28. oktober 2011

Bandidos-rocker agerede livvagt for Sass & Kamp”… talte med Murat.. Bad ham lukke røven”

Da Sass Larsen for år tilbage gav udtryk for forståelse for højrefløjens modstand mod det multikulturelle samfund, fik han en stjerne i min bog – i de blindes rige, er den enøjede som bekendt konge.

At Sass Larsen mere er opportunist end fremsynet, står efterhånden klart, og måske var Thornings degradering af ham, den bedste beslutning hun har truffet som førstekvinde.

Fra BT – Bandidos-rocker taler ud: Skulle beskytte Sass.

“Favoritten til at blive finansminister i Thorning-regeringen forklarede 29. september til TV2 News, at Torben Ohlsen Jensen havde opsøgt ham og vennen Tommy Kamp på værtshuset…

B.T. og TV2 Nyhederne kan nu afsløre, at Henrik Sass Larsen taler direkte usandt om mødet.

I virkeligheden ringede Tommy Kamp efter Torben Ohlsen Jensen, fordi han og Henrik Sass Larsen følte sig utrygge på værtshuset.

– Omkring kokken 23.40 ringede Tommy Kamp til mig og fortalte, at han sad nede på Hugos Vinkælder og gerne ville have, at jeg kom forbi. Det har han gjort før, men da jeg kom, var stemningen faldet til ro. Jeg satte mig så ned hos Henrik Sass …

Folkene bag Cafe Vanilla havde et par måneder før episoden politianmeldt Sass og Kamp for at have spist gratis på caféen som en slags bestikkelse for at få Tommy Kamps hjælp til at skaffe kommunal tilladelse til udendørsservering.

En af caféejerne, Murat Kitir, var dukket op på Hugos Kælder den pågældende aften og han erkender nu over for B.T., at han “nedstirrede” Sass og Kamp.

Herefter rejste Tommy Kamp sig, tog telefonen og ringede til Torben Ohlsen Jensen, der altså kort tid efter dukkede op.

Dagen efter modtog Henrik Sass Larsen denne sms fra Torben Ohlsen Jensen: ‘Hej Sass … talte med Murat senere … Bad ham lukke røven … De skal bare skrubbe af … Husk Sass … vi er de stærkeste’.

Oploadet Kl. 17:09 af Kim Møller — Direkte link32 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/30752/trackback

32 Comments »

  1. Altså, “nidstirrede” – “nid = had” http://ordnet.dk/ddo/ordbog?aselect=nidstirre&query=nice

    Den Sass historie begynder at blive lovlig lang og indviklet.

    Kommentar by Josef K — 28. oktober 2011 @ 17:49

  2. Hvor er det altså nydeligt med denne sag. Før valget kørte historien på sidelinjen og blev ikke forfulgt af de ellers altid så kampagneklare medier. Især kunne man jo nævne det bruger-betalte medie med public-service forpligtelsen Danmarks Radio. Sære ting foregår på den station, ansatte får lodrette ordrer om ikke at nævne Socialdemokratiets formands skattefiflerier, Sass Larsen-sagen ulmede før valget, men blev affærdiget og lagt død i Danmarks Radio som ubegrundet.

    Det virker særdeles mærkeligt, at en relativt ubetydelig sag som at Lene Espersen ikke dukker op til et møde med New York Times´ præsidentkandidat – Hillary Clinton – kan køre i månedsvis i DR, mens en ledende socialdemokrats omgang med organiseret kriminalitet ikke værdiges et ord eller i det mindste nøje granskning.

    Disse underlige forhold må jo stille et stort spørgsmål ved Danmarks Radios troværdig og upartiskhed.

    For hvem det kan undre.

    Kommentar by Limewoody — 28. oktober 2011 @ 18:12

  3. Men hvorfor skulle Suzuki Torben sende den besked hvis ikke det var fordi han havde gjort Sass en tjeneste? Sass er plum rådden og fuld af løgn!

