15. juli 2011

“Fuck da dig, og fuck dig også – Fuck dig, ud med dig, din hund…”

Dårlig stemning spredes i S-tog, da dansk-talende Macho-araber irriteres over ældre dame, der passer sig selv i hjørnet et par centimeter for tæt på hans dyre cykel. Hun intimideres i et par minutter (‘Fuck dig, Fuck dig’), hvorefter den tilkaldte kontrollør får den store tur…

“Fuck da dig, og fuck dig også – Fuck dig, ud med dig, din hund…”

(Youtube, 14. juli 2011)

Apropos (via Snaphanen). Teksten til September 1985 (TV2).

“S-tog, tæv i luften
kigger væk, kigger ned
næsten lidt for meget
virkelighed

“De der sorte svin
sku sendes hjem!” – “Hvafornoget”
sir jeg høfligt
som om jeg ikke har forstået

Fyren fuld af sprut
og dansk logik.
[…]

En hel kupé af dobbelt
dansk moral, dukker sig
og vender hovederne
den anden vej”

Oploadet Kl. 22:13 af Kim Møller — Direkte link88 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/26922/trackback

88 Comments »

  1. Tænk hvis etniciteten var omvendt: en dansker der stod og kaldte en hættemåge for “fede ko”. Men det ville ikke ske. Det er vi for pænt et folkefærd til at gøre, modsat det affald vi har importeret fra Mellemøsten. Ikke engang Johnny fra Greve havde gjort dette.

    Kommentar by Laokoon — 15. juli 2011 @ 22:28

  2. Hun er godt nok tapper og helt fint at folk siger de ikke gider høre på hans gylle.

    Kommentar by PBr — 15. juli 2011 @ 22:43

  3. Ak ja, og hvem har måske betalt for, at “fuck-dig-manden” har råd til en cykel til 10.000 kr?

    Kommentar by l.johs — 15. juli 2011 @ 22:49

  4. Hvis der er nogle der finder eller kender navnet på ham så sig endelig til

    Kommentar by Tim — 15. juli 2011 @ 22:52

  5. Nicolai Sennels har vist skrevet noget om den her mentalitet. Den ældre dame udløser mandens vrede – og det skal hun bare ikke gøre.

    Kommentar by BE — 15. juli 2011 @ 22:58

  6. Hvor meget “Fuck” mon der er i den gentleman, hvis nogen “grisehvide” danskere tiltalte hans mor på samme måde?

    Kommentar by l.johs — 15. juli 2011 @ 23:02

  7. Hvor tragisk.

    På så mange niveauer.

    Jeg ville ikke selv turde gå i rette med ham, hvis det var mig, tænker jeg umiddelbart.

    Kommentar by Lotte — 15. juli 2011 @ 23:02

  8. “ud med dig”

    Med hvilken autoritet taler røvhullet?

    Bestemmer han hvem der må og ikke må være i toget?

    Utvivlsomt i hans egen selvopfattelse.

    Kommentar by Ich bin Allah (Akbar) — 15. juli 2011 @ 23:04

  9. […] …. arabiske hund Måske er fætter her ikke araber, for de kører vist nok ikke på cykler. Uriasposten har også denne video, men noget dokumentation er så sigende at det bare må bare eksponeres […]

    Pingback by Hån, spot og latterliggørelse « Snaphanen — 15. juli 2011 @ 23:11

  10. -> Lotte

    Ja, og selvom den ældre kvinde ikke blev fysisk overfaldet, så påvirker episoden alle parter fremover. Araberen ved, at hvis blot han hæver armene og køre prinse-attituden, så bliver han aldrig den lille. Den ældre kvinde forstår fremover, i lighed med danske medpassagerer, at holde sig i god afstand af ‘udadreagerende unge i alle aldre’. Det handler ikke om ret eller forkert – det er bare ikke kampen værd. Togkontrolløren vil lære af aggressiviteten og tage særlige kulturelle hensyn – hver tiende gang ender den slags med slag og spark.

    Kommentar by Kim Møller — 15. juli 2011 @ 23:20

  11. Muslimer siger altid din hund hvis de skal kalde en noget grimt. De er også startet med at kalde danskere “din kartoffel”

    Kommentar by Tim — 15. juli 2011 @ 23:43

  12. Hvad er det man siger? Vold avler vold? Det er det første jeg tænker på. Ikke så meget her i dette tilfælde. Men for fremtiden hvad angår alle etniske danskere der er i kontakt med folk der udviser en voldelig adfærd. Jeg hader at skrive det, det er meget ofte jeg gentager mig selv, men specielt blandt araberer fra borgerkrigshærgede lande finder man potentielle voldsudøvere. Og det er klart at fortsætter denne adfærd som du finder dag efter dag uge efter uge, hvorend du finder dem i flok(hvad enten der er til fester, diskoteker, sportskampe, parker, ghettoer, osv) ja så vil det også avle en modstand. Fra etniske danskere der er trætte af at være udsat for denne trussel og urimelige vold og chikane.

    Vold avler vold, og denne form for “vold” avler helt sikkert noget i sidste ende hos alle der ikke vil finde sig i det.
    Gad vide om vi kommer i samme situation som Israel en dag, med etniske danskere bevæbnet med m16 rifler på gaden for egen sikkerhed.
    Jeg kan klart se det, og i virkeligheden håber jeg på det. At etniske danskere får lov til at bevæbne sig skulle de bo i eller tæt på betændte områder med mange arabere.

