12. april 2012

Venstrefløjen om højrefløjen 24-7: ‘De ved godt det er umoderne at være nazi, så de kalder sig nationale’

Når der lejlighedsvis kommer en mediekritisk kommentar i den borgerlige presse, er det ofte DR’s indkøb af politiserende dokumentarer der står for skud. Sent i aftes sendte DR2 dokumentaren ‘Det amerikanske højre‘ (Right America: Feeling Wronged — Some Voices From the Campaign, 2009), og den var lige som man kunne forvente. Produceret af Alexandra Pelosi, datter af top-demokraten Nancy Pelosi.

Tidligere samme dag leverede P1 et endnu grellere eksempel, men selvom emnet må siges at være mere relevant, så er det helt utænkeligt, at Jyllands-Posten eller Berlingske Tidende kommenterer DR’s tendens lige på det her punkt. Klubværelset på P1 havde med udgangspunkt i Defence Leagu’ernes møde i Århus (!?!), inviteret forfatteren til seneste Redox-bog i studiet til en samtale om (siger og skriver) årets foreløbige OTTE nazi-overfald rettet mod venstrefløjen i Århus.

“Efterhånden som problemet med højreekstremistisk vold vokser i Aarhus… hvordan er det at bo i en by, hvor man bliver overfaldet når man ser ’anderledes ud’, og hvordan forsvarer man sig mod, og bekæmper fascistiske metoder? …

Aarhus er året rundt hjemby og tilholdssted for et større antal højreekstremistiske og nationalistiske grupperinger. Byen har fået ry for at være Danmarks nazi-hovedstad… en international anti-islamistisk begivenhed i Mølleparken, arrangeret af den højreekstremistiske gruppe Danish Defence League.

Men Mølleparken er på mange måder en kampplads hver dag, for det er der White Pride og andre nynazistiske grupper ofte tager hen for at få afløb for deres had og aggressioner på parkens ’røde’ gæster. …

Allerede nu i år er der begået mindst otte politisk motiverede overfald af medlemmer af højreekstremistiske grupper, og Enhedslistens lokaler i byen er blevet udsat for hærværk. Volden udgør en så stor belastning, at nogle unge flytter fra byen…”

DR’s illustration er sakset direkte fra Projektantifa.dk (Antifascistisk Aktion), og udsendelsen er blandt andet tilrettelagt af ‘organisk psykoterapeut’ Anna Baagø, kendt for venstreradikale frontorganisationer såsom Aktion Luk Lejren og Initiativet Kirkeasyl. Venstrefløjen om højrefløjen, hver dag hele ugen.

(Projektantifa.dk, 26. februar 2012 & dr.dk/p1, 12. april 2012)

Charlotte Johannsen, ‘antifacist’: “I starten troede jeg egentligt bare, at jeg skulle sige, at jeg var nationalsocialist, fordi det var de under 2. Verdenskrig, og de her folk er jo nazister, så tænkte jeg, at det var jo nok det man var. Men det fandt jeg så ret hurtigt ud af, at det er meget umoderne – de ved godt, det ikke er bredt accepteret i befolkningen, så derfor er der mange af dem der kalder sig nationale eller patrioter, men meget af det deres ideologi handler om er jo nynazisme, de vil jo de samme ting som Hitler gerne ville. Derudover kan man nok sige, at de jo nok selv vil gå ind og definere sådan detaljeret om de er nationalkonservative, nationalliberale eller nationalsocialister. Jeg synes nazister er et godt ord at bruge, og så er det også mere mundret end højreekstremister.

‘Asbjørn’, ‘Antifascist’: “Det fylder sådan lidt, når man sidder med sine kammerater og de sidder med et blåt øje og blødende læber, og man spørger hvad der er sket… ‘Jeg fik bare lige tæsk af nogle nazister i weekenden’. Man ved de er der, og nogle gange bliver truet på gaden. Man kigger sig over skulderen… er det en Danish Defence League t-shirt der er der…(‘Asbjørn’)

(Anna Baagø, talsperson for ‘Aktion Luk Lejren’, oktober 2008)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/36077/trackback

65 Comments »

  1. Det er en uberettiget tilsnigelse at kalde de nationale for nazister.
    Men, når det er sagt, så er de nationale blevet forrådt af både socialister og de borgerlige.
    Det kan der kun rettes op på med en væbnet borgerkrig!!!

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 12. april 2012 @ 16:18

  2. Det er da noget af en indrømmelse, stalinist-tøsen (tidl. med i Rød Ungdom) kommer med der: alt der er nationalt er nazistisk – fordi det er “mere mundret”. Sådan der. Fantastisk argumentation.

    Kommentar by Henrik — 12. april 2012 @ 16:36

  3. Goddag mand økseskaft!

    Kommentar by Limewoody — 12. april 2012 @ 16:47

  4. Det er forrykt! Hvordan fanden kan venstreekstremister få lov til – uden modspil – at organisere og udføre hetz mod deres modstandere på licensfinanserede DR? Er der dog ikke en ansvarlig politiker der vil tage dette op?

    Kommentar by Ingen licens — 12. april 2012 @ 16:52

  5. Jeg læste et sted, at det var blevet afsløret, at Antifa i Norge, selv i hemmelighed havde arrangeret nazistiske demonstrationer.
    Det skulle ligesom bevise “nazi-faren” og så kunne de jo altid banke dem, der mødte op uden Antifa kendetegn.
    Det bliver vel det næste herhjemme?
    Antifa er helt utroligt nazi-lidderlige! ;)

    Kommentar by anti-marx anno dazumal — 12. april 2012 @ 16:56

  6. Godt klippet; hun ligner en junkie-luder, der venter på ‘the money shot’. Jeg undskylder selvfølgelig overfor eventuelle junkie-ludere, der måtte føle sig stødt, ligeså deres alfonser.

