28. marts 2012

Islamisten Muhammed Merah & kulturkristne Anders Breivik – Kun en af de to hyldes af trosfæller…

I Politiken kan man læse en absurd kronik af religionshistoriker Jens-André Herbener, der for år tilbage var involveret i Neutzsky-Wulffs sataniske bevægelse. Med udgangspunkt i Anders Breivik og Muhammed Merah sammenligner han kristen terrorisme med islamisk ditto, og ignorerer fuldstændigt at islamistisk terror nemt kan forsvares ud fra kerne-tekster indenfor islam, hvorimod Breivik har måtte grave dybt i alskens kilder for at finde noget brugbart. I mandags kunne man høre lignende nonsens fra teflon-islamisten Sherin Khankan.

“Det er utrolig vigtig når man tolker de hellige skrifter, at man har blik for historie og kontekst… Der er tale om en forsvarskamp i det 7. århundrede… Tilgivelse er det højeste princip i Koranen…” (Sherin Khankan om sura 9:5 i Tro om igen! på DR2, 26. marts 2012)

(JN1 via Youtube; se også Islam versus Europe)

Selvfølgelig har islams krigeriske skrifter konsekvenser. Virkeligheden taler sit klare sprog.

“Broderen til den dræbte drabsmand fra Toulous… er »stolt« over sin brors handlinger. Det skal broderen, Abdelkader Merah, have udtalt ved en lukket høring i Toulouse, skriver Reuters, der henviser til politikilder.” (Abdelkader Merah ifølge BT)

“Frankrig er et stort land, som har midler til at fange min søn i live. De kunne have fået ham ud med tåregas, men politiet valgte at dræbe min søn… Jeg vil sagsøge Frankrig, fordi de dræbte min søn… Hvorfor slog de ham ihjel?” (Mohamed Benalel Merah ifølge BT)

(En af flere Facebook-grupper der hyldede Koranlæseren Muhammed Murah; Islam versus Europe)

“It’s because of you that there are Mohamed Merahs. Vive le terrorisme! Vive Al-Qaida! Vive Mohamed Merah!” (råbt under retsag i Bordeaux ifølge Le Parisien)

“There are tags everywhere glorifying Merah…” (Alexandra Gonzalez, Twitter)

“Vive Merah” “Vengeance” “Nique la kippa” (graffiti i Sartrouville ifølge JSSnews)

“Während der PRO-NRW-Demo gegen die geplante DITIB-Großmoschee in Remscheid rief die islamkritische Bürgerbewegung auch zu einer Schweigeminute für die Opfer des islamischen Terroristen von Toulouse auf, unter ihnen bekanntlich mehrere jüdische Schulkinder. Die Antwort einiger Gegendemonstranten im sogenannten „Remscheid tolerant“-Bündnis fiel mehr als beschämend aus: Türkische Gegendemonstranten schwenkten während der Schweigeminute ihre Nationalflaggen, priesen Allah, riefen “Türkiye Türkiye” und skandierten antisemitische Parolen!” (PI News)

“Religion was not Mohamed Merah’s problem – nor was his politics… This is not to excuse his actions. But let us at least hope that France can learn the lesson that Mohamed Merah had neither the intention nor the capacity to teach: he was French… For years, in fact, real social and economic problems have been pushed aside. A substantial number of French citizens are treated as second-class citizens. Mohamed Merah was French… Is it so difficult to acknowledge this fact? There, indeed, lies the French problem.” (Tariq Ramadan på ABC.net.au)

“Our Muslim counterparts have nothing to do with the crazy motivations of a terrorist.” (Nicholas Sarkozy ifølge France24)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/35653/trackback

16 Comments »

  1. Er det ikke mest synd for ofrene??
    Skid i helvede med de muslimer!! Rakkerpak!

    Kommentar by Black Watch — 28. marts 2012 @ 14:25

  2. Blot en detalje, der kan tilføjes. De tags, Alexandra Gonzales omtaler, er set i Seine-Saint-Denis, forstadsområde nord for Paris.

