14. august 2006

Lars Hedegaard om Boris Planteskæg, der dog er kravlet tilbage i hullet

Fra dagens Berlingske Tidende. Lars Hedegaard nævner Boris Planteskægs opfordring til mord på Pia Kjærsgaard.

Mens børnene ser på

Det er blevet en folkesport at læse hjemmesider med henblik på at indberette opsigtsvækkende synspunkter til Dokumentations- og Rådgivningscentret om Racediskrimination, professor dr.jur. Eva Smith eller andre afdelinger af det internationale tankepoliti, og da Groft sagt gerne hopper med på bølgen, iler vi med at viderebringe nogle bevingede ord, som en forfatter ved navn Boris Planteskaeg den 18. juli anbragte på hjemmesiden www.smartlog.dk: »Nu synes DKs kælderfisse nr. 1, at de her mennesker, som netop er vendt hjem fra at få kastet bomber efter sig af zionistsvinene, skal undersøges for bedrageri. (…) Er der ikke nogen af jer andre, der lige gider snigmyrde smatsoen? Jeg orker det ikke. Jeg er så træt, så træt. Lov mig blot dette: Lad hende dø langsomt, men skrigende – åh ja, og sørg for at hendes børn ser på imens. På forhånd, tak.«

Som læserne vil have gættet, er det Pia Kjærsgaard, der skal myrdes langsomt, hvilket vil sige, at tankepolitiet rubricerer det lille intermezzo under afdelingen for spøg og skæmt. Ligesom forleden, da Berlingske Tidendes forsidehenvisning til en artikel om forfølgelse af medlemmer af Dansk Folkepartis Ungdom lød: »Hjælp, vi bliver drillet«. Artiklen handlede bl.a. om gymnasieelever, der får lavere karakterer, når læreren opdager deres politiske ståsted. Groft sagt går også ud fra, at Boris Planteskaeg slipper for at komme i PETs registrer over racistisk motiverede forbrydelser, idet Pia Kjærsgaard har den forkerte race.

Posteringen kom online d. 18. juli, og Boris Planteskæg, der kalder sig forfatter tog kritikken af indlægget med ophøjet ro med udtalelser såsom: “Du er mere end velkommen til at poiltianmelde mig. I kan bare komme…”. Ikke desto mindre har han valgt at fjerne posteringen fra sin blog. En kopi kan ses her (199 kb).

Oploadet Kl. 16:02 af Kim Møller — Direkte link12 kommentarer

12 Comments »

  1. Jeg har en udokumenterbar formodning som går på, at når den vestlige verden i de kommende år/årtier udsættes for mere og mere pres såvel udefra (de arabiske lande og øvrige muslimske stater), som indefra (en voksende muslimsk befolkningsandel som med både voldelige og ikke-voldelige midler vil presse vores demokratier til indrømmelser), så vil langt den største del af dhimmierne ligeså stille skride over til en realistisk erkendelse af verden. Tilbage vil blive en hard core af militante vest-hadere, for hvem intet kan rokke ved den bipolære opdeling: vest – ondt, 3. verden – god. De vil ikke give slip på denne dikotomi, fordi hele deres identitet er hængt op på den. Skulle det gå så galt, insh’-ikke-allah, at mussierne kommer til magten, vil de blive stillet over for deres sidste valg: død, dhimmitude, eller levende død som mussi. Denne psykopat “Boris” er en af dem jeg tænker på.

    Kommentar by Lars Findsen På Crack — 14. august 2006 @ 17:20

  2. Hvis man nu kopierede det værste og satte det ind i metroekspressen bare med Marianne Jelvedes navn. Hvad mon der SÅ ville ske!

    Kommentar by Lisbeth — 14. august 2006 @ 17:20

  3. Han havde åbenbart ikke n***** til at lade den stå og tage skraldet :-)
    Jeg har også skrevet om ham idag med hans korrespondance efterfølgende. Måtte jo købe Berlingeren fordi Kim er med idag :-)

    Kommentar by hodja — 14. august 2006 @ 17:34

  4. Det er dog pudsigt. Hvis en fra Dansk Front poster noget som en kommentar på en hjemmeside, under dække af at være fra den modsatte fløj. Så bliver han varetægtsfægslet uden videre, men når det foregår fra den anden kant så er der ingen der løfter et øjenbryn.

