14. januar 2012
Tidligere politibetjent Lars Kragh Andersen fik i går 10.000 kroner i bøde for overtrædelse af straffelovens paragraf 266b, den såkaldte racismeparagraf.
Min analyse af Islam ligner til forveksling. Jeg er overbevist om, at muslimske mænd i meget stort omfang verden over både voldtager, mishandler og slår deres døtre ihjel. Dette skyldes efter min mening en defekt menneskefjendsk kultur, der bygger på en defekt menneskefjendsk religion, hvis lærebog Koranen om muligt er endnu mere umoralsk, forkastelig og vanvittig end de andre 2 verdensreligioners manualer tilsammen?
The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/33436/trackback
63 kommentarer »
RSS feed til kommentarer til dette indlæg.
Skriv en kommentar
Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>









Min analyse af Islam ligner til forveksling. Jeg er overbevist om, at muslimske mænd i meget stort omfang verden over både voldtager, mishandler og slår deres døtre ihjel. Dette skyldes efter min mening en defekt menneskefjendsk kultur, der bygger på en defekt menneskefjendsk religion, hvis lærebog Koranen om muligt er endnu mere umoralsk, forkastelig og vanvittig end de andre 2 verdensreligioners manualer tilsammen?
Dette mener jeg og efterhånden har jeg udviklet en slem form for islamonausea.
Kommentar by li — 14. januar 2012 @ 13:57
Overhovedet ingen tvivl om at muslimer er noget skidt.
Vi bør snarest, for vores sikkerheds skyld, skaffe os af med dem allesammen.
Kommentar by Nielsen — 14. januar 2012 @ 14:18
Forventeligt. Normaltaksten er 6-8000, men når man udebliver og slår på tromme i medierne, så koster det altså 10.000. Er der nogen, der kender strafferammen i DK? I Sverige kan man ryge i fængsel.
Kommentar by Josef K — 14. januar 2012 @ 14:30
Jeg er også overbevist om, at muslimske mænd i meget stort omfang verden over både voldtager, mishandler og slår deres døtre ihjel. Dette skyldes efter min mening en defekt menneskefjendsk kultur, der bygger på en defekt menneskefjendsk religion, hvis lærebog Koranen om muligt er endnu mere umoralsk, forkastelig og vanvittig end de andre 2 verdensreligioners manualer tilsammen?
Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 14. januar 2012 @ 14:37
Jeg har også læst det mange steder: “Jeg er overbevist om, at muslimske mænd i meget stort omfang verden over både voldtager, mishandler og slår deres døtre ihjel.” og når selv muslimer mener det, så må der vel være noget om det.
VELKOMMEN TIL MOHAMMEDANMARK…LANDET DER DØDE AF DEN RØDE SINDSSYGE.
Kommentar by Fritz — 14. januar 2012 @ 15:03
Jeg er enig med Lars Kragh….Kan man mon afdrage en ytringsbøde.
Og forøvrigt burde alle ansvarlige Nationaltsindede mennesker her i landet lave en slags fond, ell lign. Der kunne betale bøderne for dissidenter der ytrer sig kritisk om den Multikulturelle ideologi…
Bare et forslag!
Kommentar by Jac — 14. januar 2012 @ 15:40
Lars Kragh Andersen har jo ret!
Han siger kun sandheden.
I stedet for at straffe ham, burde vi jagte hele dommerstanden.
Den tid kommer forhåbentlig, når det danske folk er tirret så meget, at det tager sig sammen og går til væbnet modstand.
falkeøje
Kommentar by falkeøje — 14. januar 2012 @ 16:13
I, der gentager udtalelsem anonymt: Det giver absolut ingen mening ift. at udstille §266b, at I gør det. Gør det i eget navn eller lad være.
Og så mener jeg i øvrigt, at idiotien i §266b ville udstilles bedre, om man erstattede muslimer med katoliker, kristne, liberalister, socialister eller en hvilken som helst anden gruppe af mennesker, som har tilvalgt en bestemt religion eller ideologi.
Kommentar by Fantomas — 14. januar 2012 @ 17:26
Det skal naturligvis kunne problematiseres, når kvinder udsættes for overgreb – og det uanset i hvilket land eller kultur det forekommer. Naturligvis.
Kommentar by Liva — 14. januar 2012 @ 17:53
Jac (15:40)
Gode idé med en fond.
Kommentar by Liva — 14. januar 2012 @ 17:57
# Fantomas: “I, der gentager udtalelsem anonymt: Det giver absolut ingen mening ift. at udstille §266b, at I gør det. Gør det i eget navn eller lad være.”
Vi er IKKE anonyme, PET, Interpol, Euroforce og hvad det lort ellers hedder, ved godt hvem vi er.
Jeg mener at:
At muslimske mænd i meget stort omfang verden over både voldtager, mishandler og slår deres døtre ihjel. Dette skyldes efter min mening en defekt menneskefjendsk kultur, der bygger på en defekt menneskefjendsk religion, hvis lærebog Koranen om muligt er endnu mere umoralsk, forkastelig og vanvittig end de andre 2 verdensreligioners manualer tilsammen?
Kommentar by Svinet — 14. januar 2012 @ 18:08
[...] med opmærksomheden og lad os håbe det batter noget. Se Uriasposten og Snaphanen. Share this:FacebookLike this:LikeBe the first to like this post. Skriv en [...]
