21. marts 2012

Toulouse-manden er ‘en fransk Anders Breivik’, lyder det på TV2 News – trods Mohammed-faktor på 100

I journalistiske kredse tales der meget om dækningen af Breivik-sagen. Det var en journalistisk fadæse, at medierne tog en Jihad-gruppes tilståelse af massakren for gode vare, og på den måde rettede opmærksomheden mod muslimer – helt ubegrundet. Det nåede mig bekendt aldrig den trykte presse. Herunder lidt fra forsiden af dagens BT – “Jagter nazi-soldater”.

(BT, 21. marts 2012)

I sidste uge myrdede en mand på scooter tre personer ved to episoder, heriblandt to arabere der gjorde tjeneste i den franske hær. Mandag eftermiddag angreb samme en jødisk skole, og skød her fire børn, blandt andet 8-årige Miriam Monsonego der i lighed med de øvrige blev skudt gennem hovedet.

Trods metoden, så kan man på baggrund af ofrenes etnicitet hurtigt udelukke, at gerningsmanden skulle være en fransk udgave af Anders Breivik. Trods dette, så har medierne i de to sidste dage ikke talt om andet, og selv efter det kom frem at politiet mistænkte nationalsocialister, så fabler medierne videre om ‘højreradikale’.

Tidligere på eftermiddagen talte TV2 News stadig om “En fransk Anders Breivik”, og det sågar fra live-reportagen fra det boligområde hvor den mistænkte 24-årige fransk-agerier Mohammed Merah har forskanset sig.

Ritzaus Bureau har flere detajer om gerningsmanden, men glemmer helt det oplagte – hans religion. Han er muslim. Muhammed-faktoren er 100.

Live-stream via Russia Today.

(TV2 Online, 20. marts 2012: Leder efter morder blandt højreradikale)

Franske BFM TV oplyser, at gerningsmanden var involveret i ‘Forsane Alizza’, en forening der har til formål at bekæmpe islamofobi. I den forbindelse må man som højreorienteret understrege, at ikke alle ‘anti-islamofober’ er voldelige.

“»Han kom til vores hjem, råbte og slog. Han sagde, at jeg var ateist, og at jeg kom til at betale som alle franskmændene. Han blev ved med at gentage, at han var en mujahedin, og at han ville dø som martyr. Forinden ville han udslette alle, der dræber muslimer, fra Jordens overflade«, siger kvinden om sit møde med den nu terrormistænkte.” (Politiken, 22. marts 2012)

(Jyllands-Posten, 21. marts 2012: Europas ekstreme højre skyder igen)

(Ekstra Bladet, 21. marts 2012: Jager en fransk Breivik)

(BT, 21. marts 2012, s. 24-25: Nynazist mistænkt for massakre)

Interessant detalje i onsdagens Metroxpress.

“Der er store spekulationer om, hvorvidt tre franske tidligere faldskærmssoldater, der blev bortvist fra den franske hær i 2008 for nynazistiske sympatier, er mistænkt i sagen. Den franske avis Le Point har offentliggjort et billede, hvor de tre poserer med et nazistisk flag. Soldaterne var udstationeret i byen Montauban, hvor de tre første mord fandt sted.

Det franske nyhedsmedie TF1 News har imidlertid angiveligt talt med en ’kilde fra politiet’, der skal have sagt, at de tre er frifundet i sagen. Denne oplysning er dog ikke bekræftet endnu.

Tidligere i dag kommenterede Claude Guéant over for BBC på snakken om de bortviste soldater:

»Der har været henvendelser omkring soldater, der er blevet bortvist fra hæren og måske ønsker at søge hævn… som muligvis har givet udtryk for nynazistiske holdninger. Det er en del af efterforskningen, men den bliver ikke nødvendigvis prioriteret over andre dele.«”

Bemærk iøvrigt, at medierne helt har droppet racisme-vinklen. Jespersen & Pittelkow opridser på Den Korte Avis – Pinlig journalistik om franske mord.

“Hans anholdelse sætter de journalister, der har serveret løs snak om motivet til mordet, i et beskæmmende lys. Det gælder også visse danske journalister, med de to store tv-kanaler i spidsen. De havde kolporteret løse formodninger om, at man skulle finde gerningsmanden i et racistisk og nynazistisk miljø. Disse formodninger blev begrundet med ofrenes baggrund:

Når morderen gik efter både jøder og muslimer, kunne man formode en racistisk baggrund, hed det.

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/35432/trackback

142 Comments »

  1. Nu igen! Jeg kommer til at tænke på:
    Based on a true story… Cirka.
    http://www.uriasposten.net/archives/35169

    Kommentar by Viking — 21. marts 2012 @ 14:31

  2. P77.dk havde sikkert håbet på det første….

    Kommentar by Spinner — 21. marts 2012 @ 14:50

  3. I det mindste turde I da ikke udtale jer før I var sikre denne gang, så lidt fremskridt og selvransagelse er der da at spore.

    Kommentar by Polyb — 21. marts 2012 @ 14:50

  4. Men en ting har han tilfælles med Breivik: han lider af den paranoide vrangforestilling, at der pågår en krig mellem islam og vesten, og at der derfor må udføres vold, terror, drab. De radikale højrenationale og de radikale islamister spejler hinanden i en uhyggelig dødedans. Ak!

    Kommentar by Lars Nielsen — 21. marts 2012 @ 14:52

  5. Hvornår vedtages der en lov mod IDIOT-JOURNALISTER ????????

    Igår hørte og så jeg de sædvanlige røde “journalister” og deres indkaldte “specialister” udbrede sig om deres ØNSKE-SCENARIE:
    En HVID BREIVIK-KLON !!!!!!!!!!! (Endelig ikke en muslim). En sådan islamist ville totalt bombe deres dagsorden.

    Så, idag blev det fastslået, at det er en FANATISK ISLAMIST, hvilket normale mennesker gættede på, fra starten.

    Hvor er de dog sørgeligt forudsigelige, tumperne.

    Kommentar by ramses-2 — 21. marts 2012 @ 14:56

  6. […] Investigators identified the IP address he used — that of his mother — because he was already under surveillance for radical Islamist beliefs. “We knew, and that is why he was under surveillance, that he had travelled to Afghanistan and Pakistan.” The telephone of the man and his family was tapped from Monday. Merah has a criminal record in France. French school shooting suspect will surrender for killings ‘in name of al-Qaeda’ to end siege Toulouse-manden er ‘en fransk Anders Breivik’, lyder det på TV2 News – trods Mohammed-faktor … […]

    Pingback by Toulouse: Mohamed Merah, algierer, salafist « Snaphanen — 21. marts 2012 @ 14:56

  7. @Polyb

    Alle inkl. hele venstrefløjen tænkte islamisk terror, da bomben og myrderierne gik løs i Norge.

    Kommentar by Jones — 21. marts 2012 @ 14:56

  8. > Polyb

    Hvad har jeg gjort forkert?

    Kommentar by Kim Møller — 21. marts 2012 @ 14:59

  9. Så er den naive nyttige idiot snøvle snot “ungen” polyb på banen, med noget selvransagelses vrøvl, ved denne uoplyste klat polyb hvad ordet betyder, næppe….

    Kommentar by li (islamonausea lidende) — 21. marts 2012 @ 14:59

  10. Polyb: Man kunne nemt have en begrundet mening for flere dage siden, – hvis man altså fulgte franske medier – og det var også i orden at fremsætte den:

    http://snaphanen.dk/2012/03/20/toulouse-mohamed-merah-24-ar/

    Mordene i Montauban kunne have været af hvem som helst – selvom et angreb på netop det regiment fik alarmklokkerne til at ringe her for seks dage siden. Men ved at myrde jøder i Toulouse, indkredser han sig selv både geografisk og motivmæssigt: Franske højreekstremister har aldrig udvist en sådan brutalitet. 2) Han er lokal med al sansynlighed. Resten er et job for politiets analytikere og computere. Merah blev sporet via sin bors IP adresse, da han ville handle med den første dræbte soldat på Frankrigs Den Blå Avis – Le bon Coin. I Sverige heddet det Gulasidorna. Han forsøgte endda at uploade sin videos af mordene på nettet. Han har prøvet at melde sig både til den franske hær og til Fremmedlegionen, men er blevet afvist.

    Kommentar by Snaphanen — 21. marts 2012 @ 15:00

  11. Ifølge de foreliggende oplysninger er massemorderen ikke blot muslim. Han er en fundamentalistisk muslim, nemlig salafist. Han er åbenbart også terrorist med tilknytning til al-Qaeda.

    Man må håbe, at politiet fanger ham levende, så han kan blive stillet for en domstol.

    Kommentar by Holgers ven — 21. marts 2012 @ 15:11

  12. Dansk presse, og udenlandsk for den sags skyld, er til grin. Hvordan kan man skrive nyheder når man konsekvent tager 100% fejl når man skal skrive om etnicitet af gale mordere.

    Kommentar by Santor — 21. marts 2012 @ 15:11

  13. Åh ja hvordan kunne de dog ikke vide han var socialist..øh mø islamist…øh nå nazist grrr… ja venstreorienteret ihvertfald

    Venstreorienterede>Islamister,socialister,nazister,”centrumdemokrater”
    Højrefløjelsblød>nyliberale,gammelkonservative,liberale,neofolkepartister,ghandi,danskernes parti

    Kommentar by Peter P — 21. marts 2012 @ 15:13

  14. @4 ramses-2
    Fakta er, at vi ingen journalister har, vi har kun enfoldige socialist latterlige sjovnalister.

    Uvidende politiske korrekte sjovnalister, der taqiyya misinformere befolkningen.

    Simple floskel skrivere, elendige socialpamper, bange dhimmier, spejlæg, uduelige hundehoveder, fordummende ligegyldigheder, overfladisk hønse snak, rystende pludderhøns, femi -AFArter, kort sagt naive nyttige IDIOTER.

    Kommentar by li (islamonausea lidende) — 21. marts 2012 @ 15:17

  15. Ja, efter den hidtidige medieomtale var der var nok nogle røde tosser, og deres venner i medierne, der havde håbet på en “højreradikal”. Nu forsøger de så behændigt at undgå at nævne, at der er tale om en gal muslim. Dobbelte standarder, siger jeg bare.

