15. april 2012

Indvandrer i pose og sæk

En af mine venner er både lovlydig, godt begavet og praktisk anlagt. Det eneste der er i vejen med ham, er faktisk at der ikke er plads til ham på det feminine danske arbejdsmarked. Sådan har det været længe, men i de senere år har han fået endnu et problem: Han grundigt træt af at blive behandlet som en kriminel hver gang han møder Systemet, og tidens LA-virus i kølvandet på Carina-sagen har ikke gjort tingene lettere. Han giver dog primært “de fremmede” skylden for tingenes tilstand, og noget er der nok om snakken, selvom man ikke helt bør underkende kvindelige sagsbehandleres sadistiske payback-feminisme.

Følgende historie handler om en muslimsk bosætter med oprindelse i Libanon. Selvom noget kunne tyde på, at Stiftens røde redaktion har fået kolde fødder, kan den næppe ties ihjel, men man skal på den anden side heller ikke forvente, at Liberal Alliance søsætter en kampagne mod indvandrernes socialbedrageri..

Historien er som antydet ikke længere online, men nåede da at blive delt 72 gange på Facebook. Her et par citater:

Vrede over tvangsfjernelse

Omkring 50 kvinder demonstrerede fredag foran Familiekontor Vest i Gellerup i protest mod tvangfjernelse af nyfødt pige.

(…)

»Først tog de mine andre fire børn, og nu tog de min lille baby,« siger 35-årige Lina Jamal fra Libanon.»Jeg nåede ikke engang at få kønnet at vide, men nu ved jeg, det var en pige«.

Psykisk syg?
Lina Jamal mener, at tvangsfjernelsen skyldes, at hun har ladet som om, hun var psykisk syg for at få pension.
»Men det er jeg ikke, og jeg er heller ikke alkoholiker eller noget lignende, så jeg forstår det ikke,« siger hun.

Men hvis du har foregivet at være psykisk syg, så er det vel det, de tror på?
»Ja, men de kunne da i det mindste undersøge det først. I retten fornylig fik jeg en lægeerklæring på, at jeg ikke var psykisk syg, men alligevel beholder de mine børn.«

Men kan der så ikke være en anden grund til tvangsfjernelsen. Tror du ikke, de bare vil børnenes bedste?
»Nej, de stjæler dem bare« græder Lina Jamal.

Generelt problem
Lina Jamals veninde Maran El Mohammed tilføjer:
»Det sker hele tiden herude – her er alt for mange tvangsfjernelser. Men at fjerne et barn efter få minutter er ikke i orden. Og ja, hun har spillet psykisk syg, men det er der altså rigtig mange indvandrere, der gør for at få pension – det tør jeg godt stå frem og sige

(…)

Update søndag aften:
Ved nærmere eftertanke slår det mig, at Lina Jamal blot følger statsministerens skizofrene eksempel i forholdet til de administrative myndigheder (bolig- og skattesagerne). Så egentlig burde jeg slette dette indlæg for at omgøre den grove propaganda, men så langt tror jeg nu ikke, jeg vil gå ;-)

Oploadet Kl. 13:27 af Kim Poulsen — Direkte link49 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/36130/trackback

49 Comments »

  1. Så kan hun – måske – lære det…

    Kommentar by Vagn Henning — 15. april 2012 @ 13:40

  2. De kan ikke lære en skid. Det eneste de HAR lært, er at udnytte de vantro.

    Kommentar by karl3447 — 15. april 2012 @ 14:00

  3. Kulturberigerne koster kassen. Det er ikke så mærkeligt, vi betaler så meget til skat og afgifter.

    Kommentar by M.P. — 15. april 2012 @ 14:10

  4. De er dumme og primitive. Vi er endnu dummere, for det er os, der betaler dem for at være dumme og primitive. Og det bliver bare ved.

    Kommentar by Crass Børsting — 15. april 2012 @ 14:26

  5. > Kimpo

    http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:pDNbHJEkMb4J:stiften.dk/aarhus/vrede-over-tvangsfjernelse+Lina+Jamal+fra+Libanon&hl=da&client=firefox-a&gl=dk&strip=1

    Prøv følgende link. Hvis det virker, så skynd dig at tage et print – hvis det ikke virker, har jeg et pdf print af stiftens side, som du kan få per mail, hvis du er interesseret.

