9. april 2012

“Havde de radikale fået… deres udlændingepolitik, ville… landet stå på randen af en borgerkrig.”

Claes Kastholm Hansen sætter skabet på plads i gårsdagens Berlingske Tidende – Læst og påskrevet (via Snaphanen).

“Det var vel Poul Nyrup, der i sine sidste regeringsår startede den skik at bruge sammensætningen af ministerlisten som et udstillingsvindue, altså at udnævne ministre, hvis eneste kvalifikation var deres signaleffekt. Men de har dog alle haft et vist mål af intelligens, og de fleste af dem har haft selvindsigt nok til at gå stille med dørene, så de undgik at demonstrere deres inkompetence alt for tydeligt.

Men Manu Sareen er et braldrehoved, en tom tønde, der buldrer ustandselig. At sætte dette menneske, hvis uvidenhed om kristendommen og dens historie, dansk kirke, dansk ånd, dansk tradition, skriger til himlen, ind som kirkeminister, er en foragtelig handling.

De Radikale lever højt på et image af ansvarlighed og seriøsitet, der ikke længere er dækning for. … I det hele taget er det radikale register over fejltagelser imponerende. Havde de Radikale fået gennemført deres udlændingepolitik, ville vores socialsystem være brudt sammen og landet stå på randen af en borgerkrig. Havde de Radikale fået gennemført deres uddannelsespolitik, ville ingen kunne læse og ingen ane, om Danmark var et land med en historie eller en sygeforsikring. Havde de Radikale fået gennemført deres ide om, at for fremtiden skulle vi leve af den kreative klasse, var Danmark endt som et gadeteater. Havde de Radikale fået gennemført deres vision om, at Danmark skulle være et rent videnssamfund, ville vi være på vej til at blive et u-land, der måtte satse på nødhjælp fra FN. Og hvis de Radikale virkelig får gennemført deres plan om, at i 2020 skal over halvdelen af vores energibehov dækkes af vindkraft, så bliver Danmark det land i verden, som betaler mest for elektricitet, samtidig med at vi bliver et af de lande, der importerer mest gas, kul og – elektricitet !

Egentlig er det fantastisk, et rent eventyr, at et parti, der i de seneste år har taget så grundigt fejl og været til fals for hver eneste modebølge, fortsat står som et monument over politisk seriøsitet. Hvis partiet også overlever, at Margrethe Vestager har indsat en reklamefigur som statsminister og en kirkeminister, der ved sin dagligt demonstrerede uduelighed er en hån mod folkestyret, kan det overleve alt. Selv syndfloden.”

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/36001/trackback

54 Comments »

  1. Den mand kan ikke lide de radikale. Det er tydeligt.

    Kommentar by Holgers ven — 9. april 2012 @ 14:44

  2. Se også Rasmus Jarlovs top 10 over gakkede forslag fra Københavns Borgerrepræsentation:

    http://politiken.dk/debat/profiler/rasmus-jarlov/ECE1563347/top-10-over-underlige-forslag-fra-koebenhavns-borgerrepraesentation/

    Der er noget ekstremt falsk og kunstigt over de Radikales måde at se verden på og jeg er ved at brække mig over dem.

    Kommentar by Kenny Starfighter — 9. april 2012 @ 14:46

  3. Det er så flot, velskrevet og så sandt som det står skrevet.
    Hatten af for skribenten for det der er til UG med kryds og slange!

    Kommentar by J B — 9. april 2012 @ 15:49

  4. Det har ikke noget at gøre med, at den mand ikke kan lide de radikale, det har noget at gøre med, at dette sindssyge parti er ved at splitte enhver sammenhængskraft i det ellers homogene Danmark.

    Jeg har aldrig hørt så sindsyge politikere udtale sig om danskheden, flaget og det nationale. De aner ikke hvad det vil sige at holde et samfund sammen. De tror man kan bygge et samfund op på at være god og så ellers åbne døren for den konstante indvandring fra de muslimske lande. Det er fuldstændigt sindssygt. Det multikulturelle samfund er døden, hvis muslimerne udgør majoriteten. Og det gør de jo.

    Det Radikale Venstre er en katastofe sammen med ungdoms-partiet Enhedslisten. Hvis disse politikere skal sidde ved magten i endnu 3 år, endnu er det eneste gode, at katastrofen til den tid blevet krystalklar.

    Men i sidste instans er disse katastrofe politikere enten ubegavede eller besidder en total kynisme, når de bliver ved med at eksperimentere med Danmarks kultur. Ethver normal begavet person vil vide – ved at sætte sig ind i området – at der må være en overordnet national identitet til at holde et land sammen.