    Kommentar by Stirner — 12. april 2012 @ 17:00

  7. ->Ingen licens — 12. april 2012 @ 16:52. Enig
    Hvormange i DR tror du synes Antifa, autonome, klimaaktivister osv er “progressive politiske bevægelser”, der består af unge, engagerede “idealister”?
    Nej, vel? :)

    Kommentar by anti-marx anno dazumal — 12. april 2012 @ 17:04

  8. Vildt gæt: ‘Organisk psykoterapeut’ er næppe en autoriseret uddannelse og dermed heller ikke en beskyttet titel.

    Såfremt det er sådanne typer, venstreekskrementerne konsulterer, når de er i tvivl om, hvem de skal bøllebanke næste gang, undrer deres adfærd ikke.

    Kommentar by Henrik Petersen — 12. april 2012 @ 17:04

  9. Uhyggeligt hvor lidt ungdommen og journalister ved om nationalsocialisme, konservatisme, kommunisme og andre politiske ideologier.

    Så mange års skolegang – så lidt udbytte. Sateme en ineffektiv undervisningssektor vi har i Danmark – eller også er de studerede bare generelt ubegavede.

    Vor tids “Kors, bånd og alle stjerner på ….”

    Kommentar by Tolder — 12. april 2012 @ 17:07

  10. anti-marx osv:

    Jeg ved ikke med nazister, men i en anden boldgade har “antifa”-typer overtaget ledelsen i en lokalafdeling (Bergen vistnok) af Norwegian Defence League og arrangeret demonstrationer i den egenskab.

    Kommentar by Henrik — 12. april 2012 @ 17:49

  11. Islam er en fascistoid ideologi, under dække af en religion, og DR er Enhedslisten under dække af pubilic service. Nægt at betale licens!

    Kommentar by Josef K — 12. april 2012 @ 18:02

  12. Er grunden til Antifa og lignende latterlige organisationers brug af vold og konstante fjendesøgen ikke at de netop ikke selv har noget konstruktivt at byde på?

    De er nødt til at definere sig selv og deres mislykkede eksistens ved at pege på andre,da de ikke er i stand til at skabe noget fornuftigt selv.

    Det er en plage at alle disse brokkerøve og hylehoveder får så meget plads i pressen.

    Kommentar by jønne — 12. april 2012 @ 18:20

  13. #12. Jønne.
    Trøst dig med, at pressen konstant bliver mindre og mindre.
    Kun få gider efterhånden læse den.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 12. april 2012 @ 19:01

  14. Nemlig: Vi har vores meninger og handler derefter.
    Nu var det jo en Venstre extremist der futtede noget af i østrig, det skulle efter sigende være en neuance af rigdagsbranden hind dage i Berlin.
    Det vil Venster extremisterne også prøve her: Derfor (Projektantifa.dk, 26. februar 2012 & dr.dk/p1, 12. april 2012)

    Jeg har stadig min nationalfølelse, selv om der er meget ross der skal fjernes. Kommer tid kommer råd.!!

    Kommentar by Islamonella DT 104 — 12. april 2012 @ 20:02

  15. Grundlovens § 78 Stk. 2:

    Foreninger, der virker eller søger at opnå deres mål ved vold, anstiftelse af vold eller lignende strafbar påvirkning af anderledes tænkende, bliver at opløse ved dom.

    Kommentar by Henrik R Clausen — 12. april 2012 @ 20:23

  16. Det er en uberettiget tilsnigelse at kalde de nationale for nazister.

    Fuldstændigt galskab!

    De tyske National-Socialister kunne kun komme frem under meget specielle historiske omstændigheder, og det var Tysklands store lykke, at mange tusinde nationalsocialister flygtede til Amerika, Egypten og andre steder, hvor de kunne skjule deres forvirring i fred og uden at forvolde væsentlig skade. Egypten måske undtaget, men det er en lang historie.

    Næst efter at have angrebet jøderne er National-Socialismens værste ondskab formodentlig at have misbrug den gode fædrelandskærlighed til sine forbrydelser.

    Giv os Hayek tilbage :)

    Kommentar by Henrik R Clausen — 12. april 2012 @ 20:27

  17. ->9: Hvilken politisk observans tror du de fleste lærere har?

    Kommentar by Hodja — 12. april 2012 @ 20:48

  18. Hvilken politisk observans tror du de fleste lærere har?

    Lidt mindre venstreorienterede end National-socialister…

    Kommentar by Henrik R Clausen — 12. april 2012 @ 20:50

  19. Aarhus portrætteres efterhånden som en by hvor nazister går rundt i gaderne bevæbnet til tænderne… Jeg tror et eller andet sted, at de fleste lyttere kan høre det absurde i den beskrivelse. Men naturlig er Danmarks Radio mikrofonholder for den ekstreme- og militante venstrefløj.

    > falkeøje
    Hvorfor skal du altid skrive kommentarer om borgerkrig, død, bål og brand? – Vi er mere eller mindre alle sammen enige om, at situationen er fuldstændig forrykt. Hvilket Kim flittigt dokumenterer her på Uriasposten.
    Jeg er bange for, at dine voldsomme vredesudbrud (som jeg et eller andet sted måske både forstår og ikke-forstår) skader langt mere end de gavner. Forbliv nu civiliseret, det er det vi vinder på i det lange løb.

    Kommentar by Polka Charlie — 12. april 2012 @ 21:56

  20. At tænke sig, “antifascisterne” synes det er urimeligt at DR betegner de borgerligt nationale som “højreekstreme” når de burde kaldes “nazister”…

    Bortset fra at de er sindssyge og helt uden jordforbindelse, så synes jeg de to “antifascister” har fat i noget: Hvordan kan det være at DR – sammen med resten af dansk presse, men dem er jeg ikke (under trussel om vold) tvunget til at betale til – lader den ene side af konflikten selv vælge hvordan de vil omtales, mens dem på den anden side tildeles endog meget grove betegnelser..?

    Kommentar by Vagn Henning — 12. april 2012 @ 22:49

  21. Øh, man er vel kun nationalsocialist, hvis man går ind for nationalsocialisme. Det burde ikke være kvantefysik.

    Jeg selv er klart nationalt orienteret, men jeg foragter nationalsocialismen. Jeg er konservativ og er stærkt imod mange elementer i nationalsocialismen såsom militarisme, antisemitisme, antikapitalisme, okkultisme, politisk vold, revolutionære idéer m.m.

