13. december 2011

Uriasposten runder 10.000.000 hits

Natten til tirsdag rundede Uriasposten 10.000.000 hits ifølge den Statcounter-besøgstæller jeg opsatte på den spæde blog en varm sommerdag tilbage i juni 2003.

Otte år er lang tid, og det der startede som et sideprojekt til politisk debat på Politikens debatforum er i dag en integreret del af min hverdag. Jeg burde have forberedt noget lidt dybere til et sådant jubilæum, men som hardcore-blogger er der altid et emne som lige skal følges til dørs, og pludselig oprinder dagen. Sådan er det tit – mange kladder når aldrig forsiden.

10.000.000 hits

I starten fyldte mit historiespeciale en hel del, og jeg var faktisk den første der lagde de berømte Muhammed-tegninger online. Jeg scannede tre af dem ind fra den trykte Jyllands-Posten, herunder Kurt Westergaards berømte bombe-i-turban, og den dag i dag kan de stadig findes på udenlandske blogs i min gennemlyste udgave. At Islam, indvandring, integration og multikultur var emner jeg skulle blogge om, gav lidt sig selv.

Med tiden besluttede jeg, at Uriasposten skulle være et korrektiv til massemedierne. Det medførte blandt andet fokus på den yderste venstrefløj, og det meget omtalte overfald sidste år, må også siges at være en af bloggens milepæle. Pludselig var det alvor. Siden har den militante venstrefløj fyldt mere på Uriasposten, for hvis de er villige til at gå i fængsel på grund af mig, så må der være gode historier gemt.

Det var en del mediedækning i forbindelse med lanceringen af Vejen til Damaskus, men Anders Breiviks massemord tidligere på året gjorde pludselig min del af blogland interessant for et større publikum – med et var Uriasposten blevet en aktør. Nu var jeg i mediemæssig henseende en dansk pendant til Fox News, et brand meningsdannere kunne bruge til at positionere sig politisk.

Det er dem vel undt, men de skal få kam til deres hår. Festen er ikke slut endnu. Stay tuned

Oploadet Kl. 08:13 af Kim Møller — Direkte link100 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/32386/trackback

100 Comments »

  1. Et stort tillykke -helt fortjent med de mange besøgende – du er en flittig og interessant skribent.

    Kommentar by Jan — 13. december 2011 @ 08:16

  2. Tillykke! Fantastisk arbejde – tak for en fremragende blog!

    Kommentar by ThorG — 13. december 2011 @ 08:21

  3. 3 x HURRA.
    Bare klø på Kim, med dit store stykke arbejde.
    Tillykke herfra (og tillykke til alle dem som spæder på med andre gode linier)

    Kommentar by Neuhammer — 13. december 2011 @ 08:24

  4. Tillykke med det – helt fortjent succes!

    Kommentar by Sigwar — 13. december 2011 @ 08:26

  5. Tillykke Kim. Din udholdenhed er forbilledlig og en stor del af forklaringen på, at du er nået så vidt. En anden forklaring er selvfølgelig, at du – modsat Ekstra Bladet – tør hvor andre tier, og fortæller det, andre vil holde skjult for os.

    Tak for mange læseværdige posteringer.

    Kommentar by Jørgen Duus — 13. december 2011 @ 08:27

  6. Godt gaaet! Jeg er imponeret, det er godtnok mange. I al beskedenhed staar jeg for et par af dem :D

    Kommentar by Anne Marie Buch — 13. december 2011 @ 08:29

  7. Stort tillykke Kim. Uriasposten er et åndehul for sandheden!

    Kommentar by Frode Fredegod — 13. december 2011 @ 08:31

  8. Tillykke… Super godt Kim, forsæt det gode arbejde :)

    Kommentar by Kammerathjælp — 13. december 2011 @ 08:35

  9. Tak Kim. Uriasposten har siden jeg opdagde den for nogle år siden været én af mine vigtigste kilder til information og en nødevendig korrektion til MSM og her især til de dominerende, statsmedier, DR og Tv. :)

    Kommentar by anti-marx anno dazumal — 13. december 2011 @ 08:36

  10. Kim, du har gjort Uriasposten til en integreret del af mange menneskers hverdag, tør jeg godt påstå. Og debatten i Danmark havde aldrig været det den er i dag uden dig, og det skylder vi dig alle en kæmpe tak for – meget mere end mange bryder sig om at forstå for uden folk som dig var vi blot et andet Sverige med hensyn til debatkultur.
    Godt gået og hurra for de næste 10.000.000 hits som der med garanti ikke vil gå yderligere 8 år for at nå…

