26. november 2011

16-årig somalier fra Gullestrup anholdt – flere detaljer

Fredag eftermiddag anholdt Midt- og Vestjyllands Politi en 16-årig somalier, der tidligere i dag blev sigtet for voldtægten mod den 10-årige danske pige. Herning Folkeblad har detaljer…

“Den 16-årige, der nægter sig skyldig, er sigtet for tre forhold: Ud over almindelig fuldbyrdet voldtægt af den 10-årige pige, er drengen også sigtet for et fuldbyrdet analt overgreb og for at have tvunget pigen til oralsex. Hertil kommer forsøg på voldtægt af den ni-årige pige, som på gerningstidspunktet havde held til at stikke af og alarmere sine forældre.”

Gerningsmanden, der ikke er ukendt af politiet, nægter sig skyldig, men skulle ifølge Ekstra Bladet have ændret personlighed til det værre efter han kom hjem fra en ‘opdragelsesrejse’ “i somalisk kultur og Islam” for nogle uger siden. I papirudgaven fortælles det, at han rejste hjem uden familiens accept, og det kun lykkedes med hjælp fra “en tidligere lærer i Gullestrup og nogle skolekammerater”, der havde hjulpet ham med pas og penge.

“Ham og hans lillebror kom til at tilbyde sig til nogle militante. Så de blev hjernevaskede og han blev meget stille og tænksom.” (Købmand Neil Washington til TV2 Nyhederne, 26. november 2011)

(Sigtede AOM til en fest dagen før voldtægten)

En kilde tæt på begivenhederne fortæller, at selvtægtshistorierne ikke er opstået ud af det blå. Pigens familie er dybt berørt, og det fortælles, at pigens stedfar og onkel har samlet 10-12 personer, der senest fredag aften mødtes foran byens lokale købmand, og talte højlydt om hævn. Onklen, der i tirsdags talte dunder på borgermødet, skulle angiveligt have smadret et vindue i en tom lejlighed kort efter mødet, og skulle i det hele taget være den drivende kraft i gruppen.

Jeg har yderligere detaljer om sagen, men vil godt have bekræftet visse ting.

Oploadet Kl. 15:33 af Kim Møller — Direkte link114 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/31866/trackback

114 Comments »

  1. Jeg læser i JP, at den 16 årige optræder upåvirket i retten. Og lidt længere nede om beviserne; “Derudover anvender politiet ofte dna. Den type beviser er statistisk set mere usikker end fingeraftryk. Et godt dna-bevis kan kun med sandsynligheden en million til en bruges til at identificere en person. ”

    Har JP fuldstændig mistet forstanden? Siden Juste forsvandt, er det gået een vej for JP – og det er den vej hønsene skraber.

    Kommentar by Børge — 26. november 2011 @ 15:36

  2. Har du oplysninger om pigens/ofrets etniske baggrund?

    Kommentar by Jernhesten — 26. november 2011 @ 15:40

  3. Skal bare lige have på plads. Onklen vil have hævn. Hvem vil han hævne? Og hvem skal det gå ud over og hvordan eventuelt? Kan ikke helt hitte ud af hvad er hvad.

    Kommentar by Endnu en vantro — 26. november 2011 @ 15:48

  4. “Har du oplysninger om pigens/ofrets etniske baggrund?”

    Det spørgsmål er vist allerede afklaret. Ofret er dansk. Deres aktivistiske holdning er interessant, og måske prisen for ikke-muslimernes blod vil blive sat op indenfor en overskuelig fremtid.

    En anden interessant oplysning kunne være, hvordan det ligger med muslimens statsborgerskab. De venstreorienterede, der altid er så bekymrede for deres muslimske voldtægtsmænds velbefindende skal formentlig nok få forhindret en udvisning, men alligevel.

    Kommentar by Kafirharbi — 26. november 2011 @ 15:51

  5. Hjul og stejle er en god gammel skik vi desværre er gået bort fra.

    Kommentar by Danskeren — 26. november 2011 @ 16:11

  6. Hvad betyder “varetægtsfængslet i surrogat”?

    Kommentar by T Simonoce — 26. november 2011 @ 16:13

  7. Hvad betyder “varetægtsfængslet i surrogat”?

    Det betyder at han er røget ind på en eller anden ungdominstition i stedet for almindelig fængsel.

    Det var jeg ikke klar over Kafirharbi, men tak for oplysningen.

    Kommentar by Jernhesten — 26. november 2011 @ 16:17

  8. Når han er på fri fod igen, så vil selvtægten indhente ham med kniven.
    Det er jeg sikker på.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 26. november 2011 @ 16:18

  9. Så er det lykkedes venstrefløjen at voldtage en Dansk pige på 10år!

    Via. Mellemmand/dreng naturligvis!

    Kommentar by Jesper — 26. november 2011 @ 16:25

  10. […] Jeg har yderligere detaljer om sagen, men vil godt have bekræftet visse ting. Uriasposten […]

    Pingback by 16-årig somalier fra Gullestrup anholdt for barnevoldtægten « Snaphanen — 26. november 2011 @ 16:25

  11. #9 Jesper.

    Venstrefløjen har altid haft svært ved at overskue konsekvenserne af deres handlinger og holdninger.

    Kommentar by Santor — 26. november 2011 @ 16:40

  12. Sagen har fuldt berettiget fået meget omtale, men sandheden er jo, at sagen ikke er en enlig svale. Hver eneste dag overfaldes danskere af udlændinge og som oftest er det nogen fra “månekulten” som er gerningsmænd. Herude på vestegnen står det også slemt til (suk).

    Kommentar by Sigwar — 26. november 2011 @ 16:43

  13. “opdragelsesrejse”
    En ting er, at de aldrig skulle havde været her I Danmark.
    Men at man så lukker dem ind igen, når de er rejst…..

    Kommentar by Viking — 26. november 2011 @ 16:50

  14. Hmm.. inde på citylife.dk er han på forsiden.

    Kommentar by Mads — 26. november 2011 @ 17:00

  15. Venstrefløjen har så meget mudder og vold på deres hænder at det skriger til himlen.
    For pokker så sæt da benhårde foranstaltninger op, hvor vi ikke finder os i det mindste fra muslimsk side.

    Kommentar by tim — 26. november 2011 @ 17:06

  16. Det må være på tide at de ansvarlige venstreorienterede får præcis samme tur som de danske ofre.

    Kommentar by Fritz — 26. november 2011 @ 17:11

  17. ” Ud over almindelig fuldbyrdet voldtægt af den 10-årige pige, er drengen også sigtet for et fuldbyrdet analt overgreb og for at have tvunget pigen til oralsex.”

    Hvilket svin.

    Kommentar by 10.30 — 26. november 2011 @ 17:17

  18. “Når han er på fri fod igen, så vil selvtægten indhente ham med kniven.”

    NÆPPE

    Knivloven er afskaffet, og alle mesnnesker er blevet søde og rare

    Kommentar by tavsen — 26. november 2011 @ 17:18

  19. Hvis han har været på genopdragelsesrejse, så er hans tilknytning til Somalia jo forholdsvis stor. Det taler for en udvisning, selv om jeg ikke gør mig forhåbninger på det område.

    Kommentar by Hildy Koster — 26. november 2011 @ 17:22

  20. Og så er den formodede gerningsmand fotograferet foran en stander fra Citylife.dk, der udgives af Mediehuset Herning Folkeblad.

    Kommentar by al-Shabaab — 26. november 2011 @ 17:23

  21. -> al-Shabaab mfl.

    Bemærk teksten ‘hvad weekenden byder på i Herning’… Fotoet er i øvrigt taget til en fest arrangeret af Dansk Flygtningehjælp…

    Kommentar by Kim Møller — 26. november 2011 @ 17:28

  22. Ahxxd Oxxr Moxxxed bør være en færdig mand i Danmark.

    Kommentar by Josef K — 26. november 2011 @ 17:28

  23. Ja, bare der er DNA spor nok til at kunne sigte ham for det.

    Kommentar by Peter — 26. november 2011 @ 17:28

  24. @14
    Ud fra billedet at dømme, lyser begavelsen da ud af ham.