    Kommentar by Joe — 14. august 2006 @ 18:46

  5. -> 4
    Pudsigt – ja, måske, men som i George Orwells herlige bog “Animal Farm” er nogle (beklageligvis) mere lige end andre…

    Kommentar by freshair — 14. august 2006 @ 18:59

  6. Planteskæget giver flot udtryk for niveau og tone på venstrefløjen og hos visse individer i kultureliten.
    Stadig mere afmægtig. Stadig mere skinger.

    De fleste mangler dog lidt i at nå helt op til planteskæg-niveauet. Norske Jostein Gaarder er meget, meget tæt på at nå helt op.
    Gaarder er finere i tonen men mere vulgær og farlig i substansen end kollega planteskæg.

    For “længe, længe” siden sagde de – pas på tonen!
    Men moden skifter som bekendt.

    Kommentar by Die Weise Rose — 14. august 2006 @ 19:36

  7. Nu er jeg ikke jurist, men er de åbenlyse opfordinger til politisk mord som planteskæg kommer med ikke direkte ulovlige at fremføre i Danmark ?
    Er der nogen der ved om idioten er blevet politi-anmeldt ?

    Kommentar by Vantroende — 14. august 2006 @ 22:27

  8. Med risiko for at PET kommer stormende ind af hoveddøren, så må jeg indrømme at jeg godt kunne tænke mig at få fingre i den lille hvalp.
    Han trænger til en god gammeldags røvfuld.

    Nu vil jeg så sætte mig tilbage og vente på at blive politianmeldt og anholdt som højre ekstremist, og ikke mindst udstillet på forsiden af Ekstrabladet.

    Kommentar by Nielsen. — 15. august 2006 @ 08:55

  9. Hør, ER der egentlig nogen der politianmeldte stodderen eller ej ?

    Kommentar by DaLi — 15. august 2006 @ 09:11

  10. Det må man da ved gud håbe, den lille skrælling skal sgu have et hug han forstår.
    Men igen venstrefløjen opfører sig som små forkælede unger, så måske behandler myndighederne dem så også bare som sådanne !

    Kommentar by whodares — 15. august 2006 @ 13:31

  11. 9: Jeg sendte en mail med linket til Morten Messerschmidt som svarede, at han ville diskutere en eventuel politianmeldelse med Pia Kjærsgaard

    Kommentar by Nosferatu — 15. august 2006 @ 16:54

  12. Ja sagen er dybt grotesk.
    Jeg poster et indlæg hvor man kunne håbe på at nogle med viden om Rikke Hvilshøj attentatet taler over sig.
    Ikke andet end et provokerende debat oplæg, og hvad sker der så?
    Over 5 uger efter bliver jeg anholdt og udråbt til det ariske svar på Osama Bin Laden.

    Så kommer en venstreorienteret med en soleklar drabsopfordring og hvad sker der?

    Politiet nægter at foretage sig det mindste i sagen! ??

    Ydermere har politiet et gevaldigt forklaringsproblem i at de var over 5 uger om at anholde mig, når der i retspapirerne står at de havde min adresse samme dag som jeg postede indlægget.

    Det harmonerer vist ikke helt med deres udlægning om at jeg var til fare for ministeren, når det endda senere viser sig at han i Græsted, under 10 minutters kørsel fra min bopæl?

    For mig ligner det lidt at hvis man er “højreorienteret” ( hvad jeg egentlig ikke vil betegne mig selv som) og ustraffet, så skal man straffes for at statuere et eksempel, også selvom det evt. kun kan blive for at have kørt over for rødt lys.
    Men er man venstreorienteret, så er der frit valg på alle hylder, inkl. drabsopfordringer og hvis nogen anmelder det så ser man med vilje gennem fingre med det!

    Kommentar by J..... B...... — 21. februar 2007 @ 21:30

RSS feed for comments on this post.