10. august 2011

Shansen i BT: “Med min falske profil… blev jeg ven med Anders Behring Breivik på Facebook”

Politikens John Hansen, der forleden hævdede, at jeg var medlem af et internationalt Counterjihad-netværk, kan i dag med venstreradikale Redox som kilde, afsløre eksistensen af et dansk anti-indvandringsnetværk kaldet ‘ORG’. “Artikler om højrefløjens hemmelige netværk er blevet til under usædvanlige betingelser”, forklarer journalisten, og har om ikke andet, så i det mindste overbevist sig selv om, at Redox har fået dokumentationen på lovlig vis.

Kilden til den fejlbehæftede Counterjihad-artikel var efter alt at dømme Margrethe Monika S. Hansen (Shansen), der i dag er på forsiden af norske Dagbladet og danske BT, fordi hun efter eget udsagn har haft kontakt til den norske massemorder.

Urias-læsere vil huske, at Shansen dagen efter massakren agerede ekspert i Deadline, og her erklærede, at Anders Breivik “helt sikkert, også har haft kontakt til danske bloggere og debattører”.

Som blogger med en vis viden om den danske bloggosfære, kunne det selvfølgelig være interessant at vide hvilke ‘danske bloggere’ der har haft personlig kontakt til den norske massemorder, men heller ikke denne gang kom der navne på. Skærer man fyldet fra, så står man tilbage med udokumenterede postulater og dårligt underbyggede vurderinger.

Fra Hun holdt øje med Breivik, der er oversat fra Dagbladets Hun spionerte på Breivik på nett.

“I 2009 gik den danske blogger Margrethe Monika S. Hansen undercover på internettet. Hun lavede en ny identitet som højreekstrem og har siden fulgt det islamfjendtlige miljø på Facebook…

Med min falske profil, som jeg brugte til at holde øje med netværket, blev jeg ven med Anders Behring Breivik på Facebook, siger hun til Dagbladet. …

Margrethe Hansen kommunikerede aldrig direkte med den terrorsigtede nordmand, men overvågede hans profil tæt. …

Margrethe Hansen hævder, at Breivik også var i kontakt med medlemmer af Stop Islamiseringen af Danmark (SIAD). Organisationens leder, folketingskandidat Anders Gravers, siger, at de ‘ved med 100 procents sikkerhed’, at Breivik aldrig har været med i deres Facebook-gruppe. …

Margrethe Hansen mener imidlertid, at gruppen i 2010 opfordrede til en selvforsvarsgruppe mod muslimer…

Breivik forsøgte at oprette en norsk modstandsgruppe af samme type og havde kontakt med danskerne, hævder hun. Dette er ifølge Anders Gravers helt usandt.

– Margrethe Hansen er den mest utroværdige blogger i Danmark.

[…]

Hun mener, at tonen i miljøerne på Facebook er langt mere ekstrem, end mange tror…

– Jeg har selv modtaget dødstrusler, efter at jeg offentliggjorde mine artikler – og jeg lever i dag på en beskyttet adresse sammen med min familie, siger Margrethe Hansen.”

Margrethe Monika S. Hansen.

Tilbage i 2007 bloggede Shansen på Nyhedsavisen (avisen.dk), og blev hurtigt berygtet for sin særlige latrinære stil. For hende var nationalkonservative, nazister der ikke var afsløret, og dagligt pumpede hun injurierende associationer ud, indtil avisen kort før jul 2008 bannede hende.

Fire måneder tidligere, i slutningen af august 2008, opstod en blog kaldet ‘Urius Oregon’ (kendantimuslimerne.blogspot.com; se eks. Youtube). En anonym hadeside, der med militant retorik og grafiske associationer gik efter undertegnede, og uden blusel gjorde min familie til en del af kampen. Siden var anonym, men jeg googlede navnet, og fandt kommentarer med links til siden på tre højreblogs. De to første var skrevet i umiddelbar forlængelse af sidens første post.

Jeg bad de tre bloggere om at sende mig kommentatorens IP-adresse, og det var ikke overraskende den samme. IP-adressen kørte jeg så igennem Uriaspostens store kommentar-database, og minsanten om ikke eneste kommentar fra den pågældende IP-adresse var skrevet af Margrethe Monika S. Hansen i eget navn.

(IP-adresse 90.134.184.205: Urius Oregon & Margrethe Monika S. Hansen; Dokumentation)

Shansen har til dato ikke kunne redegøre for sammenhængen, men afviste flere gange i løbet af 2008, at hun skulle have en aktie i den anonyme blog. Hun afviste ligeledes, at hun skulle have været aktiv på nettet under falsk navn. Noget hun fraveg sidste år, da hun oprettede en (midlertidig) falsk Facebook-profil, angiveligt for at modvirke net-chikane.

“Efter måneders chikane beslutter jeg at de ikke skal slippe afsted med det. I stedet for at vende ryggen til beslutter jeg mig for at give igen ved at infiltrere deres grupper på Facebook for at få information om dem, og finde ud af hvem der er onde nok til at gøre den slags ting.” (Margrethe Monika S. Hansen på P77.dk, 19. maj 2011: Forklædt som Racist…)

Nu står det så i BT, at hun året før den pågældende chikane, allerede var ‘undercover’ på internettet med “en ny identitet”. ‘Bjarke WP Jensen‘ var således ikke hendes første falske alias. Jeg tænker mit…

(Margrethe Monika S. Hansen som ‘Bjarke WP Jensen’, maj 2010)

(Margrethe Monika S. Hansen som ‘Bjarke WP Jensen’, 16. maj 2010)

Oploadet Kl. 15:38 af Kim Møller — Direkte link83 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/27714/trackback

83 Comments »

  1. Man må erkende at heksen har en vis underholdningsværdi.

    Kommentar by Nielsen — 10. august 2011 @ 15:43

  2. Det må man sige. Fjordman er stadig identisk Breivik ilfg. damen, der er BT s kioskbasker:

    http://p77.dk/radikalisering/80-tema-netvaerket/543-terroristen-fra-norge-er-prominent-chefideolog-i-det-antimuslimske-univers

    Kommentar by Josef K. — 10. august 2011 @ 15:50

  3. Er jeg den eneste, der bemærker det ironiske i, at Politiken angiveligt afslører et hemmeligt højre-netværk ved hjælp af det anonyme, venstreekstreme Redox “kollektiv”?

