25. september 2006

BT skriver om racistisk vold mod danske jøder – store huller i PETs statistik

BT bringer idag en stort opsat historie om racismen mod de danske jøder fra herboende muslimer. BT påtænkte at undersøge hvorvidt en dansk kalot-klædt jøde kunne gå gennem en ghetto, og har i den anledning talt med politiet i Århus,Odense og København – værst var her den vagthavende i Århus, der tilsyneladende ikke har lige så stor respekt for alle minoritetsreligioner: “en unødig happening – det er for ondt”, og at han supplerer bemærkningen med “Det har intet med ytringsfrihed at gøre” sætter ligesom det hele i relief.

En anden artikel omhandler historien om Benjamin Villegas.

“Vi dræber dig. Det er vores område, dit jødesvin.« Dødstrusler, hån og foragt fløj om hovedet på den unge jøde, Benjamin Villegas. Hver eneste dag frygtede han for sit liv, når han gik ned ad Nørrebrogade med sin kalot. For to måneder siden tog den 23-årige konsekvensen. Hans adresse blev skiftet ud – fra Mimersgade, 2200 København N, til det ofte bombetruede Jerusalem. Og her stortrives han – og han har ingen planer om at vende hjem til Danmark. »Jeg vil hellere leve med bombetruslerne i Israel end med indvandrerne på Nørrebro. Jeg orkede ikke flere trusler, had og frygt. Hernede har jeg det godt, og jeg kan færdes i fred,« siger han i telefonen fra Jerusalem, hvor han studerer hebræisk…

Benjamin er ellers en almindelig dansk dreng med en jødisk far. Han har boet det meste af sit liv i Danmark, arbejdet og taget en uddannelse her. Men fordi han insisterer på at gå med kalot, kan han ikke bo her mere. »Det har været frygteligt. Når jeg gik ned ad gaden, fik jeg dødstrusler, jeg blev spyttet efter og råbt efter. Til sidst var det nærmest umuligt for mig at gå alene,« siger han. Truslerne kom ikke kun fra unge indvandrere. De kom også fra arabere, der gik tur med barnevogne og deres familie. »Det er svært at forestille sig, men hele familier spyttede efter mig. Ofte også ældre damer, og folk der gik tur med deres børn,« fortæller han.

Den værste episode var, da Benjamin blev antastet af en gruppe arabere på en café. De råbte »jødesvin« flere gange. »Jeg kiggede på dem, vendte mig om og gik videre. Men pludselig kom de løbende efter mig med ca. ti venner, og råbte og skreg. De skubbede mig rundt. Jeg var virkelig bange,« siger Benjamin, der dog slap væk uden større skrammer. Denne episode meldte han til politiet, men de fandt aldrig ud af, hvem gerningsmændene var.”

Denne historie er udateret, men når nu man ved PET har pligt til at registrere hver gang en borger henvender sig til politiet og føler sig udsat for racistisk chikane/vold/hærværk, så er det godt en helt tredje artikel giver flere konkrete eksempler på racisk hetz mod herboende jøder (indsamlet af Mosaisk Trossamfund). Her lidt fra listen (min opsætning).

En araber forsøger at trænge ind i synagogen i Krystalgade. Da han bliver afvist af sikkerhedsvagterne, råber han: »Allah er stor, han vil dræbe alle jøderne. Der vil være bomber i synagogen!« Politiet tilkaldes, hvorefter de bliver spyttet på. Han bliver anholdt. (3/6-06)

På vej i synagoge bliver to jøder antastet af en svensk indregistreret bil. Arabere råber »YEHUD!« (arabisk slang om jøder: betyder svin) og »fucking jøder«. (23/6-06)

1. En pro-Israel demonstration ved Christiansborg ender med følgende: Arabiske unge mænd råber: »Jødesvin, jødesvin!« efter jøderne. Desuden råber arabere fra biler og dytter. Arabiske kvinder skaber uro. (21/7-06)

2. På Axelborg er der pro-Palæstina demonstration. Her siger en af talerne, at »jøder er kun interesseret i magt og penge«. Desuden synges der rap med teksten »fucking Jews«. (21/7-06)

3. En buspassager er på vej hjem fra pro-Israel-demonstration. I bus nr. 14 ser en Hizbollah-sympatisør hans israelske flag stikke op af en pose. Jesper bliver tæsket gul og blå i bussen, og politiet bliver tilkaldt. (21/7-06)

Arabiske mænd råber antisemitiske ord fra en bil mod den jødiske menighed i Ole Suhrs Gade i København. Bilens registreringsnummer gives til Københavns Politi. (30/7-06)

Carolineskolen (den jødiske skole) modtager et trusselsbrev, hvor jøder kaldes »rotter, orme, vampyrer, og pædofile«. I brevet står desuden, at »du har måske glemt, at vi har benzin og sten«. 6/8-06)

»Jøder er et klamt og ulækkert folk, som ødelægger verden,« råber flere gæster fra Café Halvvejen – et værtshus over for synagogen i Krystalgade i København. Tilsviningen tager til, da flere gæster kommer ud. (18/8-06)

En jøde modtager et trusselsbrev uden afsender. Jøden bliver truet med at »få et stort hul i kraniet«, og bliver fortalt, at han skal frygte at gå på gaden. (23/8-06)

»Jødesvin, jødesvin, forpulede jødesvin. Skrid tilbage hvor I kom fra,« råber en tæske-stiv mand foran synagogen, da medlemmer af Det Mosaiske Troessamfund er på vej til møde. (24/8-06)

En journalist ved den jødiske radiostation Shalom bliver truet på livet af sine naboer, fordi hun er jøde. (5/9-06)

En vagt i Det Mosaiske Troessamfund bliver truet i et tog. En arabisk mand antyder, at vagten skal gå ud af toget, fordi han er jøde og forsøger at frarøve ham buskortet med adresse på. »Så kan vi finde dig,« siger araberen vredt. (13/9-06)

En araber råber: »Din jøde, din fucking jøde,« efter et medlem af Det Mosaiske Troessamfund. Råbene falder fra en grå bil. (18/9-06)

De første to episoder (3. og 16. juni) burde optræde i PETs racisme-statistik, ikke mindst det første eksempel – hvor det om gerningsmanden forlyder at “han bliver anholdt”. Det gør den ikke (1-2 kvartal 2006, PET-listen).

BT skriver også om problemets udvikling, og fortæller at der i 2001 var “over 65 episoder”, så har der i perioden 2002 til 2005 været “ca. 30 trusler årligt”. I år er der foreløbigt registreret “over 30 henvendelser”. Talllene er interessante, ikke mindst når man ved at PET i 2004 blot registrerede 37 episoder (2004, Pet-listen) – heraf blot 7-8 hændelser retter mod jøderne, hovedparten formentligt begået af danske nazister/racister, hovedsageligt i form af hærværk. (eks. hagekors ridset i tilfældig bil).