    Kommentar by Fantomas — 28. marts 2012 @ 14:38

  3. Sherin Can-Can danser rundt med Kitman og Taqija og bruger alle knebene. Og som sædvanlig er “sparringspartneren” som pk-TV stiller med nærmest ved at slå knuder på sig selv af bar velvilje og servilitet. Ingen kritik – og spørges der i vest svares der i øst.

    Når nu tilgivelse er det højeste pricip i koranen – kunne den kyndige så ikke sige mig hvor det står? Tværtimod er koranen fuld af øje-for-øje-tand-for-tand logik. Og opfinderen af islam “det perfekte menneske” Mo himself gik jo ikke af vejen for at myrde en masse, plyndre, lyve, bedrage og voldtage, gifte sig med et barn og i øvrigt have en adfærd der var dobbeltmoralsk og særdeles vilkårlig. Så hvis koranen prædiker tilgivelse så er det da vist i forhold til dens grundlægger, der åbenlyst tilgives alt.

    Kommentar by Limewoody — 28. marts 2012 @ 15:29

  4. Herbeners kronik er patetisk i al sin uvidenhed. Bare sammenblandingen af kristen terrorisme (terrorisme begrundet i kristne dogmer) og terrorisme begået af personer der tilfældighvis har en kulturkristen baggrund er fantastisk.

    Han har nærlæst Breiviks kompendium og kan derfor citere ham for, at han har bedt. Sjovt nok overser han lige, at Breivik samme sted siger, at han ikke tror på gud, men er “sekulær kristen”. Det svarer til at kalde sig “heteroseksuel bøsse” eller “hvid neger”.

    Han kalder også Timothy McWeigh for “kristen terrorist”, selv om kristendommen absolut intet havde med hans terrorangreb at gøre. Hvis dét er niveauet, så er Blekingegadebanden, PFLP og Rote Armee Fraktion også “kristne terrorister”.

    Så er der Hutaree-gruppen fra USA (og ikke Huratee, som Herbener synes de hedder). Herbener kan godt huske, at de “ville myrde en tilfældig politimand og for ved den efterfølgende begravelse at ville dræbe så mange af hans kollegaer som muligt” i 2010, men han kan sjovt nok ikke huske at de så sent som for to uger siden blev frikendt efter fem ugers retsforhandlinger.

    Kommentar by Henrik — 28. marts 2012 @ 16:34

  5. DDR Radioavisen havde en begejstret meddelelse om en pilot, der var gået amok i religiøst vanvid.

    Pilot amok. Pilot blandt passagerer måtte lande fly
    Da han kom ud, skreg han “Irak, al-Qaeda, terrorisme, vi styrter alle ned”
    http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2012/03/27/224424.htm

    men nyheden forsvandt hurtigt. Havde måske den forkerte vinkel??

    For nogen tid siden fortalte de begejstret, at Houston nu var den mest multietniske by i USA. Nu var der kun 27% hvide tilbage. Jo jo, de himmler først, når den hvide mand er udryddet.

    Og det er fornøjeligt at iagttage mediernes hvidvaskning af brutal nedslagtning af børn.

    Først var han en ensom ulv. Nu er broderen fængslet.

    “Der er tale om en forsvarskamp i det 7. århundrede”

    har det noget at gøre med den afskyelige handling?? At koldblodigt henrette små børn i 2012??

    “Tilgivelse er det højeste princip i Koranen…”
    nådada, har vedkommende læst den??

    Kommentar by tavsen — 28. marts 2012 @ 16:45

  6. Det her, med at Sarkozy siger at deres muslimske medborgere intet har at gøre med en terrorists sindssyge motivation for at slå ihjel, må være for at holde sammen på landet og for at forhindre stor konflikt i landet.
    For senere har han arbejdet imod at en imam fra Qatar skulle få indrejse. Imamen er sheik Youssef al-Qaradawi, egyptisk imam og en af den arabiske verdens mest prominente sunnimuslimske imamer, nu bosiddende i Qatar. Han er tidligere medlem af det egyptiske, muslimske broderskab.
    Og han har kritiseret Schengen-aftalen for hullede grænser til Europa.

    Hvad skal man lægge i alt det?

