25. november 2011

DDL satte klistermærker op i Gullestrup – Politi-talsmand: “måske nazistiske tilbøjeligheder”

Torsdag aften opsatte Danish Defence League klistermærker i Gullestrup. Umiddelbart skulle man ikke tro Klistermærker med ‘Sharia fri zone’ og ‘Nej til overgreb’ ville være en større nyhed, men sådan er det tilsyneladende ikke. At dømme efter artiklen i Herning Folkeblad, medførte det den største politiaktion i landsdelen siden ‘Videbæk’ianere For Frihed’ opsatte seks A4-ark med Muhammedtegninger på Strøget i Herning.

“Vi har løbende været opmærksom på Danish Defence League. Rygtet gik på, at de ville tage til Gullestrup for at hævne sig som offergave til den 10-årige piges forældre. Selvfølgelig kan vi ikke acceptere det. Vi vil gerne signalere, at vi ikke skal have nogen stemning pisket op. Slet ikke oven på det fine borgermøde forleden aften… Vi filmer alle biler der kører ind og ud af bydelen. (Politikommissær Jens Claumarch, Midt- og Vestjyllands Politi)

Danish Defence League flirter måske nok med militans, men har til dato intet ulovligt gjort, og selvom klistermærkerne virker stødende på det bedre borgerskab, så gør de intet som venstrefløjen ikke har gjort systematisk i to årtier uden medierne har værdiget det et ord. Et indslag på TV2 News natten til fredag er i den henseende udenfor kategori – Gruppering ville hævne sig.

Mette Vibe Utzon, TV2 News: En gruppe fra den højrenationale Danish Defence League tog torsdag aften ud til det kvarter i Gullestrup ved Herning, hvor en ti-årig pige blev voldtaget i lørdags. Ifølge politiet ville grupperingen hævne sig på de somaliere, der bor i området, da gerningsmanden til voldtægten menes at være en ung mand med afrikansk udseende.

Jens Claumarch, Midt- og Vestjyllands Politi: De har i hvertfald været ude og sætte nogle klistermærker op med nogle slogans fra det de tror på, denne her gruppe, om at det skulle være sharia-frit område derude. Men der har ikke været nogen konfrontationer personer imellem eller nogen der er blevet generet eller slået på eller noget. Vi har ført patruljemæssigt tilsyn derude hele dagen og natten og fortsætter natten over, for ikke at ødelægge den stemning der blev oparbejdet på borgermødet her den anden dag.

Mette Vibe Utzon: Hvor mange var der tale om?

Jens Claumarch: Der er blevet set 4-5-6 personbiler ude i området, hvor man åbenbart er løbet ud fra, ind i bebyggelsen, og så har sat de her klistermærker på bygninger og andre biler og så’noget.

Mette Vibe Utzon: Og ved man noget om … er det personer, der normalt optræder i lokalområdet?

Jens Claumarch: Det skal vi ikke kunne sige. Vi har ikke fået registreret nogen af dem endnu, men vi kan se ud fra de her mærkater, der er blevet sat op, at det er fra Danish Defence League, der har været ude og sætte dem op.

Poul Erik Skammelsen: Og ved du… er det en gruppe, som har ry for at gribe til mere end at sætte plakater og klistermærket op, som vel trods alt er forholdsvis uskyldigt?

Jens Claumarch: Jo, men de er ovre i den højre side af miljøet, kan vi godt sige, med måske nazistiske tilbøjeligheder, så vi har da været opmærksomme på, at der ikke skulle opstå en eller anden konfrontation derude og ødelægge, både denne efterforskning, og den stemning der var, om at politiet skulle have lov at opklare denne her sag, med den tid det nu tager.

Poul Erik Skammelsen: – Og derfor bliver I derude natten over, kan vi forstå?

Jens Claumarch: Vi kører i hvertfald forbi lejlighedsvis derude, det er helt sikkert.

Jeg ved ikke hvad medierne ville bruge af superlativer, hvis der en dag opstod en højreradikal gruppe, der vitterligt havde til hensigt at begå ulovligheder – Proportionsforvrængningen er total. Når man hører politiets Jens Claumarch tale om de politimæssige tiltag, så er det oplagt at sammenligne med venstrefløjens stort anlagt ‘Reclaim The Streets’-kampagne, der tilbage i 2009 fandt sted få dage efter Hyskenstræde-optøjerne.

“… vores lunte er som den plejer i forhold til Reclaim the street-arrangementer. Så længe de unge holder sig fra hærværk, har vi ingen problemer med dem. (Modkraft, 14. maj 2009)

Opdate. Herning Folkeblad fortæller, at DDL’s klistermærker var ‘anti-muslimske’, og noterer specifikt at budskaberne var “»Nej til Islam«, »Nej til burka« og »Nej til jihad«”. De glemte det sidste budskab, ‘Nej til overgreb’ der illustreres med Muhammeds overgreb på 9-årige Aischa.

Intet medier er dog værre end Jyllands-Posten, der indfletter autonom-forskeren René Karpantschofs henvisning til Anders Breivik i overskriften. Karpantschof understreger at DDL ikke tidligere har stået bag ‘voldelige handlinger’, men finder det alligevel nødvendigt at inddrage Breivik, en mand der vel vil blive husket for rå brutal vold – ikke opsætning af klistermærker.

Efter Karpantschof har associeret en ikke-voldelig organisation med den norske massemorder, associerer han gruppen med racistiske ‘White Pride’. Formuleringen er lige efter bogen – “… der er ingen tvivl om, at de rekrutterer deres medlemmer fra samme miljøer som eksempelvis “White Pride” og andre voldelige grupper”. De er voldelige og ligner Breivik, fordi de nok er voldelige. Med samme argumentation kunne man gå direkte fra Socialdemokraternes venstrefløj til Stalins terror.