Nuvel, artiklerne giver følgende eksempler fra 2005 (min opsætning)…

En 11-årig dreng fra den jødiske fodboldklub Hakoah bliver antastet af seks 13-15-årige indvandrerdrenge. De omringer ham og truer ham på livet. Han slipper væk og løber grædende hjem til sin mor. (3/5-05)

En jøde overfaldes af en somalier i København. Jøden får knækket tænder, tæer og bliver gennemtæsket. Indlagt på Bispebjerg skadestue. Politiet på Bellahøj skriver rapport. (4/7-05)

To ældre fra et jødisk plejehjem er ude at gå tur. Da de møder en gruppe indvandrere, bliver de groft chikaneret. »Jødesvin, fucking jøder!« råber gruppen. Beboerne flygter tilbage til hjemmet. (3/8-05)

I buslinie 15 kl. 14.55 går flere arabere amok, da de ser en mand med kalot. De råber, der er en jøde til stede, der er en jøde til stede. DRÆB JØDERNE. Anmeldt til Station City. (21/9-05)

Ingen af de fire eksempler er medtaget (2005, PET-listen), hvad godt kan undre når det konkret i forhold til det voldelige overfald d. 4. juli lyder at “politiet i Bellahøj skriver rapport”, og det om truslerne d. 12. september noteres at hændelsen er “anmeldt til Station City”. Blot 9 dage efter den danske jøde blev overfaldet i ovennævnte eksempel, så registrerer PET følgende ‘episode’ som racisme, ikke fordi der nødvendigvis er begået noget strafbart…

“… en person af dansk oprindelse havde fremsat udtalelser i en lokal avis, der kunne udgøre en overtrædelse af straffelovens § 266B.” (13/9-06)

Hvis PETs såkaldte RACI-indberetninger skal kunne bruges til noget som helst, så må de naturligvis medtage alt, og herefter katagorisere tallene efter hvilken type kriminalitet det omhandler. Der er trods alt forskel på vold, andre former for fysisk chikane, og personer der følger sig udsat for racisme hver gang deres profet beskrives uden hensyntagen til religiøse blokeringer. Ligeledes må det i forhold til det præventive arbejde, og vel også i relation til den almene samfundsdebat være nødvendigt med en katagorisering efter gerningsmændene (/de formodede gerningsmænd). Først herefter er tallene brugelige, og som med al statistik – kun med visse forbehold.

Se evt.

PET.dk – RACI-indberetninger (hovedside) 

25/9-06 BT (leder) – Erik Meier Carlsen: Nej til chikane.

25/9-06 DR Online – Flere racistiske angreb på jøder.

25/9-06 Politiken – Jødehad vokser i Danmark (omtales ikke som racisme).

Opdate 28/9-06. Fra dagens BT – lidt fra Lærer skjuler hun er jøde.

“På skolen skal jeg forholde mig til ramadanen, mens jeg ikke tør sige, at jeg lige er kommet hjem fra ferie i Israel,« fortæller den 53-årige ungdomsskolelærer. Hun skjuler som regel, hun er jøde. »Men nogle gange kan jeg ikke lade være. En muslimsk elev sagde til mig midt i undervisningen, at alle jøder skulle have skåret pulsårerne over. Så tog jeg armen frem, og sagde: Vil du skære mig her, her og her, imens jeg pegede på mine arme. Så stirrede han tomt på mig og gik,« fortæller Sara…

Hun underviser i klasser med op til 50 pct. indvandrere. Og det giver problemer i hverdagen, de færreste kunne drømme om. »Den allerførste episode husker jeg tydeligt. En dansk-marokkansk elev, som jeg holdt meget af, spurgte mig: Må jeg skrive en stil?« fortæller Sara. »Jeg blev helt glad og sagde ja, selvfølgelig, hvortil han svarede: Den skal handle om, hvordan man dræber flest jøder på én gang,« fortsætter hun, mens hun stille kigger ned i bordet og forklarer, at hun gik helt i baglås. »Da en elev sagde til mig: Det var ærgerligt, Hitler ikke fik ram på dig, blev det for meget. Jeg løb grædende op til min inspektør. Den elev nægtede jeg at fortsætte med at undervise. Jeg har også grænser,« siger hun… min egen søn blev forfulgt af nogle unge arabere til en skole-fest. Han måtte låse sig inde på toilettet, smadre en rude og ringede grædende hjem…”

54 Comments »

  1. @ Kim

    Tjek det seneste nummer af “TÆNK”, det dersens fair-trade blad …

    Sognepræst Flemming Pless , ham tossen fra Chr.’shavn, bruger en sektion i slutningen af bladet til at svine DF til og det forskruede disrespekt for mennesker, som partiet er en manifestation for …

    Intet nyt under solen, men gå lige to spalter tilbage, hvor Pless blive adspurgt om sine laster (som præst og menneske) hvorefter han blandt andet svarer at han åbenbart er rabatjæger og pris-prutter, noget som han selv I ARTIKLEN så betegner “noget rigtigt jøde-smovs” …

    Kommentar by DaLi — 25. september 2006 @ 10:44

  2. Hvad siger multikulturalisterne?

    Er dette et forbigående fænomen, som vil aftage i takt med at den muslimske befolkningsandel i Danmark øges [!]?

    Tæller jøder ikke med i den “mangfoldighed” som de gerne hylder?

    Eller står de uden for det mangfoldige, kulturberigende fællesskab, fordi man ikke kan lide det demokratiske Israel?

    Er jøderne p.g.a. associationen til Israel “selv ude om det”?

    Vil multikulturalisterne tage dette op i deres “dialog” med muslimer, og klart fortælle dem, at den slags vil vi ikke have i Danmark+

    Kommentar by Lars Findsen På Crack — 25. september 2006 @ 10:58

  3. Endnu et klart bevis for, at PET er ude i et politisk ærinde med deres RACI-indberetninger.

    Overfald på jøder vil givetvis først blive medtaget når det er Johni fra Greve og hans neaderthalere der står bag.

    Kommentar by JensH — 25. september 2006 @ 11:07

  4. Multikulti’erne siger det samme som de siger til:

    Kvindeundertrykkelsen i alle dens former.

    De støtter eller sympatiserer (i det stille) med Hamas og Hizbollah.

    Bin Ladens motiver forstår de skam udmærket. Det er ædelt at forsvare sig mod ”vestlig imperialisme”.

