26. juli 2012

London-Olympiaden er i gang – Ingen mindehøjtideligheder for terror-ofrene ved OL i Munchen 1972

De Olympiske Lege i London er i gang, og hvis man undrer sig over, at der ingen officielle mindeseancer er for de 11 israelske atleter der brutalt blev myrdet af palæstinensiske terrorister ved samme lege for 40 år siden, så har det en naturlig forklaring. Den Internationale Olympiske Komitee har ganske enkelt afvist, at mindes begivenheden, herunder det ofte anvendte ‘et minuts stilhed’.

Her lidt fra en 2008-artikel af spanske Sebastian Vilar Rodrigez – All European Life Died In Auschwitz.

“I walked down the street in Barcelona , and suddenly discovered a terrible truth – Europe died in Auschwitz … We killed six million Jews and replaced them with 20 million Muslims. In Auschwitz we burned a culture, thought, creativity, talent. We destroyed the chosen people, truly chosen, because they produced great and wonderful people who changed the world.

The contribution of this people is felt in all areas of life: science, art, international trade, and above all, as the conscience of the world. These are the people we burned.

And under the pretense of tolerance, and because we wanted to prove to ourselves that we were cured of the disease of racism, we opened our gates to 20 million Muslims, who brought us stupidity and ignorance, religious extremism and lack of tolerance, crime and poverty, due to an unwillingness to work and support their families with pride.

They have blown up our trains and turned our beautiful Spanish cities into the third world, drowning in filth and crime.

Shut up in the apartments they receive free from the government, they plan the murder and destruction of their naive hosts.

And thus, in our misery, we have exchanged culture for fanatical hatred, creative skill for destructive skill, intelligence for backwardness and superstition.

We have exchanged the pursuit of peace of the Jews of Europe and their talent for a better future for their children, their determined clinging to life because life is holy, for those who pursue death, for people consumed by the desire for death for themselves and others, for our children and theirs. …

The Jews are NOT promoting brain washing children in military training camps, teaching them how to blow themselves up and cause maximum deaths of Jews and other non Muslims. The Jews don’t hijack planes, nor kill athletes at the Olympics, or blow themselves up in German restaurants.

Regardless of your feelings about the crisis between Israel and the Palestinians and Arab neighbors, even if you believe there is more culpability on Israel ‘s part, the following two sentences really say it all:

“If the Arabs put down their weapons today, there would be no more violence. If the Jews put down their weapons today, there would be no more Israel .” Benjamin Netanyahu”

Oploadet Kl. 14:23 af Kim Møller — Direkte link50 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/38879/trackback

50 kommentarer »

  1. Sebastian Vilar Rodrigez har ret og det i den grad.

    Jøderne har været en velsignelse for hele verden Enhver musikelsker ved, hvad vi skylder dem – alle de store komponister – alle de store instrumentalister. For ikke at nævne de store naturvidenskabsmænd og da især ingeniørerne. Uden jødernes geniale opfindelser ville vi være sat 100 år tilbage.

    Så det er intet under, at socialisterne hader dem, og vil have dem udryddet. Intet vil de afstå fra, hvis det kan ødelægge Israel og jøderne. Senest har den nuværende perverse eussr-sovjet regering fået startet en hetz mod jødernes omskæring af drengene, selvom fordelene er legio og ulemperne ingen. Alt i håb om, at hvis muslimerne ikke må snitte pigernes kønsdele af, så skal jøderne ikke have lov til at omskære deres drenge.

    Danmark har begået selvmord for at tilfredsstille misundelsen. Fy for den lede.

    Kommentar by Svend — 26. juli 2012 @ 15:23

  2. Hvem gider dog mindes døde jøder? Kan jeg lokke Lavard eller Viking til det?

    Kommentar by Nielsen — 26. juli 2012 @ 15:45

  3. Hæ Hæ, Det kan ikke siges for ofte.

    Israelerne, og derfor i langt de fleste tilfælde jøderne, er dejlige mennesker som resten af verden skylder alt.

    araberne, og i langt de fleste tilfælde muslimer, er en bunke affald på menneskeheden losseplads.

    IOC`s afvisning af en mindehøjtidelighed for de myrdede Israeler gør at jeg ikke vil se et eneste sekund af OL. Jeg boykotter lortet.

    Kommentar by Santor — 26. juli 2012 @ 16:53

  4. “IOC`s afvisning af en mindehøjtidelighed for de myrdede Israeler”

    Ja noget forbandet svineri-ganske enkelt. Havde det været 11. amerikanere, så havde der været en stor mindehøjtidelighed. Men man ville ikke fornærme de muslimske lande, ganske enkelt. Så det er ikke noget mysterium.

    Kommentar by Machiavelli — 26. juli 2012 @ 18:14

  5. Nielsen

    “Kan jeg lokke Lavard eller Viking til det?”