(Jyllands-Posten, 25. november 2011: Breivik-lignende gruppe på spil)

“”…Danish Defence League vil ligesom den norske terrorist Anders Breivik i borgerkrig mod muslimer.” Sådan lyder vurderingen fra ph.d. og ekspert i politiske bevægelser René Karpantschof…

Danish Defence League, som i sin retorik med beskrivelser af sig selv som »en gruppe af almindelige mennesker, der har fået nok af islamiske ekstremister i Danmark, deres indvirkning på samfundet og regeringens knæfald over for muslimsk dominans,« minder om den norske højreekstremist Anders Breivik, der i sommer gennemførte en ufattelig terrorhandling ved at sprænge en bombe i Oslo og derpå udførte en massakre på Utøya. …

“Ja, ligesom Breivik mener Danish Defence League, at der faktisk allerede er en borgerkrig i gang med indvandrere og den politiske venstrefløj samt de radikale herhjemme, som i deres øjne er landsforræddere. I deres øjne har demokratiet spillet fallit…” siger René Karpantschof…”

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/31829/trackback

78 Comments »

  1. God artikel og godt eksempel på mediernes forskelsbehandling af højre og venstre fløjen.
    Det næste bliver vel en visitationszone for at finde og stoppe disse farlige klistermærke forbrydere.

    Kommentar by Viking — 25. november 2011 @ 07:41

  2. Man kan i hvert fald konstatere, at politi-idioterne modarbejder sig selv. Eller på en anden måde: Dumheden er altom gribende. Håber deres døtre bliver kulturberiget en dag.

    Den hjernedøde og politisk korrekte journalist udtaler “Ifølge politiet ville grupperingen hævne sig på de somaliere, der bor i området”

    Det var altså løgn, med mindre hævn har fået en anden betydning i journalisternes nysprog. Dum kælling som sædvanlig. Hvorfor står kvinderne i kø for at lufte deres få hjerneceller.

    Politiet: “Jo, men de er ovre i den højre side af miljøet, kan vi godt sige, med måske nazistiske tilbøjeligheder..”

    Er det højresiden der dagligt genere befolkningen, sætter skoler i brand, overfalder politi og brandvæsen? osv. Kors i røven hvor er de
    indskrænkede. Det er sådan, at det gør helt ondt. Nazistiske tilbøjeligheder! Hvad er det for tilbøjeligheder dumrian?

    Morale. At sætte sedler op der advarer mod denne livsfjendtlige og undertrykkende Sharialov er altså yderst mistænkeligt og tenderer til nazisme.

    Hver dag en fest for den indskrænkede fornuft.

    Kommentar by machiavelli — 25. november 2011 @ 07:53

  3. En rigtig Bonnichsen-bøvs, ham kommissæren. Men visse dele af f.eks. København kunne måske nok trænge til en shariazone eller to. Man ser efterhånden mange ækle ting på gaden, der strider mod både Koranens og Bibelens ord.

    Kommentar by Dog of God — 25. november 2011 @ 08:34

  4. Lidt udenfor emnet, men faldt lige over denne her i JP. “Pointsystemet strammede blandt andet kravene til danskkundskaber, job og aktivt medborgerskab i for eksempel foreningslivet. Peter Skaarup, næstformand i Dansk Folkeparti, erkender, at det ikke var hovedformålet med loven at få antallet af permanente opholdstilladelser til at styrtdykke. Det var for at få folk til at bidrage til det danske samfund. Jeg tror, at tallene vil stige, efterhånden som folk begynder at kunne opfylde for eksempel kravene til erhvervserfaring, siger han til Berlingske.”

    Er der efterhånden nogen grund til overhovedet at stemme på Df?

    Kommentar by Dog of God — 25. november 2011 @ 08:40

  5. Hvad om politiet mandsopdækkede Somalierne i Danmark i stedet for; hvem er egentlig forbryderne her i Danmark? Hvor mange voldtægter og overfald har disse Somalierne været involveret i? Formentlig 10 gange så meget kriminalitet som den samlede danske højrefløj. Det er dog absurd så langt politi og presse får lov at gå overfor lovlige politiske grupperinger, der skal filmes og “kortlægges”, blot fordi de vil sætte klistermærker op. Det er politisk overvågning og chikane der vil noget.

    Kommentar by Balder — 25. november 2011 @ 08:48

  6. Heldigvis er TV2 valgfri efter nytår.

    Kommentar by Vagn Henning — 25. november 2011 @ 08:49

  7. Den egentlige årsag til at politiet er imod højrefløjen er ganske enkel. Højrefløjen anfægter politiets MONOPOL på “legitim” ordenshåndhævelse. Borgere der som DDL forsøger at “hjælpe med” at opretholde frihed, lov og orden bliver opfattet som nogen, der blander sig i politiets arbejde. Samme holdning har politiet til almindelige danskere, som blot effektivt forsvarer deres liv, frihed og ejendom mod kriminelle overgreb fra kulturberigerne. Det bliver kaldt selvtægt og overdreven civil magtanvendelse (misbrug af nødret og retten til selvforsvar).

    Derfor opfatter politiet højrefløjen som farligere end venstrefløjen selvom dette ikke burde være tilfældet.

    I realiteten er der mange ligheder mellem nutidens politi og Danmarks Radio i gamle dage. Offentlige ineffektive monopolforetagener med høje tanker om sig selv, som indædt bekæmper alle der anfægter deres kunstige status.

    Vi glemmer ofte historien om politiet. I de fleste lande er politiet opstået ved en gradvis nationalisering og samling af private og halvoffentlige (kongelige og købstads) vagtværn over en periode på flere hundrede år.

    Måske er det på tide at vende historien om og åbne op for konkurrence igen?

    Kommentar by Sigwar — 25. november 2011 @ 08:54

  8. Dog of God: “Er der efterhånden nogen grund til overhovedet at stemme på DF?”

    Nej. Partiet har pantsat sin sjæl til en fremmed stats interesser, og vil stemme ja til at sende danske drenge i døden hver gang hvis det kan gavne zionistiske interesser. Når det gælder Israel, så lægger Søren Espersen ikke skjul på sin mest militante og frastødende sider, men når det gælder Danmark, så er flokken af slipsedrenge lige så politisk korrekt som resten af borgerskabet. Skal vi forvente noget forsvar for DDL eller andre aktivister fra Dansk Folkepartis side? Nej! I modsætning til Enhedslistens top, så skider Dansk Folkeparti på baglandet. Og i forhold til EU skider man i DF også på sine vælgere, og kan ikke anses som ægte EU-modstander. Også dette forhold har formentlig relation til israelske interesser. DF er kontrolleret opposition.