    Gud ved hvordan alle dem der skriger på tolerance i Århus i disse dage tænker? Med det de har udtalt til lokalpressen, ift. “højreorienterede”, så er den logiske slutning jo, at Islam fører direkte til tragiske hændelse som dem i Frankrig!

    Kommentar by Kvik — 21. marts 2012 @ 15:18

  16. @Kim Møller
    Ikke noget. I ventede jo denne gang – i modsætning til eksempelvis Lars Findsen på Crack der dummede sig gevaldigt under Breivik forløbet.

    @Snaphanen
    Franske højreekstremister har aldrig udvist en sådan brutalitet.

    I beg to differ:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Masada_Action_and_Defense_Movement
    http://en.wikipedia.org/wiki/Charles_Martel_Group

    Kommentar by Polyb — 21. marts 2012 @ 15:22

  17. Deadline 22.30’s dækning i går var helt utilstedelig. Adam Holm må have slået hovedet, da han planlagde udsendelsen.

    En nærmere undersøgelse værd, Kim….

    Kommentar by Le Chiffre — 21. marts 2012 @ 15:23

  18. Polyb

    Vis dig, Peter P og Holgers ven skulle opleve selvransagelse, så skal vi andre nok lave en indsamling til jeres billetter! God rejse! :)

    Kommentar by Viking — 21. marts 2012 @ 15:24

  19. Mohammed Mehra har også et alenlangt synderegister fyldt med vold, røveri, fusk og svindel i en alde af kun 23.

    Han er faktisk en typisk kriminel indvandrer der igen og igen har mødt et eftergivende system. Hvordan kan man dømmes igen og igen og være på fri fod?

    Jeg bliver helt nervøs ved tanken om de knap 1000 unge der er aktive i bandekrigen… det her kan inspirere dem…

    Læg også mærke til: “Han var sådan en god dreng, forstår det ikke…”, “Han var altid hjælpsom og venlig…”, “Han har aldrig sagt noget om Palæstina..”… “Han havde problemer på hjemmefronten” osv. det ruller allerede

    Nu skal vi forstå morderen, sætte os i hans sted, ind i hans følelsesliv. Ham som satte en pistol for panden af en 7-ÅRIG og trykkede så hjernen splattede ud over skolegården! Skam jer venstrefløjen og kulturradikale, SKAM JER!

    Kommentar by Frank P — 21. marts 2012 @ 15:31

  20. #14 Polyp

    Du er en snydetamp og falskspiller. Du kan ikke engang referere en Wiki artikel loyalt.

    Over den første artiklen står der højt og tydeligt

    “The topic of this article may not meet Wikipedia’s general notability guideline. Please help to establish notability by adding reliable, secondary sources about the topic. If notability cannot be established, the article is likely to be merged, redirected, or deleted.”

    Over den anden Står der, lige så højt og tydeligt

    “This article needs additional citations for verification. Please help improve this article by adding citations to reliable sources. Unsourced material may be challenged and removed”

    Det er et velkendt faktum at røde svin, over hele verden, forsøger på at forfalske historien.

    Kommentar by Santor — 21. marts 2012 @ 15:35

  21. Når nu ca 99,9% af al terror i verden begås af muhammedaner, så skulle man da være en naiv “ung” mor karen dum som en hæk, for at blive ekstrem overrasket over, der igen-igen er tale om muhammed jihad udryddelse af vantro igen-igen.

    Derfor undre det mig meget, at første undersøgelse altid rettes imod de grupper der statistisk udgør kun 0.01% chance for at gernings personerne skal findes der.

    Husk på, alle muhammedaner oplæres til at opdele alt i halal og harem og vi vantro er absolut harem for alle muhammedaner.
    Vi vantro er ofrene for idiotien islam og islam tilhængerne er ofre for deres egen idiotiske ideologi islam.

    Alle bør kritisere islams modbydelige menneskesyn.

    Kommentar by li (islamonausea lidende) — 21. marts 2012 @ 15:37

  22. Santor

    “Det er et velkendt faktum at røde svin, over hele verden, forsøger på at forfalske historien.”

    Helt enig! Det forklare også Polyb, Peter P og Holgers vens propaganda kampagne her på Uriasposten!

    Kommentar by Viking — 21. marts 2012 @ 15:42

  23. @Santor
    Hvad mener du er forkert ved de to artikler? Har disse episoder ikke fundet sted?

    @li
    Når nu ca 99,9% af al terror i verden begås af muhammedaner, så skulle man da være en naiv “ung” mor karen dum som en hæk, for at blive ekstrem overrasket over, der igen-igen er tale om muhammed jihad udryddelse af vantro igen-igen.

    Derfor undre det mig meget, at første undersøgelse altid rettes imod de grupper der statistisk udgør kun 0.01% chance for at gernings personerne skal findes der.

    Sæt dig nu ind i talene for Europa før du dummer dig mere end nødvendigt.

    Kommentar by Polyb — 21. marts 2012 @ 15:42

  24. @Polyb
    “I ventede jo denne gang”

    Jeg tror ikke, der er noget “I”.

    Kim Møller bestemmer selv, hvad han skriver.
    Andre (herunder LFPC) bestemmer selv, hvad de skriver.
    Også du.

    Kommentar by Ole — 21. marts 2012 @ 15:43

  25. li (islamonausea lidende)

    Ja, det er “sjovt” som de altid kan miste evnen til at bruge statistik i den slags situationer!

    Kommentar by Viking — 21. marts 2012 @ 15:46

  26. @16 Santor
    Jamen, den uvidende polyb kender altså heller ikke ordet kildekritik eller moské har den uoplyste polyb hørt ordet omtalt her på siderne, men polyppæn ved bare ikke hvad ordet betyder.
    Så derfor oplever vi igen-igen den naive “unge” polypus bruge bevidst forkerte løgne.

    Kommentar by li (islamonausea lidende) — 21. marts 2012 @ 15:48

  27. Mohammed Mehra sidder stadig forskanset i sin lejlighed. Man forventer vel i bedste loonie-stil stadig at kunne tale ham til fornuft. “Det er ikke for sent endnu, han kan stadig indgå positivt i det franske samfund…”

    Kommentar by Frank P — 21. marts 2012 @ 15:51

  28. Guardian (svarer til Politiken/Information):

    Monday …. ” we must marginalise and censor islamophobe talking about indigenous community concerns on immigration and integration which lead to this atrocity and use this opportunity to crush the “fright”.

    Wednesday …. we must call for community cohesion and show understand and talk with the muslim community to show understanding of their concerns which lead to one of them feeling forced to carry out these sad acts in reaction to right wing oppression.”

    Kommentar by Frank P — 21. marts 2012 @ 15:55

  29. #21. Polyp

    Hvad er det ved Wiki`s disclaimer du ikke forstår ?

    Kommentar by Santor — 21. marts 2012 @ 16:00

  30. plop plop polyp galopløb

    altid total ligegyldig debat, når han deltager

    Kommentar by tavsen — 21. marts 2012 @ 16:05

  31. 17. Frank P

    Ja fuldstændig enig det er nærmest helt Sørinisk(godtfredsen)…

    Kommentar by Peter P — 21. marts 2012 @ 16:06

  32. @polyp
    “Sæt dig nu ind i talene for Europa før du dummer dig mere end nødvendigt.”
    Nu ved jeg så ikke hvad det er for nogle taler for Europa, jeg skal sætte mig ind i :-D

    Men jeg taler altså om den verdens omspændende muhammed terror, som antals mæssigt ligger så højt, så at alle andre ikke-islamiske terror angreb snart er letter at tælle, end de utallige uendelige mange muhammedanske terror angreb.

    Forstår du nu hvad jeg siger til dig, eller vil du underbygge din terror statistik med ét eneste eksempel, hvor en gangstativs vaklende pensionist har knaldet sin håndtaske i hoved på en muhammedaner!

    Kommentar by li (islamonausea lidende) — 21. marts 2012 @ 16:07

  33. #26 Tavsen.

    Mon ikke det er Allan der går igen, han havde også et besynderligt forhold til dokumentation.

    Kommentar by Santor — 21. marts 2012 @ 16:09

  34. @Santor
    Hvad er det ved Wiki`s disclaimer du ikke forstår ?

    Hvad er det ved grupperingerne og episoderne du er i tvivl om?

    @tavsen
    Så er det heldigt vi får nogle virkeligt interessante og debat-bidragende indlæg fra din hånd til at kompenserer.

    @li
    Nu ved jeg så ikke hvad det er for nogle taler for Europa, jeg skal sætte mig ind i…

    Nej gud forbyde at du rent faktisk skulle sætte dig ind i noget før du udtaler dig – du kunne jo risikere at komme til at sige noget brugbart.

    Kommentar by Polyb — 21. marts 2012 @ 16:11

  35. Hvis i har muligheden så snup en tur til LALA-land i dagens JP, hvor en PK journalist skriver om den udbredte højrefløjsmyderi. Mon ikke hun er lidt træt af at komme så hurtigt ud af startblokken på denne sag.

    Kommentar by broholm (ordblind) — 21. marts 2012 @ 16:17

  36. Polyb

    Vær venlig at berige os med noget statistik omkring muslimsk, venstreorienteret og vis det er muligt noget højreorienteret/nationalt terror. På forhånd tak!

    Kommentar by Viking — 21. marts 2012 @ 16:25

  37. @polyt

    “Nej gud forbyde at du rent faktisk skulle sætte dig ind i noget før du udtaler dig – du kunne jo risikere at komme til at sige noget brugbart.”

    Se, denne sætning kunne være en selvransagelses konklusion fra polyb :-D

    Kommentar by li (islamonausea lidende) — 21. marts 2012 @ 16:28

  38. #30 polyp

    Jeg interesserer mig slet ikke for indholdet af dine links. Jeg forholder mig udelukkende til din uhæderlige tilgang til den “dokumentation” du fremlægger og som Wiki på godt dansk kalder “løgn og latin” der er nemlig ingen dokumentation.

    @ alle andre.

    Det er den måde de røde svin altid har løjet og altid vil lyve overfor folk der enten ikke gider, har tid eller muligheder for at kontrollere deres påstande. Derfor er det vigtigt at kontrollere de røde svin oplysninger på alle planer. De skal ikke have lov til at slippe af sted med deres løgne.