    Jeg mindes ikke ofrene for WW2, 9/11, Utøya, Blekingegadebanden, Rockerkrigen, multikultur eller noget andet, så hvorfor skulle jeg give jer positivsærbehandling?

    Kommentar by Viking — 26. juli 2012 @ 19:55

  6. Jeg vil lige tilføje, at jeg gider heller ikke Olympiaden.

    Kommentar by Viking — 26. juli 2012 @ 19:59

  7. Det er en fremragende artikel af Vilar Rodriguez.

    Jeg læste fornylig på et af de israelske nyhedsites, at en enke til en af de dræbte sagde, at Jacques Rogge overfor hende havde indrømmet, at man ikke gjorde det fordi han ville have der var enighed om beslutningen, og “visse” land, vi kan alle gætte bl.a. hvilke, var imod det.

    Hvis man vil gøre opmærksom på svigtet fra den olypmiske komitee, kan man gå ind på minuteformunich.org, hvor der i morgen kl. 11.45 dansk tid vil være en online mindetjeneste.

    Kommentar by Michael Jensen — 26. juli 2012 @ 20:43

  8. Svend skriver:
    “Enhver musikelsker ved, hvad vi skylder dem – alle de store komponister – alle de store instrumentalister. For ikke at nævne de store naturvidenskabsmænd og da især ingeniørerne. Uden jødernes geniale opfindelser ville vi være sat 100 år tilbage.”
    Øh – Mozart, Beethoven, Puccini. Da Vinci, Newton, Rømer, Ørsted. O.s.v., o.s.v.

    Godt nok fremmer overdrivelse forståelsen, men synes du ikke, du går for vidt?

    Kommentar by Gunnar Biering — 26. juli 2012 @ 23:01

  9. Det skulle ikke undre mig, om de i stedet holder et minuts stilhed for de fornærmede ofre for Voula Papachristous kommentar på internettet…

    Kommentar by Kafirharbi — 26. juli 2012 @ 23:14

  10. Det bør dog ikke glemmes, at jødernes grådighed har forårsaget finans- og bankkrisen, som nu koster almindelige mennesker dyrt økonomisk og socialt verden over. Jøderne står også for Hollywoods fordummende og samfundsnedbrydende filmindustri, og mange store, internationale medier drives af jøder – med jødernes egen forherligelse og fremgang som formål. Den jødiske racisme er grim – ortodokse jøder mener ligefrem, at deres sjæle er af en anden art end resten af menneskehedens, og at jøderne er Guds udvalgte folk og menneskehedens samvittighed. Jødernes grove materialisme, primitive blodriter med schæchtning og omskærelse af drengebørn, deres lovretfærdighed – alt dette taler ikke til jødernes gunst.

    Kommentar by Thomas — 27. juli 2012 @ 08:03

  11. Thomas
    Die Juden sind unser ungluch, sig Heil !

    Kommentar by Jørn Boye — 27. juli 2012 @ 08:39

  12. >10
    Du taler i al fald heller ikke til jøders gunst. Faktisk lyder du som Balder eller en af de talrige jødehadere, som ynder at kalde dem selv for konservative og som blindt tror på de løgne som har været i omløb i århundreder.
    Skam jer.

    Kommentar by Nielsen — 27. juli 2012 @ 08:40

  13. Jeg hader ikke jøder, jeg henviser blot til kendsgerninger. Den jødiske dominans i Hollywood er åbenbar, både i forhold til, at det er jøder, der driver de store studier, og at de tilsvarende bidrager til jødisk tankegang. Angående finanskrisen var et væsentligt bidrag jo det jødiske finanshus Lehman Brothers’ kollaps og den jødiske chef for Federal Reserve Ben Bernankes holden hånden over en grundig oprydning i finanssektoren. Den danske stat har brugt det andet store jødiske finanshus Rothschild til at designe de danske bankpakker.
    Angående medieverdenen er den jødiske dominans jo også åbenbar. Viasat ejes af jøden Sumner, og i en årrække har Disneys direktør været en jøde med horribelt høj gage.
    Jeg hader ikke jøder, og lad venligst være med at afspore debatten ved at køre nazikortet frerm mod mig. Intet ligger mig fjernere end nazisme. Jeg ønsker blot, at man forholder sig til åbenlyse fakta.

    Kommentar by Thomas — 27. juli 2012 @ 08:55

  14. http://www.business.dk/finans/rothschild-raadgiver-for-staten-om-ny-bankpakke

    Kommentar by Thomas — 27. juli 2012 @ 09:03

  15. Thomas
    Hvis det er som du mener, burde du være glad for et folk, der har så mange talenter.
    Blandt araberne findes der også kendte folk, som oftest i kriminalregistret.

