24. juni 2012

FN’s migrationschef: EU bør gøre sit bedste for at underminere medlemslandenes etniske homogenitet

Euroen er presset, og flere store EU-lande kæmper i denne tid for føderalpolitiske tiltag forklædt som et ‘økonomisk regeringsprogram‘. Uanset hvad der sker med EU, så er løsningen altid mere af det samme. FN er helt på linie. Fra BBC – EU should ‘undermine national homogeneity’ says UN migration chief.

“The EU should “do its best to undermine” the “homogeneity” of its member states, the UN’s special representative for migration has said. Peter Sutherland told peers the future prosperity of many EU states depended on them becoming multicultural. …

He told the House of Lords committee migration was a “crucial dynamic for economic growth” in some EU nations “however difficult it may be to explain this to the citizens of those states”. …

The UN special representative on migration was also quizzed about what the EU should do about evidence from the Organisation for Economic Cooperation and Development (OECD) that employment rates among migrants were higher in the US and Australia than EU countries.

He told the committee: “The United States, or Australia and New Zealand, are migrant societies and therefore they accommodate more readily those from other backgrounds than we do ourselves, who still nurse a sense of our homogeneity and difference from others.

“And that’s precisely what the European Union, in my view, should be doing its best to undermine.”

(Peter Sutherland, 2008; Flickr)

Oploadet Kl. 16:07 af Kim Møller — Direkte link46 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/38114/trackback

46 Comments »

  1. Nogle gange siger de det ligeud.

    Man kan blot håbe på, at naive borgere, som endnu ikke har forstået denne dagsorden, trods alt forstår det, når det bliver sagt så direkte.

    Kommentar by Vest — 24. juni 2012 @ 16:40

  2. Sikke dog et ulækkert lille møgsvin!

    Dette slæng af forædte forbrydere har vores politikere i deres savlende uforstand udleveret os til.

    Kors i røven hvor nederdrægtigt!

    Kommentar by Ich bin Allah (Akbar) — 24. juni 2012 @ 18:30

  3. Ved denne glade julegris da ikke, at hans råd allerede er fast inventar i EU.

    Kommentar by Menig 442 — 24. juni 2012 @ 20:01

  4. Klovnen siger naturligvis ikke, at grunden til at immigranter i de store indvandrerlande har højere beskæftigelsesprocent end indvandrere i EU-lande, er at i de lande er man pinedød nødt til at finde beskæftigelse, for at kunne “overleve”. Det behøver man ikke i de fleste EU-lande. Der bliver ens levestandard ikke mærkbart højere af at have et arbejde, end hvis man lever af overførselsindkomst.

    Kommentar by Andreas Br. — 24. juni 2012 @ 20:33

  5. Det vil kun fremme én ting: Borgerkrig.
    De er naive til det helt hysteriske!!!
    Fylder man et land med folk, som er vildt forskellige fra
    den herskende befolkning, så udbryder der borgerkrig på et
    tidspunkt.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 24. juni 2012 @ 20:38

  6. Jeg tror på det stik modsatte. Perkerne ruinere Danmark.
    Landet som engang flød med mælk og honning. Nu er der ikke mere. Så til alle velfærdsflygninge rejs hjem.
    I kommer fra store lande med masser af plads. Der kan i dyrke jeres volds ideologi religion i fred, og plage alle de børn, kvinder og dyr I vil.
    Go` tur hjem.

    Kommentar by xxxxx — 24. juni 2012 @ 20:40

  7. Hold kæft en fløjelsmave, kun 65. Han har aldrig nægtet sig noget

    http://en.wikipedia.org/wiki/Peter_Sutherland

    Kommentar by Josef. K — 24. juni 2012 @ 20:47

  8. Sikke en klaphat. Er helt og aldeles enig med falkeøje.

    Kommentar by Polka Charlie — 24. juni 2012 @ 21:03

  9. “Uanset hvad der sker med EU, så er løsningen altid mere af det samme.”

    Ja. Og det er faktisk et ret så frygtindgydende aspekt ved “Unionen”. Eller hvad det er, vi har med at gøre.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 24. juni 2012 @ 21:24

  10. “Dette slæng af forædte forbrydere har vores politikere i deres savlende uforstand udleveret os til. Kors i røven hvor nederdrægtigt!”
    Kommentar by Ich bin Allah (Akbar)

    Jeg kan kan være enig.