    Der findes simpelthen ikke andre muligheder. Man kan ikke bygge et land op på abstrakte tanker om det universelle menneske, for det universelle menenske er også rodløs indtil han eller hun har fundet sit nye hjem. Og muslimerne finder ikke deres nye hjem i Danmark. De vil skabe deres eget.

    Folk må have et fællesskab, tillid til hinanden og deres politikere, ellers vil ikke mindst ungdommen blive rodløs og se samfundet som en fjende, fordi driftsaggressionerne ikke længere kan holdes i ro. Det er psykologi for mindreårige eller viderekomne. Og er man politiker skal man være “viderekomne”

    Der er skrevet så mange bøger om det emne. Der er så mange tydelige tegn på udviklingen i Europa, at uanset hvor man politisk befinder sig, så kan man ikke være normal fungerende ved at holde grænserne åbne. De har en sekundær proces som en abe, der lige er kravlet ned fra træerne.

    Jeg håber de en dag blive draget til ansvar for deres politik, selv om de ikke aner, hvad de kulturelt og politisk foretager sig. Det håber jeg i hvertfald uden at præcisere, hvad der ligger i ordene “draget til ansvar.” Vi skal nok over hos Falkeøje.

    Kommentar by machiavelli — 9. april 2012 @ 15:52

  5. Tale ,skrive om borgerkrig.
    Der er jo en særdeles alvorlig sag at omtale.
    Mon de radikale forstår det alvorlige?

    Kommentar by Pk — 9. april 2012 @ 16:13

  6. Som en god tommelfingerregel er jeg tilhænger af alt hvad de radikale er modstander af, og modstander af alt hvad de radikale er tilhænger af.

    Kommentar by Jernhesten — 9. april 2012 @ 16:26

  7. De radikale er repræsentanterne for et bestemt segment i den danske befolking: De fromme halvstuderede!

    Dette hellige idiotsegment findes i enhver befolkning, men kun i Danmark har de ofte magten.

    Kommentar by Ich bin Allah (Akbar) — 9. april 2012 @ 16:39

  8. Jeg vil håbe, at jeg oplever ,før jeg dør, at det danske folk vil rejse sig imod de egenrådige og dybt naive politikere, der har anbragt det danske folk i dette roderi.
    I dag så jeg en masse TV om Hvidsten Gruppen, jeg fældede en tåre, for jeg har oplevet det hele.
    Hvor ville jeg ønske nye danske modstandsgrupper til bekæmpelse af ukvalificerede politikere og brovtende uvidende indvandrere.
    Danskere, gå til modstand, gør Danmark dansk igen !!!

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 9. april 2012 @ 17:08

  9. Ja, de fromme halvstuderede røvere der ikke kan stikke en pind i en lort uden at ødelægge begge dele. De har aldrig – og kommer aldrig til at bidrage med noget produktivt og samfundsnyttigt, kun studentikose ideer og tåbelig snak, snak og snak igen! Jeg kalder dem for landsforrædere. Skam Jer!

    Kommentar by ComeOn — 9. april 2012 @ 17:11

  10. Nu er C.S. Lewis observationen på sin plads igen.

    “Af alle tyrannier er tyranniet der gennemføres med de bedste hensigter, under dække af ofrenes eget vel, den mest undertrykkende. Det ville være bedre at leve under røverbaroner, end under almægtige geskæftige moralske personer. Røverbaronens ondskab er nogle gange i dvale, hans griskhed kan undertiden være mættet; men de som plager os under dække af, at det er for vor egen skyld vil gøre det uden ophør for de gør for deres egen samvittigheds skyld.”

    Gad vide om han talte om De Radikale.

    Kommentar by synopsis-olsen — 9. april 2012 @ 17:29

  11. Jeg tror det var lykkedes for en Radigal at snige sig on på min facebook venneliste for mistede lige en af slagsen 2 min efter jeg havde linket til denne artikel med følgende ordlyd:

    Så leverer min ynglings blog bare varen endnu en gang og har denne gang fundet en artikel fra Berlingske frem om de Radigales politiske uduelighed og mangel på ansvar.
    Hvis nogen skulle være i tvivl om ovennævnte så se bare på den Radigale indiske indvandrer, Manu Sareen og på det hastværk han har med at ødelægge dansk kultur, religion og traditioner, og på den løgnagtige tegneserie og reklame figur af en statsminister de har været med til at sætte på posten.
    En virkelig glimrende artikel om ting de færreste desværre bemærker eller tænker meget over i en travl hverdag.
    Politisk ansvarlighed er at tænke længere end bare næste lønnings eller valg dag ( en desværre næsten glemt dyd i dagens betændte politisk klima med højtråbende og overbydende wannabee demagoger)

    Og puff, så forsvandt der en tøs som jeg faktisk mistænke for at være Radigal ( og vist ikke uden grund)

    Kommentar by J B — 9. april 2012 @ 17:53

  12. I Matador fremstilles den gæve modstandsmand spilles bekvemt af byens radicoole læge, støttet af byens andre radicoole spidser.

