22. april 2012

Saladin-inspirerede ‘La Raza’ vil forsøge at “håndhæve et territorium” ved det gamle grønttorv i Valby

Selvom La Raza (‘racen’) har Saladin på ryggen, så vælger Ritzaus Bureau at ignorere det islamiske aspekt. Her citeret fra Jyllands-Posten – Ny bande blander sig i København.

“De kalder sig La Raza. Den nye gruppering i København, som allerede har tiltrukket sig politiets opmærksomhed.

I et klublokale forstærket med sandsække holder en gruppe unge mænd til ved det gamle grønttorv i Valby. De udgør den seneste knopskydning på det brogede bandemiljø i hovedstaden. …

– Der er nok ingen tvivl om, at de vil forsøge at håndhæve et territorium ude i området, siger Lau Thygesen.

(‘La Raza Danmark‘ på Facebook, april 2012)

Oploadet Kl. 17:40 af Kim Møller — Direkte link39 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/36310/trackback

39 Comments »

  1. http://en.m.wikipedia.org/wiki/La_Raza

    La Raza er en racistisk mexikansk gruppe der arbejder sammen med venstrefløjen i USA.

    De gør hvad de kan for at få New Mexico tilbage til Mexico og dæmoniserer højrefløjspolitikere der vil håndhæve grænserne.

    Den klamme film, Machete, er en propagandafilm de menes at stå bag.

    Kommentar by Asbjørn — 22. april 2012 @ 17:54

  2. Det betyden racen – tænk hvis hvide mennesker lavede sådan en organisation – der vil falde ild og svovl fra himlen…

    Kommentar by Asbjørn — 22. april 2012 @ 17:56

  3. Jeg hørte for år tilbage (vistnok via Tysk TV) om en krigsveterangruppe i USA som fik nok af banderne.

    De begyndte bare at skyde bandelederne med snigskytteriffel og kikkertsigte. Da jeg hørte om det var knapt 130 ledere i en af de store bander (enten Crips eller Bloods) blevet skudt. Nyheden er åbenbart aldrig kommet til Danmark.

    Er der nogen som kender denne sag?

    Kommentar by Sigwar — 22. april 2012 @ 18:04

  4. At de kalder sig “la raza” kan ikke tolkes til andet end et projekt, som handler om etnisk stolthed. Hvilken etnicitet de så mener, at de har, det må guderne vide. De er jo ikke spaniere. De er formentlig en blandet flok af kurdere, tyrkere, marokkanere og pakistanere, ligesom de andre relaterede bander.

    Men det er da herligt, at disse entreprenante unge vil berige vores land med sådanne multikultur-projekter. Det sætter lidt kulør på hverdagen og giver os noget at bruge skattekronerne på.

    Kommentar by Vest — 22. april 2012 @ 18:11

  5. Sigwar – jeg tror at det er en urban legend. Så vidt jeg ved var det nogle få folk, der blev skudt og så gik historierne, men jeg er ikke hundrede på det.

    Kommentar by Asbjørn — 22. april 2012 @ 18:23

  6. “et klublokale forstærket med sandsække”

    Det hedder “fæstning”.

    Kommentar by Hr. Snusk — 22. april 2012 @ 18:34

  7. de skulle alle blive samlet op og kørt direkte ud i lufthavnen og ind i et fly og fløjet til deres originale land.

    Kommentar by TONNY — 22. april 2012 @ 18:45

  8. Det var aldrig sket i “gamle dage” da Per Larsen var chefkriminalinspektør. (ironi kan forekomme).

    Kommentar by Erik — 22. april 2012 @ 19:23

  9. Jamen, det var da opmuntrende nyheder til en afveksling. Så må racisterne hellere tage sig i agt, derude i Valby. For ellers får de med La Raza at bestille.

    Og det er jo godt.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 22. april 2012 @ 20:54

  10. Kender den ikke, men denne sag lyder interessant.

    Sigwar

    Kommentar by Islamonella DT 104 — 22. april 2012 @ 21:50

  11. @7, Tonny
    Fuldstændig enig.
    Jeg kan se dem for mig, stående bagbundne på ladet af en lastbil, mens folk står og jubler langs Ellebjergvej :-)
    Jo før jo bedre.

