13. april 2012

Israel ind i Nato!

Under Irak-krigen havde USA stort besvær med at få det formelt allierede Tyrkiets samarbejde. Det endte vist med en handel som den typisk kunne være foregået på en mellemøstlig bazar (se f.eks. Politiken 21.03.2003: Tyrkiet nægter fortsat USA adgang til luftrum og Reuters dec. 2007: USA-efterretning hjalp Tyrkiet i Irak ), men man kan selvfølgelig også spørge, hvad Tyskland og Frankrig laver i NATO, og hvad Israel laver udenfor. Henrik Jensen sparker røv i den efterhånden ret bovlamme Jyllands-Posten – Israel ind i EU? :

(…)
”Araberne bevæger sig bagud, ikke fremad. Deres forsøg på at reformere er dødsdømt og farligt,” udtaler Benjamin Netanyahu. Og oven i den fundamentalistiske magtovertagelse i Egypten skal lægges det uberegnelige regime i Iran.

Tilsammen berettiger det israelsk ængstelse for et nyt Holocaust. Ikke desto mindre er der denne evige parathed hos snart sagt enhver universitetsadjunkt og ph.d.-studerende med speciale i “mellemøstlige studier” til at se israelerne som den store aggressor og de omkringboende, særligt palæstinenserne, som rene ofre. Det er ren automattænkning.

Men hvem er det sande offer, om ikke Israel, som skal forsøge at overleve i et evigt fjendtligt arabisk hav? Den palæstinensiske befolkning er en konstruktion, grundlagt på en arabisk præmis om, at Israel må dø, og den præmis ændrer sig ikke. Fra 1970′erne blev det imidlertid det politisk korrekte på venstre fløj at se helt bort fra, at Israel i 60 år har været i daglig overlevelseskamp.

Politisk korrekthed er en skrantende venstrefløjs ideologiske redskab til at flytte magt. Man opererer ikke længere med fastlagte modeller for samfundsomvæltning, men ud fra en enklere doktrin: Find offeret! Offeret har altid ret.

(…)

Der tales fra tid til anden om at invitere Tyrkiet ind i EU. Muligvis for tiden lidt mindre, for hvor attraktiv er EU nu? Under alle omstændigheder er det ikke en god idé, lige så lidt som at invitere Ukraine, Hviderusland, Bosnien og Kasakhstan. EU er allerede alt for stort og udvandet, hvilket giver sig udslag i manglende folkelig opbakning.

Skulle man endelig overveje en udvidelse, er der anderledes gode grunde til at invitere Israel ind i EU. Og i Nato for den sags skyld. Simpelthen for at signalere, at Israel er et europæisk land, og at et angreb på Israel ville være et angreb på Europa.

Netop. Og for dem som endnu ikke har gidet forsøge at sætte sig ind i “islam versus Israel”, er der jo Pat Condell:

Oploadet Kl. 21:38 af Kim Poulsen — Direkte link88 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/36119/trackback

88 kommentarer »

  1. Fint indlæg. Og Pat Condell forstår som altid at sætte rammende ord på sine pointer.

    Hvis den arabiske verden havde bekymret sig om det såkaldt palæstinensiske folk, så havde de givet dem husly og nye hjem i de enorme landområder, de besidder. Men det handler sådan set bare om én ting, og det er den muslimske idé om at udrydde alle jøder. For ja, når alt kommer til alt, så er det ikke engang staten Israel. Det er jøderne som folk. Hør f.eks. denne egyptiske imam og forfatter forklare det klart og tydeligt: http://www.youtube.com/watch?v=_X8dhrzQCHY&t=1m58s

    P.S. Kimpo, godt at du også vil være “vikar” for Møller. Du og LFPC skal nok holde liv i kludene :-)

    Kommentar by Vest — 13. april 2012 @ 22:08

  2. Glemte lige at linke til videoen fra starten. Se også starten. Det er her, at den rare Muhammad Yaqoub fortæller os, at jøderne skal dræbes uanset om de giver palæstinenserne land eller ej: http://www.youtube.com/watch?v=_X8dhrzQCHY

    Kommentar by Vest — 13. april 2012 @ 22:12

  3. Israel i Nato/EU er meget sødt, men en hjælpeløs dårlig ide i praksis!

    Vi ville blive direkte rodet ind i Mellemøstens lortede helvede af en anti-civilisation, hvilket vi allerede er i mindre målestok igennem masseindvandringen af muslimer og vores latterlige og dyyybt sindssyge forsøg på at lave Irak og Afghanistan om til velfungerende demokratier.

    Israel skal støttes ja, men ikke via Nato eller det undergangsdømte EU.

    Kommentar by Ich bin Allah (Akbar) — 13. april 2012 @ 22:25

  4. Så Europæiske mænd og kvinder skal dø i forsvaret af Israel? Så Jøder kan bo i MELLEMØSTEN blandt deres semitiske brødre. Ellers tak du. Jeg vil kun dø for at Europa kan bestå og ikke andet.

    Kommentar by Lavard — 14. april 2012 @ 00:21

  5. Læg du dig bare til at dø Lavard. Du bliver ikke savnet.

    Kommentar by Nielsen — 14. april 2012 @ 00:25

  6. Lavard

    Jøder. IQ. Så kan man vel ikke indkredse deres altafgørende betydning for Vesten på en bedre måde.

    Kommentar by anonym — 14. april 2012 @ 05:23

  7. Israelerne (den jødiske befolkning, og den lille kristne minoritet) er vores brødre og søstre. Det ville være passende, at invitere dem ind i vores Nato-alliance og om de måtte ønske det, give dem en plads i EU. Naturligvis.

    Kommentar by Polka Charlie — 14. april 2012 @ 09:02

  8. [...] link til mere Like this:LikeBe the first to like this post. [...]

    Pingback by Uriasposten om Israel « Semiten's Blog — 14. april 2012 @ 10:52

  9. Det var glædeligt at læse. hr. BV (navn anonymiseret, Kim),
    Kunne alle danske virksomheder gøre lige så, så var vi nået rigtig langt. Helt enig: Muslimer er noget Ross.

    Støt op om Israel. Det arabiske forår er noget rigtig lort.

    http://jp.dk/udland/article2749456.ece

    Kommentar by Islamonella DT 104 — 14. april 2012 @ 14:14

  10. BOYKOT ISRAEL!

    Kommentar by Hugigen — 14. april 2012 @ 13:44

  11. Lavard

    Jøder. IQ fejler vidst ikke noget.!!
    Hvad jøderne kunne få stampet op af jorden på bare 60 År,
    hermed tænkes der også på at jøderne har lært at sætte tærring efter nærring.
    Det kunne disse dovne arabere ikke ikke gøre og lære på 1500 år. Det vil aldrig nogen sinde ske for arabere, det kan skyldes, at de fleste af dem er indavl og tyvekænkte. De fiser kun rundt på planeten som levende forsiler.

    Naturligves skal israel med i EU, for ellers ender det jo med at EU’s befolkning bliver et degenereret folkefærd.
    Lidt natur: Et par rotte eller et par mus yngler meget. Her er sammenligningen meget god til Muslimer.

    En milliard forsiler som både er forstenet og forstokket er meget. !!

    Kommentar by Islamonella DT 104 — 14. april 2012 @ 14:51

  12. A´propos muSlimer. Hvorfor bruger vi rotter på Panuminstituttet? Muslimer er bedre fordi 1. De yngler hurtigere 2. Man kommer tit til at holde af rotter,når man lærer dem at kende, det sker ikke med muslimer. Dem kommer man nemlig kun til at føle afsky for. Den afsky øges kun endnu mere jo mere man lærer dem at kende.

    Kommentar by karl3447 — 14. april 2012 @ 15:19

  13. Israel i EU:

    Det bor halvanden million arabere i I$rael. Det første Israelerne vil gøre såfremt de blev medlem af EU er at eksportere så mange som muligt af dem til Europa.

    Desuden er Israel for længst i EU, ved i tusindvis af jødiske journalister, mediefolk, masser af totalt zionistiske politikere, og masser af jødiske organisationer, derunder et helt jødisk skygge EU-parlament i Bryssel. Det er alle disse kategorier der til sammen har gjort rigtig meget for at skabe det multietniske helvede vi ser i dag.

    Kommentar by Balder — 14. april 2012 @ 15:52

  14. > 13. karl3447

    Du har lige leveret dagens hidtil største overtrædelse af straffelovens § 266b.
    Fortsat god muslimbashing.

    Kommentar by Holgers ven — 14. april 2012 @ 16:37

  15. Jeg er kun delvis enig. Lad mig lige uddybe lidt.

    Den situation vi er i, har vi stort set ‘jøderne’ at takke for. Hvorfor? Vores politiker-’elite’ – som vi ved i virkelighed er nogen kriminelle sindssyge – følger politik-mønstre baseret på ideologier, som samtlige er skabt af jøder – med den hensigt at lave deres egen eksistens i diasporaen mere sikker, uden hesyntagen til hvad de ville betyde for deres ufrivillige værtslande.

    Det er dette egenskab som altid har ledt diaspora-jøderne – der har forfærdelig meget med muhammedanerne tilfælles – ind i problemerne. Og deres reaktion på det var ikke rationalt i vores mening: Vi ville have besluttet os at enten vende tilbage, eller til at anpasse os. Ikke sådan jøderne – de har ofret deres forluster og er blevet endnu smartere på vores bekostning. Og idag er de i den magtsituation de er – hos os. Og de fortsætter med at misbruge den.

    Før vi eventuelt allierer os med dem, må dette emne opklares. Det barnslige jødiske kabale må absolut ophøre. De skal opfordres til at blive vuksne, til at overtage deres ansvar. Hvis de ikke vil det, så kan der ikke være nogen alliance, og heller ikke skulle vi beholde nogen af dem her – bortset fra de få helt assimilerede måske.

    Husk: Jøder er orientalere, ligesom muhammedanere. Og dette glemmer man åbenbart ikke så let.

    Kommentar by Michael Laudahn — 14. april 2012 @ 18:25

  16. > 6 anonym:

    Hvor naiv kan man være, at tro alt det ved jøderne spredte sludder? Høj IQ – ja, under forudsætning at I’et står får impertinens.

    Kommentar by Michael Laudahn — 14. april 2012 @ 18:28

  17. > 12 Islamonella:

    Jøderne har lært alt hos os. Havde vi ikke givet dem chancen, ville de idag formodentlig ikke være nået meget længre end muhammedanerne.

    Kommentar by Michael Laudahn — 14. april 2012 @ 18:31

  18. ->15. Holgers ven:
    Her på bloggen skider vi højt på 266b. Den udenlandske del af internettet er nemlig ikke de antidemokratiske danske myndigheders domæne.