    Pis og papir. Det eneste de radicoole har kæmpet indædt for er nationalstaten Danmarks nedlæggelse.

    De gæve forretningsmænd som tjener penge til byen fremstilles naturligvis som griske værnemagere uden moral.

    Denne utålelige løgnagtige brækserie har desværre fået status som en historisk fortælling. Og så griner vi af godnathistorierne om “Den Store Leders” bedrifter fra Nordkorea…….

    Kommentar by Tolder — 9. april 2012 @ 18:05

  13. @ ComeOn
    “Ja, de fromme halvstuderede røvere der ikke kan stikke en pind i en lort uden at ødelægge begge dele.”
    Ikke for at rette på dig, men jeg vil nu mene alle fire dele:
    Lorten, pinden, dem selv, samt alle vi andre.

    Kommentar by Neuhammer — 9. april 2012 @ 18:25

  14. @ JB

    Godt du slap af med hende – hun er sgu ikke værd at samle på.

    Kommentar by Erik — 9. april 2012 @ 18:35

  15. Normalt er det jo sådan, at dem der vil lave om på noget fungerende, står med bevisbyrden. Men ikke i politik. Der kan ethvert flertal påføre os milliardsudgifter og risiko for blodsudgyedelse, og de bliver ikke engang sdtillet til regnskab bagefter. I et privat firma ville de være blevet fyret og sagsøgt hele bundtet.

    Kommentar by Josef K — 9. april 2012 @ 18:37

  16. @ 12 Tolder.

    Fin kommentar – lige i øjet. De virkelige skurke har altid forstået at fremstille sig selv som de gode.

    Kommentar by Svend — 9. april 2012 @ 19:06

  17. Manu Sareen har med sin indsættelse som kirkeminister aldrig været ment som andet end en hånlig provokation, et nedladende tak for sidst, en snotklat i fjæset på især DF og dets vælgere men ligeledes alle andre forsvarere af dansk kristen kulturarv – dem den røde fløj med de radikale i spidsen hader aller mest på jord……

    Kommentar by Jacob Andersen — 9. april 2012 @ 19:17

  18. Pestager er en rædsel, både at se på og især at høre på.

    Kommentar by Nielsen — 9. april 2012 @ 20:16

  19. Partiet overlever, desværre! Det har oven i købet fremgang, desværre!

    Kommentar by Robert R — 9. april 2012 @ 20:20

  20. Helt korrekt hvad Claes Kastholm Hansen + indlægsskribenterne herinde skriver !

    Men : der skal mere end de Rødes og de Radikales maltraktering af Danmark og danskerne til for at danskerne lader sig udradere !

    Det er op til vores tids forælder-generation ELV at sørge for at deres børn bl.a. får tilført viden om Danmarks og Danskernes ( Danernes) lange historie !

    Dette har været nødvendigt siden Ritt Bjerregaards dage som “undervisningsminister” – mener jeg !

    Og faktisk er det ganske hyggeligt at sidder med ungerne ved sengetid og læse op af Danmarks Historien .

    Kommentar by Vivi Andersen — 9. april 2012 @ 20:30

  21. de radikale er nogle opblæste fjolser, ja, men lige netop Manu er da forfriskende ! Den hensygnende “folkekirke” har jo kun facade tilbbage at tilbyde en sulten befolkning, som har lagt traditionel religion i graven – gudskelov. Den må forny sig og blive en slags varme – og sjælestue for folket. Og mht. vindkraft, er jeg nu ganske sikker på oliepriserne vil stige yderligere og gøre investeringen rentabel, og da især når strømmen kan lagres – men her er de radikale jo heller ikke eneste fortalere.

    Kommentar by morten olesen — 9. april 2012 @ 21:35

  22. Ja Manu er forfriskende på samme måde som en kolort sikkert er forfriskende (hvis man er spyflue eller Holgers ven).

    Tak for de mange rammende beskrivelser af de Radigale. Jeg tænker med gru på. hvad de og Johannes børnebande kan nå at ødelægge i de næste 3 år.

    Hver gang jeg besøger Uriasposten bliver jeg så glad over, at vi har en modig og handlekraftig frihedskæmper iblandt os. Jeg tænker selvfølgelig på den legendariske kriger Falkeøje. Jeg får lyst til at rejse mig og afsynge “Højt for træets grønne top” Især verset hvori der står: “Han er stærk og han har mod. Han skal være fændrik”.

