7. november 2011

‘Kaldet til Islam’ missionerer foran Caritasbrønden på Gammeltorv, 29. oktober 2011

Forrige lørdag havde ‘Kaldet til Islam’ opsat en stand på Strøget i København, og foran Caritasbrønden fik den religiøse vanvid fuld skrue. Herunder lidt fra en sekvens hvor en islamist på sin helt egen måde forklarer, at tiden ikke er moden til at tage magten, da muslimerne endnu ikke er stærke nok til at indføre sharia. Det bliver heller ikke nemt i årene fremover hvis man ‘kaster’ bue og pil efter vantro, men tiden arbejder desværre for massepsykosen Islam.

“Lad mig nævne en beretning, en historie. Da korsfarerne gerne ville ind i Spanien, da sendte de en spion i starten, for at se hvordan de kunne trænge ind i landet. Så mødte de en person – en lille dreng, han var i gang med at kaste bue og pil, og ham person han kastede bue og pil, og han ramte sit mål 9 ud af 10 gange. Den ene gang han kunne ikke ramme, der stod han og græd.

Ham der spionen gik ind og spurgte, hvorfor er det du græder, og så sagde han – hvis korsfarerne kom, fordi han vidste ikke hvem han var, hvis korsfarerne kom og han kastede sin 10 pile, og kun ramte 9 personer, og den ene vil stikke af. Så græd han, og hans bekymring for det her, at når muslimer bliver krænket, så har han den bekymring.

Så ham spionen, han bliver helt overrasket over bekymringen der lå på den lille dreng. Så vendte han tilbage, og sagde til sin konge. Det er ikke tid til at vi kan invadere landet nu, for der er små små børn og deres bekymring ligger på at beskytte muslimerne. Så kom de efter et par år tilbage igen, og der så de en anden person der græd, og spionen spurgte ham, hvorfor er det du græder, og der sagde han – fordi min kæreste er gået fra mig.

– Så sagde ham spionen, løb tilbage, og sagde til sin konge, at det er tid til at vi kan invadere landet. Fordi deres bekymring ikke længere ligger på at beskytte muslimerne. Så derfor muslimer, vi skal kigge på hvor vores bekymring ligger henne.”

(Abu Rasheed, næstformand i ‘Kaldet til Islam’ København, 29. oktober 2011; 1Ummahfordk)

Der findes kun en ‘fair løsning’ på det her problem, og den skitserede Søvndal fint tilbage i 2008, omend det ikke blev fulgt op af konkrete tiltag. Thorning-Schmidt formulerer sig noget vagere, og opfordrer dem venligt til at rejse frivilligt. Løsningen bliver nok at afskaffe ‘islamist’ som begreb.

“Til disse mørkemænd vil jeg sige: gå ad helvede til. Hvis de har så dybe længsler om at leve i et religiøst diktatur, så kan de rejse til del lande i Mellemøsten, hvor et sådant diktatur findes.” (nuværende udenrigsminister Villy Søvndal, 2008)

“… efter 10 år hvor Pia Kjærsgaard bestemte, hvad der var dansk, og hvad der var forkert, har Danmark har fået en ny socialdemokratisk ledet regering. Og med den nye regering har Danmark fået en ny retning. En retning hvor fællesskab og frihed går hånd i hånd. Hvor mennesker er lige meget værd, uanset hvor de kommer fra. … Til salafisterne og andre grupper, som har en samfundsnedbrydende karakter, er budskabet fra den nye regering lige så klart: I ødelægger det for de mange unge, der ønsker at blive en del af det danske samfund. Og husk, at hvis man ønsker Sharia-zoner i Danmark, så var det måske lettere og bedre for alle parter, hvis man tog til et af de lande, som er indrettet som en stor sharia-zone.” (statsminister Helle Thorning-Schmidt, 2011)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/31061/trackback

32 Comments »

  1. Hvis man render rundt og tror at de europæiske eliter har bare noget der kan ligne styr på “islamisterne”, der intet andet er end ortodokse muslimer, ja så har man grundigt taget fusen på sig selv.

    Vores politikere baserer sig på ønsketænkning alene, husk det!