    Man glemmer lige, at de røde tosser er sigtet for dataindbrud, ulovlig registrering og den såkaldt “milde” terrorparagraf?

    Kommentar by Kold — 10. august 2011 @ 15:54

  4. Hvorfor er hun så fed? Psykofarmaka?

    Kommentar by Hodja — 10. august 2011 @ 16:03

  5. Spørgmålet er snarere hvorfor BT går med på “legen”?

    Dårligt journalistisk håndværk (= fravær af ordentlig research) eller venstreekstremisme på BT?

    Der er kun de to muligheder!

    Kommentar by Sigwar — 10. august 2011 @ 16:33

  6. Denna “Shansen” verkar minsann vara kontentan av de samlade vänstertosingar, det är jo helt otroligt att någon tidning ens vill ta i henne ens med tång.
    Stycket lever jo på falska identiteter, falska rykten och förtal.
    Konstigt att hon inte har satt dit rent juridisk, med tanke på hennes framfärd på nätet.

    Kommentar by Peer Pedersen — 10. august 2011 @ 16:33

  7. Det er en skandale af rang, at aviser som Politiken, B.T. og Berlingske Tidende kan finde på at samarbejde med Redox og en person som Margrethe Monika S. Hansen, der – for at bruge en eufemisme – vist roligt kan betegnes som værende temmelig kulret og ikke at forglemme infam. Er der slet ingen kriterier for saglig og lødig journalistik længere, efter en enlig nordmand besluttede at gå amok på en masse socialdemokrater i sit hjemland?

    Hvis det her ikke fører til selvransagelse i f.eks. fagbladet Journalisten og/eller Presselogen på TV2 News, har den danske presse for tid og evighed mistet sin eksistensberettigelse.

    P.S: Jeg bliver så rasende, når jeg i alle de ovennævnte aviser læser, at Uriasposten, Snaphanen m.fl. er “højreradikale” blogs. Det er ikke alene en utilgivelig betegnelse for disse helt igennem ordentlige og redelige blogs, det er også en fornærmelse af læsernes intelligens. Enhver med en lille smule omløb i hovedet ved, at den kritik af islam, indvandringen og mediernes venstreorienterede observans, man kan læse her på bloggen og andre steder, på lange stræk deles af store dele af den danske vælgerbefolkning, fra Socialdemokraterne til Dansk Folkeparti. At nogle kommentarer her på siden så er lige lovlig rabiate efter min smag kan vel ikke lægges blogejeren til last.

    Kommentar by Jan Christensen — 10. august 2011 @ 16:37

  8. “Jihad” er det ikke noget muslimer dyrker, for at fremme udbredelsen af islam (herunder udrydelse eller undertrykkelse af de vantro)?
    Hvad galt er der så (som vantro) med at være “medlem af foreningen” counterjihad?
    Foreningen(?) Stop Islaminering af Danmark (SIAD) bliver lagt for had i alle danske medier. Dem der har noget imod SIAD, må vel -logisk set – gå ind for islamisering af Danmark?
    Men det understreger vist blot – som jeg for nylig skrev i en anden tråd – at fjenden har erobret vores sprog.

    Kommentar by Jens A — 10. august 2011 @ 16:53

  9. @Kim Møller
    Så istedet for overhovedet at forholde dig til Politikens afsløringer, så kæder du dem lige hurtigt sammen med Shansen.

    Så er den ligesom ude af verden, og vi kan vende tilbage til hverdagen, hvor der ingen ekstremisme og ingen anti-demokratiske grupper eksisterer på højrefløjen, mens venstrefløjens værste nærmest styrer alt fra uddannelsesinstitutionerne til medierne.

    Kommentar by Polyb — 10. august 2011 @ 17:03

  10. Shansen er lystløgner. Længere er den ikke. Hendes Gøg og Gokke-detektivbureau får Dupont og Dupont til at ligne nogle kløgtige fætre.

    P77 er den største joke. Hendes “artikler” får det til at ligne et skoleblad lavet af udviklingshæmmede 6. klasses elever. Det bliver nærmest ikke ringere.

    Med hensyn til de påståede dødstrusler, så er det noget hun finder på, bare for at få det til at lyde som om højrefløjen rent faktisk tager hende seriøst. Hvis hun har fået dødstrusler, så er det sikkert fra nogle venstreradikale, fordi de mener hun gør venstrefløjen til grin.

    Er der nogle, der ved, hvad den kvinde rent faktisk lever af. Er hun på bistand?

    Kommentar by Frederik — 10. august 2011 @ 17:06

  11. @4 Hodja

    Uden tvivl , hun ser syner og høre stemmer .

    Kommentar by Aglet Xander — 10. august 2011 @ 17:10

  12. @Jan Christensen
    …den kritik af islam, indvandringen og mediernes venstreorienterede observans, man kan læse her på bloggen og andre steder, på lange stræk deles af store dele af den danske vælgerbefolkning, fra Socialdemokraterne til Dansk Folkeparti.

    Nej den gør ikke.

    Befolkningen er nok islam- og/eller indvandringskritisk, men ikke hverken på samme måde eller i samme grad som Uriasposten, Snaphanen etc.

    Dernæst, så er der heller ikke mange ud over de højrenationale og de meget liberale, der abonnerer på idéen om at medierne er enormt venstreorienterede. Det er altså ikke noget den almindelige socialdemokrat, venstremand eller konservative tripper over. De fleste menneser lever ikke i en verden, hvor midten af dansk politik er skubbet langt ud til højre.

    Kommentar by Polyb — 10. august 2011 @ 17:12

  13. @Polyben

    Hvilke afsløringer ?

    Er du i tvil om at nogen er kritiske overfor det multikulturelle projekt ?

    Kommentar by Aglet Xander — 10. august 2011 @ 17:17

  14. Hvis man idag går ind på “Urius Oregon”-hjemmesidens gamle adresse
    http://kendantimuslimerne.blogspot.com/ er det da også både Margrethe Monika S. Hansens navn og kontrafej samt en direkte henvisning til pågældende smædesides tilhyklet “stuerene” arvtager p77.dk , der opstræder…

    Med andre ord: Kvinden er beviseligt totalt utilregnelig i sin adfærd på internettet og desuden fuld af løgn.