    Det gode ved Falkeøje er, at han forstår at arbejde i det skjulte. Det bevises af, at ingen af hans formodentlig mange modige kampe for Danmark er blevet kendt af offentligheden.

    Uden folk af Falkeøjes støbning havde Danmark ikke besejret tyskerne smidt dem ud af landet og vundet 2. verdenskrig.

    Kommentar by Binee — 10. april 2012 @ 00:56

  23. At Falkeøje er lidt voldsom i hans udtagelser, kan vi godt blive enig om, men jeres hetz imod ham er et tegn på at I er ved at blive desperate. Nu har I skrevet stolpe op og stolpe ned i mange år, men er situationen blevet bedre ?
    Tror I godt kan se der kun er 2 (to) løsninger, enten underkaster vi os eller også er der Falkeøjes scenarie.

    Kommentar by Svinet — 10. april 2012 @ 06:35

  24. HTS er jo iøvrigt godt igang med at smadre sit eget parti og Villy igang med det samme i SF.

    Hvis det fortsætter sådan så er resultatet ved næste valg at de radicoole går frem til 10%, enhedstosserne går frem til 10%, socialakrobaterne får 14 % og SF er under spærregrænsen. Rød blok vil dermed kun få 1/3 af stemmerne.

    Enhedslistens succes skyldes iøvrigt i stort tal, at de har efterlignet Berlusconis taktik med at give fremtrædende poster til unge flotte piger.

    Det var måske noget Løkke kunne lære noget af for at underbygge succéen.

    “Længes jeg efter Løkke? – jeg vil kun mit værk” (let omskrevet Nietzsche citat):-)

    Kommentar by Sigwar — 10. april 2012 @ 07:09

  25. Problemet er, at den generelle dansker er naiv og uvidende om det nationale og hvad det betyder. Og hver dag arbejderne medierne, politikerne og kultureliten på, at det vedblivende skal være sådanne. læs blot Politiken og Information og deres bloggere. Det er dybt deprimerende.

    Danskerne er ved at begå selvmord, selv om de føler sig som verdens lykkeligste folk. Og det er fordi, selvmordet ligger 20 30 år ud i fremtiden.

    Det interessante er iøvrigt, at der aldrig har været så mange mord, selvmord, røverier, overfald og vold mod almindelige mennesker. Selv i trafikken går det lystigt derud af.

    Men som smudsbladet Ekstrabladet engang triumferende skrev ( Efter hukommelsen). Ca. 11 % er ikke bange når de går i byen mens 55% er det når de går hjem. Morale. 55% er bange for at gå i byen. Det sidste skrev de dog ikke, de skrev kun, at 11% ikke er bange for at gå i byen.

    Dagpressen skulle afskaffes, den er til mere skade en gavn.

    Kommentar by machiavelli — 10. april 2012 @ 07:23

  26. En travl minister….
    ….. ja, det går stærkt i Kirke- og Moskeministeriet,
    Manu Sareen fortæller helt rørt og med salvelsesfuld røst om den store glæde han føler ved at åbne Himlens og Kirkens døre for ved Dansk lovgivning at kunne give homoer, altså bøsser og lesbiske par af samme køn, der elsker hinanden en kirkelig velsignelse.
    Et bryllup er jo en flere hundredårig dansk kultur- og festtradition, der indbefatter fugtbarhedssymbolik som på kastning af risengryn til fremme af frugtbarheden, så de kan føre slægten videre, så det er Danske traditioner der er værd at værne om.

    – MEN nu er han jo også ligestillingsminister, og så har han et stort dilemma, for problemet er at Allah og Muhammed har en helt anden opfattelse af ægteskab mellem homoer, enten de er bøsser eller lesbiske, og vil nok medvirke til der bliver besvær med at få imamens velsignelser, endsige adgang til moskeen. Det ville nok også give utilfredshed og store problemer blandt de 72 ventende jomfruer.

    I ligestillingens hellige navn, vil det måske være lettere at indføre den Islamiske form for homobehandling for danskerne, nemlig at Homobøsserne klynges op i nærmeste træ eller man får fat i et par byggekraner at hænge dem i, Utro kvinder og lebber dem skal man stene, for Allah og Profeten elsker når homoer dingler og når steningen har efterladt en utro kvindes hoved som en smadret kødklump.
    Virkelig en overvejelse værd om den islamiske kultur måske burde fremmes til at blive den eneste danske, da Allah og Profeten ikke bryder sig om ”flerkulturer”.