    At politikere, tegnere, skribenter og paven trues på livet og van Gogh slagtes som en gris? Ush. – mon ikke de selv har provokeret! Ytringsfrihed? Det handler ikke om ytringsfrihed.
    Tjener, må jeg be’ om endnu en café late.

    Multikultierne – også kaldet naivisterne – siger intet, absolut intet, der kan genere brandstifterne.

    Hvad mon ham her har gjort- og vil gøre ved problemet:

    “Insisterer man som jøde på at gå rundt på Nørrebro, så kan det godt være, det giver nogle problemer.”
    Chefkriminalinspektør Per Larsen, Jyllands-Posten (23. november 2003).

    Kommentar by Anker — 25. september 2006 @ 11:26

  5. Det er rystende. Ser ikke for pænt ud, holdt op mod den “stigende stigmatisering af muslimer i Danmark” – hvad er dette så? Er der nogen, der kan høre støvletramp i gaderne?
    Men det er jo samme logik som den dér med, at enhver civil israeler er et legitimt mål, for han eller hun er jo jøde og zionist og morder og besætter. Mens araberne dræbes i flæng af “korsfarere”.
    Der skal lægges rygt til meget som jøde i Danmark i dag. Det skulle der også i 30’erne … er der ikke noget med, at Mein Kampf sælger sindssygt godt i Mellemøsten?

    Kommentar by Jes — 25. september 2006 @ 11:28

  6. Du har ret. Bekæmp al den racisme der spreder sig over landet. Smid dem ud. Luk uriasposten. gør noget…

    Kommentar by allan — 25. september 2006 @ 11:30

  7. -> 4 Allan
    Det var vist salafisten, imam, m.m. Wahid Petersens ven, med ondt i maven, der stak sit hoved frem. Er du selv ude på jødehaderfløjen?

    Kommentar by Anna — 25. september 2006 @ 11:40

  8. -> 4 Allan

    “Bekæmp al den racisme der spreder sig over landet. Smid dem ud. Luk uriasposten.”

    Kræver en Grundlovsændring, men du overbeviser mig næppe om noget som helst med mindre du begynder at argumentere for et modsatrettet synspunkt.

    Lukker PET Uriasposten, så laver jeg site på Cayman-domæne tre timer efter… Eneste måde man fra statsligt hold kan lukke min mund er ved at fængsle mig uden netopkobling… men igen – så skriver jeg på toiletpapirruller og smugler det ud på den ene eller anden måde… Fratages jeg denne mulighed, ridser jeg med neglene i muren – og i sidste instans bliver man nok nødt til at aflive folk med ‘forkert’ politisk overbevisning eller folk der bruger sin ytringsfrihed ‘uhensigtsmæssigt’. Hvad siger FN til det??

    Kommentar by Kim Møller — 25. september 2006 @ 11:44

  9. Vagthavende i Århus: “en unødig happening – det er for ondt”

    Det var dog utroligt, tænk om betjenten havde sagt det samme om det islamiske tørklæde, så havde samme vagthavende nok været opført på PET’s racisme liste.

    Kommentar by DMX — 25. september 2006 @ 11:51

  10. “Insisterer man som jøde på at gå rundt på Nørrebro, så kan det godt være, det giver nogle problemer.”
    Chefkriminalinspektør Per Larsen, Jyllands-Posten (23. november 2003).

    Og hvad har Politiet så tænkt sig at gøre ved det, Per Larsen ? Tilsyneladende ikke andet end et ligegyldigt træk på skulderen!!!
    Vi må jo så konstatere, at det i længere er statsmagten der har ‘voldsmonopolet’. Selvbestaltede islamistiske grupper hersker åbenbart i Københavns gader, hvor de håndhæver deres egne regler.

    Kommentar by JensH — 25. september 2006 @ 12:02

  11. Christiania er blevet tolereret gennem 35 år.

    “Ungdomshuset” på Jagtvej gennem – er det 20 år?

    Når provokatører og ballademagere er tilstrækkeligt mange, retter myndigheder og politi ind.

    Den kristne prædikant Moses Hansen blev adgangsforment på Nørrebro. Hizb-ut-Tahrir holder demonstrationer og parader.

    Jøderne er få og fredelige. De andre er mange og truende. Hvad udretter den i det hele taget stærkt overvurderede Per Larsen?

    Kommentar by Lama Q — 25. september 2006 @ 12:23

  12. “Insisterer man som politi på at gå rundt i Vollsmose, så kan det godt være, det giver nogle problemer.”

    Kommentar by Hodja — 25. september 2006 @ 12:30

  13. -> 1
    Pastor Pless, fik som måske bekendt for en 3 måneders tid siden en tilrettevisning af sin biskop. Anledningen var at Pless i sin kirke havde holdt en seance med dansende barfodede mennesker fra menigheden og en indisk guru, der kastede frugtkarameller i grams til
    de dansende. Han førte sig herefter frem med et par “kvajede” læserbreve i min avis, der så fandt anledning til at “indrykkede” denne gratis annonce –

    ANNONCE:
    Tro på Gud, så gir vi en karamel.
    F. Pless, guru, Christianiahavn.

    Kommentar by Carl — 25. september 2006 @ 12:58

  14. Hvad med al den jødiske vold?
    I næsten 60 år har zionistiske voldspsykopater besat fremmed landområde; skal det ikke med i PET´s rapport?

    Kommentar by Mr. Mumin — 25. september 2006 @ 13:16

  15. “2. På Axelborg er der pro-Palæstina demonstration. Her siger en af talerne, at »jøder er kun interesseret i magt og penge«. Desuden synges der rap med teksten »fucking Jews«. (21/7-06)”

    – Der er uden tvivl noget om probelmatikken, og det er helt ude i hampen, at PET ikke registrerer disse ting, når de sker mod jøder og begåes af muslimer. Men lige netop ovenstående fra Mosaisk Trossamfunds liste er altså forlængst blevet manet i jorden som løgn – faktisk af Hedegaard og Brix, som var ophavsmænd til påstandene.

    Kommentar by Fantomas — 25. september 2006 @ 13:18

  16. -> 14

    Hvis det er Israel du henviser til, så blev statens oprettelse via en FN beslutning. Set i det lys findes der vel næppe en mere ‘legitim’ stat i denne verden.

    At Israel så gennem sin korte historie i tide og utide er blevet angrebet af aggresive naboer, og i den forbindelse har ‘erobret’ noget land er en anden historie.

    Iøvrigt er det PET’s opgave at registrere racistisk vold på DANSK territorium, og ikke i mellemøsten.

    Kommentar by JensH — 25. september 2006 @ 13:31

  17. -> 15 Fantomas

    Du citeter mig (BT, Det Mosaiske Trossamfund) for følgende eksempel.