    Kommentar by Balder — 25. november 2011 @ 09:00

  9. Jeg tror medierne og især de statsejede, DR og Tv2, har mistet en del troværdighed. Det de siger svarer ikke til de flestes oplevelse af virkeligheden. De vil forhåbentlig miste mere troværdighed og ende som Neues Deutschland og Pravda dvs de statsejede medier Det Nye Tyskland og Sandheden ! :)

    Kommentar by anti-marx anno dazumal — 25. november 2011 @ 10:01

  10. ->Sigwar. Og dog. Ledelsen i politiet tilhører den socialdemokratiske nomenklatura ellers sad de jo ikke i ledelsen jvf at Henrik Sass Larsen og PET’s chef, politimester Jakob Scharf, allerede røg i totterne på hinanden da de konkurrered om formandsposten (og pigerne?) i Socialdemokratisk Ungdom.
    Men jeg tror, at mange politibetjente politisk er borgerlige og en del er DF-ere og det, der er “værre” ;)

    Kommentar by anti-marx anno dazumal — 25. november 2011 @ 10:13

  11. Hvis man tager signalementet af voldtægtsmanden bogstaveligt, er det iøvrigt temmelig intetsigende.
    En afrikansk udseende mand? Ligner han Ayman Mohammed Rabie al-Zawahiri, egypteren fra Al-Qaeda?
    Tuneseren Ben Ali? Kongen af Marokko?
    Den sydafrikanske miljøminister Marthinus van Schalkwyk?

    Nej, det er politisk korrekthed og medierne tør ikke bruge n-ordet. Alle ved alligevel, at en afrikansk udseende mand betyde neger.

    Vi må snart have er ordbog Politisk Korrekt Dansk -> Dansk :)

    Kommentar by anti-marx anno dazumal — 25. november 2011 @ 10:26

  12. Hvis man tager signalementet af voldtægtsmanden bogstaveligt, er det iøvrigt temmelig intetsigende.
    En afrikansk udseende mand? Ligner han Ayman Mohammed Rabie al-Zawahiri, egypteren fra Al-Qaeda?
    Tuneseren Ben Ali? Kongen af Marokko?
    Den sydafrikanske miljøminister Marthinus van Schalkwyk?

    Nej, det er politisk korrekthed og medierne tør ikke bruge n-ordet. Alle ved alligevel, at en afrikansk udseende mand betyder neger.

    Vi må snart have er ordbog Politisk Korrekt Dansk -> Dansk :)

    Kommentar by anti-marx anno dazumal — 25. november 2011 @ 10:27

  13. >8
    Antisemitisk vrøvl.

    Kommentar by Nielsen — 25. november 2011 @ 10:55

  14. SÅ BRUG DOG MANDSKABSTIMERNE PÅ AT OPKLARE FORBRYDELSEN

    som ifølge medierne skabte en god stemning på borgermødet

    besynderlig prioritering alle steder

    Kommentar by tavsen — 25. november 2011 @ 11:17

  15. De bruger samme usle taktik som Sverige

    Kommentar by tim — 25. november 2011 @ 11:34

  16. Nej nu holder det sku. Fra JP
    Breivik-lignende gruppe på spil
    http://jp.dk/indland/krimi/article2618498.ece

    Kan man melde HENRIK SKYTTE NIELSEN til politiet for injurier?

    Kommentar by tim — 25. november 2011 @ 11:40

  17. Vi må vænne os til det. For fremtiden vil indvandrings- og islamkritikere nærmest automatisk blive sammenlignet med Breivik. Naziprædikatet er gammeldags og slidt, Breivik er der mere gys i.

    Kommentar by Crass Børsting — 25. november 2011 @ 11:47

  18. ph.d. og ekspert i politiske bevægelser René Karpantschof skriver et eller andet totalt nonsens i JP. Det eneste der har spillet fallit er hans få hjerneceller. Tænk at være i familie med den idiot.

    Hvorfor spørger pressens journalister den slags intetsigende totalidioter. Svar: Fordi de ved hvilket svar, de vil få. Det eneste de opnår er at endnu flere knytter sig til Danish Defence League. Fx undertegnede.

    Den slags mærker skulle klistres op over hele Danmark.

    Kommentar by machiavelli — 25. november 2011 @ 11:53

  19. Det gælder jo bare om at besætte poster som offentligheden opfatter statusmæssigt til at have ballast, og så ellers sige grimt om vedkommende. Vi ved jo at René Karpantschof er god til at besætte, og han har nok en mere broget fortid end måske MANGE i DDL. Det var bare et bud, men tror måske det er sandt. Men vi skal jo ikke forholde os til fakta, da vi arbejder ud fra fantasiland.
    Han burde nok komme ud med alle hans synder og lave selvransagelse før han udtaler sig…men det er jo at have moral..

    Kommentar by tim — 25. november 2011 @ 12:28

  20. Jeg synes, at det er fint nok, at grupper producerer sådanne klistermærker.
    Det sender et signal, som er ganske rimeligt og uskyldigt. Dybest set siger klistermærkerne jo bare, at loven skal overholdes.

    Jeg mener dog at det er vigtigt, at denne gruppe holder sig til metoder som klistermærkerne. Der er ingen grund til f.eks. at anvende de samme metoder som autonome på venstrefløjen (knuste ruder, graffiti osv.).

    Det er jo egentlig også ret morsomt, at der ikke skal mere til for at få opmærksomhed. Næste gang kunne gruppen jo prøve at tage et citat fra koranen såsom “Hvis de vender sig bort skal I pågribe dem og dræbe dem hvor end I finder dem. Tag ingen af dem som ven eller hjælper”. Så længe sandheden og udtalelser om at vi ikke ønsker de ulovligheder som er indbygget i shariasystemet er nok til at få folk op af stolen, så er det relevant at sige. Og så længe man blot siger sandheden og taler FOR overholdelse af loven og IMOD overgreb og kriminalitet, så holder man sin egen sti ren. Og det er vigtigt.

    Kommentar by Vest — 25. november 2011 @ 12:32

  21. Jeg har levet under en nazistisk besættelse i 5 år.
    Den voldte i sig selv ikke så mange problemer som den muslimske invasion.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 25. november 2011 @ 12:49

  22. Har medierne beskæftiget sig med de her studiekredse?:

    “Militante metoder forbindes typisk med stenkast og brandbomber, men dækker i virkeligheden over en lang række modstandsformer, der har været brugt til at skabe det danske velfærdssamfund.

    Det mener organisationen Libertære Socialister, som ønsker blokader, sabotage og direkte aktion tilbage i den aktivistiske værktøjskasse og på den politiske dagsorden.

    – Det er nødvendigt at udvide forståelsen af militans, så det igen får en positiv betydning, fortæller Søren Nielsen fra Libertære Socialister til Modkraft.