    Kommentar by Machiavelli — 25. juni 2012 @ 00:26

  11. Og så husk på at den nuværende regering arbejder på at fremsætte et forslag om at fjerne EU-forbeholdende.

    Kommentar by Machiavelli — 25. juni 2012 @ 00:28

  12. “He is a chairman of Goldman Sachs International.”

    Det eneste parti som vil bevare etniske danskere, stoppe den etniske udrensning igennem ikke vestlig indvandring og danskernes ret til eget land er Danskernes Parti.

    Kommentar by Lavard — 25. juni 2012 @ 02:33

  13. Sitat: Og så husk på at den nuværende regering arbejder på at fremsætte et forslag om at fjerne EU-forbeholdende.

    Og gøres dette, godtager vi de ni punkter, agenda 21. Ratifikation af Lissabon traktaten. Disse 9 punkter, som overtræder grundloven er ligeså stille snisket ind oven over der 4 forbehold, så er det nemlig gemt af vejen. Men fjernes de 4 forbehold følger altså de 9 punkter med, som om intet var hent.

    Kommentar by Carsten Nielsen — 25. juni 2012 @ 02:52

  14. Når man læser hans udtalelser til BBC, og læser hans CV på Wikipedia (tak for tipset Josef K), så får billedet af denne jovialt smilende lille tykke bedstefar det til at løbe koldt ned ad ryggen på mig.
    Hans udtalelser repræsenterer nogle af de bærende myter for en meget magtfuld globaliseringsbevægelse, der, selv om den allerede er institutionaliseret i bl.a. EU og FN, faktisk mest af alt ligner en revolutionær bevægelse, og som Mr Sutherland ifølge sit CV er en af de fremmeste eksponenter for.
    Myterne, som han postulerer her:
    ”Fremgang og velstand i fremtiden afhænger af migration og udskiftning af national homogenitet med multikultur, idet migration er den afgørende drivkraft for økonomisk vækst”
    tåler næppe en nærmere empirisk analyse – for så vidt Danmark angår, kan man jo f.eks. læse Morten Uhrskov Jensens nylige rapport om det emne – men myterne har en funktion i sig selv til at forene Europas naive politikere og mediefolk i globaliseringsbevægelsen.
    Det er muligt at Mr Sutherland ikke engang selv tror på myternes indhold (ubegavet er han næppe, naiv næppe heller), men han tror givetvis på deres kraft, og det har han også god grund til, for de virker, og det er det, der gør det her uhyggeligt.

    PS Jeg tror ikke EU’s føderalister er så kede af Euro-krisen, når det kommer til stykket. Det er et gammelt revolutionært trick at fyre op under krisebevidstheden hos ”masserne”. Når de er møre, er de ligesom lidt lettere at have med at gøre, når der skal stoppes mere EU føderation ned i halsen på dem.

    Kommentar by monse — 25. juni 2012 @ 04:02

  15. Sutherland, som er ‘non-executive chairman’ af Goldman Sachs International og tidligere formand af oliegiganten BP, er chef af ‘Global Forum on Migration and Development’, der bringer repræsentanter fra 160 nationer sammen for at udveksle ideer og strategier. Han har også været formand for den Trilaterale Kommission, og er et styrende medlem af Bilderberg.

    Han opfordrede EU til at holde op med at gå efter ‘højt udddannede migranter’, og argumenterede for at personer på ‘det mest basale niveau burde have et valg’ om de ville komme for at studere, eller for at arbejde i et andet land.

    Han var også sammen med Donald Rumsfeld bestyrelsesmedlem af det Schweiziske selskab ABB, som solgte to atomkraftværker til Nord Korea… Lækker fyr.

    http://blog.balder.org/?p=1433

    Kommentar by Balder — 25. juni 2012 @ 04:37

  16. Det smælderfede svin har helt sikkert proppet og stoppet sig med svinekød og alkohol. Så han burde sendes på afmagringskur i de lande som han ser som vores forbilleder for en lykkelig og lysende fremtid. Gerne medbringende eventuelle døtre og børnedøtre, som en freds- og forsoningsgave, men mest af alt for at være åben og tolerant.
    Så ville han hurtigt tabe adskillige kilo, når han prøver på at løbe væk fra alle de krumsabelsvingende skægaberabere og retardikanere (afrikanere) som vil slagte det smælderfede lyserøde vantro svin.