    Kommentar by Kim Poulsen — 14. april 2012 @ 18:44

  19. > Kim Poulsen

    Det tænkte jeg nok. Det virker heller ikke som en dansk blog.

    Kommentar by Holgers ven — 14. april 2012 @ 19:04

  20. > 20 Holgers ven:

    Det er en fri dansk blog. .)

    Kommentar by Michael Laudahn — 14. april 2012 @ 19:16

  21. Nielsen

    “Læg du dig bare til at dø Lavard. Du bliver ikke savnet”

    Nielsen, er du en standart venstreorienteret/etniskfremmed kujon?

    Kommentar by Viking — 14. april 2012 @ 19:18

  22. 16 Michael Laudahn.

    “Husk: Jøder er orientalere, ligesom muhammedanere.”

    Nå – så min gamle far, hvis familie har boet i Danmark i flere hundrede år, som aldrig har ligget nogen til last, og som er en mere fuldgod dansker end flertallet af danskere, er orientaler?

    Balder siger sommetider noget fornuftigt – jeg har aldrig oplevet, at du gør det. Vi var mange, der håbede, at jeres tid var forbi, men vi må skuffes igen.

    Kommentar by Svend — 14. april 2012 @ 19:23

  23. Balder

    Jeg er helt enig!

    Jeg vil tilføje, at de har generelt alt for meget (negativ) indflydelse på den vestlige verden!

    Kommentar by Viking — 14. april 2012 @ 19:24

  24. > 23 Svend:

    Ville eller kunne du ikke se mit tillæg

    ‘bortset fra de få helt assimilerede måske’?

    Se, mit forløbige indtryk er at du ikke er rigtig assimileret, ellers ville du føle dig som dansker, ikke som jøde, og derfor ikke spille (den også ved muhammedanerne favoriserede) offer-rolle.

    Kommentar by Michael Laudahn — 14. april 2012 @ 19:36

  25. Michael Laudahn

    Som Balder rigtig nok skrev:
    “Desuden er Jøder fra barnsben opdraget med offerrollen og ideen om at alle er efter dem”

    Det er den slags der gør det så svært eller generelt umuligt, at diskutere de her ting på et sagligt grundlag med positivsærbehandlingskrævende mennesker, som jøder, muslimer og andre etniskfremmede!

    Kommentar by Viking — 14. april 2012 @ 20:02

  26. > 26 Viking:

    Enig. Hvor jeg ikke er enig med Balder, det er dele af hans kritik på Israel. Israel og dets anliggender vedkommer ikke os. Israel bør findes, det skal lave det nødvendige for at overleve, og hvis bare for at vi én dag endelig kan repatriere vores kabale-jøder til deres hemmelige drømmeland. Bortset fra de få assimilerede passer de simpelthen ikke under kristne (eller ‘kristne’), lige sådan som muhammedanerne. Basta. .)

    Kommentar by Michael Laudahn — 14. april 2012 @ 20:23

  27. Michael Laudahn

    Enig!

    Kommentar by Viking — 14. april 2012 @ 20:47

  28. > 21. Michael Laudahn
    Racisme er udansk. Vidste du ikke det?

    Kommentar by Holgers ven — 14. april 2012 @ 22:31

  29. Ork Jo. Michael Laudahn. Jøderne byggede deres land op et par gange, endda før Romerne udslettede det var i år ca 70. Det var romerne der ødelagde templet på bjerget, nogle år før kristus. Jerusalem’s gamle bydel.

    Så kom ørkenrøverens hellige krigere i år 636, 4 år efter pædofetens død, og skyndte sig at bygge denne lusede moske de har plantet oven på resterne af templet. Der er nu kun grædemuren tilbage af dette tempel.

    orientering:
    Profeten Muhammed blev født år 570 og døde som 62 årig gammel gris.

    Håber så inderlige at de river denne moske ned og bygger templet op igen.

    http://web.mac.com/ovesteensmidt/Kristendomskundskab/Historisk_tidstavle.html

    Kommentar by Islamonella DT104 — 15. april 2012 @ 00:00

  30. Ork Jo. Michael Laudahn. Jøderne byggede deres land op et par gange, endda før Romerne udslettede det var i år ca 70. Det var romerne der ødelagde templet på bjerget, nogle år før kristus. Jerusalem’s gamle bydel.

    Så kom ørkenrøverens hellige krigere i år 636, 4 år efter pædofetens død, og skyndte sig at bygge denne lusede moske de har plantet oven på resterne af templet. Der er nu kun grædemuren tilbage af dette tempel.

    orientering:
    Profeten Muhammed blev født år 570 og døde som 62 årig gammel gris.

    Håber så inderlige at de river denne moske ned og bygger templet op igen.

    http://web.mac.com/ovesteensmidt/Kristendomskundskab/Historisk_tidstavle.html

    Kommentar by Islamonella DT 104 — 15. april 2012 @ 00:01

  31. Michael Laudahn

    Askenazijøder har så vidt jeg ved en gennemsnitsIQ på ca. 115.
    Og hvorfor mon så mange af de ypperste videnskabsfolk, matematikere, kunstnere etc., mon har jødiske (efter)navne?
    Så selv i en socialkommucistisk, socialkreationistisk og lighedsfundamentalistisk verden, vil de jo komme til at tilhøre toppen af samfundet, dér hvor de ikke lever som udstødte og med Berufsverbotlignende ordninger.

    Og hvad angår offerrollen, så er det jo evolutionsmæssigt set helt logisk, at de har udviklet en kronisk paranoia, grundet det faktum, at de har været en udryddelsestruet art igennem et par årtusinder.
    Og i så tilfælde, så hytter man jo først og fremmest sig selv og sine.
    Så der er der intet odiøst i.

    Uden jeg dog ved noget konkret om deres rolle i muslimistkultislamismen, som burde være være den korrekte og eneste brugte betegnelse for multikulturalismen, så må man dog konstatere, at det er hybris og nemesis, af den allerværste slags, de har begået, for nu bliver Hitlers arbejde gjort færdigt, takket være disse kapoer.

    Hvad Svend angår, så er der ingen grund til at bekymre sig for hans dansksindethed.

    Kommentar by anonym — 15. april 2012 @ 06:07

  32. > 29 Holgers ven:

    Hvorfor betoner du det her? Kan ikke se noget sammenhæng med det jeg sagde.

    Kommentar by Michael Laudahn — 15. april 2012 @ 08:46

  33. > 30 Islamonella:

    Hvorfor fortæller du alt dette? Havde jeg ikke tydeligt givet udtryk for min holdning, at Israel er der det bør være – men også at diaspora-jødernes største andel bør vende tilbage, i stedet for at fortsætte med at manipulere vores ‘elite’ med deres barnslige, ustandselige kabale, for det er OS der bærer konsekvenserne – se den aktuelle dødsensfarlige udvikling?

    Kommentar by Michael Laudahn — 15. april 2012 @ 08:50

  34. > 31 anonym:

    Hold nu op med denne IQ-narcisme. Som jeg sagde, de har faktisk en høj IQ – hvis I’et betyder IMPERTINENS.

    Så standard-argumentet med præstationerne ydet ved nogle af dem. Hvor har de dog ydet disse præstationer? I Israel? Nej? Her hos os? Ja men hvordan kan dog det være, at de må rejse til den hvide verden for at præstere noget?!

    De lever ikke sidst derfor på toppen, fordi deres aner – som nægtede at tilpasse sig, istedet udviklede nye overlevelsesformer i fjendtlige ‘gentile’-omgivelser – efterhånden har opnået næsten uforstilbare magtpositioner hos os, der tillader dem at lave som det behager dem. Det er et uacceptabelt fænomen. Ville Israel (eller Muhammedanistan) tillade en magtfuld, uberørbar europæisk femte kolonne på sit territorium? Selvfølgelig ikke.

    De er netop derfor blevet truet, fordi de altid har nægtet at tilpasse sig (bortset fra nogen få undtagelser), har fortsat med at blive tro deres orientalske eksotisme. Du vender tingene på hovedet.

    Jødernes ledende rolle i udvikling af ideologier, der har ført til vores aktuelle situation, er bevist udover enhver fornuftig tvivl. De ville skabe ‘brogede’ samfunde, for at selv kunne føle sig mindre synlige og dermed sikrere. Vi ved idag hvad de (og vi) har fået. Hvilket tillader tvivl på deres angivelige IQ (hvis Q’et undtagelsesvis står for intelligens).

    ‘Hvad Svend angår’: Ja, så mener jeg at hans reaktion, med hvilken han gav tilkende at han følte sig ramt af min jøde-kritik, måske viste at en ikke er helt så dansk som han lader at være. Men denne uskarpe, ‘ambiguous’ holdning er nok typisk for den orientalske fuzzy logic, som også er så typisk for muhammedanerne.

    Hvis vi ikke hjælper dem med at nå de rette beslutninger (enten – eller), istedet lader os chikanere videre ved deres følelsesladte orientalske fuzzy logic, så kræver det ikke meget fantasi at spå at den vil ende galt for os.

    Vi må tage til drastiske foranstaltninger for virkelig at opløse det opståede etniske kaos, én gang for alle, ellers taber vi og går under.

    Kommentar by Michael Laudahn — 15. april 2012 @ 09:15

  35. Uhada, herrefolket har rigtig fået tungen på gled igen her på Uriasposten i en post om Israel. Det svigter aldrig.

    “Se, mit forløbige indtryk er at du ikke er rigtig assimileret, ellers ville du føle dig som dansker, ikke som jøde”

    Hvad hvis man føler sig mere som f.eks. jyde eller vendelbo, end som dansker? Jyderne var et folk og en nation. Og det er der faktisk mange der har en stolthed over, selvom de også er stolte over at være danskere.

    “Så Europæiske mænd og kvinder skal dø i forsvaret af Israel?

    Jeg vil kun dø for at Europa kan bestå og ikke andet.”

    Hvad er Europa ifølge dig? Frankrig, Tyskland, måske Albanien?

    Det er groteskt at kategorisere et folk der har været i Europa i langt over 2000 år, som ikke-europæisk, da folkevandringer og ind-og udvandring ikke kom i system før i moderne tid. I så fald er der mange europæere i masser af forskellige vesteuropæiske lande, der heller ikke kan betegnes som europæere (hvem ved, måske endda dig Lavard), da de stammer fra skytherne, som opstod som en gren af de iranske indoeuropæere. Folkevandringstiden vendte også op og ned på det europæiske folk, så hvad f.eks. med de mange italienere der stammer fra østgoterne. Er de italienere eller svenskere? Og hvad med dem i Tyrkiet der har østgotiske aner?

    Et folk er noget man tilhører gennem sin slægt. En nation er noget der konstrueres, og nogle gør det bedre end andre. Bl.a. den danske nation, hvor vores første historisk kendte konge var indvandrer.