    At BT ukritisk falder for hendes fordrejede fremstilling af sig selv som “forfulgt martyr” skriger til himlene af dårlig journalistik, når sandheden jo snarere er at bemeldte kvinde selv har forfulgt Kim Møller ved ligefrem at oprette en dedikeret “hadeside”, der spiller på Uriaspostens navn (“Oregon” er vist hentet fra Bjarne Reuters “Busters Verden”, hvor “Oregon” er hovedpersonens mellemnavn?), hvor hun har forsøgt at hænge Kim ud som arbejdsløs alkoholiker samt ikke mindst offentliggjort hans beskyttede adresse – hvor hans børn altså også opholder sig! – i forbindelse med at han er blevet overfaldet på gaden af voldelige venstreekstremister.

    Og så har hun selv den infame frækhed i sin egen – og TOTALT uimodsagte! – postulerede offer-selvopfattelse at påstå at hun “modtager dødstrusler” samt “lever på en beskyttet adresse sammen med sin familie”: Jeg tvivler stærkt på realiteten af disse “dødstrusler”, endsige at kvinden overhovedet har “familie”. Børn har hun i hvert fald forhåbentlig ikke, så sindssygt som hun opfører sig over andre familiemennesker og deres børn…

    Hvis TV2s “Presselogen” ikke havde holdt sommerferie, ville jeg MEGET gerne se ansvarshavende chefredaktør Peter Brüchmann forklare denne direkte skandaløse dækning, Kim Møller så ufortjent har fået af hans avis, der ellers mig bekendt forsøger at fremstå som et “pænere” og “mere journalistisk seriøst” alternativ til Ekstra Bladet.

    Kommentar by Anders Peter Johnsen — 10. august 2011 @ 17:18

  15. …oh the humanity…hvor skal jeg starte?

    @Jens A
    oreningen(?) Stop Islaminering af Danmark (SIAD) bliver lagt for had i alle danske medier. Dem der har noget imod SIAD, må vel -logisk set – gå ind for islamisering af Danmark?

    Så dem der har noget imod AFA må vel – logisk set – gå ind for fascismen? Ikke sandt Jens A?

    @Frederik
    Næste gang du kalder andre for udviklingshæmmede 6. klasses elever, så bør du måske ikke i samme postering påstå at venstreradikale sender dødstrusler imod Shansen – udsvinget på ironi-meteret er enormt.

    Kommentar by Polyb — 10. august 2011 @ 17:29

  16. “Så dem der har noget imod AFA må vel – logisk set – gå ind for fascismen? Ikke sandt Jens A?”

    Prøv at spørge AFA.

    Kommentar by Hodja — 10. august 2011 @ 17:59

  17. Hun fik sine 15 minutters berømmelse, og jeg tror aldrig Deadline begår den fejl at invitere hende ind igen. Hun er udenfor kategori.

    Jeg troede egentlig at BT og Helle IB var blevet klogere efter affæren med Messerschmidt og hans opløftede tilstand i Grøften, Torben Lund har været totalt under jorden siden. På et tidspunkt så jeg BT som en seriøs afløser til det afdankede EB, men det håb er manet i jorden.

    Kommentar by Georg Hansen — 10. august 2011 @ 18:01

  18. Jamen hun er da en helt, hende S.Hansen.

    Desværre er faktum bare, at hun ikke fattede mere mistanke til Anders Breivik end hun gør til alle andre, der udtrykker holdninger, som hun er uenig i. Så at hun “jagtede Breivik” er urkomisk.

    Det er mægtig synd for hende, hvis hun har fået dødstrusler, og den slags er noget griseri.
    Omvendt synes jeg også at det er lidt kvalmende hvis det skal bruges til at male et martyrbillede af hende. For hun er sandelig ingen martyr.

    P.S. Polyp, du mangler stadig at fortælle, hvad det er for nogle “afsløringer” du mener Politiken er kommet med? Du beder om at man forholder sig til dem, men det er lidt svært, når man ikke ved hvad du præcist tænker på.

    P.P.S. Jeg synes ikke det er fair at kommentere S.Hansens vægt og eventuelle overførselsindkomst. Det er ganske sandsynligt, at hun har nogle personlige problmer af forskellig art, og såfremt hun har, så bør man ikke gøre nar af det.

    Kommentar by Vest — 10. august 2011 @ 18:10

  19. @Polyb

    At forstå ironi kræver en vis grad af intelligens – og efter at have læst alt dit spam på uriasposten, er det ret indlysende, at der ikke er meget lys i din pære. Så det der ironi-meter, kan du vist godt levere tilbage. Du forstår ikke at bruge det…

    Kommentar by Frederik — 10. august 2011 @ 18:10

  20. Jeg formoder det i virkeligheden var Shansen der drev ABB til hans morderiske vanvid. Hver gang jeg ser noget hun har sagt får jeg lyst til at slå nogen ihjel!

    Kommentar by Vagn Henning — 10. august 2011 @ 18:14

  21. @17, Georg “Hun fik sine 15 minutters berømmelse, og jeg tror aldrig Deadline begår den fejl at invitere hende ind igen”

    Medierne er desværre ikke opmærksomme på hvilke metoder hun bruger, og hvor mange dokumentérbart faktuelle fejl hun anvender i sine historier. Hun har f.eks. stadig ikke dementeret sin vanvittige historie om at Anders Breivik og Peder “Fjordman” Jensen skulle være én og samme person.
    Men hendes overfladiske image passer på det medierne søger: En dybdeborende ildsjæl der kæmper for det rigtige. Og så kan der gemme sig nok så mange misforståelser, konspirationsteorier, løgne, smædekampagner osv. under overfladen.

    Kommentar by Vest — 10. august 2011 @ 18:17

  22. Hun lever i en parallelverden. At være venner med nogen på facebook er ligeså værdiløst som aktier i Roskilde Bank. Hvis hun virkelig jagtede ham, og mente han var en fare, hvorfor fortalte hun så ikke nogen om det? Hendes troværdighed er på linje med Komiske Ali.

    Kommentar by Georg Hansen — 10. august 2011 @ 18:25

  23. Der skal vist ikke meget til at komme på forsiden for tiden…:

    At sige nogle ting og påstå nogle sammenhænge, der er så utrolige, at ingen anden havde fundet frem til dem. Det er et problem for pressen, at alt er blevet så gennemskueligt, at enhver med Google kan lave sin egen research. For eksempel er hendes ‘afsløring’ af netværk ikke andet end at sparke åbne døre ind, for enhver der kan læse en blogroll kan finde ud af, hvem der kender hvem.