    PS. Det er godt nok svært at være anonym og kriminel i disse tider.

    Kommentar by Kenny Starfighter — 26. november 2011 @ 18:23

  25. Endnu en kulturberiger der åbenbart mener at Danmark er et
    tagselvbord når trangen til sex, vold og andre former for menneskelige ydmygelser kommer over dem.
    De sørgelige rester der er tilbage af dette engang så smukke land bliver gang på gang besudlet af usle svin der med skæve grin spytter på alt hvad der er ordentligt og smukt.

    Kommentar by Frank Hagmann — 26. november 2011 @ 18:36

  26. I Alabama havde de klynget negeren op.

    Kommentar by Tolder — 26. november 2011 @ 18:39

  27. @Kenny..Anonymitet tja,
    mange kriminelle bliver nærmest gjort til “popstjerner” af medierne.

    Jay C, multi dollar millionær, Idol i hele verden.. skriger åbent ud til verden han solgte crack, til og starte sin karriere med.

    50 cent..gangster, som mirakuløst overlever 9 9mm skud på klods hold, laver sange om mord, voldtægt og heroin/Methamfetamin handel.

    Tupac Shakur, søn af terrorisme dømte junkie black panter forældre, “THUG LIFE” tattoveret hen over brystet… har lavet utallige sange som glorificer voldelige overfald på hvide mennesker.
    Etc ETC…
    Tror sgu næsten folk med vilje vil på forsiden.

    Ps: Jeg mener kim Møller engang sagde: Hvis han kunne ville han være anonym idag. Jeg kan ikke huske det præcist.

    Kommentar by Mads — 26. november 2011 @ 18:57

  28. Min eneste kommentar er at vi kan ikke bevare vort dejlige land med ‘hjælp’ fra hverken proletarer, kvinder eller fremmede.

    Et velfungerende land baserer sig på at mennesker opfører sig ordentligt, på familien og på nationalt sammenhold.

    Kommentar by Ragnar — 26. november 2011 @ 19:17

  29. hvem betalte for turen til Somalia?

    Kommentar by Hans L — 26. november 2011 @ 20:05

  30. Indgå så en skriftlig kontrakt med alle muslimer i dette land.
    Går du ind for sharia i nogen som helst form: UD!
    Går dit barn ikke i en dansk folkeskole: UD!
    Er du kriminel eller er med i bander: UD!
    Kan du ikke leve som en moderat dansker: UD!
    ER du mere religiøs end en normal dansker: UD!
    SENDER du dine børn på genopdragelsesrejse: UD!
    Ønsker du stormoske eller flere moskeer i DK: UD!

    FOR fanden det er bare ikke svært!

    Kommentar by tim — 26. november 2011 @ 20:30

  31. Begavelsen lyser ud af forsamlingen der skriver herind, i må være Danmark intellektuelle rigdom der kan berige os alle med jeres enorme viden og evner.

    …..

    Kommentar by Ventrefløjen — 26. november 2011 @ 20:30

  32. Hävn eller inte? oavsett vad har nog denna pilska Somalier satt sin sista potatis och lika bra är väl det….

    Kommentar by Peer Pedersen — 26. november 2011 @ 20:31

  33. Kan vi snart blive fri for at høre mere om, at de venstreorienterede bærer skylden, Tim, Santor, Jesper m.fl.? Der er aldrig kommet så mange fremmede hertil før, som det er sket under de sidste 10 år med borgerlig regering, så jeres forestillinger om, at den ene fløj i Folketinget mere bærer skylden end den anden, er grundløse. Dannelsen af det multikulturelle samfund i Danmark er blevet ønsket og ligefrem promoveret af højrefløjen.

    Men jeg forstår, at I nærer en grænseløs tillid til, at systemet nok skal komme og redde os alle, hvis bare de borgerlige sidder i regeringen, og det er både en sød og sympatisk indstilling at have. Sød og sympatisk, men desværre fuldstændig urealistisk.

    Der findes ingen redning indenfor det etablerede.

    Kommentar by Arne Torp — 26. november 2011 @ 20:32

  34. Negeren er født i Somalia, så han har rimeligvis ikke dansk statsborgerskab. Det kan han søge om, når han er fyldt 18.

    Han kan dog ikke umiddelbart udvises, idet han er mindreårig.

    Men en fornuftig dommer (om en sådan findes), vil kunne dømme til afsoning med efterfølgende udvisning, idet manden da er fyldt 18 år. Såfremt han altså er skyldig.

    Idet han åbenlyst har en ganske stor tilknytning til Somalia. Man undres på, hvad han mon er blevet opdraget til på sin ‘opdragelsesrejse’ i Somalia. For piger plejer det at betyde lemlæstelse af kønsdelene og hjemkomst som tørklædeindpakkede.

    Imidlertid får han sig sikkert en ny forsvarer, fx Bjørn Elmquist, der er notorisk berygtet for at føre alle sager så langt som overhovedet muligt, gerne til den europæiske menneskerettighedsdomstol.

    Såfremt han er skyldig og bliver udvist for bestandig efter endt afsoning, kan hans dysfunktionelle familie jo blot følge med ham til deres elskede Somalia.

    Hvis hans forældre har fået ophold i Danmark, skal de have været personligt forfulgte i Somalia. Det er der dog ikke meget, der tyder på, at de faktisk er, når de sådan kan sende sønnen på opdragelsesrejse sammesteds…..

    Kommentar by Henrik Petersen — 26. november 2011 @ 21:10

  35. -> som flere påpeger:
    Hvorfor er der ikke mere fokus på, at hele somalierens familie tydeligvis opholder sig i Danmark på falsk grundlag, siden det åbenbart er uden fare at hjemsende den stolte søn på “genopdragelsesrejse” til det land de hævder sig forfulgte i?
    Havde vi en hæderlig presse i DK ville der køres kampagner der krævede tilbundsgående undersøgelser af HVOR mange “flygtninge” i DK der i virkeligheden har fuppet sig hertil.
    Jf. de 4500 libanesiske “flygtninge” der blev fløjet til DK

    Kommentar by Nosferatu — 26. november 2011 @ 21:25

  36. #31 Ventrefløjen: “… i må være Danmark intellektuelle rigdom …” skriver du, der staver “Venstrefløjen” uden s ;-)

    Kommentar by Hr. Snusk — 26. november 2011 @ 21:28

  37. @ Henrik Petersen
    Enig!

    Men jeg tror nu ikke at venstrefløjen frivilligt giver afkald på en kommende potientiel KERNEVÆLGER. En udvisningsdom ville uden tvivl blive ændret af det røde slæng.

    Kommentar by Erik — 26. november 2011 @ 21:31

  38. børge: der er derfor den kaldes Jydepotten.

    Endnu en vantro: Er det Onklen i Somaliland der vil have hæven, du spørger til.??

    citylife.dk Højre eller venster for danskeren Mads,??

    Jeg forsætter tim
    Ønsker du Hallal køb i DK: UD!
    Ønsker du at dyrke islam i DK: UD!
    Ønsker du dig hævet over kvinderkønnet i DK: UD!
    Ønsker du ikke at konvertere til kristendom i DK: UD!
    Ønsker du ikke at dine børn har fælles morgensang i skolen i DK: UD!
    Siger du at det profeten Muhammed står for er ok i DK: UD!
    Ja der er meget mere.

    Kommentar by Charles Nielsen — 26. november 2011 @ 21:39

  39. @ Arne Torp
    Det er UDELUKKENDE venstrefløjens skyld at vi ser det vi har i dag. De importerede alle muslimer ind uden at screene eller kende detaljer omkring hvem det var vi fik ind.
    DET er venstrefløjens skyld. Glem alt andet snak.
    Ja det er jo typisk at de ikke tager noget ansvar eller laver indrømmelser.