    Macster

    Kommentar by Macster — 28. oktober 2011 @ 18:16

  4. I de sidste 20 år har det været alment kendt i lortebyen køge at flere suicidaldemokrater var kriminelle.

    Kommentar by Fritz — 28. oktober 2011 @ 18:43

  5. Så det er altså rockerne mod indvandrerbanderne?
    Og når vi er stærkest mener han rockerne?

    Kommentar by Anonym — 28. oktober 2011 @ 19:00

  6. Bandidos er de stærkeste … i små hunde sidder i små gemte foreninger kom ud i den virkelig verden vis i da har nosserne til det

    Kommentar by BANDIDOS — 28. oktober 2011 @ 19:35

  7. #6 kunne være skrevet af en perker, hvis man skal dømme efter grammatikken.

    Kommentar by Hr. Snusk — 28. oktober 2011 @ 19:50

  8. Hvem ved, Snusk. Her på bloggen er der ikke mulighed for at have et alias i fred, hvad jeg lærte ad 2 omgange, før jeg gik over til at skrive som Anonym i en kombination af protest og frustration, lige som personen i #5.

    Men tilbage til sagen, så udstiller det blot hvor forløjet Sass, m.fl. har været om det fra starten af og at PET sikkert har ganske ret i at han og/eller omgangskreds er for anløben. Det ville ikke undre spor hvis der er meget mere at komme efter.
    Det som kan undre, er i den sammenhæng at han, og de som var vidende om det, troede at de kunne slippe afsted med det.
    Ministerkandidater bliver naturligvis gransket, andet ville da være tossenaivt, og alene medierne ville før eller siden have slæbt det til torvs, hvis han faktisk var blevet minister.

    Kommentar by Anonym — 28. oktober 2011 @ 21:35

  9. Der kan jo også være en anden vinkel på det her. Mig bekendt er det ikke ulovligt at føre samtaler med, SMS-se, eller på anden måde omgås kriminelle personer – i hvilket fald næppe mange ministre ville slippe gennem PET’s nåleøje. Så mon ikke den kære SA/SS Larsen simpelthen er faldet i unåde hos dem der har bukserne på i kamarillaen, nemlig de radigale…? – Årsagen hertil kunne vel tvangfrit være at han kan mistænkes for at være på rockernes side imod kulturberigerne – med denne Murat i spidsen. Hr. Larsen er jo både hvid, mand og har tidligere besværet sig over at kulturberigerne “fucker livet up for almindelige mennesker”. Altså er han “islamofob”. Den slags klares nemt med en søsterlig telefonopringning fra Margrethe til Helle – og en servil presse som sluger en plantet dækhistorie ufordøjet…

    Kommentar by Skjoldungen — 28. oktober 2011 @ 22:43

  10. Politikere er karrieremennesker. Også i dette her tilfælde.
    De vil gøre karriere i folketinget, og intet skal komme i vejen. Hverken vælgere, medier, meningsdannere, andre politikere etc. I stedet for at han fortæller hele historien åbent og ærligt fra start, startede han med at lyve eller fortie hvad der skete.
    Det lyder meget sandsynligt at han har spist gratis nogle gange, ikke givet en eller anden bevilling, blevet opsøgt af en tyrker og truet eller intimideret, kontaktet en rocker eller fået en anden til at kontakte denne.

    Jeg har ikke fulgt så meget med i sagen. Hvor meget han har været tilknyttet bandidos. Men faktum er at han løj til at starte med godt og grundigt. Fordi politikeres moral oftest er yderst flosset eller helt fraværende. At stå til ansvar for noget som helst er ikke deres livret. Bortforklare, ignorere eller direkte lyve er midler de bruger til at omgå de ubehageligheder de jævnligt bliver konfronteret med.
    De er overmennesker, vi andre er undermennesker i deres optik. Sådan er det desværre.

    Kommentar by Endnu en vantro — 28. oktober 2011 @ 22:50

  11. Denne SA & SS forbryderspire passer jo perfekt som kommende mafioso for det rød-radicoole forbrydersyndikat.

    @7 Tja, men i så fald mangler “vi knepper din mor” …..