    Og politiet ALDRIG mere skal komme i undertal, og flygte ud af ghettoerne pga arabisk chikane. Sikret med tunge nok våben og nok mandskab der er parate til at skyde før de spørger.
    Arabere er Danmarks fjende nr 1 internt. Og formentligt også eksternt.

    Kommentar by Endnu en vantro — 15. juli 2011 @ 23:53

  13. @Endnu en vantro

    Præcis!

    Selvom det er svært at være optimistisk på de indfødte europæiske befolkningers vegne i disse år, så er der givetvis en eller anden voldelig reaktion på vej.

    Chikanen og volden er i omfang ved at nå grænsen for hvad der længere kan fejes ind under gulvtæppet, som “enkeltstående tilfælde”!

    Jeg siger det ærligt: Jeg vil have hævn.

    Kommentar by Ich bin Allah (Akbar) — 16. juli 2011 @ 00:03

  14. Det er også at hans tilstedeværelse ændrer alle psykisk. Alle er påvirket af hans adfærd. Han står og “slår” alle folk psykisk i hovedet.

    Kommentar by Tim — 16. juli 2011 @ 00:08

  15. Hvor ville det være fedt hvis der var en som rejste sig op trak gøppen og sendte den psykopat en tur forbi allah.

    Kommentar by Fritz — 16. juli 2011 @ 00:29

  16. Jeg tager hatten af for de mennesker i toget der turde sige den arabiske psykopat imod. Det eneste danske ved denne gennem modbydelige person er at han taler dansk.

    Alt andet ved ham er så udansk som det kan blive. Det er præcis personer som ham som man ønsker at give en enkelt billet tilbage til hans oprindelsesland.

    Kommentar by Jannik — 16. juli 2011 @ 00:34

  17. Det er egentlig komisk at hver gang disse psykopater bliver taget i deres kulturberigelse af os danskere som tilmed forsørger dem, så høre vi intet til de røde tosser som i tide og utide har det med at hælde deres ækle røde galde ud her bloggen.

    Kommentar by Fritz — 16. juli 2011 @ 00:39

  18. Han er alene og bluffer som en gal…har prøvet det ofte på Nørrebro.

    Kommentar by Michael Sjøberg — 16. juli 2011 @ 01:54

  19. Ingen rød med respekt for sig selv ønsker denne form for indvandring. De er bare bange for at indrømme det åbent.
    Af ideologiske årsager og for ikke at tabe ansigt snakker de dog ikke åbent og offentligt om det.

    Så er det klart at DF ofte står med håret i postkassen, når de er de eneste der tør sige noget u-politisk korrekt.
    De siger hvad de andre drømmer de kunne sige.
    Den indre svinehund tør de ikke lufte.

    Det gør vi til gengæld her på dette forum :).
    Og tak for det, selvom det ikke altid er særlige pæne gloser eller konstruktive sætninger der bliver fyret af.
    Men man siger det man mener, og ingen skal censurere eller indskrænke eller true brugerne til at makke ret ELLERS. På godt og ondt.

    Kommentar by Endnu en vantro — 16. juli 2011 @ 03:33

  20. HERLIG HVERDAGSSITUATION

    det er sådan danskerne ønsker det. De stemmer fortsat multietnisk

    “påvirker episoden alle parter fremover”

    NIXEN, det er glemt i stemmeboksen

    Kommentar by tavsen — 16. juli 2011 @ 06:32

  21. Trist episode i nat:

    http://jp.dk/indland/krimi/article2490969.ece

    Kommentar by MT — 16. juli 2011 @ 07:39

  22. “det er bare ikke kampen værd”

    Min tidligere svigersøn fik 5 sting over det ene øje fordi, han gik i rette med en, der generede min datter.
    Det kom i retten, manden blev dømt. En absentia. Politiet kunne ikke finde ham. De danske naboer vidste godt, hvem han var, ingen turde melde ham (hjælpe os). De var blevet lovet ’sikkerhed’ og ‘retfærdighed’ hvis de holdt kæft.

    Min anden datter og hendes kæreste blev overfaldet retorisk i Nørrebroparken, da vi flyttede herind fra ‘landet’

    Alle de homoseksuelle, vi har kendskab til i vores familie, er blevet overfaldet. Homomiljøet lider i København. Ingen tør tale.

    Julepynten på Nørrebrogade er nu helt væk fra Bispebjerg og ind til Strøget (2010).

    En jødisk veninde, måtte pille sit jødiske efternavn af først sin facebookprofil siden sin postkasse pga. chikane.

    Vi har været “2 minutter” fra skudepisoder flere gange.

    Et indkøb i Føtex kan være tæt på et mareridt.

    En af mine arabiske kollager sagde til mig, da hun fik sin sidste søn, at hun takkede Allah for, det ikke blev en pige; man kan ikke opdrage piger i jeres kultur, sagde hun.

    I går talte ekspedienten i “Tiger” arabisk til de kunder, der stod foran mig.

    Jeg ved fra kollegaer, at religionsundervisningen i islam i gymnasiet er dybt problematisk.

    Jeg ved fra kollegaer, at undervisningen på erhvervsskolerne er dybt problematisk.

    Jeg kunne fortsætte i timevis med div. historier.

    :-(

    Kommentar by Lotte — 16. juli 2011 @ 07:41

  23. Vores land er fortabt…Løbet er kørt.

    Kommentar by Pk — 16. juli 2011 @ 08:05

  24. Dette velartikulerede menneske har måske endda fået betalt sin cykel fra Odense kommune?

    Hvor man som bekendt belønner cykeltyve med gratis cykler.