    Kommentar by Jørn Boye — 27. juli 2012 @ 09:12

  16. Korrektion: Sumner Redstone ejer ikke Viasat, men Viacom: http://en.wikipedia.org/wiki/Sumner_Redstone

    Vasat ejes af Modern Times Group (MTG), et svensk selskab

    Kommentar by Thomas — 27. juli 2012 @ 09:21

  17. @15 Jørn Boye: Ingen tvivl om, at mange jøder er særdeles talentfulde, men jeg stiller spørgsmålstegn ved, om de altid bruger disse talenter hensigtsmæssigt.

    Kommentar by Thomas — 27. juli 2012 @ 09:24

  18. Nielsen

    Du skriver: “Hvad enten muslimsvinene er brune eller hvide hader jeg dem.”

    Det er ekstremt tydeligt, at tyv tror hver mand stjæler!
    Sandheden interessere dig ikke, du kan bare ikke tåle, at der er nogle der ikke deler din mening og ekstreme behov for særstatus og positivsærbehandling.

    Thomas

    “Jeg ønsker blot, at man forholder sig til åbenlyse fakta.”

    Det samme gælder for mig, men glem det. Kendsgerninger spiller ingen rolle her!

    Kommentar by Viking — 27. juli 2012 @ 09:43

  19. Jeg ønsker blot, at man forholder sig til åbenlyse fakta.

    Kommentar by Thomas — 27. juli 2012 @ 08:55

    Thomas har naturligvis ret i den jødiske dominans.

    Kommentar by Machiavelli — 27. juli 2012 @ 10:01

  20. Machiavelli

    Jeg er helt enig!

    Jørn Boye

    “Blandt araberne findes der også kendte folk, som oftest i kriminalregistret.”

    Du har ret, og især i Danmark. Men prøv at læse om gangstere i USA.
    Meyer Lansky, Benjamin “Bugsy” Siegel, Murder Inc. og den russisk-jødiske mafia. Den slags finder du ikke blandt de tidligere største grupper i USA, som englænder og tyskere eller små grupper som danskere, svenskere og nordmænd.

    Kommentar by Viking — 27. juli 2012 @ 10:35

  21. Men jeg er virkelig harmfuld over, at man ikke kan mindes 11 myrde sportsfolk på grund af disse racistiske og fascistiske muslimske nationer.

    Hvorfor protesterer de andre nationer ikke? Og hvor er pressen???? Ikke engang et minut! Det er en total skandale. Og ganske vist har jeg kun været med mod Sverige i min yngre sportstid, men man kan fandme være 100% sikker på, at jeg så omgående var vendt hjem til fædrelandet, hvis jeg havde været sportsmand ved Olympiaden. 100%

    Kan man ikke mindes myrdede sports kammerater, så er der kun moralske slapsvanse tilbage. Jeg ved kraftedermagne ikke hvad der foregår her i tiden. Jeg skal ikke se olympiade. Det er kun slapsvanse der vinder.

    Kommentar by Machiavelli — 27. juli 2012 @ 10:40

  22. “Men jeg er virkelig harmfuld over, at man ikke kan mindes 11 myrde sportsfolk på grund af disse racistiske og fascistiske muslimske nationer.”

    Jeg kan godt se hvad du mener, og især hvis de plejer at mindes andre.
    Jeg plejer ikke at se olympiade eller mindes for den sags skyld, men det er selvfølge ikke det samme som at være ligeglad.

    “Og ganske vist har jeg kun været med mod Sverige i min yngre sportstid”

    Godt gået, det er også lidt sjovt vis man er halv af hver.
    wind wind situation :)

    Kommentar by Viking — 27. juli 2012 @ 10:53

  23. Machiavelli

    Undskyld, hvis det var en dårlig joke!

    Kommentar by Viking — 27. juli 2012 @ 10:56

  24. @ 8.

    “Godt nok fremmer overdrivelse forståelsen, men synes du ikke, du går for vidt?” Nej!

    For det første skrev jeg ikke, at der ikke var andre at takke, og for det andet er dine eksempler jammerlige. Også når det gælder musikken.

    http://www.youtube.com/watch?v=ZKkZXSJO5iU

    Kommentar by Svend — 27. juli 2012 @ 11:29

  25. No problem Viking- man.

    Kommentar by Machiavelli — 27. juli 2012 @ 11:39

  26. Ja, GB. Det var godt nok nogle jammerlige skikkelser, du disker op med. Da Vinci, Beethoven, Ørsted, Mozart – for ikke at tale om Shakespeare, Kopernikus, Thyge Brahe, Michelangelo. Hvad er de dog i sammenligning med alle de store jødiske ingeniører uden hvem vi ville have levet i 1912…

    Kommentar by hr. Jensen — 27. juli 2012 @ 12:40

  27. Svend

    “og da især ingeniørerne.”

    Det er “jammerligt” (for at bruge dit eget ord), at du prøver at gøre dig til Über smagsdommer over hvad der er godt ingeniørarbejde.