    Kommentar by Mackety — 15. april 2012 @ 14:35

  6. @2:
    Og at skide børn.

    Kommentar by Dandkeren — 15. april 2012 @ 14:35

  7. Hvis der var en sag her ville den røde venstre fløj nok have taget den op med det samme. Eller tør de ikke!
    De ved at muslimske kvinder ikke må arbejde og får pensioner tildelt i et væk.
    At så nemesis slår tilbage.
    Hvorfor er de andre børn så ikke fjernet noget før, når der er 4 andre? Er hun lige pludselig blevet syg?
    Eller var der pludselig en anden/ny sagsbehandler på, der ser anderledes på sagen.
    Hvis hun ikke er syg, må pengene jo betales tilbage!
    Men hun er vel på kontant barsels orlov!

    Kommentar by xenofob — 15. april 2012 @ 15:47

  8. Masser af indvandrere spiller syge og det er ikke kun psykisk syge de spiller. Rygskader, piskesmældssyndromet, kronisk træthedssyndrom og fibromyalgi er også et hit – alt hvad der er vanskeligt at detektere. Et andet sikkert hit er post-traumatisk stress – især populært blandt flygtninge.

    Ingen kvaler – de vantro betaler!

    Når det er sagt – så medfører Islam adfærd, som ikke kan skelnes fra sindssyge.

    Og iøvrigt – ham den arabisk-muslimske statsborger som p.t. sidder fanget i Bahrain har da – efter mine oplysninger – været tilbage i det land han flygtede fra flere gange efter at han fik først opholdstilladelse og senere statsborgerskab i Danmark.

    Hvordan kan det være, at man tager på “ferieophold” i det land, hvori man påstår sig forfulgt? Mandens oprindelige historie om at være flygtning kan ikke være sand, og noget tyder derfor på, at han har fået opholdstilladelse og dansk statsborgerskab på falske forudsætninger.

    Kommentar by Sigwar — 15. april 2012 @ 15:55

  9. Det er bekymrende, at en artikel fjernes i samme øjeblik, det opdages, at den ikke passer ind i den konstruerede virkelighed. Den passer simpelthen ikke ind i det billede, der bliver forsøgt skabt af det multiætniske samfund. Når sandheden bliver for ubekvem, så må den fjernes! Der er opfundet et ord, der dækker den handling: Censur!

    Kommentar by Robert R — 15. april 2012 @ 16:05

  10. Man vil åbenbart gerne spille psykisk syg for at få penge ned i foret, men når så socialstaten tvangsfjerner den psykisk syges barn for at sikre barnets tarv, så er man som ved et trylleslagg pludseligt ikke psykisk syg længere.
    Det skulle man vist have tænkt på, inden man lavede socialt bedrag og levede af vi andre skattetrækdyrs indbetalinger til den monstrøse velfærdsstat.

    Kommentar by Johansen — 15. april 2012 @ 16:25

  11. Samtidigt bliver faktuelt uarbejdsdygtige danskere hindret i at få den pension de er naturligt berettigede til. Hvorfor skal fremmede have samme rettigheder som danskere? Er de blevet beskattede fra vuggen af af den danske skatteforvaltning? Nej. Hvem berettiger dem så til at rage til dem af danskernes penge? Men vi får mere af samme slags de næste år. Der skal løgner-Villy og Helle-skatteål nok sørge for med kvalificeret hjælp fra Margrethe Pestager.

    Kommentar by Nielsen — 15. april 2012 @ 16:41

  12. Ja den slags sandheder tåler jo ikke dagens lys.

    Kommentar by NLH — 15. april 2012 @ 16:47

  13. Mon ikke hun beholder pensionen og får Muhammed hjem igen… Det skal Öslem Cekic nok hjælpe hende med. At fjerne et barn fra en svært psykisk syg muslimsk kvinde er klokkeklar racisme – eller noget.

    Kommentar by Polka Charlie — 15. april 2012 @ 17:01

  14. Uanset hvilke 4. generations traumer og psykiske lidelser perkerne lider af, så virker deres forplatningorganer helt fint.