    Kommentar by Santor — 21. marts 2012 @ 16:39

  39. li (islamonausea lidende)

    “Se, denne sætning kunne være en selvransagelses konklusion fra polyb”

    Ja! Jeg tror desværre at Polyb, Peter P og Holgers ven har travlt med at lege internet ravne! :)

    Kommentar by Viking — 21. marts 2012 @ 16:43

  40. Jeg er bare almindelig dødelig taxa-chauffør, som surfer lidt på nettet og lytter til internet-radio (dog på flere sprøg), ikke en højt-uddannet journalist. Men hvordan de kom til konklusion: sorte/arabiske franske slodater+jødiske børe og lærer=gerningsmanden må være BREIVIK.fr
    Allerede for flere dage siden spidsede jeg mine øre da jeg læste på Le Monde at soldaterne er lige kommet tilb. fra Afghanistan! Enhver tvivl om forbryderens/terroristens ophav forsvadnt for mig da jeg læste om de grusomme billdere fra skolens CCTV: han jagtede koldblodig den lille pige i skolens gang, hold hende fast i håret og trykkede af med hans Glock… så gik våben i baglås og han stak det i lommen. Så trak han trommel-revolver fra en anden lomme og skød lille-pigen i hoved, quelle horroeur! Jo, hvoar har vi set sådan moralsk aftumpedhed siden Auschwitz’ SS ??? Var der ikke noget for nylig om hans tros-fæller som trængte ind i børne-værelse i en kibutz og kød børn i deres små senger mellem bamser og LEGO-klodser? Ca. kl. 19:00 igår var der for mig ingen tvivl – han VAR GAL MUSLIM, en ægte søn af hans forbyrderiske pædofile profet!

    Kommentar by Oldo — 21. marts 2012 @ 16:44

  41. @35 Viking
    Enig ;-)
    Sådanne nogle gøgeunger!!!

    Kommentar by li (islamonausea lidende) — 21. marts 2012 @ 16:47

  42. Santor

    Ja, de er værre end deres helt og forbilled Joseph Goebbels!
    Det er med den slags værktøj de kører Danmark i sænk!

    Kommentar by Viking — 21. marts 2012 @ 16:50

  43. Sådanne nogle gøgeunger!!!
    betyder det så, at udgydelserne er gøgemøj?

    @ Oldo
    fint indlæg, men du glemmer, de er gode ved børn!

    Kommentar by tavsen — 21. marts 2012 @ 16:54

  44. 36. Oldo

    Har du noget dokumentation for, at de dræbte soldater har været udsendt til Afghanistan? Det vil jeg nemlig tillade mig at tvivle på!

    Eller Irak for den sags skyld!

    Kommentar by Peter P — 21. marts 2012 @ 16:59

  45. Polyb:

    “I det mindste turde I da ikke udtale jer før I var sikre denne gang”

    Hvis du går tilbage i Urias´ kommentarspor vil du faktisk finde, at jeg købte historien om at det skulle være de nationalsocialistiske eks-soldater der stod bag. Jeg havde mine tvivl, men det så ret plausibelt ud.

    I sommers afviste jeg allerede før man hørte noget om Utøya, og mens medierne stadig talte om at en eller anden muslimsk gruppe havde taget ansvaret, at bilbomben i regeringskvartert var plantet af muslimer. Dengang troede jeg også, at der var tale om nazister.

    Kommentar by Henrik — 21. marts 2012 @ 17:05

  46. Polyb:

    “I beg to differ:”

    Kan du udpege præcist hvor i de to artikler du poster, der er henvisninger til attentater mod skoler, målrettet nedskydning af småbørn?

    Kommentar by Henrik — 21. marts 2012 @ 17:13

  47. Til Polyb: Jeg er dødtræt af dine bortforklaringer!

    Du skylder mig stadig et svar på dit forsøg på at undvige for din retfærdiggørelse af overfald på nogle højreorienterede. Se nedenstående link, Note 39:

    http://www.uriasposten.net/archives/21116

    Kommentar by Franz — 21. marts 2012 @ 17:15

  48. > 14. polyb

    De døde er blevet begravet i Israel i dag. Nu må man håbe, at israelerne ikke lader deres vrede gå ud over uskyldige palæstinensere.

    Kommentar by Holgers ven — 21. marts 2012 @ 17:24

  49. Nu må man håbe, at israelerne ikke lader deres vrede gå ud over uskyldige palæstinensere.

    Det gør de aldrig, israelerne (jøderne) er civiliserede mennesker.

    Kommentar by Henrik R Clausen — 21. marts 2012 @ 17:31

  50. > Peter P: Tja, det fremgår af samtlige seriøse nyhedsmedier i Frankrig og Tyskland, at de dræbte soldater tilhørte et regiment, der havde været udsendt til Afghanistan. Men det er sikkert ikke godt nok for dig?

    Terroristen mener i øvrigt i sin forskruede verden, at hans myrderier skyldes Frankrigs militære tilstedeværelse i Afghanistan samt et eller andet hævnmotiv som følge af palæstinensiske børn.

    At to af de dræbte soldater var af nordafrikansk afstamning (gerningsmanden er selv af algerisk afstamning), skal man nok ikke lægge noget særligt i.
    Muslimske terrorister har sjældent haft skrupler over at myrde andre muslimer, selv deres eventuelle landsmænd.

    Kommentar by Henrik Petersen — 21. marts 2012 @ 17:35

  51. @ Polyb

    Hvis du var sur over Utøya reaktionen på Uriasposten, hvad synes DU som om, at licensfinansierede public service medier så sent som for 4 timer siden fortsat gav “højreradikale” (alle til højre for Liberal Alliance, åbenbart) skylden for nedskydningerne af sagesløse skolebørn ?

    Uriasposten er blot en blog.

    TV2 er landets næstsstørste medie.

    Er du ikke bekymret ?

    Svar udbedes, Frøken Hit-n-Run.

    Kommentar by Kbh — 21. marts 2012 @ 17:38

  52. Hvis man vil blande Breivik ind i fortællingen, er de 3 første mord, det det nærmeste man kan komme en analogi. Her drejer det sig med stor sandsynlighed om muslimer, der er gået i de vantros tjeneste.

    Kommentar by Menig 442 — 21. marts 2012 @ 17:40

  53. Hvor er det dog synd for TV2 og andre journalister, naar virkeligheden ikke følger deres venstresnoede ideologiske drejebog.

    Kommentar by Sailor — 21. marts 2012 @ 17:41

  54. 45.

    Israelere er ikke jøder Henrik R Clausen!!!

    http://www.freewebs.com/jewsagainstzionism/

    http://www.jewsagainstzionism.com/

    Kommentar by Peter P — 21. marts 2012 @ 17:43

  55. Det var kun Abel Chennouf der havde været i Afghanistan. Mohamed Legouad havde været med i forskellige operationer i Afrika. Måske Libyen? Præcis hvor har jeg ikke kunne finde et præcis svar på. Det første offer, Imad Ibn Ziaten, det var ham der ville sælge en motorcykel og havde haft kontakt med gerningsmanden på internettet, havde oplyst at han var soldat, men ikke givet sit navn.

    Kommentar by Michael Jensen — 21. marts 2012 @ 17:53

  56. Kim har ret i sin kritik. Det værste er måske, at når man fulgte hvad der foregik på gængse franske medier – ikke nødvendigvis de højreorienterede ( men Slate, Le Point osv.), var hvor lidt af de fakta der kom frem – ikke mindst om det første mord – og blev bragt videre i de danke medier. Problemet er ikke bare bias, men simpelthen er dækningen af udenlandske forhold generelt er ualmindelig ringe; det gælder også når Ritzau oversætter telegrammer andre steder fra, det virker som om at deres oversættere intet ved om de lande de oversætter telegrammer fra.

    Kommentar by Niels Christenen — 21. marts 2012 @ 17:54

  57. @ Peter P

    Værsgo. Her er din sut. Du havde tabt den.

    Kommentar by Michael Jensen — 21. marts 2012 @ 17:57

  58. > 45. Henrik R Clausen

    “So maybe Israel should level Gaza as payback for this attack ?”

    (kommentar i Jerusalem Post for en time siden)

    Kommentar by Holgers ven — 21. marts 2012 @ 17:58

  59. 50: Israels befolkning består for ca. 3/4-dels vedkommende af jøder, og for ca. 1/4-dels vedkommende af arabere, som sjovt nok foretrækker – aldeles frivilligt, ingen tvinger dem – at leve i Israel frem for blandt deres arabiske ‘brødre’.

    Ikke så mærkeligt, idet der ikke eksisterer et eneste arabisk land eller landområde, der ikke er svært dysfunktionelt, hvor befolkningen ikke udretter noget som helst udover børnefødsler en masse, og hvor de rige arabiske lande kun er rige som følge af olien, ikke på grund af egen flid eller produktion.

    Hermed den sidste serviceinfo fra min side til Peter P. Måske skulle Peter P. selv forsøge noget nyt: At finde statistik og dokumentation på egen hånd. Men det bliver måske for intellektuelt udfordrende?

    Kommentar by Henrik Petersen — 21. marts 2012 @ 17:59

  60. Ja, og så stod der Sarkos PK udenrigsinister Alain Juppe i Jerusalem og prøvede at bortforklare at fansk politi ikke fanget terroristen(e) tidligere. Det var såååå patetisk, ikke engfang hans Yarmulke sad på plads: nej, de (myndighederne) var ikke skyld i at manden kune gå rundt og myrde løs… det kunde sker jo enhver politstyrke verden, ikke? Og det er denne attitude der driver mig til vanvid: hvad så hvis man ikke var så hanged-up på soldaternes ethnicitet (sorte/arabiske franske soldater) og derfor søgte efter den usynlige racist/Breivik eftflgr. og heller så på den anden ende af radikal spektrum – på salafisterne… Og der var nok ikke nogen mere fremtrædende end Mohamed Merah‎ i Toulouse, vel? Måske i hele Syd-Frakrig? Hvor mange folk deltog i bombningen i Afganistan i 2007, taget til fange, sat i spældet i Kandahar for så at blive befriet med 400 andre Taliban i James-Bonds-agtig angreb på fængsel i 2008? Ja, hvis man så lidt i en anden retning, som man sagde i gamle britiske kolonier: “Round up the usual suspects“, så har nok de 3 børn og deres lærer (og far) været nok i live idag!
    Og heri ligge den største fare i PK for Europa: man opfatter og bedømmer verden efter ideologiske briller, ikke efter sunde, æld-gamle instinkter. Man ville helst ikke skaffe Mme. M. Le Pen flere vælgere (og det vil nu ske BIG TIME!), så man ledte febrilsk efter Breivik.eu

    Kommentar by Oldo — 21. marts 2012 @ 17:59

  61. Franz

    Ja, Polyb (Peter P & Holgers ven) skylder mange svar! ;)

    Henrik Petersen

    “og hvor de rige arabiske lande kun er rige som følge af olien, ikke på grund af egen flid eller produktion.”