    “Uden jødernes geniale opfindelser ville vi være sat 100 år tilbage.”

    Det vil jeg ikke blande mig i, men hvis du har ret så kan du føje endnu flere år til og nævne tyskerne.

    At give dem ros er fair nok, og bør være fair nok.
    Personligt undre jeg mig over reaktionen på negativ kritik.

    Kommentar by Viking — 27. juli 2012 @ 12:44

  28. –>21 Machiavelli: “Men jeg er virkelig harmfuld over, at man ikke kan mindes 11 myrde sportsfolk på grund af disse racistiske og fascistiske muslimske nationer. [etc}”.

    Jeg plejer for det meste nok at kunne kapere dine kommentarer, men dette indlæg her forekommer mig simpelthen en dårlig joke, hvis det altså er seriøst ment.

    Kan du, og andre (bortset fra Nielsen, Svend og et par andre stakler udenfor pædagogisk rækkevidde) da ikke se at det netop denne evige og fuldkommen sindsyge jødeforherligelse der er grundstenen i hele det igangværende multikulturelle antiracistiske apologi for folkemord på de indfødte Europæere?

    Holocaust, Auschwitz, Nazi, myrdede Jødiske atleter, Mengele, Anden Verdenskrig, og jeg ved ikke hvad, alt skal stå i Jødernes tegn.

    Hvorfor skulle vi lige minde denne massakre, hvorfor skulle flere nationers fodboldhold tvinges til Auschwitz under VM, hvor de blev præsenteret for tanken at modstand mod multikulti er lige med et nyt holocaust, og dem der nægtede at deltage i dette sygelige cirkus blev sværtet til?

    Vi har holocaustdag / auschwitzdag, krystalnatdag, tvungen Anne Frank pensum, og jeg ved ikke hvad, samtidigt med der spiller mindst tre film eller dokumentarer i TV på et hvilket som helst tidspunkt, hvor Jøderne har hovedrollen som ofre.

    Og nu skal folk der ikke lige tækkes verdensjødedommens krav om endnu mere publicity for deres makabre holocaust religion sværtes til. Lad disse Jøder fortsætte med at krone Miss Holocaust-overlevende i Israel, og stop med deres skandaløse forsøg på at dominere alt historieskrivning, nyheder, sekulær national lovgivning og hvad de ellers kan komme i nærheden af.

    Hvorfor skulle man ved OL have en særlig mindedag for disse jødiske ofre? Der er i snesevis, hvis ikke i hundredvis af massakrer man kunne minde ved diverse lejligheder.

    Briter og Palæstinensere kunne f.eks. kræve en King David Hotel Bombe Mindedag, for hver gang de IDF trænede israelske sportsfolk marcherer ind i arenaen.

    Hvor mange danskere døde under Anden Verdenskrig er der ingen der husker, lige som tallene for resten af de folkeslag. Men det oppustede meget usikre tal 6.000.00 Jøder kender alle. Jødernes skamløse propaganda er den mest perfide plan for forgiftning med selvhad af den europæiske befolkning.

    Prøv nu at se hvordan denne Sebastian Vilar Rodrigez formulerer det:

    “I walked down the street in Barcelona , and suddenly discovered a terrible truth – Europe died in Auschwitz … We killed six million Jews and replaced them with 20 million Muslims.

    Nu er det et polemisk indlæg, men helt ærligt, det er faktisk det som den jødiske propaganda prøver at bilde os ind. Og ja, der er andre som også bruger disse ting som propaganda for multikult og antinationalisme etc., men de organiserede Jøder udgør de mest yderliggående, ivrige og indflydelsesrige grupper. Desuden er der mange udtalelser fra ledende Jøder, religiøse såvel som ikke religiøse, og deres organisationer, i fortid og i nutid, som indikerer at i hvert fald dele af den verdensomspændende Jødedom forsætligt prøver at ødelægge nationer, kulturer og sammenhængskraft for egen vindings skyld.

    Kommentar by Balder — 27. juli 2012 @ 12:50

  29. Svend, du skrev ordret:
    “– alle de store komponister – ”
    Hvis du synes, at de komponister, jeg nævnte, er jammerlige, så har du en ret unik smag.

    Iøvrigt er jeg imod at dele mennesker efter religion m.m. Men når du selv skamroser jøderne som helhed, så læs Berlingske Business i dag. Citibanks tidligere chef, Sidney Weill, fortryder nu offentligt, at han ved at få afskaffet en afgørende regulering af de amerikanske banker i 1999 lagde grunden til finanskrisen. Hans egen bedømmelse, ikke min!

    Kommentar by Gunnar Biering — 27. juli 2012 @ 12:54

  30. Balder,
    uanset hvad du skriver, forekommer det dog passende ved en Olympiade at mindes deltagere, der blev myrdet ved en tidligere Olympiade. Det kunne man godt gøre uden at blande religion og politik ind i det.