    “2. På Axelborg er der pro-Palæstina demonstration. Her siger en af talerne, at »jøder er kun interesseret i magt og penge«. Desuden synges der rap med teksten »fucking Jews«. (21/7-06)”

    – og pointerer…

    “… lige netop ovenstående fra Mosaisk Trossamfunds liste er altså forlængst blevet manet i jorden som løgn – faktisk af Hedegaard og Brix, som var ophavsmænd til påstandene.”

    Sappho skrev lidt om misforståelsen:
    http://www.sappho.dk/Den%20loebende/satansyngel.htm

    – herfra citerer jeg:

    Ikke “fucking Jews” men Satans yngel

    Sapphos artikel “Til Kamp mod ‘Jødestaten'”, posted 23.7.2006, rummer to fejl.

    Baseret på oplysninger fra en normalt troværdig kilde citerede vi en taler ved venstrefløjsarrangementet 21.7. på Axeltorv for at have sagt, at “jøder kun er interesseret i penge, magt og land”. Sådan faldt ordene ikke. Der blev brugt hårde ord om staten Israel og om “imperialisterne”, der kun interesserede sig for “magt og profit”, men ingen af talerne rettede nogen anklage mod jøder i almindelighed.

    Sappho beklager.

    Det var også forkert, når vi hævdede, at en rapsang, der blev afspillet under demonstrationen, indeholdt ordene “fucking Jews”. Misforståelsen beror på en fejlhøring af ordene “whoever thought the jews”, fra den svenske rapper Nabilas tekst “Ya hobbi falastin” (“Mit elskede Palæstina”), som var den rapsang, der blev afspillet.

    Her er de relevante linjer, som vi reproducerer uden ændringer af nogen art fra Nabilas hjemmeside Nabila.se:

    “and whoever thought the jews who themselves been so abused
    could do this to other people when they know hwat its like to lose
    u talk about reconciliation we dont want it fuck discussions
    cuz all your hearts are black and all your words are contradictions
    satan crawled up in your mind and said that u ruled
    but pain is in my heart and ima make u feel it too”

    Jøderne er altså ikke “fucking”. Til gengæld har de sorte hjerter, og Satan er kravlet ind i deres sind.

    Det oprindelige er selvfølgeligt langt det værste, men der er slet ingen tvivl om at sangteksten i sig selv er dybt racistisk ift. jøderne, og som sådan skal medtages i PET-statistikken alligevel. (minder meget om nazi-lyrik fra et band som Ultimo Thule)

    Men iøvrigt, tak for præciseringen. Den burde BT og Mosaisk Trossamfund have stoppet inden det kom i avisen.

    Kommentar by Kim Møller — 25. september 2006 @ 13:31

  18. -> 14 JensH

    Netop… Israel har en liste på ofre for racistiske drab her: http://www.mfa.gov.il/MFA/Terrorism-+Obstacle+to+Peace/Memorial/2000/In+Memory+of+the+Victims+of+Palestinian+Violence+a.htm

    Kommentar by Kim Møller — 25. september 2006 @ 13:42

  19. Multikulturalisterne.

    Danmark –
    “To ældre fra et jødisk plejehjem er ude at gå tur. Da de møder en gruppe indvandrere, bliver de groft chikaneret. »Jødesvin, fucking jøder!« råber gruppen. Beboerne flygter tilbage til hjemmet. (3/8-05”)

    Sådan omtales begivenheden i et demokrati.

    Sverige –
    I Sverige ville 2. punktum i denne sætning være formuleret: Da de møder en gruppe danskere, bliver de groft chikaneret. Således ville ALLE medier omtale begivenheden.

    Sådan omskrives sandheden i et folkedemokrati, beboet af multikulti’er og Biedermann’typer.

    Kommentar by Anker — 25. september 2006 @ 13:44

  20. Til Kim M.

    Lukker PET Uriasposten, så laver jeg site på Cayman-domæne tre timer efter… Eneste måde man fra statsligt hold kan lukke min mund er ved at fængsle mig uden netopkobling… men igen – så skriver jeg på toiletpapirruller og smugler det ud på den ene eller anden måde… Fratages jeg denne mulighed, ridser jeg med neglene i muren – og i sidste instans bliver man nok nødt til at aflive folk med ‘forkert’ politisk overbevisning eller folk der bruger sin ytringsfrihed ‘uhensigtsmæssigt’. Hvad siger FN til det??

    Hehe, nettet ville også være kedeligt uden Uriasposten, og det er nemmere end at læse toiletruller :-)

    Ville bare lige sige, at jeg ikke kan følge dig, når du tilsyneladende kritiserer politiken for at bruge ordet jødehad i stedet for racisme. For mig er ordet “jødehad” meget stærkere end “jøderacisme”, og med den udvanding ordet racisme efterhånden har gennemgået i Danmark, kan du da vel kun være tilfreds med ordet “jødehad”. Det dækker da meget godt hvad det handler om.

    Kommentar by RasmusE — 25. september 2006 @ 14:28

  21. Ups, følgende skulle være i kursiv (er ikke helt ferm til html).

    Lukker PET Uriasposten, så laver jeg site på Cayman-domæne tre timer efter… Eneste måde man fra statsligt hold kan lukke min mund er ved at fængsle mig uden netopkobling… men igen – så skriver jeg på toiletpapirruller og smugler det ud på den ene eller anden måde… Fratages jeg denne mulighed, ridser jeg med neglene i muren – og i sidste instans bliver man nok nødt til at aflive folk med ‘forkert’ politisk overbevisning eller folk der bruger sin ytringsfrihed ‘uhensigtsmæssigt’. Hvad siger FN til det??

    Kommentar by RasmusE — 25. september 2006 @ 14:30

  22. Synd punkt 2 kom med! Nu vil kritikere afvise hele
    artiklen som værende useriøs.

    Kommentar by islamofascisme.dk — 25. september 2006 @ 14:33

  23. Det er utilgiveligt at PET ikke medtager disse tal i
    deres rapporter. Det svækker seriøst deres troværdighed.
    Generelt er jeg meget tilfreds med PETs indsats, men
    deres RACI rapporter er utilstrækkelige og uvidenskabelige.
    Jeg håber BT følger op på historien med PETs manglende
    registreringer i RACI rapp.

    Jeg vil godt opfordre alle til at melde sig aktivt ind
    i kampen for at forsvare jøders rettigheder i Danmark.
    Jeg orker ikke at bo i et land hvor folk af en bestemt
    race eller religion ikke kan gå på gaden i fred.
    Check f.eks
    http://supportisrael.dk/

    (Ud over det, så er din kontrol prisværdig. Du er i
    sandhed en nyttig borger! Du kan altid få et subdomæne
    på islamofascisme.dk hvis nogen prøver at lukke munden på
    dig.)