    BT aner desværre ikke, hvad de har med at gøre, og tager hendes mytomaniske sammenskriv for gode varer. Men der må altså være bedre kilder end SHansen, de kan bruge.

    Forresten har hun systematisk overtrådt Facebook brugerbetingelserne :)

    Kommentar by Henrik Ræder Clausen — 10. august 2011 @ 18:27

  24. Kim, jeg må bare for gud ved hvilken gang bøje mig i støvet over det kæmpe arbejde du laver for at fortælle sandheden.

    Kommentar by Fritz — 10. august 2011 @ 18:39

  25. Jeg fatter det altså ikke. Peter Brixtofte vil melde “højre-Netværk” til politiet for registrering af multikulturens apologeters adresse og hvad de har gjort, sagt og skrevet.
    Når man nu er arkitekt for dette fremtidige, vidunderlige, paradisiske multikulturelle lykkesamfund, burde man være taknemlig for at nogen gider samle den dokumentation, som er garant for at fremtidens fortjenstmedaljer kommer til at sidde på brystet af dem, som virkelig har fortjent at bære dem.

    Kommentar by Menig 442 — 10. august 2011 @ 18:44

  26. SHansen er jo en omvandrende efterretningstjeneste, hvad skal vi med PET når vi har mumitrollen SHansen.

    (Ironi kan være anvendt, hvis BT læser med :-))

    Kommentar by ..... s — 10. august 2011 @ 18:56

  27. Hvad i hede hule helvede er ORG.

    Kommentar by Fritz — 10. august 2011 @ 19:25

  28. Det bedste vil være at ignorere denne her skøre kvinde, der formentligt er førtidspensionist. Hun ligner sådan en.
    Men ignorer hende for fremtiden, hun fortjener at blive tiet ihjel denne hæslige, løgnagtige, modbydelige og usympatiske fede so. Så er det sagt.

    Kommentar by Endnu en vantro — 10. august 2011 @ 19:26

  29. “ORG” er en etiket på en kreds af mennesker omkring Den Danske Forening.

    Pludselig er det blevet en meget stor sag. Men hvorfor er der ingen, der tager fat på Redox/AFA/Antifa-komplekset på samme måde..? De udfører vold i praksis, i modsætning til disse ORG-folk.

    Kommentar by Henrik R Clausen — 10. august 2011 @ 19:59

  30. @ 15 Polyb
    Jeg forholder mig til nutiden. Du skriver om fascismen, der opstod i Italien i 1920erne, er knyttet til Benito Mussolini og blev temmelig effektiv nedkæmpet for ca. 70 år siden.
    Den bande, der kalder sig AFA, aner sandsynligvis ikke hvad fascisme er. Bortset fra at de tror, at det er den inkarnerede ondskab = djævlen selv. Det er altså religion.
    Jeg har de unge AFAer mistænkt for at gå for lidt i kirke. Her fremsiger man nemlig altid bl. a.: “… jeg forsager djævlen og alle hans gerninger og alt hans væsen …”.
    I øvrigt handler min kommentar om sproglig manipulation. Altså at tingene ikke altid er det, de giver sig ud for at være.

    Kommentar by Jens A — 10. august 2011 @ 20:02

  31. @Henrik Ræder Clausen
    Hvis Vederfølner/White Pride, som artiklen i Politiken påstår, er indblandet i “ORG”, så er der også her folk der udøver vold i praksis.

    Kommentar by Polyb — 10. august 2011 @ 20:12

  32. For mig minder Shansen mere og mere med sin nye(?) ekspertrolle i medierne om en vis Frede Farmand som især huserede i 90’erne. Sidstnævnte er (var?) en “nazi-jæger” eller mao. en ekspert som ligger inde med et omfattende privatarkiv om lidt af hvert, men især om nynazister.

    Kommentar by T. H. — 10. august 2011 @ 20:16

  33. Det lugter lidt af en desperat smædekampagne mod højrefløjen fra politikens side

    Kommentar by Tim — 10. august 2011 @ 20:17

  34. 10.Frederik

    Hahahaha….den var sgu god!

    Men du ramte plet – for andet og mere er denne shansen et al ikke !

    Kommentar by Vivi Andersen — 10. august 2011 @ 20:32

  35. Venter blot på, at Politiken skal “afsløre”, at den såkaldte venstrefløj er infiltreret af et hemmeligt islamisk netværk – “på mindst 100 personer” – der vil “rense” Danmark for sekulære traditioner … (og andet godt) …

    Kommentar by Lea — 10. august 2011 @ 20:37

  36. Det virker som om medierne forherliger massemorderen fordi han er fotogen og gør sig godt på forsiden, helt markant bliver det da når man placerer billedet af dette rædselsfulde kvindemenneske ved siden af!
    Så meget for pressens moral!

    Kommentar by Jens Hansen — 10. august 2011 @ 20:37

  37. Man burde melde hende for racisme. Alle de flotte ting hun har skrevet på facebook er racisme. Man kan ikke bruge som undskyldning man skal “afslører” noget. Kunne være lidt sjovt at få hende dømt for det.

    Kommentar by JohnJohn — 10. august 2011 @ 20:46

  38. Hehehe…Nu hedder det sig inde på http://www.p77.dk at dén henvisning – med navn og billede af M.M.S.Hansen – der optræder på hjemmesiden http://www.kendantimuslimerne.blogspot.com (som “Urius Oregon”-siden lå under) “er falsk”!

    Se evt. kommentarsporet på:

    http://www.p77.dk/component/content/article/88-i-medierne/561-dagbladet-norge-hun-spionerede-mod-breivik-pa-nettet#comment-4650

    Jeg citerer her een af hendes mangfolige, artige disciple og beskyttere, “Kres”, som sjovt nok har det med at føre ordet på hendes vegne, når hun sættes under pres:

    “Det website du henviser til er jo falsk, og udelukkende oprettet for at kæde SHansen til navnet på et omdiskuteret website, som mange uden hold i virkeligheden påstår at hun har lavet.
    Grimt eksempel på den propaganda som din slags fører.”

    Øjøjøj, de er efterhånden ved at blive fanget godt og grundigt i deres eget bedrageriske løgnespind? ;-)

    Kommentar by Anders Peter Johnsen — 10. august 2011 @ 20:53

  39. Mon ikke PET og PST bør nærlæse Shansens kommunikation med ABB? Hun kan jo have medvirket til forbrydelsen. (sarkasme anvendt). – I givet er jeg ikke i tvivl om det er utilsigtet, men det kan alligevel være strafbart (uagtsomhed).