    Kommentar by anonym — 25. juni 2012 @ 05:12

  17. Ja, en fjende af folket/antihvid.
    Jeg kan ikke fatte hvad der driver typer som ham, had, grådighed, magt?

    Kommentar by Viking — 25. juni 2012 @ 05:19

  18. Der er ingen tvivl om at Europa behøver indvandring, det ville være en stor gevinst for vores gamle verdensdel, hvis nogen af de veluddannede amerikanere og canadier ville rejse hertil! Problemet med indvandring er at det desværre ikke er dem der rejser hertil!
    Vi får uuddannede palæstinensere, bønder fra den anatolske højslette, analfabeter fra Somalia eller forfulgte al queda medlemmer fra parkistaneren og Afghanistan, hvis hovedbeskæftigelse når de kommer her er, at blive forsørget, at stilling krav om kulturel tilpasning af Danmark og at lave kriminalitet.
    Jeg bliver kun bekæftiget i at vi må og skal ud af den klub!

    Kommentar by Robert R — 25. juni 2012 @ 06:32

  19. Hold da kæft, hvor er han dog utroligt øretæveindbydende at se og “høre” på. Man få jo helt lyst til at smadre et eller andet ;-)

    “Demokrati” er åbenbart et helt ukendt ord for folk af hans type, der bare elsker at spille gode og pudse glorien på deres egne landsmænds og andre jævne EU-borgeres bekostning – naturligvis selv på helt sikker afstand af “kulturberigelsen” og med deres egne præmiepoder på dyre privatskoler eller på de fineste univisersiteter – uden den mindste tanke nogensinde over de meget alvorlige konsekvenser af deres virkelighedsfjerne fantastplaner, udtænkt oppe i deres lyserøde elfenbenstårne.

    Hvis ikke han selv åd og levede så hæmningsløst, som han giver udseende af, så var der mindst 10-20 mennesker i Afrika, der kunne blive mætte hver eneste dag og få en fin uddannelse, men selvfølgelig tror tossen, at han er ansat til at belære os om, hvad vi skal, må og ikke må. Mageløst!

    Hvad mon sådan en grådig Fætter Klam med forbindelse til Goldman-Sachs tjener om året? Modtager han mon også bestikkelse fra de arabiske / muslimske lande? Hvad får folk til at gøre den slags?

    Kommentar by Bjovulf — 25. juni 2012 @ 06:58

  20. Er der ikke lige et kvikt hoved, der kan opspore hans e-mail? ;-)
    ( Han er på Facebook, men naturligvis for fej til at man kan kontakte ham – sikkert med yderst god grund :o) )

    For så skal han eddermuggeme få at vide, hvad jeg mener om folkeforrædere og demokratifjender som ham og deres rablende vanvittige planer og samfundsundergravende virksomhed.

    Hvem er det, der udpeger uvidende og naive fjolser som ham til den slags poster, og hvem fanden har egentlig bildt dem ind, at de overhovedet har ret til at undergrave de engang så fredelige og velfungerende europæiske lande og deres demokratier og kulturer på den måde?

    Kommentar by Bjovulf — 25. juni 2012 @ 07:05

  21. Hvorfor kommer jeg mon til at tænke på “Edderkoppen”? :-)

    http://mapper.nndb.com/start/?id=112747

    Kommentar by Bjovulf — 25. juni 2012 @ 07:23

  22. Da jeg så overskriften og billedet, kom jeg til tænke på en samtale jeg havde med en ældre nu afdød mand for snart mange år siden.

    Vi havde aldrig tidligere mødtes – helt præcis var vi på kursus, (december 1999) og mens det øvrige hold absolut skulle ind og se VM i damehåndbold, sad vi ude i et fællesrum og diskuterede flere forskellige emner.