    Kommentar by Danskeren — 22. april 2012 @ 21:59

  12. Hvorfor kan vi ikke foranstalte et integrations projekt, der omfatter disse rastløse uopdragne muhammed drenge i den lokale kontrolerede muhammedpige syklub???

    Kommentar by li (islamonausea lidende) — 22. april 2012 @ 22:29

  13. Hvor er det beskæmmende at se vores lands navn på sådan en tegning, og under sådan en tegning.

    Kommentar by HardeHenrik — 22. april 2012 @ 22:31

  14. Er Saladin ikke kurder?

    Kommentar by Lavard — 22. april 2012 @ 22:45

  15. Moské vi kunne få en forklaring fra “vores” røde unge!! naive mor regering for hvorfor vores land skal opdeles i sharia-zoner og ikke-vantro områder?

    Kommentar by li (islamonausea lidende) — 22. april 2012 @ 23:10

  16. @li (islamonausea lidende) – #12
    “Hvorfor kan vi ikke foranstalte et integrations projekt, der omfatter disse rastløse uopdragne muhammed drenge i den lokale kontrolerede muhammedpige syklub???”

    Nogle er i gang med at lave såkaldte “mikrovirksomheder” – støttet og betalt af fonde og erhvervsliv – og en del af overskuddet fra mikrovirksomhederne doneres til Dansk Flygtningehjælp.

    Foreløbig er det blevet til et motionsløb, en fodboldturnering, en fuck-fordomme-velgørenhedskoncert og nogle Gentleman-tshirts, så man ikke er gangsta.

    Læs mere: http://www.myob.dk/

    Kommentar by BE — 22. april 2012 @ 23:39

  17. Der er vel ingen der kan være overraskede, over disse rådne frugter af islam. At medierne fortier dens islamiske udgangspunkt, er naturligvis også forventeligt.

    Kommentar by Kafirharbi — 23. april 2012 @ 00:27

  18. Glatnakken minder lidt om Homer Simpson.
    Men hvad er der sket med hans højre øre? – har han haft det i maskinen ude hos Sjælør(e)-banden?
    Undskyld,

    Kommentar by grove city, ohio — 23. april 2012 @ 02:37

  19. Båtnakken på billeder ligner overhovedet ikke en fremmed. Det undrer mig hvis de skulle findes i den udgave. Som regel har de lidt af mangler og mangelsygdomme der har påvirket både hjerne og krop i barndommen, foruden senere tilkomne fysiske skavanker.
    Hvis det var lovligt skulle der såmænd ikke mere end et par gode danske mænd til at rydde op i hele den gruppe af utilpassede.

    Kommentar by Ragnar — 23. april 2012 @ 08:15

  20. De kan vel få klub støtte af kommunen.
    Og alt imens disse klubber opstår farer venstrefløjen rundt rundt blandt deres nazispøgelser og burer alle danske rockere inde godt hjulpet af skat og politiet.

    Kommentar by xenofob — 23. april 2012 @ 08:28

  21. Der er godt nok mange modstridende signaler i den T-shirt, men det ser ud til at være en klam fyr, der har den på.

    Kommentar by fujitsu — 23. april 2012 @ 10:46

  22. @Ragnar
    Med den rigtige “farve” på piller og ampuller bliver selv den mindste muselmand til en Goliath.

    Kommentar by Neuhammer — 23. april 2012 @ 11:32

  23. Tjek lige det øre der, blev der sagt indavl.

    Kommentar by Otto — 23. april 2012 @ 14:32

  24. >7. TONNY.
    Jeg er helt enig, smid dem på et fly ud af landet. Hvorfor Grønttorvet, det er da et sygt sted, fjolser.

    Kommentar by Louan — 23. april 2012 @ 17:02

  25. Hvis der var noget som helst ved det danske dhimmipoliti, -andet end medløberi- tog de ud og plaffede de kriminelle fremmede ned.

    Kommentar by Nielsen — 23. april 2012 @ 20:10

  26. Det med Grønttorvet minder mig om det engelske/amerikanske udtryk for, hvad “vegetable” også kan betyde andet end noget med vegetarisk ?