    Sjovt nok kan man finde de fleste af disse elementer, hvis man graver lidt i den såkaldte “humanisme” og disse venstreorienteredes sære alliance med islam. Det kræver ikke meget efterforskning at finde holdninger, som minder om rendyrket nazisme, og det er næppe heller noget tilfælde, at Mein Kampf er en bestseller i den muslimske verden den dag i dag.

    Så selv om jeg bliver lidt fornærmet, kan jeg heller ikke lade være med at trække på smilebåndet, når nogen kalder mig en nazist blot fordi jeg er imod masseindvandring og multukulturelle eksperimenter. Typisk har de folk, som kalder en den slags, nemlig selv nogle udpræget nazistiske holdninger. Den eneste forskel på dem og nazisterne er sådan set bare, at de ikke kæmper for deres nation, men i stedet kæmper for en eller anden syg feberforestilling om en semi-muslimsk multikulturel stornation, som de ikke helt selv kan definere. Bortset fra det er deres holdninger ret identiske med nazisternes og rummer antisemitisme, politisk vold og hele molevitten.

    @19 Polka Charlie,
    Det skriver jeg også til ham med jævne mellemrum. Men retorikken ændrer sig ikke. Det er en håbløs opgave at få hans krigsmetaforer lagt på hylden.

    Kommentar by Vest — 12. april 2012 @ 23:26

  22. Nazist? Kan man så ikke påberåbe sig og værre et forfulgt individ?
    Akkurat som muslimer.
    Så må man da også kunne få sine egne rettigheder og asyl.
    Og er man kristen oveni er det da helt en fordel? For er en kristen ikke forfulgt idag?

    Kommentar by xenofob — 13. april 2012 @ 08:23

  23. #19. Polka Charlie
    Jeg vil gøre alle uvidende opmærksomme på,
    at det danske folks indstilling til indvandring
    er blevet totalt ignoreret.
    Danmarks Riges Grundlov er blevet totalt ignoreret.
    Politikerne har handlet helt egenrådigt og uden folkeligt
    mandat.
    Under disse omstændigheder er alle betingelser til stede for,
    at folket tager sagen i egen hånd!!!

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 13. april 2012 @ 10:35

  24. @9

    Ved det.

    @22

    Nej, dertil er anti-racisme / anti-hatecrime faktoren for stor.
    For at være forfulgt skal du være muslim og allerhelst brun.
    For at systemet anerkender hatecrime skal du være muslim og allerhelst brun.

    Det er nemmere at identificere racister og højreekstreme, for her skal du blot være ikke-socialist/ikke-radicool og hvid.

    @23

    “Under disse omstændigheder er alle betingelser til stede for,
    at folket tager sagen i egen hånd!!!”

    Altså “det folk” som gerne vil socialisme, som gerne vil islam, som gerne vil EU, som gerne vil fylde perkernes lommer, som naivt giver penge til godhedsindustrien for at betale aflad for selvhadet over deres egen race og kulturs (relative) succes ?

    Din mission er på forhånd fejlet, da os “højreekstremister” ikke besidder den nødvendige vilje eller kapacitet. Målet er også usikkert, for hvad skal der ske efter at vi eventuelt havde skudt alle de røde og radicoole og smidt perkerne ud ?

    Læs nu din Clausewitz og Sun Tzu og hold derefter kæft om borgerkrig.

    Kommentar by Tolder — 13. april 2012 @ 10:55

  25. Til Polka Charlie. Der er rigtig mange af os incl falkeøje, der er frustreret over at der ikke sker en skid, det må du jo kunne forstå.

    Hvad tror du det vil sige hvis folk holder op med at skrive, fordi det er det samme og det samme det skrives om.???

    Hvis det sker, tror jeg der sker noget alvorligt. !!

    Du ved jo lige så godt som jeg og mange mange at: Der findes KUN EEN løsning på problemet Islam og Muslimer.

    Ved bare at benytte ordet Borgerkrig og borgerkrig er tegn på at man er løbet tør for ord. Men det har sine grunde. Jeg forstår Så ganske udmærket falkeøje, samt alle der tager fingrene op af lommerne.

    For den sags skyld forstår jeg også Breivik. En Mand som han er ikke tosset, for var han dette kunne han ikke udføre det som han har gjort.
    Så Norge i denne henseende har et problem. Det har jeg skrevet mange gange før.

    Lidt Uddybning: Hvad laver socialdemokraterne der oppe.??
    Jo De importere mere lort fra de varme lande og andre eksotiske abekatte. Breivik kunne se at det ikke kunne blive ved, ja, så tog han affære.
    Du ved jo ligeså godt som så mange andre: Socialdemokraterne og de røde regeringer fører uansvarlig indvandringspolitik.
    Politikerne MELER KUN DERES EGEN KAGE. Vi som folk står alene. Vi kan så også trøste os med, at dette flertal som stemte denne pisse regering ind bliver mindre og mindre.

    Kommentar by Islamonella DT 104 — 13. april 2012 @ 11:32

  26. Korrekt skrevet Falkeøje. !!!

    Grundloven er kastet i grams.
    Højforædderi forefindes. Og vi skriver videre, for alt andet må vi ikke.

    Kommentar by Islamonella DT 104 — 13. april 2012 @ 11:34

  27. Jeg tror ikke på at alvoren i det Islamsuspekte danmark er gået op for jer.

    Til alle jer andre vil jeg stille er sagligt og et meget pressende spørgsmål:

    HVAD TROR i DET HELE ENDER MED. ??

    Jeg vil meget meget gerne have et konkret svar.
    Ordentlig og i en ordentlig tone. På forhånd tak.

    Kommentar by Islamonella DT 104 — 13. april 2012 @ 11:43

  28. #26. Islamonella
    Modstanden vil vokse, først i det små, for kristne
    og muslimer vil aldrig kunne praktisere sameksistens.
    Så vil der komme en periode, hvor modstanden vil have
    karakter af modstanden under krigen.
    Der vil komme en del udvalgte likvideringer, som formentlig
    vil blive besvaret med clearingmord.
    Så vil det langsom eskalere til en egentlig borgerkrig.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 13. april 2012 @ 11:56

  29. @26 Islamonella,

    Jo, alvoren er skam gået op for os andre.
    Du spørger, hvad vi tror, det hele ender med. Det er et rimeligt og relevant spørgsmål.