    Der arbejdes i ministeriet også på at få en legalisering og velsignelse af pædofile ægteskaber, da der også her er tale om, i alt fald mindst den ene ”elsker” den anden.
    På ministeriets hjemmeside vil der være en side, hvor der tilbydes ”Satanister”, ”Asetroende” og andre lign. religioner fuld kirkelig velsignelse til hvad som helst, ganske vist holdes ceremonien af en af de sekunda-bisper eller -præster der åbent har udtalt at de ”ikke tror på Gud” og i forvejen er ”halvmuslimer.”

    Kommentar by Cantor — 10. april 2012 @ 07:53

  27. :-)

    http://rokokoposten.dk/2012/02/25/ny-forskning-radikale-venstre-var-blevet-forbudt-i-dag/

    Kommentar by Tolder — 10. april 2012 @ 08:21

  28. “Som en god tommelfingerregel er jeg tilhænger af alt hvad de radikale er modstander af, og modstander af alt hvad de radikale er tilhænger af.”

    Ja, sådan cirka har jeg det også. Og hver eneste gang, jeg skal ned af 4-5 sidegader på Nørrebrogade for at kunne komme 400 meter frem i trafikken mellem Nørrebro station og Nørrebros Runddel, så tænker jeg på Bondam, der fra sit eksil griner højt af mig.

    Kommentar by Lotte — 10. april 2012 @ 09:07

  29. “De handlende på Strøget i København har oplevet en eksplosiv vækst i tyverier især begået af østeuropæiske bander. Men en stigning på 56 procent over fem år er ikke noget særligt, siger Københavns politidirektør, Johan Reimann.” Citat.

    Men det er ikke noget særligt, siger samarbejdspolitiet. Et par røverier betyder intet hos verdens lykkeligste folk. Iøvrigt er trafikulykker i voldsom vækst. Og flertallet af “ulykkerne” er begået af ikke etniske danskere. ( Norsk undersøgegelse). Det samme vil uden tvivl gælde i Danmark. Men en sådan undersøgelse vil ikke blive lavet herhjemme. Men det lægger verdens lykkeligste folk ikke mærke til. De har ingen butikker på strøget eller kører ikke i bil eller har sommerhuse.

    Verdens lykkeligste folk må lide af “bimmeling umulicus”. Oversat betyder det: “Midlertid knald i låget”

    Lad os høre dem om 30 år. Til den tid hedder det: “Bommelom umulicus”
    Oversat. ” konstant knald i låget.”

    Kommentar by machiavelli — 10. april 2012 @ 10:03

  30. @ Svinet.
    Du skriver: “Nu har i skrevet stolpe op og stolpe ned i mange år men er situationen blevet bedre?”
    Du har aldeles ret. Situationen er ikke blevet bedre. Det er derfor vi er så begejstrede for Falkeøje. Han er en handlingens mand. Han er en af dem, der ikke bare sidder ved PC’eren og er modig (i modsætning til vi andre). Når jeg ligger i min seng om natten og kan høre hestens hove mod asfalten, så ved jeg, at det er Falkeøje, der ufortrødent kæmper sin ensomme kamp mod landets fjender. Når jeg så kort efter hører ambulancens sirener, så frygter jeg altid, at det er Falkeøje der er faldet af hesten.

    Kommentar by Binee — 10. april 2012 @ 10:04

  31. Det bliver spændende at se om Sareen også vil tvinge andre trossamfund til at indføre homovielse! Gad nok vide hvad den katolske kirke eller muslimerne vil sige til det!

    Kommentar by Hovsada — 10. april 2012 @ 10:17

  32. 25
    ”Problemet er, at den generelle dansker er naiv og uvidende om det nationale og hvad det betyder. ”
    Vel er den generelle dansker naiv og uvidende (og meget andet langt værre), men national er ikke noget man lærer at blive – det stikker langt dybere.

    National bliver man, når man er afhængig af andre – mennesker altså. Når ens overlevelse kræver, at man hjælper, når andre har brug for det, og omvendt, så bliver man national. Så føler man fællesskab.

    Alt det har socialisterne altid vidst, så for dem har strategien altid været at fjerne al afhængighed mennesker imellem. I familien og i det lidt større mellem kommunens indbyggere – landets. Det har de gjort med demokratiet, der har givet flertallet mulighed for at stjæle mindre tallets penge, og lade staten dele dem ud til flertallet, Når staten samtidig sidder på meningsmonopolet, så er strategien sikret i en sådan grad, at kun total bankerot, kan nulstille forholdene – man kan begynde på en frisk.

    At vi er inde i slutfasen af de vestlige nationers opløsning, ser vi overalt. Fx sender de på de utallige ligegyldige tv2 regionalkanaler ofte egnsbilleder sidst på aftenen – for da at sende noget. I stedet for at ledsage med dansk musik, har man sat noget syntetisk genereret bloppelop-dingdong på. Folketinget demonstrerer hvert sekund, at Danmark er borte, og at det foreløbig er det kommunistiske eu, der bestemmer. Senere bliver det psm’s elskede fn.