    Er der en bagtanke med, hvor banden holder til ;-)

    Kommentar by Janette Lund — 24. april 2012 @ 02:24

  27. Som hovedregel bør kriminelle udlændinge sendes ud af landet, så hurtigt det er muligt. Vi har mere end nok i vore egne kriminelle personer. Desuden vil det være en god ide at få repatrieret “flygtninge”, når forholdene i “flygtningenes” hjemland er blevet bedre.

    Kommentar by Jørgen — 24. april 2012 @ 07:00

  28. Det er da ikke kun hans øre den er galt med..
    Hele kraniet er da grueligt deformt..
    Indavl??

    Kommentar by J..... B....... — 24. april 2012 @ 13:47

  29. “Et persongalleri på 141 dybt kriminelle personer er politiets største udfordring, fastslår rigspolitichef.

    Landets højest rangerende politimand, rigspolitichef Torsten Hesselbjerg, vurderer, at indvandrerbander er den største trussel for samfundets ro og orden.” (2008)

    h t t p://jp.dk/indland/article1296060.ece

    Kommentar by Liva — 24. april 2012 @ 16:12

  30. >27 Jørgen
    Ikke kun det. Muslimer bør sendes ud af landet. Som Mogens Glistrup rigtigt påpegede fra tingets talerstol: En muslim i landet, er som en dråbe gift i drikkevandet.

    Kommentar by Nielsen — 24. april 2012 @ 23:55

  31. 2012-04-21 ‘En kriminell gängmedlem kostar samhället 23 miljoner kronor på 15 år. En extremist ännu mer. Det kommer två nationalekonomer fram till i en ny rapport som presenteras på måndag.’

    ht tp://www.dn.se/ekonomi/skyhoga-kostnader-for-extremismen

    ht tp://www.fryshuset.se/Fryshuset/nayanews.aspx?EId=2664

    VÄND DEM INTE RYGGEN Socioekonomisk analys av destruktiva subkulturer.
    (sammenfatning)
    ht tp://www.fryshuset.se/documents/Fryshuset/CIDES/vanddeminteryggen_utskrift_cides.pdf

    Kommentar by anno — 26. april 2012 @ 00:46

  32. tag jer sammen med ham der galie!!

    Kommentar by amager — 5. august 2012 @ 17:57

  33. do you know what a HAZA is! that is a paki that don’t fly straight!!

    Kommentar by amager — 5. august 2012 @ 17:58

  34. fuck politi

    Kommentar by ail — 28. august 2012 @ 19:27

  35. fuck jan fra gipsgruppen og jeg elsker danmark

    Kommentar by ail — 28. august 2012 @ 19:29

  36. jan din luder 2-0 til sjælørbanden hahahahahahaha
    sut pik jan

    Kommentar by ail — 28. august 2012 @ 19:33

  37. Til Jørgen muslimer er her for knalde din kone og din søs hahaha

    Fuck haters,,Fuck White trash=dansker

    Kommentar by Amigo — 4. december 2012 @ 20:03

  38. Det godt der nogen som kan find ud af at holde sammen, til alle jer racister pas på jeres mund og opførsel ellers bliver der ballade makker..

    Kommentar by Anonym — 4. februar 2013 @ 05:48

  39. hvor er det nemt at gemme sig bag skaermen og spille smart… alle dem i taler om, sidder ikke bag skaermen og taster lös, de praktisere deres tro og holdninger der netop förer til omtale overalt. Hvis İ nu selv praktiseret istedet for at spille cyber smart, saa ku vi andre se at I ogsaa er maend og ikke tösedrenge med halen mellem benene… Pröv at se hvor mange I er herinde… de drengegrupper er kun 20-25 medlemmer,,, bare forestil jer hvis I alle praktiserede,,, det ville vaere for vildt, tror sgu heller ikke myndighederne vil kunne blande sig… GOD FEST TIL ALLE JER FUCKİNG PUSSİES OG SE NU AT FAA NOSSER OG VİS AT I ER MAEND ISTEDET!!!

    Kommentar by Anonym — 12. maj 2013 @ 21:00

RSS feed for comments on this post.