    Kommentar by Tolder — 15. april 2012 @ 17:17

  15. God artikel og flere gode indlæg!

    “Og ja, hun har spillet psykisk syg, men det er der altså rigtig mange indvandrere, der gør for at få pension – det tør jeg godt stå frem og sige”

    Det ved alle der er blevet tvunget til omgå de fremmede, her tænker jeg især på arabere og afrikanere!
    Altid snyd og bedrag, hvor det er muligt!

    Kommentar by Viking — 15. april 2012 @ 17:20

  16. Antallet af etniske danskere på førtidspension er faldet de seneste 20 år, mens antallet af ikke-vestlige indvandrere næsten er tidoblet.

    Hver niende indvandrer på førtidspension

    “selvom man ikke helt bør underkende kvindelige sagsbehandleres sadistiske payback-feminisme”

    I løbet af 80`erne og 90`erne havde man løbene luftet resultater af af den største undersøgelse af bistandsystemet, blandt andet bygget på mange interview med (kvindelige) sagsbehandlere, den var færdig i slut 90`erne (jeg har ikke kunne finde den på nettet) og dækkede tiden fra start 70`erne til slut 90`erne.
    Undersøgelse viste (ikke overraskende) at etniskfremmede kom først i køen til lejligheder, fik højere socialydelser (gennemsnit 3-4000 kroner per familie, hvilket gav endnu mere dengang) og blev ikke presset ud i aktivering og arbejde (jeg har selv oplevet UngdomsGarantiens hvervekontor i starten af 90`erne, her var kun unge danskere der skulle tvinges ud i mere eller mindre meningsløs underbetalt aktivering).
    Ud over favoritisering af- og positivsærbehandling til- de etniskfremmede, var misbrugere og venstreorienteret også på skåne-listen!

    Vi bliver snydt, så vandet driver
    http://denkorteavis.dk/2012/afsloring-af-socialt-snyd-indbragte-en-million-kroner-pr-skat-medarbejder/

    Kommentar by Viking — 15. april 2012 @ 18:02

  17. Ok, hun er enormt syg og skal have førtidspension, når det handler om penge.

    Og hun fejler intet, når hun føder børn på stribe, som – sjovt nok – bliver tvangsfjernede, da hun jo er vældig syg.

    Jeg gætter vildt: Hun bor ikke og er ikke gift med børnenes far.
    Så får hun dobbelte børnebidrag, og manden bor såmænd nok alligevel hos hende, dog med pro forma-adresse på et såkaldt fædrehotel.

    Men ak, børnebidragene forsvinder, når barnet bliver tvangsfjernet!

    Ups, no good: Muslimer fra især Libanon og det såkaldte palæstina plejer ellers at være ganske ferme til sociallovgivningen i Danmark.

    Kommentar by Henrik Petersen — 15. april 2012 @ 19:05

  18. Gad vide, om ikke borgmesteren for “Århus for ENFOLDIGHED” personligt vil tage sig af sagen, nu hvor muslimaen har indrømmet, at hun har fået bevilget pensionen på et forkert grundlag?? Nåh nej, man generer jo ikke sine kernevælgere.

    Kommentar by Erik — 15. april 2012 @ 19:30

  19. Så kunne dette barn da få en ordtenlig opdragelse. Det vil altid KUN blive bedre end en Islamisk opdragelse.
    Jeg tro vitterlig at kvinden er psykisk syg, men det kan også skyldes indavl.

    Kommentar by Islamonella DT 104 — 15. april 2012 @ 20:08

  20. Prøv at bemærke, hvem der bruger handicappedes parkeringspladser

    det er der også megen svindel med, selvom medierne ikke tør nævne det

    Kommentar by tavsen — 15. april 2012 @ 20:11

  21. Spiller skuespil og så hugger kommunen ungerne… http://www.youtube.com/watch?v=OstRBLG5n3c

    Kommentar by Michael Sjøberg — 15. april 2012 @ 20:33

  22. Hun er vel forhåbentlig meldt for socialt bedrageri…?

    Kommentar by Michael Sjøberg — 15. april 2012 @ 20:38

  23. He, he… Fußschuss

    Kommentar by Thorbjørn — 15. april 2012 @ 21:10

  24. ->Mackety: Takker for venligheden. Du kan skrive til kimporator (krussedulle) gmail (prik) com

    Kommentar by Kim Poulsen — 15. april 2012 @ 21:15

  25. > Kimpo

    Pdf printet er hermed sendt til dig.