    Kommentar by Hans Und — 10. august 2011 @ 20:54

  40. Turde man mon håbe på, at hele denne affære kunne få en modig journalist til at kigge nærmere på det lyssky redox-kollektiv? Der er vist en del, der tyder på, at det er dem, der ikke har rent mel i posen…

    Kommentar by Jørgen — 10. august 2011 @ 21:08

  41. Ja kunstrisk værdi; Det tør siges. Hun skulle sættes på kosten og flyves til Bloksbjerg.

    Kommentar by Charles Nielsen — 10. august 2011 @ 21:17

  42. Shansen er da god underholdning. Jeg kan dog ikke lade være med at tænke på at den megen opmærksomhed hun får her på siden er ren næring for hendes underlige opførsel i blogosfæren. Var det ikke bedre med noget mindre personfiksering, og så måske forholde sig til blogosfæren generelt? Ignorer hende. Det vil kun gøre hende mere rabiat. At ignorere hende vil være det værste hun ved.

    Kommentar by Høgsbro — 10. august 2011 @ 21:40

  43. Ja, men hvem TØR melde shansen for racisme?

    Kommentar by l. johs — 10. august 2011 @ 21:48

  44. @29

    Tak Henrik.

    Kommentar by Fritz — 10. august 2011 @ 22:02

  45. Enig med 40.Jørgen, der skriver:”Turde man mon håbe på, at hele denne affære kunne få en modig journalist til at kigge nærmere på det lyssky redox-kollektiv? Der er vist en del, der tyder på, at det er dem, der ikke har rent mel i posen…”
    PET ved jo allerede, at de er terrorister og de er sigtet for vold i den forbindelse, såvidt jeg ved.
    Jeg håber PET er OBS på at redox og Shansen – som vistnok de eneste i Danmark – i flere år har været i tæt, løbende dialog med Breivik. Husk højre- og venstrefascister er to alen ud af ét stykke og de rekrutterer ofte fra og lærer af hinanden f.eks gik grundlæggeren af Rote Armé Fraktion, Horst Mahler over til det nynazistiske, NPD (Nationaldemokratische Partei Deutschlands) og deltog i deres antisemistiske propaganda og voldsaktioner.

    Kommentar by anti-marx anno dazumal — 10. august 2011 @ 22:14

  46. @Høgsbro – indlæg 42

    Du skrev:

    “42.Shansen er da god underholdning. Jeg kan dog ikke lade være med at tænke på at den megen opmærksomhed hun får her på siden er ren næring for hendes underlige opførsel i blogosfæren. Var det ikke bedre med noget mindre personfiksering, og så måske forholde sig til blogosfæren generelt? Ignorer hende. Det vil kun gøre hende mere rabiat. At ignorere hende vil være det værste hun ved.”

    Jeg er tilbøjelig til at give dig ret.

    For jeg har spekuleret over Shansen og min fornemmelse siger at hun muligvis har en narcissisisk trang til at gøre sig bemærket.

    Skulle det være således, så er det bedste middel som høgsbro nævner langt helt af vejen at ignorere hende. En undtagelse er i de tilfælde når hun fremkommer med beviselige faktuelle usande påstande, så simpelt at imødegå disse.

    Kommentar by T. H. — 10. august 2011 @ 22:21

  47. 42 Høgsbro,

    Du har sagligt set fuldstændig ret i hun burde ignoreres. Af os kommentatorer som pressen og af alle andre.

    Det bliver hun så ikke af pressen og alle andre, og så kan vi lige så godt tag det fra den praktiske og humoristiske vinkel. – Møller ufortalt.

    Kan vi holde lidt liv i Shansens arigskab med humor/ironi/sarkasme så kan vi med lidt held tælle dagene til næste gang MSM går Shansen amok, og forhåbentlig opnå samme gode resultat som denne, nemlig en fremgang i antallet af faste læsere på ca. 15%. (chart.dk)

    Rygter bekræfter, at i samme periode er tilbage gangen for MSM, fortsat i svagt øget tempo.

    Kommentar by Hans Und — 10. august 2011 @ 22:26

  48. TV2 News har lige her 23:30 i deres løbende nyhedsudsendelse og dermed mange gange, refereret til Redox på en ukritisk og med en udpræget blåstemplende tone og attityde (min mening)!!

    Højrefløjen får rigtig mediemæssige smæk i disse tider – og ingen MSM er kritiske – snarere gør man alt for at fordreje, manipulere og omgå forventningen og kravet om alsidighed, sandfærdighed, kildegrundlag, PS-forpligtelsen osv. osv.

    Jeg synes det er svære tider, at klare al denne løgn og humbug og ikke at kunne gøre retfærdig og rimelig indsigelse – At kunne gøre en forskel, så alle rimelige vinkler på historierne dækkes.

    Det ender galt….

    Kommentar by Black Watch — 10. august 2011 @ 22:44

  49. SHANSENS MENINGER ER LIGE SÅ FARLIGE SOM BREIVIKS!

    Kommentar by l. johs — 10. august 2011 @ 22:46

  50. @ Hans Und:

    Jeg er ret sikker på at de fleste reelle læsere på hendes hjemmeside snarere er folk, som hun lyver om og som derfor har reel interesse i at følge hendes absurditeter, end det som sådan skulle være “tilhængere”.

    Enten er der i øvrigt blandt denne “faste fanskare” i kommentarsporet forholdsvis mange ordblinde, eller også kunne man måske snarere have Frk. Hansen mistænkt for at “pumpe” sin egen hjemmeside ved at aliasskrive i egne kommentarspor, herunder især når hun møder kvalificeret modstand.

    (Undertegnede og “Vest” som også kendes herinde fra har f.eks. prøvet at gå hende på klingen angående Breivik/Fjordman-identifikationen, men der optræder pludselig “en masse af hendes venner”, som tilsyneladende forsøger at afspore debatten med perfide personangreb og lignende platte midler. Jeg har dog endnu til gode at se hende indrømme blot een eneste af hendes mange påviselige fejl, hvilket desværre tyder på at hun er så decideret fanatisk indstillet, at begreber som “sandhed” åbenbart rager hende langsomt.)