    Kommentar by Tolder — 28. oktober 2011 @ 22:57

  12. Efter alt at dømme, købte Sass et produkt af Bandidos Krigsgeneral. Har man købt et produkt, forventes modydelser. Hvorfor gik Sass ikke til politiet? Kunne det være fordi, at han ikke ville have korrupte forhold afsløret, imellem ham og Café Vanilla? Der må være en grund til, at Sass køber sikkerhed og intimidation på det ’sorte marked’.

    En ting står dog fast. Manden er en elendig løgner, og det undrer mig at han er gået offentligt med sagen. Han kan ikke vinde.

    Kommentar by Hildy Koster — 29. oktober 2011 @ 00:18

  13. Jeg tænker, at man normalt hører om denne slags sager fra U.S.A, syd- og øst- Europa eller det der er mere etnisk!
    Det er endnu en kedlig (venstre-orienteret og multi-etnisk) udvikling!

    Kommentar by Viking — 29. oktober 2011 @ 02:11

  14. 9.Skjoldungen

    Slet ikke så tosset tænkt !

    Det mener jeg fordi jeg selv har gjort mig tanker i den retning og de virker ikke urealistiske, vel?

    Kommentar by Vivi Andersen — 29. oktober 2011 @ 02:50

  15. Jeg ville gerne vide hvorfor, og med hvilken ret, at Sass Larsens telefon var under overvågning af PET ?

    Kommentar by Jørn Boye — 29. oktober 2011 @ 05:40

  16. Intet nyt under solen. Socialdemokrater altså kommunister har altid løget om alting. De er i det store og hele ansvarlige for den største mængde af løgn, hvordan skulle de ellers have fået alle de stemmer ved valg?
    eec/ef/eu/europasforenedestater/EUSSR eller hvad man vælger at kalde svineriet i Bruxelles, er undtagelsen der bekræfter reglen. Her var, og er, de “borgerlige” partier nemlig i selen, når det gjaldt og gælder om at narre folk til at stemme på det de drømmer om, nemlig magt.

    Kommentar by Nielsen — 29. oktober 2011 @ 05:58

  17. Det mest opsigtsvækkende ved denne sag er, hvor blidt især DR har taget på Sass.

    Havde det været en Espersen, Løkke eller Kjærsgaard, så skulle I bare have set løjer…

    Kommentar by Jern Henrik — 29. oktober 2011 @ 08:26

  18. En politiker, der bringer fornyelse til Christiansborg:

    “Hej Sass … talte med Lars Løkke senere … Bad ham lukke røven … De skal bare skrubbe af … Husk Sass … vi er de stærkeste.”

    “Hej Sass … talte med Margrethe V. senere … Bad hende lukke røven … De skal bare skrubbe af … Husk Sass … vi er de stærkeste.”

    Kommentar by Nils — 29. oktober 2011 @ 09:29

  19. Jeg leder efter Sass Larsens spindoktor…

    Kig derhenne. Han er nem at finde. Det er den eneste med rygmærke.

    Kommentar by Nils — 29. oktober 2011 @ 09:35

  20. Skjoldunge og Vivi, prøv at læse Jarl Corduas blog. PET’s Jakob Scharf har er fortid i SocDem:

    http://jarlcordua.dk/2011/10/28/ligger-pet-i-spinkrig-med-sass/

    Hvordan er oplysningerne om bl.a SMS’er kommet i pressens besiddelse?

    Kommentar by Hr. Snusk — 29. oktober 2011 @ 10:42

  21. Tja, trusler og vennetjenester. Mafiaaktivitet i ganske lille skala.

    Kommentar by Henrik Ræder Clausen — 29. oktober 2011 @ 11:23

  22. HAN ER OG BLIVER EN SKIDT KNÆGT !!!

    Et godt råd til Sosserne, som de nok vælger at overhøre: GLEM ALT OM SASS. Jeres vælgernedgang bliver endnu større, hvis Sass skal luskes ind ad bagdøren om føje tid.

    Det var vammelt nok, at Jappe Kofoed har fået come-back, efter at han gik i seng med en 15-årig på Sossernes sommer-kursus.
    Egentlig havde han funktion som en slags LÆRER !!!
    Hvad sker der normalt, når lærere ikke kan holde lynlåsen lukket ??

    Endnu en gang politikerlede.