    Lige som Udlændingeservice belønner voldsidioter med luksussommerhus :(

    Kommentar by Henrik Petersen — 16. juli 2011 @ 08:09

  25. Fyren i videoindslaget viser jo ganske illustrativt, at racisme trives storartet blandt folk af arabisk eller anden mellemøstlig oprindelse. Den formodentligt arabiske fyr her, opfører sig respektløst, truende, intimiderende, råbende, forvrængende, påkalder sig konstant en offerrolle og leger martyr; han opfører sig slet og ret som en psykopat.

    Det har vi jo set før fra den kant. Og så er det spørgsmålet, om konsekvens ikke var løsningen her, frem for debat og italesættelse.

    Kommentar by Johan A — 16. juli 2011 @ 08:35

  26. Jeg synes virkelig det er utroligt at dette her ikke bliver taget op politisk….alle ignorerer at vi ser araberne i dette land skiller sig væsentligt negativt ud.
    Der skulle sendes hjem skulle der!

    Kommentar by Tim — 16. juli 2011 @ 08:47

  27. Synd at vi ikke får bedre billeder af hans cykel og hvilket tog det drejer sig om… Det kunne jo være at man faldt over den, og så ender den pludselig meget snart på sporet lige foran toget…

    Kommentar by Per — 16. juli 2011 @ 09:00

  28. Husk at sige tak for sidst på den kommende valgdag.

    For nogle år siden havde DF et slogan: “Når du står i stemmeboksen kan de ikke kue dig mere”!

    Kommentar by Sigwar — 16. juli 2011 @ 09:13

  29. Denne ene video er måske glemt på valgdagen. Men mange bække små, gør en stor å. Så det er vigtigt at linket bliver spredt. Og at folk fremover optager lignende episoder. Det er trods alt de fleste der har mobiltelefon med kamera. Læg videoerne på youtube og send linket rundt.

    På et tidspunkt skal videoerne nok få den ønskede virkning. At folk husker de ubehagelige episoder i videoerne og glemmer de ligegyldige bortforklaringer fra politikerne og journalisternes side.

    En video af et ubehageligt optrin, der er optaget af en amatør, gør et langt større indtryk end de bekvemmeligt tilrettelagte videoer af professionelle mediefolk hos DR.

    Kommentar by Asger Nielsen — 16. juli 2011 @ 09:15

  30. Der er selvfølgelig også det faktum, at manden her bliver udsat for angreb af en gruppe af kvinder – der strengt taget burde blande sig uden om!
    Kvinden, set på video, har angiveligt stødt sin cykel mod mandens cykel. Manden beder hende stille sig mellem hendes og hans cykel – så cykler ikke støder mod hinanden. Det ønsker kvinden ikke at imødekomme.
    Manden skælder kvinden ud – og så blander pøbel af øvrige kvinder sig. Og situationen eskalerer…unødig! Skidt og snot for sig, tak.

    Kommentar by Leo — 16. juli 2011 @ 09:25

  31. -> Leo

    Toget er proppet med flere cykler. Kvinden stiller sig i hjørnet hvor der er plads, hvad irriterer manden, ikke fordi det på nogen måde ødelægger hans cykel. Havde den ældre dame ikke været der, så havde han fundet et skænderi da han stod i kiosk-køen, eller i trafikken da han cyklede hjem. Jeg genkender adfærden fra flere oplevelser i bylivet… særligt, men ikke kun muslimer.

    Kommentar by Kim Møller — 16. juli 2011 @ 09:32

  32. -> Asger Nielsen

    Lige min pointe. Dogme-dokumentation rykker meget mere end velformulerede læserbreve.

    I går kunne man i Krimi5 se et indslag om linie 5A, hvor der trods FEM kontrollører, alligevel er behov for politihjælp hver eneste dag. Sidste år sendte ‘Mette’ mig nogle billeder af sin multikulturelle oplevelse: http://www.uriasposten.net/archives/17934

    Kommentar by Kim Møller — 16. juli 2011 @ 09:45

  33. ok, Kim.
    Og da så kvinden mener at hun skal fortælle ham, at hvis han skal køre i offentligt transportmiddel (i toget – og som jeg ser står han med 2 cykler. Han forsøger at bringe 2 cykler, den ene angivelig en dyr cykel, fra A til B) at så skal han være indstillet på at hans cykler bliver skrammet – reduceret i værdi.
    Personlig mener jeg det er en tåbelig holdning, at vi skulle leve i et land, hvor det at færdes i det offentlige betyder, at vores værdier absolut skal reduceres.

    Kommentaren fra en af de andre kvinder: “Nej, det er udansk”
    Den kommentar ville jeg gerne se definition på!?

    Manden taler et dansk, så det må formodes han er født og opvokset i Danmark – og betegnelsen “Ko” om kvinden, der ikke viser respekt for andres egendom, er mig bekendt dansk, så vi alle kender det!

    Jeg nåede at se video, uploadet af af dén der optog video – i kommentar havde vedkommende fortalt at kvindens cykelstødte mod mandens cykel, at han havde bedt hende stille sig mellem cyklerne så stød kunne undgåes, men at kvinden ikke ønskede at imødekomme – Og at kvinden åbenbart mener at vi alle, må være indstillet på, at hvis vi transporterer os i offentlig transport, må være indstillet på, at kvinden mener sig i sin gode ret til, at reducere vores værdier.

    Hvis jeg skal forsvare danske værdier, så skal det ikke være med udgangspunkt i en gruppe af kvinder, der unødig skaber en situation ved, at opføre sig dumt.