    Jeg har i hvert fald min debat med hende derinde p.t. og hun nægter – som tidligere påpeget – trods alle indicier STADIG at have haft noget med “Urius Oregon”-siden at gøre til trods for hendes blogprofil med navn og billede samt p77-henvisning på URL’en: Jeg stoler imidertid ca. lige så langt på hende, som jeg kan smide et damplokomotiv…

    Kommentar by Anders Peter Johnsen — 10. august 2011 @ 22:47

  51. Rofl…..

    Enig med #37 JohnJohn.

    Med alle de forskellige profiler hun bruger skulle det ikke undre mig hvis hun helt alene står for samtlige racistiske udtalelser på div. Facebook sider.

    Hun burde anmeldes til DRC.

    http://www.drcenter.dk/

    Kommentar by Santor — 10. august 2011 @ 22:48

  52. ….og specielt nu, hvor vi får lagt båmd på vores ytringsfrihed.
    Sker det, går alt værre end galt.

    SE blot på England, Frankrig, Spanien og andre EU-lande!

    Hvornår er det “NOK” for vore politikere?
    Befolkningerne har jo FORLÆNGST fået nok!!!

    Kommentar by l. johs — 10. august 2011 @ 22:51

  53. Jeg har aldrig forstået SHansen og hendes latrinære blogs, men hun er jo nu hvid som sne, når hun er blevet “ekspert”. MEN, hvor filan kender hun ABB fra? ingen bloggere kender ham, før han skyder. Flæskemaskine fra Rad.v. påstår hun i 2 år har vist han var ekstrem,men hvordan? har nogen set en anden kilde der påstår at have gennemskuet ham, selv norsk PET havde ikke fået mistanke og de havde endda snakket med ham, hvordan kan man så fra Sydfyn gennem FB finde en mand på en norsk økogård der bevist skjuler sine mere rabiate synspunkter for ikke at blive opdaget!!!!!! Hun burde blive chef i PET, med REDOX som stab, så ville alle vi ekstremister, der ikke en gang ved vi er del af div. gruperinger, hurtigt blive fanget og sendt på genopdragelse. Har hun forresten anmeldt dødstruslerne mod sin person, hun var jo hurtigt ud med sin racisme anmeldelse der også var totalt til grin og noget der nok nærmere hørte under distrikspsykriatrien end politiet

    Kommentar by Broholm (ordblind) — 10. august 2011 @ 22:52

  54. Indvandring KRÆVER, du har arbejde til dem.
    DERFOR TOG VI …”GÆSTE—-ARBJDERE!” ….dengang!

    DET HAR POLITIKERNE GANSKE GLEMT?
    ELLE`???

    Kommentar by l. johs — 10. august 2011 @ 22:54

  55. Du har fat i noget helt rigtigt, betydningsfuldt og fremsynet med din blog, Kim. Det er tydeligt. Det kan bl.a. ses på den måde dele af MSM behandler din blog/dig på. MSM virker nærmest desperate. Her BT. MSM er klart trængte – og det er multikultur teateret også.

    Apropos multikultur, så kan det ikke gå hurtigt nok for DR med at opdrage danskere i islams/koranens tabuer. Det er gået så vidt nu at DR her til aften i prime time mente, at det var bedst at oplyse borgere – store som små – i Danmark om, at, nu starter ramadanen og så skal danskere opdrages med hvordan man holder ramadan – og hvordan man faster sundt. DR havde oven i købet til lejligheden inviteret en korrekt ramadan fastende læge i studiet. Licenspenge går til PR for religiøse tabuer. Islams tabuer. DR nu med ramadanfastende læge OBS. Det faktum burde gøre at man kunne vælge licens fra – fordi det ikke er DRs opgave at missionere for islams tabuer. Dhimmi Radio.

    Nå, men tilbage til dit skønne, fornuftige blogprojekt, Kim. Det er bare om at komme videre på den for bloggen så karakteristisk saglige og tålmodige måde. Jeg er dybt imponeret. Når det ser værst ud, ja, så blogger du bare videre med krum hals. Holder hovedet koldt. Cool.

    Kommentar by Liva — 10. august 2011 @ 23:06

  56. 50 APJ,

    Enig. Hvad jeg havde i tankerne var ikke P77, men hendes eksponering i MSM. Og der er det en glæde, at konstatere at mens det sker, så har uriasposten m.fl. fremgang mens MSM har fortsat tilbagegang.

    Det er nok for meget, at give Shansen hele æren, men en medvirkende faktor er hun jo nok. – Og det fik mig så, sarkastisk til, at pege på at vi bør arbejde for hun får mere airtime, fordi det, alt andet lige, skubber i den rigtige retning. – Flere læsere hos Møller, færre hos kloakpressen, politikernes propaganda teeeeveeee inkl.

    Kommentar by Hans Und — 10. august 2011 @ 23:10

  57. @ Broholm:

    Helt enig i din fremstilling af sagens absurditet:

    Jeg har andetsteds sammenlignet dén hetz, vi p.t. ser imod forskellige nationalkonservative blogs med, at man f.eks. anklagede Mohammad Attas uskyldige tyske studiekammerater ved Hamborgs Tekniske Universitet for påstået “meddelagtighed” i 9/11-terrorangrebene, alene fordi de jo altså ikke formåede at gennemskue denne udspekulerede terrorist, som i lighed med Breivik netop også var gået “under cover”! ;-)

    Kommentar by Anders Peter Johnsen — 10. august 2011 @ 23:11

  58. 42

    Det var måske det bedste at ignorere hende, men på den anden side, hvis det ikke er hende, der gør som hun gør, grotesk som det er, så ville der sikkert være en anden, der forsøgte sig. Hun er jo desværre ikke den eneste sære radikaler – tænk på hende med computer spillet, hvor der skulle kastes sko mod en politiker…

    Kommentar by Liva — 10. august 2011 @ 23:36

  59. shansen/breivik
    Hvad er forskellen?
    De befinder sig begge i det yderste.
    På ber deres side!

    Kommentar by l. johs — 11. august 2011 @ 00:00

  60. Jeg så for et års tid siden på nogle af de venner “Shansen” havde. Til min forbavelse så jeg en person ved navn Pia XXX, som jeg havde læst HF med i 90érne. Pia XXX er skizofren og modtager pension for dette. Den tætte relation mellem Pia XXX og Shansen og Shansens måde at skrive på efterlader mig med det indtryk, at hele Shansens netværk og projekt er formet i distrikt psykiatrien eller på et dagshospital. Er “Shansen” rask? Hvad er hendes indkomst? En førtidspension grundet en sindslidelse?