    Sørgeligt, men sandt!

    Kommentar by Viking — 21. marts 2012 @ 18:05

  62. > Kbh

    Jeg bloggede ikke om Oslo-massakren før skyldsspørgsmålet var afklaret. Var på ferie…

    Kommentar by Kim Møller — 21. marts 2012 @ 18:12

  63. Var det ikke noget med, at adskillelige Israelske bloggere og sågar en leder i en Israelsk avis nægtede og have medfølelse og medlidenhed med Norge og ofrene efter Breivik sidste år???

    http://www.information.dk/274498

    Så meget endda, at den Israelske regering måtte komme med undskylninger, dog ikke særligt officielt…

    http://www.jpost.com/Opinion/Editorials/Article.aspx?id=232535

    Jo de er i sandheden civilicerede zionisterne…

    Ps. ikke et ondt ord om rigtige jøder.

    http://www.jewsagainstzionism.com/index.cfm

    Kommentar by Peter P — 21. marts 2012 @ 18:16

  64. Århus Stiftstidende har plastret hele netforsiden til, med en uredigeret og ukommenteret videregivelse, af den socialdemokratisk borgmesters tale ved demonstrationen for “mangfoldighed”. Det lykkes naturligvis den klamme socialdemokrat, at nævne Brevik men han undlader bevidst at nævne muslimen Mehra.

    P4 har hele eftermiddagen opfordret folk til at komme til demonstrationen (vendingen er “som sagt er der plads til flere hernede…”) men jeg ville gerne have et lidt mere uvildigt referat derfra.ER der nogen der har set det ?

    Kommentar by PerH — 21. marts 2012 @ 18:17

  65. Handler det nu om en gættekonkurrence, hvem der gætter rigtigt først og sidst? Den islamiske trussel lurer overalt, kig bare på Danmark og de terrorsager der har været.
    Selvom denne her morder havde været nynazist ville den islamiske trussel selvklart ikke forsvinde.
    Den forsvinder ALDRIG, uanset hvor meget medierne ønsker at placere skyld og ansvar, og sandsynlighed på de ekstreme højre-radikale grupper. Uden tvivl er de også voldsparate og terrorparate, blot i en langt mindre målestok end islamisterne.

    Med Islam kommer en pakke, og der må man kigge på hvilke lande disse muslimer kommer fra, for at se hvilken pakke man får.

    Er islamisterne mon misundelige på Breivik og vil prøve at overgå ham? Sådan kan man spekulere så meget.

    Hvad føler muslimerne i Danmark, angående denne algier? Støtter de ham, sympatiserer de en lille smule? Jeg er ikke i tvivl om at de inderst inde ser Islam og islams kald, og “forstår” at han kæmper for retfærdighed og Islam, i en eller anden grad.
    Når de er blevet indoktrineret i Islam helt fra barnsben, er der ikke langt til at sympatisere med islamiske “kæmpere” i den ene eller anden form. Tro mig der er ikke langt, og hans handlinger kan og vil drejes i retning af at han gjorde noget godt for Islam. Det skal man ikke tvivle på.
    Når alt kommer til alt, så vil det nok skorte på anti-islamiske demonstrationer i Danmark og i Frankrig for den sags skyld, mangfoldighed og tolerance er så meget uendeligt nemmere at nå til enighed om.

    At forstå de rigtige problemstillinger, og konfrontere dem er så langt væk, desværre. Pseudoproblemstillinger er meget nemmere at forholde sig til og bekæmpe.

    Hvornår kommer der store demonstrationer i Frankrig imod Islam, og hovedårsagen til al islamisk terror, nemlig islamisk erobring og dominans?

    Det samme med Israel for den sags skyld. Jøderne har været dhimmier i Islam i århundreder.
    Hvor mange muslimer i Frankrig forstår den jødiske kamp og sympatiserer med den?
    Forstår præcis hvorfor jøderne altid føler sig som undermennesker ift muslimer.
    At Israel blot er en reflektion af jødernes status i Islam?

    Man skal have været et undermenneske i et islamisk land for at forstå præcis hvor modbydelig denne religion er, og dets udøvere. Eller bare en ikke-muslim i de områder hvor sharia spøger, for at forstå hvilken ondskab man er oppe imod.

    Og tror man så stadigvæk på at denne terrorist ikke har opnået sympati for hans handlinger? Man skal bare nævne Israel, så har man allerede optjent bonuspoint uanset hvilken form for Islam man praktiserer.
    Men det bliver 99,99% ikke problematiseret i medierne, at hans handlinger har forståelse i (mit eget gæt) store dele af den islamiske verden, og også Danmark.

    Kommentar by endnu en vantro — 21. marts 2012 @ 18:17

  66. @ Møller

    Jeg tror dig, men det forhindrer ikke overraskende polyb i at bebrejde ‘posten og kommentarsporet.

    Kommentar by Kbh — 21. marts 2012 @ 18:20

  67. Indlæg efter 22 juli 2011 i en Israelsk netavis:

    »Nu må det være nok med den demagogi! Nordmændene og Europa er generelt meget antisemitiske. 100 mennesker blev dræbt, og hvad så? Der er 7 mia. flere i verden. Jeg har ikke medlidenhed med dem, de er mine fjender, de hader Israel, så de har selv bedt om det!« skriver en af Ynets læsere.

    Gadvist hvad en lignende kommentar om drabene i Frankrig havde afstedkommet fra andre læsere på Le figaro eller Le monde ???? Ja i zionist land blev den hædret og hyldet af de resterende zionist læsere.

    »Dagen inden viftede de med et skilt, der opfordrede til at boykotte os. Så jeg har ikke lyst til at vise empati. Beklager,« skriver en læser på Ynets hjemmeside.

    Kommentar by Peter P — 21. marts 2012 @ 18:28

  68. Og hvordan har palæstinenserne så reageret på, at det var en Islamist der brugte mord på palæstinensere som påskud for sine afskyelige handlinger? Jo de har såmænd allerede fra officielt hold været ude og sige, at den går ikke!

    – Hold palestinernes sak unna(Salem Fayyad)

    http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.8043962

    Og altimens øver zionisterne sig på krig mod Iran

    http://www.vg.no/nyheter/utenriks/midtosten/artikkel.php?
    artid=10079565

    Jo de er sandelig civiliserede de Zionister…vel nærmest ligeså civiliseret som Hamas, Al quaida og Assad…

    Kommentar by Peter P — 21. marts 2012 @ 18:44

  69. > Peter P

    Hvad er en kommentar til en artikel i en online-avis. Tidligere i dag skrev en fyr kaldet ‘Perker.ole’ følgende på Uriasposten: “jeg dræber hende og fuck jer alle dansker os perker har magten”.

    Hvad siger det om noget?

    Kommentar by Kim Møller — 21. marts 2012 @ 18:46

  70. Peter P
    “Jo de er sandelig civiliserede de Zionister…vel nærmest ligeså civiliseret som Hamas, Al quaida og Assad…”

    Ja eller flere af de forskellige venstreorienteret ekstremistiske grupper! afa osv :)

    Kommentar by Viking — 21. marts 2012 @ 18:49

  71. Man kan så håbe på flere ting:

    Fx at den danske ‘Boykot Israel’-forening holder meget, meget lav profil i den kommende tid.

    At Københavns bystyre, der entydigt forbinder hatecrimes med vold mod muslimer, hvilket faktisk er yderst sjældent i København (bortset fra når de muslimske bander slår hinanden ihjel, og tak for det!), begynder at fokusere på hatecrimes mod jøder.
    Jeg har flere gange opfordret gutmenschen som fhv. Klaus Bondam og andre at tage en kippa på og gå en tur ud ad Nørrebrogade/Frederikssundsvej. Ingen har taget mod udfordringen, sært nok.

    At politikerne begynder at overveje, om det nu også er en god idé at vente flere år med at trække soldaterne hjem fra Afghanistan. De evigt utaknemmelige muslimer hader os under alle omstændigheder.

    At den muslimske loonie i Toulouse får skudt knoppen af og bliver sendt til hajføde som hans idol bin Laden. Jeg kommer i hvert fald til at græde tørre tårer over det, og vil muligvis istemme ‘Hatikva’.

    Kommentar by Henrik Petersen — 21. marts 2012 @ 18:49

  72. 68 Kim Møller og 69 Hviking(du glemmer konstant et H når du skriver hvis)

    Jeg vil hverken associeres med “Perker.ole”, venstreorienterede ekstremistiske grupper, afa eller deslignende ! Og Kim kan du bare for en gang skyld slå fast, at jeg hverken er polyp eller andre af jeres plageånde det vrimler jo med paranoide kommentarer om, at jeg skulle være aka dit og dat!

    Jeg kan sende dig straffeattester og dokumentation for, at jeg ingen
    som helst politisk tilhørsforhold har af foreningsmæsig eller partimæsig karakter whatsoever eller nogensinde har haft det!!

    Jeg har op til flere gange stemt på enhedslisten og jeg ved godt, at det gør mig til forræder, Dhimmi og hvad ved jeg i jeres forskruede termonologi.

    Kommentar by Peter P — 21. marts 2012 @ 19:02

  73. Peter P

    Tak for informationen!

    Jeg troede ikke du læste mine indlæg! :)

    Kommentar by Viking — 21. marts 2012 @ 19:10

  74. Hadet og modsætningerne vokser støt i Europa.
    Det vil kulminere i en borgerkrig!!!
    Det vil være det bedste for alle parter, for politikerne har
    fejlet, så det basker.
    Lad dem blive de medskyldige i den borgerkrig, der skal rense
    dette land, som vi blev renset for tyske nazister!!!

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 21. marts 2012 @ 19:14

  75. Hm, lad os se: Blandt ‘Boykot Israel’-tosserne optræder minsandten også det såkaldte parti Enhedslisten. Sammen med alle mulige inferiøre ‘bevægelser’, røde fagforeninger og vore gode venner i SUF.