    Kommentar by islamofascisme.dk — 25. september 2006 @ 14:50

  24. @Mr. Mumin

    Når du i tråd, der omhandler jødehad i Danmark henviser til andre jøders vold, siger du indirekte at alle jøder kan gøres ansvarlige for nogen jøders ugerninger.

    Mener du det? Og i givet fald, gælder det også muslimer?

    Kommentar by Lars — 25. september 2006 @ 14:53

  25. Lars, jeg taler om jødevold når jeg mener jødisk inspireret vold; nemlig at man i en religions navn tilegner sig land på uretmæssig vis.

    Men jeg er i mellemtiden blevet klogere, for zionismen er faktisk IKKE den originale jødedom; hvad folk ikke er klar over, er at oprettelsen af staten Israel faktisk strider imod den jødiske ortodokse tro.

    Jeg har ingen problemer med at straffe muslimer, der begår vold. Indenfor sharia har vi nemlig nogle gode regler og redskaber; og der gøres ikke forskel for en tyv eller røver pga. hans religion.

    Kommentar by Mr. Mumin — 25. september 2006 @ 15:29

  26. 25. Indenfor Danmark har vi også nogle gode regler. De hedder
    Grundloven og de gør heller ikke forskel for en tyv eller røver pga. hans religion.

    Kommentar by islamofascisme.dk — 25. september 2006 @ 15:35

  27. @Mr. Mumin.

    Du svarer ikke på det spørger om: Er den ene jøde ansvarlig for den andens gerning?

    Kommentar by Lars — 25. september 2006 @ 15:38

  28. @mumin ?

    Hvem har disse voldspsykopatiske zionister da besat landet FRA? Hvilket LAND er det som er besat ?

    Kommentar by DaLi — 25. september 2006 @ 16:21

  29. Lars, naturligvis ikke. Jeg generaliserer ikke mellem jøder; der findes normale jøder ligesom der findes psykopater og voldsmænd. Akkurat som hos alle andre mennesker i verden. Derimod generaliserer jeg de “jøder”, som støtter zionismen, idet zionismen er en afart af den jødiske religion, hvis mål og midler hedder apartheid og vold.

    DaLi – man bør ikke oprette en stat på fremmed territorium ved at kræve området som “religiøst udvalgte mennesker”´s eneret. De “jøder” (skriv: zionister) som indvandrede til Palæstina (for det hedder området, omend det ikke var en stat) bestod mestendels af europæere, russere og amerikanere, og var altså ikke “indfødte” jøder.

    Akkurat som under nazibesættelsen af fx. Danmark, og akkurat som under den kommunistiske besættelse af det østlige Tyskland, således bør disse tilflyttere, der har konfiskeret og stjålet jorden i Palæstina, tilbagelevere det stjålne til de mennesker, man stjal fra – inklusiv erstatning for 60 års frarøvning. Det kalder man retfærdighed, men jeg er godt klar over, at etik ikke er din stærke side, så dette indlæg vil være mit punktum i debatten for nu.

    Kommentar by Mr. Mumin — 25. september 2006 @ 17:50

  30. Hvad med de koptiske kristne ægyptere, som engang var mange flere? Skulle de ikke også have en undskyldning for de lidelser, de er blevet, og bliver, påført af volds”religionen” islam?

    Hvad med det område som i dag går under navnet Tyrkiet? Her boede der også mange kristne engang? Synes du ikke de fortjener en undskyldning og erstatning fra de svin som har stjålet deres land?

    Hvad med de 50-80 millioner hinduer som blev massakreret eller tvangskonverteret af blodtørstige musviner? Skal deres efterkommere ikke have erstatning?

    Hvad med Malaysien, som engang gik for at være et multietnisk paradis? Nu er ikke-musvinerne trængt af aggressiv islamofascisme? Skal det ikke straks få en ende, og khafirerne få erstatning for de lidelser de er blevet påført?

    Hvad med den aggression som Indonesien har påført Østtimor og kristne andre steder i landet. Synes du ikke de svin skal yde erstatning til ofrene eller deres efterladte?

    Jødedommen har ydet store, positive bidrag til menneskeheden. Dem kunne du, Mumitrold, lære noget af. Islam er en taberreligion som ikke har kunnet opbygge efterlignelsesværdige samfund, og derfor prøver at trække hele verden ned i det kaos de selv ligger i. En pest ikke blot over Europa, men over hele planeten.

    Tror du ikke hellere du skulle tage til Mumistan og lave ballade der?

    Kommentar by Lars Findsen På Crack — 25. september 2006 @ 19:10

  31. @Mr. Mumin

    Jeg er “kulturjøde” og kan vist nærmest betegnes som anti-zionistisk. En lille case -> Sidste gang jeg var til jødisk filmsfestival på filmsmuseet, gik jeg udenfor for at trække lidt frisk luft. Vi var ialt to personer, som stod udenfor ved indgangen. En japansk fremstillet hvid bil med en gruppe mørkhårede unge mænd kommer kørende forbi med retning mod Nørreport. Da den nærmer sig stedet, sagter bilen farten og med nedrullede vinduer kan jeg
    se, at flere gutter i bilen laver finger-tegn og snit-over-halsen-tegn i retning af mig og den anden gut. Herefter gasser bilen op og forsvinder i stor fart op af gaden. Anmelder jeg det? Selvfølgelig ikke! Kun forundres jeg over planlægningen -> een eller flere fra grueppen må have læst et sted, at der er jødisk filmsfestival og
    så besluttet at lægge turen derefter. Altså er der ikke tale om en spontan handling. Iøvrigt var flere af filmene på festivallen stærk anti-zionistiske og pro-palæstinensiske…… Jeg kan forstå rationalet i din holdning, men er absolut uforstående overfor logikken. Den er gjort af samme stof som de værste antimuslimske generaliseringer fra DF.

    De bedste hilsner
    DannyBoy

    Kommentar by DannyBoy — 25. september 2006 @ 19:50

  32. Dannyboy, enig; idioter der ruller rundt i biler og spiller smart er … idioter.

    Kommentar by Mr. Mumin — 25. september 2006 @ 21:12

  33. ->32 Ja, det vækker al for meget opmærksomhed blandt khafirerne. Meget smartere at lade demografien arbejde i det stille, og før de opdager noget: 9.29 i Mein Jihad. Taqiyya, den gennemskuer de dumme khafirer aldrig.

    Kommentar by Lars Findsen På Crack — 25. september 2006 @ 21:41

  34. Islam-apologeterne og bistandsklienterne mumien og allah(n) fortsætter med deres ignorante indlæg, så længe der er nogle, som kommenterer deres spam.

