12. juli 2011

Hetz Mot Folkgrupp fra en uudtømmelig kilde: “Alla svennar ni kan dö dö dö dö dö dö”

Den svenske racismeparagraf kaldes for ‘Hetz Mot Folkgrupp’, men egentligt kan det være ligegyldigt om rapperen bag nedenviste video sigtes eller dømmes. Problemet kan ikke løses med dagbøder. Ikke alle har ‘integrationspotentiale’…

Oploadet Kl. 22:14 af Kim Møller — Direkte link30 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/26804/trackback

30 Comments »

  1. Denne…øhm…”kulturberigende kunstner” har sin egen youtubeside, hvor det da heller ikke skorter på opfordringer til mere eller mindre frivillig repatriering fra svenskere, som bare har fået NOK:

    http://www.youtube.com/user/ikasaify2

    Kommentar by Anders Peter Johnsen — 12. juli 2011 @ 22:33

  2. sådan en nar .

    Kommentar by giraffen — 12. juli 2011 @ 22:45

  3. Sådan er muslimer.

    Kommentar by Nielsen — 12. juli 2011 @ 22:54

  4. […] den var, så er det for meget sommeridyl i København, til at jeg gider beskrive det. Vi kan altid blive deprimerede og bogstavelige til […]

    Pingback by »In fifty years we’ll all be chicks« « Snaphanen — 12. juli 2011 @ 23:09

  5. En lille trøst er, at kanaljens primitive “musikalitet” vist højst rækker til hjemmeproducerede youtube-videoer…

    Kommentar by Vest — 13. juli 2011 @ 01:51

  6. Jeg syntes nu den er rigtig god. Læs specielt om hvad facisterne fra AFA kan vente sig.

    Kommentar by Danskeren — 13. juli 2011 @ 03:42

  7. Hej Kim.

    Du glemmer, at indfødte svenskere IKKE er beskyttet af loven om hetz mod folkegruppe. Hvis en ung svensker havde lavet en video om de fremmede med tilsvarende indhold, var han blevet anholdt inden aften, men nu er det en indvandrer, der laver en video om svenskerne, og så er det jo bare kært …

    Kommentar by Jørgen Duus — 13. juli 2011 @ 05:36

  8. Hvordan reagerer de svenske medier egentlig på den historie? Bliver den overhovedet debatteret?

    Kommentar by Axel — 13. juli 2011 @ 09:41

  9. Darko har jo fat i noget.
    En fætter med medfødte lidelser og uden uddannelse kan med en kniv uden videre sætte en højtuddannet intelligent demokratisk modstander ud af spillet.
    Vi har tabt til en flok tabere.

    Kommentar by marius — 13. juli 2011 @ 11:14

  10. Rendyrket rascisme og fascisme.
    klart en sag for AFA.
    nå nej, han truer jo også direkte AFA såvel som at de vist også fik tæsk i Rosengård sidst de troede de skulle ind og ryge fredspibe med aberne.

    Kommentar by J B — 13. juli 2011 @ 12:32

  11. Den komiske AFA demo i rosengård hvor de direkte fik tæsk af deres “kulturberigende venner”
    AFA är inte välkomna i Rosengård
    http://www.youtube.com/watch?v=hG3WmgUfqrk

    even freaks dont get along

    Kommentar by J B — 13. juli 2011 @ 12:35

  12. Helt ærligt, venner, tror I helt seriøst på, at det der ikke er en joke? Det er så overdrevent, at jeg ikke kan lade være med at dø – af latter, snarere end frygt for dhimmitude og alle de andre smukke ting.

    Kommentar by Erich Lind — 13. juli 2011 @ 12:44

  13. Faktisk er ALLE muhammedaner en flok enfoldige aber…øh, taber, fordi de efterABER Pædofeten muhammeds 1400 årige gamle primitive abefærd…..øh, adfærds regler og krav.

    Kommentar by li — 13. juli 2011 @ 12:50

  14. @11) Det allerbedste var, at en del af de venstrefascistiske AFA-folk faktisk måtte søge beskyttelse i en … McDonalds-restaurant – af alle steder! Dem de ellers plejer at stene eller smadre efter forgodtbefindende, hver gang de er utilfredse med det mindste et eller andet sted i verden.

    Hvor ydmygende må det ikke have været for dem sådan at nedlade sig til at søge ly hos “fjenden”? Der findes altså alligevel en smule kosmisk retfærdighed – trods alt :o)

    Kommentar by Bjovulf — 13. juli 2011 @ 13:15

  15. ->12 Erich Lund

    Det er da en mulighed. Men en joke på hvis bekostning? Og når virkeligheden vitterligt ER forrået af handlinger af den kaliber der fantaseres om her, er vi så forpligtede til at tage det for grinen og gøren nar? Eller er vi fuldt berettigede til at tage det for alvor, og at sætte hælene i over for mere af den samme ‘italesættelse’ af forråelse fra tilvandrede fremmede?

    Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 13. juli 2011 @ 13:20

  16. Det bedste var næsten, at de måtte bede Polisen om, at komme og hjælpe :-)

    Kommentar by Hr. Snusk — 13. juli 2011 @ 13:23

  17. @14 Bjovulf
    Tja, de voldelige fascist AFArter tør jo ikke modsige idiotien islam, de er nogle skrækkelige kujoner og det skal ikke undre mig, om hele flokken af fascist AFArterne konventer til den mere voldelige idioti islam, som syntes at passe særdeles godt til deres egen adfærd, så kan kujonerne jo banke de svage AFArt kællinger, som allerede selv ifører sig sorte hættetrøjer og tørklæder om underansigtet, jo, jo lige dumme og uansvarlige børn leger bedst!