    Kommentar by Leo — 16. juli 2011 @ 09:50

  34. En etnisk episode fra i aften, der også skulle på kamera http://jp.dk/indland/krimi/article2490969.ece

    Kommentar by Jens Thorsted — 16. juli 2011 @ 10:00

  35. @Leo

    Jamen så må min reaktion passe dig fint.
    Jeg er en af dem, der formentlig ville blande mig udenom.
    På rigtig mange niveauer.
    Af rigtig mange årsager.

    Men hvad med proportionerne?
    Se bedre på damen, han er ‘oppe imod’.

    Han kunne jo også have taget hende overbærende om skulderen og sagt: søde dame vil du ikke nok (..)jeg er så glad for mine cykler…
    Lidt humor, måske…charme…

    Bare en tanke.

    Kommentar by Lotte — 16. juli 2011 @ 10:01

  36. @lotte

    “Han kunne jo også have taget hende overbærende om skulderen og sagt: søde dame vil du ikke nok (..)jeg er så glad for mine cykler…
    Lidt humor, måske…charme…”

    Du har da fuldstændig ret :)

    Manden har så ikke – som set i situationen, det overskud. Og hvem af os kender ikke situationen, hvor fokus er på andet, end et menneske der ikke ønsker at respektere andres værdier.

    Forestil dig, at en kvinde står med en funklende ny, 10.000 kroner BARNEVOGN (uden barn i)
    Ved siden af står en gammel mand, med cykel der ridser lak og trækker tråde af kaleche!

    Hvem tror du så gruppen af kvinder i kupe ville rotte sig sammen mod? :)

    Kommentar by Leo — 16. juli 2011 @ 10:09

  37. Og så siger man, at danskerne er fremmedfjendske og intolerante. Her ser jeg et eksempel på, at en hel kupe af danskere spontant går i dialog, forsøger at konfliktmægle og tale stille og roligt til mandens fornuft, selv længe efter at det står klart, at han bare er ude på at tyrannisere. De forklarer ham, at der ikke er nogen, der har generet ham med vilje. At alle har lov til at være i S-toget. At man skal behandle andre pænt, hvis man selv vil behandles pænt, noget som man i Danmark normalt lærer i børnehaven. Og hvad får de igen for deres rummelighed og vilje til inklusion? En spand lort i hovedet.

    Kommentar by Scarlet P — 16. juli 2011 @ 10:20

  38. http://ekstrabladet.dk/112/article1587752.ece

    Fra løgne fabrikanten Al-Ritzau.

    Etnicitet, fx, dansk, er ikke omtalt, så ved vi godt hvilken etnicitet, eller retter religiøst/ideologisk tilhørsforhold der er tale om.

    33,

    Du taler om “reduceret værdi” som om der er tale om en (lavere) form for hærværk. Den må du sq argumentere nærmere for, hvis det skal tages alvorligt.

    Når nu han har taget sit ekstremt dyre legetøj ud i det offentlig rum så kan han selv stille sig imellem. Eller forslå DSB, at afstanden mellem cykel holderne øges.

    Kommentar by Hans Und — 16. juli 2011 @ 10:21

  39. @Leo

    Jeg er sådan en kvinde, der mener, at kvinder skal have mere line end mænd i (visse) kritiske situationer.

    Nogle gange er det omvendt.

    En kvinde ville i ikke tage sin funklende nye barnevogn til 10 kilo med i toget. Den slags gør kvinder ikke. Enten får hun sin mand til at transportere i firmabilen eller også får hun den sendt iført det ypperste i bobleplast ;-)

    Min erfaring i livet er, at en mand der ikke har det overskud i en lille ‘cykelsituation’ han har det heller ikke generelt.

    Kommentar by Lotte — 16. juli 2011 @ 10:24

  40. #20 tavsen
    HERLIG HVERDAGSSITUATION
    det er sådan danskerne ønsker det. De stemmer fortsat multietnisk
    “påvirker episoden alle parter fremover”
    NIXEN, det er glemt i stemmeboksen

    Vi er helt enige, men alligevel her til måske sidste udkald når valget kommer,
    selvom det nok vil blive svært at få nogen, der igennem de sidste mange år er indoktrineret, hjernevasket med at Dansk Folkeparti er fremmedfjendsk, racistisk, nazistisk, og i det hele taget været prygelknabe for ALLE andre partier.

    Derfor ser vi efter hvert eneste valg at de fleste gamle “Vatpikke” dukker op på taburetterne igen og igen, men nu er chancen der, grib den…..

    – den ligger lige for, giv din stemme til det ENESTE parti der tager ”folkets ønsker” alvorligt og gør en reel indsats både mod EU-tyranniet og den blødsødne leflen for muhamedanerne.
    Det vil virkeligt være et chok for dem der bliver sat udenfor, hvis de vågner op til en jordskredssejr for Dansk Folkeparti, glem alt om ”jeg/vi har altid stemt på” og giv dem en chance, se bort fra de evt. ikke er helt perfekte, men hvilket parti er det.??
    – for at ryge UD af folketinget er noget af det værste der kan ramme en Vatpikpolitiker…;-)) og send bare deres “familie med”!!

    Kommentar by Cantor — 16. juli 2011 @ 10:42

  41. @Hans Und

    Reduceret værdi: en barnevogn købt for 10.000 kroner som ny. Barnevogn ridses og der er trukket trukket tråde af kaleche – vognen har ikke længere værdi af 10.000. Værdi er reduceret dels pga. af ridser og flosset kaleche.

    Hvis du kigger efter vil du se at han står med 2 cykler – måske han ikke har små børn i barnevogn. Måske han netop har købt en ny cykel til sin søn – i konfirmationsgave!