    Men ok, jeg forstår godt, at “de nationale” ikke vil have at tingene bliver alt for indviklet og videnskabelige, da de jo kunne opdage hemmeligheder om sig selv de ikke ville bryde sig om.

    Kommentar by Michael Jensen — 15. april 2012 @ 12:50

  36. Ud over Israel bør Cypern også optages i NATO. De fortjener det – og har brug for det.

    Kommentar by Henrik R Clausen — 15. april 2012 @ 13:37

  37. > 36 Michael Jensen:

    Du kan eller vil ikke fatte at jøderne er et særlig specielt fald? Med dine her fremførte kategorier vil du ikke kunne løse dette (for dig) mysterium, forudsat vi må tro dine ord. Der er kun én udvej for dig: ‘Think again’, evt efter at have orienteret dig yderligere – og hvis ikke muligt anderledes, så på den judæoskeptiske fløj. Den findes ikke uden grund, ikke hver kritik af jøder er ‘antisemitisk’ (samme nul-term som ‘islamofobi’).

    Kommentar by Michael Laudahn — 15. april 2012 @ 16:07

  38. Michael Laudahn. Jeg forstod det du skrev således. At du troede at jøderne ikke havde opbygget noget.
    Det kan jeg nu forstå at det var det du mente jøderne havde.
    Så her har jeg misforstået dig.

    Kommentar by Islamonella DT 104 — 15. april 2012 @ 16:09

  39. > 37 Henrik R Clausen:

    Ja, ligesom Grækenland er NATO-medlem. Tyrkerne har jo intet at søge på Kypern.

    Kommentar by Michael Laudahn — 15. april 2012 @ 16:09

  40. 14.Balder

    Desværre har du ret i at forskellige jøder har medvirket til at Europa og herunder Danmark blev åbne for den islamiske indvandring .

    Dengang Arne Melchior virkede for dette på Tinge, dengang forstod jeg ikke hvordan det kunne være han var så arbejdsom for dette projekt skulle lykkes.

    Manden er selv jøde og havde/har familie i Israel og VIDSTE/VED ganske udmærket hvordan det andet semitiske folk, muslimer / arabere, siden islams opståen og udbredelse fra den Arabiske Halvø, har behandlet ikke-muslimer herunder Bogens Folk = jøder og kristne.

    Disse folk skulle absolut have lov til at indvandre til Danmark, mente zionisten Melchior, og blive danske statsborgere vel vidende, som jeg er overbevist om han var og er, at Danmark derigennem ville blive forandret til noget helt, helt andet og at danskerne ville komme til at opleve sig selv som 2. klasses, urene mennesker – hvilket er den islamisk/muslimske opfattelse af Kuffar !

    Jeg fandt dengang, som nu, Arne Melchiors projekt ONDSKABSFULDT overfor Danmark og danskerne !

    Og VI fattede ikke en skid af det hele – før en tid efter projektet var kommet godt igang !

    Da var det for sent!

    Kommentar by Vivi Andersen — 15. april 2012 @ 16:10

  41. @ Michael Laudahn

    Du skal være mere end velkommen til at debattere de historiske teorier og kendsgerninger jeg lægger på bordet. Men at stille sig op og bare sige jeg har ret, og du må “think again”, gider jeg ikke være med til.

    Men det er det sædvanlige. Når der kommer fakta i form at videnskab og historie på bordet, så stopper debatten med “de nationale”. Sådan er det hver gang. Det er ikke min skyld.

    “Desværre har du ret i at forskellige jøder har medvirket til at Europa og herunder Danmark blev åbne for den islamiske indvandring.”

    Det har folk med jysk kimbrerblod i årerne også.

    Hvad er pointen..?

    Kommentar by Michael Jensen — 15. april 2012 @ 16:41

  42. > 41 Vivi Andersen:

    Helt korrekt. Jeg håber, du som dansker bliver læst af mange andre, som måske endnu ikke har begrebet og ikke vil tro på det samme jeg siger, bare fordi jeg ikke er dansker.

    Kommentar by Michael Laudahn — 15. april 2012 @ 17:03

  43. > 42 Michael Jensen:

    Se, du har faktisk ret i at jeg har en vis svaghed, i og med at jeg – helt i modsætning til fx Robert Spencer fra jihadwatch.org – simpelthen ikke gider til at tabe tid og energi på at ‘diskutere’ med folk, der åbenlyst ikke har som hensigt til at føre en hederlig diskussion. Denne kategori mennesker omfatter de sædvanlige mistænkte, altså fremfor alt jøder, muhammedanere og deres adlydende venstreekstreme discipler.

    (Men så kan da også findes den ene eller anden tåbe tilbage, der selv ‘after all these years’ endnu ikke har fattet sammenhængene, men det vil jeg udelukke på et forum som dette her.)

    Jeg opfatter dig som en slags agent provocateur, der bl a bare vil vrøvle for vrøvlens skyld, og selvfølgelig for at vilselede andre læsere og trætte mig, samt aflede mig fra at lave vigtigere ting.

    Kort og godt: Jødernes i det mindste tvivlagtige, snarere skadelige rolle i vores samfunde er i tilstrækkelig grad bevist, og det bliver tid til at trække de fornødne konsekvenser af indsigten – til trods for Hitler, holocaust (TM) & co. Nu, at vi ved hvem de er, forstår vi deres diaspora-historie meget bedre end da vi gik til skolen og bare lærte at have medlidenhed med disse stakkels mennesker. Vi ved nu vi at vi ikke vil have dem, lige så lidt som vi vil have muhammedanere, zigøjnere ‘and what have you’.

    Kommentar by Michael Laudahn — 15. april 2012 @ 17:18

  44. Hold da op en omgang.

    Du må meget gerne påpege hvor jeg har sagt noget der kan modbevises som vrøvl…

    Men der har vi jo igen det med det videnskabelige og historiske, sat over for konspirationsteorier der ifølge dig er “bevist”. En sten kan ikke flyve. Morlille kan ikke flyve. Ergo er Morlille en sten.

    Kommentar by Michael Jensen — 15. april 2012 @ 17:50

  45. > 45 Michael Jensen:

    Tak for at du røber dig selv og dermed bekræfter min mistanke: Du fremfører et retorisk eksempel. Det er netop det jeg mener: Du er retoriker, altså nogen interesseret i altid at ‘vinde (i de andres øjne) diskussioner’, ikke nogen interesseret i indholdet og sandheden. Det er det samme princip der gælder for jurister – de er jo heller ikke interesseret i retfærdighed, bare i at ‘vinde sager’, ligegyldigt hvordan. Det er dit intellektuelle og moralske niveau, Michael Jensen. Jeg står så langt over dette at du ikke en gang kan se mig.

    Kommentar by Michael Laudahn — 15. april 2012 @ 18:39

  46. ->44 Michael Laudahn

    “holocaust (TM)”

    Der er et spørgsmål som jeg ikke kan mindes at have set Balder, Michael Laudahn, Lavard eller andre antisemitter her komme ind på:

    Er det sandt eller ikke sandt at omkring seks millioner jøder blev dræbt i Hitlers holocaust, og er det sandt eller ikke sandt at dette var en stor forbrydelse mod menneskeheden?

    Jeg spørger ikke om I synes at jøder længe nok har slået plat på det bla bla. Jeg spørger bare om I er enige i den almene historieskrivning vedr. dette emne?

    Der har ved flere lejligheder været småvrængende udbrud som Laudahns “holocaust (TM)” her. Lad os nu få klarhed. Er I også holocaustbenægtere?

    Kommentar by Lars Findsen På Crack — 15. april 2012 @ 18:46

  47. “Tak for at du røber dig selv og dermed bekræfter min mistanke: Du fremfører et retorisk eksempel. Det er netop det jeg mener: Du er retoriker, altså nogen interesseret i altid at ‘vinde (i de andres øjne) diskussioner’, ikke nogen interesseret i indholdet og sandheden. Det er det samme princip der gælder for jurister – de er jo heller ikke interesseret i retfærdighed, bare i at ‘vinde sager’, ligegyldigt hvordan. Det er dit intellektuelle og moralske niveau, Michael Jensen. Jeg står så langt over dette at du ikke en gang kan se mig.”

    Jeg ser dig tydeligt dernede, men jeg vil gerne spille med på at ophøje dig til noget du ikke er, selvom du stadigvæk ikke har prøvet på at modbevise (indholdet og sandheden) det jeg har fremlagt…

    Kommentar by Michael Jensen — 15. april 2012 @ 18:56

  48. @Lars Findsen. hele 2 verdenskrig var en tragedie for europæere. Vi blev decimeret uden lige. Jeg ser hele anden verdenskrig som en forbrydelse mod Europæere.

    Ang. Jøderne i Europa. Så har de altid holdt sig for sig selv og boet i ghettoer. Jøderne er aldrig nogensinde blev assimileret som folkefærd ind i Europa.

    Læs Churchill, Hitler and the Unnecessary War: How Britain Lost Its Empire and the West Lost the World af Pat Buchanan.

    Kommentar by Lavard — 15. april 2012 @ 19:43

  49. Udover det, så mener jeg hvert folk har ret til selvbestemmelse. Jeg går ikke ind for folkemord af nogen art. Alt fred med Jøderne. Jeg ser bare ikke nogen grund til at Europæere skal dø i kamp mod ARABISKE semiter, så ISRAELSKE semiter kan bo i Israel.

    Kommentar by Lavard — 15. april 2012 @ 19:45

  50. > 47 Lars Findsen:

    Er du også retoriker? Leder du efter et påskud for at blokkere mig (jeg forstår du er der til Kim Møller vender tilbage)?

    Svaret er enkelt, men det vil ikke tilfredsstille dit skuffe-tænkende: Jeg hører til ingen fraktion, jeg følger bare mine egne overbevisninger, som jeg er nået til efter længre arbejde. Desuden mener jeg ikke jeg har ‘færdiglært’, i modsætning til åbenbart så mange andre, men fortsætter med at lære.

    Men jeg ser også at andre misbruger flertallets tendens til at behøve ‘evig sikkerhed’ på centrale spørgsmål. Sådan misbrug, specielt når det er masse-organiseret, tabu- eller selv straffe-belagt, kan ikke forblive umodsagt.

    Hvad andre laver af denne holdning er deres eget problem og siger formodentlig mere om dem end om mig.

    Kommentar by Michael Laudahn — 15. april 2012 @ 19:52

  51. ->51 Laudahn

    Jeg blokerer ikke nogen. Dette er Kim Møllers blog.

    Men ‘tak’ for dit uld-i-mund-svar, hvilket jeg også havde ventet. Et uindpakket svar kunne måske have givet dig problemer med de tyske myndigheder.