    I mine øjne kan det gå flere veje.

    Den mest sandsynlige i mine øjne er, at udviklingen vedr. islamisering og indvandring fortsætter, men i lidt langsommere tempo. Således vil den typiske borger ikke tænke ret meget over, at der er en konstant udvikling. Og de borgere, som rent faktisk forstår, at der sker en udvikling, vil i mange tilfælde tænke, at de ikke gider at bekymre sig for meget over det, idet det først er i de næste generationer, at tingene bliver virkelig anderledes. Udviklingen vil medføre et “multikulturelt” samfund, som den slags nu engang fungerer: Et opsplittet samfund, hvor folk klumper sig sammen i forskellige grupperinger. Nogle af klumperne vil være klassiske ghettoer, men andre klumper vil være velhaverkvarterer. Vi, der har uddannelse, midler og fædrelandskærlighed, vil formentlig komme til at finde sammen i små lokalsamfund med vores egen friskole, vores egne butikker samt naturligvis vores eget private vagtværn. Det vil blive små aflukkede samfund. Araberne og afrikanerne vil fuldstændig overtage Vollsmose, Gellerupparken og sådanne områder. Vi andre vil ende med at leve fint i vores etnisk danske boligområder, men vi vil begræde opsplittelsen af vores land. Vi vil ikke længere være en nation. Vi vil kun være et folk. Og vi vil ikke være et folk på flere millioner. En stor del af de etnisk danske vil komme til at leve i gråzonen mellem ghettoer, og de vil leve en halvdårlig identitetsløs tilværelse. En anden del af de etnisk danske vil tage springet fuldt ud og underkaste sig de fremmede kulturer. På overfladen vil mange af disse forsøge at fremstille sig selv som barmhjertige samaritanere og som projektledere for det ene ghettoprojekt efter det andet. Men i realiteten vil de ikk have nogen reel indflydelse over ghettoerne, og at de vil blive rendyrkede dhimmier. Enkelte vil helt konkret konvertere til islam. Men som sagt vil vi andre danne små danske boligområder rundt omkring i landet, hvor vi sådan set vil have en god dagligdag. Her vil mange af os også selv med tiden få den holdning, at det ikke er besværet værd at forsøge at ændre samfundet. Vi har kun dette ene liv, så vi vil hellere bruge kræfterne på at opbygge og forbedre lokalsamfundet. Rundt omkring i Europa vil der ske det samme. Nogle lande vil måske opleve uro. Men resultatet bliver et Europa, hvor nationerne er nedbrudte. Og når folk ikke kan finde sammen i nationale fællesskaber, så finder de sammen i lokale fællesskaber i stede, for internationale fællesskaber er for store til at mennesker kan knytte dem til deres grundidentitet.
    Dette er klart den mest sandsynlige udvikling i mine øjne.

    Det lidt mindre sandsynlige er, at folk i Danmark (og rundt omkring i Europa) får øjnene mere op for den udvilking, vi er inde i. For Danmarks vedkommende kan den stadig bremses. Det gøres ved at indføre et 100% stop for indvandring fra tredjeverdenslande, at være meget påpasselig med uddelingen af statsborgerskab, samt at udvise enhver udlænding for enhver forbrydelse uden undtagelse. Desuden skal enhver samfundsmæssig eller institutionel hensyntagen til islam ophøre, idet religion er et privat anliggende. Slutteligt skal Danmark ud af Schengen-aftalen og helst helt ud af EU og ind i EFTA.
    Det vil bevirke, at der ganske vist forbliver nogle udlændinge i Danmark, som dybest set ikke har fortjent at være her, men til gengæld bliver problemerne mindre og mindre i takt med at de kriminelle bliver hjemsendt. De indvandrere, som rent faktisk ønsker at bo under vestlige forhold, vil så endelig kunne se, at vi rent faktisk vil give dem noget andet end sharia, og de indvandrere, som vitterligt ønsker sharia og primitive forhold, vil rejse bort frivilligt, når de indser, at det er “our way or the highway”.
    Denne løsning er at foretrække. Og den er ikke urealistisk. Det kræver blot benhårdt arbejde for (med fredelige demokratiske og logiske argumenter) at vise sandheden som den er.

    Den mindst sandsynlige og mindst ønskværdige løsning er et europæisk borgerkrigsscenarie. Problemet med dette, udover at vold og krig altid er forfærdeligt, er, at det ville skabe yderligere opsplittelse og ende med en langtrukken, hvis ikke uendelig, ufred.

    Hvis jeg skulle sætte odds på de tre scenarier, så vil jeg sige:
    Opsplittet ghettosamfund: 60 %
    Oplyst samfund med indvandringsstop: 35 %
    Borgerkrig: 5 %

    Og som sagt, så ønsker jeg et oplyst samfund, hvor vi indfører indvandringsstop for tredjeverdenslande, udviser alle kriminelle udlændinge, stopper for særbehandling osv. Det er ikke umuligt, og det er den demokratiske og oplyste måde at vende udviklingen på. Det skal dog sættes i værk inden for de næste 10 år, ellers så er skibet sejlet. Og for et land som England, så tror jeg allerede at det er for sent. Sverige ligger på grænsen og kan nå det hvis de handler hurtigt.

    Kommentar by Vest — 13. april 2012 @ 12:41

  30. Til Falkeøje
    Ja Vi er nogle stykker der kan se det Islamiske fjæs stikker snuden frem über alt.
    Du Har jo ret i det du skriver. Men vi må ikke køre i samme skure, hermed mener jeg de samme ord. Men lad os nu se om jeg får et fornuftigt svar på mit enkle spørgsmål.

    Men jeg kan forsikre dig for. Jeg bliver ikke taget på sengen eller med bukserne nede, som man siger.
    Os bloggere bør jo støtte hinanden lidt mere op, i stedet for at gå så højt op i andres skrivemåder.