Pingback by Så blev Licens-Lars dømt « 266b – en antidemokratisk skændsel — 14. januar 2012 @ 18:25
Islam er en børnehave i forhold til den ægte vare – socialismen, der bare i det tyvende århundrede myrdede over 150 millioner mennesker og bragte nød og elendighed til milliarder.
Jeg er overbevist om, at socialistiske mænd og især kvinder i meget stort omfang verden over både voldtager og mishandler civilisationen. Dette skyldes efter min mening små hjerner, der bygger på en genetisk defekt, hvis lærebog kapitalen om muligt er endnu mere umoralsk, forkastelig og vanvittig end de andre 2 verdensreligioners manualer tilsammen?
Kommentar by Svend — 14. januar 2012 @ 18:39
Hvad med Scientology som blev grundlagt af science fiction forfatteren Ron Hubbard? Må man heller ikke tale nedsættende om den?
Kan vi alle få udnævnt vore samfundsideer til en religion?
Og hvorfor ikke?
(Der er mere end 730 religioner i verden og blandt disse 3200 sekter http://wiki.answers.com/Q/What_is_the_total_number_of_religion_in_the_world)
Kommentar by anti-marx anno dazumal — 14. januar 2012 @ 18:53
Jeg er overbevist om, at kristne mænd i meget stort omfang verden over både voldtager, mishandler og slår deres døtre ihjel. Dette skyldes efter min mening en defekt menneskefjendsk kultur, der bygger på en defekt menneskefjendsk religion, hvis lærebog ‘Det nye Testamente’ om muligt er endnu mere umoralsk, forkastelig og vanvittig end de andre 2 verdensreligioners manualer tilsammen?
Gæt om jeg nogensinde bliver dømt for denne udtalelse.
Kommentar by Lars H — 14. januar 2012 @ 20:40
@3 Josef K: Strafferammen i Danmark for overtrædelse af § 266b er bøde eller fængsel indtil 2 år. Bøden er yderst variabel, som du også selv nævner. Og – så vidt jeg husker – i et vist omfang indtægtsbestemt.
Jeg er ikke overbevist om særlig meget.
Men én ting dog:
At muslimer konsekvent fejler og er temmelig uduelige til stort set alt, bortset fra at vende bagdelen i vejret uafbrudt, at ‘flygte’ til fjerntliggende lande i Europa, hvor de ikke alene fastholder men også forstærker deres grundlæggende dumhed/fejltagelse = islam.
Hvis man virkelig, som muslim, kun nærer et eneste ønske, at fremtræde som en god muslim og leve strikt efter koran, sharia og hvad vrøvlet ellers kaldes, er der ganske mange lande og meget store landområder, hvor den slags kan praktiseres aldeles problemløst.
Og hvor man ikke behøver at blive kronisk fornærmet og krænket over vestens oprindelige indbyggeres hang til ironi, kritik og satire.
Og heller ikke behøver at blive forsørget af vestens generøse bistandshjælp til alt og alle, der på et noget løst grundlag påberåber sig asyl og flygtningestatus.
Kommentar by Henrik Petersen — 14. januar 2012 @ 20:41
Havde Hitler trådt et trin ned ad rangstigen og proklameret, at over ham stod den eneste sande Gud, som i utilfredshed med jøder, kristne og muhamedanere havde åbenbaret sig for Hitler og udset ham, som verdens frelser og nazisme som den nye sande religion, hvad så med paragraf 266 og religionsfriheden?
Bare for at udstille idiotien i paragraf 266b.
Kommentar by Menig 442 — 14. januar 2012 @ 20:50
Selv dyrene lider under Islams depraverende syn på sex.
Det findes en årsag til at jeg ikke spiste æg i flere år efter nogle måneder i et nordafrikansk land under halvfjerdserne…
Kommentar by Peer Pedersen — 14. januar 2012 @ 20:59
# 13 Svend:
Nej, det var IKKE “socialismen”, der forårsagede død og ødelæggelse. Lige så lidt er det demokrati, der har forårsaget død og ødelæggelse i f.eks. Irak.
Det var de personlige gerninger udført under et styre – socialismen – der forårsagede død og ødelæggelse. På samme måde som den død og ødelæggelse der er udsprunget fra demokratiets virke.
Man kan sige det samme om islam. Forskellen ligger bare i, at et menneskestyre ikke er det samme, som en angivelig “hellig” bog, med de nøjagtige ord fra Gud, som SKAL følges til punkt og prikke.
Kommentar by Objektivisten — 14. januar 2012 @ 21:06
Som vi også så ved sagen mod Lars Hedegaard er det for retten flintrende ligegyldigt, om det sagte er sandt eller ej – i Danmark har vi ingen ubetinget ret til at sige sandheden – problemet er et andet, nemlig om det er nedsættende. Og det er overgreb mod familiemedlemmer og andre, uanset om det er simpel vold eller seksuelle overgreb.
Loven gør det strafbart at diskutere meget alvorlige samfundsmæssige problemer
Kommentar by Henrik R Clausen — 14. januar 2012 @ 21:56
Lars H bliver ikke dømt – af en anden grund: Det er ikke en minoritet, han håner og latterliggør. I den sammenhæng er det underordnet, at han ikke taler sandt, hvad jeg ikke mener han gør.
Det væsentlige er, om vi må diskutere det her stof offentligt eller ej.