    Kommentar by Lars Findsen På Crack — 15. april 2012 @ 20:01

  52. Hvis statsskuespillerne havde samme gode moralske samvittighed som jeg har, så var der såmænd meget vundet. Men hvad skal man forvente af en kriminel juridisk idiot, der har lært justits-koranen udenad (parallelen med en muhammedaner-mufti er nærliggende), ikke har det mindste kendskab til det reale liv, men har beføjelse til at dømme (muligvis eksistens-ødelæggende) over dig og mig. ‘Retsstat’ ?!

    Kommentar by Michael Laudahn — 15. april 2012 @ 20:18

  53. Antijødisk gak-gak fra de sydlige himmelstrøg. Godt at den slags er helt helt ukendt på vores kanter …..

    “Following are excerpts from an address by Egyptian TV host Hussam ‘Aql, which aired on Al-Nas TV on March 23, 2012 :

    Hussam ‘Aql : The Zionist entity and the Zionist movement are constantly “playing” with revolutions. What does that mean? After the revolutions, the situation is very fluid – the state is on its knees, and its institutions are shaky. This is the perfect opportunity for the Zionist entity to deal its blow and to play its little game.

    Whoever does not believe me can look at The Protocols of the Elders of Zion. This is no book of poetry or stories. The Protocols of the Elders of Zion is a matter of undisputable science.

    There was a meeting of the Freemasons in France, and a French woman managed to smuggle out some dangerous documents, which circulated in the meeting.

    Between 1897 and 1951, the secret Zionist groups held nearly 23 meetings, one of which was a large gathering, which included over 50 Zionist groups. They issued several documents: How can we gain control over the world’s minds? How can we gain control of the media? How can we turn the mighty national armies into cantons, which will fight one another? How can we gain control over the flow of capital? How can we gain control over the presidents and state leaders, and turn them into collaborators?”

    Egyptian TV Host Hussam ‘Aql: The Protocols of the Elders of Zion Is a Matter of Undisputable Science

    Kommentar by Lars Findsen På Crack — 15. april 2012 @ 20:18

  54. –> 47 Lars Findsen På Crack “Der er et spørgsmål som jeg ikke kan mindes at have set Balder, Michael Laudahn, Lavard eller andre antisemitter her komme ind på:

    Er det sandt eller ikke sandt at omkring seks millioner jøder blev dræbt i Hitlers holocaust, og er det sandt eller ikke sandt at dette var en stor forbrydelse mod menneskeheden?”

    Jeg har brugt i metervis af kommentarspalte for at forklare dig at jeg ikke er “antisemit”, medmindre definitionen har ændret sig betydeligt fra det den plejede at være: “had mod Jøder fordi de er Jøder”.

    Men det er åbenbart stadigvæk ikke sevet ind. Mine meninger om ‘holocaust’ har jeg vist også forklaret til uendelighed. Har du rotter på loftet der æder af din hukommelse?

    Her er nogle links til debatter mellem dig og mig på Uriasposten.

    Muligvis kan det reparere hukommelsen lidt.

    http://www.uriasposten.net/archives/18518/comment-page-1#comment-1012135

    http://www.uriasposten.net/archives/18518/comment-page-2#comment-1012602

    http://www.uriasposten.net/archives/18518/comment-page-2#comment-1012259

    http://www.uriasposten.net/archives/27240/comment-page-3#comment-1074724

    http://www.uriasposten.net/archives/18518 (flere kommentarer i samme tråd)

    http://www.uriasposten.net/?p=4984#comment-526165

    http://www.uriasposten.net/?p=16001#comments (Ikke rettet direkte mod LFPC, men besvarer da nogle af hans spørgsmål)

    http://www.uriasposten.net/?p=2804#comments (Holocaust – Ikke rettet direkte til LFPC)

    http://www.uriasposten.net/?p=6043#comment-799304 (Mit forhold til Jøder – Ikke rettet direkte til LFPC)

    Kommentar by Balder — 15. april 2012 @ 21:33

  55. –> 47 Lars Findsen På Crack “Der er et spørgsmål som jeg ikke kan mindes at have set Balder, Michael Laudahn, Lavard eller andre antisemitter her komme ind på:

    Er det sandt eller ikke sandt at omkring seks millioner jøder blev dræbt i Hitlers holocaust, og er det sandt eller ikke sandt at dette var en stor forbrydelse mod menneskeheden?”

    Jeg har brugt i metervis af kommentarspalte for at forklare dig at jeg ikke er “antisemit”, medmindre definitionen har ændret sig betydeligt fra det den plejede at være: “had mod Jøder fordi de er Jøder”.

    Men det er åbenbart stadigvæk ikke sevet ind. Mine meninger om ‘holocaust’ har jeg vist også forklaret til uendelighed. Har du rotter på loftet der æder af din hukommelse?

    Her er nogle links til debatter mellem dig og mig på Uriasposten.

    Muligvis kan det reparere hukommelsen lidt.

    uriasposten.net/archives/18518/comment-page-1#comment-1012135

    uriasposten.net/archives/18518/comment-page-2#comment-1012602

    uriasposten.net/archives/18518/comment-page-2#comment-1012259

    uriasposten.net/archives/27240/comment-page-3#comment-1074724

    uriasposten.net/archives/18518 (flere kommentarer i samme tråd)

    uriasposten.net/?p=4984#comment-526165

    uriasposten.net/?p=16001#comments (Ikke rettet direkte mod LFPC, men besvarer da nogle af hans spørgsmål)

    uriasposten.net/?p=2804#comments (Holocaust – Ikke rettet direkte til LFPC)

    uriasposten.net/?p=6043#comment-799304 (Mit forhold til Jøder – Ikke rettet direkte til LFPC)

    Ps. første forsøg røg i spamfilteret på trods af undladelse af h t t p

    Kommentar by Balder — 15. april 2012 @ 21:35

  56. ->55 Balder

    Jeg har nu gået dine links igennem, og på hver side søgt på ordet holocaust.

    Intetsteds kan jeg se at du anerkender den alment accepterede version om ca. seks millioner dræbte jøder.

    Jeg kan se at du jamrer og klager over “holocaustreligionen” og andre ting denne forbrydelse er blevet brugt til efterfølgende – jeg præciserede i mit spørgsmål at det ikke var dette jeg var interesseret i at høre om.

    Jeg kan sådan set godt forstå hvis du føler det nedværdigende at blive ‘afkrævet’ svar. Sådan har jeg det selv med de trolls der kun kan betjene sig af stråmænd og ikke selv forholder sig til empiri vedr. islam.

    Men jeg fik, quelle surprise, uld-i-mund-svar fra Michael Laudahn og Lavard. Jeg synes helt ærligt at det er en rimelig forespørgsel. Jeg er ikke bekendt med de utvivlsomt mange gradueringer fra judeo-skepsis i den ene ende, til full-blown national-socialisme i den anden. Dine skriverier her bliver for mig at se mere og mere gakkede konspiratoriske. De ligner for mig mest af alt noget der kunne komme fra Mahmoud Ahmadinejads kontor.

    Så min skepsis mht. hvad du mener synes jeg er berettiget.

    Beklager hvis jeg har misset et reelt svar i dine links.

    Kommentar by Lars Findsen På Crack — 15. april 2012 @ 21:56

  57. Hvor jeg dog elsker disse interne jøde/Israel debatter blandt højrenationale. Man er stort set enige om alt, undtaget dette emne. Og som de ekstremister man er, kan man selvfølgelig ikke tage et tilnærmelsesvist moderat standpunkt. Man er enten jøde-hader eller semi-zionist.

    Kommentar by Polyb — 15. april 2012 @ 22:06

  58. Polyb:

    Du er typen der kun ser hvad du gerne VIL se. Dit tab, vores andres underholdning.

    Der er dog en ting du gerne må forklare mig. Det ene synspunkt du betegner som ekstremt er at synes at jøder måske (“semi-”) godt må have deres egen stat i deres eget hjemland.

    Kan du forklare mig, hvorfor det er ekstremt – både med og uden “semi”?

    Kommentar by Henrik — 15. april 2012 @ 23:21

  59. Lars Findsen På Crack

    “eller andre antisemitter her”

    “Jeg spørger bare om I er enige i den almene historieskrivning vedr. dette emne?”

    Jeg ved ikke om du også mistænker mig for at være såkaldt “antisemit”
    Jeg forholder mig ofte/generelt kritisk til historie skrivning og især til emner som indvandring og andenverdenskrig!
    Men mit svar er JA!!! Jeg er enige i den almene historieskrivning vedr. dette emne!

    Kommentar by Viking — 16. april 2012 @ 07:27

  60. @Henrik
    Der er dog en ting du gerne må forklare mig. Det ene synspunkt du betegner som ekstremt er at synes at jøder måske (“semi-”) godt må have deres egen stat i deres eget hjemland.

    Kan du forklare mig, hvorfor det er ekstremt – både med og uden “semi”?

    Man behøver langt fra at være zionist for at støtte Israels ret til at eksistere.

    Kommentar by Polyb — 16. april 2012 @ 08:53

  61. > 56 Lars Findsen:

    ‘Intetsteds kan jeg se at du anerkender den alment accepterede version om ca. seks millioner dræbte jøder’:

    Hvorfor i alverden burde han dog gøre det? Magter du ikke at se at dette er en ritual, pålagt os fra jødisk side, og af ‘gode grunde’ – dvs dårlige for os?

    Begrib endelig, dig og alle de andre hjernevaskede: Hele det jødiske diaspora-drama gennem århundrederne har selvfølgelig en stor jødisk årsag. Vi ville velkomne en omfattende selvkritisk jødisk undersøgning af denne kompleks. Men anset den jødiske selvretfærdighed (og de finansielle interesser, der nu er forbundet med hele det løgnagtige korthus) kan vi nok længe vente på det.

    Så forbliver svaret, om vi skal fortsætte med at lade os kabale-manipulere ved dem, som hidtil, eller om vi ikke endelig kan finde en udvej der sikrer vores uafhængighed. Skrig nu ikke holocaust (TM), medmindre du vill helt diskvalificere dig.

    Kommentar by Michael Laudahn — 16. april 2012 @ 09:05

  62. ->61 Laudahn

    Han “behøver” heller ikke at gøre det. Det er ikke ulovligt i Danmark – i modsætning til dit hjemland Tyskland. Jeg spurgte fordi jeg gerne ville vide hvor langt hans og dine antise- øøøøh judeoskeptiske synspunkter gik ud i det ekstreme. For en lægmand som mig har det set ud som om I mente mere end I sagde klart.

    Du har så rigeligt svaret mig gennem dine uldenheder.