    Kommentar by Leo — 16. juli 2011 @ 11:07

  42. @Lotte

    “Min erfaring i livet er, at en mand der ikke har det overskud i en lille ‘cykelsituation’ han har det heller ikke generelt.”

    Jeg respekterer selvfølgelig din erfaring, med dit liv – det kender jo kun du!

    Og når en kvinde ikke vil transportere en dyr barnevogn i det offentlige. Så er det vel fordi kvinden værner om hendes egne værdier.
    Og hvis kvinden vil forvente respekt fra manden – om kvindens værdier. Er der så ikke fornuft i argument om, at kvinden kan forventes at respektere mandens værdier?
    – det er jo ikke sikkert at manden i videoen har en kone der har firmabil, eller ulovligt (SKAT) vil benytte firmabil til privat brug!

    Skidt og snot for sig, drenge!

    Kommentar by Leo — 16. juli 2011 @ 11:12

  43. Leo,
    Jeg håber at det er din mor som næste gang er offer for kultens fornærmelser, og så kan vi jo snakkes ved (og ikke før).

    Kommentar by Fritz — 16. juli 2011 @ 11:28

  44. @Leo

    “Og når en kvinde ikke vil transportere en dyr barnevogn i det offentlige. Så er det vel fordi kvinden værner om hendes egne værdier.”

    Jeg tror fordi, hun er væsensforskellig fra manden.
    Det (med)giver en anden etik.

    Mit krav, hvis jeg skal undgå at fælde en dom, er, at manden har mere overskud end kvinden i den specifikke situation. Manden i toget er kvinden fysisk overlegen. Det forpligter ham mere i situationen overfor den lille dame. De mange damer.

    Så nej, jeg forventer mere overbærenhed og overskud fra den fysisk overlegne mand. Det giver den bedste (mindst truende) orden.

    At han ikke demonstrerer den, i situationen, gør ham patetisk i min optik. Om han er muslim eller kristen eller….det er jeg ligeglad med…men sandsynligheden for, at en arabisk mand, vil overfalde retorisk på den måde, er større :-)

    Og forresten kunne han også bare have sagt: Jeg har lige købt cyklen. Vil i hjælpe mig med at passe på den?

    Han vælger at kalde sine medmennesker for hunde.

    Jeg kan ikke finde et etisk forsvar for det.

    Kommentar by Lotte — 16. juli 2011 @ 11:35

  45. Hej Fritz

    Min mor er død for 5 år siden. Jeg har givet levet længere end du, og har givet mere erfaring med livet end du har.

    Hvis du vil bruge dit liv på had mod en mand (i det her tilfælde en mand der ligner at have rødder fra Mellemøsten) Fordi den mand bliver udsat for kønsdiskriminerende overgreb fra en gruppe kvinder, i et offentlig tog, hvor har er for at transportere 2 cykler fra A til B)
    Så spilder du ellers gode kræfter.

    Vi har ligestilling i vores land – det har vi mænd givet kvinder, fordi vi mener kvinder er ligestillet med mænd.
    Med ligestilling følger også ansvar – og i video viser kvinderne ikke at de tager ansvar, som ligestillede.

    De rotter sig sammen mod deres offer – i det her tilfælde en mand der forstår at tale for sig – og ikke på noget tidspunkt ser vi fysisk vold fra mandens side!
    Vi ser præcis dét, vi også ville se hvis det var Dig, der stod i lignende situation, hvor en gruppe rotter sig sammen mod dig.

    Rotter – “Hund” Et kobbel af hunde der danner ring om deres offer. Skiftevis angriber og påfører offer sår, til offer falder om, og hundene flår struben op.

    Fuck dig – er en blanding af amerikansk og dansk.

    Og skal vi så se om vi kan skabe en lignende situation her i forum?

    Kommentar by Leo — 16. juli 2011 @ 11:42

  46. Leo,

    Hvis man i et S-tog ikke vil have skrammet sine ting som følge af, hvad man almindeligvis kan forvente, fx. at cykler bumper ind i hverandre, er det op til en selv, at sikre sig mod det.

    Herremanden i videoen søger, at smører sit eget ansvar af på andre ved at udøve terror. Herrefolks mentalitet for fuld udblæsning.

    Det du køre frem med er nærmest saudi babarisk retslogik. (masse vis af “fremmede” er på denne lokalitet blevet holdt ansvarlige med begrundelsen; havde du ikke været her, var hændelsen jo ikke sket).

    Kommentar by Hans Und — 16. juli 2011 @ 11:43

  47. Havde lige en multikulturel oplevelse ved banegården i Århus. En dansk mand på cirka 50 år skal over vejen trækkende med sin cykel, og venter på hul i trafikken. Det gør det umuligt for et par andenetniske i ny bil med høj arabisk musik at tage ledig boks. Den ene læner sig ud og giver ham fingeren.

    Cyklisten lignede rødgrøn SF’er…

    Kommentar by Kim Møller — 16. juli 2011 @ 11:49

  48. “Og skal vi så se om vi kan skabe en lignende situation her i forum?”

    Det er altid muligt at opføre sig så ubegavet i andres selskab, at ingen bakker dig op.

    Kommentar by sebastian — 16. juli 2011 @ 11:54

  49. ->45 Leo the Lamb

    Jeg vægrer mig ved at tro at dette er skrevet i alvor, og ikke med tungen i kinden. Det ligner det ultimative vestlige selvhad i karikeret form. Hold …. da …… kæft.