    Kommentar by Svend — 10. april 2012 @ 10:38

  33. Helt enig med Svend.

    Kommentar by machiavelli — 10. april 2012 @ 10:51

  34. #Binee.
    He he, “faldet af hesten” den var sku god.
    Igen ved ikke om Falkeøje er en knægt på 15 år, der har set for meget Flammen & Citronen eller han er en gammel modstandsmand med granat shock. Men lad nu være med at lade jeres frustrationer gå udover ham, det er Kim Møller der bestemmer hvad der må skrives her (og ikke Feuer Frei), og hvis Falkeøje bliver for meget får han det nok at vide.

    Kommentar by Svinet — 10. april 2012 @ 11:44

  35. “Aldrig mere en 9.april” var modstandsbevægelsens slogan mod de tyskvenlige radikale med Politiken og dens bestyrelsesformand, Scavenius, i spidsen.
    Igår var det igen den 9.april og de radikale har intet lært.
    De ønsker stadig Danmark besat :(

    Kommentar by anti-marx anno dazumal — 10. april 2012 @ 13:45

  36. OT

    ENDELIG. Søren Espersen DF, stiller nu spørgsmål om: “demokratiforkæmperen” i virkeligheden også kæmper for demokrati”, iflg JP-netavis. Kan desværre ikke linke grundet problemer med PC´en. – undskyld afbrydelsen.

    Kommentar by Erik — 10. april 2012 @ 15:10

  37. OT igen igen.

    Der er netop nu et indslag med Søren Espersen på tv2-news, hvor han siger det som Kim Møller tog op i en tidligere tråd.

    Ros til dig, Kim Møller, måske læser Søren Espersen også uriasposten??

    Kommentar by Erik — 10. april 2012 @ 15:35

  38. Cantor – du skrev: “På ministeriets hjemmeside vil der være en side, hvor der tilbydes ”Satanister”, ”Asetroende” og andre lign. religioner fuld kirkelig velsignelse til hvad som helst, ganske vist holdes ceremonien af en af de sekunda-bisper eller -præster der åbent har udtalt at de ”ikke tror på Gud” og i forvejen er ”halvmuslimer.””

    Hedninge kender jeg nogle af – og blot til din orientering:

    Asetroen er en anerkendt og uafhængig religion i Danmark (anerkendt af kirkeministeriet). De foretager selv vielser, begravelser etc. – og asetroende har mig bekendt ikke noget imod homoseksuelle da de (ligesom de fleste kommentatorer her) mener at folks seksualitet er en privatsag.

    Satanisterne (her findes der flere fraktioner og de er sammenlagt ikke mange) har ikke et anerkendt trossamfund, men de er (som jeg forstår det) totalt ligeglade med Kirkeministeriet, og de har iøvrigt heller ikke noget imod homoseksuelle.

    Det er kun muslimerne som stikker ud, og afviger gevaldigt.

    Og iøvrigt er mange hedninge anti-muslimer. Dels af teologiske grunde, men formentligt også fordi nogen (især Buddhister ved jeg) generes af muslimer.

    Kommentar by Sigwar — 10. april 2012 @ 15:53

  39. Alle generes af muslimer.

    Kommentar by machiavelli — 10. april 2012 @ 16:49

  40. Sigwar,
    selvfølgelig er seksualiteten en privatsag, men det kunne vel også passere at en Asetroende eller Satanist kom en smule i tvivl, Muhamedanerne TØR ovehovedet ikke tvivle, og de gerne ville helgardere sig, og da står heldigvis Manu Sareen parat til at gøre kirkebryllup for hvad og hvem som helst dog med det forbehold at det bliver med “Sekundapræster” som jeg beskriver.
    Som machiavelli skriver kender jeg heller ikke nogen der IKKE generes af muhamedanerne.

    Kommentar by Cantor — 10. april 2012 @ 17:42

  41. @39 machiavelli,

    Alle generes af muslimer.

    Ja, selv muslimer generes af muslimer. Og det siger jeg ikke engang for at være morsom. Det ser vi mange eksempler på.

    Kommentar by Vest — 11. april 2012 @ 00:19

  42. Det er rigtigt. Sunni muslimerne som udgør ca. 85 % af alle muslimer elsker at slå Shiamuslimerne ihjel og omvendt. Det er en daglig begivenhed.