    Kommentar by tim — 26. november 2011 @ 21:45

  40. Islams svar på Breivik?

    Er voldtægtsbølgen planlagt og ment som en magtdemonstration? – Er den et svar på Breiviks terroraktion, der blandt muhammedanere ikke tolkes som terror, men som en magtdemonstration rettet mod Islam?

    Et par ting taler for tanken synes jeg:
    – Han kommer lige dernede fra med frisk input direkte fra Umma HQ
    – Voldtægtsbølgen i Oslo har taget fart siden Breivik
    – Det er svære tider for muslimske bombemænd – nye midler er påkrævet for at demonstrere islams fortræffelighed.

    Kommentar by Tintin — 26. november 2011 @ 22:19

  41. Hr. Snusk
    God humor! :)

    Charles Nielsen
    Til højre.

    Kommentar by Viking — 26. november 2011 @ 22:20

  42. -> 35: For nogle dage siden var der en historie om talrige irakere, der havde søgt asyl i Norge som personligt forfulgte.

    De fandt det vist for koldt i Norge, og da de samtidig kunne få en ganske pæn pose penge for at rejse tilbage, valgte de så den løsning.

    Og indrømmede, at deres asylforklaringer og forklaringer om personlig forfølgelse var opdigtede.

    Hov, glemte jeg at nævne, at sådan er det også i Danmark?

    Repatrieringspræmien er på ca. kr. 120.000 for voksne og ca. kr. 36.000 for børn. Det kan man nok komme et stykke vej for i Irak. Eller for den sags skyld i Somalia.

    Derudover gives der tilskud til stort set hvadsomhelst, fx medicin i et år, kørestole, rollatorer osv. (Hvordan er det i øvrigt lige, man bruger en rollator i den irakiske sand- og stenørken?)

    De fulde oplysninger kan ses her:
    http://www.nyidanmark.dk/da-dk/Ophold/repatriering/hjaelp_til_repatriering.htm

    Den eneste årsag til denne præmiering er naturligvis, at det ville være endnu dyrere at have disse mennesker i Norge, henholdsvis Danmark.
    Prøv selv at regne på, hvad det vil koste at sætte negeren fra Gyllestrup i fængsel i 3-4 år…

    Kommentar by Henrik Petersen — 26. november 2011 @ 22:22

  43. Tolder # 26

    At dræbe en farvet (eller anden hudfarve) i Alabama bliver takseret som mord. Og jeg mener, at Alabama er en af de stater, der har dødsstraf

    Kommentar by Janette Lund — 26. november 2011 @ 22:26

  44. Ups, jeg skrev da ikke ‘negeren’. Jeg mente selvfølgelig ‘afro-danskeren’.

    Og om ikke så længe vil jeg for mig selv nynne Elefantens vuggevise med de politisk ukorrekte linjer:

    “I morgen får du en negerdreng,
    Og ham kan du bruge som rangle.”

    Kommentar by Henrik Petersen — 26. november 2011 @ 22:29

  45. Jeg er lidt forbavset over artiklen i BT. Gutten blev arresteret den 25. november, men han er varetægtsfængslet indtil den 23. november ???

    http://www.bt.dk/krimi/sigtet-voldtaegtsmand-festede-med-vennerne

    Er det lille mig, der har drukket for stærk urtete :-(

    Kommentar by Janette Lund — 26. november 2011 @ 22:41

  46. Flere medier f.eks. Politiken , DR og Berlingske bringer Ritzaus version af voldtægten. Sygeligt perverse detaljer er fjernet, folk skal ikke vide at venstrefløjens yndlingsvoldtægtsforbrydere, voldtager små børn i hoved og røv. Hvorfor denne totale magtdemonstration? Jeg tror @40 Tintin har en pointe, voldtægter er Islams svar på Breivik.

    Kommentar by Lyr — 26. november 2011 @ 22:49

  47. @Hr. Snusk

    Indlægget blev skrevet lidt hurtigt som du nok kunne se.

    Ændrer dog ikke ved budskabet der står intakt. At beskylde andre etniske danskere og udlændinge er nonsens, det burde enhver da kunne se. Er alle danskere nu så også personligt ansvarlige for at der findes rockere??

    Bavl fra start til slut.

    Kommentar by Venstrefløjen — 26. november 2011 @ 22:50

  48. -> 45: Nah, tror snarere, det er BT’s weekendpraktikanter og/eller Ritzau, der ikke liige kan kende forskel på november og december.
    Det er da også disse nymodens tastaturer…..

    Den gæve og solbrændte ungersvend med hang til meget små piger blev i hvert fald varetægtsfængslet for foreløbig 4 uger.

    Nå ja, varetægtsfængslet? I såkaldt surrogat, hvilket vil sige på en såkaldt sikret institution for mindreårige.
    Sådan en har vi også i København, den hedder Sønderbro. Hvorfra det gang på gang lykkes stærkt kriminelle unge at stikke af. Sært nok er de stort set altid af såkaldt ‘anden etnisk herkomst’, som Per Larsen på eufemistisk vis kaldte det.

    Socialpædagogerne er nok af den opfattelse, at institutioner for de stakkels unge ikke må være alt for sikre og alt for lukkede. Gætter på, der er kabel-tv med Al-Jazeera på værelserne.

    Kommentar by Henrik Petersen — 26. november 2011 @ 22:51

  49. Helt dum har han ikke været. DR skriver at hans fingeraftryk er fundet på en pakke kondomer i nærheden af gerningsstedet, underforstået er der altså ikke fundet DNA på pigen.

    Kommentar by Træt — 26. november 2011 @ 22:51

  50. @43

    Og ? Så klynger de ham bare op i fængslet. Modsat pladderhumanistiske Danmark, så skjules seksualforbrydere i USA ikke under falske identiteter og sexovergreb mod børn hører ikke just til de populære forbrydelser.

    Kommentar by Tolder — 26. november 2011 @ 22:59

  51. @ 48 Træt:

    Jo, han har netop været ret dum, da fingeraftryk er et endnu stærkere indicium end dna. Som man i øvrigt også har fundet.

    Havde han været en anelse kvikkere (hvorfor er det lige, at dette begreb er så uforeneligt med somaliere?) havde han taget kondompakkerne med sig.

    Ups, så røg jeg vist lige i 266b.

    Kommentar by Henrik Petersen — 26. november 2011 @ 23:01

  52. Tilføjelse til min indlæg nr 40:

    Gad vide om Breivik selv havde forudset, at der ville komme et svar fra Islam?

    Og at dette svar ville være så rædsomt, at de kulturkristne ville begynde at miste besindelsen?

    Er der nogen der har læst hans manifest der kan kommentere på dette?

    Kommentar by Tintin — 26. november 2011 @ 23:14

  53. Kim Møller citerer: “Ham og hans lillebror kom til at tilbyde sig til nogle militante. Så de blev hjernevaskede og han blev meget stille og tænksom.”

    Ja, det er sørme uheldigt, hvad man sådan kommer til bare for at få lidt khat.

    En stille og tænksom somalier, that’ll be the Day. Halleluja.

    Kommentar by Henrik Petersen — 26. november 2011 @ 23:20

  54. Den væmmelige lille somalier er ikke årsagen til voldtægten på den 10-årige. Han udfører blot ugerningen som en agent, i ordets oprindelige forstand, for systemet.

    En forbrydelse er blevet begået mod Danmark. Når en dansk pige voldtages er det som om alle danske piger voldtages. Hvordan det?
    Jo, fordi systemet accepterer disse personlige overgreb som en del af den offentlige politiske kamp for et multikulturelt samfund.

    Ergo, de kulturradikale har begået voldtægten på samme måde en marionet føres af en dukkefører. De har skabt det land hvor voldtægt, mord og dødsvold skal, og til dels også accepteres som en bagattelagtig og fuldt ud forventelig konsekvens af det multikulturelle samfunds skabelse. Utopia tager jo tid, som deres kolleger i EU siger.

    Hvorfra ved vi at overgrebne accepteres? Det gør vi fordi systemet har gjort dem tabu. Enkeltstående tilfælde som konservativt ganges 10.000.

