9. november 2011

EDL’s Tommy Robinson til angribende islamist: “How is it racist to oppose a fascist ideology?”

I går aftes sendte amerikanske Current et afsnit af dokumentarserien Vanguard omhandlende ‘Islamophobia‘, og at dømme efter titel og den officielle trailer er det primitiv CAIR-propaganda. Der bliver dog også tid til et interview med den veltalende Tommy Robinson fra English Defence League, mens de kører rundt i islamiserede Luton.

Robinson fortæller, at der nu er hele 19 moskeer i kvarteret, og fortæller at det ville være farligt for ham at stige ud af bilen. En kjortelklædt islamist opdager ham, og efter en lille ordveksling gennem sideruden slår han EDL-lederen i ansigtet. Efter nogle sekunder lyder det afklaret til journalisten…

“Do you think that that man is usually a nice, tolerant person? Do you think that he’s bringing his children up to be tolerant towards our children?”

Med andre ord. Et lynkursus i anvendt Islam.

(Vanguard, 8. november 2011: ‘How is it racist to oppose a fascist ideology?’)

Oploadet Kl. 18:07 af Kim Møller — Direkte link15 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/31198/trackback

15 Comments »

  1. England og Frankrig er foregangslande for det multikulturelle projekt så man kan jo altid skele lidt til de kulturberigende lyksaligheder som for os ligger 5 års tid ude i fremtiden, og med det røde rædselskabinet bag roret bliver tiden nok endnu kortere.
    Det er bare at komme igang med at glæde sig…

    Kommentar by J B — 9. november 2011 @ 18:25

  2. EDL-fyren begår en stor fejl (hvis det da var en fejl), når han diskuterer med sådan en type med vinduet rullet ned. Jeg har selv prøvet det og resultatet var det samme, dog lidt voldsommere – derfor, lås døren og rul max. 10 cm ned.

    Kommentar by Johnson — 9. november 2011 @ 18:42

  3. Er der nogle der har fundet nogle kommentarer fra England?

    Kommentar by tim — 9. november 2011 @ 18:49

  4. Venstreorienterede godhedsmennesker vil tænke: “Haha, det har ham racisten Tommy da godt af!”

    Kommentar by Frank P — 9. november 2011 @ 18:58

  5. Tja, der er jo ikke så meget at sige. Jeg er ikke spor overrasket over indholdet i dette klip.

    P.S. Til sproginteresserede, som måtte undre sig over muslimens navn, Saif Al-Islam. Det betyder Islams Sværd på arabisk. Så lærte vi dét ;-)

    Kommentar by Vest — 9. november 2011 @ 19:28

  6. Helt ærligt, Tommy burde vide at man ikke må rulle vinduet ned når man kører igennem abeburet.

    Kommentar by Fritz — 9. november 2011 @ 19:44

  7. Man skal have en bildør med et skydeskår, så passer det lige til at fjerne svinets ædlere dele.
    Ellers højst åbne vinduet lige til løbet.

    Kommentar by Charles Nielsen — 9. november 2011 @ 23:39

  8. Uendeligt sigende om hvad multikulturen betyder i praksis!

    Grupper det var tænkt skulle elske og ære hinanden i et kæmpe rummeligheds-gruppeknald er bogstaveligt talt ved at flå hovedet af hinanden.

    Den barske virkelighed: 1 Den utopiske multikultur: 0

    Kommentar by Ich bin Allah (Akbar) — 10. november 2011 @ 01:42

  9. Slog muslimen, der ellers ser så rar ud, Tommy ?

    Nå ja, hvad kan man forvente af muslimer, der gennem mange århundrede har dyrket fætte-kusine ægteskaber med konsekvenser i afkom, som i heldigste fald kun er småt begavede og i værste tillige også multi- handicappede!

    Efterhånden betragter jeg muslimerne som nødlidende, mentalt nødlidend, som vi bliver nødt til at behandle som de mindre godt begavede som de gang på gang viser sig at være – og de kan jo ikke gøre for det !

    Selv som voksne, kronologisk set, bliver vi nødt til at behandle dem med stort hensyn til deres specielle mentalitet : voksne udadtil, men børn indvendige !

    Kommentar by Vivi Andersen — 10. november 2011 @ 04:54

  10. Vivi Andersen
    Jeg er enig!
    De er nemlig ekstrem selviske, uansvarlige, fordærvet og positiv-særbehandlings-krævende!

    Kommentar by Viking — 10. november 2011 @ 10:59

  11. sidder og bliver helt harm, når man ser sådan en stenaldermand. hiv ham dog i skægget

    Kommentar by johan — 10. november 2011 @ 12:28

  12. Gad vide om vi som europæer, ja enddog dansker, får vores egne territorier som indianerne fik, da de blev fordrevet af, ja europæerne?

    Kommentar by Goofy — 10. november 2011 @ 14:20

  13. Der er efterhånden utallige videoer på nettet, hvor hvide får tæsk af sorte. Hvid kvinde får tæsk af sort kælling osv. Ved ikke om det er en ny slags “happyslapping” (eller hvad det kaldtes dengang), der nu optages på mobilen og lægges ud.
    Men ihvertfald er det den hvide, der får tæsk og gerne af flere til hjælp.

    Kommentar by Goofy — 10. november 2011 @ 14:50

  14. Når jeg ser sådan et billed af en bogstavstro muhammedaner med ubehersket hårvækst abe skæg og i dame natkjole, så tænker jeg, for allah i helvede hvor er han morgengrim!!

    Og det vare hele døgnet!

    Kommentar by li — 12. november 2011 @ 03:28

  15. 14 li:
    He he – det hedder: “hvor er HUN morgengrim!” ;-)

    Kommentar by Objektivisten — 13. november 2011 @ 01:14

RSS feed for comments on this post.