    Balder har også svært ved bare at komme med et klart svar – seks millioner dræbte jøder, ja eller nej? – og det er også hans gode ret.

    Viking, befriende klart svar, også tak.

    Kommentar by Lars Findsen På Crack — 16. april 2012 @ 09:32

  63. Haha.. http://da.wikipedia.org/wiki/Zionisme

    Hvis vi skal tro wikipedia, finder polybben det rabiat, at nogen halvt mener, at jøderne skal have et land. Jeg tror det siger mest om polybben.

    Mht antisemitter og omegn, så har jeg aldrig kunnet følge deres logik: De vil gerne have smidt jøderne ud af vesten, men de vil ikke hjælpe med at destinationen bliver sikker og attraktiv. Det er altså ikke underligt, at nogen får den mistanke, at I foretrækker at sende dem i gaskammeret fremfor til Israel. Og helt ærligt, guys: Det er sgu småligt. Hvad med at hade nazismen? Den har jo skaffet os selvhadet på nakken..

    Kommentar by Kim Poulsen — 16. april 2012 @ 10:53

  64. > 62 Lars Findsen:

    Er du på crack, Lars Findsen? Dit spørgsmål er *irrelevant*. Dig forstå?!

    Det der ville derimod være relevant er at jøderne begynder at oparbejde deres egen andel i hele dette århundredelange drama, se det allerede sagte, istedet for at fortsat indskrænke sig på at spille den for dem økonomisk fordelagtige offer-rolle (= til vores skade).

    I det mindste har du gjort ét fremskridt: Du sagde judæoskeptisk, og det er det alle burde sige, istedet for det manipulerende ‘antisemitisme/islamofobi’-vrøvl.

    Kommentar by Michael Laudahn — 16. april 2012 @ 11:42

  65. ->64 Laudahn

    Dig ikke forstå.

    1) Jeg syntes at bl. a. dine indlæg antydede at du er holocaustbenægter.

    2) Dette er for de fleste mennesker, bl. a. undertegnede, noget modbydeligt.

    3) Derfor stillede jeg dig og Balder dette spørgsmål – jeg synes det er rimeligt at ønske sig afklaring på jeres tilhørsforhold til noget de fleste opfatter som ekstremt. Det var blot dette: Et spørgsmål som du kan svare på eller lade være med at svare på. Længere er den ikke.

    4) Du sprutter og raser og snakker med uld-i-mund.

    Jamen, fint, så takker jeg, 5) jeg har fået et tilfredsstillende svar. Du skylder mig overhovedet ikke noget.

    Kommentar by Lars Findsen På Crack — 16. april 2012 @ 12:42

  66. Du viser typisk skuffe-tænkende, tiltrænet ved uddannelsessystemet & co. Der er folk der ikke passer i jeres skuffer. Prøv at fatte det.

    Kommentar by Michael Laudahn — 16. april 2012 @ 13:41

  67. ->66 Laudahn igen-igen

    Seks millioner døde jøder under WWII, ja eller nej? Et helt reelt spørgsmål.

    Lad dog være med at blamere dig yderligere, jeg HAR fundet ud af hvad du tror på.

    Kommentar by Lars Findsen På Crack — 16. april 2012 @ 14:00

  68. Svar til den holocaust-besatte sygelige filosemit Lars Findsen på Crack:

    Jeg hverken tror eller ikke tror på et holocaust med 6 millioner dræbte Jøder og/eller gaskamre som almindelig aflivningsmetode, og/eller Hitlers ordre til udryddelse af alle Jøder. Lige som så mange andre ting jeg er afventende overfor.

    Men når en dansk forsker forbundet med et institut som Dansk Institut for Internationale Studier (DIIS) afdeling for Holocaust og Folkedrab, som er overvejende befolket af jødiske og gentile holocaust-indpiskere og Zionister, siger at 6 millioner er et overdrevet tal, og at tallet nok nærmere ligger omkring de 4 millioner, så må jeg vel have lov til at stille mig på sidelinjen og sige; vi får se hvad det udvikler sig til, uden at blive inkvisiteret af en troll som dig. Ja troll, for det er lige det du er ved at udvikle dig til. Svarer man dig i dag, så stiller du akkurat de samme spørgsmål om fjorten dage, og om et år og igen og igen. Og uanset hvor mange gange jeg svarer dig, lader du hver gang som om det er første gang du hører det. Så enten er du en troll, eller også har du rotter på loftet.

    Dansk holocaustforsker afviser påstanden om 6 millioner dræbte Jøder under Holocaust

    Det rigtige tal ligger formentlig omkring 4 millioner, siger holocaust-arkæolog Anders Otte Stensager, der har publiceret sit speciale ved det statsfinansierede Dansk Institut for Internationale Studier (DIIS) afdelingen for Holocaust og Folkedrabsstudier.

    Ingen beviser for at seks millioner Jøder blev dræbt

    I et interview med Christian Bøje Jensen fra 2007, svarede Anders Otte Stensager på den danske revisionist Ole Kreibergs påstand om at krematorieovnene umuligt kunne have brændt det påståede antal ofre, og at det officielle dødstal for Auschwitzlejren var blevet nedsat fra 4 millioner til 1,1 millioner at; kremeringsovnene var i stand til brænde de 1,1 million jøder i Auschwitz, men anfører samtidig, at tallet 6 millioner ikke længere kan underbygges:

    I tiden lige op til Tysklands overgivelse, blev der slækket på optællingerne af fanger i blandt andet Auschwitz.

    Da tallet 6 millioner samtidig bygger på upræcise sovjetiske tal, er der i dag ikke belæg for at antage, at 6 millioner jøder blev dræbt under Holocaust. Tallet er nok nærmere 4 millioner.

    Anders Otte Stensager gentager sin udtalelse om ca. 4 millioner dræbte jøder under ‘holocaust’ i Kristeligt Dagblad September 5 2007.

    Alle sammen med behørige kildeangivelser og mere her:

    Dansk holocaustforsker afviser påstanden om 6 millioner dræbte Jøderunder Holocaust

    I øvrigt fremfører forskeren også at også tabstallene i forbindelse med krigen i Jugoslavien er stærkt overdrevne. Men det opponerer du vel ikke imod?

    Og selvfølgelig er jeg skeptisk over et tal som har været brugt af jødiske kredses propaganda helt siden år 1900

    Her kan dus se avisklip siden 1900 hvor Jøder har påstået et holocaust på 6.000.000 Jøder! 140 dokumenterede tilfælde!

    140 Occurrences Of The Word Holocaust & The Number 6,000,000 Before The Nuremberg Trials Began

    Og hvis du vil vide mere: Siden masseindvandring og multikuralisme er baseret på den til sandhed ophævede myte (alt som ikke er bevist er en påstand indtil det bliver bevist), er jeg selvfølgelig meget opsat på at dette mytologiske tal bliver afsløret som det det indtil videre er; en myte, og at historieskrivningen bliver befriet for myter og propaganda. Og det ville glæde mig rigtigt meget hvis tallet skulle vise sig at være meget mindre! Både for Jødernes og de angivelige gerningsmænds skyld!

    Hvorfor “indrømmer” jeg så ikke bare at jeg ikke tror på at der blev dræbt 6 millioner Jøder under Anden Verdenskrig?

    Fordi jeg jo ikke kan vide hvad historikerne gør af nye opdagelser i fremtiden, og bestemt ikke fordi jeg er for fej til at stå ved mine overbevisninger.

    Måske er der dræbt 7 millioner, og måske også langt færre end 4 millioner, men indtil videre er der ingen beviser for at tallet 6 millioner skulle være mere rigtigt end så mange andre slag i bolledejen. Og jo mere propaganda og lovgivning forlanger lige som dig, Lars Anonym Findsen på Zionistiske Steroider, at dette tal skal accepteres som den hellige sandhed, jo mindre tror jeg på det.

    Men fordi jeg ikke baserer mine meninger på “tro”, kan jeg desværre ikke afvise at tallet seks millioner kunne vise sig at være rigtigt, selv om jeg anser chancerne for at det forholder sig sådan for minimale.

    Hvorfor argumenterer jeg egentlig mod et fjols der jævnlig titulerer sig selv med en psykiatrisk betegnelse som “islamofob”?

    Det er for de andre debatdeltageres skyld, for dig har jeg allerede spildt for meget energi på. Mod religiøst vanvid hjælper ingen argumenter, og på dette punkt er du lige så stor en idiot som dine islamiske fjender.

    Kommentar by Balder — 16. april 2012 @ 15:37

  69. Syg venstrerabiat dansker får det han fortjener – ved hånden af en israelsk officer, der beskytter sit hjemland (det, diasporajøderne burde vende hjem til):

    http://www.spiegel.de/politik/ausland/0,1518,827818,00.html – SE VIDEO

    Hvad synes du om den, Lars Findsen – med eller uden crack?!

    Kommentar by Michael Laudahn — 16. april 2012 @ 15:41

  70. > 68 Balder:

    Mon Kim Møller, via internet fra Sydfrankrig stum forbundet, tager næste TGV hjem, før hans blog køres i grund og bund ved ‘you know who’… .)

    Kommentar by Michael Laudahn — 16. april 2012 @ 15:51

  71. “Hvor jeg dog elsker disse interne jøde/Israel debatter blandt højrenationale. Man er stort set enige om alt, undtaget dette emne. Og som de ekstremister man er *og mere vrøvl fra polybben*”

    Hvornår er man “højrenational”? Og hvem er så “venstrenational”? Nationalsocialisterne? ETA, IRA, PFLP?

    Personligt er jeg socialkonservativ (og zionist ;) ). Men om jeg er højrenational eller venstrenational, vil jeg lade dig om at bestemme.

    “Man er stort set enige om alt”

    Prøv igen…

    Kommentar by Michael Jensen — 16. april 2012 @ 15:52

  72. ‘Israeli TV report shows air force gearing up for Iran attack, says moment of truth is near’

    http://www.timesofisrael.com/iaf-plans-for-iran-attack/

    Jeg kan næsten ikke vente mere. Det bliver et win-win game – Israel sikrere = mindre udflugter for ikke at tage deres stammemedlemmer tilbage fra os, og Muhammedanistan svækket. Selv hvis jøderne har stjålet de fleste midler fra os.

    Kommentar by Michael Laudahn — 16. april 2012 @ 16:05

  73. PS 69:

    Mon danskeren ikke havde set dette info-blad:

    http://www.jihadwatch.org/images/IsraelFlytilla.jpg ?

    .)

    Kommentar by Michael Laudahn — 16. april 2012 @ 16:16

  74. Laudahn + Balder

    Når man som jer koketterer med en stor forbrydelse (“holocaust (TM)”) kan man forvente at blive stillet nærgående spørgsmål som trænger sig på. Det er spillets regler i en debat. Der er mig bekendt ikke en regel her der siger “don’t mention the holocaust”.