    Så er der Khariji muslimerne som ingen af de to kan lide. Og så ved vi, hvad der sker, når muslimerne ikke kan lide nogen. Så er der sufimuslimerne som er begge dele og Wahhabi islam som er en ekstrem ortodoks sunni-retning. Så er der Ahmadiyya muslimerne, som ikke er rigtige muslimer som tror på den rigtige Muhammed og som altid potentielt vil være i farezonen.

    Så er der de forkerte muslimer som Druserne, bektashitterne, ahl-i haqqerne, alevitterne og alawitterne plus deobandierne, quraniyoonerne, mahdavierne og zikrierne.

    Det ville glæde alle tror jeg, hvis disse interessante religioner geografisk ville blive hvor de er. Hvad fanden skal de ind i Europa?

    Det er det, kampen også drejer sig om i den Syriske borgerkrig. Styrets dage er selvfølgelig forbi, men de ved det ikke. Hvorfor de kæmper så indædt er fordi, det et muslimsk mindretal der sidder ved magten.

    Når de er færdige så bliver de massakreret af de andre retfærdige muslimer som består af flertallet. Så vi kan være 100% sikker på at der bliver et blodbad, når det nuværende styre falder. Jeg kan ikke huske hvilke to retninger, det drejer sig om.

    Det interesante ved de muslimske rovdyr er, at de også elsker at slå kvinde og børn ihjel, når de møder dem. Det er ingen tilfældighed, når vi hører om de store nedslagtninger af kvinder og børn. De tilhører de forkerte, ikke mindst børnene som vokser op, derfor går de decideret efter dem. Ikke skygge af hæmninger. Er alle mændende flygtet, så savler de over børnene og kvinderne, der som en fast regel bliver torturet og voldtaget først, som vi så i Libyen og nu ser i Syrien.

    Islam er kulturernes affald, som nu spreder de sig i Europa med de radikales velsignelser. “Jeg elsker hele verden” som den største politiske idiot i dette århundrede Zenia Stampe figuren har udtalt i et anfald af afsindighed. Og de forkvaklede europæiske intellektuelle klapper i hænderne over disse smukke ord. Det er klart, vi er fortabt på længere sigt. Der er ikke en kinamands chance for at “verdens lykkeligste” folk vil undgå kaos i den lange fremtid. Men det ved det selvfølgelig ikke.

    Det eneste interesante er, at den ene muslim slår den anden ihjel, når lejligheden gives. Det var derfor Vesten ABSOLUT skulle have holdt sig væk fra Egypten, Libyen og Syrien og alle de andre steder, hvor de rigtige og de forkerte muslimer tæsker løs på hinanden. Der skal Store stærke magthavere til få at holde de forskellig retninger i ro.

    Nu har de naive politikere åbnet for en krudttønde som ikke er til at slukke. Machiavellis inhumane og ukærlige motto er derfor: Hvad rager det os hvad de foretager sig. Lad dem slå hinanden ihjel. Jo flere jo bedre og sid på hænderne imens.

    Kommentar by machiavelli — 11. april 2012 @ 02:38

  43. Machiavelli m. fl.

    Det er præcis derfor jeg har talt for at vi skal blande os helt uden om alt hvad der foregår i de muslimske lande. Vi har ikke noget at gøre i deres lande og de har heller ikke noget at gøre i vores.

    * Ingen miiltærhjælp til muslimske lande.
    * Ingen millitær tilstedeværelse (ud af Afghanistan, Iraq m.m.).
    * Ikke flere befrielsesindsatser (Libyen m.m.)
    * Ingen udviklingshjælp (det er alligevel nytteløst).
    * Ikke mere indvandring, familiesammenføring og ikke flere flygtninge, hvis disse er muslimer (dem der er ikke-muslimer som flygter fra muslimske lande kan modtages).
    * Ikke flere dialoginitiativer (nytteløs beskæftigelsesterapi for røde arabister).
    * Udvisning af kriminelle og tvangsrepatriering af velfærdsfuppere (opsig de grundlovsstridige suverænitetskrænkende internationale konventioner som Danskerne jo aldrig har stemt om!).
    * Find alternativer til islamolien (biofuel/biogas (= nye produkter fra Dansk landbrug), atomkraft, Dansk nordsøolie etc.).

    Det haster med en ny regering!

    Kommentar by Sigwar — 11. april 2012 @ 07:44

  44. @43

    “Det haster med en ny regering!”

    Vågn dog op mand. Hvad skulle det dog hjælpe ?

    ALLE de punkter du har skrevet er enten iværksat af-, støttet af-, eller på bekvemt vis udeladt af den tidligere borgerlige regering.

    Så skal vi jo heller ikke glemme LommeknivsLene.

    Fælles for alle danske regeringer er: Pluk befolkningen og forær pengene til os selv og kammeraterne, samt til nogle ligegyldige fremmede på/fra den anden side af kloden.