    Kommentar by Zod — 28. marts 2012 @ 19:02

  7. 5. tavsen:

    Pilot Clayton Osbon var forinden blevet overmandet af skræmte passagerer, da han begyndte at opføre sig vanvittigt og blandt andet råbte “vi styrter alle ned, vi styrter alle ned”.

    Ekstra-Bladet har en artikel med video fra inde i flyet. Og jeg kan lægge et link ind.

    Kommentar by Zod — 28. marts 2012 @ 19:21

  8. Og jeg kan ikke lægge et link ind, skulle der stå; bloggen afviste mit indlæg med link til historien. Søg efter “Her bliver amok-pilot båret af flyet”

    Kommentar by Zod — 28. marts 2012 @ 19:25

  9. Hmm, Erwin Neutzsky-Wulff?
    Ja, ifølge Wiki var han i en kort periode redaktør på bladet weekend-sex, som vist udkom sidst i 60’erne og først i 70’erne.

    En af hans tro disciple var i øvrigt – da de udgav/skrev det århusianske skrift ‘Faklen’ sammen – Rune Engelbreth Larsen, som gennem de senere år har fået flexjob på Politiken til at skrive sine endeløse tirader om onde, onde danskere og deres fremmehad.

    Kommentar by Henrik Petersen — 28. marts 2012 @ 19:39

  10. Nå ja, just for the Record: Jeg har også læst en bog af Neutzsky-Wullf i mine unge dage.

    Den var lige så underholdende og evigt gyldig som ‘Dianetik’ af L. Ron. Hubbard.

    Begge kan klart anbefales til et godt grin over, hvor mange tosser der åbenbart har undsluppet aborten.

    Må man ydmygst bede Kankan om at tildele sig selv martyrrollen ved som sin broder i ånden Merah at få skudt knoppen af?

    Ingen, gentager ingen, vil lide noget tab derved.

    Kommentar by Henrik Petersen — 28. marts 2012 @ 19:46

  11. “Hvorfor slog de ham ihjel?” (Mohamed Benalel Merah ifølge BT)”.

    Fordi verden er et bedre sted uden dette monster.

    Hvad angår monster kan man vel bedst citere fra den franske minister Alain Juppe:

    Hvis jeg var far til dette monster, ville jeg nok foretrække at holde munden lukket om dette.

    Kommentar by Henrik Petersen — 28. marts 2012 @ 19:51

  12. Når hun taler om en forsvarskamp i det 7. århundrede, så er den analog med tyskernes forsvarskamp mod de danske frihedskæmpere under 2. Verdenskrig.
    Folk der bare har sat sig en lille smule ind i islam, kan, straks Khankan åbner munden, høre at det er taqija. Det ville være ønskværdigt med mere drevne og vidende modspillere, men så langt strækker licensen ikke.

    Kommentar by Menig 442 — 28. marts 2012 @ 20:35

  13. Sherin KHANKAN –

    hun er et glimrende eksempel på en muslim der helt bevidst VIL voldføre de vantro danskere .

    Hensigten er klar nok, idet meningen er at vi vantro skal underkaste os islam og lade os lede at muslimer som hende.

    Hun er hæsligheden i en nysselig indpakning – præcist som hendes ideologi islam er pakket ind i taqiyya, kitman og takfir.

    Disse begreber har alt for mange ikke-muslimer IKKE sat sig ind i hvad består af og hvilken ulykker disse vil føre med for de uvidende ikke-muslimske befolkninger i de ikke-islamiske lande !

    Bedrag og løgn er hvad islam bygger på !