    Jeg har bare stillet et helt simpelt og oplagt spørgsmål, og I har skabt jer som et par gammeljomfruer der har set en mus. Balder nu med sit velkendte “filosemitisme”-trick.

    I har ingen som helst forpligtelse til at svare mig. Men I har f.g.m. heller ingen krav på ikke at blive stillet penible spørgsmål. At I skaber jer på denne måde er fuldt tilstrækkeligt svar på de anelser jeg havde.

    Værs’go at fortsætte. Jeg står bare her på sidelinjen og ser gnækkende på. Jeg har virkelig ikke mere at tilføje.

    Kommentar by Lars Findsen På Crack — 16. april 2012 @ 16:55

  75. Jeg syntes ikke det er så vigtigt om det er 4 eller 7 millioner, der døde endnu flere Soviet borger og de har ikke fået den slags særstatus og positivsærbehandling, og det skal jøder selvfølgelig heller ikke have!
    Man kan heller ikke benægte, at jøder er negativ overrepræsenteret i nyheds medier, banker, politik, (Hollywood) underholdning og andet! Bygget på etnisk-religiøs-nepotisme og positivsærbehandling!
    Det er man i god ret til at mene, især når man er hvid, da hvide altid giver plads og positivsærbehandling til alle andre!

    Kommentar by Viking — 16. april 2012 @ 19:16

  76. Jewish Role in Slavery
    http://www.youtube.com/watch?v=ybZJm6TnYiM

    Kommentar by Viking — 16. april 2012 @ 19:57

  77. “Og selvfølgelig er jeg skeptisk over et tal som har været brugt af jødiske kredses propaganda helt siden år 1900

    Her kan dus se avisklip siden 1900 hvor Jøder har påstået et holocaust på 6.000.000 Jøder! 140 dokumenterede tilfælde!”

    Du er godt klar over, at ordet “Holocaust” har været brugt om massemord i århundreder, ikke?

    “at historieskrivningen bliver befriet for myter og propaganda”

    Men apropos propaganda og myter, så er den første lære i historisk forskning, at være kildekritisk og analysere ting ud fra samtiden, i stedet for nutiden.

    Jeg er ikke meget for at besudle min computer med din lille hyggeblog, men jeg lukkede af for stanken, og smuttede hurtigt derind for at se på dit fine link til de “140 dokumenterede tilfælde!” (sagt med ærefrygt i stemmen)

    Og det var egentlig meget nemt at pille fra hinanden. Nu har jeg, præcis som dig, ikke adgang til kilderne, så kan ikke læse hele teksterne og deres kontekst, men kun de små citater der angiveligt skulle “dokumentere 140 tilfælde!” (sagt med ærefrygt i stemmen). Men gennemgående viser de “140 tilfælde!” (ja, som sagt) to ting: Tallet refererer enten til jøder der potentielt kan blive udsat for pogromer i Rusland, eller jøder truet af Nazityskland og deres antijødiske love.

    Her kommer så det sjove!

    Rusland husede næsten 6 millioner jøder, så det tror da fanden, at man skriver at 6 millioner jøder er truet, når man skriver om de russiske jøders forhold i begyndelsen af århundredet. Og da man estimerer, at der i alt var ca. 11 millioner jøder i Rusland (ca. 4 mil. da omkring 1/3 del af de russiske jøder immigrerede til især USA indtil årene efter 1. verdenskrig), Mellemøsten/Nordafrika (ca. 1 mil.) og Europa + omkring 4,5 millioner i Nordamerika, i årene inden 2. verdenskrig, skal der ikke den helt store studentereksamen til at regne ud hvor de 6 millioner der var truet af Nazityskland kommer fra.

    Helt groteskt bliver det dog, når filmen Symphony of Six Million nævnes som et af de “140 dokumenterede tilfælde!”. De seks millioner refererer til befolkningstallet i det der udgjorde selve byen New York. Altså borgere den unge fremadstormende læge der er hovedperson i filmen potentielt kan hjælpe.

    Men vent! Det bliver værre endnu. Der nævnes “six million people” og “War of the Worlds”. Hvis man havde læst bogen, ville man vide, at afsnittet fortæller om befolkningens flugt fra London, da marsboerne er på vej til at angribe, og da HG Wells skrev War of the Worlds, boede der… vent… vent… vent… omkring 6 millioner mennesker i London!

    Er det ikke smukt!

    Om der omkom 5 eller 6 millioner jøder under krigen, ved jeg ikke. Jeg ved heller ikke hvor mange mennesker der i alt omkom under krigen. Det kan altid kun blive skøn og gæt. Jeg ved bare, at man satte tallet til ca. 6 millioner på et tidspunkt, og det tal er det man normalt regner med. Men visse unormaliteter her i livet gør, at visse typer har fundet ud af at hygge sig med tallet lige siden, fordi de kan finde konspirationsteorier ud fra det.

    Det “sjove” ved disse typer er heldigvis, at man hurtigt kan pille deres påstande fra hinanden som direkte løgnagtig og hadsk propaganda. Bl.a. i tilfældet med de “140 dokumenterede tilfælde!” (igen sagt med ærefrygt i stemmen…)

    Kommentar by Michael Jensen — 16. april 2012 @ 20:04

  78. @LFPC 16. april 2012 @ 16:55

    Typisk for Lars Findsen på Crack – Når man, som jeg lige har gjort, endelig besvarer hans inkvisitoriske spørgsmål, (ofte formuleret efter “er du holdt op med at slå din kone metoden”), og endda meget detaljeret, er den næste kommentar en intetsigende fællesbesked til to debatdeltagere under ét, og ingen respons på det der er blevet sagt. Tja det har han gjort så mange gange før at det ikke kommer som en overraskelse.

    “Balders filosemitisme trick” hvad mener du med det? Hvad ligger tricket i? Er det noget der svarer til “antisemitisme tricket”?

    Og nu endnu et par spørgsmål til dig LFpC: Er Anders Otte Stensager ‘holocaustbenægter’ fordi han holder på tallet fire millioner?

    Og: Tager du afstand fra forfølgelsen af ‘holocaustbenægtere’? eller mener du i lighed med Hans Rustad og Bernard-Henri Lévi og en masse andre Zionister, filosemitter og kulturradikale med-interessanter at ytringsfrihed er god så længe det ikke handler om holocaust eller stiller Jøder i et dårligt lys? Når det der med at afkræve “afstandstagen” nu er et aktuelt tema i en anden nylig tråd om Breivik på Uriasposten…

    @Michael Jensen

    Som allerede sagt til LFPC; mod religion kæmper alle rationelle argumenter og henvisninger til fakta forgæves.

    Og selv de bedste beviser og indicier i metermål kræver en vis intelligens for at de kan bruges til at komme til en logisk slutning, mens den religiøse troende altid vil være i stand til at konkludere det modsatte af hvad rationelt tænkende mennesker ville få ud af det.

    @Michael Laudahn

    LFPC har noget tilfælles med Rocky “Rambo” Stallone; Hver gang han har svækket modstanderen ved at banke sit hoved ind modstanderens næve vender han tilbage så snart hans sår er lægt, og beder om en omgang mere. Der går dog længere og længere mellem omgangene, så der er håb forude!

    Kommentar by Balder — 17. april 2012 @ 20:56

  79. ->78 holocaust-agnostikeren Balder

    Nu skal jeg fortælle hvorfor jeg ikke havde mere at tilføje, men det er en grund der vil gå helt hen over hovedet på dig:

    Dine og Michael “Holocaustleugner, ja oder nein?” Laudahns svar er udformet som endnu et frådende angreb på de nedrige jøder og deres rænker. Der er ikke den mindste anerkendelse af at en stor forbrydelse blev begået – seks millioner eller et andet tal.

    Ingen anerkendelse af at fuldstændigt sagesløse mennesker incl. børn blev fragtet til dødslejre og gasset og brændt.

    Ingen anerkendelse af at jøder blev chikaneret og forfulgt groft før holocaust, gennem diskriminerende lovgivning.

    Ingen anerkendelse af at jøder blev massakreret i lande erobret af tyskerne, som i Warszawa.

    Ingen anerkendelse af at jøder blev groft smædet gennem pseudovidenskabelig ‘dokumentation’ for deres undermenneskestatus.

    Ingen anerkendelse af at jøder blev udsat for medicinske forsøg i KZ-lejrene.

    Du får stillet et helt reelt spørgsmål som din monomane jødehadkampagne har lagt op til i årevis. Jeg har tit tænkt på at spørge til dig og dette hersens holocaust, og nu kan jeg af din reaktion se at dette var din allerømmeste tå.

    Du giver ikke udtryk for fem flade øre medfølelse med mennesker der blev udryddet som følge af loonyteorier som dem du selv abonnerer på. I stedet denne ubehjælpsomme og lidet overbevisende forurettethed.

    Jeg ved ikke hvor dine kvalifikationer ligger, men det er ikke i at udtrykke overbevisende vrede. Det er faktisk ret komisk og lidt rørende – men fortsæt endelig.

    Din modbydeligt gennemskuelige agnosticisme – tja, bummelum, det kan være seks, det kan være fire, det er måske en million, så jeg vil ikke lige tage stilling, men jøderne er så væmmelige og snu – VAR svar nok for mig. Ikke en skid anerkendelse af at der blev begået en forfærdelig forbrydelse i Europa for nogle årtier siden.

    Om det betyder at du er holocaustbenægter i den forstand at du vitterligt ikke selv tror på at der blev begået en ekstraordinært stor forbrydelse, eller at du benægter holocaust fordi du hader jøder og vil modarbejde alt der kan give dem sympati (den samme dobbelthed man finder hos bl. a. din soulmate Mahmoud Ahmadinejad), eller om du benægter holocaust fordi du bare føler så meget afsky for jøder – eller om du er holocaust-agnostiker som du hævder, med et rent sind, DET lader sig ikke umiddelbart afgøre. Jeg har i hvert fald nok indtryk til at komme til en tilstrækkelig konklusion rent personligt.

    Du fatter det bare ikke. Kom nu, nu skal du strikke endnu et af dine hyggelige ‘nissefar laver bulder på loftet’-udbrud sammen igen. Jeg skal love for at jeg har ramt et ømt punkt.

    Kommentar by Lars Findsen På Crack — 17. april 2012 @ 21:49

  80. “@Michael Jensen

    Som allerede sagt til LFPC; mod religion kæmper alle rationelle argumenter og henvisninger til fakta forgæves.

    Og selv de bedste beviser og indicier i metermål kræver en vis intelligens for at de kan bruges til at komme til en logisk slutning, mens den religiøse troende altid vil være i stand til at konkludere det modsatte af hvad rationelt tænkende mennesker ville få ud af det.”