    Det er sådan nogle som Nyrup, Jelved, Vetsager og alle de andre, også mange fra V og K, en selvtægt skal gå ud over. (Ninn Hansen gjorde dog det rigtige)

    Vi skal have en verdensøkonomisk krise af katastrofale proportioener før multikulturen kan sættes ud af spil. Den extante nationalstat udgør en trussel mod nationerne, da den er blevet bodysnatchet af selvhadende elementer i skoler, uni., radio, tv, ministerier, politikere politi, hvis drift føres vis skatten og statens kontrol over folks indkomst og derved kontrol over folkets handlemuligheder.
    Et økonomisk krak sætter vrlfærdsstaten ud af spil.

    De kulturradikale er som rotter, de er sprunget fra socialismens synkende skude over til det nye håb de totalitære ser i islam.
    Og de glæder sig… men man skal aldrig tage glæderne på forskud.
    Hitler troede den var hjemme, men det endte jo ikke så godt når man bor i en kælder uden belysning og må få sine egne kontorfolk til at brænde sin kones lig af lige udenfor hovedøren…

    Kommentar by DanskeriTN — 26. november 2011 @ 23:32

  55. #33 Arne Torp.

    Til forskel fra dig har jeg intet problem med fremmede, det er ganske forståeligt at folk fra fattige egne søger mod bedre græsgange, og Danmark er bedre end så mange andre lande.

    Mit problem er udelukkende med de Danskere der hovedløst og ganske uansvarligt ønsker at alt hvad der kan kravle og gå skal importeres i multikulturens hellige navn. Det er typisk venstrefløjen, derfor vil jeg altid forbande den uansvarlige venstrefløj og de formummede masser der støtter disse røde svin.

    Jeg ser at du tydeligvis ønsker en løsning uden for det “etablerede”. Kunne du ikke forklare hvad du mener med det ?

    Er vi ude i noget med selvtægt eller væbnet kamp mod de fremmede?

    I øvrigt er det mig evindeligt ligegyldigt hvad du er træt af. Jeg er ret sikker på at Kim Møller tillader at du springe en hvilken som helst kommentar over du måtte ønske!

    Kommentar by Santor — 26. november 2011 @ 23:39

  56. ps.

    Er der nogen her der læser zerohedge.com?

    Kommentar by DanskeriTN — 26. november 2011 @ 23:41

  57. Ja de får hemmelig id og historie, det er kun fængelsepersonalet der kender til det, men så er det godt at de læser hans dosis og så skal man liiiige på wc men gang-manden er inde for at gøre rent, og wupti så kan gang-manden se hvem han er og hvad han har gjort og så kan han sige det vider, og fængelse betjenten. Ja han har jo ikke gjort noget galt. Og wupti nu ved alle hvad han har lavet. Og så er det det han han er nederst i hirakitet, kunne være han faldt ned af en trappe,

    Kommentar by Wolf — 26. november 2011 @ 23:55

  58. ->47 Venstrefløjen

    Det er ikke specielt kløgtigt at beklikke andres intelligens når man selv byder på nonsens. Nu skal jeg røbe noget du ikke ved: Man kommer aldrig i debat med ‘din slags’ fordi ikke nok så mange gentagelser får ‘jer’ til at fatte hvad det er der er ‘vores’ pointer.

    ‘Debat’ betyder for mig og andre at gentage de samme banale gendrivelser igen og igen – I giver aldrig noget tilbage.

    Du skriver:

    “Ændrer dog ikke ved budskabet der står intakt. At beskylde andre etniske danskere og udlændinge er nonsens, det burde enhver da kunne se. Er alle danskere nu så også personligt ansvarlige for at der findes rockere??

    Bavl fra start til slut”.

    Her er nogle hurtige indvendinger:

    1) Det drejer sig ikke nødvendigvis om at “beskylde” enkeltindivider fra etniske grupper. Pointen er snarere at gruppens tilstedeværelse er uløseligt knyttet sammen med import af problemer der var stort set ukendte i Danmark for 30-40 år siden.

    Der er helt konkret manglen på mulighed for at screene for førmoderne æresbegreber og foragt for kuffar, inden udstedelse af opholdstilladelse.

    Og der er manglen på politisk vilje til at foretage den slags screeninger.

    Og der er problemet med enabling – folk som voldtægtsmanden kan kun leve og virke i kraft af et minoritetssamfund der i varierende grad deler hans værdier – dækker over ham – eller bare gør det lettere for ham at skjule sig.

    Altså: ‘Vi’ siger her at det er en dårlig idé at importere problemer. Der er ingen måde man kan frasortere problemer. Somaliere er en ekstremt problematisk gruppe, uanset hvor mange flinke individer man kan fremvise. Dette er en objektiv kendsgerning – ikke sandt?

    2) Rockeranalogien er bare soooo last year:

    i. Rockere er ikke en del af dansk mainstreamkultur, men udskud – førmoderne æresbegreber og foragt for kuffar ER somalisk mainstreamkultur.

    ii. Rockere har ikke opbakning i ghettoer hvor de kan gøre sig usynlige – de har ikke opbakning af omkring 75% af vælgerkorpset – deres familier kommer normalt ikke til stede i retten og laver optøjer – der er ikke apologeter for dem der taler om krigstraumer osv. – journalister dukker ikke nakken af frygt for at blive kaldt racister når de skriver om rockere – og rockere er ikke et importeret problem, men et problem blandt danskere – rockere belaster ikke skolevæsen og sundhedsvæsen i en grad der er sammenlignelig med somaliere – rockere udgør ikke en demografisk voksende gruppe – rockere planlægger ikke terror mod tilfældige danskere – rockere kræver ikke særbehandling i skoler, på hospitaler og i svømmehaller.

    Du mener vel ikke at fordi vi har rockerproblemer er vi pinedød tvunget til at importere flere problemer i form af en højproblematisk gruppe? Mener du at én gruppes belastning af samfundet retfærdiggør en andens, eller formilder konsekvenserne? Eller hvad mener du egentlig? Har du tænkt så langt, eller handlede dit lille epistel bare om noget rygmarvsapologi og shaming af en gruppe hvis synspunkter du ikke engang har gidet sætte dig ind i?

    Så-eeeh, gamle jas, det der med “bavl fra start til slut” …. der var vist ikke udøvet SÅ meget tankevirksomhed fra din side? Det er faktisk en rigtig fin idé når man kommer for at spille smart at man prøver selv at levere noget.

    Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 27. november 2011 @ 00:42

  59. https://www.facebook.com/profile.php?id=1681215402

    Jeg hører, at det er ham her.

    Kommentar by Theman — 27. november 2011 @ 00:43

  60. “At beskylde andre etniske danskere og udlændinge er nonsens”

    Udlændinge? Problemet er muslimer og kun muslimer. De er loyale mod en ideologi, der tillader voldtægter af de ikke-muslimer, der bliver tilfangetaget af muslimer. Konsekvenserne kan man finde i det her eksempel og i statistikkerne angående seksualforbrydelser generelt.

    Kommentar by Kafirharbi — 27. november 2011 @ 00:54

  61. Indlæg som dine DanskeriTN og Santor er PRÆCIS hvorfor jeg stadig læser Uriasposten. Der er desværre meget støj og mangel på konstruktive indlæg, der trækker ned herinde.
    Det handler om at afdække motiverne, og dykke ned under overfladen. Udstille de politiske partier(læs venstrefløjen), for hvad de VIRKELIGT står for og ønsker ift Danmark.
    Det handler dybest set om hvilke mennesker og holdninger skal Danmark acceptere og tolerere, og hvilke skal bekæmpes med alle midler.

    Forresten er der nogle der kender Mads Holgers skriverier og holdninger generelt? Jeg synes han klarede sig ekstremt godt i debatten på DR2. Et frisk pust, ligesom det nye kvindelige medlem af Krarup familien i DF, Marie Krarup.