Kommentar by Henrik R Clausen — 14. januar 2012 @ 21:57
I Sofie Lene Baks ph.d. afhandling om antisemitisme i Danmark 1930-45 er der en ret lang gennemgang af den kamp mod jødehadet, som resulterede i §266b, der blev vedtaget kort før besættelsen.
Den paragraf var Danmark til god hjælp under selve besættelsen, hvor danske antisemitiske (nationalsocialister) blev dømt efter den.
Det skal man lige huske at medregne.
Det ville dog være passende med en revidering af loven, så den ikke i samme grad sætter sig i konflikt med ytringsfriheden og med sandheden.
Kommentar by Ole — 14. januar 2012 @ 23:37
http://kvp.expressen.se/nyheter/1.2679297/tre-pojkar-nerslagna-och-ranade-av-gang
Kommentar by he — 14. januar 2012 @ 23:47
Objektivisten, du er hvad vi på disse kanter kalder en apologet, relativismemisbruger og værre gloser.
Du skal ikke tro du kan tørre hverken de rødes eller de muhammedanskes skyld af. Der er så meget der bliver undskyldt med gode hensigter – for gennemførte svin har det underligt nok sådan at de synes at det vil være godt dumt at indrømme at man ligefrem havde skumle hensigter, for så bliver dommen bare hårdere og sværere at rende fra…
De røde gik ikke ind til det med rent mel i posen, uagtet at de fik og desværre stadig får en masse naive/dumme med på den.
Islam giver masser af hjemmel og tolkningreglerne er ret klare.
Yngre dekreterer (=vers) tages i Islam for de gældende i tilfælde af modstrid, for eksempel hvordan man skal og må i forholde til dem der ikke er muhammedanere.
Ultrakort generaliseret, så er det “sværdets vers” der råder i de rækker, ikke versene fra den tidlige færd som kunne forveksles med noget fra bibelen.
Modsat i kristendommen. Jaja, ævl kævl om det gamle testamentes bål og brand (den del der er til fælles med jøderne), den holder bare ikke når du også skal en tur forbi det nye testamente – altså Jesus kristus og deraf ordet kristendom, ikke “jehovadom” som ville passende for det gamle testamente.
Så der er helt andre boller på suppen, fx. ikke noget med guddommeligt frikort så længe det kun er dem der ikke er kristne det handler om.
Og så lige for at tage den en gang til for prins knud og de nye læsere:
Koranen er ikke guds ord, lige så lidt som maos lille røde, mein kampf, diverse marxistiske/leninistiske manifester og Breiviks ditto. Så skulle sammenhængen (og det rette selskab) efterhånden være tydeligt. Man kunne passende skifte navnet væk fra koranen til “muhammeds manual for spirende bandeledere”, for ikke blot at genbruge ordet sjakalmanifest, selv om hyæne er mere rammende.
Forskellen er at den ene af dem var flabet nok til at påstå at det var hele kom til ham fra gud og havde betydeligt held til at få folk til at holde op med at modsige det for højtlydt i offentlighed, af frygt for at miste liv og lemmer.
Ikke af frygt for gud, men for en flok skruppelløse krumsabelbanditter.
Kommentar by Anonym — 14. januar 2012 @ 23:57
->8 Fantomas
Hvis blot dette at skrive anonymt i en kommentar på en blog kunne beskytte en mod 266 b, ville denne paragraf udhule sig selv til meningsløshed – en papirtiger, som det hed i Maos Kina. Så på denne måde giver det i sig selv mening at gentage strafbare udsagn under let anonymiseret slør.
Hvis statsadvokaten ville walk the walk og ikke bare gå efter mere højprofilerede mål, kunne han selvfølgelig få fat i vores identiteter. Hvorefter han så skulle gå efter endnu flere der også gentager udsagnet. Hvor længe er dette realistisk for dem, og tror nogen i de kredse virkelig at der kommer et bedre samfund ud af det – hvor vi fører respektfuld dialog på dialogbænke, og køber spændende nye krydderier i bazaren?
Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 14. januar 2012 @ 23:59
Muslimer og islam er ikke en race så den sag er ugyldig.
http://www.thereligionofpeace.com/Pages/Racism-TROP.htm
Kommentar by Martin — 15. januar 2012 @ 00:07
Lad nu være med at bringe sådan noget til torvs. Det er jo med til at miskreditere Uriasposten totalt. Hvad dækker “i meget stort omfang over”? Er det 10% eller 50% eller hvad? Hold nu op, ellers så bliver alle de andre blog-indlæg på Uriasposten ikke taget seriøst. Det er da ekstremt sjældent, at muslimske døtre bliver behandlet på den måde. Men tallet svarer vel meget godt til antallet af pædofili-sager og danske fædre, der dræber deres børn for at ramme konen.
Alle ved da, at muslimske piger er familiens prinsesser. Tit når drengene er uvorne og frække er pigerne jo engle-blide prinsesser, som virker som om, at de er blevet skærmet fra al verdens ondskab. Nogle af de piger er så rene af hjertet, at man næsten bliver blændet af at kigge dem i øjnene. Pigerne kan da have et værre “gadedrenge”-sprog, men de er søde alligevel. Der er problemer alle steder. Vi bruger da heller ikke Brønderslev-sager og Mern-sager m.v. til at skære alle danskere over en kam. Det er jo en fuldstændig uhyrlig udtalelse. Og jeg kan sådan set godt forstå ham, der kommenterer ved at gentage påstanden og underskrive sig med alt muligt, for det må da gøre ondt på folk at læse den slags ting.