    Kommentar by ramses-2 — 29. oktober 2011 @ 11:25

  23. 15. PET har altid aflyttet dem, de havde lyst til at aflytte. Det har tidligere FT -medlem Preben Wilhjelm faktisk skrevet en bog om.
    Gad vide, om Tommy Kamp stadig er medlem af Socialdemokratiet, for hvsi de ikke har smidt ham ud, er der da noget helt galt. Eller er det den med, at man er uskyldig, til andet er bevist, der hindrer dem?

    Kommentar by Nordsjælland — 29. oktober 2011 @ 12:35

  24. 22. Helt enig i Jeppe, der ville være blevet fyret og anmeldt til politiet, hvis han havde været lærer eller på anden måde beskæftiget med unge. Der er højt til loftet i det parti …

    Kommentar by Nordsjælland — 29. oktober 2011 @ 12:36

  25. @22 “Det var vammelt nok, at Jappe Kofoed har fået come-back, efter at han gik i seng med en 15-årig på Sossernes sommer-kursus.”

    Så vidt jeg erindrer, stak han bagefter pigebarnet en 100-kroneseddel til en fortrydelses-pille. En vaskeægte socialdemokratisk hædersmand.

    Kommentar by dem — 29. oktober 2011 @ 13:00

  26. Hej Kim, blot en kommentar i en helt anden boldgade: har du set, at Hamed Abdel-Samad gæster Danmark i den kommende uge? Han skal tale ifm. en filmvisning om oprøret i Egypten. Se her: TAHRIR 2011 + MØD HAMED ABDEL-SAMAD
    http://cphdox.dk/d/film.lasso?ser=1670

    Kommentar by Snaphunden — 29. oktober 2011 @ 13:58

  27. @15 Jørn Boye

    Det er nok Bandidos som bliver aflyttet og hvis Sass ringer eller skriver til dem ja så er han med i aflytningen.

    Kommentar by Macster — 29. oktober 2011 @ 14:11

  28. tip:
    http://ibyen.dk/gadeplan/ECE1430273/hipsterbutikker-paa-noerrebro-er-ramt-af-massivt-haervaerk/

    Nye smarte butikker på nørrebro får rutinemæssigt smadret vinduerne

    Kommentar by Olsen — 29. oktober 2011 @ 16:52

  29. Rygtet vil vide at Sass har købt pulver af rockerne. Speed eller coke???

    Kommentar by Mudderklire — 29. oktober 2011 @ 17:03

  30. Så ham rockeren der skulle have beskyttet Sass Larsen i tv. De udtalelser og hentydninger han kom med, var ikke nogen reklame der vil få andre til at købe sig lidt rockersolidaritet. Hans forfængelighed var tilsyneladende større end hans sans for fremtidige forretninger.

    Kommentar by Balder — 29. oktober 2011 @ 20:18

  31. Balder, jeg tror at rockeren er involveret udelukkende for at gavne sin forældreskabssag. Nu hvor SaSS ikke længere er en mulighed, håber “Suzuki-Torben” at mediernes bevågenhed vil fremme hans sag.

    Men ellers har du ret; hans illoyalitet giver blot endnu mindre lyst til at købe div. ydelser af hvide perkere.

    Kommentar by Hr. Snusk — 29. oktober 2011 @ 21:59

  32. Enig med Limewoody. Underligt at DR og TV2 kunne holde låg på korruptionssagen fra Café Vanilla i Køge. Jeg tror det var 12 ansatte, der flere måneder før valget fortalte at Kamp og Sass spiste og drak for fere tusind kroner om ugen uden at betale, hvilket ejeren bekræftede. Det meste af det der er kommet frem efter valget var mere eller mindre kendt før valget, men DR og Tv2 sørgede for, at det aldrig fik indflydelse på valget.
    Især DR kørte mere på at BT kørte underlødig hetz i værste Rupert Murdoch stil og at vi var på vej ind i en underlødig valgkamp med tilsvining af modstanderne, fordi sagen blev omtalt i BT.
    Det samme sagde socialdemokraterne selvfølgelig.

    Kommentar by anti-marx anno dazumal — 29. oktober 2011 @ 22:50

RSS feed for comments on this post.