    Fokus vil være på de af arbejderbevægelsens erfaringer, der viser, at det kan være nødvendigt at bryde samfundets rammer for at opnå »lighed, frihed og retfærdighed«.”

    http://www.modkraft.dk/nyheder/article/vil-gore-militante-metoder-trendy

    Kommentar by BE — 25. november 2011 @ 12:50

  23. Har aldrig før hørt om “Danish Defence League”

    Men nu bliver det åbenbart kaldt nazistisk at være imod voldtægt af små piger.

    Jeg melder mig squ snart under Falkeøjes banner

    Kommentar by Mikael Drachmann — 25. november 2011 @ 12:51

  24. Det undrer mig, at der ikke er nogen, der begynder med fakkeloptog og at synge for at få disse somaliere ud. Akkurat som ved nazier og rockere og bordeller.

    Kommentar by Peter — 25. november 2011 @ 13:02

  25. Anti-Marx: Enig i at der er forskel på den jævne panserbasse og politiledelsen. Jeg kender nogle udmærkede af førstnævnte og har tilgengæld dårlige personlige erfaringer med ledere i politiet.

    Hvis politiet blev reformeret som jeg antyder i mit øvrestående indlæg ville de førstnævnte være sikre på beskæftigelse. Det ville mange af politilederne derimod ikke.

    Vest: Helt enig – og specielt i din observation, at klistermærker, som blot opfordrer til lovens overholdelse kan få så meget opmærksomhed. Det burde vi kunne udnytte:-)

    Kommentar by Sigwar — 25. november 2011 @ 13:03

  26. Jeg har egentlig sympati med den almindelige menige politimand/kvinde når man tænker på, hvordan de lægges for had af medierne og den øvrige venstrefløj i forbindelse med udførelsen af deres arbejde f.eks ved diverse optøjer på Nørrebro,christiania, Brorsonskirken og ved klimatopmødet i Bellacentret.

    Desværre kan jeg ikke sige det samme om ledelsen af politiet, der er ramt af den samme lidelse som domstolene og ministerierne nemlig politisk korrekthed = hjernedød.

    Hvad angår DF, så er jeg også skuffet, men et udemærket argument for DF er at en stemme på dem er en stemme mod alle andre partier.

    Iøvrigt tak til Balder for at tømme sit indre lokum ud over DF. En større hæder kan et parti næppe få.

    Jeg bevæger mig aldrig ind på Politikens hjemmeside, der kunne jeg risikere at møde Zenia Stampe. Hvordan undgår man at møde Balder?

    Kommentar by Binee — 25. november 2011 @ 13:50

  27. René Karpantschof, bliver i Jyllandsposten kaldt en ekspert

    Han mener at folk der er imod Voldtægt af små piger er ligesom Anders Brevik.

    De fleste normale mennesker er vel imod voldtægt. Men nu skal det udstilles som om det er en ekstrem minoritet.

    Når selv Jyllandsposten opfører sig så ekstremt, så er der jo kun blogverdenen tilbage, hvis man vil læse noget der ikke syder af ondskab.

    Globalisterne leder jo også efter en mulighed for at lukke internettet ned. Vi skal så istedet have internet 2,0 der bliver noget i retning af facebook, og vil gøre en blog som Uriasposten umulig.

    Fremtidens generationer vil så vokse op i den tro at Nazismens forbrydelser primært bestod i at de var imod voldtægt af små piger.

    Og til den tid vil vi der stadig mener at have hørt at Nazismen handlede mere om nogle andre ting, kunne slettes.

    Kommentar by Mikael Drachmann — 25. november 2011 @ 13:50

  28. Det lugter langt væk af forskelsbehandling og det bunder i manipulation af offentlig opfattelse, som mange venstreorienterede har haft held med, trods det er dem der laver terror og ødelægger mest i Danmark. Det er den omvendte virkelighed.
    Alt hvad DDL har lavet indtil videre er jo total harmløst, men der er nogle venstreorienterede hystader der har en interesse i at blæse dette op og manipulere, og bruge beskidte frygt og skræmmekampagner i offentligheden.

    Kommentar by tim — 25. november 2011 @ 14:21

  29. Hvis Jens Claumarch kan tillade sig at kalde DDL for smånazistiske, så kan DDL vil modsat tillade sig at kalde ham for et hipposvin ? STASI svin er nok en bedre betegnelse, men det har ikke samme følelsesladede vægt som hippo, på grund af samfundes bekvemme glemsomhed og eftergivenhed overfor kommunismen.

    ->7 Netop. Det handler dels om magt og måske mere om fagforeningspolitik. Politiet og Forsvaret er to ubegribeligt ineffektive statslige virksomheder, men dem der leder skidtet tror selv at de er blomsten af Danmarks ungdom (min erfaring).

    ->22 Hahaaaaaaa.. Evig og altid skal man høre de venstreorienterede psykopaters forlorne sympati med arbejdsklassen. Psykopaterne har aldrig rørt en finger, aldrig foretaget sig noget fornuftigt og ved ikke hvad rigtigt arbejde er.

    ->25 Der er vel en sandsynlig risiko for at klisternmærkerne vil blive gjort ulovlige i henhold til 266b ?

    Kommentar by Boo — 25. november 2011 @ 14:25

  30. Ham somalieren er sikkert gået i skjul i det somaliske miljø i enten Aalborg eller Kolding. Her passer de godt på ham, de udleverer jo ikke en af deres egne til det racistiske Danmark.

    Politiet minder mere og mere om islams håndlangere.

    Alt imens arbejder EU aktivt på at etablere en aftale med Maghreb-landene, så flere musselmænd kan komme til Europa.