De fleste muslimske fædre vil selvfølgelig ligesom danske fædre gå gennem ild og vand for deres døtre.
I skulle hellere komme ind på de æresdrab, som finder sted, når racistiske muslimer ikke vil tillade, at deres datter eller søster eller veninde kommer sammen med en hvid, kristen dansker eller en neger.
Kommentar by Hanzi — 15. januar 2012 @ 00:18
Sandheden er nu strafbar, hvis nogen bliver fornærmet over den!
Der bliver trængsel i de danske fængsler!
Kommentar by Robert R — 15. januar 2012 @ 00:23
Du vrøvler Hanzi i dit forsvar for 266b.
Blot tre små eksempler som særligt har brændt sig fast på nethinden og som viser, at det er en defekt religion byggende på en defekt Koran og et sygt menneskesyn. Og det er kun tre eksempler, der findes tusindvis af andre beviselig sager og millionvis af forhold som aldrig kommer til offentlighedens kendskab. Islam er en religion fra helvede.
Hvad kan man kalde en religion som forårsager disse episoder?
1) I Saudi-Arabien brænder en pigeskole, og da pigerne forsøger at åbne portene hold vagterne dem lukket, fordi de unge skolepiger ikke bærer tørklæder. 14-15 piger indebrænder.
2) I en åben forsamling i Pakistan ude på landet kræver 5 unge piger retten til selv at vælge deres ægtemænd. Det bliver nogle mænd så rasende over, at de fører dem uden for byen, skyder dem og kaster dem – nogle endnu levende – i en vandfyldt grøft.
3. I Indonesien bliver 2 unge piger på vej til skole overfaldet og får halsen skåret over.
Hvad er der så galt med Lars Kragh Andersens ord?: “… en defekt menneskefjendsk kultur, der bygger på en defekt menneskefjendsk religion” Intet som helst og ethvert anstændigt menneske burde i næstekærlighedens navn voldsomt angribe disse frygtelige overgreb mod kvinder som fortsætter dag ud og dag ind.
At vi lever i et såkaldt demokrati, der har en straffelov der angriber menneskets fornemmeste gave – åndsfriheden – er kun forkasteligt. Ikke mindst fordi de politiske idioter i Folketinget der forsvare paragraf 266b ikke har en anelse om, hvad overgreb på åndsfriheden betyder for menneskets psykiske velbefindende? Nej vel!
“Det er da ekstremt sjældent, at muslimske døtre bliver behandlet på den måde.”
Vrøvl og sludder med dig og dit vrøvl. I hele den islamiske verden foregår disse ting hverdag. Hvad ved du om hvad der foregår? Bare det at omtale den slags forhold er æres krænkende for familien, så de kommer næsten aldrig ud.
Masser af børn ned til 10 år bliver gift mod deres vilje og skal lægge krop til en voksen mands sexlyst. Hvad kaldes overgreb og voldtægt mod børn? Du nævner selv Brønderslev-sagen? Og det er moderne for en rigtig muslim at blive gift med en pige på 10 år, for det blev Muhammed jo.
Lad være med at optræde som en af Islams nyttige idioter. I øvrigt er Islam i moderne tid blevet meget mere radikaliseret og mere voldelig overfor kvinderne. Det er selvfølgelig ikke usandsynligt, at nogle muslimer i Danmark bliver såret, men har du hørt om EN demonstration i Danmark og Europa forøvrigt, hvor muslimer demonstrerer mod den terror og de forbrydelser som muslimer begår verden over.
Har du hørt protester over at Iran hænger teenager op i kraner, fordi de er homoseksuelle? Hørte du protester i Danmark da de trofaste religionstilbedere i Saudi-Arabien holdt portene lukket for rædselsslagne piger? Nej vel! for muslimer må ikke protestere mod Islam. Og så skal de ikke have sympati fra mig.
Det er en syg ideologi og religion der har spredt sig i menneskeheden, og det er der ingen straffelov der kan fjerne.
Ps. Jeg har i øvrigt lige læst, at omkring 100 kvinder hvert år bliver slået ihjel i Kurdistan. Vi kan jo gætte os til hvorfor. Og i Basra i Irak er de nede på omkring 47. ( 1980) Herregud! der er millioner af dem.
Kommentar by machiavelli — 15. januar 2012 @ 02:57
Jeg er ikke jurist men jeg mener at Lars Kragh Andersen burde være anklaget efter injurie lovgivningen ( ved dog ikke hvilken paragraf ! ).
islam er IKKE en race og de radigale og de røde svin på venstrefløjen er gået helt over gevind for at knægte ytringsfriheden. Fejlen er at “de gode” aldrig ved hvad deres “godhed” fører til. De er ude af stand til at overskue konsekvenserne af deres egne meninger og handlinger. Jeg er ret sikker på at de røde svin på venstrefløjen og de radigale IKKE havde til hensigt at skamferer ytringsfriheden men de er ganske enkelt for uærlige og dum stædige til at de vil indrømme deres fejltagelser. Derfor vil denne pervertering af lovgivningen springe op og bide dem selv i røven en dag.