    Kommentar by Islamonella DT 104 — 13. april 2012 @ 12:43

  31. #29.Islamonella
    Det kan godt være, at man er noget ensporet i
    retorikken, men jeg er så gammel, at jeg husker 9 april 1940
    som i går. Jeg var 6 år gammel.
    Jeg fulgte levende med i krigen og de større krigsbegivenheder.
    Efter første klasse læste jeg avis hver dag.
    Det sætter sit præg, derfor drager man sine egne slutninger uden
    at acceptere andre meninger, som man ikke sympatiserer med.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 13. april 2012 @ 12:58

  32. Falkeøje og andre – vi har haft adskillige demokratiske valg i de sidste 30 – 40 år og danskerne har på den baggrund valgt at ignorere problemerne og lade samfundet/systemet/politikerne klare det – noget som ikke kan lade sig gøre – vi tager os ikke selv nok af problemerne, dukker os og håber/regner med at andre gør det.

    Jeg synes ikke det passer, at vi ikke er blevet spurgt om islam, indvanddring osv… Vi har endda haft et større politisk parti som DF til at formidle problemerne – vores love, herunder grundloven, er måske nok blevet brudt og manipuleret og antastet i skadelig retning, men vi har haft mulighederne for at forkaste/ændre den førte politik hvis vi var mange nok til at gøre det – det var og er vi ikke og kommer heller ikke til det!
    Demokrati og grundlov er størrelser som egentlig kun er nogle samfundsregler og hensigter vi har skabt, men det er os selv – menneskene, borgerne, vælgerne, som skal engagere sig og få de ting ændret og tilpasset, som er uhensigtsmæssige eller skadelige – Den mulighed og ret har vi stadig – men vi skal være mange nok og det kan vi ikke enes om at blive – derfor går det ad H til og det er så det vi vil – virkelighedsfjerne, konfliktsky, ansvarsløse, naive og ligeglade – i stedet dyrker vi penge, rigdom, forbrug, magtbegærlighed og forlystelsessyge m.m.m…..
    Verden og DK vil bare gå sin skæve gang – som altid – det muliges kunst og ofte den dårligste fællesnævner er den vej vi vælger.. Vi kan åbenbart ikke andet……Kik på vores historie…

    Kommentar by Black Watch — 13. april 2012 @ 14:00

  33. #32. Black Watch
    Den med de mange folketingsvalg kørte politikerne også på i mange år, men de vidste, at blev befolkningen spurgt og Danmarks Riges Grundlov overholdt, så fik de et dundrende nederlag.
    Deres taktik var, at går den, så går den.
    De har været en flok usympatiske luskerøve i den sag!!!
    De har sået vind – og de vil høste storm!!!

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 13. april 2012 @ 14:28

  34. @32 Black Watch

    Du har naturligvis fuldstændig ret i det, du skriver.
    Inderst inde er jeg dog en optimist, som altid søger løsninger. Optimisten i mig siger, at samfundsudviklingen er nået til det punkt, hvor det rent faktisk er realistisk at åbne folks øjne. Der er så mange eksempler, man kan vise folk. Problemet er, at der bliver lukket af, lige så snart debatten kommer til at handle om nazister. De ved den ekstreme venstrefløj, så de kører nazi-retorikken for fuldt blus. At fremstille folk som nazister er den mest effektive måde at miskreditere folk på i den vestlige verden. At vi så er mange, som intet har til fælles med nazister udover det nationale, det ignoreres blankt.
    Du skriver om muligheden for at ændre tingenes tilstand, at “Den mulighed og ret har vi stadig – men vi skal være mange nok og det kan vi ikke enes om at blive – derfor går det ad H til“. Her siger optimisten i mig, at lige nu er ved et vendepunkt, hvor vi rent faktisk kan enes og hvor vi rent faktisk kan blive mange nok. Det kræver blot, at sandheden kommer frem. Og den viser vi ikke med krigeriske ord. Den viser vi med saglige fremlæggelser. Med sandheden. Med eksempler. Det vil ganske almindelige mennesker forstå. At defence league-mødet i Århus blev fremstillet som et nazi-møde er et eksempel på, hvad man er oppe imod. Den slags må vi tilbagevise. Vi må forklare folk, at det er meningsløst idioti at kalde nogle taleholdere for “nazister” mens de såkaldt “antiracistiske” moddemonstranster står og råber “dræb alle jøder”. Den slags kan de fleste rent faktisk godt forstå, når man viser dem eksemplerne. Vi er nødt til at få vendt den syge samfundsdiskurs, som sætter lighedstegn mellem fædrelandskærlighed og nazisme. Vi må arbejde for med ord at vise, at der ikke er noget racistisk i at sige nej til masseindvandring fra tredjeverdenslande. Vi må forklare, at national politik handler om at beskytte nationens folk og institutioner. Og det tror jeg på, at vi kan. Det kræver bare, at vi i endnu højere grad afviser enhver snak om nazisme, Breivik, krig osv. og forholder os til samfundets reelle udfordringer. Det kan vi, og det bør vi.

    Kommentar by Vest — 13. april 2012 @ 14:28

  35. Ved at lade DR fortsætte hjernevasken af befolkningen har VKO, men især naturligvis V og K, pådraget sig et voldsomt medansvar for afviklingen af det danske demokrati. V og K er måske mindre rabiate end venstrefløjen, men forræderiet mod de erlærede værdier betydeligt større.

    Kommentar by Kim Poulsen — 13. april 2012 @ 14:33

  36. Fat lige hendes hykleri. Der må gerne generaliseres over en hel befolkningsgruppe når bare det er en venstrefløjen ikke selv kan lide.

    Kommentar by Jacques d'Biann — 13. april 2012 @ 14:58

  37. @35 Kimpo,

    Midlet mod hjernevask er at påpege sandheden igen og igen og igen. Det er det, vi, befolkningen, må gøre. Tanken er lidt ligesom denne: http://www.youtube.com/watch?v=m6X-ByEheMs

    Kommentar by Vest — 13. april 2012 @ 15:16

  38. Vi må også lære at sætte os ind i: Hvad fik Breivik til at gøre dette.??
    Det ville være meget dumt bare at afvise enhver snak om ham. Dette ville svare til at vi afviser enhver form for denne indvandring og hvad det kan føre til. Så heri hr Vest er jeg ikke enig.