    Gruble-gruble? Hvem er det nu, der har PET-beskyttelse i Danmark? Jo, det har fx Naser Khader, Pia Kjærsgaard og Kurt Westergaard.
    Hvad har de tilfælles? Ikke meget, udover at muslimer hader dem.

    Og hvilke kendte muslimer har så PET-beskyttelse? Ahmed Akkari, nej. Abdul Wahid Pedersen, nej. Fati Abdullah (eller hvad han nu hedder), nej, Kalifat-fjolserne i hizb ut-tahrir, nej.

    Og hvad kan man så udlede af dette?

    Kommentar by Henrik Petersen — 21. marts 2012 @ 19:15

  76. Når Europa rammes af terror, så skal gerningsmændene som hovedregel findes blandt tre grupper: Venstreradikale, højreradikale eller islamister. Så enkelt er det faktisk!

    Kommentar by Robert R — 21. marts 2012 @ 19:16

  77. 73. Viking

    Jo da jeg er ikke ignorerende fornægter…

    Kommentar by Peter P — 21. marts 2012 @ 19:17

  78. Nå ja, glemte selvfølgelig, at den jødiske synagoge i København også er under politibeskyttelse, ud over at den har sine egne sikkerhedsfolk.

    Hvor mange moskéer i København har politibeskyttelse?

    Og igen, hvad kan man så lære af det?

    (Nej, ikke dig, Peter P., jeg tvivler seriøst på, at du er i stand til at tilegne dig viden.)

    Kommentar by Henrik Petersen — 21. marts 2012 @ 19:20

  79. 76. Robert R

    Ups der findes ikke højreradikale, det er socialister allesammen også nazister og islamister Uriasstavekontrol off..

    Kommentar by Peter P — 21. marts 2012 @ 19:22

  80. 78.

    Ja prøv selv og søg lidt på hvorfor den jødiske synagoge i kbh altid har haft tidsvarende høj sikkerhed helt tilbage til 40erne og ikke bare efter islamiske overgreb!!!!

    Kommentar by Peter P — 21. marts 2012 @ 19:28

  81. Peter P

    “Jo da jeg er ikke ignorerende fornægter…”

    Det glæder mig!

    Kommentar by Viking — 21. marts 2012 @ 19:30

  82. Peter P. er ikke’Polyb’. En meget grov beskyldning.

    Kommentar by Kim Møller — 21. marts 2012 @ 19:45

  83. Nå nu vil gøre min metaldetektor klar til imorgen hvor jeg skal ud og søge i den gode danske muld efter muslimske guldmønter fra den tidlige middelalder hvor de var fuldt ud brugbare som betalingsmiddel Danevang

    http://danskmuslim.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=47&Itemid=58

    http://videnskab.dk/kultur-samfund/afbildede-kaliffen-selv-muhammed-pa-monter

    Åhh ja åhh ja denne ekstremisering den blomstrer i fuldt flor både blandt islamister og utopiske neoromantikere….

    Kommentar by Peter P — 21. marts 2012 @ 19:49

  84. Skandale-kronik i Sverige: http://www.metro.se/kolumner/till-svar-kallas-jag-lilla-lisa/EVHlct!92JgL44YdAhZY/

    Voldtægtsmænd er “känslomässigt invalidiserad” (=følelsesmæssigt handikappet). Skrevet af Lisa Magnusson. Hun bryder sig ikke om at man opfordrer til udvisning af voldtægtsmænd.

    På hendes tweet skriver oprørte venstreloonies om hvordan onde mennesker hænger plakater op med “navn” og “billede” af en bestialsk voldtægtsmand der fik latterligt lav straf hvorefter kvinden der blev voldtaget begik selvmord.

    Det måtte jo komme: et gedigent forsvar for voldtægtsmænd.

    Kommentar by Frank P — 21. marts 2012 @ 19:56

  85. Lisa Magnusson synes det er synd for voldtægtsmanden og måske er det bare ”Inte så konstigt” (ikke så mærkeligt) at indvandrere voldtager.

    Kommentar by Frank P — 21. marts 2012 @ 20:02

  86. Før Breivik blev afsløret gættede medierne på islamistiske terrorister.
    Medierne bliver aldirg klogere.

    Kommentar by poul sørensen — 21. marts 2012 @ 20:06

  87. Falsk FN-propaganda fik Mehra til at gå i aktion:

    http://www.anorak.co.uk/316512/news/did-un-workers-anti-israel-tweet-provoke-mohammed-merah-to-murder.html/

    Khulood Badawi works at OCHA – the UN Office for the Coordination of Humanitarian Affairs – misbrugte sin position og spredte en falsk historie på sin twitter-konto som Mehra fulgte.

    Kommentar by Frank P — 21. marts 2012 @ 20:13

  88. > Peter P.: Og hvad er monstro årsagen til – efter din opfattelse – at ingen moskéer og ingen muslimer i Danmark har politibeskyttelse?

    Det kom du lige som lidt let hen over ved at henvise til, at synagogen har haft politibeskyttelse siden 40’erne. Formentlig dog ikke, da det danske politi under besættelsen blev interneret, eller kommer dette historiske faktum også bag på dig?

    Så måske kunne du – med din enorme viden – oplyse om, præcist hvornår i 40’erne, synagogen skulle have haft politibeskyttelse?

    Idet det næppe har været i begyndelsen af besættelsen, ejheller, da politiet blev interneret, næppe, da jøderne blev forfulgt af tyskerne og da overhovedet ikke efter besættelsen.

    Fortæl, fortæl, øs endelig ud af din viden…..

    Kommentar by Henrik Petersen — 21. marts 2012 @ 20:21

  89. Århus Stiftstidende har plastret hele netforsiden til, med en uredigeret og ukommenteret videregivelse, af den socialdemokratisk borgmesters tale ved demonstrationen for “mangfoldighed”. Det lykkes naturligvis den klamme socialdemokrat, at nævne Brevik men han undlader bevidst at nævne muslimen Mehra.

    Borgmesteren har tydeligt ikke læst EDL’s Formålserklæring. Det er altså ringe forberedt…

    Kommentar by Henrik R Clausen — 21. marts 2012 @ 20:43

  90. Henrik

    Send venligst dette til jeres borgmester (den dhimmi):

    http://h8.abload.de/img/toulouse_1ddvrz.jpg

    Han løb op, holdt hende fast i hendes blonde hår og skød derefter hjernen ud på hende.

    Kommentar by Frank P — 21. marts 2012 @ 20:51

  91. Du kunne også hægte på tagsne ‘journalistik’ generelt for den er i den grad ringe her i Danmark. Jeg gættede selv på, at det var islamistisk terror. Mord på jøder, børn, og soldater. De har ingen skrubler. Og tænk Frankrig af alle lande, hvor man dyrker multikulturalismen.

    Kommentar by Elutheria — 21. marts 2012 @ 20:55

  92. Aarhus borgmesteren er en Quisling!!!

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 21. marts 2012 @ 21:38

  93. 86. Henrik Petersen

    Måske jeg tog fejl! Men hvad gør det egentlig? Jeg har to jødiske navne! Jeg håber og tror på, at synagogen i krystalgade har og får al den beskyttelse den har behov for. Men antisemitisme er hverken bragt til Danmark med nazisme eller Islam, etniske danskere var nøjagtigt lige så fordømmende overfor jøderne helt op i 1920erne, som neoromantikerne er og har været overfor muslimer i de sidste 30 år. Ja faktisk er retorikken så enslydende, at man kunne skifte ordene muslim og jøde ud og man ville i mange tilfælde ikke vide hvad der var hvad.

    Jovist der er flere muslimer og andelen af vold fra dem overstiger ganske sikkert jødernes her i danmark igennem tiderne, men nasse retorikken muligheden for synagoge og moskeer er så enslydende at man skulle tro det var løgn. Og selv idag når Jøder fra mosaisk trossamfund fremfører, at retorikken mod muslimer er med til, at øge muslimernes antisemitisme, ja så får jøderne at vide fra neoromantikerne, at de selv er de største antisemitter!

    http://df-nyt.dk/?p=16641

    Kommentar by Peter P — 21. marts 2012 @ 21:43

  94. Havde det ikke været på sin plads, at Aarhus borgmesteren havde opfordret til eet minuts stilhed for at mindes de dræbte i Frankrig?? Nåh nej, disse afskyelige handlinger er jo begået af en islamist i “KULTURBERIGELSENS” navn. Heldigvis var fremmødet til “Aarhus for ENFOLDIGHED” ikke så stort som man havde regnet med.

    Kommentar by Erik — 21. marts 2012 @ 22:02

  95. De danske journalister går mere op i at få deres forskruede PK holdninger spredt ud end at forholde sig til virkeligheden. Der er ikke noget at sige til, at journalisternes troværdighed falder uafbrudt. Det er som om, at journalisterne følger i Goebbels spor, når det gælder om at lyve eller fortie om de islamiske monstres ugerninger både her i landet og verden som helhed.

    Kommentar by Bjarne T — 21. marts 2012 @ 22:18

  96. Det er nu nok bedst at holde sig fri, at alse smudslitteraturen. De fylder os med løgn i deres sladdre spalter, Dr og tv2 gør også er totalt intetsigende på det punkt.
    Det skal ikke undre mig: Hvis sviner ikke er anholdt endnu, klæder han sig nok ud som en selvmordsbomber. Det kunne jo være den sprang hvis lejligheden stormes.
    Så er der jo nogle der får røven ristet. bare fordi at svinet sandelig ikke må komme til skade. Hallo siger jeg bare.

    Kommentar by Islamonella DT 104 — 21. marts 2012 @ 22:57

  97. Det var jo denne lille Franskbrød til Sakorsy det ville ind og fjerne Gadaffi. Jeg kunne godt une ham denne modgang dette her end måtte give.
    Jeg føler med dem som er gået ud over.
    Hvad foretager Regeringen, Holder de Måske 1 min stilhed. Jeg tror det ikke. De fiser lige hen i snapstinget og drikke sig fulde. Der gør de nok hver dag. Det kan sandelig ses på deres politik.

    Kommentar by Islamonella DT 104 — 21. marts 2012 @ 23:04

  98. Godt gået Kim, fortsæt det gode arbejde – det værdsættes i høj grad.

    Kommentar by Polka Charlie — 21. marts 2012 @ 23:11

  99. Og hvad kan man så udlede af dette?

    Jo Henrik Petersen
    De er beskyttet af loven, ved at overtræde grundloven fra myndighedernes og folketingets side. Så enkelt kan det siges.
    Danmark er IKKE en retstat, sålænge Islam findes her.