    Kommentar by Jacob Andersen — 13. december 2011 @ 08:40

  11. Tillykke!

    Kommentar by Jakob Ø — 13. december 2011 @ 08:42

  12. Imponerende!

    Tllykke

    Kommentar by Nosferatu — 13. december 2011 @ 08:54

  13. Tillykke Kim med dit flotte resultat. Du kan være stolt. Tak.

    Kommentar by Torben F — 13. december 2011 @ 08:55

  14. Tillykke Kim :)

    Fanme godt gået. Hvis der var nogen retfærdighed til i vores venstresnoet mediecirkus ville du modtage mediestøtte !

    Du gør en forskel, keep it up.

    Kommentar by Santor — 13. december 2011 @ 08:57

  15. Tillykke Kim, og tak for det gode arbejde.

    Jeg mener fortsat at du fortjener at blive endnu mere mainstream. Det kræver, at man ikke bliver associeret med de værste tosser, som der desværre stadig er nogle af som blamerer sig i kommentarsektionen, og det gør det nemt for kritikere at affærdige din blog med henvisning til vanvittige kommentarer. Det er ikke rimeligt, men det er virkeligheden.

    Mon ikke det højst tager den halve tid at få de næste 10 millioner hits? En tng er sikkert; der er stadig brug for Uriasposten.

    Også tak til andre folk omkring Uriasposten, ikke mindst Kim Poulsen.

    Kommentar by Frihed — 13. december 2011 @ 08:59

  16. Stort tillykke og tusind tak for indsatsen de første 8 år!
    Håber du bliver ved i rigtig, rigtig mange år, for du udfylder en
    meget vigtig plads i samfundet og i samfundsdebatten!
    Uriasposten er sammen med snaphanen sider som jeg læser HVER dag.

    Dette jubilæum vil jeg så benytte som anledningen til at give et lille økonomisk bidrag på
    http://www.uriasposten.net/?page_id=3785

    Kommentar by Jacob Cete — 13. december 2011 @ 09:08

  17. Tillykke og en STOR tak for dit betydningsfulde arbejde!

    Kommentar by Marius — 13. december 2011 @ 09:14

  18. Tillykke og stor tak herfra!!

    Kommentar by Brabrand — 13. december 2011 @ 09:16

  19. Til lykke! Når du når 100 millioner, regner jeg med du gi’r en lille en.

    Kommentar by Vagn Henning — 13. december 2011 @ 09:23

  20. Tillykke Kim og tusinde tak for dit arbejde. Da jeg fandt din blog for en 5 år siden var jeg en smule indvandrerkritisk socialdemokrat, og i dag er jeg “ultra” national liberal :) Du bærer helt klart hovedansvaret og det er jeg meget glad for, tak!

    Kommentar by Kristoffer — 13. december 2011 @ 09:28

  21. Gratulerer – kunne man vinde noget? ;-)

    Kommentar by Bjovulf — 13. december 2011 @ 09:34

  22. Tillykke med de mange og velfortjente hits, hvoraf undertegnede tegner sig for ca. ét om dagen – også når jeg opholder mig langt fra DK i længere perioder.
    Forhåbentlig holder du ved til mange hits fremover. Vi er nogle, der er blevet afhængige og ville få abstinenser, hvis ikke vi kunne få vores daglige dosis.
    Tak for din store indsats.

    Kommentar by Sylvest — 13. december 2011 @ 09:38

  23. Tillykke det det Kim! Jeg har læst med de sidste 6-7 år og Uriasposten er gerne mit førstevalg om morgenen inden jeg går videre til MSM.

    Tak for et superflot arbejde.

    Kommentar by Martin — 13. december 2011 @ 09:39

  24. Tillykke med de 10.000.000
    Kim Møller, du gør et betydeliget arbejde for, at eksponere dansk presses mangler i dækningen af samfunds spørgsmål. Du fortjener en stor tak.
    mvh.
    Historyman

    Kommentar by Historyman — 13. december 2011 @ 09:50

  25. Bravo og til lykke.

    Kommentar by Crass Børsting — 13. december 2011 @ 10:10

  26. Kære Kim.
    Stort tillykke med 10.000.000 besøgende på din fremragende og informative blog.

    PS. Vejen til Damaskus er udsolgt. Hvornår får man smage en faxe fad? Jeg vil meget gerne købe den og støtte en god mand og hans ærlige projekt.
    Hils Pernille.