    Jeg kunne hurtig fornemme at han både var begavet og vidende og blev derfor nysgerrig efter at finde frem til hans politiske standpunkter. Det var den periode hvor kommunernes spareiver for alvor var startet, og jeg spekulerede på om han nu også kunne se hvor det var ”skoen trykkede”!

    Men nej….. Manden havde en stålfast og urokkelig tro på at politikerne ”vil os det bedste”. Det gentog han adskillige gange – ”de vil os det bedste!”.

    Ak ja, nå men det citat kan man sætte i sammenhæng med overskriften:

    ” EU bør gøre sit bedste for at underminere medlemslandenes etniske homogenitet” vs ”EU vil os det bedste”

    Kommentar by Jernhesten — 25. juni 2012 @ 09:31

  23. En meningsmåling af Gallup viser, at De radikale får 9,4 % – LA får 4.4 % og Enhedslisten 13,3 % af stemmerne.

    Dvs. Hvis der var valg i dag, vil de mest indvandrerglade partier tilsammen får 27,1 % stemmerne. Så fremtiden tegner lys.

    Kommentar by Machiavelli — 25. juni 2012 @ 11:17

  24. Vi skal UD af EU og det kan KUN gå for langsomt.
    EU bringer os intet godt.

    Kommentar by NielsEbbesen — 25. juni 2012 @ 11:46

  25. “crucial dynamic for economic growth”
    Nej nej. Vi skal fortsætte med at satse på teknologi og ikke indvandring. Og så skal kvinderne føde nogle flere børn.
    Ufaglærte fordrives af robotter:
    http://avisen.dk/ufaglaerte-fordrives-af-robotter_173082.aspx

    Machiavelli

    Hvad med socialdemokraterne og sf?

    Kommentar by Viking — 25. juni 2012 @ 11:49

  26. “Hvad med socialdemokraterne og sf?”

    Ja så er vi over 50%. Så enhver i første klasse kan se, at hverken befolkningen eller politikerne har forstået alvoren af indvandringen. Og som min gamle far sagde: “vil du ikke høre så må du føle.”

    Kommentar by Machiavelli — 25. juni 2012 @ 12:21

  27. Og angående den madglade Peter Sutherland. Billedet er fra 2008, så i dag kan han vel dårligt gå.

    Kommentar by Machiavelli — 25. juni 2012 @ 12:24

  28. Hvad er tyk-sakkens videnskabelige bevis for sine påstande? Jeg kan ikke få øje på dem. Tvært imod ser den øgede indvandring fra ikke-vestlige lande ud til at belaste statsbudgetterne i en sådan grad, at det er svært at se hvordan vesten kan opretholde det bundniveau i levestandard man har haft.

    Kommentar by Bjarne P. — 25. juni 2012 @ 13:23

  29. Ville skrive. Det billed……den tekst……kvarrrk-kvaaarkkkk tudse……lagkage….kvææærrkk….dessertvin…..Kvaaak.

    Kommentar by Iznogut — 25. juni 2012 @ 13:51

  30. Machiavelli

    Tak for svaret.
    “vil du ikke høre så må du føle.”
    Sandt. Det er bare ærgerligt, at det også skal gå ud over os andre. :)

    Kommentar by Viking — 25. juni 2012 @ 14:04

  31. Det fede selvserverende svin er prototypen på politikere der tager europærere for givet og anser dem for at være umælende skattebetalende slagtekvæg.
    Det er sørgeligt at vi bliver nød til at bruge ord som borgerkrig og selvforsvar overfor de mennesker der skulle tage vare på os og tale vores sag.
    Jeg brækker mig fandeme hver gang jeg ser et eu flag smælde
    vi må snart på gaden.
    Det kan ikke blive ved med at gå med al den snak.

    Kommentar by Frank Hagmann — 25. juni 2012 @ 14:31

  32. Viking skrev “Jeg kan ikke fatte hvad der driver typer som ham, had, grådighed, magt?”

    Det er enkelt. Had (til folket) og grådighed efter magt og penge.

    Ligesom den forfjamsede Strauss-Kahn, spidsørede van Rompuy, mystiske Ted Turner, Fleksnes-klonen Barroso og alle de andre banditter.