    Og det endda på samme dag som din soul mate Karen Thisted præsterer et lignende lavpunkt: Læs “Jeg bader med de voldelige asylansøgere i Vejby” i dagens EB.

    Vesten er fortabt.

    Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 16. juli 2011 @ 12:22

  50. Jeg synes, at det var fedt at se sammenholdet blandt fremmede i kupéen. Flere forskellige stemmer blandede sig. Folk der var blevet tilfældigt smidt sammen på en eftermiddag kunne alle finde ud af at stikke næsen frem, give hinanden “safety in numbers” og modspil til idioten.

    …hvorefter den tilkaldte kontrollør får den store tur…

    Jeg så ingen togkontrollør i klippet. Der plejer ikke at være togkontrollører i S-toget, og man kan ikke tilkalde nogen, da hver vogn er et lukket system. Selv når der er en kontrollør på toget kan han ikke tilkaldes til en anden kupe.

    Kommentar by William Jansen — 16. juli 2011 @ 12:29

  51. Manden der kommer til sidst er ikke kontrollør, jf. hans hvide bukser og hans jakkes snit (selvom den har rigtig farve).

    Kommentar by William Jansen — 16. juli 2011 @ 12:32

  52. Jeg hader arabere.

    Kommentar by Tolder — 16. juli 2011 @ 13:14

  53. Leo,
    Jeg ville ikke havde svaret dig da det er ren spild af min tid, men til din oplysning så er jeg 48 år, min ven gennem små 30 år er muslim, jeg har boet mellem venstrefløjens og islams voldspsykopater på nørrebro, og jeg har haft et indgående kendskab til den kriminelle underverden i kbh. så Leo, jeg ved hvad jeg taler om.

    Kommentar by Fritz — 16. juli 2011 @ 13:44

  54. 50,

    Det må være engang i sidste årtusind du har være i et Københavnsk S-tog.

    Nu om dage er de i moduler af 4 vogne.

    I øvrigt altid interessant, at se hvordan de racistiske danskere trække væk fra berigerne, hvis det er muligt.

    Kommentar by Hans Und — 16. juli 2011 @ 13:45

  55. Åbenlyst mener tossen, at hans cykel er alle andres ansvar og ikke hans eget, og han blive smækfornærmet, når folk ikke finder sig i hans pis og gør som han siger. Mors og fars prins, selv i hans alder.

    Kommentar by JensF — 16. juli 2011 @ 16:22

  56. Hvad er et s tog

    Kommentar by Peter — 16. juli 2011 @ 16:25

  57. Ja, danskerne får nok snart en vogn for dem selv ala jødetransport vognene.

    Kommentar by Peter — 16. juli 2011 @ 16:27

  58. @57

    Ja, svømmerhallerne viser jo vejen.

    Kommentar by Tolder — 16. juli 2011 @ 17:46

  59. De der arabeersvin burde blive beskudt af os.

    Kommentar by Nielsen — 16. juli 2011 @ 18:21

  60. Mere kulturberigelse:
    http://www.b.dk/nationalt/teenager-fik-skaaret-maven-op-foran-natklub

    Kommentar by detective — 16. juli 2011 @ 18:53

  61. Manden mangler tydeligvis nogle sociale kompetencer.
    Hvad skyldes det?
    Mangel på opdragelse.
    Hvorfor er det kommet så vidt?
    Fordi han ikke har fået modspil fra det danske samfund.
    Hvem har svigtet?
    De radikale og deres lige.

    Kommentar by Niels P. — 16. juli 2011 @ 19:06

  62. Det er fuldstændigt ligegyldigt, hvor mange videoer, der bliver rundsendt af hverdagsoplevelser

    AF DEN SIMPLE GRUND

    du kommer ind i stemmelokalet. Der er en usædvanlig flink og høflig muslim, der vejleder dig.

    Du står inde i boksen, og alle de negative oplevelser er glemt

    DET ER altid DET SIDSTE INDTRYK, DER SÆTTER SIG

    Kommentar by tavsen — 16. juli 2011 @ 19:40

  63. Mht videoen så mener jeg heller ikke det er en kontrollør der dukker op til sidst, men en af de gode mennesker der har hjulpet den ældre dame undervejs i videoen. Kontrollører i S toge har mørke bukser og mørke jakker på. Det kunne selvfølgelig være en civil kontrollør, men det er da ikke noget der kan føres bevis for i videoen.

    @tavsen: Det er helt gak hvad du siger. Det er rigtigt at det kan være svært at forstå at folk ikke har fattet faren ved den totale indvandring endnu, men at folk skulle blive påvirket af muslimer i stemmelokalet tror jeg ikke en døjt på. Danskerne er bare langsomme at trække op, sådan var det i 1940 og sådan er det idag.

    Mvh

    Kommentar by Thomas — 16. juli 2011 @ 21:25

  64. Leo tag dig sammen , der er intet at forsvarer der !

    Kommentar by Aglet Xander — 16. juli 2011 @ 21:34

  65. Det bedste er: Husk trynen på svinet, og SÅ tag affære. De skal tages når de er trygge og hvor det er mindst agtpågivene.
    Pilotikerne, politi og myndighederne vil ikke, Tja så er der ikke andre end os selv til at gøre det.

    Kommentar by Charles Nielsen — 16. juli 2011 @ 22:29

  66. 58. nej De bliver det.
    56. Det er et tog der kører på S-banen. :-)

    Kommentar by Charles Nielsen — 16. juli 2011 @ 22:34

  67. Alle ikke-muslimer bør træne sig op i en eller anden form for kampsport. Alt andet er simpelthen uansvarligt overfor sig selv og sine medmennesker. Derudover viser videoen på glimrende vis, hvor uren og svinsk han selv og hans religion er.