    Kommentar by Frank P — 25. november 2011 @ 14:57

  31. Svinet er anholdt: http://ekstrabladet.dk/112/article1664410.ece

    Skal vi vædde 100.000 kr. på, at han erklærer sig ikke-skyldig? Det er de jo instruerede til at gøre…

    Kommentar by Frank P — 25. november 2011 @ 15:17

  32. Hvis man i øvrigt gjorde sig den ulejlighed at læse hvad der rent faktisk står på plakaten, vil man opdage at der henvises til den danske grundlov og mig bekendt er den ikke speciel højreradikal eller for den sags skyld nazistisk, den går heller ikke ind for selvtægt, som det påståes at der opfordres til. Der er desuden nogle politiske budskaber, hvoraf de tre er noget de fleste kan tilslutte sig nemlig nej til sharia, nej til overgreb og nej til djihad, desuden er man mod burka, hvilket måske er imod den grundlov, som der henvises til. Der er samtidig en noget ubegavet henvisning til menneskets nedre regioner, som bare skal komme ??
    Det eneste TV2 har at hænge deres hat på, er hvad disse mennesker måske kunne finde på at gøre! Og så kender jeg rigtig mange som burde bures inde! Det er endnu ikke blevet forbudt at reklamerer for den danske grundlov, det er heller ikke forbudt at skrive røvhuller, hvis det var tilfældet, måtte man jo bure hele venstrefløjen inde.
    I det hele taget tror jeg ikke det er særligt begavet at skubbe folk helt ud på en radikal højrefløj. Hvis man stigmatiserer folk, kan det blive selvopfyldende!

    Kommentar by Grisling — 25. november 2011 @ 15:22

  33. Min holdning til TV2 har hele tiden været, at der kan alle, der ikke kan få ansættelse på andre medier, få ansættelse. Den holdning holder jeg fast i.

    Kommentar by morlille — 25. november 2011 @ 15:47

  34. #13

    Yep.

    #20

    Klistermærkatopsætning er rimelig uskyldig, som Kim også slår fast. Nu har DDL mig bekendt kun gjort dette + gravet den gris ned på byggepladsen hvor der skal bygges en moske i København. Sidstnævnte ved jeg ikke hvordan jeg skal forholde mig til. Det er næppe lovligt.. eller uden en vis sundhedsrisiko.

    Kommentar by Eleutheria — 25. november 2011 @ 15:47

  35. OT: Tjeck dagens (fredag) JP og læs Internation 2.sektion.

    Allerede på forsiden fremhæves det at Gingrich kan få problemer fordi han vil føre en “menneskelig udlændingepolitik” – vi må forstå at de andre kandidater er erklærede tilhængere af en umenneskelig.

    JP’s Jørgen Ullerup holder sig ikke tilbage. Gentagende gange i artiklen fremhæves det at Gingrich vil føre en human/menneskelig udlændingepolitik eller at “ideen om en menneskelig behandling af indvandrere kan koste dyrt” (i antal stemmer!)

    Det fantatisk. Hvis Thorning hævder at hun vil gøre godt for miljøet og Løkke siger at man ikke skal stemme på Thorning, så er det fordi Løkke er imod miljøet. Hvis Obama siger at man skal undlade at stemme republikansk samtidig med at f.eks. Mitt Romney siger at han vil skabe jobs i amerika, så må Obama altså være imod en fremgangsrig amerikansk jobskabende økonomi.

    Idiotien er grænseløs. Ikke et eneste lille kvæd om retstat og demokrati. Blot må vi forstå at latinamerikanere altså er en særlig type af mennesker af hvem det ikke kan afkræves at de skal overholde loven og respektere reglerne i det land de ønsker at søge til.
    På samme måde som børn og psykisk syge har nogle særlige juridiske vilkår, så skal det åbenbart også gælde latinamerikanere.

    Kommentar by Superman — 25. november 2011 @ 15:52

  36. “I den forbindelse kan Danish Defence League bruge voldtægtssagen i Gullestrup som en pr-stunt, hvor de forsøger at skabe opmærksomhed om deres sag og få skabt sympati for synspunktet om, at det er indvandrere, som står bag kriminelle gerninger,” siger René Karpantschof.
    En pr-stunt? En fantastisk dyb analyse af det skatteyderbetalte orakel. Det var Danish Defence League, der voldtog den lille pige!
    Nu venter vi bare på at René Karpantschof fremlægger beviserne ;)

    Kommentar by anti-marx anno dazumal — 25. november 2011 @ 16:19

  37. ’så kommer i bare røvhuller ‘ ??????
    Hey du DDL-fyr — er et os du taler til ?

    Selv hvis der mere forståeligt i problemstillingen havde stået
    ’så skrider i bare røvhuller’,
    så er det helt forkert grebet an.

    Det er ingen undskyldning, at det er ’samme stil som venstrefløjen’.

    I 15 år skulle man plages med ’svinehundepropaganda’ udgående oprindeligt ca 1997 fra selve regeringen selv, som hvis antastet blev apologetiseret med at ‘det er bare lissom de snakker og skriver i ‘Danskeren’ (DDF’s blad).

    Det var heller ikke nogen god undskyldning, mildest talt !!!
    Samme her.

    Kommentar by goth — 25. november 2011 @ 16:56

  38. Herning Folkeblad

    Repræsentanter fra Danish Defence League var i byen i Herning, uden at det gav problemer http://aoh.dk/artikler/hoejreekstremister-holdt-sig-i-ro

    Altså endnu en storm i et glas vand fra mediernes side.

    Kan journalister få dårlig samvittighed over deres arbejde???????

    Fuldt forståeligt, de er ude af stand til at sælge deres elendige produkter.

    Og må overleve på statslig støtte

    Kommentar by tavsen — 25. november 2011 @ 17:14

  39. Breivik-lignende? Vi er derude hvor det slet ikke gør nogen forskel om man vitterlig er voldelig og yderligtgående, eller bare har en mening.

    René Karpantschof er således Ulrike Meinhof-lignende, og Islamisk Trossamfund “minder om” Al Quada.

    Nu er det bagvedliggende motiv for både medier og de selvudnævnte bekymrede “eksperter” temmelig sikkert at skræmme folk fra at joine DDL, men erfaringsmæssigt viser den slags manipulation sig at have den modsatte effekt. Ikke fordi folk gerne vil kædes sammen med Breivik, men fordi folk generelt ikke er dumme. Det er klart, at har parnasset behov for at gøre DDL “farlig”, på et åbenlyst forvrøvlet grundlag, så transformerer man jo selv DDL til “noget mere” end de er. René Karpantschof taler selv DDL op, og gør dem spændende, når han kan få en håndfuld fyre der sætter klistermærker op til at være “Breivik-lignende”. Hvis man virkelig kan blive taget så alvorligt, og få så meget omtale, bare ved at sætte klistermærker op, så giver det jo pludselig mening at melde sig ind.

    Kommentar by dadk — 25. november 2011 @ 17:52

  40. Det er ganske enkelt LEDELSEN i politiet der ER problemet.

    Den menige politimand gør for det meste hvad han kan, men i politisk misforstået korrekthed bliver han “irettesat” af Ledelsen.