    Kommentar by Endnu en vantro — 27. november 2011 @ 01:00

  62. -> LPFC

    Game, set and match.

    Kommentar by Kim Møller — 27. november 2011 @ 01:04

  63. Lars Findsen På Crack
    Helt enig!
    Jeg tror bare at venstrefeministerne skal kulturberiges i begge ender før de fatter bare lidt af det!
    De fatter ingen gang, at jo flere der skal dele x antal kroner, jo mindre er der til hver.

    Kommentar by Viking — 27. november 2011 @ 01:27

  64. LFPC, Burde Tvangs udnævnes til konge af Danmark!
    ^^ hah han ville hade det, men han ville gøre det.
    (Kimpo som hans rådgiver).

    Kommentar by Mads — 27. november 2011 @ 02:06

  65. Kunne være spændende af få en psykiatrisk profil på denne somalier. Hvornår har denne afstumpethed været til stede, har hans opdragelsesrejse haft afgørende indflydelse på voldtægten etc.
    Vi skal jo lære noget af denne her forbrydelse.
    Hvad kan der gøres for at forhindre det i fremtiden.
    Hvad kørte der præcist rundt i hovedet på denne dreng, da han voldtog den lille pige. Var han vanvittig, var han hjernevasket, osv. Responderer han følelsesmæssigt på stimuli? Jeg har før pointeret at specielt mange muslimske drengebørn helt fra barnsben, ikke bliver stimuleret nok, og derfor senere i livet mangler blandt empati, medfølelse, kan ikke knytte tætte bånd osv.

    Noget må man kunne lære her. Noget der kan hjælpe os til at forstå hvordan man kan voldtage og mishandle en så lille pige. Og her kommer et rent gæt, uden at angre det synderligt, eller føle skam eller skyld. Det er bare et kvalificeret gæt.

    Kommentar by Endnu en vantro — 27. november 2011 @ 02:16

  66. Det er stadig ikke sikkert, at politiet har fat i den rigtige. Jeg har ikke før hørt, om en voldtægtsmand med somalisk baggrund der bruger kondom under overgrebet. Men måske er kondomet sammenkædet med den anale voldtægt… Stakkels pige!

    Kommentar by Hildy Koster — 27. november 2011 @ 02:57

  67. “De kulturradikale er som rotter, de er sprunget fra socialismens synkende skude over til det nye håb de totalitære ser i islam.”
    Helt enig med danskeren.

    Mit indlæg fra en anden blog.

    “Problemet med Islam i relation til de vestlige lande er jo, at såvel Koranen som Profeten er ukrænkelige. Det betyder en doktrinær og autoritær udlægning af Koranen og dermed et bredt religiøs fænomen for almindelige mennesker.

    Derfor bør muslimer der lever som en minoritet stræbe efter at ændre de verdslige – demokratiske love og institutioner og leve i overensstemmelse med Sharia. Islamiseringens grundskavank er derfor den absolutistiske opfattelse af sandhed og tro.

    Muslimer bliver derfor generelt ude af stand til at lade sig integrere fuldt ud i det sekulariserede samfund og følgelig tvinges til at leve i ghettoer eller parallelsamfund, så de kan opretholde deres identitet uændret.

    Men da de ikke kan isolere sig fuldstændigt i forhold til det omgivende samfund indebærer holdningen, at de automatisk får en fjendtlig indstilling til omgivelserne, hvis medlemmer regnes for ugudelige, vantro og dekadente.

    Mange unge muslimer på Nørrebro, i Mjølnerparken, i Vollsmose, i Gellerup og andre ghettoer nyder godt af det det danske demokrati, men mange lever mentalt i Afghanistan, Pakistan, Iran, Libanon og Palæstina med disse befolkningers udbredte had til vestligt og sekulært demokrati.

    Skulle højrefløjen komme med en løsning på denne muslimske indstilling til integration er der kun et svar. Rejs tilbage til Afrika og Mellemøsten – eller hvor I nu kommer fra – og nyd tilværelsen i de autoritære diktatoriske systemer.

    Men jeg kan jo tilføje, at med tiden vil muslimerne naturligvis brede sig – som vi ser i det øvrige Europa – til rene bydele, hvor deres imamer får mere og mere betydning. Så på den måde kan man godt sige, at ghettoerne vil blive afskaffet eller afløst af noget værre. Citat slut.

    Men der bliver ingen mærkbar forandring før de prostituerede journalister begynder at se på virkeligheden som den er. Dvs. tager afstand fra det politiske korrekte.

    Men som jeg har skrevet 100 gange, så er ulykken, at den humanistiske livsanskuelse stødte sammen med klukturrelativismen om at alle kulturer er lige gode. Det var denne cocktail, der stødte sammen med den muslimske indvandring og gjorde politikere og de intellektuelle helt kulrede.

    Men det er partier som Enhedslisten og endnu værre de radikale rotter som katastrofalt undergraver det nationale og er vilde med at åbne landets grænser. Det parti er de virkelige forbrydere, kultur kriminelle som en dag burde stilles til ansvar for deres forræderi og forræderi er et passende ord.

    Rotter, kulturforbrydere, landsforrædere, kriminelle intet ord er for stærkt for møgdyrene, fordi deres få hjerneceller ikke aner hvilke mørke kræfter de har sat i gang i kulturen med deres angreb på det nationale og dybest set Nationalstaten. Vold, kriminel sindssyge, drab, opløsning af folkeligheden og moralen, identitetsløshed, rodløshed. Selv i trafikken kan vi på få år aflæse udviklingen.

    Mister man sit fædreland åbnes sluserne for had og aggressioner i folkedybet. Drifterne tager over. De drifter som kulturen skal holde nede. Men det ved rotterne intet om.

    Kommentar by machiavelli — 27. november 2011 @ 03:13

  68. Machiavelli
    Helt enig!

    “Selv i trafikken kan vi på få år aflæse udviklingen”
    Vis du mener at de etniskefremmede er dårlige og selviske trafikanter, så mener jeg, at det kan vi se nu (i København)!

    Kommentar by Viking — 27. november 2011 @ 03:30

  69. 65.Endnu en vantro.

    Ja, men ikke alene på dette somaliske afskum.

    Det er BÅDE islam som ideologi og muslimer generelt jeg hulens gerne så x antal psykiatere og et tilsvarende antal psykologer splitte ad – og værket udgivet i bogform på et forståeligt dansk = ikke i fagsprog!

    Vi er simpelthen NØDT til at have sådanne psykologiske “profiler” for at kunne finde de redskaber vi har så voldsomt brug for i kampen mod islam og dens Slaver.

    Kommentar by Vivi Andersen — 27. november 2011 @ 04:20

  70. @DanskeriTN

    “Er der nogen her der læser zerohedge.com?”

    Slavisk…fandt bloggen kort tid efter opstart.

    Kommentar by Michael Sjøberg — 27. november 2011 @ 05:28

  71. Vis du mener at de etniskefremmede er dårlige og selviske trafikanter, så mener jeg, at det kan vi se nu (i København)!

    Ja selvfølgelig men det er bestemt også danskerne selv, for det er et driftmæssigt problem. Hele den kulturelle udvikling afspejler sig i samfundet gennem drifternes afledning. Aggressionerne stiger simpelthen på alle planer, fordi samfundet kulturelt set falder fra hinanden.

    Aggressioner mod den muslimske udvikling og at tingene fortsætter den vej. Danskerne interesserer sig mindre og mindre for hinanden. Det enkelte menneske kan ikke komme igennem med sine synspunkter hos politikerne og i pressen.

    De nedsmeltede højt uddannede og intellektuelle forsvarer kursen mod afgrunden. Eller: den enkelte kan ikke overskue hvorfor samfundet udvikler sig som det gør. Dvs. forstå det man fx kan se på gadeplan. Derefter kommer fremmedgørelsen snigende og en dag kommer der en Breivik ud af mørket. Naturligvis. Drejer solen ikke om jorden.

