11. juli 2012

Pedro Al-Nemma-sagen: 18-årig rovmorder var kendt som ‘lidt af en religiøs islamisk fanatiker’…

Islam er tydeligvis en massepsykose, så på den ene eller anden måde er der vel en glidende overgang. Fra Ekstra Bladet – Udskrevet fra psyk et døgn før mord.

“Først overfaldt han den 8. december 2010 en vagtmand i Jobcenteret på Musvågevej 15 i Københavns NV-kvarter med knytnæveslag. Men to dage før knivdrabet gik den 18-årige amok på Hindegade Ungdomsskole i Hindegade 4, København den 10. marts sidste år, hvor han overfaldt skolelederen med knytnæveslag.

Overfaldet førte til, at den 18-årige psykisk syge blev indlagt på den psykiatriske afdeling på Digevej, Amager. Men allerede dagen efter den 11. marts blev han udskrevet… klokken 20.40 den 12. marts stak han, ifølge anklageskriftet, den helt tilfældige og sagesløse Pedro Al-Neema ihjel på en sti ved Christianshavns Voldgade. …

Han er kendt som lidt af en religiøs islamisk fanatiker, og ifølge anklageskriftet begik han den 30. april sidste år sent om aftenen hærværk mod Israels ambassade, Lundevangsvej 4 i Hellerup, hvor han overmalede et messingskilt.

Oploadet Kl. 01:02 af Kim Møller — Direkte link21 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/38455/trackback

21 Comments »

  1. Der er som jeg ser det blot to muligheder med en sådan person:
    1) Psykiatrisk særforanstaltning, hvis han er dansk statsborger
    2) Øjeblikkelig udvisning til forvaring i hjemlandet, hvis han er udenlandsk statsborger

    Kommentar by Vest — 11. juli 2012 @ 01:33

  2. Og sydpå, hvor det arabiske forår raser, vil lidt religiøse islamister af med pyramiderne een gang for alle…

    http://frontpagemag.com/2012/raymond-ibrahim/muslim-brotherhood-destroy-the-pyramids/

    Kommentar by Michael Sjøberg — 11. juli 2012 @ 01:43

  3. Ja vore “venner” er fuldstændig forrykte. Alt der bare smager af religion og kultur, der ikke passer ind i det islamiske billede skal destrueres. Mennesker, kulturer, Kirker, pyramider, statuer osv.

    Samtidig så forlyster de rigtige shiamuslimmer sig med at slå de forkerte Sunny muslimer ihjel, medens de rigtige Sunny muslimerne forlyster sig med at slå de forkerte Shiamuslimmer ihjel. Drab er en hele tiden en evig besættelse i hjernen medens de går, kører i bus og i tog og passerer de forkerte steder. Se der! det skulle kraftedeme smadres, så ville Allah blive glad.

    Medens vi tænker på mad, sol, sommer og strand, så tænker uhyggelige mange af vore “venner på drab og udslettelse for Allahs skyld. De har endda selv indrømmet det i masser af tilfælde.

    Helst i Moskeer, på markeder og samlingssteder hvor der er dejlig mange af kvinder og børn. Alle på to ben er potentiel i fare. En fuldstændig forrykt psykotisk besættelse som springer alle rammer for ideologier og religioner. Og når denne sygdomsreligion har nået et vist antal i Danmark, så begynder løjerne. Naturligvis. Falder regnen ikke nedad og drejer Jorden ikke om solen?

    Er det ikke rigtigt Senia Stampe og Anna Breivik??

    “Nej!nej! nej! fuldstændig forrykt, sådan kan man ikke se på det. Her i landet går det godt, og snart er de sidste utilfredse nye muslimske danskere blevet integreret. Og nu da vi har afskaffet kriminalitetsbegrebet for de unge, så har vi heller ikke mere kriminalitet. Alt går mod det bedre, vi skal bare være åbne og positive. I det multikulturelle morgenrøde presser en ny tid sig på. Alt magt til det universelle menneske”.

    Kommentar by Machiavelli — 11. juli 2012 @ 03:16

  4. “Men allerede dagen efter den 11. marts blev han udskrevet…”

    Og hvorfor blev han mon udskrevet så hurtig???

    Selvfølgelig fordi psykiatrien er propfyldt med tilfælde som ham. Som Kim Møller skriver det Islam er en massepsykose.

    Kommentar by Jernhesten — 11. juli 2012 @ 10:40

  5. >Machiavelli

    “Alle på to ben er potentiel i fare.”

    De som har fire skal nu heller ikke vide sig for sikre. Alle Kopternes grise blev pålagt nedslagtning inden “foråret” sprang ud i Egypten og der er vist tradition for, at de islamiske-hyrder misbruger en ged eller to når de har været væk fra haremmet.

    Ingen kan således vide sig sikre, uanset om det så gælder folk eller fæ. Islamisten er en konstant trussel for sine omgivelser.

    Godt indlæg ellers :)

    Kommentar by Polka Charlie — 11. juli 2012 @ 10:51

  6. “De som har fire skal nu heller ikke vide sig for sikre. Alle Kopternes grise blev pålagt nedslagtning inden “foråret” sprang ud i Egypten og der er vist tradition for, at de islamiske-hyrder misbruger en ged eller to når de har været væk fra haremmet.”

