelalderlande) til at rejse ud af landet, så hurtigt det er muligt. Det vil gavne de danske skattebetalere, og det vil mærkbart forbedre de danske borgeres sikkerhed.

    Kommentar by Jørgen — 5. juli 2011 @ 18:47

  43. Det kan kun gå for langsomt med at sparke det primitive indavlede, degenererede affald ad helvede til.

    Kommentar by Ingolf — 5. juli 2011 @ 22:54

  44. Naser khader er ikke kun en vantro svin en hund en skøde luder men også en latterlig klam politikker ak ja de vantro svin

    Kommentar by Imam — 22. august 2011 @ 13:10

  45. Nøj hvor han kan ham den primitive Imam, hvordan er du sluppet ud af Zoo ??

    Kommentar by Ingolf — 25. august 2011 @ 13:09

  46. Fuck jer dansker svin små ludre hoveder! Sut pik, vi har overtaget de kristne lande >:)

    Kommentar by Ibrahim ibo falastin — 3. september 2013 @ 17:11

RSS feed for comments on this post.