    Kommentar by Ich bin Allah (Akbar) — 7. november 2011 @ 15:56

  2. Hvorfor er alle indlæg nummereret som 1. og ikke fortløbende ??

    “Alle indlæg er også 1. hos mig?

    Kommentar by anti-marx anno dazumal — 6. november 2011 @ “

    Kommentar by Svinet — 7. november 2011 @ 16:01

  3. Hvorfor ikke forholde os til det her simpelt. Forbyd sharia i Danmark, period! Alle muslimer der lever i Danmark skal skrive under på at de ikke går ind for sharia, at allah ikke er den eneste gud og der er mange andre guder, islam kan kritiseres, etc.
    Dem der ikke kan skrive under skal forlade landet.
    Så kan vi hver gang vi har mistanke række dem et stykke papir, som de kan skrive under på, og kan de ikke det må de forlade landet.
    Problemet er løst. Nu er det ikke os der hopper igennem deres ringe, men omvendt og vi har MAGTEN!
    Hvis ikke det sker, vil vi blive ved med de uendelige dialoger der ikke fører ud i noget som helst.

    Hvis ikke vil vi blive ved med de uendelige dialoger der ikke fører ud i noget som helst.

    Kommentar by Tim — 7. november 2011 @ 16:03

  4. -> Tim

    Hvilken definition af sharia skal anvendes?

    Kommentar by Kim Møller — 7. november 2011 @ 16:37

  5. @ Kim
    Alt hvad der minder om og kan associeres til sharia skal indgå. Det skal være sådan at man ikke kan slippe igennem nåleøjet med noget som helst. Tvivlen skal komme os til gode. Vi skal have magten tilbage. Ved ikke om det var et svar, men det er et svar på den ide der skal ligge til grund for det der skal laves.

    Og så lige den sidste ting. Vi skal indlede en dialog med de arabiske lande om hvor vi kan smide de her islamister hen. Det er ikke vores problem, men et problem vi har importeret fra deres lande. Det er dem der sidder med skylden, og de har bare at finde en løsning på dette!
    Og ja hvorfor har de ikke multikultur, når vi andre skal tvinges med det? Der skal vi ind og magt demonstrere overfor disse lande. Ikke noget tøseri, men vi går ud og siger at problemet er deres, find en løsning, og i har bare at acceptere det forslag vi kommer med! Se det vil bringe os i offensiven, istedet for at hoppe igennem deres ringe.

    Jeg er så godt klar over at man prøver indlede dialog, og hvad hjælper det med at have ekstremisterne dernede, end heroppe, etc. Men er det en diskussion vi gider at indlede? Det er jo os der bestemmer, ik sandt?

    Kommentar by Tim — 7. november 2011 @ 16:48

  6. Det er ligesom vi har glemt at det er os der bestemmer. VI skal da ikke hoppe igennem deres ringe. Derved vinder de, og det skal de ikke. Vi skal ind og bruge MAGT MOD DEM og sætte betingelser! Det her er ikke svært!

    Igen vi har brug for en simpel løsning som alle kan forstå, og vi gider ikke længere lange diskussioner, der ikke fører til noget. Det her kan alle i vores samfund være med på, de kan diskutere det på arbejdet, og vi har ikke længere brug for “eksperter” der skal vrøvle og fordreje dette emne. De ved ikke bedre end hvad vi andre oplever i dagligdagen, og kan se hvad der er ved at ske med Danmark.

    KOM SÅ DANMARK IND OG BRUGE MAGT! Og kommenter endeligt på det jeg har skrevet!

    Kommentar by Tim — 7. november 2011 @ 16:59

  7. # 6.

    Det er ikke jer der bestemmer. Det gør VI.
    Bare kom an.

    Kommentar by Hugigen — 7. november 2011 @ 17:51

  8. @7
    Hvordan tænker du? Hvor kommer du fra…

    Kommentar by Tim — 7. november 2011 @ 18:09

  9. Vi kunne jo starte med, at vi officielt meddeler, at vi ikke accepterer de islamiske menneskerettigheder i Danmark. Derefter kan vi begynde at fundere lidt over, om vi fortsat skal være medlem af en forening, der har 2 vidt forskellige formålsparagraffer, eller om en sådan forening er i så dyb splid med sig selv, at den skal have lov til at gå under, men uden Danmark ombord.