    Kommentar by li — 13. juli 2011 @ 13:25

  18. Jeg er TRÆT af alle disse bøller og halvhjerner, der stiller i de vestlige lande forlangende bosættelse og forsørgelse.

    Hans sprogbrug fortæller om et menneske, der ikke aner hvad pli og dannelse er for noget.

    Kommentar by Vivi Andersen — 13. juli 2011 @ 14:04

  19. Faktisk burde vi lade os belære af alle de berigende kultur, som jo alle er lige gode, så derfor må min rap-tekst også være lige så god og uden for retsforfølgelse, lizzom! de øvrige berigeres tekster.

    Muhammed dit svin rap..rap..rap
    Du voldtager vores pi’r rape..rape..rape..
    Fordi du er for dum og grim, derfor du ikke få pi’r fri- viril- it gok..gok..gok er hva’du kan få… gok…gok..gok…den selv af eller få køllen af os smadret i din hoved..knas..knas..knas

    Muhammed din abe..hyl…hyl…hyl
    Du ter dig som en primat klynk…klynk…klynk..
    Fordi du ikke hører til her…ud…ud…ud vi smider dig ud…ud…ud…til dit idol osama bin laden…plop…plop…plop…har du så fået nok…nok…nok…..nok er nok!!!!!

    Synd min tonedøve lyd ikke medfølger.

    Kommentar by li — 13. juli 2011 @ 14:28

  20. #3 Hvor får du det fra at han er muslim?

    Ja men sådan er afrikanere. I kan jo se hvad der skete i Zimbabwe. Der er de også igang med at udrydde Europæerne. Det samme sker i Sydafrika. Regeringen konfiskerer jord fra de hvide og giver det til de sorte. Samtidig med at de uofficielt støtter bander som går rundt og slår ældre hvide gårdejere ihjel. Hvorfor skulle det gå anderledes i Europa, når etniske europæere bliver en minoritet i deres egne lande.

    http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/8547621.stm

    Tror i at det hele nok skal gå, sålænge de overtager vores værdier og opfører sig som Europæere/Hvide?

    Kommentar by Lavard — 13. juli 2011 @ 14:47

  21. -> Jørgen Duus

    Er du sikker? Jeg kunne sagtens forestille mig, at loven var formuleret generel men tvetydigt, så det kun førte til sigtelser når yndlingsminoriteter var ofre.

    Kommentar by Kim Møller — 13. juli 2011 @ 15:30

  22. -> Erich

    Det var også min første tanke, men jeg kan ikke finde noget der indikerer det skulle være humor – udover det forhold, at det er usædvanlig overdrevent.

    Kommentar by Kim Møller — 13. juli 2011 @ 16:34

  23. Hm, måske er teksten bare en lidt for frisk bemærkning – i stil med Jesper Langballes pådømte spydighed om visse familiers kontante opdragelsesmetoder.

    Kommentar by Axel — 13. juli 2011 @ 17:05

  24. #21 Møller

    Hvis ikke det er en joke, er manden jo fuldstændig syg i hovedet. Hvem er han i det hele taget?

    #15

    På hans egen bekostning vel?

    Kommentar by Erich Lind — 13. juli 2011 @ 17:19

  25. -> Erich

    Har forsøgt at grave identitet frem. Ikke lykkedes. Flere rapvideoer på samme YT-konto (og oploaderens forrige) indikerer det ikke er et højrefløjs-stunt.

    Kommentar by Kim Møller — 13. juli 2011 @ 17:31

  26. Negeren skulle have blevet i det mørkeste Afrika, hvor han hører hjemme.

    Kommentar by marius — 13. juli 2011 @ 18:28

  27. Hvis rapperen havde været en ursvensk barbar, havde han sikkert ikke udtrykt sig nær så poetisk.

    Kommentar by Axel — 13. juli 2011 @ 18:41

  28. De svenske PK-politikere må sandelig være stolte af, hvad de allerede
    har opnået med deres sociale eksperiment i fuld skala.

    Kun fantasien sætter nu grænser for, hvor langt og hvor katastrofalt konsekvenserne af dette vanvidseksperiment vil kunne udvikle sig i fremtiden – var der nogen, der sagde Bosnien, Kosovo, Libanon, Libyen? … Det skal nok blive “interessant” at være nabo til …

    @17 – Ja, AFA-folkene er helt uden for pædagogogisk rækkevidde. Det bedste var at se deres forvirrede ansigter, da deres yndlinge, som man i AFA ellers indbilder sig at kæmpe for, vendte sig imod deres selvbestaltede velgørere. De vidste ikke helt, hvad de skulle gøre og sige. Det kom vist helt uventet for dem, at AFA & co. slet ikke er så populære i de “kulturberigende” kredse, som de ellers går og forestiller sig, og at de absolut ikke er velkomne til at “reclaime the streets” i Rosengård om omegn fra den muslimske besættelse,
    Det var næsten, som om en del af dem slet ikke kunne få sig selv til at fatte, at det nu var på tide at tage benene på nakken – fanget
    som måbende dådyr i lyskeglen fra den multikulturelle virkelighed, ude
    ad stand til at forstå, hvad der egentlig foregik – at fjenden lige pludselig var en helt anden, end de ellers havde gået rundt og bildt hinanden ind i årevis.

    Kommentar by Bjovulf — 14. juli 2011 @ 02:50

  29. “ude af stand” GRRR! :D

    Kommentar by Bjovulf — 14. juli 2011 @ 02:52

  30. Det er vel ikke kun blege personer der må/kan lave dårlig rap med dårlig humor..

    Kommentar by Liva — 14. juli 2011 @ 09:50

RSS feed for comments on this post.