    Kommentar by Jens Thorsted — 11. august 2011 @ 00:17

  61. Jens, det er heavy beskyldninger, men jeg tænker noget af det samme …

    Iøvrigt, tak til Broholm for at gøre yderligere kommentarer overflødige, og Liva for en meget relevant OT-postering, som Maniske Tim også har gjort kraftig opmærksom på,

    Kommentar by Hr. Snusk — 11. august 2011 @ 01:14

  62. Efter lidt eftertanke er jeg kommet til den konklusion, at hun lider af en sygelig trang til at gøre sig bemærket, hvilket i øvrigt også ligger tæt på forfølgelses vanvid. At ignorere hende fuldstændig vil kun gøre hende mere desperat.

    Men det må anbefales på det kraftigste. Selvfølgelig i sammenhæng med at tilbagevise de eventyr, hun fortæller bladene. Hun har selvfølgelig intet haft med Breivik at gøre. Selv en massemorder som Breivik ville have kunnet se, at den fuldstændig er gal i den øverste etage. BT kunne ligeså godt skrive: “Dansk kvinde på sporet af marsmænd.”

    Pressen er i jagt efter at få solgt aviser flyttet til skammens gade. Vi har en forfærdelig presse i Danmark, som tilmed er med til at skubbe bagpå det lokomotiv, der er på vej ud i sumpen.

    Kommentar by machiavelli — 11. august 2011 @ 06:09

  63. Hvis der er blot een anstændig og berettiget journalist tilbage på BT, så tog denne i dag, straks han/hun mødte på arbejde, fat i “begrebet” “Monica Hansen” og pillede hendes forskruede tankeverden i atomer!

    Kommentar by morlille — 11. august 2011 @ 06:35

  64. Ja nu ved man jo ikke om man må skrive her, for de herre Snusk og Freifusk.

    #52 “….og specielt nu, hvor vi får lagt båmd på vores ytringsfrihed.”

    Ja man kan se at Falkeøje ikke skriver som han plejer og hvor er Li blevet af ? I Norge må man ikke skrive: Hellere død end rød, det er også godt man ikke bruger den sætning. Men hvad så med ko-ranen så er der mange sætninger der ikke må bruges fra den bog, den manual har lang flere lig i posen end ABB.

    Håber ikke det var for stærkt Hr. Snusk und Hr. Freifusk, de herre skal huske på det er Kim Møller’s blog, og hvis Kim syndes jeg skal ikke skrive her, så skal jeg følge hans henstilling. For det sidste jeg vil er at skade denne blog.

    Haben sie verstanden, Hr. Snusk und Hr. Freifusk.

    Kommentar by Svinet — 11. august 2011 @ 06:53

  65. Ja den kolde frygt driver nedad ryggen på frihedens skribenter. Frygten for PET og at blive udleveret til de venstreorienterede intellektuelle eksperters fordummende skriblerier. Den eneste trøst er, at det bliver værre indtil vendepunktet kommer. Og det kommer ligeså sikkert som vandet løber nedad og solen drejer om jorden. Men interessant er det.

    Kommentar by machiavelli — 11. august 2011 @ 08:26

  66. Lars Fogt fra BT har tidligere co-skrevet artikler med Rune Elthardt, og er kendt for at forvanske folks udsagn.
    Useriøs “journalistik” af væste skuffe.

    Mht Mmshansen så er heksen da helt ekstremt opmærksomhedssøgende og fraværende i den øverste og et klart eksempel på i hvor dårlig forfatning vores distrikspsykiatiske system er.
    Hun mangler seriøst en hobby og en stort glas anti psykotiske piller, for ikke at snakke om en varm seng i et lokale med blødt beklædte vægge, lås på ydersiden og forstående kittelklædte mennesker hun kan få snakket ud med om den store farlige højre konspiration.

    Kommentar by J B — 11. august 2011 @ 09:21

  67. Hun er vel dermed medskyldig, idet hun kan have lokket eller motiveret Brevik til handlingen ? Men ok, den slags tæller ikke da systemet er gået i “blind højrefløjs heksejagt” efter Breivik.

    Breivik skadede kampen mod multikultur, men han fik til gengæld afsløret et gigantisk og hysterisk venstreorienteret monster, hvis fangarme rækker langt ind pressen og de fleste offentlige institutioner og organisationer. Et monster jeg vidste fandtes, men hvis størrelse og indflydelse jeg i hvertfald er blevet overrasket over.

    Kommentar by Tolder — 11. august 2011 @ 10:55

  68. Mon ikke Margrethe Monika S. Hansen har radikaliseret Anders Behring Breivik og dermed har konkret andel i massakren?

    Som “Bjarke WP Jensen” provokerede Margrethe Monika S. Hansen ekstreme udtalelser frem hos letpåvirkelige sjæle. Margrethe Monika S. Hansen kan på tilsvarende vis have provokrete Anders Behring Breivik til at skride til handling, hvis han i forbindelse med sin kontakt til hende er blevet opfordret til at gribe til vold.

    Jeg mener, at PET og det norske efterretningsvæsen bør interessere sig for, hvad Margrethe Monika S. Hansen egentlig har skrevet til Anders Behring Breivik. Har Margrethe Monika S. Hansen for eksempel opfordret Breivik til at gribe til vold?

    Kommentar by brødrene grene — 11. august 2011 @ 11:14

  69. Mon ikke Margrethe Monika S. Hansen har radikaliseret Anders Behring Breivik og dermed har konkret andel i massakren?

    For ikke at tale om de ting, hun selv har sagt – offentligt?

    Der var vist en “Nak de røde svin et sted” – det er en opfordring til politisk vold.

    Kommentar by Henrik R Clausen — 11. august 2011 @ 12:24

  70. Ups, malplaceret anførselstegn. Jeg ville citere:

    Der var vist et “Nak de røde svin” et sted.

    Kommentar by Henrik R Clausen — 11. august 2011 @ 12:24

  71. Tolder skriver: “Breivik skadede kampen mod multikultur, men han fik til gengæld afsløret et gigantisk og hysterisk venstreorienteret monster, hvis fangarme rækker langt ind pressen og de fleste offentlige institutioner og organisationer.”

    Ja det er den interessante side af sagen, og dette monsters tankeverden får næring af kulturrelativismen. ( alle kulturer er lige gode) I virkeligheden er det en fuldstændig grotesk situation, fordi venstresidens medspiller er multikulturalismen og den islamiske kultur.