    Kommentar by Georg Hansen — 7. november 2011 @ 18:31

  10. Vi skal bare have velbevæbnede mænd parate til at yde en regulær modstandskamp.
    Det har vi haft før, og det kan vi gøre igen.
    Borgerkrig er den endelige løsning på det roderi, som “gutmennesker”
    har gennemført på trods af folkestyre og Grundlov i Danmark.
    Deres tur skal vi nok sørge for også!

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 7. november 2011 @ 19:02

  11. Vi holder med dem imod jer. Vi er velbevæbnede og ekstremt hadefulde.
    Drop tastaturet og kom ud på gaden.

    Kommentar by Hugigen — 7. november 2011 @ 19:06

  12. @Kim
    Hvordan ser du tingene? Har du forslag? Eller kommentar til det jeg har skrevet?

    Kommentar by Tim — 7. november 2011 @ 19:09

  13. Wow, hugigen, du kan ligefrem skrive hele sætninger! Det er lige ved at jeg ville kalde det en reflekteret kommentar.

    Tanken om dig i en stemmeboks er mere skræmmende end så meget andet…

    Kommentar by Vagn Henning — 7. november 2011 @ 19:34

  14. Thorning og Søvndal ved, at deres vælgere er bange og har været det længe. Derfor siger de noget, vælgerne gerne vil høre: Islamister, gå ad helvede til. Salafister, rejs hjem.

    Handling, konsekvens? Ikke noget, der ligner, eller rettere: mindre end intet. Den nye regering åbner for mere indvandring og deler flere penge ud til indvandrere af enhver art.

    Vi nærmer os katastrofen, og disse ækle karrierepolitikere lader munden løbe, mens de træder på speederen.

    Kommentar by Crass Børsting — 7. november 2011 @ 19:37

  15. Jeg er meget enig med nr. 1. Jeg er også enig med nr. 1. Jeg er aldeles uenig med nr.1 og er ikke rigtig klar over, hvad nr. 1 mener.

    Kommentar by Binee — 7. november 2011 @ 20:09

  16. Lige en ting til…Hold kæft hvor er han grim (skægmanden). Kuk kuk er du lige landet fra månen?

    De lever for 1000 år siden, og bliver ved med at snakke om andalusien. Kuk kuk

    Kommentar by Tim — 7. november 2011 @ 20:16

  17. I det mindste er disse muslimer vidende og ærlige omkring deres ideologi. De udfører et udmærket oplysningsarbejde, hvad islam angår. Danskerne bør lytte opmærksomt.

    Hvad angår Helle og Villys vrøvl om at de burde rejse et andet sted hen, så burde de lade være med at spilde vores og deres tid. Deres intention er, i så høj grad som muligt, at udbrede islam og islamisk praksis i hele verden, inklusiv Danmark. De rejser ikke frivilligt, for de har en mission og et formål med deres tilstedeværelse her. Det er kun handling der tæller.

    11: “Vi holder med dem imod jer. Vi er velbevæbnede og ekstremt hadefulde.”

    Islam vil ikke gengælde solidariteten og tolerancen, så længe i opfører jer som nu. Det er helt uacceptabelt, og islams regler gælder alle. Konverter til islam og implementer og efterlev islams love, krav og regler.

    Kommentar by Kafirharbi — 7. november 2011 @ 20:22

  18. Jeg vil gerne vide, om disse folk er på offentlig forsørgelse…

    Kommentar by Henrik R Clausen — 7. november 2011 @ 20:36

  19. Nu rammer islam S og SF i nakken. Helt ok med mig. Og de der skægaber, skal bare blive ved, som de er begyndt. De bliver smidt ud, inden de kan starte en krig. Og jo senere de fatter det, desto værre bliver det for dem selv. – Da de næppe fatter det, og da politikerne helst ikke vil, så bliver det pøblen der sørger for at få dem til at fordufte, og det bliver ikke kønt.