    Kommentar by Iznogut — 13. december 2011 @ 10:28

  27. Hip hip hurra herfra. Forbilledligt arbejde du gør med at få afdækket den virkelighed, som massemedierne ofte opportunt fortier og udelader.

    Stol på Gud og hold krudtet tørt. ;-)

    Kommentar by Johansen — 13. december 2011 @ 11:25

  28. Gratulerer!

    Kommentar by Scarlet P — 13. december 2011 @ 11:39

  29. Uriasposten – en absolut nødvendig faktor i den danske debat. Tillykke, Kim Møller – jeg slipper nok lige en “hund” i dagens anledning

    Kommentar by Niels Juel — 13. december 2011 @ 11:55

  30. Tillykke Kim :-)

    Kommentar by Asger Trier Engberg — 13. december 2011 @ 12:10

  31. Tillykke Kim og tusinde tak for dit arbejde.
    Dit arbejde sikrer nyttigge indput i debatten.

    Kommentar by Otto Kjærgaard — 13. december 2011 @ 12:11

  32. Tillykke. Keep up the good work. :)

    Kommentar by Arbejderen — 13. december 2011 @ 12:13

  33. Tillykke og tak!

    Kommentar by Viking — 13. december 2011 @ 12:15

  34. Tak til dig kim.

    Det er folk som dig der gør at man, trods alt, stadig tror at Danmark har en fremtid!

    1000 tak :-)

    Kommentar by Jesper — 13. december 2011 @ 12:20

  35. Til lykke med jubilæet, Kim!

    Du fortjener respekt for det store og modige arbejde, du udfører. Desværre sætter du de etablerede medier i kedeligt relief – det er fatalt, at du er så nødvendig, som du er.

    Jeg står for en pæn del af de 10 millioner hits, og det vil jeg også gøre i fremtiden – jeg håber, at Uriasposten en dag bliver overflødig!

    Kommentar by Gunnar Biering — 13. december 2011 @ 12:33

  36. […] dag kan Danmarks førende dissident-blog, Uriasposten, meddele at man siden starten i 2003 har modtaget ikke mindre end 10.000.000 besøg. Som et […]

    Pingback by På en Uriaspost « Hodjanernes Blog — 13. december 2011 @ 12:33

  37. Tillykke til dig Kim.
    Selvom jeg langt fra er enig i alt, hvad du skriver og mener, så er din blog meget interessant, og jeg håber, at du bliver ved med at blogge i mange år endnu.

    Kommentar by Jesper — 13. december 2011 @ 12:41

  38. TIL FRIHEDSKÆMPEREN:

    STORT tlilykke herfra, KIM!!

    Kommentar by Erik — 13. december 2011 @ 12:48

  39. Kære Kim Møller

    Hjerteligt til lykke med jubilæet og held og lykke fremover.
    Det er takket være bl.a. dig, at danskere har mulighed for at få et mere dækkende indtryk af den virkelige verden.

    Bedste hilsener
    Kit Louise Strand

    Kommentar by Kit Louise Strand — 13. december 2011 @ 12:49

  40. Tillykke Kim! Vi er mange, der læser bloggen med glæde og interesse.

    Kommentar by Lars Kragh Andersen — 13. december 2011 @ 13:01

  41. Tillykke til hr. Møller, hr. Poulsen med flere der giver et bedre grundlag for at se hvor medier med mere er.

    Kommentar by Peter Buch — 13. december 2011 @ 13:02

  42. Godt arbejde Kim :-) Uriasposten – Danmarks bedste blog.

    Kommentar by Lars H — 13. december 2011 @ 13:28

  43. Tillykke!!!

    Uriasposten bidrager i høj grad med mange opdateringer til at give et mere sandfærdigt billede af det samfund vi lever i, hvor censur og “manglende oplysninger” efterhånden er blevet dagligdag.

    Jeg tror Uriasposten har potentiale til at blive en avis – måske en weekendavis.