“Jeg er overbevist om, at socialistsvin og radikale over hele verden både voldtager, mishandler og slår deres befolkning ihjel. Dette skyldes efter min mening en defekt menneskefjendsk politisk partikultur, der bygger på en defekt og menneskefjendsk politisk opfattelse hvis lærebøger Das kapital, Mao`s lille røde og andre propaganderende skrifter om muligt er endnu mere umoralsk, forkastelig og vanvittig end koranen, biblen og toraen tilsammen.”
I øvrigt mener jeg at, af alle sindssyge religioner er islam den mest sindssyge.
Ps. Hvis Dansk politi ønsker at kontakte mig kan min e-mail fås gennem Uriasposten, mod behørig legitimation naturligvis.
Kommentar by Santor — 15. januar 2012 @ 03:04
#Santor
Skid dog for helvede på det danske politi og PET. PET hyrede en Frank Grevil, som indrykkede en falsk dødsannonce i en avis over sin tidligere udlejer, fordi han var sur over, at denne havde smidt ham ud af hans lejlighed. Og de hyrede en Frede Farmand som infiltrator i Den Danske Forening, hvor han forsøgte at afsætte en video, han selv havde produceret, forestillende et lokum, der væltede og negre som flød ud over et landkort over Europa.
Og med hensyn til svinene i politiet, så kender jeg en pige i øvrigt af udenlandsk afstamning, der blev udsat for en brutal voldtægt, men hvor gerningsmanden fik strafnedsættelse, fordi pigen var psykisk syg.
I U.S.A. var politi og domstole gået amok over, at en særligt udsat og sårbar person var blevet voldtaget. I Danmark gider politiet knap nok få fingeren ud af røvhullet, hvis de hører at en psykisk syg pige er blevet voldtaget.
Kommentar by Hanzi — 15. januar 2012 @ 03:32
#28 Santor:
“I øvrigt mener jeg at, af alle sindssyge religioner er islam den mest sindssyge.”.
Enig, men den danske oversættelse af den franske forfatter Michel Houellebecq er dog, at af alle religioner er islam den mest idiotiske.
Såvidt jeg husker, blev han faktisk frifundet for injurier/racisme for at have skrevet dette i en af sine romaner. Men kan huske forkert.
Kommentar by Henrik Petersen — 15. januar 2012 @ 06:41
I et essay af den svenske forfatter Thomas Nydahl, på Snaphanen for et par måneder siden, nævner han hvordan den nu i USA bosatte yeminitiske psykiater Wafa Sultan fortæller om, hvordan hun i Yemen i 1980erne, under et praktikophold hos en gynækolog, som en del af medicinstudiet, oplevede at helt unge teenagepiger var blevet gravide, og da de ingen kærester havde, hvilket vel er helt korrekt med den sociale kontrol i forhold til familiens/klanens ejerskabsforhold til hunkønsvæsener og deres ren- og kyskhed (mere kynisk udtrykt (brude)pengene og æren sidder i mødommen), og i så tilfælde er der jo kun de mandlige familie- og klanmedlemmer til at tage sig af den forplantningsmæssige del.
Bør Snaphanen, Thomas Nydahl og Wafa Sultan så anmeldes for racisme eller hvad!?
Og hvad er erfaringerne angående disse ting mon i sundheds- og socialsystemerne her i Vesten?
Kommentar by anonym — 15. januar 2012 @ 06:51
Og alt denne systemiske gruppesindssyge netop i landet af Kejserens Nye Klæder. HC Andersen må rotere i graven.
Før jeg glemmer det:
‘Jeg er overbevist om, at muslimske mænd i meget stort omfang verden over både voldtager, mishandler og slår deres døtre ihjel. Dette skyldes efter min mening en defekt menneskefjendsk kultur, der bygger på en defekt menneskefjendsk religion, hvis lærebog koranen om muligt er endnu mere umoralsk, forkastelig og vanvittig end de andre 2 verdensreligioners manualer tilsammen.’
Kommentar by Michael Laudahn — 15. januar 2012 @ 07:45
Jeg er også overbevist om, at muslimske mænd i meget stort omfang verden over både voldtager, mishandler og slår deres døtre ihjel. Dette skyldes efter min mening en defekt menneskefjendsk kultur, der bygger på en defekt menneskefjendsk religion, hvis lærebog Koranen om muligt er endnu mere umoralsk, forkastelig og vanvittig end de andre 2 verdensreligioners manualer tilsammen?
Dertil vil jeg gerne føje, at jeg anser islam for at være historiens største fare for civilisationen.
Kommentar by Skræp — 15. januar 2012 @ 08:10
# 30 Henrik Petersen.
Jeg har vist aldrig hørt om Michel Houellebecq og det er ikke ham jeg citerer men, i al beskedenhed mig selv. Jeg har efterhånden brugt den frase i et par år, så vidt jeg husker. Sjovt nok har jeg aldrig hørt så meget som en klynken fra muslimer med adskillige kristne har “følte” sig gået for nær
Har just nu læst Wiki om ham og det er da rart at man også har åndsfæller i Frankrig
Kommentar by Santor — 15. januar 2012 @ 08:27
18.Peer Pedersen
Jeg har haft oplevelser i Mellemøsten hvor muslimers behandling af dyr direkte gjorde mig rasende !
De mennesker kender ikke til medlidenhed, omsorg og beskyttelse af de svageste individer!
Og de lader deres børn fortsætte denne rædselsfulde adfærd.