    Kommentar by Josef K — 7. november 2011 @ 20:38

  20. Egalitarisk fanatisk statsminister:

    “Hvor mennesker er lige meget værd, uanset hvor de kommer fra”

    Det burde være en fornærmelse mod næsten enhver dansker der kigger paa ovenstaaende billede.

    Kommentar by marius — 7. november 2011 @ 20:42

  21. @Binee, #1, indtil fejlen bliver rettet, kan du evt. bruge Chrome http://www.google.com/chrome?hl=da; den viser numrene rigtigt. Selv synes jeg det er charmerende at alle kommentarer har nummer 1…

    Kommentar by Vagn Henning — 7. november 2011 @ 20:50

  22. @16
    Tja, hvad tror du selv ? Der er tre årsager til at der er så mange perkere i Danmark :

    1 – Dumme danskere og det er også den anden og tredie årsag.

    Kommentar by Tolder — 7. november 2011 @ 21:00

  23. Så tænker man på hvordan de er blevet opdraget og hvem deres forældre er.
    Det er nogle af dem der sender deres børn ud i vores parrallelsamfund hvor de har koran friskole fra barns ben og så muslimske gymnasier, når de bliver ældre.
    Det er bare så godt gået at man tager til et andet lille land, som er homogen og så skaber sig sit eget parrallelsamfund. Det bliver landet nok glad for!

    Egoistiske islamister!

    Kommentar by Tim — 7. november 2011 @ 21:06

  24. Der var et program den anden dag på P1. Der blev salafisterne omtalt,og hvordan de ikke længere er en gruppe i Ægypten.

    Til at blive meget klog af,

    1: man kalder gruppen noget andet, lidt mere lærd, salafister i steden for islamister.

    2: man deler gruppen op nu har vi de salafister som vil engagere sig i politik (die lupenreinen Demokraten), de apolitiske og så de voldsparate(sikkert kun bløde metoder…)

    3: spørgsmål?

    Kommentar by bl — 7. november 2011 @ 22:41

  25. Der er kun en måde at udrydde den sorte galskab på, og det er at udrydde den røde galskab.

    Kommentar by Fritz — 8. november 2011 @ 00:02

  26. Se denne nye JP-artikel – Sossehoved Hækkerup er overrasket…!!!

    http://jp.dk/indland/article2600539.ece

    Kommentar by Black Watch — 8. november 2011 @ 00:04

  27. @26
    HVAD FANDEN BILDER HUN SIG IND?
    Vi har vidst den var gal i LANG TID, og SÅ KOMMER hun ud og siger at DET ER VORES PROBLEM. Det er tonen i debatten. For pokker hvor er hun SÅ gal på den at man tror det er løgn.
    Se videon kommunismen samarbejder med Islam i Off topic.

    Det hele giver lidt bedre mening så. At hun ikke skammer sig!

    Kommentar by Tim — 8. november 2011 @ 00:23

  28. Nu forstår jeg bedre hvorfor mandslinge muhammedanerne fastholder kvinderne i tvangsægteskaber, for hvem allah i helvede ville frivilligt gifte sig med overstående primitive ABEraber muhammedaner abu rashGED!

    Kommentar by li — 8. november 2011 @ 13:21

  29. sharia er her for at blive indse det vantro

    Kommentar by Imam — 12. december 2011 @ 19:08

  30. Shariah 4 Dk den eneste løsning (OG DET KOMMER TIL AT SKE) vi vil arbejde for det, ofre vor liv for det. Allahu Akbar

    Kommentar by Abdullah — 1. december 2012 @ 22:36

  31. Allah giver besværligheder, til de der spørger Ham om styrke, må Allah belønne dem for hvert enkelte ord der rører vores hjerter og mere til, ameen.

    Kommentar by Umm "warmonger" — 31. marts 2013 @ 14:48

  32. […] jeg læste den kom jeg til at tænke på at diverse bloggere som fx Kim Møller jo forlængst har luftet tanken om at betegne islam som en slags massepsykose, og så var det at en […]

    Pingback by Før konventionernes tid | Hodjanernes Blog — 8. juni 2013 @ 13:52

RSS feed for comments on this post.