    Kommentar by Mackety — 15. april 2012 @ 21:39

  26. Hvis nogen vil se en version af Stiftens originale artikel, som Google har gemt, inden Stiften tog den ned, så findes den stadig på følgende link: http://webcache.googleusercontent.com/search?sclient=psy-ab&hl=da&safe=off&site=&source=hp&q=cache%3Ahttp%3A%2F%2Fstiften.dk%2Faarhus%2Fvrede-over-tvangsfjernelse&oq=cache%3Ahttp%3A%2F%2Fstiften.dk%2Faarhus%2Fvrede-over-tvangsfjernelse

    Kommentar by Vest — 15. april 2012 @ 21:45

  27. Stiften har også et meget fint billede, af de vrede indvandrerkvinder på følgende link: http://b.bimg.dk/node-images/70/5/800×600-u/5070275-vrede-over-tvangsfjernelse—1.jpg

    De har simpelthen glemt at tage billedet fra artiklen ned. Men det gør de nok snart.

    Kommentar by Vest — 15. april 2012 @ 21:48

  28. Off topic:
    Lige et par links til “Lokalavisen” til 2 begivenheder som synes omtrent lige vigtige fra redaktionens synspunkt:
    http://lokalavisen.dk/landsby-i-chok-over-brutal-voldtaegt-/20120413/artikler/304139982?ref=jplisterseneste
    http://lokalavisen.dk/rita-fik-islam-fjendsk-propaganda-i-postkassen-/20120415/artikler/704159970?ref=jplisterseneste

    2 stakkels piger som har været ude for grimme ting, er det virkelig sådan man laver aviser i vore dage? Og de skriver endda at politiet ser alvorligt på sagen, gæt hvilken!

    Kommentar by Jens Hansen — 15. april 2012 @ 22:09

  29. Jeg ved fra mit arbejde, jeg er selvstændig ud jura, at man i stort omfang, giver den sm syg.

    Det r ikke overraskendee, det der her læses.

    Godt det kommer offenligt frem.

    Men en vis Stampe kommer med garanti på banen.

    Det er klart racisme imod kvinden (familien).

    Vi smadrer vort land, men det r dise folkevalgte politikere ligeglade med.
    Diss bærer ikke byrden, det gør vi der hver dag oplever disse brigere.

    Kommentar by AK JA. — 15. april 2012 @ 23:12

  30. Jeg beklager diverse trykejl.

    Mit tastatur er fejlbehæftet.

    Kommentar by AK JA. — 15. april 2012 @ 23:13

  31. Her er et klip fra en artikel i Ugeskrift f. Læger fra november 2007, forfattet af overlæge Eric Schaumburg:
    “Som psykiatrisk konsulent gennem mere end 15 år i Dansk Røde Kors (DRK) har jeg med stor forundring set, at flere af mine asylsøgende patienter i DRK af speciallægekolleger er blevet opfattet ganske anderledes, end jeg selv har bedømt. …
    Jeg har på det sidste set adskillige eksempler på patienter, som tydeligvis har simuleret en psykose. Efterfølgende min konsultation er de set af en anden psykiater, som har bedømt de samme patienter som svært syge. De er tilmed blevet sat i antipsykotisk behandling og er blevet udstyret med en erklæring om, hvor syge de er. …
    Jeg så en eftermiddag fire patienter, der alle medbragte ægtefællen. Ingen af dem ville tale sin egen sag men overlod det til ægtefællen. Tre af de fire havde dramatiske symptomer. De havde voldsomme synshallucinationer, de snakkede om, at der var nogen efter dem konstant, de skreg op i lokalet og gøs, når de så uhyggelige væsener i konsultationsværelset. I venteværelset havde der mærkeligt nok forinden ikke været noget påfaldende ved patienterne, ligesom sundhedspersonalet heller ikke ved nogen tidligere lejlighed havde bemærket noget påfaldende. Når jeg sagde noget af vigtighed, lyttede de opmærksomt. Når jeg drog tvivl om ægtheden af symptomer, blev patienterne alle svært vrede på undertegnede – meget ulogisk, hvis en person faktisk er psykotisk. For at være helt på den sikre side med en af dem, som jeg alligevel syntes, at en lille tvivl skulle komme til gode, tilbød jeg indlæggelse. Det blev afvist.