    Ja, du er dygtig til at tale udenom. Men hvad mener du når konspirationteorierne nemt og enkelt kan tilbagevises med logisk historisk analyse?

    Nu fik LFPC ikke svaret på dine fine spørgsmål, så lad mig svare på dem. Jeg er ret sikker på, at han kan skrive under på mit svar.

    “Er Anders Otte Stensager ‘holocaustbenægter’ fordi han holder på tallet fire millioner?”

    Hvorfor skulle han være det? Han har ofte skrevet og sagt, at der ikke er noget at være i tvivl om. Han har endda skrevet et godt speciale om udryddelseslejrene. Lad mig citere en bid fra det: “Benægtere der består af en broget skare af forvildede videnskabsmænd, nynazister m.fl., der tilsammen gerne benævner sig revisionister, og som i deres argumentationsform og publikationer forsøger at anlægge et skær af pseudovidenskab ved bevidste forvrængninger af kildematerialet og især billedet af udryddelseslejrene i øst”

    At én af de mange ting han har skrevet, pludselig kan bruges af folk som dig, skal ikke lægges ham til last. Det virkelige interessante, er dem der mener, at 4,391,078 døde jøder vil være bedre end 5,698,761 døde jøder…

    “Tager du afstand fra forfølgelsen af ‘holocaustbenægtere’”

    Selvfølgelig. Omend “forfølgelse” er et ordvalg, man kunne kommentere meget på. Men frem I lyset med tosserne. Eneste problem kan så bare være, at en god konservativ blog som Uriasposten kan få ødelagt sine kommentartråde. Men man må tage det sure med det søde her i livet.

    Kommentar by Michael Jensen — 17. april 2012 @ 22:42

  81. 78@ LFPC

    Dine og Michael “Holocaustleugner, ja oder nein?” Laudahns svar er udformet som endnu et frådende angreb på de nedrige jøder og deres rænker. Der er ikke den mindste anerkendelse af at en stor forbrydelse blev begået – seks millioner eller et andet tal.

    Ingen anerkendelse af at fuldstændigt sagesløse mennesker incl. børn blev fragtet til dødslejre og gasset og brændt.

    Ingen anerkendelse af at jøder blev chikaneret og forfulgt groft før holocaust, gennem diskriminerende lovgivning.

    Ingen anerkendelse af at jøder blev massakreret i lande erobret af tyskerne, som i Warszawa.

    Ingen anerkendelse af at jøder blev groft smædet gennem pseudovidenskabelig ‘dokumentation’ for deres undermenneskestatus.

    Ingen anerkendelse af at jøder blev udsat for medicinske forsøg i KZ-lejrene.

    Du får stillet et helt reelt spørgsmål som din monomane jødehadkampagne har lagt op til i årevis. Jeg har tit tænkt på at spørge til dig og dette hersens holocaust, og nu kan jeg af din reaktion se at dette var din allerømmeste tå.

    Du giver ikke udtryk for fem flade øre medfølelse med mennesker der blev udryddet som følge af loonyteorier som dem du selv abonnerer på. I stedet denne ubehjælpsomme og lidet overbevisende forurettethed.

    Det er en respektløs uvane at adressere to forskellige debattørers forskellige indlæg på én gang; hvad Laudahn skriver kan jeg ikke forholde mig til.

    Jeg havde ikke en gang læst din svada færdig før jeg nåede til ovenstående liste med grove påstande om hvad jeg skulle have udtrykt, sagt, ment eller følt.

    Så du er igen med at fantasere og postulere dig til noget der kun eksisterer i dit eget syge hoved. Dine påstande er grundløse. Jeg fortæller med passende mellemrum hvad mine tanker er ud over det faktuelle. Men jeg synes nu ikke der er nogen grund til at overdrive det der, set i forhold til hvor mange gange om ugen jeg falder over holocaust og nazifilm der gør et glimrende arbejde med at tale holocaustindustrien og den israelske lobbys interesser.

    Ja jeg anerkender fuld ud de generelle hændelsers barbarisme der specielt gik ud over Jøder, og har altid gjort det. Det kan du finde spredt ud i mange af mine tekster. Desuden opponerer jeg mod alle former for barbarisme, fængselsvanvid, forfølgelse osv. Og har altid gjort det.

    Jeg synes bare at denne hellige holocaustko efterhånden er blevet misbrugt nok til at legitimere alt muligt mellem himmel og jord, fra hvid fosfor og fjernstyrede lejemord, politisk afpresning og (lovlig) bestikkelse, religiøs fanatisme til gammeltestamentlig retorik og nuklear sabelraslen. Derudover er der sket en utrolig politisering af den nyere fortid, og er der opstået en udnyttelse af historieskrivningen til politiske / ideologiske formål. I stedet for at se på historien med mere nøgterne øjne efter 67 år bliver vi mere og mere hjernevasket med nogle forestillinger der passer vore magthavere bedst.

    Og dette så kaldte holocaust spiller en stor rolle ved udførelsen af det holocaust der er sat i gang mod Europas indfødte befolkninger. Og det samme gælder Palæstinenserne, eller “Palaraberne”, eller “Pellestinenserne”, hvis vi skal blive i nærheden af din jargon. Du ved, det folk der aldrig har eksisteret; Geert Wilders siger det selv….

    Det er ikke kun holocaust eller Israel og Paælestinenserne det drejer sig om kære Lars Crack. Det er hele legitimiteten af de nu herskende euroamerikanske kræfter; dem som driver udviklingen.

    Dem som er den grund til hvorfor Muslimfolket bliver ved med at strømme ind i vores lande lige til den dag hvor Glistrups klovneske spådomme bliver til virkelighed, eller vi får gjort noget afgørende ved problemet. Dvs. gå efter hjertet på dragen. Og hvis “Israel” har aktier i klemme i dette hjerte, så er det bare synd for “Israel”.

    Men for at resumere kernepunktet; dine usle anklager er usande, og du kan heller ikke finde bevis for det.

    Derefter står der en masse blandede feberfantasier rettet til ?, som ærlig talt dårlig egner sig til rationel diskussion, ikke mindst hvis det skal forstås som en reaktion på indlæggets indhold; der svares i øst når der spørges i vest.

    Hvad er det dog med disse filosemitter? Jeg tror at det nu er tredje eller fjerde gang i mit liv at jeg fornemmer at jeg har fået én af dem til at græde. Den ene gang havde jeg skrevet noget kritisk om Israel på landets fødselsdag mener jeg det var, og sådan var der et par gange mere hvor folk overlod deres tårer til tastaturet, kunne jeg ligesom fornemme af det dybt emotionelle indhold.

    Er det noget Freudiansk? Hvis det nu var Jøder der havde det sådan, ja så kunne jeg bedre forstå det på grund af programmeringen. Men folk som ikke er Jøde selv?

    En israelsk Jøde har i øvrigt skrevet en meget interessant om den jødiske psyke og forholdet til et holocaust. Prøv at læse det Lars, og vær med til at hele verden, stedet for at være med til at øge det ekstremt egoistiske vanvid.

    Kommentar by Balder — 18. april 2012 @ 11:05

  82. -> Balder:
    Når du slår på mine venner og allierede, blir jeg sur. Jeg behøver ikke være en af dem for at blive sur. Det er ikke alle som tænker SÅ etnocentrisk som dig.

    Pestilenserne var ikke et folk før de blev socialt konstruerede af den islamiske propaganda. De ville og kunne ikke være statsdannende modsat jøderne, og deres muhammedanske “venner” ville ikke integrere dem. Inden Arafats folk fandt på begrebet, betegnede Palestina jo blot jødelandet, så det er ikke noget “Wilders har fundet på”.

    Du er en slem demagog, når man trykker dig på maven.

    Og ingen af jer har forresten forholdt jer til min undren over, at I ikke kan unde jøderne en sikker og attraktiv stat, når I nu har så travlt med at komme af med dem. Det LUGTER faktisk af gas.

    Kommentar by Kim Poulsen — 18. april 2012 @ 11:47

  83. Hold da ellers op for en smøre. Det er jo storheds- og forfølgelsesvanvid ud over alle grænser. Nu heler Balder simpelthen verden! Hallelujah!

    Og vi burde have vidst, at du også havde skriblerier af Gilad Atzmon. En af den tyske histories største anstiftere af jødehad er den jødisk fødte Josef Pfefferkorn. Der er også danskere der hader den danske kulturarv. Både dem på den ene fløj der ikke skjuler det, og dem på den anden fløj der gemmer sig bag et falsk dække.

    “I stedet for at se på historien med mere nøgterne øjne efter 67 år bliver vi mere og mere hjernevasket med nogle forestillinger der passer vore magthavere bedst.”

    Det er præcis denne psyke hos dit segment, som Anders Otte Stensager (du vælger at bruge ham som du vil, ok), kalder: “som i deres argumentationsform og publikationer forsøger at anlægge et skær af pseudovidenskab ved bevidste forvrængninger af kildematerialet”

    Kommentar by Michael Jensen — 18. april 2012 @ 12:03

  84. ->81 Balder

    Jeg HAR vitterligt ikke mere at tilføje, men du er til gengæld gået i frådende ekstase over et legitimt spørgsmål der trængte sig på.

    Du vil aldrig overbevise mig. Jeg ved ikke om du er holocaustbenægter i den forstand jeg nævnte, at du selv er overbevist om at gaskamrene er et falsum osv., eller i den forstand at du ønsker at ‘normalisere’ og relativisere denne uhyrlige forbrydelse og tale den bort fra den status den har fået i årtierne efter WWII, ved hele tiden at nedgøre mindet om den.

    Det har jeg ingen mulighed for at vide. Jeg kan heller ikke vide om du overhovedet selv ved hvad du tror, og hvad dine motiver er. Jeg kan bare konstatere at du går med dit hovede permanent oppe i din røv, og ikke evner at tage højde for det indtryk dine tirader reelt efterlader på dem du prøver at overbevise.

    Dét jeg derimod kan konstatere er at du er holocaustFORnægter. Lige meget hvor meget du som her bedyrer din medfølelse kommer det modsatte indtryk frem. Erkendelsen af rædslen og ondskaben i disse år glimrer ved sin fravær.

    Jeg skrev i går at du intet fattede, og nu skriver du gudhjælpemig endnu en salvo der blot er endnu en bekræftelse af denne pointe. Samtidig med at du prøver at bedyre din empati med ofrene i gaskamrene hælder du endnu flere ladninger antijødisk galde ud – “holocaustindustrien og den israelske lobbys interesser” … “dette så kaldte holocaust” … “denne hellige holocaustko” … “.