    Kommentar by Kurt — 25. september 2006 @ 21:42

  35. Norge + Sverige har de samme problemer:

    http://pub.tv2.no/nettavisen/ioslo/article748303.ece

    http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=573&a=528921&previousRenderType=2

    Kommentar by Erik Nielsen — 25. september 2006 @ 22:28

  36. ->34 Det kan der givetvis være noget om, men husk på at i MSM er der så godt som ingen diskussion af centrale punkter i islam som sura 9.29, “profetens” “ægteskab” med lille Aisha, overfaldet på den jødiske Khaybar-oase, snigmordet på Muhammedkritikeren Asma bint Marwan (som blev spiddet mens hun sov med et spædbarn ved sit bryst), jizya, abrogation, kitman, taqiyya oma. – og disses relevans for os i dag. Du kan godt se nogle af disse punkter omtalt i en baggrundsartikel, men aldrig som forklaring på aktuelle begivenheder. Man får den samme remse serveret om at “islamister” læser Koranen bogstaveligt, men det præciseres aldrig hvorfor de tager fejl, hvorfor de mytiske “moderate” muslimer i virkeligheden har ret, og hvilken teologi de repræsenterer.

    Ved at bringe disse ufatteligt vigtige punkter op i blogosfæren kan vi i bedste fald trække dem nærmere mainstream. Velformulerede muslimer som Mr. Mummy kan utvivlsomt skabe usikkerhed, fordi de har et så meget mere indgående kendskab til islam, men i det mindste tvinger det dem mere op på dupperne når de må forholde sig til kontroversielle sider af islam, og ikke kan slippe afsted med sniksnak om “vi tilhører alle Bogens Folk” og “islam står for fred” – hvor det i sidstnævnte tilfælde ‘glemmes’ at fortælle at “fred” i muslimsk henseende implicerer noget helt uspiseligt for os vesterlændinge.

    Kort sagt, vi i blogosfæren har et medium til rådighed som vi bør udnytte til det yderste.

    Kommentar by Lars Findsen På Crack — 25. september 2006 @ 22:38

  37. #29

    Haha, ja du skal endelig ikke forholde dig til at der lever over 1 million arabere i Israel med fulde borgerrettigheder ligesom der lever hundredetusindevis af kristne. Faktisk er de arabere nok de eneste i hele den Islamiske verden der nyder fuldt demokrati, hvilken ironi, hva’ ?

    Vil du se “religiøs ensretning” så skulle forsøge at få adgang til Moskeen på Klippen på Tempelbjerget. Her er sjovt nok kun adgang for … muslimer !

    Om igen, lille ven. Eller, sluttede debatten – bekvemt nok – endnu engang for dig når du løb tør for ammunition ?

    Kommentar by DaLi — 26. september 2006 @ 07:29

  38. Egentligt lidt utroligt at gennemlæse denne debat-tråd.

    Debatten er angående racistisk vold mod danske jøder hovedsagligt begået af unge muslimske mænd, samt PET’s manglende vilje til at rappotere dette som racistisk vold. D.v.s. en problemstilling afgrænset til danske forhold på dansk territorium.

    ‘Mr. Mumin’ begynder så fuldstændig UMOTIVERET at skrive om påståede Israelske overgreb på Palæstinensere i mellemøstkonfilkten, hvilket er nogle betragtninger som er fuldstændig IRRELEVANTE for denne debat.

    Så hvorfor fremturer ‘Mr. Mumin’ pludselig umotiveret med disse betragtninger ? Det gør han fordi vold mod danske jøder begået af muslimer strider lodret imod multikulturalisternes billdede af den danske virkelighed. I deres fastlåste billdede af den danske virkelighed er muslimerne per definition uskyldigt forfulgte ofre for den (påståede) danske rascisme. Basta !!!

    Ved at fremhæve Israels påståede overgreb på muslimer mener ‘Mr. Mumin’ ligesom, at han får fastslået at (de danske) jøder altså ikke er helt uskyldige, og der kan dermed ifølge ‘Mr. Mumin’s tankegang vises en vis forståelse for herboendes muslimers forfølgelse af de danske jøder. Dermed spoleres billede af muslimerne som ofre ikke.

    Og hvorfor er det så så vigtigtr for multikulturalisterne at bevare billedet muslimerne som ofre for den (påståede) danske racisme ? Det er det fordi den dag ‘offer-billedet’ krakellerer så krakellerer samtidig hele illusionen om det multikulturelle samfund !!! Den dag ‘offer-billedet’ krakellerer skal multikulturalisterne til at erkende at den elendige integration også i høj grad har noget med kultur at gøre. Den dag står kulturrelativismen for fald. Den dag må de multikulturelle erkende, at man må stille krav om assimilering til indvandrene fra ikke-vestlige lande. Den dag må multikulturralisterne erkende, at ANTALLET af nye (ikke-vestlige) indvandrere ikke er ligemeget.

    Kort sagt, krakellerer billedet af muslimerne som forfulgte ofre så krakellerer hele den multikulturelle idelogi. På samme måde som den kommunistiske utopi krakellerede da Berlin-muren faldt.

    Kommentar by JensH — 26. september 2006 @ 10:02

  39. DaLi, araberne i “Israel” har ikke fulde borggerrettigheder, ej heller fulde borgerpligter.
    De må ikke ansættes som politibetjente eller tjene i forsvaret; de betaler også en anden skat.
    Der er vist meget, du ikke aner om “Israel”….

    Kommentar by Mr. Mumin — 26. september 2006 @ 13:46

  40. -> 39: Spørgsmål til ‘Mr. Mumin’

    HVAD MENER DU OM MUSLIMERNES OVERFALD PÅ DANSKE JØDER ???

    Kommentar by JensH — 26. september 2006 @ 14:58

  41. 39 Mummin/Kallif eller hvad pokker du end kalder dig, minut kørte en lille serie der hed Myter om Israel…..LÆS DEN.

    For dine påstande er…..Myter, opfundet af ja gæt….Muslimer !

    Tilsyneladende er det meste der kommer ud af deres svovlstinkende gab løgne, ikke at det er nogen overaskelse, men oplysninger i disse tider er altså så umådeligt let at tjekke op på !

    Men det er korrekt at arabere i Israel er F-R-I-T-A-G-E-T for militær tjeneste (hvilket vel er i begges interesse, araberne vil ikke, og jøderne ved de falder dem i ryggen ved først givne lejlighed, ergo en win-win situation)Men politi betjente står der intet om, du fortrænger tilsyneladende også det faktum at araberne er repræsenteret af egne politikkere fra egne partier i Knesset,en ret muslimer ingen andre steder i mellemøsten har, ergo påvirker de samfundet.