    Hvor pløjes to mennesker ned i en fodgængerovergang? Hvorfor kan man ikke roligt vente på en bus kl. 12 om natten i visse kvarterer, hvis man ser en flok mennesker nærme sig. Der er utallige indgange, der viser kulturens forfald.

    Kan man ikke identificere sig med sine institutioner, sine landsmænd, sin danskhed, sit fædreland på det indre plan, så går personligheden let i opløsning og hadet tager over. Tankerne er væk i et sekund og bang! de mennesker så man ikke.

    Det er den såkaldte sammenhængskraft, der er ved at gå op i sømmene.
    Og det er meget alvorligt, fordi det ikke bare går stærkt, det går lynhurtigt. Og vi kan ikke vente noget svar fra dem, som fx skal forklare samfundsudviklingen. Spørg fx en sociolog på Sociologisk Institut. ( Sociologi: læren om samfundet).

    “Hvad er der galt med samfundet hr. Sociolog? Hvorfor falder moralen samtidig med at og forbrydelserne tilsyneladende tager til? Kan det have noget med indvandringen at gøre eller den kendsgerning at Nationalstaten er under stærkt angreb? Eller at de kulturelle værdier er under afvikling?

    “Nej, nej! sådan kan man ikke se på det, det er nok lidt for enkelt. Nu forandrer samfundene sig jo altid. Det ene år den vej det næste år den anden vej osv. i en pærevælling.”

    De politisk korrekte meninger sidder som cement i hjernen og stopper den sunde fornuft. Og de skal jo også have et job bagefter. Jeg ved det, for jeg har selv læst sociologi i fem år og kultursociologi i et år og psykologi på Danmarks lærerhøjskole i et par år. 95% har den adfærd indtil nogen tager bladet fra munden. Mennesket er svagt og et pjok.

    Dvs, vi er oppe imod politikerne, pressen, kultureliten, de intellektuelle og de højtuddannede som tager uddannelse i multisamfundet på Universitetet, og som derfor senere skal ud i samfundet og forsvare multiløgnen.

    Det hele kaldes socialisering, dvs. indoktrinering i den rette lære, den rette moral og tænkning, og det er der intet nyt i. Tingene må gå deres gang, indtil de bryder sammen. I dag er det bare indoktrinering på højt plan. Men interessant er det. Hver dag ny lærdom.

    Kommentar by machiavelli — 27. november 2011 @ 05:54

  72. Fantastisk indlæg af LFPC!

    Jeg vil lige følge op på det her med grupper… Hvorfor giver det overhovedet mening at snakke om en gruppe kaldet “muslimer”? Der findes flere grunde, men en af hovedgrundene er jo, at de ALTID selv definerer sig som muslimer. Det er ikke engang os herinde, der skaber gruppen, nej, de vælger selv, at de tilhører gruppen “muslimer” og så må vi tage dem på ordet, ik? Ja selvfølgelig er muslimer lige så forskellige som andre mennesker, men den altoverskyggende identitetsmarkør er at de er muslimer, og det vælger de selv, ja de ligefrem dyrker det.

    Kommentar by Frank P — 27. november 2011 @ 09:12

  73. Ud med affaldet.Nu.

    Kommentar by ivan johansen — 27. november 2011 @ 10:08

  74. Tilbage efter alt dette står nu tydeligt frem: Politikerne har ikke taget noget ansvar for deres handlinger!

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 27. november 2011 @ 10:57

  75. Tak for div. ros vedr. kommentar, men det er i sidste ende deprimerende at kunne skrive den slags pr. rygmarv, fordi folk som Venstrefløjen (fantastisk sigende nick i sin bestemte form) aldrig kommer videre i debatten, men leverer de samme stråmænd igen og igen. Havde jeg bare en krone for hver gang jeg eller andre er kommet med disse perspektiveringer, og modparten ikke har kunnet indvende noget – fordi de bare ikke havde tænkt så langt.

    Det er dog ikke præcist nok som flere skriver at disse problemer er uløseligt vævet sammen med islam. Prøv at lave en billedgoogling på “Elin Krantz” og se de modbydelige billeder af hendes lig. Hun blev som det nok huskes voldtaget og dræbt på bestialsk vis fordi hun vovede at afvise en kristen etiopier i bussen.

    Vi taler i høj grad om adfærd der mere bredt kan kaldes førmoderne med dens æresbegreber og macho-idealer. Islam bliver relevant i og med at de fleste importerede grupper fra disse dele af verden er muslimer, men mere specifikt også fordi islam netop fastholder og legitimerer den slags adfærd som en del af Allahs åbenbaring og Muhammeds eksempel. Hustruvoldsverset 4:34 i Koranen, legitimeringen af sex med slavinder (4:24), budet om at kristne og jøder skal føle sig ydmygede (9:29), f. eks. Det er ikke en floskel at tale om islams herrefolksmentalitet, herrefolksmentaliteten ER islams grundlæggende skelnen, den mellem muslimer og kuffar.

    Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 27. november 2011 @ 12:55

  76. “Verden får indblik i Breiviks psyke.”

    Ja og dette indblik vil fortælle – trods alle krumspring – at Breivik er eget til straf. Problemet er, at de ikke kan forstå, at den slags handlinger ikke er gjort af en sindssyg. Men mental skadet og forstyrret og hvad de nu finder på at fortælle er der millioner der er.

    Glæder mig til at se rapporten. Havde det været det gamle USSR havde han været sindssyg i gerningsøjeblikket. Men der er ikke nogen diagnose på politisk motiveret.

    Kommentar by machiavelli — 27. november 2011 @ 13:23

  77. Machiavelli
    Helt enig, igen!
    Sammenhængskraft, er meget interessant.
    “Danskerne interesserer sig mindre og mindre for hinanden”
    Vi er blevet mere ligeglade, selviske og usolidarisk. Vi kan ikke regne med vore folkevalgte og skatten bliver ødslet væk på positivsærbehandling til dem der fordærver og ødelægger vore land og fremtid!
    Vi ser den samme sneboldeffekt, onde cirkel eller nedadgående spiral.
    Det er den ene halvdel af det jeg kalder fordærv i mine tidligere indlæg, den anden halvdel er vold/voldtægt, had og kriminalitet, begge halvdele beskriver du godt! Man kan bare blive ved at tilføje i det uendelige, desværre.

    “Men interessant er det. Hver dag ny lærdom”
    Helt enig. En positiv ting ved Breivik er, at jeg er blevet opmærksom på Uriasposten og folk med tilsvarende syn på tingene!

    Kommentar by Viking — 27. november 2011 @ 13:48

  78. Det er meget muligt at du ikke synes rockere direkte stiller lige så mange krav til systemet, det er i sig selv logisk, når de helst af alt vil holdes fri af systemet, så de kan udføre deres kriminalitet i stilhed.

    Men altså, ligefrem at neddæmpe deres betydning i forhold til andre kriminelle(af enhver slags) i vores samfund er altså også noget videre manipulation. Bare de seneste år, der har begge grupper da optaget utroligt mange ressourcer.

    Desuden er det da også helt ufatteligt, hvordan “Venstrefløjen” kan være skyld i alt dette? Altså, efter at have været uden fuldstændig magt i 10 år. Kunne det tænkes at det har været regeringens fejlede “faste” udlændingepolitik og forøgelser i strafudmålinger der bare har fejlet totalt. Jeg mener også at straffe for nogle ting burde sættes betydeligt op, men sådan et tiltag skal ikke komme alene, det løser ikke problemet.

    Men jeg stopper her, der så mange ting, hvor du og de andre herinde forskruer tingene fuldstændig og kommer med de mest besynderlige og makabre beskyldninger imod 50% af den danske befolkning.

    Kommentar by Venstrefløjen — 27. november 2011 @ 14:10

  79. -> Venstrefløjen

    Du argumenterer for at danske rockere er et problem. Hvis du er i opposition til den indvandrerkritiske højrefløj, burde du så ikke i stedet argumentere for at udenlandske kriminelle ikke er et problem?