Kan man mishandle dyr er vejen til mishandling af mennesker ikke lang!
Kommentar by Vivi Andersen — 15. januar 2012 @ 08:52
Og:
” Jeg er overbevist om at muslimske mænd i meget stor omfang verden over både voldtager, mishandler og slår deres døtre ihjel.
Dette skyldes efter min mening en defekt menneskefjendsk kultur, der bygger på en defekt menneskefjendsk religion, hvis lærebog Koranen om muligt er endnu mere umoralsk, forkastelig og vanvittig end de andre 2 verdens religioners manualer tilsammen.
Dertil vil jeg gerne føje at jeg anser islam for at være historiens største fare for civilisationen.”
Jeg vil sige at Lars K.A. har ramt plet !
For mage til giftigheder som de islams, koranens imamere står hver fredag og lukker ud er umulig at opdrive i de øvrige religioners bedehuse.
Har man en gnist af dannelse vil man ganske enkelt ikke udlade hvad disse muslimers imamere gør hver fredag.
Kommentar by Vivi Andersen — 15. januar 2012 @ 09:13
Viste Bronderslev-sagen, med alle de voldtagende tyrkere, at LKA har helt ret i sit postulat?
Lad os nu sige at 1:5000 danske maend voldtager deres egne, og det f.eks. er 1:500 musser der gor det samme, er det saa ikke paa sin plads at generelisere, da?
Anti-sharia
Kommentar by anti-sharia — 15. januar 2012 @ 10:31
Personligt er jeg overbevist om at muslimske kvinder i meget stort omfang skamferer eller får skamferet deres døtres kønsdele. Dette skyldes efter min mening en defekt menneskefjendsk kultur, der bygger på en defekt menneskefjendsk religion, hvis lærebog Koranen om muligt er endnu mere umoralsk, forkastelig og vanvittig end de andre 2 verdensreligioners manualer tilsammen.
Og før nogen skulle spørge: Nej, man kan ikke skelne mellem kultur og religion. Religionen er et produkt af den kultur hvori den dannes og omvendt bliver kulruren fundamentalt påvirket af de forestillinger man gør sig om godt og ondt og om tingenes dybere sammenhæng.
Kommentar by Vagn Henning — 15. januar 2012 @ 11:21
“og før nogen skulle spørge: Nej, man kan ikke skelne mellem kultur og religion. Religionen er et produkt af den kultur hvori den dannes”
Nej! det er den ikke.
Kommentar by machiavelli — 15. januar 2012 @ 11:55
Min analyse af Islam ligner til forveksling. Jeg er overbevist om, at muslimske mænd i meget stort omfang verden over både voldtager, mishandler og slår deres døtre ihjel. Dette skyldes efter min mening en defekt menneskefjendsk kultur, der bygger på en defekt menneskefjendsk religion, hvis lærebog Koranen om muligt er endnu mere umoralsk, forkastelig og vanvittig end de andre 2 verdensreligioners manualer tilsammen?
Det er jo helt kafkask. Kan man blive dømt for generaliseringer. Nej, normalt ikke, med mindre den islamiske variabel indgår i voteringen.
Løb lemminger, løb !
Kommentar by Tolder — 15. januar 2012 @ 12:02
@33: Den eminente Wafa Sultan er fra Syrien, ikke Yemen.
Kommentar by Henrik R Clausen — 15. januar 2012 @ 12:17
Jeg er helt enig: Jeg er overbevist om, at muslimske mænd i meget stort omfang verden over både voldtager, mishandler og slår deres døtre ihjel. Dette skyldes efter min mening en defekt menneskefjendsk kultur, der bygger på en defekt menneskefjendsk religion, hvis lærebog Koranen om muligt er endnu mere umoralsk, forkastelig og vanvittig end de andre 2 verdensreligioners manualer tilsammen. 100%
Kommentar by Peter — 15. januar 2012 @ 13:53
Hvor er det sørgeligt, at sandheden nu er blevet en forbrydelse. Det siger langt mere om vores nuværende regering, end det siger om offeret for regimet. I hvilke lande uden nævneværdig islamisk tilstedeværelse forekommer der måske “æresdrab”, i en grad der blot tilnærmelsesvist nærmer sig det man ser i islamisk dominerede lande? Svaret er naturligvis ingen steder. Islam og det islamiske syn på kvinder og forholdet mellem kønnene, er den åbenlyse årsag til disse mord. Der eksistere i dag ingen anden ideologi eller religion, der som islam kræver vold og drab på dem, der overtræder ideologiens seksuelle forbud.
Kommentar by Kafirharbi — 15. januar 2012 @ 16:12
Jeg har netop set dagens gudstjeneste i Vor Frue Kirke for Dronning Margrethe den anden. (Skal jo se damehattene – og høre drenge/mande koret i kirken – og ikke mindst høre den klassiske musik – og så da også nyde den smukke kirkes arkitektur og kunst).
I omtalte gudstjeneste (transmitteret på både DR og TV2) blev der af præsten sagt, at det er vigtigt, at der er nogen der TØR sige urimeligheder midt imod. Hvor har præsten dog ret. Hvor har han ret!
Ja, det er vigtigt at nogen tør sige urimeligheder midt imod.
Godt at Kim GØR det. Godt at han TØR det. Godt at han VIL det. Og godt at nærværende blog findes. Her bliver der skrevet nogle ting, det er strengt nødvendigt at skrive.