    Kommentar by Kafirharbi — 16. juli 2011 @ 22:49

  68. fik I dette med
    http://avisen.dk/16-aarig-faengslet-for-tvangs-blowjob_149259.aspx

    Kommentar by detective — 16. juli 2011 @ 23:33

  69. Jeg synes faktisk, det på videoen lyder som om, der er et par nydanskere imellem de folk, som verbalt forsvarer den ældre dame.

    Kommentar by Egtvedpigen — 17. juli 2011 @ 02:49

  70. “Min erfaring i livet er, at en mand der ikke har det overskud i en lille ‘cykelsituation’ han har det heller ikke generelt.”

    Kommentar by Lotte — 16. juli 2011 @ 10:24

    Lotte har selvfølgelig ret.

    Kommentar by machiavelli — 17. juli 2011 @ 02:58

  71. En lille erindring.

    “Islam passer i de allerfleste af sine nuværende fremtrædelsesformer ikke til den moderne verden. Den er i moderne økonomisk og politisk forstand en fejlslagen civilisation. En reformation der utvetydigt skiller stat og religion og accepterer ligestilling mellem mand og kvinde såvel som mellem muslim og ikke-muslim er tvingende nødvendig for at gøre islam til en ligeværdig partner i vor globaliserede verden”.

    Fra bogen: “Fred og fare” af Sven Burmester.

    Men der skal nok gå et par år, før det trænger ind hos muslim- dyrkerne.

    Kommentar by machiavelli — 17. juli 2011 @ 03:39

  72. En tendens?

    Afrikaner går amok i toget i Norge:

    http://politisktinkorrekt.info/2011/07/16/afrikan-gick-amok-pa-norskt-tag/

    Kommentar by kong nytår — 17. juli 2011 @ 09:00

  73. 41. eller rettere: Måske han netop har stjålet en ny cykel til sin søn. Det er nok mere korrekt. !!

    71. Islam kan ikke reformeres. Islam er ikke en religion. Islam er dikterer ud fra den usædelige koran, som er skrevet af en ørkenrøver og pædofilisten Muhammed under hans halusinationer. derfor er der kun et at gøre: fjern Islam.!!

    Kommentar by Charles Nielsen — 17. juli 2011 @ 10:45

  74. Videoklippet viser med alt tænkeligt tydelighed at det multiøtniske samfund ikke er lykkedes og at det formodentlig aldrig vil lykkes.
    Kipling skrev Øst er Øst og Vest er Vest og de skal aldrig mødes.
    Vi er simpelthen alt for forskellige, og hvor vi mødes vil der opstå konflikter.
    Jeg tror alle parter vil være bedst tjent med at leve i de lande hvor vi nu engang lever.
    Den måde vi har indrettet vores samfund på, gør det alt for let for folk der ikke forstår sammenhængen, at udnytte det. Det kan gå en tid, men på et eller andet tidspunkt vil yderne ikke yde mere, og så kommer konflikterne for alvor.
    Det er jo tydeligt for enhver at den pågældende mand ikke er egnet til at bo og opholde sig i Danmark. Det vi være bedst for os og formodentlig også for ham, om han rejste til et land hvor hans adfærd blev forstået!

    Kommentar by Grisling — 17. juli 2011 @ 11:04

  75. Selvfølgelig Grisling.

    Men det vil ikke ske. Den humanistiske livsanskuelse er blevet et mareridt, og imens fyldes de europæiske lande op med vore muslimske venner. Indenfor de næste ti år sker der ting og sager.

    Der er derfor ikke noget at gøre, før den sociale orden bryder helt ned og ghetto-bygerne spreder sig som ukrudt. Men politikerne er de værste forrædere over hele linjen.

    Og med EU i mente er toget kørt. Og samtidig sidder folk i de sociale institutioner i hele Europa og bygger deres karriere op på medfølelse og tolerance. For ikke at glemme universiteterne, hvor tilhængerne af multikulturen bliver uddannet for at forsvare denne.

    Udviklingstoget kører mod kaos. Og kulturelt set sniger danskerne sig langs husmuren. Vi er overhovedet ikke egnet til at konfrontere den islamiske kultur.

    Men historiske forandringer tager tid og imens brydes fællesskabet helt ned. Og når samtidig Nationalstaten lægges for had af uvidende politikere og intellektuelle charlataner, får vi også et samfund vi fortjener.

    Hvis folk ikke kan lide udviklingen, så kan de jo vælge nogle andre politiker, men disse politikere er der ikke. De må først udvikles gennem det kommende anarki.

    Før århundredskiftet har vi muslimsk flertal, hvis der ikke sker dramatiske ændringer, men hvor skulle de komme fra. Problemet er også, at folk generelt ikke forstår, hvor alvorligt det står til. Og hvor skulle de også vide det fra. En dansk filosofi professor udtalte engang, at kun 20% af befolkningen har en selvstændig tanke. Eller noget i den retning.

    Kommentar by machiavelli — 17. juli 2011 @ 13:48

  76. […] Fjordman and Uriasposten: “Fuck as you and fuck you too – Fuck you, out with you, you dog […]

    Pingback by MACHO ARAB CALLS DANISH WOMAN ON BUS A DOG, TELLS HER TO ‘F’ OFF………….. | — 17. juli 2011 @ 15:37

  77. Personer med anden etnisk oprindelse end dansk kan opføre sig som de vil, og danske “myndigheder” vil belønne dem.

    Således fortæller B.T. om 3 voldelige, truende og udadreagerende asylansøgere i Sandholmlejren. Hvad gør Røde Kors og Udlændingeservice med dem? Sætter dem i et fangehul eller smider dem ud af landet hurtigst muligt? Nej, man belønner dem. De sendes på ferie i et kæmpestort sommerhus. Jeg med meget mindre plads betaler.
    http://www.bt.dk/krimi/voldelige-asylansoegere-sendt-paa-luksusferie.