    Forleden var Kriminalinspektør, Kim Klyver i TV vedr. bandekriminalitet. Det lykkedes han ca. 10 gange at nævne rockerbanderne men ikke eet ord om indvandrerbanderne.

    Hvem husker ikke tidl. kriminalinspektør, Per Larsen, når han udtalte sig om: “DE FÅ LØMLER” der terroriserede hele Nørrebro. Manden er i dag konsulent for Københavns Kommune vedr. bandekriminalitet.

    Nu er det jo en kendt sag, at “KULTURBERIGERNE” fra Mellemøsten er overrepræsenteret i voldsstatistikkerne iflg. Danmarks Statistik. For ca. 1 års tid siden ringede jeg til Københavns Politi for at få en forklaring på denne overrepræsentation af indvandrere i statistikken. Her talte jeg med den nyudnævnte KOMMUNIKATIONSCHEF for Københavns Politi, Jens Harder Højbjerg, han benægtede at statistikken fra DST var korrekt, derefter spurgte jeg ham, om han mente at han kunne bestride sin stilling når han ikke kendte til de faktuelle kendsgerninger, hvorpå han smækkede røret på.

    Dette ville jeg selvfølgelig ikke finde mig i, og ringede derefter til vagthavende og klagede over ham. Det skal tilføjes, at denne Jens Harder Højbjerg er konverteret til ISLAM i forbindelse med sit ægteskab med en pakistansk kvinde. Dette fik den vagthavende til bedre at kunne forstå muslimens benægtelse af fakta.

    De menige polifolk jeg har talt med er hamrende frustreret over LEDELSENS politiske korrekthed.

    Og hvordan kan man ansætte en muslim til at være kommunikationschef i Københavns Politi – man sætter da heller ikke ræven til at vogte gæs??

    Kommentar by Erik — 25. november 2011 @ 18:01

  41. Anti sharia klistermærker.
    Kan man tænke sig et være racistisk, nazistisk og Breviansk overgreb?
    Gys og gru…

    Kommentar by J B — 25. november 2011 @ 18:14

  42. Er det her KOMMUNIKATIONSCHEFEN Jens Harder Højbjerg? Og han er konverteret til Islam?
    Hvorfor kunne det ikke være omvendt?
    http://www.facebook.com/profile.php?id=771434377&sk=info

    Ja den er gal i toppen. Det er dem der sidder og dirigerer hvad der er “haram og halal”.
    Dette er en REN skandale der skulle rydde forsider, men Islam er jo tabu og de samarbejder med medierne og venstrefløjen.

    Kommentar by Tim — 25. november 2011 @ 18:29

  43. http://danskernesparti.dk/wp-content/uploads/2011/11/Stop-danskfjendtligheden-løbeseddel.png

    Kommentar by Lavard — 25. november 2011 @ 18:29

  44. -> Goth

    Uriasposten er et mediekorrektiv, og en de bedste måder at illustrere de dobbelte standarder, er at se på venstrefløjens aktivisme og etablissementets apati i den henseende.

    Klistermærker er legal aktivisme. Nej til sharia er sund fornuft.

    Kommentar by Kim Møller — 25. november 2011 @ 18:44

  45. @ Tim

    Ja, Denne “nydelige” mand er KONVERTITTEN Jens harder Højbjerg.

    Derfor kæmper den menige politimand en forgæves kamp!!

    Kommentar by Erik — 25. november 2011 @ 18:52

  46. #31. Frank P
    Sørgeligt!
    Det burde have været selvtægtsgruppen, der fik ham.
    Så var han forhåbentlig blevet kastreret med en brødkniv, ligesom tyskerhåndlangeren i Istedgade under Folkestrejken i 1944.
    Han blev, stærkt blødende, overgivet til en dansk politipatrulje og reddede livet, men uden sin mandlige værdighed.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 25. november 2011 @ 18:58

  47. Her er lidt mere om Jens harder Højbjerg

    http://www.bt.dk/kendte/tv-vaert-bliver-spindoktor-politiet
    http://www.bt.dk/nyheder/kaerligheden-kom-ind-fra-kulden
    Men de rører stadigvæk ikke hinanden offentligt af hensyn til Rushys far
    Så snart de bevæger sig ud på fortovet gælder de pakistanske regler.
    Hun havde to mislykkede arrangerede ægteskaber og en brudt forlovelse bag sig med pakistanske mænd
    Modsat sin kone vil Jens Harder Højbjerg ikke have de store kvababbelser med at se sine børn som troende muslimer.

    Hr. Rushy Rashid, ny kommunikationschef for Københavns Politi
    http://www.uriasposten.net/archives/category/journalister/højbjerg-jens-harder

    Kommentar by Tim — 25. november 2011 @ 19:08

  48. Hovedproblemet er hos mange er, at de ikke har sat sig ind i det materiale der foreligger angående DDL.

    Præcist det samme gør sig gældende angående de islamiske tekster.

    Og det er virkelig problematisk !

    For stort set ALT hvad disse mennesker kommer med er slutninger der er foretaget på et højst mangelfuldt grundlag.

    Og det er en farlig trafik !

    Kommentar by Vivi Andersen — 25. november 2011 @ 20:49

  49. At DDL skulle være smånazistisk må sgu være en joke. De er pro Israel.
    http://www.stopvolden.nu/ kan man bestille klistermærker imod overgreb, samt støtte op om stop volden

    Kommentar by ..... s — 25. november 2011 @ 20:54

  50. JP-journalisten må have drukket hjernen ud. Der findes ingen “Breivik-lignende gruppe” – Breivik var en enkeltstående galning. Den tilsvining af ikke-beslægtede aktivister giver simpelthen ikke mening.

    Jeg ser på det lyse i dette: Nu har jeg en ny stupiditet at genere JP-sælgerne med :)

    Kommentar by Henrik R Clausen — 25. november 2011 @ 20:57

  51. Typisk i øvrigt at råbe “National-Socialister!”, så snart nogen vover at være lidt aktivistiske uden at tilhøre Antifa eller deres antidemokratiske venner.

    Kommentar by Henrik R Clausen — 25. november 2011 @ 21:19

  52. Jeg tager konsekvensen og opsiger straks mit JP-abonnement. JP har simpelthen bevæget sig i den forkerte retning. En overskrift som “Breivik-lignende gruppe på spil” er til dato det værste jeg har set i JP. Tak til journalist Henrik Skytte Nielsen. Jeg har sympati for DDL og vil ikke finde mig i sådan en infam tilsvining.