    Kommentar by Kim Møller — 27. november 2011 @ 14:35

  80. Venstrefløjen
    Lars Findsen På Crack har forklaret dig, så du har noget at bygge videre på! Vis du ønsker det!

    “magt i 10 år”
    Der har ikke været politisk udrensning i Danmark! I sidder stadigvæk på flæsket, medierne, de offentlige stillinger og så videre.

    “Men jeg stopper her”
    Ja. For du for det, præcis som du vil ha` det, stort set alle andre steder!
    Jeg håber mit ringe svar, er bare lidt tilfredsstillende!

    Kommentar by Viking — 27. november 2011 @ 14:37

  81. Hej Venstrefløjen

    Rockere er en pestilens og skal til enhver tid bekæmpes. De tapper politiets resurser, enig. Banderne udgør i dag et større problem end rockerne, det har ledende politifolk selv sagt.

    Venstrefløjen har ikke entydig skyld i al dette. Den anden fløj var også “humanistiske” til et vis stykke, så det lå måske i tiden. I dag har det mere eller mindre ændret sig. Selv folk blandt soc.dem. og sf virker til at være vågnet. Men det er ikke entydigt. Typer som Allerslev og Zenia Stampe er stadig langt fra virkeligheden. Sporadiske tilbagefald ses også på den anden fløj, særligt hos konservative og visse venstre-folk. Anbefaler: http://www.information.dk/162396

    Mit bud er, at havde vi ikke haft en “fast” udlændingepolitik, så ville tingene være eksploderet endnu mere end det er sket. Her kan man evt. se på Norge, der netop nu oplever en voldtægtsbølge af enormt omfang, mest alarmerende i Oslo (Google: OSLO + VOLDTEKT). Oslo har også oplevet røveribølger, flere mordsager og mere grov vold end tidligere. I Sverige er det også gået den gale vej, de får indvandrere til som aldrig før. Sverige har pt. 300 mord for 2010, DK havde omkring 50. Voldtægtstallene er på 6000 imod DKs 500. Fra Oslo ved man og har skrevet om det, at næsten alle overfaldsvoldtægter begås af ikke-vestlige mænd. Følger man med i svenske lokalaviser, så læser man hele tiden om hærværk, skoleafbrændinger, folk der sætter kameraer op, røverier, indbrud, vold, mord og endnu flere mord.

    Hvis folk ønsker deres børn skal vokse op i fredstid, så skal de til at vågne for timeglasset render ud.

    Kommentar by Frank P — 27. november 2011 @ 14:48

  82. Kim Møller
    God pointe!

    Vi bør feje for egen dør. Med andre ord, løse vores egne samfundsproblemer, i stedet for at importere andres.

    Kommentar by Viking — 27. november 2011 @ 14:59

  83. Hvad jeg ikke fatter noget af er, hvorfor somalieren kunne sendes hjem på genopdragelses tur et helt år og familien samtidig oppebærer flygtninge status her i landet ?

    Hvilket fornuftige forklaringer har politikerne – de kommunale som landspolitikerne – på dette ?

    Har VI ikke krav på at få dette at vide – især da det lader til at der ikke var fare forbundet med at sende ham derned til hjemlandet i et helt år !

    Kommentar by Vivi Andersen — 27. november 2011 @ 15:21

  84. Vivi Andersen
    Det er forrykt!
    De har sikkert også modtaget børnepenge imens!

    Kommentar by Viking — 27. november 2011 @ 15:27

  85. Troede ikke at muslimer brugte kondomer!
    Enhver ved at det er umuligt at udvise. Straks begynder “tosser mod hjemsendelse” “Kirkeasyl” og al muligt at blande sig.
    De skal bare besætte en kirke og ødelægge den, eller te sig som en tosse i lufthavnen for at piloten skal nægte transport.

    Kommentar by Peter — 27. november 2011 @ 15:42

  86. Vi kan kun løse vores kvaler, ved at smide ALLE muslimer ud af vores land. Islams agenda er vold og mord. Det lader sig ikke ændre.

    Kommentar by Nielsen — 27. november 2011 @ 15:51

  87. @ venstrefløjen

    Importen af “KULTURBERIGERE” fra Mellemøsten er primært venstrefløjens skyld. VOK har dog i de sidste 10 år mindsket importen betydeligt.
    Nu vil den nye regering igen åbne for disse “FEJLLEVERANCER FRA MELLEMØSTEN – som desværre ikke kan returneres. om ti år vil du sikkert stille det samme DUMME spørgsmål.

    Kommentar by Erik — 27. november 2011 @ 16:08

  88. @Vivi og Viking

    “Flygtninge” som rejser på ferie i deres hjemland, er jo et velkendt fænomen.

    Politikkerne har kendt til fænomenet i årevis. For at undgå for meget omtale af problematiken ændrede man udlændigeloven.

    I loven hedder det sig:

    “Flygtninge, der rejser på ferie i hjemlandet, skal kunne få opholdstilladelse inddraget i 10 år, uanset om de i mellemtiden har opnået permanent opholdstilladelse.”

    I praksis tror jeg dog ikke der har været et eneste eksempel på at denne lov har medført udvisning.

    Kommentar by Jernhesten — 27. november 2011 @ 16:11

  89. ->78 Venstrefløjen

    Men jeg stopper her“.

    Ja, det havde jeg også forventet baseret på seks års debat her. Det eneste overraskelsesmoment var om du kom tilbage med denne påtaget-mopsede afskedssalut, eller om du bare stak halen mellem benene og undlod at svare.

    Pssst: Min post handlede overhovedet ikke om rockerne som et problem eller ej, men om at 1) de er et problem af en anden art – ren kriminalitet – end islam, som påfører os kulturelle og politiske problemer i tilgift, og 2) at rockerkriminalitet ikke gør problemer udløst af muslimsk indvandring mere undskyldelige eller relativerede. At du uden den mindste eftertanke greb i posen med tidens værste moralsk-ækvivalente floskler og prøvede at lave en afledningsmanøvre.

    Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 27. november 2011 @ 16:40

  90. Hvorfor denne forargelse? Den usle dansker har fået lov til at være blot til ære for Det Multikulturelle Samfund. Hun burde være beæret over, at være blevet personligt udvalgt af mangfoldighedens proletariat, og retmæssigt socialiseret ind i den progressive samfundsorden. Hvilken lykke at være blevet befriet fra rollen som en skønjomfru i et bagstræberisk verdensbillede, thi nu er hun en livmoder hvis fremmeste formål er, at sikre milliarder af farver i fremskridtets navn! En metamorfose fra Morten Korch til, og ved, Mohammed Cock! Allahu akbar!

    Kommentar by Caligula — 27. november 2011 @ 16:50

  91. Jernhesten
    Tak for informationen!
    Jeg har også svært ved at tro, at den lov har medført udvisning!

    Kommentar by Viking — 27. november 2011 @ 22:46

  92. Det er for meget. En lille pige på en legeplads. Hun tvinges væk derfra af en knivbevægnet kulturberiger og voldtages. Hun voldtages i skeden, i røven og i munden.
    Det er ikke en voldtægtsmand. Det er et sadistisk sexuhyre med anden motiv end sexuel tilfredsstillelse.
    Det er besudling af modstanderens kvinder og piger. Som man hører og læser om under krisghandlinger begået af den fremrykkende hærs erobre.

    Det er langt over sidste salgsdato. Vi ved godt, hvad kulturen og islam laver i Danmark. Margrethe Vestager og kommunisterne i Enheitzlisten har disse overgreb på samvittigheden. Hvert og et. Hvorfor? Fordi de fortsætter linien fra 1983, hvor Gammeltoft-Hansen og venstrefløjen åbnede grænsen på vid gab og bildte os ind, at det var kulturberigelse og mangfoldighed.

    Kommentar by Iznogut — 28. november 2011 @ 00:50

  93. Fuldstændig rigtigt Iznogut !

    Kommentar by Nielsen — 28. november 2011 @ 01:33

  94. I det (post)moderne danmark (for at bruge ord de kulturradikale forstår, også Danmark med lille “d”, folk skulle jo nødig tro man brød sig om sit land!) er det ikke overgrebene der er problemet men at der tales om dem.