    En religiøs ideologi med Sharia – kvindeundertrykkelse, stening og afhuggede hænder – og en multikulturelt ideologi der splitter og opløser samfundets fællesskab og sammenhængskraft.

    Det vi står midt i er naturligvis en kulturkamp, og monsteret og alle dets intellektuelle skriverkarle er hjernevasket af en størrelse, der kan sammenlignes med fortidens socialistiske og stalinistiske ideologiske forsvarere.

    Nu tror skriverkarlene bare, at de er gode mennesker, og derfor er fortrængningerne og den ideologiske blindhed af større dybe end at være ondskabens forkæmpere og forsvarere. De burde alle sammen være faste patienter hos en psykoanalytiker for at få løst op for deres forskruede tankeverden. Og timebetalingen burde de hente på socialkontoret

    Kommentar by machiavelli — 11. august 2011 @ 12:29

  72. Ps. Rettelse: Jorden bevæger sig omkring solen og ikke omvendt.

    Kommentar by machiavelli — 11. august 2011 @ 12:31

  73. 68.brødrene grene.

    Det tror jeg ikke du behøver at bekymre dig om .

    For alene det hun selv servere til pressen vil få omtalte efterretningsvæsener til at kigge nærmere på hendes korrepondance med Breivik – som det foreligger på hans PC´er.

    Hvorvidt hun er så twistet oven i hovedet at der evt. kan findes undskyldninger for hendes adfærd…..tjae, hvem ved ?

    Det er sgu da ikke helt almindeligt at være så opmærksomhedssøgende
    som hun lader til at være.

    Kommentar by Vivi Andersen — 11. august 2011 @ 12:36

  74. Machiavelli skrev: “Rettelse: Jorden bevæger sig omkring solen og ikke omvendt.”

    Vil du dermed påstå at koranen lyver?

    Kommentar by Axel — 11. august 2011 @ 12:44

  75. Vil du dermed påstå at koranen lyver?

    Næh. Den er bare systematisk i modstrid med observérbare fakta :)

    Kommentar by Henrik R Clausen — 11. august 2011 @ 15:14

  76. #70

    “Nak de røde svin de er sgu overalt !!!!”

    http://kortlink.dk/9ah7

    Kommentar by Ukendt Person — 11. august 2011 @ 15:48

  77. Det var et interessant link “ukendt person”.

    Her opfordrer dette skizofrene kvindemenneske klart til vold. Måske Breivik har læst dette?

    Håber at aviserne(ved godt det er ren utopi) vil forfølge denne historie – specielt i det norske!

    Kommentar by Cicero — 11. august 2011 @ 16:11

  78. I følge loven skal al korrespondance vel gemmes i årvis.
    Hvis hun virkelig har gejlet en anden person op til en massakre, er hun jo egentlig medskyldig!?
    Om hun så har udgivet sig for noget andent, for at komme nærmere ind på denne person, er total ligemeget.
    Om det er foregået i privat chat rum eller hvorledes, må disse sider da være til og få fat i og kunne åbnes.
    Eller at hun har fortiet noget er jo ligeså farligt.
    En chat mellem åbenbart to syge personer, har fået fatale følger!

    Kommentar by Goofy — 11. august 2011 @ 16:29

  79. #76 Ukendt Person

    Ydermere har hun selv vedkendt sig at stå bag profilen Bjarke W P Jensen. Så det må vel betragtes som en tilståelses sag.

    Kommentar by Santor — 11. august 2011 @ 16:42

  80. Ja, men det er da ikke givet, at hun har kommunikeret med Breivik.

    Men opfordrer til vold overfald, gør hun bestemt.

    Kommentar by Cicero — 11. august 2011 @ 16:58

  81. Det er jo sikkert 100% løgn og latin det Shansen nu får lov til at postulere hos sensationslystne aviser.
    Men lad os nu antage at hun virkelig har været facebook-ven med Brivik: Har hendes alter-ego som jo er en racistisk voldspsykopat så måske ikke påvirket Brivik? Kunne det ikke være at hun med hendes alter-egos ekstreme voldsretorik har forført en svag sjæl?

    Shansen er virkelig et forfærdeligt menneske ligegyldigt hvad. Man må håbe hun engang får sig en samvittighed og kommer af med de mange paranoide forestillinger hun har.

    Og man må håbe journalisterne får sig en røffel af deres redaktører for at give spalteplads til sådan en cirkusklovn.

    Kommentar by Den Kutteklædte Hævner — 12. august 2011 @ 00:06

  82. Men det kræver jo, at de selvsamme redaktører ved, hvad som er er foregået omkring Urius Oregon o.a og ikke MINDST omkring Bjarke W. P. Jensen.

    Kommentar by Cicero — 12. august 2011 @ 07:49

  83. Hvordan kan Monika Margrethe Shansen Hansen påstå at Hun spionere og efterforskede Massemorderen Anders Behring Breivik ?
    Når vi samtidig kan bevise på vores netavis har bevis for at hun ikke så noget farlig ved Anders Behring Breivik i de to år de var venner på Facebook.
    Vi er faktisk flere der ser sandsynlighed for At Shansen kan have hidset Anders Behring Breivik op til at gå i aktion Vi har flere beviser på hvordan hun forfølger almindelige menesker på nettet og terroriserer dem og deres familier med løgne som ingen ende tager Vi har konkluderet bevislige Fakta om Margrethe Monika Shansen Hansen som aktiv støttes af Carl-Erik Zølck og få andre der ikke fatter hvad der sker omkring dem.
    Fakta er:
    At Margrrethe S Hansen var ven med Anders Behring Braikvik i to år.
    At Margrethe S hansen ophidser svage menesker med løgne om dem.
    At Margrethe S Hansen hader alle der sympatiserer for Dansk Folkeparti.
    At Margrethe S Hansen Hader alle der sætter spørgsmål til islam.
    At Margrethe S Hansen Manipolerer sine historier og fantasi i hendes retning diktatorisk og skadeligt.
    Margrethe S Hansen i Danmark benytter altså 93 uskyldige mordofre til at sætte en række mennesker, der aldrig har mødt eller hørt om morderen Breivik – og i øvrigt aldrig har haft en tanke på at anvende vold eller mord for at nå sine mål.

    Kommentar by Bag´Busken — 27. november 2011 @ 12:01

RSS feed for comments on this post.