    Kommentar by Gunnar Biering — 27. juli 2012 @ 13:08

  31. Igen får vi set herinde, at det ikke er helt sundt at sidde foran computeren med sølvpapirshat på…

    Kommentar by Michael Jensen — 27. juli 2012 @ 13:19

  32. –>Gunnar Biering

    Jeg kunne næsten give dig ret. Men i så fald ville jeg lave en undtagelse for dette tilfælde.

    Nogle Jøder har effektivt presset lidelsescitronen så meget at smagen af bitre mandler fra frugtens kvæste kerner giver mig brækfornemmelser når jeg bliver præsenteret for flere jødiske lidelseshistorier. Og ikke bare det; den frække måde hvorpå disse organisationer så går til værks, med antisemit og nazi-smører, og størst mulig indsats fra deres agenter i medierne.

    Hele det tårevæddede jødiske grædekonecirkus er så frastødende at jeg siger: a bridge too far. Denne mindstund, eller hvad det nu var de ville have kan ikke løsnes fra den politik motiveret iscenesættelse som er deres varemærke. Det er vulgær, let gennemskueligt, frastødende og dybt utroværdigt.

    Til de Jøder der lever af og for at holde dette cirkus i gang vil jeg sige: Få Jer et liv. Så hurtigt som muligt, inden vreden over jeres afsindige hjernevask af blandt andet vores børn, fratager Jer de sidste rester af sympati der måtte være tilbage. Mind Jeres døde, så vil vi minde vore, og hold Jeres vamle eksibitionistiske propaganda udenfor vores sfære.

    Kommentar by Balder — 27. juli 2012 @ 13:44

  33. Men Balder: Gaskamrene?

    Glem nu at det er mig der spørger. Glem lige et øjeblik tallet seks millioner, plus/minus. Det der vil være nyttig forbrugeroplysning vil være at vide om fortællingen om det planlagte, systematiske massemord på jøder fra nazisternes hånd er sand, ja eller nej, iflg. dig? Blev der opført gaskamre hvori jøder i uhyggeligt stort tal blev gasset, ja eller nej?

    Du er på ingen måde forpligtet til at skulle stå til regnskab osv. over for mig. Det bestemmer du selv. Jeg kan godt forstå hvis det pisser dig af at blive stillet inkvisitoriske spørgsmål. Omvendt er det fuldstændigt legitimt for mig at opfatte dette som et afgørende spørgsmål der siger noget om hvorfra du taler. Så:

    Gaskamrene, Balder, var de virkelige, eller er dette en “løgn” efter din overbevisning?

    Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 27. juli 2012 @ 14:03

  34. En vigtig pointe i tråden ovenfor er, at jøderne særdeles aktivt på alle planer i samfundsliv, økonomi og kulturliv arbejder for det grænseløse, multikulturelle samfund – med jøderne selv som overdommere og urørlig samvittighed. Det har kørt Danmark i sænk siden flygtningeloven af 1983. Jøderne med brødrene Rothstein, Georg Metz, Erling Olsen, familien Melchior, diverse rabbinere og mange flere har aktivt arbejdet for at åbne Danmarks grænser. Det tjener dem ikke til ære, og hvis det ikke var så idiotisk, ville det næsten være at regne for komisk, at selvsamme jøder nu hetzes af deres importerede muhammedanere. Men det danske folk bærer de største byrder ved dette nationale forfald – vi mister vores fædreland.

    Kommentar by Thomas — 27. juli 2012 @ 14:18

  35. Thomas

    God pointe, jeg er glad for Nielsen ikke fik mobbet dig væk med sin hate speech og stråmand.

    Kommentar by Viking — 27. juli 2012 @ 14:29

  36. “Jeg plejer for det meste nok at kunne kapere dine kommentarer, men dette indlæg her forekommer mig simpelthen en dårlig joke, hvis det altså er seriøst ment.”

    Den slags kommentarer gider jeg ikke diskutere. Lad os betragte den som en joke.