    Kommentar by Islamonella DT 104 — 21. marts 2012 @ 23:28

  100. […] Among journalists it is seen as a scandal that the media at first glance believed a Muslim Jihadist group was behind the Norwegian mass murder on June 22, 2011. Will they also consider it a scandal that they thought Nazis were behind the Toulouse serial killings and apologize for their rush to judgment? Anyway, I do not blame them for thinking that it could have been Nazis, since they have so much in common with the followers of the Quran. Both groups hate Jews and want to take over the world by violent means — by any means necessary, actually. Thanks to the award winning blog Uriasposten.net “The Toulouse man is a ‘French Anders Breivik’, says TV2 News – in spite of 100 per…“: […]

    Pingback by Danish media on Toulouse jihadist: ‘Hunting a French Breivik’ » Choosing Life - God's Gift To The Unborn — 22. marts 2012 @ 00:07

  101. Kim, glem ikke denne her;

    EU-kommissionär Cecilia Malmström (fp):
    “Det här verkar vara en person som hyser djupt främlingsfientliga åsikter. Hans agerande tyder på att han är en ensamvarg i sitt handlande, men hans åsikter är tyvärr något vi ser en ökad spridning av i Europa och världen.”
    h t t p://www.aftonbladet.se/nyheter/article14550296.ab

    Kommentar by Frank P — 22. marts 2012 @ 02:34

  102. Semi OT:

    Til lykke med de dejlige Kbh-moskeer, se

    http://www.jihadwatch.org/2012/03/four-new-mosques-to-be-build-in-copenhagen-denmark-gets-its-first-mosque-with-minarets.html

    ‘Four new mosques on their way in Copenhagen: Rovsingegade, Vibevej, Dortheavej and Amager (probably Njalsgade, where some people back in 2006 poured pig’s blood on the ground in an obviously unsuccessful attempt to prevent the construction of the mosque).’

    Jeg har bare et lille ændringsforslag: Den på Amager ville jeg bygge på Brysselgade og bruge lejligheden til at omnævne gaden ifølge den hærskende DR-terminologi – altså Bruxellesgade.

    Iøvrigt god fornøjelse, og velkom i EUs dhimmi-klub.

    Kommentar by Michael Laudahn — 22. marts 2012 @ 06:05

  103. Peter P.

    Når Hamas, og for den sags skyld de fleste muslimer vil gøre Hitlers arbejde færdigt. Kan du så ikke lige forklare os småtbegavede naziracister, hvorfor AUF rendte rundt med Hamasflag på Utøya?

    Alle

    Brug nu ordene/begreberne: jourcialister, jourslamister, dhimminalister. For de er de mest dækkende for det socialkommuslacistiske MSMrakkerpak.

    Kommentar by anonym — 22. marts 2012 @ 06:28

  104. Gad vide hvornår pressen finder hans forbindelse til Dansk Folkeparti ?

    Kommentar by Boo — 22. marts 2012 @ 08:49

  105. Ja, vi andre havde allerede gættet “morderen” i første afsnit!

    Kommentar by Goofy — 22. marts 2012 @ 09:15

  106. Ak. Tv2 m.fl. ville nok ikke føre Breivik-sammenligningen til torvs hvis det kostede dem noget. Hvis blot folk ville opsige deres abonnementer på grund af deres useriøse sludder…

    Kommentar by Vagn Henning — 22. marts 2012 @ 09:37

  107. Hvorfor al denne vrede mod journalisterne? Var det ikke bedre, om I rettede den mod gerningsmanden?

    Kommentar by Holgers ven — 22. marts 2012 @ 10:07

  108. Holgers (10:07)

    Jo, islam er en rigtig dårlig idé! ‘Den dårlige idé’ har nu taget endnu flere menneskeliv (må de hvile i fred) og ødelagt gerningsmandens liv. Islam hører ikke til i Vesten – ej heller andre steder. Ikke så længe koranens indhold er så fælt som nu.

    Kommentar by Liva — 22. marts 2012 @ 11:19

  109. Den landsskadende avis Berlingske omtaler konsekvent Mehra som “formodet”. Selvom alle har sagt at han ER terroristen, selv Mehra selv. Hvad sker der for hovederne på berlingske?

    Kommentar by Frank P — 22. marts 2012 @ 11:38

  110. Liva

    Glem det, Holgers ven er ligeglad med andres lidelser og tab af (hvide) menneskeliv!
    Holgers ven er tom og intetsigende!
    Et produkt af venstreorienteret, multietnisk propaganda og manipulation. Og skkert også et medfødt fordærvet sind!

    Kommentar by Viking — 22. marts 2012 @ 11:48

  111. Tak Frank P — 21. marts 2012 @ 15:55 for denne her. Den siger efter min mening alt om fløjens onde hykleri:

    “Guardian (svarer til Politiken/Information):
    Monday …. ” we must marginalise and censor islamophobe talking about indigenous community concerns on immigration and integration which lead to this atrocity and use this opportunity to crush the “fright”.

    Wednesday …. we must call for community cohesion and show understand and talk with the muslim community to show understanding of their concerns which lead to one of them feeling forced to carry out these sad acts in reaction to right wing oppression.”

    Og tak til Oldo — 21. marts 2012 @ 16:44 –
    “en almindelig dødelig taxa-chauffør, der læste på Le Monde at soldaterne er lige kommet tilb. fra Afghanistan!” Og så billederne fra skolens CCTV: “Mohammed Mehra jagtede koldblodig den lille pige i skolens gang, hold hende fast i håret og trykkede af med hans Glock… så gik våben i baglås og han stak det i lommen. Så trak han trommel-revolver fra en anden lomme og skød lille-pigen i hoved”.

    Oldo, jeg havde ikke klaret at se de billeder. Jeg så billederne af den unge franske jøde for et par år siden, der var fanget og torteret ihjel over flere dage af 5 muslimske unge. Jeg fortryder idag at jeg så dem.

    Hvordan kunne MSM tage fejl af gerningsmandens baggrund? Alle normalt tænkende og informerede tænkte det samme, da sammenhængen mellem drabene på franske tropper i Afghanistan og på ortodokse jøder i en skole i samme område begge foretaget af en formummet motorcyklist. Den sædvanlige mo – modus operandi :) laughing to keep from crying :(

    Kommentar by anti-marx anno dazumal — 22. marts 2012 @ 11:54

  112. Den næste fase i oplysningens tjeneste har en større sværhedsgrad for journalisterne end den første, hvor det hele sad på rygraden. Nu skal de til at udtænke hykleriske undvigelsesmanøvrer for at styre fri af islam.

    Kommentar by Menig 442 — 22. marts 2012 @ 13:02

  113. > 93 Peter P.: “Måske jeg tog fejl!”

    Glem lige det der måske. Du tog fejl, som du konsekvent gør. Du har ikke styr på historiske fakta, og langt de fleste af dine indlæg er baseret på formodninger og gætterier.

    Loonien fra Toulouse vil næppe blive savnet.
    Åh, bortset fra fx de to arabiske kvinder, som ifølge Berlingske mener, at det var “for let at gå ind og skyde ham.”
    og at “- De synes, det er et problem, at han ikke kan fortælle sin historie, og at offentligheden ikke få et klart billede af, hvad der egentlig ligger bag alt det her, lød det ifølge Berlingske-reporteren fra de to arabiske kvinder på cirka 30 år.”

    Ja for søren, det er da lige dét, vi mangler: Seriemorderens forklaringer til pressen. Godt at knoppen røg af.

    Og hvad styrer så lige terroristen, disse kvinder og en forfærdelig mængde andre såkaldte mennesker: I-faktor, denne formørkede lovideologi, som kun tilbedes af dysfunktionelle personer.

    For min skyld må de hjertens gerne tro på en pædofil gedehyrde og landevejsrøver samt ligge med bagdelen i vejret minimum fem gange dagligt, men lad det så foregå i deres egne miserable lande, hvorfra vi andre kan holde os væk.
    Og slut med enhver form for u-landsbistand til disse lande.
    De har selv valgt (ja, de er udelukkende ofre for deres egen overtro og mindrebemidlethed), at deres befolkning kun formår enorme reproduktionsrater, had til vesten – som i øvrigt betaler gildet – og terror.

    Kommentar by Henrik Petersen — 22. marts 2012 @ 13:34

  114. Hørte lige”nyhederne”på ddr`p4. Det var utroligt som de måtte slå knude på sig selv for at finde den rette formulering. Behøver jeg nævne at iSLAM og muslimer slet slet ikke blev nævnt.

    Kommentar by karl3447 — 22. marts 2012 @ 13:39

  115. Henrik Petersen

    Godt indlæg!

    “For min skyld må de hjertens gerne tro på en pædofil gedehyrde og landevejsrøver samt ligge med bagdelen i vejret minimum fem gange dagligt, men lad det så foregå i deres egne miserable lande, hvorfra vi andre kan holde os væk.
    Og slut med enhver form for u-landsbistand til disse lande.
    De har selv valgt (ja, de er udelukkende ofre for deres egen overtro og mindrebemidlethed), at deres befolkning kun formår enorme reproduktionsrater, had til vesten – som i øvrigt betaler gildet – og terror.”

    Jeg er helt enig!

    Som ulandsbistand burde vi sende kloge hoveder som Peter P – Polyb – Holgers ven og deres etniskefremmede indvandre venner, så kan de sprede deres kulturberigelse til verdens fattige og hjælpeløse! :)

    Kommentar by Viking — 22. marts 2012 @ 13:40

  116. Nah, Viking. Jeg ville komme til at savne de tre herrer her:

    Når jeg en sjælden gang forfalder til en sentimental tro på det gode, empatiske og rationelle i mennesket, kan nogle få sekunders læsning af de herrers indlæg få mig tilbage i sædvanlig kynisk modus.

    Og hvis disse tre skulle afsted (de ville næppe overleve mange nanosekunder i det lykkelige arabien), ville der jo stadig være fx Zenia Stampe og andre gutmenschen tilbage, der har forsynet os med en stadigt voksende skare af personer med I-faktor som dominant gen.

    Kommentar by Henrik Petersen — 22. marts 2012 @ 14:05

  117. 113. Henrik Petersen

    Helt enig godt han er ude af spillet, lidt foruroligende er det dog, at han klarede og holde sig forskanset i over 30 timer på trods af indsættelse med flere hundrede politifolk, gendarmer og RAID styrker.