Bl.a. bliver de uhyrlige og frastødende dele af islam kritiseret.
Det er nødvendigt.
Det samme gælder for de uhyrligheder nogle kvinder i islamiske kulturer og lande udsættes for.
Det er nødvendigt at nogen TØR kritisere disse urimeligheder og uhyrligheder. Og det sker på nærværende blog.
Alle skal kunne kritisere uhyrligheder. OGSÅ vestlige mænd (og kvinder) skal kunne kritisere urimeligheder og overgreb mod kvinder, når det forekommer i ikke-vestlige kulturer – og religioner.
Kommentar by Liva — 15. januar 2012 @ 16:17
rettelse:
Omtalte festgudstjeneste foregik ikke i Vor Frue Kirke, men i Christiansborgs Slotskirke. Begge kirker er dog lige skønne at skue.
Kommentar by Liva — 15. januar 2012 @ 16:36
I omtalte gudstjeneste (transmitteret på både DR og TV2) blev der af præsten sagt, at det er vigtigt, at der er nogen der TØR sige urimeligheder midt imod. Hvor har præsten dog ret. Hvor har han ret!
Han kunne gå foran med et godt eksempel ved at invitere f.eks. Wafa Sultan
Kommentar by Henrik R Clausen — 15. januar 2012 @ 16:42
#25, Lars Findsen På Crack
“Hvis blot dette at skrive anonymt i en kommentar på en blog kunne beskytte en mod 266 b, ville denne paragraf udhule sig selv til meningsløshed – en papirtiger, som det hed i Maos Kina.”
Det en fair pointe. Anden del af min kommentar har ingen kommenteret, og den fastholder jeg:
Idiotien i §266b ville udstilles bedre, om man erstattede muslimer med katoliker, kristne, liberalister, socialister eller en hvilken som helst anden gruppe af mennesker, som har tilvalgt en bestemt religion eller ideologi. Det kunne være oplagt at erstatte muslimer med jøder. Ville det overhovedet resultere i en sigtelse, og ville den føre til dom? Dét kunne det være interessant at få afprøvet.
Kommentar by Fantomas — 15. januar 2012 @ 19:06
Jeg er overbevist om, at muslimske mænd i meget stort omfang verden over både voldtager, mishandler og slår deres døtre ihjel. Dette skyldes efter min mening en defekt menneskefjendsk kultur, der bygger på en defekt menneskefjendsk religion, hvis lærebog Koranen om muligt er endnu mere umoralsk, forkastelig og vanvittig end de andre 2 verdensreligioners manualer tilsammen?
Kommentar by Eyvind Dk — 16. januar 2012 @ 01:48
@ Hanzi
Det er jo eksemplerne på vold mod “ulydige” piger, der vokser op i den muslimske kultur, der må formodes at “afrette” dem. For jeg synes jo nok, vi er vidner til en abnorm “lydighed” hos netop de piger.
Er det efter din mening et tilfælde, at alle vore teorier om et “oprør mod forældre-autoriteten” i teenage-årene, ikke gælder muslimske piger ? Eller tror du, det er noget biologisk, der er på spil ?
Næ. Det gør du ikke.
Også du kan godt regne ud, at der er tale om så massiv repression, at oprør mod autoriteten med stor sandsynlighed fører til noget, det virkelig er værd at flygte fra.
Vi kender kun ganske få eksempler på “oprør”. Blandt disse kan nævnes Rushy Rachid, som fik forhandlet sig til en tilladelse til at gifte sig med Jens Højbjerg mod, at han konverterede til islam – og som efterfølgende skrev en hel bog om det!
Derudover kender vi mest de tilfælde, der endte tragisk. Enten med død, gennembankning, eller udstødelse af familien. Mange af dem lever på døgnovervågede institutioner under fængselslignende forhold. Ikke også ?
Jeg tror om dig, at du i virkeligheden godt evner at se problemet, indtil du overbeviser mig om det modsatte.
- – -
Kommentar by Morten - - - — 16. januar 2012 @ 13:03
Jeg vil gerne lige tilføje, at jeg personligt er overbevist om, at muslimske mænd i meget stort omfang verden over både voldtager, mishandler og slår deres døtre ihjel. Dette skyldes efter min mening en defekt menneskefjendsk kultur, der bygger på en defekt menneskefjendsk religion, hvis lærebog Koranen om muligt er endnu mere umoralsk, forkastelig og vanvittig end de andre 2 verdensreligioners manualer tilsammen
Kommentar by Jacob Cete — 16. januar 2012 @ 14:09
Jeg har kun et spørgsmål.
Hvem har anmeldt Lars Kragh Andersen for racisme?
Og hvorfor er anmeldelsen blevet taget seriøst.
Kommentar by Ciska — 16. januar 2012 @ 18:55
Henrik (16:42)
Vi kan så konstatere at det ikke sker. Og det åbner op for nye tiltag; nyt indhold og nye rammer. Noget der er tidssvarende. Noget der passer til den tid og de vilkår, vi har i.
Kommentar by Liva — 16. januar 2012 @ 18:59
Jeg er overbevist om, at muslimske mænd i meget stort omfang verden over både voldtager, mishandler og slår
deres døtre ihjel. Dette skyldes efter min mening en defekt menneskefjendsk kultur, der bygger på en defekt menneskefjendsk religion, hvis lærebog Koranen
om muligt er endnu mere umoralsk, forkastelig og vanvittig end de andre 2 verdensreligioners manualer tilsammen?