    Kommentar by Machiavelli — 27. juli 2012 @ 15:29

  37. >18 Viking
    Lad mig først kommentere på et par påstande om mig, som du uberetttiget slynger ud. Sandheden interesserer mig naturligvis. Alt andet ville være for åndssvagt. Jeg tåler udmærket at andre ikke deler min mening. Lad mig eksempelvis nævne sagen om det muslimsvin, der blev dømt i retten for et eller andet. Han havde udtalt sig om hvad han mente om hvide (kuffar) og hvad man burde gøre ved dem. Det var vist nok en sag ved en domstol i Jylland for mellem ½ og 1½ år siden. Sagen omtaltes så vidt husker på Hodja. Jeg holdt som den eneste kommentator fast i svinets ret til at sige hvad han ville. Hvis nogen husker sagen og navnet på muslimsvinet, kan jeg nok støve posten frem.
    Jeg har ikke noget ekstremt behov for hverken særstatus eller for positiv særbehandling -ej heller noget behov af andre grader.
    Jeg har læst at du ikke hader jøder, og tager det herefter til efterretning, og undskylder hermed at jeg har kaldt dig jødehader.
    Til sagen: Alt for mange jøder opfører sig som rene idioter i det politiske landskab (om end langt færre end ikke jøder). Og når Hollywood bliver nævnt som et eksempel på jøders dårlige opførsel, er det jo netop et af de tricks som Balder, David Duke og lignende personager, som jeg altså ikke gider at diskutere. Eller for den sags skyld at diskutere med. Jeg så at Crack Findsen gjorde et forsøg. Jeg finder det er som at slå i en dyne. Det er letkøbt at tage Hollywood frem. Hollywood har så godt som altid repræsenteret en socialistisk dagsorden. Og så er det da klart at de mennesker man kan forbinde dertil, kan blive lagt for had. Hvis du fremhæver Melchior og Georg Metz som jøder i stedet for dum politiker og hjernedød bladsmører, gør du andre jøder stor uret. Spørg bare f.eks. Asger Trier Engberg.
    Sluttelig må jeg indrømme at jeg ikke lige fik fat i den der med tyven og hver mand.

    Kommentar by Nielsen — 28. juli 2012 @ 00:33

  38. Ja så kan jeg ikke lade være.

    “Kan du, og andre (bortset fra Nielsen, Svend og et par andre stakler udenfor pædagogisk rækkevidde) da ikke se at det netop denne evige og fuldkommen sindsyge jødeforherligelse der er grundstenen i hele det igangværende multikulturelle antiracistiske apologi for folkemord på de indfødte Europæere?”

    Balder put hovedet i lokummet og ryst det. Det kan måske rense din hjerne for din antisemitisme. Lad mig citere lidt om hvad det drejer sig om.

    “Tankerne om olympismen var Pierre de Coubertins. For ham at se var det at dyrke idræt at lære at opføre sig efter bestemte regler og værdier. I sport respekterer man sin modstander, man kæmper modigt og selvstændigt, man bruger både sin krop og sin intelligens, og man yder sit bedste. Man lærer gensidig forståelse, venskab, ærlighed og hjælpsomhed. Det er disse værdier, der udgør olympismen.

    Gennem sporten kunne man derfor opdrage unge mennesker til at gøre deres til, at verden skulle blive bedre og mere fredfyldt. Ved at lade unge mennesker fra hele verden mødes hvert fjerde år, kunne OL være med til at skabe fred og forståelse mellem mennesker.

    Fællesskabet omkring idrætten er vigtigere end at vinde. Det er nemlig i fællesskabet, at olympismen i høj grad har sin virkning. Ved at så mange som muligt dyrker idræt, vil den give en fællesskabsfølelse blandt folk. Der vil opstå venskab, forståelse og respekt mellem mennesker på tværs af landegrænser.”

    Det er den olympiske ide og et er det, det drejer sig om. Og det rager mig en papand om ” den sindsyge jødeforherligelse der er grundstenen i hele det igangværende multikulturelle antiracistiske apologi for folkemord på de indfødte Europæere?”

    Hvis du ikke forstå at skille skidt fra kanel så hold hovedet lidt længere nede i lokummet. Jeg har trænet sammen med mange uge mennesker fra mange lande og venskab og kammeratlighed opstår spontant uanset politik og ideologier. Jeg har endda rejst i Europa og besøgt dem igen. Det giver bl.a. de oplevelser, alle har brug for.

    Når unge mennesker – der træner på livets løs og opnår den ære eller hæder at deltage i De Olympiske Lege – blive myrdet af terrorister – så bliver man krafteddermugne harmfuld, hvis man i lyset af den Olympiske Ånd ikke kan mindes den tragedie. Så er man moralsk korrupt. Lille Machiavelli var rejst hjem. Særligt fordi man skal tage hensyn til en flok fascistiske og racistiske stater, hvor jødehadet er på linje med dig.

    Man må altid tage udgangspunkt i det enkelte menneske og se storheden i kammeratskabet eller følelsen af at være en del af det man er sammen om. Det er herfra alt tager sin begyndelse, hvis man glemmer det i et ideologisk had, så er der ingen vej tilbage. Klap du bare i hænderne over at 11 unge modbydelige jøder fik hvad de fortjente.

    Og bortset fra det, så har jeg i min ungdom været i Kibbutz I Israel og lærte mange af de forbandede jøder at kende – en dejlig tid.

    Kan du have det dårligt.

    Kommentar by Machiavelli — 28. juli 2012 @ 05:02

  39. Duracelkaninen LFPCs optagelse af hvad Balder eventuelt måtte mene om gaskamre er ved at blive mere og mere sygelig.

    “Er fortællingen om det planlagte, systematiske massemord på jøder fra nazisternes hånd er sand, ja eller nej, iflg. dig?”