    Du har hovedet oppe i rumpetten, og evner ikke at se at det indtryk dine ord efterlader bare er af en bitter mand, en loony der igen og igen er blevet klædt af til skindet for sin uvederhæftige omgang med kilder, lødige som loonistiske, men fortsætter som en Duracellkanin.

    Kom nu, Balder, så skal du til tastaturet igen og rumle og rase uden skyggen af chance for at overbevise mig om noget som helst. Bare fordi jeg stillede dig et spørgsmål. Ikke om jeg begriber at du gider, men jeg fortsætter med at gentage disse pointer så længe du trænger til at rase ud.

    Kommentar by Lars Findsen På Crack — 18. april 2012 @ 22:58

  85. @LFPC:“at du selv er overbevist om at gaskamrene er et falsum osv.”

    Ingenlunde. Jeg har bare ikke set beviserne for det modsatte. Og jeg tror nok jeg har sat mig lidt mere ind i sagerne end du nogensinde kommer til at gøre.

    “om du overhovedet selv ved hvad du tror, og hvad dine motiver er.”

    Jeg synes nu ellers jeg har forklaret mine motiver ret detaljeret, ærlig og uden forsøg på forskønnelse.

    “Erkendelsen af rædslen og ondskaben i disse år glimrer ved sit fravær.”

    Nej. Jeg mener bare at der har været mange rædsler gennem tiderne, og at det der skete for Jøderne såmænd ikke er særlig enestående set i et historisk perspektiv. Bare læs Bibelen, hvor den samme slags handlinger som Nazisterne udførte er guddommelige bud til folket Israel. At det så er det folkeslag som har produceret noget af den mest folkemordsforherligende litteratur der findes i verden, som blev offer for noget af det samme, er en interessant detalje. Jeg i øvrigt har mange gange understreget at brug af gaskamre og formelle udryddelsesplaner ja eller nej, ikke i det mindste ændrer noget med hensyn til forbrydelsernes alvor – Om så beviserne for gaskammerne præsenteres i morgen og gravene af de seks millioner Jøder bliver fundet, så vil det ikke ændre noget som helst essentielt i min argumentation. Mine protester mod holocaust-religionen og det dominerende holocaust-paradigme er skam ikke afhængig af om der blevet myrdet en halv eller seks millioner Jøder med eller uden gas.

    Japanerne var når det kommer til stykket de mest gennemført onde og bestialske under Anden Verdenskrig, men ofrene for deres brutalitet hører man ikke meget om; ej heller er der krav om at Japan skal åbne sine grænser for masseindvandring på den konto. Det eneste folk efterhånden husker om Anden Verdenskrig, er at det gik ud over Jøderne. Og det er historieforfalskning og forfladigelse. Men Japanerne myrdede og torterede jo også kun Asiater og Hvide, og ingen Jøder, hvilket er grunden til at en dæmonisering af Japanerne ikke er interessant for de kredse der har magten i medierne og i Hollywood.

    “Kom nu, Balder, så skal du til tastaturet igen og rumle og rase uden skyggen af chance for at overbevise mig om noget som helst.”

    Jeg har ved flere lejligheder forklaret dig, at jeg for længe siden har opgivet at overbevise dig om noget som helst.

    Og de andre læsere må selv bedømme hvis’ indlæg bedst lever op til karakteriseringen “rasende”.

    Jeg reagerer og bliver ved med at reagere udelukkende for at dine påstande ikke skal stå uimodsagt; altså for de andres skyld.

    Dit hoved sidder så langt op i Israels røv at du tilsyneladende er begyndt at nyde stanken. Til lykke med det, men kald ikke dig selv “national” eller “patriot”.

    Så nu er det din tur.

    @Kim Poulsen:

    “Og ingen af jer har for resten forholdt jer til min undren over, at I ikke kan unde jøderne en sikker og attraktiv stat, når I nu har så travlt med at komme af med dem.”

    Som jeg har prøvet at forklare dig før: For at opretholde den jødiske etnostat er Israels håndlangere nødt til at dominere den internationale politik, med de ødelæggende konsekvenser vi ser i dag. Derunder faren for nye om sig gribende krige og måske en atomkrig. Desuden er der intet der tyder på at Jøderne vil holde op med at blande sig i de vestlige landes indre anliggender. Oprettelsen af Israel har blot givet dem endnu en base hvorfra de kan fortsætte med at bekæmpe de indfødte folks krav om selvbestemmelse, som de har gjort det i århundreder. Mange af de milliarder som USA årligt sender til Israel, vender tilbage igen til USA for at sikre jødiske interesser i Kongressen. På den måde betaler de dumme Goyim for deres egen undergang, mens de zionistiske Jøder kan gnide sig i hænderne.

    Det er ikke Muslimerne der pålægger USA at åbne sine grænser for millioner af Mexicanere; det er de jødiske lobbyister, uden hvis pekuniære bidrag ingen kan blive præsident i USA, som holder det multikulturelle vanvid og masseindvandringen i gang.

    Kommentar by Balder — 19. april 2012 @ 16:40

  86. @ Michael Jensen:

    Apropos: Lagde du mærke til den lille karikaturtegning nederst til højre på siden med de 140 henvisninger til tallet 6.00.000 (eller i fare for at blive) døde Jøder?

    Man må sige at Jødernes talmagi er blevet noget mere beskeden mht. sine påstande i løbet af årene. Fra 40 millioner angiveligt slagtede Jøder ved belejringen af Bar Kokhba i Romerrigets tid, til 6 millioner på blot nogle århundreder må siges at være en fremgang. Så også her er der håb forude! Ikke at jeg forventer at du vil kunne se det humoristiske i det.

    @Michael Jensen:

    Jeg er ikke meget for at besudle min computer med din lille hyggeblog, men jeg lukkede af for stanken, og smuttede hurtigt derind for at se på dit fine link til de “140 dokumenterede tilfælde!”

    Har Zionister / filosemitter og så Nazister måske alligevel noget tilfælles?

    For det er sjovt; der har også været nogle Nazister ind og brokke sig over at der er så mange oversættelser fra israelske aviser og artikler skrevet af jødiske forfattere på “min lille hyggeblog”!

    Kommentar by Balder — 19. april 2012 @ 16:48

  87. ->85 Balder i selvsving

    “Jeg har bare ikke set beviserne for det modsatte”.

    Klassisk holocaustfornægtelse.

    Du prøver, bevidst eller ubevidst, at bortrelativisere massemordet på jøderne under WWII ved at postulere en ophøjet agnostisk position. Og samtidig uden at sige direkte at du anser gasningen som et falsum arrangeret af de allierede. Holocaustfornægtelse = holocaustbenægtelse light. Måske større gennemslagskraft, måske en appel til yngre, flyvske generationer der også falder for truther-myten om 9/11. Om en generation eller to kan europæerne måske gelejdes over i en ny gang Endlösung, er der givet nogen der tænker.

    Og endnu et indlæg fra din side hvor du postulerer empati med de jøder der blev gasset (eller hvad du nu mener de blev) – og så er det herefter ellers en ny omgang tilsvining og mistænkeliggørelse af den minoritet der udgør omkring sølle 15 millioner på verdensplan, 1% af muslimerne.

    Hvor er du dog en klam stodder. Så sig dog hvad du mener om gaskamrenes eksistens.

    Kommentar by Lars Findsen På Crack — 19. april 2012 @ 17:47

  88. Apropos: Lagde du mærke til den lille karikaturtegning nederst til højre på siden med de 140 henvisninger til tallet 6.00.000 (eller i fare for at blive) døde Jøder?

    Man må sige at Jødernes talmagi er blevet noget mere beskeden mht. sine påstande i løbet af årene. Fra 40 millioner angiveligt slagtede Jøder ved belejringen af Bar Kokhba i Romerrigets tid, til 6 millioner på blot nogle århundreder må siges at være en fremgang. Så også her er der håb forude! Ikke at jeg forventer at du vil kunne se det humoristiske i det.

    Om det er sjovt ved jeg ikke. Nærmere sørgeligt, og det siger alt om dit segment.

    Tidligere i tråden svinede du religion til, og nu tager du religion bogstaveligt. Du vælger bare selv til højre og venstre, hvad du vil bruge og kan bruge, eller hvad? Ligesom i tilfældet Anders Otte Stensager? Men det har I det jo med at gøre. Derfor vil I for altid være utroværdige i alle jeres argumenter. Som Stensager skrev, så forvrænger i bevidst tingene.

    “Man må sige at Jødernes talmagi er blevet noget mere beskeden mht. sine påstande i løbet af årene. Fra 40 millioner angiveligt slagtede Jøder ved belejringen af Bar Kokhba i Romerrigets tid, til 6 millioner på blot nogle århundreder må siges at være en fremgang”

    Ja, der er masser af spændende talmagi i de jødiske skrifter, men de to eksempler du nævner har ikke noget med det at gøre. Dine famøse 6 millioner, som de “140 dokumenterede tilfæde” fortæller om, er ikke talmagi. Jeg gav tidligere nogle hurtige overskuelige tal, der viste hvor de kom fra. Tal som er baseret på historiske kilder og optegnelser. De kan ikke betvivles (med mindre man har en speciel dagsorden med at gøre det).

    Og “Påstand”? Det er ligeså lidt en påstand, som at Sara fik Isak som 90 årig, eller at Metusalem blev 969 år gammel. Det er ligeså lidt en påstand, som at Saxo skrev at hunnerhæren kom med en styrke på 9 millioner mand som Kong Frode måtte kæmpe mod. De “40 millioner” som du henviser til og synes er så sjovt, så sjovt, kommer fra Gittin-skrifterne i Talmud, og har altid været en del af det som man kategoriserer som Aggadah-delen af Talmud. Aggadah er et gammelt hebræisk ord og kan oversættes som “sagn” eller “skrøne”. Det burde sige alt… Selv for sådan nogle som jer.

    Som Saxo skrev en blanding af historie og myter, gjorde både Torah og Talmud-forfatterne det (og de kristne evangelister for den sags skyld). Det der til dels gælder for forfatterne af både det gamle og nye testamente, men især forfatterne af Talmud (og Saxo for den sags skyld), var at de, foruden at være religiøse mennesker, var digtere, poeter og kunstnere. De var ikke historikere. Hvordan de kom frem til deres tal, og endnu mere vigtigt – hvad de mente med deres tal, ved vi ikke. Vi kan kun tolke dem. Selvom man som gammel har brugt hele sit liv på Talmudstudier, vil der være meget man stadigvæk ikke har kunne nå at studere og fordybe sig i.

    Men det forventer jeg selvfølgelig ikke, at konspirationsteoretikere, eller “semit-skeptikere”, eller hvad man nu skal kalde jer, skal kunne forstå.

    Kommentar by Michael Jensen — 21. april 2012 @ 16:20