    Kommentar by Frank P — 25. november 2011 @ 23:24

  53. […] […]

    Pingback by SVT’s Stieg Larsson-panegyrik « Snaphanen — 26. november 2011 @ 01:08

  54. “Siden de sårede blev fløjet til Danmark 15. november, har hospitalets læger og sygeplejersker også måttet kæmpe med racistiske udtalelser og krav om særbehandling fra de sårede. Ifølge Ekstra Bladets oplysninger vil mændene for eksempel ikke have en kvindelig tolk.”

    Alt er ved det gamle med det ros, det mest passende udtryk. Og når de er udskrevet sjal de vel også have asyl.

    Hvorfor passer europæerne ikke sig selv. Kan de ikke snart se, al deres godhed er lige til at pisse i.

    Kommentar by machiavelli — 26. november 2011 @ 03:03

  55. Kigger man på DFL’s hjemmeside, så lyver karpantsjoveren lodret. Der står nemlig ingenting om borgerkrig, “demokratisk fallit” e.l.

    Jeg kender kun Breiviks “manifest” fra pressen, men i modsætning til DFL kæmpede han vist ikke for menneskerettigheder, demokrati og pluralisme.

    Men hvis DFL virkeligt skulle mene, at venstrefløjen og de radigale er landsforrædere og demokratiet forlængst spillet fallit, så støtter jeg da helhjertet gruppen – uanset hvad Breivik og Karpantschof ellers mener.

    Kommentar by Dog of God — 26. november 2011 @ 08:42

  56. #44
    dog Kim Møller dog en smule enøjet! Korrektiv når det passer ind i blogejerens ideologi!

    Kommentar by Michael Larsen — 26. november 2011 @ 09:13

  57. Henrik R. Clausen
    Ligesom de kære venner fra Tyskland, der myrdede løs også bare er syge!

    Kommentar by Michael Larsen — 26. november 2011 @ 09:16

  58. Michael, der er en mistanke om at Döner-morderne var national-socialister, for to dage efter branden dukkede en CD op, der påstås at være lavet af dem. For mig er afstanden fra “National-socialist” til “Syg i hovedet” dog ikke særlig stor.

    Den tyske efterretningstjeneste tilstedeværelse ved adskillige af de begåede mord er dog også et spørgsmål, der fortjener nærmere undersøgelse.

    Kommentar by Henrik R Clausen — 26. november 2011 @ 12:07

  59. Michael Larsen har vist ikke rigtig fulgt med i Breivik-sagen.

    Det fremgår klart, at Breivik er mentalt forstyrret…

    Kommentar by Jern Henrik — 26. november 2011 @ 12:10

  60. “Michael Larsen har vist ikke rigtig fulgt med i Breivik-sagen.
    Det fremgår klart, at Breivik er mentalt forstyrret”

    Hvem har sagt det Jern Henrik? For ordet mentalt forstyrret er en temmelig bred diagnose. Det er jo ikke nok at begå massemord for at få den betegnelse. Har de norske læger stillet en diagnose for Breivik?

    Jeg vil med et slag på tasken mene at måske 3% eller flere af den danske befolkning er mentalt forstyrret, og det stiger stærkt. Men problemet ligger jo i de baggrunde som lægerne opstiller for at få diagnosen: Mental forstyrret.

    Kommentar by machiavelli — 26. november 2011 @ 12:50

  61. #50. Henrik R Clausen
    Jeg har oplevet en nazistisk besættelse.
    Den føltes absolut ikke så ubehagelig for den menige dansker, som den muslimske gør.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 26. november 2011 @ 14:30

  62. Har netop set den franske modstandsfilm Lucie Aubrac, en kvinde mod Gestapo.
    Man bliver dybt deprimeret over at opleve, at dengang kunne en modstandsbevægelse næsten flytte bjerge over hele det besatte Europa.
    Hvad kan vi i dag?
    Det er, som om vi er lammet.
    Vi finder os i at blive behandlet som hunde af politikerne.
    De sparker næsten til os, og og hundser med os, og vi gør ingen Verdens ting.
    Dengang skød vi os igennem, hvis det var strengt nødvendigt, vi gik ikke af vejen for noget.
    De fleste af os kender mindst en, der gav livet for sit land.
    Nu overlader vi det til lalleglade politikere.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 26. november 2011 @ 15:24

  63. Jeg læser i JP, at den 16 årige optræder upåvirket i retten. Og lidt længere nede om beviserne; “Derudover anvender politiet ofte dna. Den type beviser er statistisk set mere usikker end fingeraftryk. Et godt dna-bevis kan kun med sandsynligheden en million til en bruges til at identificere en person. ”

    Har JP fuldstændig mistet forstanden? Siden Juste forsvandt, er det gået een vej for JP – og det er den vej hønsene skraber.

    Kommentar by Børge — 26. november 2011 @ 15:32

  64. #49. Den “tror du muslimer ber’ om blå øjne” – som KBH’s Politi førte med ganske massiv eksponering af budskabet – gigantiske bannere, s.v.j. husker, ved Politikens Hus, og andre steder i bybilledet var så himmelråbende latterlig – flot mod-kampagne I har lavet.

    APROPOS “tror du muslimer ber’ om blå øjne”….

    http://lokalavisen.dk/indvandrer-bande-taeskede-tilfaeldig-21-aarig-/20111126/artikler/111129491/1265?ref=eblister112

    Kommentar by Johnson — 26. november 2011 @ 17:23

  65. “Det er, som om vi er lammet.
    Vi finder os i at blive behandlet som hunde af politikerne.
    De sparker næsten til os, og og hundser med os, og vi gør ingen Verdens ting.”

    Falkeøje har ret, men vi er et svagt folk, der har levet for længe uden problemer.

    Kommentar by machiavelli — 26. november 2011 @ 17:50

  66. Hvis kommunisterne synes at de skal gøre DDL til nazister eller Brevik wanna-be’s, så LAD DEM DOG GØRE DET.

    Hvis man først lader modstanderen diktere hvad der er ret og vrang, så har man tabt på forhånd. Selv er kommunisterne da bedøvende ligeglade med hvad højrefløjen kalder dem.