    Hvorfor spørge min ringhed, når nu de lærde stadigvæk skændes om det – selv i Israel?

    “Blev der opført gaskamre hvori jøder i uhyggeligt stort tal blev gasset, ja eller nej?”

    Der blev opført gaskamre i de fleste lejre for at bekæmpe utøj, især de lus som viderebragte smitte som tyfus. Det er der videnskabelig og historisk enighed om.

    Derudover har man mig bekendt kun nogle meget utroværdige vidneudsagn som støtte for teorien om at der blev gasset Jøder i massevis i gaskamre som var specielt bygget til dette formål.

    Og så for allersidste gang hr. Duracelkanin: Jeg har ingen “mening” om det; allerhøjst et skøn om sandsynligheden for at den ene eller den anden udlægning er korrekt, eller måske noget midt imellem.

    Jeg anser sandsynligheden for at det forholder sig nøjagtigt som tilhængere af gaskammerhistorien påstår for lille. Hvorfor? Udover de manglende fysiske og skriftlige beviser, blandt andet fordi mange andre tidligere sensationelle påstande med årene er blevet modbevist, opgivet, eller bragt tilbage til helt andre og mere realistiske proportioner. Historien om ‘holocaust’, er en lang historie om groteske propagandamyter som efterhånden som deres uholdbarhed blev udstillet er blevet droppet.

    Men jeg kan kun henvise til litteraturen på området. Jeg anbefaler bogen “Debating the Holocaust – A New Look at Both Sides“.

    Den stiller forskellige modsat rettede historiske teorier op ved siden af hinanden, henholdsvis dem som fremføres af tilhængere af den traditionelle historieskrivning på området, og dem som fremføres fra revisionister – altså folk som er kritiske overfor de dominerende teorier.

    Nogle fakta:

    Faktum er at der var gaskamre i de fleste kendte store lejre. Faktum er at man efter krigens afslutning mente at alle disse gaskamre var blevet brugt til at gasse mennesker i. I tidens løb er antallet af lejre om hvis man stadigvæk hævder at der blev gasset Jøder, blevet reduceret til nogle ganske få, om hvilke nogle historikere stadigvæk hævder at de blev brugt til mennesker, lige som det tal af påståede jødiske ofre er blevet reduceret kraftigt gennem tiden.

    Faktum er, at der aldrig er blevet fundet ét eneste lig af et menneske som bevisligt var blevet gasset. Faktum er også, at de store ligbunker man ser på fotos, hvoraf nogle dog er photoshoppet og klippet sammen / og eller lig blev samlet sammen forskellige steder fra for at få nogle gode skræmmebilleder, til ære for de professionelle filmmagere som Billy Wilder som Amerikanerne havde taget med fra Hollywood for at lave noget gedigent propagandamateriale straks efter Tysklands kapitulation, tydeligvis er underernærede ofre for tyfus eller andre sygdomme. Ikke velnærede Jøder der efter sigende skulle være blevet gasset ved ankomsten. De mange uarbejdsdygtige små børn som opholdt sig i årevis i sådanne lejre, og overlevede krigen, taler heller ikke for påstanden om at uarbejdsdygtige blev gasset straks efter ankomsten. Der blev endda født en masse børn i disse lejre, hvoraf nogle overlevede opholdet og krigen.

    Hvad mener jeg – fandtes der gaskamre [som blev brugt til massehenrettelser]? Jeg mener at svaret på dette spørgsmål stadigvæk blæser i vinden. Der mangler dog tydeligvis håndfaste beviser, selv om dette ikke i sig selv beviser at der ikke fandtes gaskamre som blev brugt til at gasse mennesker i.

    Jeg forstår at der er mennesker som LFPC, som gerne vil have tryghed i at enten den ene eller den anden udlægning er sand eller falsk. Dem kan jeg desværre ikke hjælpe, lige som jeg ikke kan hjælpe mennesker som af én eller anden grund (ofte individer med stærk zionistisk slagside) ønsker at holde fast i troen på fasttømrede propagandistiske forestillinger.

    En af de sidste gange hvor LFPC krævede at se mine humanistiske akkreditiver (som i LFPCs opfattelse defineres ved at man “tror på holocaust”), var omkring den 12. april i år, hvor han fik ca. det samme svar.

    Nu spørger jeg bare: Hvor mange gange kan en duracelkanin stille de samme spørgsmål før batterierne giver op?

    Kommentar by Balder — 28. juli 2012 @ 06:18

  40. Machiavelli: “Klap du bare i hænderne over at 11 unge modbydelige jøder fik hvad de fortjente.”

    Hvad er nu det for en stråmand? At jeg afviser forsøgene på at snige zionistisk propaganda in til de Olympiske lege er ensbetydende med at “jeg klapper i hænderne”, og mener at de “modbydelige” jødiske sportsfolk “fik ved de fortjente”?