    Kommentar by Danny — 13. december 2011 @ 13:31


  44. Live’ … det er godt nok. Det er som det ska’ væ’er
    – bare man holder lidt små jubilæer

    Osvald Helmuth

    Kommentar by Morten - - - — 13. december 2011 @ 13:31

  45. Ser frem til at læse mere fra din side af, Kim. Og tillykke!

    Kommentar by Eleutheria — 13. december 2011 @ 13:39

  46. Stort Tillykke Kim.
    Jeg fik selv kendskab til Uriasposten i vinteren 2004-5 fordi en udenlandsk bekendt linkede til den og spurgte mig om den. Siden har jeg regelmæssigt fulgt Uriasposten og idag er den en af mine faste besøgs-sider.
    Endnu engang tillykke. :-)

    Kommentar by Ragnar — 13. december 2011 @ 13:56

  47. @ Danny; “Jeg tror Uriasposten har potentiale til at blive en avis – måske en weekendavis.”

    Pudsigt nok har jeg gået med en tilsvarende idé.

    Uriasposten kunne laves som en avis i pdf-format på nogle få sider. Så kunne man selv printe den ud og omdele den. Eventuelt ‘glemme’ nogle eksemplarer i toget!

    Kommentar by Ragnar — 13. december 2011 @ 13:59

  48. Tillykke! Jeg beundrer det store, modige og saglige stykke arbejde, du
    udfører, Kim Møller. Din side er blevet et uundværligt korrektiv til
    mainstream medierne.
    Med venlige hilsner.

    Kommentar by Hans H — 13. december 2011 @ 14:08

  49. Hej
    Tillykke herfra: Du er et pejlemærke i oprørt sø. Værd at korrigere efter, og tak for det.
    Mvh

    Kommentar by Fairness — 13. december 2011 @ 14:16

  50. Tillykke Kim :-)

    Kommentar by Hr. Snusk — 13. december 2011 @ 14:23

  51. Tillykke Kim.

    Dit arbejde er nok 1000 gange bedre end

    Institut for Tværkulturelle og Regionale Studier (ToRS)
    http://tors.ku.dk/
    og
    Center for Studier af Lighed og Multikulturalisme (CESEM)
    http://cesem.ku.dk
    tilsammen.

    Her når du befolkningen, der bliver diskuteret, snakket, emner bliver endevendt, kritiseret, der er interaktion, osv.

    Det er meget mere end hvad de 2 institutter nogensinde har opnået.

    Kommentar by tim — 13. december 2011 @ 14:29

  52. Er man i tvivl om pressens “korrekte” dækning af et emne, er det en fornøjelse at klikke ind på Uriasposten – tillykke med de første 10 mio klik!!

    Kommentar by Elis Mogensen — 13. december 2011 @ 14:39

  53. Fantastisk! – Tak Kim Møller!

    Kommentar by Tintin — 13. december 2011 @ 15:35

  54. Tillykke, og mange tak til dig, Kim Møller.

    Kommentar by Carsten Larsen — 13. december 2011 @ 15:36

  55. Kim Møller, du er frihedens fyrtårn!!!

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 13. december 2011 @ 15:50

  56. Godt gået – tak og atter tak for dit store arbejde med bloggen.
    Med at vise virkeligheden, som den virkelig er.
    Uden politisk korrekt filter-censur.
    Og tænk bare – hvor opløftende for fremtiden – der er sgu milionefterspørgsel efter journalistisk sandhed.
    Hos virkelige mennesker, herude i virkeligheden!

    Kommentar by John Wenzel — 13. december 2011 @ 15:58

  57. Tillykke.

    Giv lige et vink her i tråden, hvis du modtager en lykkeønskning fra Jacob Skovgaard-Petersen. Han er jo åbenbart også en fast læser, selvom han ikke er vild med bloggens navn, som han finder patetisk selvheroiserende. Altså imodsætning til “Intercultural Dialogue conferece…..” lignende konferencer og bogtitler, som han elsker højt.

    Kommentar by Superman — 13. december 2011 @ 15:58

  58. Til lykke – og keep up the good work med at udstille MSM’s småtbegavede og småfascistiske Newspeak.

    Kommentar by dem — 13. december 2011 @ 16:06

  59. Jeg vil give et stort tillykke for de mange hits. Det giver sig selv, at mange af læserne ikke kommenterer, selv kommenterer jeg også sjældent efterhånden, men læser alligevel Uriasposten stort set hver dag på absolut lige fod med de store nyhedsmedier, jeg ellers læser.