    Kommentar by Tolder — 26. november 2011 @ 18:46

  67. “Vi har løbende været opmærksom på Danish Defence League. Rygtet gik på, at de ville tage til Gullestrup for at hævne sig som offergave til den 10-årige piges forældre. Selvfølgelig kan vi ikke acceptere det. Vi vil gerne signalere, at vi ikke skal have nogen stemning pisket op. Slet ikke oven på det fine borgermøde forleden aften… Vi filmer alle biler der kører ind og ud af bydelen.“ (Politikommissær Jens Claumarch, Midt- og Vestjyllands Politi).
    Skal man grine eller græde? jeg ved snart ikke hvad der er mest komisk.
    Danske selvserverende politikere, venstreorienterede pacifister eller et politi der tror at de gør en forskel.

    Kommentar by Frank Hagmann — 26. november 2011 @ 18:48

  68. Det lader til at Politiet er ferme med kameraerne .

    Desuden er landet plastret til med overvågnings kameraer og er der stadig “blinde” pletter på Danmarks kortet, jamen så se at få opsat overvågnings kameraer der !

    Jeg er hamrende ligeglad med om jeg følges overalt at Politiets vågne øjne hvis det samtidig betyder, at muslimer der begår lovbrud bliver fanget af linsen !

    Der er nemlig det ved sagen, at jeg er træt, led og ked af muslimer og deres rådne islam og jeg ønsker hele dette fordømte møg ekspederet til oprindelseslandene hvor de hører til!

    Det står efterhånden klart for mig, at disse mennesker og deres ideologi IKKE hører hjemme her i Europa eller i den øvrige del af Vesten.

    Kommentar by Vivi Andersen — 26. november 2011 @ 20:53

  69. 67, Frank Hagmann,
    “Rygtet gik på, at de ville tage til Gullestrup for at hævne sig som offergave til den 10-årige piges forældre”

    Hvor opstøver politiet den slags “rygter” henne?

    Kommentar by dadk — 26. november 2011 @ 22:50

  70. Jyllands-Posten

    LOL

    Kommentar by al-Shabaab — 27. november 2011 @ 00:04

  71. Balder # 8

    Siden du har lidt problemer med ordet “zionisme” er der her lidt hjælp

    http://da.wikipedia.org/wiki/Zionisme

    Og det er jo ingen hemmelighed at ordet bruges af de venstresnoede som udtryk for jødehad.

    Kommentar by Janette Lund — 27. november 2011 @ 00:42

  72. Klistermærkerne er jo på et punkt i strid med Grundloven.

    >>Nej til islam<<

    Iflg. Grundloven er der religionsfrihed i Danmark.

    § 67
    Borgerne har ret til at forene sig i samfund for at dyrke Gud på den måde, der stemmer med deres overbevisning, dog at intet læres eller foretages, som strider mod sædeligheden eller den offentlige orden.

    Kommentar by Janette Lund — 27. november 2011 @ 01:17

  73. Islam som fænomen er en pest over Europa. Og Islam bliver Europas skæbne, det står klart for mig. Tænk bare Libanon, der engang var en oase i Mellemøsten: fremgang, vækst og kultur. Men det var indtil venstredrejede relativister fik hentet en masse muslimer til landet. Man prædikede åbenhed, multikulti og fredlige sameksistens. Men muslimerne begyndte at armere sig (det sker også i ghettoerne). Resultat: 15 års borgerkrig, evig destabilitet, ½ mio. døde. Kristne blev myrdet i ét væk, på de allermest grusomme måder. Muslimer lige så.

    Men husk det kun kan muliggøres af velvillige politikere, der prædiker multikulti, dvs. Allerslev og Stampe-typer. Og nu har politiet også meldt sig på banen som islams håndlangere. Reimann har bekendte kulør. Husk også, at Politiets kommunikationschef er muslim og stod bag en hate crime-kampagne, hvor danskerne var forbryderne og muslimerne ofre. Og tænk bare tilbage på Per Larsens lyserøde sweater. Så er alt sagt.

    Kommentar by Frank P — 27. november 2011 @ 10:29

  74. Janette, lad os lige kigge nærmere på Grundloven:

    § 67
    Borgerne har ret til at forene sig i samfund for at dyrke Gud på den måde, der stemmer med deres overbevisning, dog at intet læres eller foretages, som strider mod sædeligheden eller den offentlige orden.

    Der er et forbehold, nemlig at religiøse forsamlinger ikke må arbejde i strid med “sædeligheden eller den offentlige orden”. Jeg kender ikke din holdning, men personligt mener jeg at racisme – i denne sammenhæng jødehad – er i strid med denne passus, ligesom også opfordring til vold og kvindeundertrykkelse er det. Lad mig høre, om du er uenig.

    Dertil kommer, at Islam har et komplet (og totalitært) lovsystem, der er en konkurrent til Grundloven og demokratiet. Alene derfor er islamisk lov i strid med Grundloven.

    Kommentar by Henrik R Clausen — 27. november 2011 @ 11:16

  75. Rygtet gik på, at de ville tage til Gullestrup for at hævne sig som offergave til den 10-årige piges forældre.

    Utroligt så lidt der skal til for at få politiet til at træde i aktion for at forebygge en mulig forbrydelse foreslået af et rygte. Hvis bare de ville være lige så effektive heroppe i Gellerup…

    Kommentar by Henrik R Clausen — 27. november 2011 @ 11:38

  76. Politikerne har aldrig villet tage ansvaret på sig for, hvad de har påført det danske folk.
    Derfor står vi nu i denne fatale situation.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 27. november 2011 @ 13:22

  77. @dadk
    Aner det ikke men mon ikke det er nogle venstrefløjsmuldvarpe der tror at de kæmper for Danmark.

    @Henrik R. Clausen
    Hvis politiet gad at investere den slags tid når der var rygter om voldtægter af 10 årige piger så ville de efterhånden trætte danskere nok udvise lidt mere respekt for etaten.

    Kommentar by Frank Hagmann — 27. november 2011 @ 16:32

  78. holda helt op i jo en flok indavl efterkommer af aber & Svin

    Kommentar by Imam — 16. januar 2012 @ 16:22

RSS feed for comments on this post.

Leave a comment

Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Denne weblog er læst af siden 22. juni 2003.

 



 

Vælg selv beløb



Blogs


Meta
RSS 2.0
Comments RSS 2.0
Valid XHTML
WP






MediaCreeper