    Ligesom udtalelsen fra det involverede RAID mandskab, at man aldrig nogensinde havde mødt så massiv ildkamp og så endda kun fra en mand, hvilket betød 3 sårede fra indsatsstyrken heriblandt en alvorligt, også er foruroligende med hensyn til fremtidig martyrdyrkelse blandt Islamistens meningsfæller.

    Breivik var en sindsyg person, med en utopisk neoromantisk ideologi, men også en kæmpe kujon og fik ganske ufortjent lov til og slå 77 mennesker ihjel pga. soven i timen fra det norske politi.

    I Mohammed Merah tegner der sig billedet af en kujon der var yderst farlig og som ikke gav køb på hans nederdrægtige mission fra start til slut, på trods af massiv årvågenhed fra det Franske politi efter det var klart, at det var ham.

    Breivik har muligvis været meget svær og opfange før han startede på sin handling, men uendeligt meget kunne have været gjort allerede da bomben sprang og fremover.

    Mohammed Merah kunne nok have været undgået hvis bare en del af de efterretninger der allerede var på ham inden hans handlinger er sande, men politiet og indsatsstyrkerne kunne næppe have handlet anderledes efter hans handlinger startede i sidste uge.

    Mohammed Merah og Anders Breivik havde det til fælles, at de var kujoner og tilbad hver deres utopiske ideologi, men overfor hinanden ville neoromantikeren ikke have en chance.

    Til gengæld ville ingen af dem eller lignende i fremtiden have en chance overfor gensidig forståelse og tolerence, dem og deres respektive kujon aktivister vil tabe igen og igen, som de alle dage har gjort i historien, det eneste de bringer er en tid med sorg efterfulgt af en tid med heling og sammenhold trods uenigheder.

    Den eneste endlösung der ultimativt vil komme, er den for hele menneskeheden sort/hvid, jøde/muslim, kristen/budist osv. osv.
    At ønske andet er suicidalt, og vil igen kun bringe tid med sorg efterfulgt af heling og sammenhold trods uenigheder.

    Mangfoldigheden vil sejre til den bitre ende FOR ALLE!!!

    Kommentar by Peter P — 22. marts 2012 @ 14:30

  118. Henrik Petersen

    “Når jeg en sjælden gang forfalder til en sentimental tro på det gode, empatiske og rationelle i mennesket, kan nogle få sekunders læsning af de herrers indlæg få mig tilbage i sædvanlig kynisk modus.” :)

    Nah, Zenia Stampe og andre gutmenschen skal selvfølgelig også ned og kulturberige de stakkels fattige og hjælpeløse! Det er det eneste rigtige!

    Kommentar by Viking — 22. marts 2012 @ 14:33

  119. Navne betyder meget også her på urinalen, dit Henrik betyder “hjemmets hersker klippens søn”, som bekendt måtte Muhammed komme til klippen hvis klippen ikke ville komme til ham, og således skete det altså. Men selv Muhammed blev i sin eftertid mest tilbedt ved en klippe i ørkenen, så tingene går i ring som de vil til evig tid….

    Kommentar by Peter P — 22. marts 2012 @ 14:44

  120. Peter P

    Et ikke dårligt indlæg!
    Jeg vælger dog ikke at kunne forstå din slut bemærkning! ;)

    Jeg vil lig tilføje, at Breivik nok mente at han forsvarede sit land (hvor han hører til), den anden er bare en parasit og en af venstrefløjens allierede!

    Kommentar by Viking — 22. marts 2012 @ 14:47

  121. 120. Viking

    Det skal du ikke tage så tungt realiteter er ikke altid let og forstå, men de vil være evigt eksisterende på trods. Lidt ligesom, at perfiditeter ofte virker meningsløse og undværlige så slipper vi ikke af med dem. Se bare på min egen sidste perfiditet “urinalen” og din “den anden er bare en parasit og en af venstrefløjens allierede!” Ingen af dem er sandheder, men vi slipper nok ikke for dem på trods af deres gennemsigtige løgnagtige karakter. Men igen forargelse efterfølges af undren, glemsel og sammenhold trods uenigheder.

    Live long and prosperous til alle også folkepartister og muslimer i DK :-)

    God torsdag og weekend

    Kommentar by Peter P — 22. marts 2012 @ 15:02

  122. Den Talende Plateusko udtaler (ja-ja, oversat til dansk, excuse my french): “Muslimer har intet at gøre med en fanatisk terrorist.”.

    Nej da, der er jo – som altid – kun tale om Einzelfälle, som PK’erne i Tyskland siger.

    Og det er da godt at vide. Så kan vi alle være meget mere trygge, når vi møder Sorte Spøgelse x 20 samt en flok langskæggede, kjortelklædte mænd og en bande indvandrerunge iført dræberhunde på Nørrebrogade (København, it is).

    Kan Kurt Westergaard også være mere tryg, så?

    Næh, beklageligvis: I-faktor gennemsyrer disse menneskers liv og gøren.

    Præcist hvad er der i vejen for at stille nogle meget harmløse krav til disse mennesker:

    Indpas jer, væn jer til, at I bor i et land med andre skikke, og lad være med at forsøge at tillempe jeres selvvalgte nye hjemland til jeres bizarre og stenalderlige skikke.
    Ja-ja, I får jeres kr. 75.000, når I tager en maduddannelse og ikke vil smage på svinekød, så er det svin vist barberet.

    Alternativt er der masser af plads til jer i jeres gamle hjemlande. I vil ikke blive savnet. I får endda penge til returbilletten.

    Kommentar by Henrik Petersen — 22. marts 2012 @ 15:13

  123. “- Han er en meget venlig og diskret person (ja da, det diskrete består blandt andet i, at han koldblodigt henretter børn! hp). Han talte aldrig om islam, men han bad. Vi beder alle fem gange om dagen. Det er der ikke noget underligt i (nå, det synes I ikke? hp), siger en af hans venner, Kamal (endnu en velintegreret muslim med høj I-faktor. hp), der onsdag forsøgte at få Merah i tale for at få ham til at overgive sig (det lykkedes heldigvis ikke. Verden er et bedre sted uden denne massemorder. hp).”

    Kommentar by Henrik Petersen — 22. marts 2012 @ 15:26

  124. Peter P

    “Mangfoldigheden vil sejre til den bitre ende FOR ALLE!!!”
    Jeg tror ikke du mente mangfoldighed, som der også skulle være plads til danskere, hvilket du så understreger med din lille “stikpille” “Live long and prosperous til alle også folkepartister og muslimer i DK” hvilket modsiger den første slutbemærkning! :)
    Realiteter og at perfiditeter kommer vel også an på ens “sandhed”, synsvinkel og standpunkt.

    “gensidig forståelse og tolerence”
    Kan jo også forstås sådan at venstreorienteret og etniskfremmede skal stoppe befolkningsudskiftningen og rejse ud af Danmark!
    Ligesom Peter Neerup Buhls, Daniel Carlsens (og jeg) nok ville havde det!
    Sådan kan vi blive ved!

    Nå du ikke kommentere på “at Breivik nok mente at han forsvarede sit land (hvor han hører til)” så håber jeg det er fordi at du anerkender ham som rigtig Nordmand, ligesom “parasitten” aldrig bliver rigtig Franskmand! ;)

    Kommentar by Viking — 22. marts 2012 @ 15:34

  125. Så meget for den muslimske tolerance og den flerkulturelle sameksistens i Frankrig, som Sarkozy lovpriser.

    Her lidt ubehjælpsomt oversat fra tyske Spiegel:

    “Flere og flere franske jøder køber boliger i Israel. Længe før terrorangrebet mente de og deres familier, at de ikke længere er sikre i Frankrig. Terroren i Toulouse kan forstærke udvandringen.

    Terroren har mindet flere om ’selektionen’ i de nazistiske koncentrationslejre:
    Kort efter angrebet på den jødiske skole i Toulouse bad byens skoleledere de jødiske elever om at forsvinde: “Vi beder dig om at forlade klasseværelset og slutte dig til de andre jødiske børn, som befinder sig på en lukket og sikkert sted. ”

    Det var ment som en forebyggende foranstaltning, der svarede til anmodningen fra det jødiske samfund.
    Men det viser, hvor meget nogle jøder i Frankrig oplever at være en truet og i stigende grad marginaliseret minoritet.
    Hvert år træffer tusindvis af jøder derfor en drastisk beslutning: At pakke deres ejendele og flytte til Israel. Der føler de sig bedre beskyttede.
    Linda flyttede for fem år siden fra Paris til israelske Ashdod. For en uge siden blev de udsat for en spærreild af raketter fra Gaza. Ikke desto mindre er Linda, som ikke vil oplyse sit efternavn, glad for at de ikke længere bor i Frankrig. “Hér er meget sikrere end i Frankrig,” siger hun.

    I Frankrig er antisemitismen blevet uholdbar: Børn bliver chikaneret på deres vej til skole, bare fordi de er jøder, siger Linda.
    Hun blev selv tidligere på Champs-Elysées offer for chikane: “Jeg havde en halskæde med en Davidsstjerne. Nogen puffede til mig. Jeg sagde: “Men du kan da i det mindste sige undskyld! Han sagde blot, at han ikke ville sige undskyld til jøder.”

    Ifølge Israels Indvandringsministerium flytter for tiden hvert år omkring 2.000 franske jøder til Israel, og der er allerede omkring 100.000 i alt.
    Den israelske regering er glade for denne indvandring: Den er glad for de rige, veluddannede indvandrere.

    Kommentar by Henrik Petersen — 22. marts 2012 @ 16:00

  126. 124.

    Såvidt jeg ved er Merahs far Fransk og hans mor Algier, jeg ved ikke om du ville komme langt med og sige, at Zinedine Zidane ikke er eller nogensinde vil blive Fransk. Merah er opvokset med sine søskende hos sin mor som enlig forsørger(endnu et sammenfald med Breivik). Det at Breivik har kostet det han har kostet indtil videre og kommer til, at koste i fremtiden er vel i den grad parasitisk.

    Hvad Breivik troede på er ligeså underordnet, som hvad Merah troede på! De var/er kujoner med et forskruet verdensbillede og som sådan dømt til undergang. Tilsammen og hver for sig har de hverken forsvaret deres land, tempelridere, islamister, almindelige kristne og muslimer eller europa eller mellemøsten. Derimod har de angrebet alt det ovenstående i egoistisk og kujonagtig ånd.