    Kommentar by Vivi Andersen — 28. marts 2012 @ 22:05

  14. MAN KAN IKKE REGNE MED WIKIPEDIA 100%
    MEGET AF DET ER LØGN.
    Hvorfor Jeg nu siger det er:

    Beviser for at det nedenstående er rigtig står mellem de stiplede linier:
    LINK:
    http://www.answering-islam.org/Silas/childbrides.htm#s3
    LINK: http://opgaver.com/site/vis_opgave.php?id=28200

    + + + + + + + + + + + + +

    Wikipedia fjernede den Persiske miniature og forsødede teksten, så den blev falsk.
    Linket til den falske tekst.: http://da.wikipedia.org/wiki/Muhammed#Liv_og_gerning

    Aisha er fultstændig Udeladt i den falske tekst.(For der måtte jo endelig ikke stå: At Muhammed bliv gift med 6 Årige Aisha medens Pædoen var 53 år, samt fuldbyrdelse af ægteskabet da Aisha blev 9 år), (Så der ud af kan vi aflede, at Muhammed fik f…. som 56 årig med en lille 9 årig pige, der ikke var færdig med at lige med dukker). HVAD KALDER MAN DETTE ??.
    og HVAD KALDER MAN SÅ HAM ??

    REN LOGIK.!!
    Muslimer kører efter en bog, som er skrevet af muslimernes sidste og mest betydende (Berygtetede)Profet, Pædofeten Muhammed, der hedder KORANEN. HVAD KALDER MAN SÅ DEM ??.

    Noget Grimt: Det KAN ikke være anderledes. !!!!

    Det er den Danske udgave af Wikipedia der gerne vil fylde os med løgn, ang Muhammed, da de er ansvarlige for at fjernet sandheden om Profeten Muhammed´s Pædofilistiske tendenser. Nakkehårene kan godt rejse sig. !! Det kan jo også være, at Wiki har været udsat for et attentat af STAMPISTERNE, MEDBRINGENDE KØLLEN §266B, så WIKI er blevet Islamforurenet, eller er blevet alvorlig syge af Islamonella, med dertil hørende Diaré og væsketab.!!

    Det er rart at vide, hvorfor det blev rettet og hvordan det hele hænger sammen.

    Hvergang jeg ser en muslim, det være sig med Fuld ansigtshår, tørklæder og alt andet lort, føler jeg min retsbevidsthed krænket. (Grundloven). Bliver man krænket, får man nagative vibrationer.!!!
    Det retter sig – det retter sig. Vi Danskere skal være her, medens krænkerne skal YT.

    Vh Islamonella DT 104.

    Det orginale er det nedenstående. !!!

    ———————————————————————————-
    Muhammed – Wikipedia.

    Billedet
    Iransk miniature
    skulle være her.
    Linket til Billedet: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Mohammed_receiving_revelation_from_the_angel_Gabriel.jpg
    Fra Wikipedia, den frie encyklopædi.

    Muhammed er afbilledet sammen med Ærkeenglen Gabriel i en persisk miniature fra
    det 14. århundrede.

    Muhammed er grundlægger af religionen islam, hvor han regnes for den sidste og
    mest betydende profet, hvorfor han også omtales som Profeternes Segl.

    Indholdsfortegnelse
    1 Liv og gerning
    2 Eftermæle
    3 Se også
    4 Eksterne links

    Profeten Muhammed’s Liv og gerning.

    Muhammed blev født i Mekka i en velstående familie af Quraish-stammen, som på
    det tidspunkt havde magten over byen, hvor de fungerede som vogtere af Ka‘abaen.
    Muhammeds far, Abd-Allah ibn Abd-al-Muttalib, døde, før Muhammed blev født, så
    Muhammed blev opdraget af sin bedstefar, Abd al-Muttalib. Da Muhammed var seks,
    døde også hans moder, Aminah bint Wahab og to år senere hans bedstefar. Muhammed
    fik derfor sin onkel, Abu Talib, som værge.
    Mekka var en stor handelsby, ikke mindst på grund af Ka‘abaen, og købmænd fra
    mange forskellige stammer havde deres gang i byen, særligt i pilgrimstiden, hvor
    de kunne rejse uden fare for stammeuroligheder. Muhammed slog ofte følge med sin
    onkel på handelsrejser, særligt til Syrien, og blev derfor allerede i en tidlig
    alder berejst og bekendt med fremmede lande og sæder.
    I dette miljø voksede Muhammed op og lærte købmandskunsten, og som 25-årig
    begyndte han at arbejde for Khadidjah, en fyrreårig meget rig enke. Khadidjah
    blev så imponeret over Muhammeds færdigheder, at hun i 595 friede til ham. De
    blev efterfølgende gift, og ifølge overleveringerne fik Muhammed med Khadidjah
    en søn (der dog døde som spæd) og fire døtre (ifølge shia var sønnen og de tre
    af døtrene dog alene Khadidjahs fra et tidligere ægteskab). Efter Khadidjah’s
    død, giftede Muhammed sig igen, og da han var ca. 53 år gammel bad han om at få
    tilladelse til at gifte sig med Aisha, en 6 år gammel pige, der var datter af
    Abu Bakr, bror til Muhammed, altså Profetens niece.