    Problemet i nærværende tråd er ikke at en blot 10-årig pige er blevet voldtaget på det aller groveste af en afstumpet muhammedaner der ikke burde være i landet men at nogen i lokalområdet har talt om selvtægt.
    Det er det der er problemet. Folk skulle jo bare tie stille med den slags, formaner Systemet gennem dets sendere og hær af trofaste og højt betalte repræsentanter.

    Et spørgsmål Til Venstrefløjen og ligesindede trænger sig dog hele tiden på: Hvad er du og din familie villig til at bære som pris for multikulturens videre fremmarch og den gradvise afvikling af det danske samfund, det samfund der giver dig, endnu, frihed og beskyttelsen til at ytre din mening?

    Hvad er du personligt villig til at ofre? Din datter, din far, din mor, din søn, dinne venner? Hvor meget er projektet værd?

    Kommentar by DanskeriTN — 28. november 2011 @ 02:45

  95. Med sådana “nybyggare” behövs att en majoritet av människor i Danmark, Norge, Sverige och Finland begriper att våra länder håller på att förödas, att vi varit för blinda och för snälla mot människor som inte respekterar oss (men själva kräver respekt och särskilda hänsyn)! Sker inte med rasande fart en TOTAL omläggning av politiken som skyddar våra länder kommer Breivik få fler efterföljare. Berättelsen om den danska flickan gör mig mordisk… Plötsligt känns valet i Sverige 2014 väldigt långt borta…

    Kommentar by Zral Nosh — 28. november 2011 @ 07:09

  96. Det enkle er, at danskerne accepterer terror i deres eget land. Og når man gør det, så er man et svækket folk.

    Kommentar by machiavelli — 28. november 2011 @ 07:56

  97. Det tegn, den afstumpede somalier viser på fotoet betyder:”stem på Villy”!
    Og når knudemanden Villy står forkrampet foran soldaterne i Afghanistan og hoppende proklamerer “den kamp kan IKKE vindes” så laver han et tegn med tommel- og pegefingeren, der enten viser størrelsen på hans tis…… eller på bedste vild-med-dans-vis er det et “L”, fordi han vil have, vi skal stemme på forgængeren Lene Espersen.

    Kommentar by morlille — 28. november 2011 @ 08:47

  98. Det gør mig så ondt for den 10-årige danske pige og pigens familie. Min vrede på hendes vegne er stor! Vi må få vore politikere til at skabe tryghed for befolkningen i Danmark nu!

    Det må være muligt at hjemsende familier (som f.eks. den der har oven omtalte søn), der sender drenge og piger på såkaldte genopdragelsesrejser i hjemlande. Vi bør kræve at danske politikere laver hjemsendelsesaftaler så hurtigt det er muligt.

    Main stream medier er vel medskyldige i at f.eks. oven viste tilvandrede overgreb sker, når MSM ikke informerer os om faktiske forhold og hændelser?

    Kommentar by Liva — 28. november 2011 @ 12:56

  99. 96, Machiavelli.

    “Det enkle er, at danskerne accepterer terror i deres eget land. Og når man gør det, så er man et svækket folk.”

    Det er rigtigt nok, men jeg er bange for at det er endnu værre.

    Vi er et døende folk.

    Kommentar by DanskeriTN — 28. november 2011 @ 15:05

  100. For at vende udviklingen er det nødvendigt med oprør mod al øvrighed!
    Helst væbnet oprør!

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 28. november 2011 @ 16:36

  101. Nu hvor familien ikke greb til selvtægt,så må man da håbe at han får sig en tur i fængsel hvor de andre indsatte vil byde ham velkommen med en god gang morgen gymnastik og en varm kop kaffe hver morgen….

    Kommentar by Frejasfar — 28. november 2011 @ 19:01

  102. Fattar inte politikerna att vi INTE vill ha sådant här genetiskt avfall i Skandinavien? Vi vill att de ska UT! Denna stackars flicka har ju fått livet förstört. Har det ingen betydelse för dagens politiker?

    Kommentar by Roger Sundkvist — 28. november 2011 @ 20:05

  103. 100. Falkeøje.

    Det væbnede oprør du har været fortaler for i mange år her på bloggen skal nok komme. Men jeg må minde dig om det oprør du måske selv kan huske efter krigens afslutning ikke var nogen ren affære. Der var mange der fortjente at blive henrettet, men som slap og mange som blev “ordnet” som ikke havde noget på sig.

    Når hæveautomaterne løber ud, når konti fryses, når inflationen sætter ind, når systemets overførselsindkomster løber ud, når politiet ikke kommer, når brandvæsenet holder op med at fungere, når hospitalerne mangler stort set alt, du kan selv tilføje x antal andre systemnebrydende faktorer, da vil tidspunktet for dit væbnede opgør komme. Så nu har du fået din egen “oprørsvejrudsigt.”

    Der sker intet før da.

    Kommentar by DanskeriTN — 28. november 2011 @ 20:09

  104. DanskeriTN
    Helt enig!
    Det var en meget grim tid, efter sammenarbejdet med Tyskland, her på flødeskumsfronten!

    Jeg tror også på “oprørsvejrudsigten” desværre.

    Kommentar by Viking — 28. november 2011 @ 21:31

  105. #103. DanskerITN
    Vil du godvilligt tage medansvar for den situation, du beskriver?

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 28. november 2011 @ 21:49

  106. […] vorgeworfen, der es zum Glück gelang, dem Täter zu entkommen und ihre Eltern zu alarmieren. Die Druckausgabe von Ekstra Bladet berichtete, dass der Beschuldigte vor kurzem von einer sogenannten „Bildungsreise über […]

    Pingback by Dänemark: Angst vor Lynchjustiz nach brutaler Kindesvergewaltigung « SOS – ÖSTERREICH — 29. november 2011 @ 10:10

  107. Jeg kan ikke deltage i det væbnede oprør, da jeg kun har kniv og gaffel tilbage fra min storhedstid, men jeg støtter alle moralsk.

    Kommentar by machiavelli — 29. november 2011 @ 13:10

  108. Ich glaube Ihr Dänen wisst was zu tun ist. Gott mit Euch!

    Kommentar by Gottfried — 29. november 2011 @ 13:19

  109. 103, Falkeøje

    Hvad mener du med at tage ansvar – hvilke handlinger?

    Kommentar by DanskeriTN — 29. november 2011 @ 14:54

  110. Kan du ikke engang huske, hvad du selv skrev?

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 29. november 2011 @ 21:40

  111. Hey danish people, can you please defend your country and “clean” in from criminal invaders?
    Cause I like to make vacation in this beautiful nature.
    But we want proud and strong danish poeple.
    You have to keep your place safe.
    You have to defend your kids.
    Don’t allow muslim invaders to rob you, to rape you, to influence your politics. It’s your country!
    Politicians and the EU must not steal it.
    Defend your rights!

    Kommentar by Fritz — 29. november 2011 @ 22:26

  112. Falkeøje,
    Du siger tit at svaret er væbnet oprør.

    Det er muligt og endda sandsynligt dog med det forbehold at der er mange andre ting der skal ske først og dertil er vi ikke nået.

    Man kunne jo vende det om, og sige,
    Væbnet oprør, det er det der er spørgsmålet.

    Kommentar by DanskeriTN — 29. november 2011 @ 23:53

  113. Hvad med væbnet forsvar?

    Kommentar by Viking — 30. november 2011 @ 04:54

  114. […] nu een lynchstemming tegen Oriëntaalse personen. De Somalische dader had daarvoor deelgenomen aan een excursie over Somalische cultuur en gebruiken, gefinancierd door de Deense belastingbetaler. Daarna was hij volgens berichten in de Deense media […]

    Pingback by Criminele migranten: Wat Sarrazin heeft verzwegen | E.J. Bron — 1. december 2011 @ 21:19

RSS feed for comments on this post.