    Ja og når grisene skal slagtes, så bliver det ned i et stort hul i jorden og så jord over i levende live. Så lad mig omforme det. Alt der bevæger sig er i en potentiel fare.

    Jeg læste om en engelsk turist fra et muslimland der skrev, at selv de husdyr som hjælper dem – geder fx – bliver sultet, tørstet skal slæbe af sted med overlæs, bliver tæsket osv. Og når de er færdige så får de skåret halsen over, hvis de da ikke er døde forinden.

    En virkelig uhyggelig religion med et livssyn der siger spar to til alt. Hvis der findes et helvede, så må denne åndelige pest komme derfra.

    Kommentar by Machiavelli — 11. juli 2012 @ 12:17

  7. Machiavelli

    “En virkelig uhyggelig religion med et livssyn der siger spar to til alt. Hvis der findes et helvede, så må denne åndelige pest komme derfra.”

    Middelalderens beretninger om okkulte bøger som man blev bims af at læse i var i høj grad baseret på den tids kendskab til Koranen!

    Kommentar by Sigwar — 11. juli 2012 @ 12:32

  8. Gerningsmuslimen blev vel iøvrigt udskrevet fra psyk fordi han var muslim.

    Kommentar by Sigwar — 11. juli 2012 @ 12:35

  9. Man fra Mellemøsten sov hele natten i parken og blev dræbt af tigrene i Zoo.

    Det er en velkendt sag, at hvis man vil parre sig en en tiger – sovende eller levende – bliver de andre aggressive. Det er sikkert der forklaringen ligger.

    Kommentar by Machiavelli — 11. juli 2012 @ 12:42

  10. En tosset muslim…
    Det giver stof til eftertanke.

    Kommentar by Nielsen — 11. juli 2012 @ 13:39

  11. Vi må vist have en tigerpatrulje ud på Nørrebro om aftenen ;-)

    Mon så ikke der blev ro i gaden blandt “kulturberigerne”?

    Kommentar by Bjovulf — 11. juli 2012 @ 14:01

  12. Er der nogen her, der ved, om “muslim” er halal for tigere? ;-)

    Kommentar by Bjovulf — 11. juli 2012 @ 14:02

  13. Ups! – “tigre” – jeg ved det godt :D

    Kommentar by Bjovulf — 11. juli 2012 @ 14:39

  14. RABIES !

    Kommentar by Badenweiler — 11. juli 2012 @ 22:13

  15. Jeg synes snart vi skal se at få lavet en optælling af drabsmænd i drabsager. Hvilken nationalitet har gerningsmanden? Hvilken nationalitet har ofret? Hvor mange er dræbt på dansk jord siden 1900?
    Den statistik ville kunne få de argeste skeptikere (william jansen m.fl.) erkende fremmedes skadelige virkning på det danske fællesskab.

    Kommentar by Nielsen — 12. juli 2012 @ 00:54

  16. Bjovulf & Machiavelli
    Idioten troede vel sagtens at tigeren var af papir!
    Når man tænker nærmere over det, burde vi have mange flere tigre af den slags.
    Jeg vil altid tænke på den som mit yndlingsdyr.

    Kommentar by Nielsen — 12. juli 2012 @ 00:59

  17. Ad 15) Glimrende forslag!

    Og vi skal ikke bare have gerningsmandens nationalitet (for det danske tosse-demokrati udsteder jo dansk statsborgerskab til højre og venstre), men og forældre og bedsteforældres.

    Kommentar by Bjarne P. — 12. juli 2012 @ 10:23

  18. Okay hans far blev dræbt af Taliban, det er tragisk, men hvorfor flygter familien så ikke til de nærmeste lande, hvor de har samme tro. Vi ved hvorfor, så – sorry – op i røven med familien. Dertil er det kommet.

    Kommentar by Machiavelli — 12. juli 2012 @ 12:43

  19. @ Machiavelli

    Hvor ved du fra, at han far blev dræbt af Taliban?

    Kunne det måske tænkes at hans far døde af alderdom/syggdom.
    Men det lyder bedre, at hans far blev dræbt af Taliban. Det passer ligesom lidt bedre til offerrollen.

    For mig, ser han syg ud på billederne. Det syge syge blik i øjnene. Resultatet af indavl, er ofte mentale problemer.

    Og Ja han er jo Sæføli et offer. Selv om han selv hoppede ind til tigerene, Som jo var racistiske. Da de ikke engang gad æde ham.

    Kommentar by xxxxx — 12. juli 2012 @ 15:35

  20. @18 Machiavelli,

    Enig. Det er ingen legal forklaring på, hvorfor folk rejser flere tusinde kilometer for at bosætte sig i et fremmed land, når de er omgivet af lande med den kultur, som de ønsker. Der er dybest set kun én forklaring: Bekvemmlighed. Vores samfund er mere bekvemt.

    Kommentar by Vest — 12. juli 2012 @ 23:49

  21. Stilbrud!

    8 år fængsel for at mishandle Tobias til døde. Det er krafteddermagende strengt a læse. I USA havde han møgdyret fået mellem 30 og 50 års fængsel – mindst.

    Kommentar by Machiavelli — 13. juli 2012 @ 12:02

RSS feed for comments on this post.