    Da han bad om tilladelsen sagde Abu Bakr: “Jamen jeg er din bror” og Muhammed
    svarede ham: “Du er min bror i Allah’s religion, og det er tilladt for mig at
    gifte mig med Aisha”. Samme fremgangsmåde anvendte Muhammed når han ikke brød
    sig om pigen, f.eks da Muhammed blev spurgt om han ville gifte sig med Hamza,
    svarede han:” Nej, hun er min niece”. [Sahih Bukhari 7.18],
    [Sahih Bukhari V.7, B.62, N.37]

    Med tiden udviklede Muhammed et i stigende grad eftertænksomt sind og han
    tilbragte ofter nætterne med meditation og tavs eftertænksomhed i en grotte (i
    muslimsk tradition kaldet hira) på et bjerg nord for Mekka. En sådan nat, da han
    var omkring fyrre år, fik han ifølge muslimsk tradition en åbenbaring, idet
    englen Gabriel viste sig for ham og dikterede de første fem vers af sura 96
    (al-‘Alaq) i Koranen. Skræmt vendte Muhammed tilbage til Khadidjah, der førte
    ham til sin slægtning, den lærde Waraqah ibn Nawfal, der var en kristen munk.
    Han hørte Muhammeds beretning, udlagde den for ham og fortalte ham, at englen,
    han havde set, var den samme engel, som Gud i sin tid havde sendt til Moses. Få
    dage efter dette møde døde Waraqah.

    Herefter var der en betydelig periode uden åbenbaringer, indtil Muhammed modtog
    surat ad-Dhuha. Herefter modtog Muhammed regelmæssigt åbenbaringer i resten af
    sit liv, og på basis af disse begyndte han at forkynde islam.
    I 622 emigrerer Muhammed og hans tilhængere til byen Medina hvor han opretter
    den religiøse menighed umma. Her var han både politisk, militær og religiøs
    leder. I 630 vender Muhammed tilbage til Mekka og har på dette tidspunkt magten
    i hele Arabien.

    —————————————————————————-

    Dette er er tro Kopi af Wikipedia´s side, som den stod oprigtig for ca fire siden.

    Kommentar by Islamonella DT 104 — 28. marts 2012 @ 23:59

  15. @Zod
    Jeg fik set optagelsen på EB. Der var ikke meget at se på den video.

    Kunne være interessant at se hændelsen på tæt hold.

    tak til Islamonella DT 104
    selvfølgelig bliver de uønskede sandheder fjernet.

    Politiken gik også ind på wiki og fjernede noget om dem selv

    Kommentar by tavsen — 29. marts 2012 @ 17:47

  16. Der kan netop nu læses en fortræffeligt artikel i Kristeligt Dagblad der har talt med en særdeles skarp og klar, islamkritisk fransk filosof:

    “Muslimsk filosof: Mohamed Merah er et symptom på islams sygdom”.
    http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/456729:Interview–Muslimsk-filosof–Mohamed-Merah-er-et-symptom-paa-islams-sygdom

    Kan man fransk, bør man læse nogle ældre udsagn fra ham på dette sted: http://ripostelaique.com/Abdennour-Bidar-un-musulman.html

    hvor man bl.a. kan finde denne formulering: “Hélas! La religion islamique entière se nourrit de violence.” (Ak, hele den islamiske religion næres af vold). Særlig væsentlig og rammende er hans skildring af islams 3 dæmoner, som han kalder det.

    Kommentar by Niels P. — 29. marts 2012 @ 23:39

RSS feed for comments on this post.