    Vi skal forklare folk hvad uansvarlig indvandringspolitik kan føre til.
    Og mere: Ifl grundlover er Islam usædelig og desuden var det vidst een der udtrykte §78 stk 2 ellr 3 overtrådt.
    Med hensyn til at sætte sig ind i grundloven for almindelige mennesker, el jeg ikke den store optimist, ej helle at folk skulle handle derefter.

    Er Der ingen der kan svare på mit spørgsmål.???
    HVAD TROR i DET HELE ENDER MED. ??

    Kommentar by Islamonella DT 104 — 13. april 2012 @ 15:26

  39. #34. Vest
    Du har ret i, at vi skal være til at tale med, men modparten skal heller ikke være i tvivl om, at vi er rede til at forsvare vore værdier og vort land med våben i hånd, hvis det er nødvendigt.
    Kroejer Marius Fiil slog vanten i bordet, da statsminister Vilhelm Buhl
    holdt sin meget forkætrede sabotagetale, som Christian den Tiende iøvrigt nikkede bekræftende til.
    Buhls holdning var, at vi skulle indtage samme passive rolle overfor tyskerne, som nutidens politikere ønsker vi skal indtage overfor muslimerne.
    Så er vi inde på landsforræderiets sti, og der skal ingen finde en ærlig dansker.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 13. april 2012 @ 15:26

  40. @38 Islamonella “Er Der ingen der kan svare på mit spørgsmål.??? HVAD TROR i DET HELE ENDER MED. ??

    Læs mit indlæg @29. Her svarer jeg. Jeg tror, at det ender med et splittet ghettosamfund, men jeg nærer et realistisk håb for et oplyst samfund, som slår bremsen i for den nuværende samfundsnedbrydende udvikling. Krig og ufred er den sidste mulige fremtid, men den finder jeg både usandsynlig og uønskværdig.

    Kommentar by Vest — 13. april 2012 @ 15:43

  41. > falkeøje m.fl.
    Jeg forstår og deler frustrationen, men er uenig i formen.
    Grunden til, at jeg kritiserer den form for “citater” (kommentarer) du benytter er, at disse giver de mest uhæderlige og landsskadelige personer/foreninger en masse “citater” der kan misbruges. “Citaterne” kan misbruges som argument for endnu mere indvandring og muslimsk-import. Den norske statsminister Stoltenberg har lige netop anvendt Breivik som argument for fortsat indvandring og mere multikulti-vanvid.
    Tak, for svaret.

    Kommentar by Polka Charlie — 13. april 2012 @ 16:16

  42. Vest jeg er meget enig i det scenario, du omridser. Dog med disse undtagelser:

    “Vi andre vil ende med at leve fint i vores etnisk danske boligområder, men vi vil begræde opsplittelsen af vores land.”

    “Men som sagt vil vi andre danne små danske boligområder rundt omkring i landet, hvor vi sådan set vil have en god dagligdag.”

    Allerede nu er der områder, hvor man ikke bør færdes som dansker, og i fremtidens ghetto-Danmark vil disse områder blive flere, større og farligere. Tilsvarende vil mulighederne for at undgå udskuddene fra disse områder blive mindre og mindre. Et så ustabilt samfund vil gøre det stedse sværere for driftige, (ægte) anstændige mennesker at drive forretning/virksomhed i og før eller siden vil der ikke være råd til vagtværn osv. Ghetto-Danmark vil gradvist ødelægge det gode, som vi har opbygget, indtil der ikke er noget “Danmark” eller “dansk” tilbage. Kald det bare lavintensitetsborgerkrig – det bliver helt sikkert kulturel/etnisk udrensning af danskerne.

    Kommentar by Hr. Snusk — 13. april 2012 @ 16:28

  43. Tak for svaret. Du kan se alle steder, samt i historien. At der hvor Islam befinder sig er der Ufred.
    Så diffinitionen på det du siger er: For at der kan være ordnede forhold skal Islam ud af danmark. Fred med Islam er særdeles utænkelig.
    Retstater er ikke og kommer ikke der, hvor Islam findes.
    Det skriger ud af historien.
    Islam er uforenelig med grundloven.
    Islam siger, at den står over vores love. (Saria)
    Se Ude i verden, ikke bare på vores lille frimærke:
    Sverige, England, Tyskland, Norge, Sagt på en anden måde. Alle vejne hvor end du ser er der ufred, hvor der er islam, med kirkeafbrændinger ja sågar levende Kristne.
    Ja Man skal godt nok være noget af en optimist, hvis det skal lykkes at leve side by side, med dem.
    Jeg ønsker ikke ufred, men man SKAL tage konfligten inden det vokser sig over hovedet. Alt alned er at lade stå til.

    Kommentar by Islamonella DT 104 — 13. april 2012 @ 16:38

  44. Splittelse er nøgleordet for fremtidens Danmark.
    Splittelse vil altid føre til borgerkrig.
    Vi har haft den glæde, at det danske samfund var et homogent samfund, men det har politikerne i deres egensindighed og naivitet ikke kunnet værdisætte.
    Nu må vi tage konsekvensen.
    Vi er en nation med en fond af viden om, hvordan man fører undergrundskrig mod et uønsket folketal, den viden skal vi forstå at anvende!!!

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 13. april 2012 @ 16:47

  45. God debat og flere gode indlæg!
    Et af de steder viljen til handling vil komme fra, er ofrene.
    Ofrene for det multietniske fordærv, velfærdssamfundets undergang og den slags.
    Bare se på den såkaldte “bandekrig” i København, her var (så vidt jeg har forstået) flere af AK81`erne fra Tingbjerg, Nørrebro og andre steder hvor det venstreorienteret og multietniske fordærv er tydeligst, og deres klubber ligger steder som Nørrebro og Ishøj.
    Det, at deres “soldater” kommer fra disse steder er ikke tilfældig.
    Det er måske dumt at sammenligne vores situation med Tysklands i mellemkrigsårene, men her var folk også ofre, de var blevet påført elendighed, fattigdom og fordærv, her var også viljen til at få Tyskland op at køre og gå i krig om nødvendigt.