    Det samme gælder kun Snaphanen, som jeg var ligeglad med havde et kedeligt navn engang – Dansk-Svensk.Blogspot. En blog behøver ikke et selvhøjtideligt “patetisk” navn, som Jacob Skovgaard-Petersen i Weekend-avisen flipper ud over. Den behøver et godt indhold, og her ligger Uriasposten og Snaphanen i særklasse.

    Kommentar by Thomas Bolding Hansen — 13. december 2011 @ 16:20

  60. I øvrigt, selv med min begrænsede blogning, ved jeg hvor meget arbejde, der ligger i det – for at slet ikke tale om den hetz, i har lagt ryg til, og i Kims tilfælde et direkte voldeligt overfald.

    I fortjener en medalje.

    Kommentar by Thomas Bolding Hansen — 13. december 2011 @ 16:25

  61. Kære Kim.
    Tak for din uforfærdethed.
    Tak, fordi du har holdt ud i 8 år – det er lang tid på internettet.
    Jeg håber virkelig, at du fortsætter med at grave historierne op.
    Historierne, som “det gode selskab” begraver.
    Der er håb for ytringsfriheden, så længe du og ligesindede skriver af karsken bælg.
    Mange hilsener
    boppo

    Kommentar by boppo — 13. december 2011 @ 16:27

  62. Mediestøtte ville være helt på sin plads! Tak for at dissekere de daglige lystløgne fra de etablerede medier. Min avisrutine, går fra netaviserne og ender altid med Uriasposten som punktum over dagens nyheder. Du har det sidste ord!

    Kommentar by Kometen — 13. december 2011 @ 16:32

  63. Skål

    Kommentar by PBr — 13. december 2011 @ 16:42

  64. Fantastisk gamle dreng, et stort tillykke herfra. Desværre, jo bedre det går her hos dig, jo mere elendigt går det i kommunist Mohammedanmark, det betyder så omvendt at det er endnu mere vigtigt at du er her.

    Kommentar by Fritz — 13. december 2011 @ 16:45

  65. OT
    Islamiseringen fortsætter ufortrødent.
    Her med kulturberigelse i Belgien.

    Granatangreb i Belgien: Fire døde, 75 kvæstede
    http://ekstrabladet.dk/112/article1674408.ece#g1674531=7
    “Den dræbte gerningsmand skal ifølge belgiske medier hedde Nardine Amrani.”

    Hvor ville Europa da være et kedeligt og kultur forladt sted hvis altså ikke det var pga disse primitive barbarer som venstrefløjen har importeret i stor stil.

    Kommentar by J B — 13. december 2011 @ 17:00

  66. Tak for en god blog. Tillykke med de 10 mio hits.

    Kommentar by Endnu en vantro — 13. december 2011 @ 17:05

  67. Stort tillykke til Kim! Jeg håber du bliver ved længe, du er en ægte pioner.

    Det ser jo generelt sort ud for indvandringskritiske blogs rundt omkring i Europa samt Nordamerika. Muslimske organisationer, venstreorienterede bøller og foreninger, islamister, politi og lovgivere ser ud til at ville gøre alt der står i deres magt til at lukke disse blogs ned. En stor blog er lukket ned i Sverige, i Tyskland PI hårdt presset af myndighederne, Hillary Clinton er meget åben overfor interkulturel dialog og ser nødvendigheden i at lukke af for ekstreme stemmer, da de kan starte en steppbrand. Ny teknologi og samarbejdsaftaler kan gøre det muligt at chikanere ophavsmænd til diverse blog til tavshed.

    Fremtiden ser derfor aldeles forfærdelig dyster ud, og jeg er bange for, at vi snart må opleve de første attentater mod bloggere.

    Kommentar by Frank P — 13. december 2011 @ 17:10

  68. Imponerende, og inspirerende, og altid godt dokumenterede indlæg. 10 millioner hits, det er ufatteligt mange. Og tilmed har du sat dagsorden for masser af nødvendige debatter. 10 millioner gange tak for din indsats. På grund af dig kom jeg selv i gang med at blogge, om emner som aldrig rigtig berøres i medierne, hvilket personligt har været meget berigende.

    Kommentar by synopsis-olsen — 13. december 2011 @ 17:35

  69. Stort tillykke, Kim. Din blog er meget nødvendig – og tillige både interessant og troværdig.

    Kommentar by Liva — 13. december 2011 @ 17:35

  70. Tillykke og tak for en god blog.

    Kommentar by M.P. — 13. december 2011 @ 17:46

  71. Et hjerteligt tillykke herfra.

    Kommentar by dadk — 13. december 2011 @ 17:48

  72. Congrats from across the pond. I’ve been a reader since, well, almost since the beginning. Your posts always play fair and they always seek the truth – often putting you in conflict, usually metaphorically but often literally, with the Danish MSM.