    Det er sådan det er og ingen løgnagtige perfiditeter kan lave om på det Viking, heller ikke dine og mine!!!

    Kommentar by Peter P — 22. marts 2012 @ 16:04

  127. Henrik Petersen

    “Den israelske regering er glade for denne indvandring: Den er glad for de rige, veluddannede indvandrere.”

    Ja, og vi for bare bunden af bunden!

    Kommentar by Viking — 22. marts 2012 @ 16:04

  128. Jeg kan heller ikke forestille mig, at han ønskede at blive rigtig franskmand. Bl.a. angreb han jo netop dem der kæmpede for Frankrig og dets værdier. I islamistisk tankegang er det område hvor muslimer har sat deres fødder, evigt islamisk territorie. Massemorderen var komplet ligeglad med Frankrig.

    Kommentar by Michael Jensen — 22. marts 2012 @ 16:05

  129. Bare tænk tanken hvis han havde været neo-nazist eller havde været medlem af Front National, så var først Søren Espersen siden Pia K. blevet hevet ind i Deadline for at blive konfronteret med: “Har I et ansvar?”

    Lars Trier M. & ABB havde lanceret en anti-højre-kampagne, Uffe Ellemann ville tone frem og beklage sig over den stigende nationalisme i Europa, Van Rompouy ville holde mindetale, Informatíon ville forsøge sig med endnu en Blut&Boden-historie

    Sådan hed det efter Breivik: “EU Commissioner for Home Affairs Cecilia Malmström wants to fight right-wing extremism.”

    Men nu tavshed… og Malmstrøm nåede lige at hinte at det right-wings skulle jages på det europæiske kontinent

    Kommentar by Frank P — 22. marts 2012 @ 16:14

  130. Ærgerligt at Mohammed Merah døde, han var ellers oplagt til Meyers Køkken-projekt…

    Kommentar by Frank P — 22. marts 2012 @ 16:15

  131. Mohammed Merah synes at være ærketypen på den typiske mandlige 2.g’ere/3.g’ere der bor i Gellerup, Vollsmose og Nørrebro eller hva’? Den der type der elsker biler, skal spille macho, har et synderegister der er alenlangt med vold og røveri, brokker sig over daglig racisme, “bare er en flinker fyr, der hjælper med at flytte sofaen”…

    Frankrig har måske ½-1 lille mio. af disse potentielle terrorister. Kan vi forvente copycats, sikken martyr han blev, han holdt stand i 32 timer inden det feje franske politi måtte aflive ham. Konspirationstrommen begynder….

    I øvrigt… Merah anede ikke at den første soldat var Araber, for i salgsannoncen angav soldaten sig kun som “Soldat”. Og om de 3 andre soldater der var i uniform, så hedder det sig, at man ikke kan se på om de var etnisk franskmænd eller arabere i uniform… Ham fra Guadalupe er ikke særligt mørk i det. Så Merah havde nok foretrukket etnisk hvide franskmænd…

    Kommentar by Frank P — 22. marts 2012 @ 16:24

  132. Nu skrev jeg også “kun” at “Breivik NOK MENTE at han forsvarede sit land (hvor han hører til), den anden er bare en parasit og en af venstrefløjens allierede!”
    Bare så ingen tror, at jeg taler Breivik`s sag!

    Tonen bliver nok lidt for “hvid” vis jeg begynder at beskrive det negative ved raceblandning for de hvides vedkommende, og hvor positivt det er for de andre! Ja, og i hvilket omfang franskmænd og andre syd og øst europæere er hvide!

    Kommentar by Viking — 22. marts 2012 @ 16:26

  133. Michael Jensen

    “Massemorderen var komplet ligeglad med Frankrig”
    Ja, det ser vi generelt med fremmede, også her i Danmark!

    Kommentar by Viking — 22. marts 2012 @ 16:30

  134. Frank P

    “Frankrig har måske ½-1 lille mio. af disse potentielle terrorister”

    Det forklare også hvorfor deres efterretningstjeneste ikke havde stoppet ham i tide!

    Kommentar by Viking — 22. marts 2012 @ 16:36

  135. Nu viser det sig også, at manden ikke var en “enlig” sindsyg som Breivik men en del af en Al-Quaeda gruppe = flere sindsyge.

    Rebet strammer endnu en gang om multi-kulti idioterne…..

    Kommentar by Cicero — 22. marts 2012 @ 18:29

  136. Merah hyldes på facebook. De første 500 likes blev nået inden de lukkede gruppen:

    http://www.numerama.com/magazine/22114-facebook-ferme-une-page-d-hommage-a-mohamed-merah-sic.html

    Kommentar by Frank P — 22. marts 2012 @ 18:30

  137. Her dør den feje hund:

    http://www.youtube.com/watch?v=7oUfcTz9K3s&feature=youtu.be&a

    Kommentar by Frank P — 22. marts 2012 @ 18:34

  138. Til de talende og troende kan jeg sige; Jeg har på hospitalet truffet en mand, der havde været død i 7 sekunder.
    Jeg spurgte ham :”Så du Sankt Peter”?
    Jeg så intet, svarede han.
    Religion er ingenting!!!
    Big Bang og den efterfølgende Evvolutionsudvikling, det skabte Verden!!!

    fallkeøje

    Kommentar by falkeøje — 22. marts 2012 @ 19:03

  139. “Nu må man håbe, at israelerne ikke lader deres vrede gå ud over uskyldige palæstinensere.”

    Henrik R. Clausen Det gør de aldrig, israelerne (jøderne) er civiliserede mennesker.

    @ Isreal har desværre et stigende problem med ekstremisme. Har Henrik R. Clausen nogensinde været i Israel ?

    Kommentar by Nærsynet Hippie — 22. marts 2012 @ 20:15

  140. Et lille citat fra islams mest troværdige og respekterede hadith-samling:

    Sahih al-Bukhari 2926: Fortalt af Abu Hurairah: Allahs profet sagde “Timen kommer ikke før I kæmper mod jøderne, og hvor stenen som en jøde gemmer sig bag vil sige ‘O muslim! Der er en jøde, som gemmer sig bag mig, så slå ham ihjel!”

    Kommentar by Vest — 23. marts 2012 @ 01:11

  141. Mangvoldeligheden vil sejre til den bitre ende FOR ALLE.
    OG de første der ryger i massegravene, er de nyttige dhimmislamistiske idioter.

    Kommentar by anonym — 23. marts 2012 @ 06:12

  142. Nu skal danske journalister lære om hvordan man i Sverige og delvis Norge kan shame “højreekstremister” ud, så de får ødelagt deres karrierer og kan hænges til tørre i offentligheden a la Redox.

    Nordiske journalist-efteruddannelser går sammen om konference i København 28. marts.

    http://www.njc.dk/nyheder/index.php?id=1248

    “Internet er mødeplads for ekstremister. Politets efterretningstjenester forsøger at finde vej efter den næste Anders Behring Breivik, før katastrofen sker…”

    Jeg er sikker på at Uriasposten allerede indgår som case-materiale.

    En fordækt gruppe af menneske står bag og skal lære danske journalister om: “Hvordan medierne kan arbejde med at afdække højreradikale personer og grupper i samfundet…”

    Ja, for det er jo et helt vildt stort problem! Jihadisterne er jo ikke længere nogen fare…

    Marchen Geel, Maressa Elbæk og 100’er af journalister er sikkert allerede skrevet på til arrangementet…

    Talerne er: Øyvind Strømmen, den mest nederdrægtige og ubehagelige tilsviner af dem alle. På allermest perverse måde har han været ude og prøve at gøre Fjordman skyldig med udtalelser om at Fjordman fodrede Breivik med ideer. Selv det ærværdige Rustad er blevet trukket igennem sølet sammen med en masse adre. Strømmen ønsker Fjordman og andre indkaldt i retssagen mod Breivik. Han er gennemgående den mest forfærdelige personage. Blodet kan ikke andet end at koge og hvor er det godt at han ikke optræder alt for ofte i de danske medier.

    Graverjournalist John Hansen, der havde ansvaret for Politikens ORG-historie. Stor stor fadæse må man sige… da informationerne var tilvejebragt ved ulovligheder.

    PET’s boss Jakob Scharf. Hvad laver han dog der? Tilsyneladende tidligere DSU’er? Fortæller om at “Højreekstremisterne rekrutterer og udvider de internationale kontakter”. Uha den store trussel fra højrefløjen…

    René Karpantchof, REDOX-hovedmand, venstre-radikal, prøver altid at fremstå neutral i medierne, men manipulerer hensynsløst, meget udspekuleret: http://www.uriasposten.net/archives/category/forskere/karpantschof-ren

    DIIS er der selvfølgelig også med med Lars Erslev “Islamistisk terror handler slet ikke om religion”, som nu åbenbart er blevet ekspert i højre-terror. Han skal dog have ros for nogenlunde at holde sig neutral/beskrivende i mange henseender.

    Jakob Rachmanski, en ny rabiat stemme: “Det er ikke tonen (i udlændingedebatten), der er problemet – men derimod de helt konkrete udtalelser. Og dem er der nok af.”
    http://ekstern.videnskab.dk/blog/hojreradikalisme-islamisme-og-vulgaersociologi

    Vanviddet afsluttes med en politiserende debatfilm:
    “”Ordet fanger” – forpremiere på debatfilm om retorikken i udlændingedebatten
    Instruktøren Helle Hansen viser debatfilmen, der har premiere på DR2 30. april. Filmen varer 30 minutter og følger retorikken i udlændingedebatten, som den har udviklet sig i de sidste 25 år. Filmen spørger blandt andet: Har ord konsekvenser?”

    Svar: JA SELVFØLELIG HAR DET, DET ER LIGESOM FORMÅLET MED ARRANGEMENTET AT TYELIGGØRE

    Der mangler bare lige Chris “Højrefløjen er simpelthen mere voldsparat” Holmsted Larsen.

    Kommentar by Frank P — 23. marts 2012 @ 14:09

RSS feed for comments on this post.

Leave a comment

Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Denne weblog er læst af siden 22. juni 2003.

 



 

Vælg selv beløb



Blogs


Meta
RSS 2.0
Comments RSS 2.0
Valid XHTML
WP






MediaCreeper