    Overlæge Heidi Hansen har ved møderne med etisk udvalg fremført, at vores lægegerning skal gå hånd i hånd med etiske overvejelser. Fagligheden kan ikke stå alene. Det er jeg enig med hende i. Men jeg synes, at det er lige så forkert, at fagligheden går fløjten i forsøget på at løfte etikken. Som læger er det vigtigt at bevare vores troværdighed.”

    Kommentar by Jens A — 16. april 2012 @ 00:17

  32. @ Islamonella DT 104 Det skal du nu ikke regne med for, i så vid udstrækning som muligt, bruger man etnisk fremmede plejeforældre. Selvfølgelig af hensyn til barnet som jo nødigt skulle rives helt op fra forbrydermiljøet.

    Kommentar by skræp — 16. april 2012 @ 06:46

  33. @ tavsen Tak det ved jeg alt om, og insisterer man på at bruge sin plads kommer man ud og finder bilem med to opskårne dæk.

    Kommentar by skræp — 16. april 2012 @ 06:50

  34. Borgen ønsker Danmarks ødelæggelse.
    Politik er ikke svært.

    Kommentar by Pk — 16. april 2012 @ 07:57

  35. Det får du nok desværre ret i Brian Vinbjerg. Men de ansvarlige politikere nægter stadig at se realiteterne i øjnene.

    Kommentar by Nielsen — 16. april 2012 @ 13:46

  36. Nej, det ender ikke med nogen borgerkrig. Europa bliver bare mere og mere muslimsk. Sammenstød og overfald ja, men aldrig fra europæernes side. Vi bliver bare kørt over, fordi vi bliver slået demografisk. Vi bliver gamle, vi yder aldrig modstand i politisk forstand, så ville + 50 % stemme DF.

    Om lidt er de muslimske grupper så store at de får afgørende indflydelse på staten. Bare vent og se i Frankrig, Holland og UK.

    Mit råd: nyd livet, der er stadig relativ fred og det vil der være i 20-30 år.

    Kommentar by Frank P — 16. april 2012 @ 14:38

  37. Er muslimsvinene ikke allerede i krig mod os? Mange danskere er de sidste 20 – 30 år faldet for deres beskidte hænder.

    Kommentar by Nielsen — 16. april 2012 @ 16:08

  38. Folkene på borgen skulle begynde at tage sig sammen og se realiteterne i øjnene, før det er for sent! Desværre tror jeg dog, at vi har forspildt vores chance. Europa er fortabt!!!

    Kommentar by Morten — 16. april 2012 @ 18:43

  39. Borgerkrigen i bl.a. libanon, somalia og ex-jugoslavien er ophørt for flere år siden. Desværre er borgerkrigs”flygtningene”(inklusive deres familiemedlemmer) fra de ovennævnte lande endnu ikke blevet hjemsendt.

    Kommentar by Jørgen — 16. april 2012 @ 19:11

  40. Ikke noget at sige til at danskere ikke kan få førtidspension og skal blive længere på arbejdsmarkedeet.

    Men tag nu den udsendelse, der var i tv med at forsikringsselskaber havde spioner ude når det gælder erstatninger og udbetalinger ved fritidsulykke forsikringer og skader.
    Så overvåger de folk at de nu ikke kan det de skriver. Men graver haver og lægger fliser trods at de er flere % invalide.

    Måske er det den vej vi skal!!!

    Kommentar by xenofob — 17. april 2012 @ 08:30

  41. Spørg journalist Jacob Vestervig hvorfor artiklen eventuelt er fjernet.

    Kommentar by . — 17. april 2012 @ 13:18

  42. En bekendt mailede Siften og spurgte til artiklen. Han forwardede svaret til mig, som lyder:

    Tak for din mail.
    Ja, det blev desværre lidt af en cliffhanger. Den pågældende artikel var ikke færdig og blev publiceret ved en fejl. Den er en del af et større artikelkompleks tiltænkt den trykte udgave af Århus Stiftstidende.
    Med venlig hilsen / Best Regards
    Journalist NN
    Site- og Communitymanager, stiften.dk

    Så folk som har adgang til Århus Stiftstidende må gerne holde øje me, om der rent faktisk kommer sådan et artikelkompleks. Det kunne da være frygtelig interessant.