    “Vi andre vil ende med at leve fint i vores etnisk danske boligområder, men vi vil begræde opsplittelsen af vores land.”

    Her er vi på nuværende tidspunkt!

    “Under disse omstændigheder er alle betingelser til stede for,
    at folket tager sagen i egen hånd!!!”

    Ja, (enig) det har man nok kunne sige siden 70`erne, og det er kun blevet mere og mere aktuelt!
    Befolkningsudskiftningen banker på! Vi er under tidspres!
    Det er os eller dem!

    Til PET og andre: Jeg har ingen (absolut ingen) planer om at begå noget ulovligt!
    Vores kultur, folk og race har også en eksistensret!

    Kommentar by Viking — 13. april 2012 @ 18:07

  46. @45 Viking,

    En kort kommentar herfra.

    Viking: “Her er vi på nuværende tidspunkt!”

    Ikke helt, i mine øjne. Hvis udviklingen fortsætter, så mener jeg det bogstaveligt med små dansk-kulturelle lokalområder med egen friskole OG eget privat vagtværn. Jeg forudser en langt mere udpræget isolation og social fragmentering end i dag. Men du har ret, det er så småt på vej.

    Viking: “Til PET og andre: Jeg har ingen (absolut ingen) planer om at begå noget ulovligt!

    Og det har vi andre bestemt heller ikke. Det handler om en kulturkamp, og den kultur vi taler for, er en fredelig, demokratisk, vestlig kultur, baseret på lov og orden. Det er sgu ikke os konservative, som er voldelige og revolutionære. Revolution er antitesen til konservatisme, og de voldelige, de anarkistiske og de revolutionære er at finde ovre på venstrefløjen. Nogle af dem indrømmer gerne, at de er voldeligt revolutionære. Andre nægter bare at tage stilling til vold. Selv bloggere som S.Hansen har konsekvent nægtet at tage afstand fra vold, når jeg har bedt hende om det. Så længe volden er rettet mod de “rigtige” (f.eks. borgerlige + politiet), så synes venstrefløjen, at det er helt acceptabelt. Det er en pervers holdning.

    Kommentar by Vest — 13. april 2012 @ 18:55

  47. Fint skrevet by Viking, Ud fra dette er det særdeles tydelig, hvad invandringen fører til. Breivik har set det, og udført noget grusomt. Vi alle kan se det, men har ikke udført noget grusomt. Men Men Men: Man ved aldrig hvornår folk har fået nok af Indvandrenes hærgen, samt politikerne og andre Islamleflende skiderikker.
    Man må se i øjnene, at en opstand er en mulighed. !!

    http://www.youtube.com/watch?v=8yxarodnwtg
    Selv jeg vil forsvare min matrikel.!!

    Kommentar by Islamonella DT 104 — 13. april 2012 @ 18:58

  48. Vest

    Tak for svaret

    “det er så småt på vej”

    Det var nok det, jeg skulle havde skrevet!
    Min tanke gik på området nord for Svanemøllen Station, hvor der er flere steder, mere eller mindre som du beskriver!

    Jeg er enig i hvad du skriver om venstrefløjen og vold!
    Man kan sige, at hele verden vil altid forvente mere og en højre standart af hvide heteroseksuelle ikke-venstreorienteret mænd, derfor skrev jeg “Til PET og andre” da jeg desværre skal leve op til en højere standart end dem! :)

    Kommentar by Viking — 13. april 2012 @ 19:12

  49. Islamonella DT 104

    Tak for svaret

    God video, sangen kunne jeg ikke lide! :)

    Du har ret, og det vil desværre gavne Danmark, at disse forfærdelige ting sker! Tænk, vis det var en dansk bus uden tag eller et DSB tog med hul i siden!

    “Selv jeg vil forsvare min matrikel”

    Det bliver vi desværre nød til, når politiet ikke kan eller vil!

    Kommentar by Viking — 13. april 2012 @ 19:25

  50. Fuld enighed herfra by viking.
    Jeg håber snart at vi får lukket røven på disse venstre exstrem banditter, samt at få fjernet denne pædofile Islam og muslimer.
    jeg kan ikke gøre det, Men VI kan gøre det.
    Jeg opfordre ikke til noget, men tiden modner.!!

    Kommentar by Islamonella DT 104 — 13. april 2012 @ 20:26

  51. Læser man ovenstående indlæg, så tager man frygtsomt afstand fra vold og anden magtudfoldelse.
    Det er uforståeligt for mig, der oplevede modstandskampen.
    Vi var ingen vegne kommet uden vold og drab, for vi blev mødt med det selv.
    Frihed koster undertiden liv og blod!!!
    De mange grave med Fihedskampens bronceplaquette på vore kirkegårde taler deres overbevisende sprog.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 13. april 2012 @ 20:45

  52. Der bliver INGEN borgerkrig.

    “Lay down like a dane” kommer ikke af ingenting.

    Kommentar by Tolder — 13. april 2012 @ 23:51

  53. Det lyder, som om Tolder foretrækker trældom fremfor frihed.
    Når ikke engang flamlændere og walloner kan holde ud at være i samme stat, så har jeg ingen illusioner om fred mellem danskere og muslimer.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 14. april 2012 @ 09:25

  54. Falkeøje eller Tolder? Hvem er den største frihedskæmper? ;-) Den største forskel synes at ligge i bedømmelsen af danskernes natur.

    Kommentar by Kim Poulsen — 14. april 2012 @ 10:46

  55. falkeøje: “Læser man ovenstående indlæg, så tager man frygtsomt afstand fra vold og anden magtudfoldelse. Det er uforståeligt for mig, der oplevede modstandskampen.”

    Ja og under modstandskampen skrev du også læserbreve til aviserne hvor i du opfordrede til modstand. Og heldigvis blev du ikke arresteret eller anklaget efter racismeparagraffen.