    Kommentar by Niels P. — 17. juli 2011 @ 19:27

  78. Ja det er dem, der lever af at være gode. De ikke kun administrerer forholdende, de må nødvendigvis også forsvare dem for ikke at blive arbejdsløse. Men det står meget værre til, det kommer bare ikke frem.
    Her er en sand historie fra det virkelige liv.

    Jeg talte for et par år siden med en tidligere leder af et social kontor i København, han sagde: Fik nogle af “vore venner” et afslag om flere penge, så kunne en eller to brase ind på hans kontor og sige noget i retning af: “De skulle have nogle penge nu – Og DE VIDSTE HVOR HAN BOEDE.”

    Han gik af før tid og spurgte mig, om jeg ikke kendte nogle, der kunne sælge ham en pistol!!! Og det er ikke engang løgn.

    Morale Det er sikkert heller ikke sjovt i dag at være socialmedarbejder på beskyttelse.

    Kommentar by machiavelli — 18. juli 2011 @ 00:59

  79. Ak ja, disse primitive afarter af menneskeracen opfører sig som det passer dem, denne primat skulle sparkes af toget og gerne medens det er i fart.

    Kommentar by Ingolf — 18. juli 2011 @ 08:59

  80. @ 79: LOL

    Dyr cykel og smart tøj… han vil så gerne være hip, og så åbner han munden og ødelægger det hele for sig selv. Ak ak for en taberklovn.

    Kommentar by Daniel — 18. juli 2011 @ 10:40

  81. 70

    Det kan godt være at manden ikke har overskud, men han forstår at holde en hel forsamling i skak – med noget der ligner en rap tekst (og rap-tekster giver flere kommuner tilskud til, til børn og unge institutioner) – det til trods.

    Og manden med underskud har formået at få sig en 10.000 kroners cykel og dyrt tøj etc. Pæne Danmark, der undskylder med underskud, har ikke en chance i forhold til personer som ham. Slet ikke når personer som ham overfalder i flok, verbalt eller korporligt. Hvilket sker ret ofte.

    Så sent som i går oplevede jeg to mænd sidde i en bil, råbende ’rap-tekst’ af al kraft efter en dansk mand på motorcykel. Manden på motorcykel tillod sig blot at køre på samme vej som ’berigerne’.

    Kommentar by Liva — 18. juli 2011 @ 10:48

  82. 22

    Lotte

    “Jeg kunne fortsætte i timevis med div. historier.”

    Udmærket, så lad os læse hvad du har på hjerte.

    Kommentar by Liva — 18. juli 2011 @ 10:54

  83. Det hele var måske til at forstå, hvis det bare var et enkeltstående tilfælde, hvor en eller anden galing går amok. Men det er ingenlunde tilfældet. Det her sker hele tiden, og danskere viger tilbage simpelthen fordi vi er bange for den vold, som oftest følges af en verbal udladning som denne. Derfor vil jeg udtrykke min respekt for den ældre dame de ikke bare lader sig kue!
    Der er talrige eksembler. Indvanderene der truer sig til penge på kommunekontoret, der råbes efter teenagepiger på gaden og i offentlige transportmidler, danske pige voldtages, senest søndag hvor to somaliske unge mænd voldtog en und dansk pige, Indvanderen der sprætter maven op på ung mand i et slagsmål i det københavnske natteliv. Vi venter bare på det næste,
    Det der er rigtig farligt, når de mere eller mindre etablerede medier undlader historier eller de dækker ætnisiteten ind bag “unge mennesker”.
    Jeg tror først der for alvor sker noget når de med de rigtige meninger selv begynder at blive ramt, enten af indbrud, eller ubehageligheder i S toget, eller på gaden, eller hvis det går ud over deres børn enten i skolen, selvom de fleste allerede er i privatskole, eller i nattelivet.

    Kommentar by Grisling — 18. juli 2011 @ 10:54

  84. Nu er historien nået til bt. Så er der endnu flere der får set optrinnet. Skal vi gætte på at historien ikke når hverken DR eller TV2.
    http://www.bt.dk/danmark/kender-du-denne-mand

    Kommentar by Asger Nielsen — 18. juli 2011 @ 13:47

  85. Hvorfor går mine tanker i retning af Valby bakke når jeg ser en sådan primat ???

    Kommentar by Ingolf — 18. juli 2011 @ 15:08

  86. “B.T. sætter fokus på danskernes hensynsløshed med sommerkampagnen ‘Uden Hensyn’. “

    Kommentar by Hr. Snusk — 20. juli 2011 @ 03:19

  87. Hvor er det fantastisk, nu har jeg vist klippet for en del mennesker og på min forespørgsel om han ikke skulle være sparket af toget i fart, eller det der var værre, har alle svaret ja, én foreslog et nakkeskud – men det larmer og griser, men et er sikkert, køteren skulle ikke have sluppet så billigt.

    Kommentar by Ingolf — 20. juli 2011 @ 08:02

  88. kusser!! Hahaha

    Kommentar by Haidar — 19. marts 2013 @ 13:50

RSS feed for comments on this post.