14. juni 2012

‘Jentetaxien’

Jeg har tidligere skrevet om overfaldsvoldtægterne i Oslo, der tydeligvis har direkte sammenhæng med ikke-vestlige indvandreres mere primitive ‘kvinnesyn’. I 2011 var samtlige overfaldsvoldtægter rettet mod norsk-udseende piger, og som en efterforskningsleder forklarede til NRK sidste år, så oplyser kvinderne stort set altid, at “gjerningsmannen har et ikke-vestlig utseende eller snakker et ikke-vestlig språk”.

Lidt perspektivering i norske Dagbladet – Rosa taxi med øyevipper skal kjøre jenter hjem fra byen i Oslo.

“Fra midten av juni til slutten av juli vil den særegne bilen rulle rundt i Oslos gater for å plukke opp jenter som trenger det. Bilen er kun for jenter…

– «Jentetaxien» vil være godt synlig i Oslo sentrum. Bilen er rosa og tydelig merket med «Jentetaxi og «Vi bryr oss». For å gjøre bilen ekstra gjenkjennelig, er den utstyrt med løsvipper på lyktene, står det videre.”

(P5.no, 14. juni 2012: Vår Jentetaxi tar deg trygt hjem)

Oploadet Kl. 16:59 af Kim Møller — Direkte link39 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/37855/trackback

39 Comments »

  1. Nej! kvinder tænker mere med hjertet, det er også godt nok, men i dette tilfælde er det en katastrofe.

    Kommentar by Machiavelli — 15. juni 2012 @ 10:29

  2. Ja Nogle kvinder Machiavelli.

    Kommentar by Carsten Nielsen — 15. juni 2012 @ 12:02

  3. Ja! det er rigtigt nok, men generelt gør de.

    Kommentar by Machiavelli — 15. juni 2012 @ 13:32

  4. Tænker på Mikael Jalvings bog “Mig og Muhammed”, hvor han skriver nogenlunde således: Enhver mands våde drømme come true – jihad på sengekanten (alias islam).

    Det er ganske u-sand-fatteligt, at ethvert normalt tænkende kvindemenneske, med ret til at ytre sin egen mening (endnu) ikke, hyler, skriger og skaber sig højlydt 24-7-365 med udsigten til multi-kulti og islams invasion af Danmark. Hvad er meningen, kvinder?

    Kommentar by Iznogut — 15. juni 2012 @ 14:03

  5. Kællingerne betaler bare prisen for deres naivitet.

    Kommentar by Tolder — 15. juni 2012 @ 20:28

  6. Masser af kvinder protesterer. Der er ligeså mange tavse mænd.

    Kommentar by M — 15. juni 2012 @ 21:44

  7. @ Iznogut
    Ja det er besynderligt at kvinder og i særdeleshed rødstrømper ikke kæmper mere imod! Trynet til tavshed er enormt effektivt i Danmark!

    Kommentar by Robert R — 15. juni 2012 @ 23:22

  8. Der har jo været en del taxichaufførvoldtægter af deres kunder i Oslo (ligeså i Voldtægtssverige) i de seneste år, så dér er der heller ikke den store sikkerhed at hente for hunskønsvæsener.
    Men mon ikke
    specialstyrker med udstyr til krigsførsel i mørket ville kunne løse et sådan problem på yderst tifredsstillende vis for alle vantro parter.
    Og farven giver jo utvtydige associationer til personer der er født med hypermobile håndled. Så det er jo (menneskerettigheds)krænkende overfor alle deres importerede bistandclientellastemmekameler.

    Resursesvag

    I City 2 er der et, kun for kvinder fitnesscenter.
    Og desuden har jeg hørt fra en i familien, som går til zumba (hvilket syn det dog må være!!!) med muslimske kvinder, at dørene bliver låst derindtil, så de ikke lige pludselig zumbaer ud i friheden.

    Kommentar by anonym — 16. juni 2012 @ 05:41

  9. Må jeg foreslå, at renovations vognene tages i brug nogle timer før alm. affald indsamles og renovations vognen bruges til at samle alle muhammed sønnerne op med, som ikke er ledsaget med en affaldssække udklædt søster.
    Så tror jeg ikke der bliver brug for de pink taxaer.

    Kommentar by li (islamonausea lidende) — 16. juni 2012 @ 11:17