    Kommentar by Balder — 14. april 2012 @ 17:39

  56. Dengang var jeg kun 11 år, men jeg fulgte ivrigt med i, hvad der skete.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 14. april 2012 @ 18:21

  57. Islamonella DT 104

    Jeg er helt enig!

    Kommentar by Viking — 14. april 2012 @ 19:34

  58. falkeøje

    “Når ikke engang flamlændere og walloner kan holde ud at være i samme stat”

    Det er også et af de steder hvor nord møder det slatne syd!
    Ellers god pointe!

    Kommentar by Viking — 14. april 2012 @ 19:39

  59. Balder

    “Ja og under modstandskampen skrev du også læserbreve til aviserne hvor i du opfordrede til modstand. Og heldigvis blev du ikke arresteret eller anklaget efter racismeparagraffen.” :)

    Kommentar by Viking — 14. april 2012 @ 19:41

  60. […] voldelige antifascister og gør dem til main-stream sandhedsvidner, som man hele tiden ser, senest på Danmarks Radio i forgårs? Man må vente sig det værste fra dem. Vi er trådt ind i abekastningens tid, og alle kneb gælder. […]

    Pingback by Norske medier opruster til på mandag « Snaphanen — 15. april 2012 @ 02:20

  61. @53

    “Det lyder, som om Tolder foretrækker trældom fremfor frihed.”

    Vrøvl. Du når frem til forkerte slutninger fordi du i din nationalromantiske glansbilledverden ikke nøgtern formår at analysere situationen, dens aktører og deres hensigter.

    Der bliver INGEN borgerkrig fordi een af de store aktører – danskerne – ikke ønsker den. Flertallet af danskerne vælger idiotisk TV underholdning, socialisme og islam.

    Begavede hvide, gule og brune danskere siver til USA, Canada, Sydøstasien og andre steder udenfor EUSSR for at skabe sig en tilværelse der, frem for at kæmpe en håbløs kamp for fæhovederne der jo intet kan og intet vil.

    Kommentar by Tolder — 15. april 2012 @ 17:41

  62. #61. Tolder
    Det holder bare til det øjeblik, som også indtraf for kroejer Marius Fiil.
    Nu havde han fået nok, statsminister Vilhelm Buhl talte imod sabotage, og Christian den Tiende nikkede samtykkende til.
    En dag, en vakker dag, vil muslimerne træde på danskernes ligtorne, og så går de til modstand.
    Vi er en nation, der har en fond af viden om, hvordan man fører underjordisk modstandskamp, den vil absolut komme til udtryk på en strålende dag!!!
    Desværre er jeg nok for gammel til at kunne opleve det, men jeg kender mine danske landsmænd godt nok til at kunne forudsige det.
    Frihedsfondens broncheplaquetter på de danske kirkegårde taler deres tydelige sprog om, at danskerne ikke finder sig i undertrykkelse uden modstandskamp.
    Gud bevare Danmark – dansk!!!

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 15. april 2012 @ 21:23

  63. Som national er du ikke nazist, men realist…

    Kommentar by Morten — 16. april 2012 @ 18:50

  64. Ja venstre fløjens hykleri er patetisk og dobbeltmoralsk. Hvem husker ikke Mogens Lykketofts vel vilje, som udenrigsminister, til at importere alt der kunne kravle og gå. I dag bor manden på en af landets dyreste adresser, i en kæmpe villa, hvis varme regning alene kunne brødføde den mindre Afrikansk landsby. Og det var ham som snakkede om næstekærlighed og ansvar, og alligevel må de danskere der ikke deler hans økonomiske fordel hverdag slås med de problemer ham og hans kammerater har efterladt. Hvis man ikke praktisere det man prædiker er man kun en ussel lus.

    Muslimer og nazister er begge invasive trusler mod min opfattelse af dansk kultur, folk der kalder mig nazist får samme reaktion som havde de kaldt mig muslim eller rød. Min opgave er nu at være med til at understrege dette, igen og igen. Æren for denne stereotype opfattelse skal de røde ikke have, jeg har lært at hade prøserne af min farfar som også lærte mig at hade muslimer som han foragtede lige så højt som de nazister invaderede Danmark da han var knægt.

    Jeg har ofte Darwins “The Descent of Man” i mine tanker når jeg i frustration iagttager de rødes “forsøg” på altruistiske greb. Alt handler i følge Darwin om at vise sit overskud på trods af sit/et selvvalgt handicap, for derigennem at vise “hunnerne” ens mange resurser, i håbet om at kunne videreføre sine egne gener, koste hvad det koste vil. Er det dette gamle mønster der latent udspiller sin rolle, eller er det et iboende døds ønske der får politikerne til at ofre deres eget folk og land, i et forsøg på at virke resurse stærke!?

    Bør man ikke have et andet syn på kultur, bliver diversiteten ikke mindre frem for større. Kan man overhovedet lærer/omskole tradition og kultur og skabe integration, vis mig et sted hvor det fungere. Menneskets identitet er dybt begravet i disse traditioner og regler. Det er efter min mening respekt løst, overfor vores og deres kulturelle identitet at forsøge på dette. Personligt er jeg skide ligeglad med hvordan muslimer behandler hinanden udenfor Danmark, så længe deres handlinger ikke truer dansk suverænitet, derfor kan vores ligestillings politik heller ikke bruges i augmentation mod Islam mangel på samme, frihed skal man kæmpe for, og ikke modtage at stater..

    Kommentar by Otto — 18. april 2012 @ 22:07

  65. Det vil være en god ide at økonomisk få motiveret de mange udlændinge der er på overførselsindkomst til at rejse ud af landet. Ligeledes bør “flygtninge” hjemsendes, når forholdene i “flygtningenes” hjemland er blevet bedre.

    Kommentar by Jørgen — 19. april 2012 @ 19:24

RSS feed for comments on this post.

Leave a comment

Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Denne weblog er læst af siden 22. juni 2003.

 



 

Vælg selv beløb



Blogs


Meta
RSS 2.0
Comments RSS 2.0
Valid XHTML
WP






MediaCreeper