    Kommentar by Vest — 17. april 2012 @ 17:07

  43. Iøvrigt rejser en hel del af de såkaldte flygtninge(bl.a. fra libanon, afghanistan, tyrkiet, irak og somalia) ofte på lange ferier i det land, “flygtningene” hævder at være forfulgt i. Desværre har det ikke betydet repatrieringer af de økonomiske bekvemmelighedsflygtninge.

    Kommentar by Jørgen — 18. april 2012 @ 08:41

  44. De såkaldte flygtninge fra middelalderøsten, asien og afrika har passeret en hel del sikre lande inden “flygtningene” ankom til Danmark. Den danske stat må, så vidt det er muligt, sende “flygtninge” fra disse områder tilbage til det først sikre land i “flygtningenes” nærområde.

    Kommentar by Jørgen — 18. april 2012 @ 10:28

  45. Man undrer sig og alligevel ikke. Hvorfor bringer Stiften en håbløs ikke-underbygget artikel ?
    Vi taler jo ikke Ritzau eller Politiken, vel?
    Ønsker Stiften at blive sat i bås med disse underlødige medier?

    Prøv nu lige at lege professionelle journalister, frem for det der gymnasiebladsjournalistik. Der må da være en undergrænse for, hvad man trykker i selv en underlødig sprøjte.

    Undersøg nu den stakkels fru Jamal TIL BUNDS !!!!!

    Nå så i har gjort det, så skriv en ny artikel : Den sande og ærlige,
    som ligger LANGT fra det tendentiøse makværk, i bedriver.

    FØJ, hvor er det ringe.

    Kommentar by ramses-2 — 18. april 2012 @ 19:13

  46. Herboende “flygtninge” bør ikke integreres. De(og deres familier) hjemsendes, når forholdene i “flygtningenes” hjemland er blevet bedre. De hjemsendte “flygtninge” kan deltage i opbygningen af deres hjemland.

    Kommentar by Jørgen — 19. april 2012 @ 11:32

  47. At indvandrer snyder sig til alt hvad de kan er jo ikke noget nyt. Nu har vi en sag hvor en fra egne rækker står frem og siger det. Samtidigt er systemet voldsomt presset, hvorfor bliver der ikke gjort noget ved det, hvem er den politikker der kan løfte opgaven, og få vælgerne til at fatte det, er DF ved at blive metaltrætte. DER ER 10 GANGE SÅ MANGE INDVANDRER PÅ FTP, hvad skal der til før vores politiker vågner op. Og i alt den tid vi andre går på job, der har de frit lejde til at begå alt den kriminalitet Dansk Statistik, i flotte grafer illustrere.

    Muslimer er nazister i lagner, stakkels den som intet aner.

    da de strømmer til i lange baner, med knive og sten er deres turbaner

    …….

    Kommentar by Otto — 19. april 2012 @ 20:31

  48. Masseindvandringen af udlændinge fra 3. verdenslande må stoppes. Ligeledes bør de mange udlændinge, der ikke er selvforsørgende, økonomisk opmuntres til at rejse ud af landet. De kriminelle udlændinge sendes ud af landet, så hurtigt det er muligt. Det vil gavne de danske skattebetalere, og det vil forbedre sikkerheden på de danske gader og stræder.

    Kommentar by Jørgen — 20. april 2012 @ 18:35

  49. Kort tid efter at de såkaldte flygtninge(f.eks. fra middelalderøsten og afrika) har fået asyl her i landet, rejser en hel del af disse “flygtninge” på lang ferie i det land, de er flygtet fra. Og det gentager sig år efter år. Desværre er disse fupflygtninge endnu ikke blevet hjemsendt.

    Kommentar by Jørgen — 22. april 2012 @ 19:16

RSS feed for comments on this post.