    A truly honorable perspective as per your blog’s namesake.

    Kommentar by jdm — 13. december 2011 @ 18:01

  73. Hvem fik præmien? For der må da være een, der ramte lige ind på pletten.

    Kommentar by Anonym — 13. december 2011 @ 18:32

  74. Hvem fik æren? For een må da have ramt ind.

    Kommentar by Anonym — 13. december 2011 @ 18:33

  75. flot

    Kommentar by Hans L — 13. december 2011 @ 18:37

  76. Ja, som flere ovenfor skriver – god idé at huske at huske at støtte Uriasposten på en dag som i dag.

    http://www.uriasposten.net/francis

    Kommentar by ThorG — 13. december 2011 @ 18:57

  77. Tillykke Kim!

    Lige en bøn til læserne af Uriasposten.

    Jeg kun opfordre alle til at give en skærv til Urias-Kim for netop at vise jeres sympati over Kims ihærdige og utrættelig arbejde. I forvejen går vores skattekroner til de etablerede medier, så hvorfor ikke støtte Kim.

    Kommentar by Carsten W — 13. december 2011 @ 19:03

  78. Tak til Jer alle for de pæne ord.

    Det er næppe muligt at finde ud af hvem der var besøgende nummer 10 mio. Jeg tjekkede tælleren ved 22-tiden, og igen klokken 00.05 hvor tælleren stod på 10.000.001. Datoen blev så lige akkurat 13.12.11 – nedtælling til…

    Kommentar by Kim Møller — 13. december 2011 @ 19:21

  79. Hjertelig tillykke fra en fast læser af Uriasposten og Snaphanen siden 2005/2006 (afbrændingen af vores ambassader, afpresning af regeringen osv., hvor det blev tydeligt, at TV og aviser havde en besynderlig måde at behandle emnerne på).

    Kommentar by AN — 13. december 2011 @ 19:30

  80. Tillykke og tak en glimrende blog. Jeg håber du vil fortsætte den i mange år fremover, for den er et vigtigt alternativ til alt det venstrefløjs propaganda, man dagligt udsættes for af fx Danmarks Radio.

    Kommentar by Kafirharbi — 13. december 2011 @ 19:41

  81. 10000000 tillykke med det fine resultat Kim.
    Uriasposten er et mental redningsbälte i et politisk korrekt mediehav.

    Kommentar by Peer Pedersen — 13. december 2011 @ 19:53

  82. Tak for en god blog. Jeg er inde hver dag – ofte flere gange og bidrager da af og til med min mening – Tillykke med de 10 milioner klik.

    Fortsat held og lykke og kræfter til jagten på sandheden – “Klik og bræk”.

    Kommentar by Black Watch — 13. december 2011 @ 20:19

  83. Også et tillykke herfra. Så mange hits beviser jo endnu engang, at de politisk korrekte har mange modstandere her landet… Når man så samtidig ved, at oplagstallet for MSM er i frit fald, så er glæden så meget større.

    Kommentar by Frederik — 13. december 2011 @ 20:34

  84. Tillykke Kim Møller. Tak for din fantastiske indsats.

    Jeg har læst Uriasposten dagligt de sidste 3-4 år. Bloggen er en af mine vigtigste kilder til fakta om multikulturens og islams katastrofale indvirkning på samfundet.

    Man læser uendelig meget elendig journalistik i de andre medier. Og som islammodstander lærer man hurtigt at spotte de nyheder, som er blevet pyntet af Journalistisk Venstreparti, så de fremstår som en bedre virkelighed, og som man derfor ved skal læses på Uriasposten, hvis man vil kende den fulde historie.

    Jeg spilder aldrig en lejlighed til at henvise andre til bloggen, og sørger troligt for at oplyse enhver godtroende islamblank kollega eller ven, om nyeste islamiseringstiltag eller seneste barbariske overfald, røveri eller voldtægt begået af muslimer. Ingen skal have lov at leve i lykkelig uvidenhed.

    Kommentar by Lyr — 13. december 2011 @ 20:42

  85. Tak til Kim Møller for en god blog. Her får man de vinkler på nyheder og samfund, som de gængse medier ikke tør bringe.