    Men kan man fortænke jøderne i Israel at mistænke araberne ?

    Seneste så vi da Hamass og Hisshbolla overdængede Israel med deres afskyelige raketter (der var lavet sådan at de foresagede mest mulig skade mod civile) der hold over 95% af araberne med Israels fjender, og selv om raketterne også ramte og dræbte dem ønskede de at angrebne foresatte.

    Havde jeg bestemt i Israel var hele banden blevet vist over grænsen, men for arabernes (de muslimske altså) skyld gør jeg heldigvis ikke det, så de kan nu selv om de er kronisk utilfredse (ligger i muslimers natur formoder jeg) lever de i et mere rigt,frit og demokratisk land end deres mellemøstlige “brødre og søstre” i de islamiske diktaturer.

    (så måske skulle du selv studere Israel lidt, og husk ikke fra de sædvanlige kilder vel)

    Kommentar by whodares — 26. september 2006 @ 15:33

  42. Siden hvornår kalder man en religiøs apartheid stat for demokrati?
    Er det siden din ven Hitler kom til magten på demokratisk vis i 1933?

    Kommentar by Mr. Mumin — 26. september 2006 @ 15:39

  43. ->Mumin

    Jøderne i Israel bor idag på land, de har befriet fra de muslimske bosættere. At det tog dem en del tid ændrer ikke på fakta.

    Mht følgende:

    >jeg taler om jødevold når jeg mener jødisk inspireret vold; nemlig
    >at man i en religions navn tilegner sig land på uretmæssig vis.

    Kan vi så blive enige om, at den påståede profet Muhammed udøvede jødevold, da han etnisk udrensede jøderne fra Medina, og at Saudi Arabien selvfølgelig skal jævne de onde besættelsesmonumenter som fex Al-Masjid al-Nabawi, og kaste Muhammeds lig ud i den golde ørken han kom fra?

    Samtidig kunne muslimerne passende evakuere verden og tage tilbage til eventuelle steder, de i religionens navn måtte have tilegnet sig på retmæssig vis. Hvis jeg ikke husker helt galt burde disse steder alle befinde sig i Hilal-hulen uden for Mekka. Det bliver måske lidt trangt, men mon ikke den påståede gud Allah kan hjælpe jer med det?

    Henrik

    Kommentar by Henrik — 26. september 2006 @ 16:17

  44. Nr. 42, Mr. Mumin.
    Siden du nå er så opphengt i apartheid, selvsagt myntet på staten Israel, og aktivt avsporer debatten, så har jeg et lite spørsmål til deg: Hva med apartheidstaten Egypt? I denne apartheidstaten undertrykkes kristne koptere som ikke kan leve ut sin tro til fulle, de kan ikke inneha offentlige stillinger over et visst nivå og hvert år kidnappes hundrevis av unge koptiske jenter som tvangskonverteres og giftes bort – alt med apartheidstaten Egypts velsignelse! Har muslimske israelere det så fælt i Israel? Er det egentlig staten Israel du argumenterer mot, eller er det mon tro jødene du argumenterer mot?

    Når du ser hvordan muslimer i Norge (overfall på jøder, skuddene mot synagogen samt avsløringene av nærstående terrorplott) og muslimer i Danmark (overfall på jøder samt terroravsløringen)oppfører seg, og når du ser deres meget bevisste bruk av offer-rollen; ser du at du faktisk spiller på lag med islamister? Ser du i det hele tatt at du bidrar til å legitimere deres begrunnelse for sine handlinger?

    Ser du ikke at den rolle du nå tilsynelatende har påtatt deg, i virkeligheten er en mental tvangstrøye?

    Kommentar by PM — 26. september 2006 @ 18:35

  45. “Indenfor sharia har vi nemlig nogle gode regler og redskaber;” (Mr. Mumin i post 25)

    Med det lille sigende ord “vi” standsede denne muslim reelt debatten, og erklærede sig som en fjende af det danske samfund. En person som der minimum skal bruges statskroner på at overvåge, men som reelt skulle udvises af Danmark.

    Der er ingen “dialog” mulig mellem sharia og Grundloven. Intet kompromis. Det danske demokrati, den danske velfærdsstat, eksisterer på trods af, ikke i kraft af, personer som Mr. Mumin. Jo flere af hans slags, jo nærmere er vores gode samfund på opløsning. Sådan er regnestykket.

    En fjende af Danmark, som ikke burde opholde sig her.

    Når vi alligevel bør fortsætte debatten, IMHO, er det altså ikke fordi vi er så naive at tro at vi kan “nå” ham, endsige forandre ham, men fordi vi i blogosfæren har nogle muligheder som man ikke har i MSM, mht. bramfri erklæringer ang. islam, og uddybning af den uappetitlige sandhed om denne trussel mod vores gode samfund.

    Kommentar by Lars Findsen På Crack — 26. september 2006 @ 19:25

  46. SJOVT NOK ØNSKER MUSLIMER I DE VESTLIGE LANDE IKKE AT LADE SIG REPATRIERE TIL OPRINDELSESLANDENE, OG DET TIL TRODS FOR DET HAD OG DEN AFSKY DE NÆRER FOR DE VANTRO LANDE OG DISSES OPRINDELIGE BEFOLKNINGER.

    I stedet lader muslimer, for ganske manges vedkommende, sig livslangt underholde økonomisk af de Vantro .

    De er utilfredse og brokkende sig over stort set alt.

    Krævende RESPEKT – senest oplevet ved mødet mellem JP-tegneren
    og formanden og brandstifteren for Islamisk Trossamfund .

    Da tegneren ikke ville give hvad formanden forlangte – jamen så går man da bare sin vej !

    Dialog ?

    Nej tak – respekt og underkastelse er hvad, der kræves fra Islamisk side, for den rette tro, Islam, har naturligvis KRAV på noget sådant fra alle ikke-muslimer side, hvilket betyder praksis, at den enkelte Vantro skal vise sin respekt og ydmyghed overfor Islam gennem sin adfærd og retorik.

    INTET over eller ved siden af Islam !

    Og i denne kontekst skal vi forstå og accepterer også deres behandling af de Danske jøder : Jøderne skal naturligvis indstille sig på i bedste fald at blive udsatte for “retfærdig” vold og forfølgelse og i værste at blive slået ihjel .

    Hvilken herlig religion /ideologi er ikke ISFAM !

    Hvilken “berigelse” er denne og dens tilhængere ikke for de forskellige Vantro lande, og deres oprindelige befolkninger, hvor disse Rettroende muslimer, disse ifølge Islam, Jordklodens absolut 1. kl mennesker, har slået sig ned !