Islam er en terror og morderreligion, der breder sig som en kræftsvulst.
Det var lige 3 overtrædelser af § 266 b på stribe.
Da der foreligger en “meddelelse” som med forsæt udbredes til offentligheden, har jeg hermed realiseret bestemmelsens gerningsindhold.
Catch me if you can.
Kommentar by Anonym — 16. januar 2012 @ 21:27
#42, Ciska
Det var der flere, der gjorde, bl.a. en af hans venner. Det var jo netop hensigten, at han skulle anmeldes.
Kommentar by Fantomas — 16. januar 2012 @ 22:27
Det undrer mig, at Lars kan straffes for sin opfattelse.
Jeg er præst og er ikke enig med Lars i, at Det Gamle Testamente eller Det Nye Testamente er umoralsk, forkastelig eller vanvittig. Og jeg ville heller ikke formulere mig helt så kategorisk i øvrigt.
I grunden tror jeg, at mine tanker om denne sag kun kan takseres til 3-4.000 kroner.
Kommentar by Stefan Klit Søndergaard — 16. januar 2012 @ 23:04
Jeg synes da også, at det er mærkeligt, at han får en bøde for at skrive de ting på 180 grader. Det er jo en mening, han har. Og det er jo relativt, det han siger. Der er selvfølgelig nogle muslimske piger, som bliver udsat for de ting, ikke mindst i udlandet, i Tyrkiet, Iran, Pakistan, Somalia o.s.v.
I må jo gøre det de hvide – ikke – gjorde i U.S.A. Jeg har jo skønne afro-amerikanske sild i min familie fra Vestindien, nu U. S. Virgin Islands, så måske jeg er i familie med Rihanna oh la la! Nu er vi kridhvide eller ligblege i min familie efter at være blevet bollet op med hvide danskere. Der var 90% hvide i U.S.A. i 1960, men de hvide mænd turde ikke gifte sig med negerpigerne af frygt for, hvad deres mor og resten af byen ville sige om det. Ellers kunne de jo have bollet afro-amerikanerne væk fra jordens overflade, i stedet er der nu så mange negre i U.S.A., at det snart er dem, der kan bolle de hvide væk fra jordens overflade i U.S.A.
Mit råd er simpelt – bol dem, før de boller jer! Bol dem, mens I kan. Hvis I først boller med dem, når de er blevet mange nok, altså når der er et par millioner somaliere, tyrkere, kurdere, pakistanere, afghanere, arabere, iranere, berbere o.s.v. o.s.v., så kan I jo regne ud, hvor det bærer hen. Så er det os, de tager røven på!
Det var i øvrigt ting, som man var helt klar over allerede i Middelalderen og før det. Hvis et folk eller en stamme, følte sig “truet” af nogle andre stammer i sit rige, skyndte de sig at tage dem til ægte, før de andre blev mange nok til, at det i stedet var dem og deres værdinormer, der blev styrende i samfundet. Det er jo også lidt mere humant end at slå folk ihjel.
Kommentar by Hanzi — 17. januar 2012 @ 00:18
http://www.bt.dk/krimi/han-havde-et-kaerligt-forhold-til-sine-boern
Kommentar by Olsen — 17. januar 2012 @ 14:15
Hvad siger I så? De er SÅ søde: http://www.afrointroductions.com/Norwegian/?ovchn=GGL&ovcpn=Norwegian+Norway+Content+Flash+Ads+African+Woman&ovcrn=Flash+Ad5&ovtac=PPC&gclid=CIObx92l160CFStYmAod2UmvlA
Halvdelen af dem er muslimer, den anden halvdel er kristne. De kan ikke selv gøre for det. Der kom nogle mærkelige mennesker oppe nord fra og gjorde dem til enten det ene eller det andet.
Kommentar by Hanzi — 17. januar 2012 @ 15:48
Hvad siger I så? De er SÅ søde: http://www.afrointroductions.com/Norwegian/?ovchn=GGL&ovcpn=Norwegian+Norway+Content+Flash+Ads+African+Woman&ovcrn=Flash+Ad5&ovtac=PPC&gclid=CIObx92l160CFStYmAod2UmvlA
Halvdelen af dem er muslimer, den anden halvdel er kristne. De kan ikke selv gøre for det. Der kom nogle mærkelige mennesker oppe nord fra og gjorde dem til enten det ene eller det andet, lidt lige som os selv heroppe i Nordeuropa i øvrigt.
Kommentar by Hanzi — 17. januar 2012 @ 16:04
En ekstra opgave til censuren:
Muslimerne yngler som rotter.
Det er et dokumenteret faktum, at muslimernes vigtigste bidrag til det danske samfund er voldtægt, narkohandel og socialbedrageri.
Islam er en dødelig virus, og hver eneste muslim medbringer smittekimen overalt.
Kommentar by Flexfeber — 18. januar 2012 @ 01:18
# 57 Stefan Klit Søndergaard.
LOL du kan så lette arbejdet for tankepolitiet og selv indbetale de 3- 4000 kroner du nu skylder
Jeg tror jeg vil tage den gamle finte med en bøde kasse op igen, hver gang jeg får “urene” tanker om multikulturen så er ryger der lige en femmer i kassen
Kommentar by Santor — 18. januar 2012 @ 04:29