    Selvfølgelig vil sådan en blog også tiltrække enkelte skøre individer, men mit indtryk er, at bloggen hovedsagligt bliver læst af en masse almindelige mennesker som mig selv, som godt kan lide at tænke selvstændigt og ikke er tilfreds med mediernes blinde vinkler.

    Kommentar by En tilfreds læser — 13. december 2011 @ 21:18

  86. Vil også gerne ønske Kim Møller tillykke. Der er brug for Uriasposten, og derfor håber jeg på at du får flere hits i fremtiden.

    Kommentar by Jernhesten — 13. december 2011 @ 21:26

  87. Tillykke

    Du laver et meget stort stykke oplysningsarbejde, som mange i Danmark har stor glæde af. Tak.

    Kommentar by svalegang — 13. december 2011 @ 21:33

  88. Flot Kim!

    Din blog er uundværlig.

    Jeg læser den hver dag. Før avisernes hjemmesider…

    Kommentar by Jern Henrik — 13. december 2011 @ 22:42

  89. Kære Kim. Tillykke med det! Vi er mange, der bøjer hovedet i dyb respekt over din énmandshær, som næsten dagligt udspiller/udstiller de etablerede mediers inkompetente tilbagelænethed. Men selvom du jævnligt overgår dig selv i dygtige afsløringer, så er det alligevel trist, at politikerne, medierne og også store dele af befolkningen ikke lader sig påvirke af dine vandtætte argumenter eller fakta!

    Kommentar by Claus Kvist Hansen — 13. december 2011 @ 23:25

  90. Og et tillykke herfra!

    Kommentar by Eyvind Dk — 13. december 2011 @ 23:35

  91. Godt gået.
    Hvor mange hits har jyllands Pesten til sammenligning? Eller samarbejdspolitiken? Pravda? Villy bladet? DanmarxDhimmiRadio?
    Betal ikke licens !
    Det er ikke usædvanligt blandt muslimske fædre, at acceptere voldtægt af deres døtre.

    Kommentar by Nielsen — 14. december 2011 @ 00:04

  92. Tillykke Kim! Godt og solidt arbejde med en blog, som ville efterlade et hul i det danske medielandskab, hvis du holdt op med at skrive.

    Jeg var på Uriasposten i går lige omkring midnat, så jeg tror jeg vil skænke mig selv et lille glas cognac som præmie for måske at være læser nummer 10.000.000 ;-)

    Kommentar by Vest — 14. december 2011 @ 01:49

  93. Stort tillykke herfra.

    Kommentar by Dog of God — 14. december 2011 @ 05:56

  94. Hehe 13.12.11, godt i sig selv.

    Kommentar by dadk — 14. december 2011 @ 08:22

  95. Jeg synes alle de heldige talkombinationer er spøjse. Der er andre end 12.13.14 Siddhartha skulle se det. Tror Uriasposten lever under en heldig stjerne.

    Kommentar by dadk — 14. december 2011 @ 08:41

  96. Tillykke med og tak for en fornem journalistisk indsats mod mange odds. For mig er Uriasposten et uundværligt supplement til mainstream-medierne. Jeg tager hatten af for Kim Møllers uforfærdede arbejde og især, at det foregår i fuld dagslys. De fleste kommentarer går jeg derimod let henover, fordi forfatterne er anonyme eller skriver under pseudonym.
    Mvh/Preben Heide

    Kommentar by Preben Heide — 14. december 2011 @ 11:20

  97. TI MILLIONER TIL LYKKE

    mon ikke der er en del nyhedsmedier, der er misundelige???

    :-D :-D

    Kommentar by tavsen — 14. december 2011 @ 16:42

  98. @ Preben Heide

    Når man som du ikke mener noget, er det vel ingen dyd at kommentere under eget navn?

    Kommentar by svalegang — 14. december 2011 @ 19:51

  99. Stort tillykke herfra.
    Jeg vil fortsat være daglig læser af din fantastiske blog

    Kommentar by FrankBooth — 15. december 2011 @ 10:04

  100. Som “korrektiv til massemedierne” er Uriasposten meget værd.

    Kvaliteten af kommentarerne svinger, hvilket mest er et udtryk for den store frihed, der tillades.

    Kommentar by Ole — 15. december 2011 @ 14:32

RSS feed for comments on this post.