    Hvorfor føler en del af os ikke beriget- men det modsatte ?

    Kommentar by vivi andersen — 27. september 2006 @ 06:35

  47. -> 46 jeg er helt enig og:
    I disse UNDSKYLD for snart sagt alt tider.

    Jeg kræver på alle ikke muslimers vegne en uforbeholden og helt ned på knæ UNDSKYLDNING for, at trusselskulturen de sidste 1300 år har kaldt alle ikke muslimer for vantro.

    Det er klart i strid med menneskerettighederne, med almindelige høflige og menneskelige omgangsformer og med straffelovens § 266b om, at der ikke må diskrimineres p.g.a. race og tro.

    Sig UNDSKYLD ellers!

    Kommentar by Carl — 27. september 2006 @ 09:42

  48. Muhammed var et stakkels psykiatrisk tilfælde, der den dag i dag bruges til at legitimere ufattelige lidelser. Tusinder dør hver dag i verden pga. denne satanist. Alene i Sudan i hundredvis hver dag. Og siden sharia-lovenes indførelse i 1983 har muhammedanerne/araberne myrdet over 3.000.000 i denne afrikanske stat.

    Så det undrer ikke, at muslimerne og specielt araberne har brug for Israel som afledningsmanøvre fra deres forbrydelser mod menneskeheden. – Hvis ikke Israel eksisterede, ville araberne være nødt til at opfinde det.

    I øvrigt er koranen jo fyldt med stærkt racistiske opfordringer til jødehad [men det er selvfølgelig bedre at være “beskyttet” (dhimmi) end at være f.eks. hindu, buddhist, animist osv, idet disse kun har valget mellem konvertering og udryddelse]. Islams lære rummer således en langt klarere opfordring til folkemord og racistiske folkemord end Hitlers Mein Kampf (sorry, Adolf!).

    Men det ER faktisk også synd for den enkelte araber. Faktisk er det en tanke værd, om ikke det er alle de mennesker med dårlig karma, der bliver genfødte i muslimske samfund som en prøvelse og lidelse, de må gennemgå for at opnå en lutring. – Islam kan jo i bund og grund beskrives som en patogen ideologi, der skaber ustabile og i sidste ende selvdestruktive samfund, der i sidste ende skaber ulykkelige mennesker (samt naturligvis ufattelige lidelser for de stakkels ikke-muslimer, der befinder sig på “islams blødende grænser”). Oveni kommer så andre variable som økonomiske forhold, især overbefolkning kombineret med islams hæmning af fremskridt – og man har en eksplosiv cocktail.

    Det er altid den samme deprimerende oplevelse, når jeg er i et arabisk land: frusterede unge mænd, der dasker forhutlede om på gaden uden nogen fremtid, og som ingen mulighed har for at ytre sig imod det siddende diktatur og den patologiske kultur, der har har skabt hele miseren. – Ægypten er ikke meget bedre en Syrien, på trods af, at førstnævnte jo får talrige miliarder af USA om året.

    Situationen minder naturligvis meget om Tyskland op til Hitlers magtovertagelse. Fascist-Føreren er bare en Kalif og Tusindårsriget et Kalifat – og enden kan meget vel blive Der Untergang for mange arabere, hvis de ikke i tide er i stand til at hæve sig op af islams hængedynd.

    Kommentar by Nicolai — 27. september 2006 @ 22:34

  49. – Jeg kom til at tænke på Martin Niemüller. Googlede ham lidt, og det var vist et lucky punch, idet The Gray Monk ser ganske tænksom og politisk ukorrekt ud – så tjek det ud:

    http://graymonk.mu.nu/archives/2005/04/and_so_it_begin.html

    Kommentar by Nicolai — 27. september 2006 @ 22:56

  50. Gray Monk ledte mig også videre til denne:

    http://conservativehome.blogs.com/platform/2006/08/inigo_wilson_a_.html

    Kommentar by Nicolai — 27. september 2006 @ 23:06

  51. -> 48 Wow, Nicolai! Interessante ord. Det minder mig lidt om det jeg tænker på anklagerne om at “dæmonisere muslimer”. Islam er dæmonisk, og dens slaver må betragtes som vores fjender så længe de truer os, MEN det forhindrer ikke, at man godt kan se dem, i hvert fald de ikke-aktivistiske, som de ofre de jo også er. Tænk at være menig saudiaraber, måske endda en kvinde, og bære rundt på en modvilje mod den religion der blev valgt for én før man blev født. Hvilke muligheder har man for at slippe ud af slaveriet? Absolut ingen. Hvilken rædsom skæbne. Der må være sådanne dissidenter, det ville være unaturligt andet, men deres lidelser kommer os aldrig for øre.

    Jeg ved dog ikke liiige med de tanker om karma. Heh, jeg ville helt sikkert hellere genfødes som tudse eller barkbille for at afsone dårlig karma, end at skulle trækkes med et “liv” som mussi.

    Kommentar by Lars Findsen På Crack — 27. september 2006 @ 23:17

  52. altså for fanden. hvad er det lige præcis du har imod muslimer. du vil gerne ha at alle ikke dansker bliver udvist så i kan få jeres land for jer selv. det er fattet. men at i kritissere islam, det kan jeg ikke accepterre.

    Kommentar by had — 28. december 2006 @ 20:45

  53. det er da ikke jeres problem hvis jøder udsættes for vold. kan i ikke bare være ligeglad?…. og dig henrik. eller hvad fanden du nu hedder. ved du at du trure total meget. jeg synes at det er en smuule dumt at trure JØDER…. men det kan være at de har gjort noget. ellers vil man nok ikke bare gå amok. og i skal ikke skrive noget om at islam er en voldig religon. for ellers…… så vil det nok ikke være særligt godt for jer. bare i fattede det. men i har jo ikke hjerner til det.

    Kommentar by had — 28. december 2006 @ 20:50

  54. Nej kære ‘had’, det er lige netop vores problem hvis jøder udsættes
    for vold, vi ser ikke den anden vej imens islamister
    udfolder deres antisemitisme. Jøder er en integreret del af vores
    danske samfund.

    Du må være fuldstændig tosset når du først siger at vi ikke må
    sige at islam er en voldelig religion, og du derefter truer med vold
    hvis det bliver sagt… Du burde få dine (koran)skolepenge tilbage.

    Kommentar by islamofascisme.dk — 28. december 2006 @ 21:39

RSS feed for comments on this post.

Leave a comment

Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Denne weblog er læst af siden 22. juni 2003.

 



 

Vælg selv beløb



Blogs


Meta
RSS 2.0
Comments RSS 2.0
Valid XHTML
WP






MediaCreeper