    Løb lemminger, løb !

    Kommentar by Tolder — 11. april 2012 @ 09:47

  45. Ja det er faktik sandt. En ny regering er lige så syge efter at holde dørene åbne og klamre sig til EU. Tænk på den hjernedøde formand for de konservative som elsker EU, elsker de åbne grænser, elsker paragraf 266b og elsker den fælles mønt. Total hjernedød.

    Lene! hende som er så indskrænket, at hun tager et tørklæde på, når hun skal besøge en eller anden ligyldig muslim. Der er simpelthen intet at gøre. Politikerne VIL have kaos og det får de, men det tager sin tid.

    Der er intet andet end at brække sig.

    Kommentar by machiavelli — 11. april 2012 @ 12:36

  46. Ja, det er endnu værre end 1940 til 1945
    http://www.leksikon.org/art.php?n=299

    Kommentar by Viking — 11. april 2012 @ 17:21

  47. Tolder og machiavelli

    Man skulle næsten tro at i hellere ville beholde RAF regeringen?

    For en god ordens skyld: jeg syntes heller ikke at den blå regering gjorde det specielt godt, men dog bedre end den nuværende.

    Kommentar by Sigwar — 11. april 2012 @ 19:38

  48. @47

    Jeg ved sku snart ikke. Den nuværende regerings personager er utålelige, men de fører da mere borgerlig politik end de borgerlige.

    HVIS man altså for satan kunne smide de radicoole ned i en kødhakker og lave dem til nødhjælpspakker (til PET: det er en metafor).

    Kommentar by Tolder — 11. april 2012 @ 20:09

  49. Ja så gentager jeg.

    “Tænk på den hjernedøde formand for de konservative som elsker EU, elsker de åbne grænser, elsker paragraf 266b og elsker den fælles mønt. Total hjernedød.” Venstre er ikke meget bedre. Alle elsker EU.

    EU står for den totale nedsmeltning ved Afrikas og Mellemøsten indvandring, og det bliver værre endnu. Der er ingen fremtid med de nuværende politikerei folketinget. Derfor tager det 20-30 år før der sker nogle dramatiske ændringer. ( Måske)

    Men indrømmet, den nuværende regering er en renlivet katastrofe.

    Kommentar by machiavelli — 12. april 2012 @ 02:41

  50. #49.
    De nationale har ingen venner, hverken blandt socialisterne eller de borgerlige.
    Derfor er deres eneste mulighed en væbnet borgerkrig.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 12. april 2012 @ 11:02

  51. Er forholdene i de såkaldte flygtninges hjemland blevet forbedret, må den danske stat sørge for at repatriere “flygtningene”. De hjemsendte “flygtninge” kan være med til at opbygge deres hjemland.

    De mange udlændinge der er på overførselsindkomst bør økonomisk opmuntres til at rejse hjem, så hurtigt det er muligt. På længere sigt vil det være til stor fordel for de danske skattebetalere. Ligeledes vil sikkerheden på de danske gader og veje blive mærkbart forbedret.

    Kommentar by Jørgen — 12. april 2012 @ 19:20

  52. “Jeg vil håbe, at jeg oplever ,før jeg dør, at det danske folk vil rejse sig imod de egenrådige og dybt naive politikere, der har anbragt det danske folk i dette roderi.”

    Desværre Falkeøje, men du kan da ligesom jeg leve i håbet.
    Ved næste valg er der en eller anden hjernedød radkal som udtaler “Jeg respekterer Muhammed” hvorved de få et par ekstra mandater.

    Og så må vi i øvrigt ikke glemme, at det er danskerne, der har valgt Kaospartiet ind i Folketinget. Håbet er ikke lysegrønt, det er kulsort. læs også bloggene på Politikken og Information, derefter er der kun stesoliderne tilbage.

    Kommentar by machiavelli — 13. april 2012 @ 05:12

  53. Machiavelli

    “Og så må vi i øvrigt ikke glemme, at det er danskerne, der har valgt Kaospartiet ind i Folketinget”

    Ja/nej. Det er venstrefløjen og deres udenlandske allierede der valgte deres Kaospartier ind i Folketinget, med 8000 stemmers flertal!

    Kommentar by Viking — 13. april 2012 @ 05:21

  54. Det vil være en god ide at få sendt de kriminelle udlændinge ud af landet så hurtigt det er muligt. Det vil mærkbart forbedre de danske borgeres sikkerhed. Gæste”arbejdere”(f.eks. fra tyrkiet og pakistan) bør i reglen hjemsendes, når gæste”arbejderne” bliver ledige.

    Kommentar by Jørgen — 15. april 2012 @ 18:58

RSS feed for comments on this post.