    Kommentar by Sigwar — 25. juni 2012 @ 14:54

  33. Er der ikke en behjertet person, der kan forklare mig, hvad hans ydre fremtoning har med sagen og hans argumenter at gøre?

    Manden er tilsyneladende så forblændet af sine idealistiske gutmenschlige ideer og så langt og behageligt på afstand fra den tilværelse, som trækdyrene oplever, at fornuften totalt er siet fra.

    Og det ville ikke have været bedre, hvis han havde været quinde og lignet Bar Rafaeli.

    Men kunne I dog ikke lade være med at bruge jeres kommentarer til at trække debayniveauet ned i rendestenen?

    Det klæder ikke denne udmærkede side!

    Kommentar by Jochop — 25. juni 2012 @ 17:38

  34. @33 At han tydeligvis selv lever endog særdeles godt og endda lidt til – og sikkert har – og har haft – nogle gigantiske hyrer fra alle de nævnte bestyrelsesposter og lederstillinger ( bla. i BP! – er vi (EU) mon i virkeligheden en del af en aftale til gengæld for olieborings og udvindingsrettigheder i visse muslimske lande? ) – samtidigt med at han altså åbenbart mener sig berettiget til at diktere EU og dermed alle de menige europæiske borgere, hvad de bare har at finde sig i angående indvandringen og den størrelse og sammensætning – helt uanset hvad de så måtte beslutte sig for ved “demokratiske” valg – og alle de deraf forudsigelige massive sociale problemer – baseret på dyrekøbte erfaringer over de sidste 40 år -, som han og alle vennerne vel næppe nogensinde har skænket en eneste tanke i al deres opblæsthed og selvgodhed på andres bekostning.

    Gad vide, hvor mange af alle disse fine mødedeltagere, der nogensinde kunne drømme om selv at bo i de “kulturberigede” områder eller at udsætte deres egen børn for skolerne der, hvor intet fungerer og så godt som alting skal indrettes efter særdeles krævende eller vanskelige fremmede med middelalderlige normer, vanvittige krav og intolerant balladereligion i bagagen.

    http://www.flickr.com/photos/7239967@N06/sets/72157607942958932/with/2933449590/

    Guderne må vide, hvordan han får tid til det? Selv hans døgn har vel trods alt kun 24 timer? Mon han virkelig er i stand til at bestride alle posterne fuldt ud?

    Kommentar by Bjovulf — 25. juni 2012 @ 18:29

  35. 33,

    Har du bemærket, hvordan andre, incl. manden det handler om, taler om dem de er uenige med?

    Desuden, hvis de ikke bliver talt imod i klart sprog opfatter de det som tilladelse til at gå uanfægtet videre.

    Noget andet er så, at i dette tilfælde havde det været nok så interessant, at se nærmere på hans baggrund, som den fremgår på wiki-linket længere oppe. Irer med en skotsk/irsk far, irsk mor, Irere ser sig selv som migrant nation (af gode grunde).

    Det tyder på en typisk opportunistisk politiker som overspiller visse sider af sin egen baggrund, holdt op imod den irske baggrund, for at opnå valg, og ikke mindst for at kravle op ad på den sociale stige, ikke mindst i international sammenhæng.

    Kort sagt et typisk r..hul, som har restuarationsregninger i en størrelse som kan holde adskillige neger landsbyer i live.

    Og typisk en person som araber-sheiker vil gå til for at få hjælp til invasionen af europa.

    Kommentar by Hans Und — 25. juni 2012 @ 20:09

  36. ->33 Jochop

    I det mindste må det vel være på sin plads at bemærke at denne fremtoning af klassisk ‘blævrende halvfordærvet pakke fiskefars’-parasitisme skiller sig ud fra de kommissærer, samfundsarkitekter og glatnakke-globalister man ellers forbinder denne slags udtalelser med: Disse altid ulasteligt klædte, kolde replikant-typer som Manuel Barroso eller Hunulven Cecilia Malmström. Den slags typer som, hvis de fik hovedet i klemme i Brussels-føderalkancelliets paternoster, ville vise sig at have ledninger strittende ud fra halsen.

    Sutherland her er i det mindste fremstillet af kød og blod – masser af det.

    Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 25. juni 2012 @ 20:35

  37. Jamen han ligner da også en FN embedsmand. Kropsligt og mentalt degenereret.

    Kommentar by EH — 25. juni 2012 @ 21:29

  38. @36 ROFLMAO – tak for dagens gode grin ;-)

    Kommentar by Bjovulf — 25. juni 2012 @ 23:22

  39. Jeg måtte altså bare lige afreagere på hans billede på Flickr, når nu jeg – af letforståelige grunde – ikke kan få lov til at sige min uforbeholdne mening til ham privat ;-)

    http://www.flickr.com/photos/7239967@N06/2932591267/

    Hvem ved? – måske virker det der voodoo? Man har da lov at håbe …

    Kommentar by Bjovulf — 25. juni 2012 @ 23:26

  40. Sigwar — 25. juni 2012 @ 14:54

    Tak for svaret.
    Det har du nok ret i. Alt peger ihvertfald i den retning.

    Kommentar by Viking — 26. juni 2012 @ 00:03

  41. Jeg er også enig i, at hans udseende naturligvis er underordnet. Pæn eller grim, så er han en modbydelig euroimperialist af den værste skuffe.

    I forbindelse med hans udseende, så minder han mig forresten lidt om den gode TV-advokat Horace Rumpole, hvis nogen kan huske serien Rumpole fra 80’erne :-)

    Kommentar by Vest — 26. juni 2012 @ 00:38

  42. Ham fedebjerget burde sendes ud for selv at arbejde. F.eks. rense lokummer, som borebisse, slagteriarbejder eller lignende, hvor man skal lette den velpolstrede del af kroppen. I stedet for at dirigere andre rundt efter, hvad han selv inde i sit tykke hoved sidder og fantaserer sig til.

    Og hvad i hede hulen mener han med, at der er gamle kolonier, hvor alle folk er migranter ? Er der så meget fedt omkring hans hoved, at han ikke kan forestille sig, at alle i de lande ikke render rundt og plukker frugt eller graver kartofter op ?

    Mit maveindhold protesterer ret kraftigt over fedebjerget. Jeg må “på spanden” BRRRK

    Kommentar by Janette Lund — 26. juni 2012 @ 05:19

  43. Hvad har den FN mand tænkt sig? Gaskamre til mennesker, der har europæisk afstamning?

    Kommentar by Liva — 26. juni 2012 @ 14:29

  44. Peter Sutherland skulle have såvel hovedet som begge hænder malet blå. På hovedet af Peter skulle placeres en hvid tophue, så han kan få det rette smølfeudseende. Derefter vil det være en smal sag, at overlade det til Gargamel at tage sig af ham. :lol: :lol:

    ——————————

    Seriøst – så finder jeg det foruroligende, at Peter Sutherland udtaler sig så åbent om nedbrydning af medlemsstaternes etniske homogenitet. Det engelske Labour parti bekendte det trods alt ikke åbenlyst, da de for nogle år siden ønskede mere indvandring for at tvære højrefløjens næser rundt i diversitet.

    Hvad betyder det? Er selvtilliden nu så stor hos den europæiske kosmopolitiske elite, at nu de tør sige det åbent? Eller er det et enkeltstående tilfælde?

    I sandhed foruroligende men på den anden side så finder jeg opmuntring i at tænke på den gamle talemåde, at selv liden tue kan vælte et stort læs.

    Kommentar by T. H. — 26. juni 2012 @ 16:49

  45. Kan oplyse om at EU-modstanden over hele Europa vokser time for time på Twitter. Kom og vær med til at gøre den folkelige modstand mere og mere synlig. @commensencenow is my nick on Twitter.

    Kommentar by NielsEbbesen — 26. juni 2012 @ 20:05

  46. […] Uriasposten 24 juni 2012 – FN’s migrationschef Peter Sutherland: EU bør gøre sit bedste for at underminere medlemslandenes … […]

    Pingback by FN Migrationschef, Goldman Sachs bestyrelsesmedlem og Bilderberger Peter Sutherland: EU skal underminere nationernes homogenitet » Balder Blog — 5. juli 2012 @ 08:22

RSS feed for comments on this post.