    Du undergraver din egen troværdighed hr. Machiavelli. Meget skuffende.

    I øvrigt deler jeg ikke dit tilsyneladende sværmeriske forhold til Olympiadecirkusset og dets angivelige budskab.

    Gennem sporten kunne man derfor opdrage unge mennesker til at gøre deres til, at verden skulle blive bedre og mere fredfyldt. Ved at lade unge mennesker fra hele verden mødes hvert fjerde år, kunne OL være med til at skabe fred og forståelse mellem mennesker.

    Fællesskabet omkring idrætten er vigtigere end at vinde. Det er nemlig i fællesskabet, at olympismen i høj grad har sin virkning. Ved at så mange som muligt dyrker idræt, vil den give en fællesskabsfølelse blandt folk. Der vil opstå venskab, forståelse og respekt mellem mennesker på tværs af landegrænser.”

    Det lyder som om det kunne være et afsnit af de Radigales partiprogram. At “opdrage unge mennesker”, “en bedre verden”, bla. bla. bla. Hvor plejer vi ellers at høre det sniksnak? Olympiaden er selvfølgelig som alle andre store begivenheder kapret af globaliseringslobbien, og bruges nu til at hjernvaske folk med mulitikultipropaganda. Og det lægges der ikke en gang skjul på.

    Har opholdet i Kibutzen frataget d

    Kommentar by Balder — 28. juli 2012 @ 06:34

  41. Nå. Den sidste sætning skulle ikke have været med, men du kan selv gætte hvad der evt. kunne stå for at fuldende sætningen.

    Kommentar by Balder — 28. juli 2012 @ 06:38

  42. Nielsen

    Tak for svaret.

    “Jeg har læst at du ikke hader jøder, og tager det herefter til efterretning, og undskylder hermed at jeg har kaldt dig jødehader.”

    Jeg takker mange gange.

    Du har ret i, at alle kan være idioter og at fremhæve nogle gør ikke alle andre til idioter (i den gruppe osv.). Det er jo heller ikke alle danskere der er venstreorienteret.
    Det samme gælder som udgangspunkt for enhver kultur, religion, nationalitet og etnisk gruppe.

    Min interesse i jøder er deres magt og indflydelse (i forhold til antal)i USA og på verdensplan, Danmark er ikke særlig interessant.

    “Hollywood har så godt som altid repræsenteret en socialistisk dagsorden.”

    Helt enig! Men Hollywood er et ud af mange eksempler, New York Times, Wall Street Journal og Washington Post.
    Time, Newsweek og U.S. News and World Report.
    ABC, CBS og NBC.
    Time Warner.
    Disney.
    Viacom.
    NBC Universal.
    osv.
    Vi kan se hvordan venstrefløjen bruger lignende stilling her i Danmark (og Europa) og jeg tror ikke at de er bedre eller værre!

    Lobbyisme er også interessant, uanset hvem så længe de har stor indflydelse.

    Og så kan det være ligemeget om det så var Grønlænder eller Hottentotter, så er det ikke betryggende vis en lille gruppe har en forholdsvis stor indflydelse overfor en langt større (ligesom EU).
    Sluttelig vil jeg lige nævne at folk som Balder og David Duke også gør opmærksom på, at det ikke er alle jøder der er og gør dit og dat.

    Kommentar by Viking — 28. juli 2012 @ 06:56

  43. –> Machiavelli

    Apropos dit Kibbutzophold:

    Jeg havde en ungdomskammerat som også var i en israelsk kibbutz et stykke tid. Han sagde at de israelske piger var så seksuelt aggressive, at de prøvede at komme ind til de udenlandske mænd om natten, og ofte kom oppe og slås indbyrdes om hvem der skulle være sammen med hvem af dem. (Det andet jeg husker fra hans beretninger er, at det israelske politi var særdeles voldsomme overfor langhårede hippier, som de yndede at give tæsk.)

    Har du haft lignende oplevelser, eller har min ven blot været en lykkens pamfilius/pralerøv?

    Kommentar by Balder — 28. juli 2012 @ 08:01

  44. ->39 Balder

    Det der er så sjovt ved at være Duracellkanin i forhold til dig er at du er fuldstændig ude af stand til at se dig selv i et større perspektiv. Jeg er Duracellkanin lige netop når du som en anden Duracellkanin kommer med et af dine monomane, ubehjælpsomt spruttende udfald mod “Jøder” (din retskrivning – godt nok staver tyskerne det også med stort J ….). Du er slet ikke klar over det. Pssst – det du kalder “sygeligt” er bare mit monomane gensvar på dine monomane udfald. Faktisk har jeg holdt mig ude af denne debat i et stykke tid, fordi andre klarede det så fortrinligt.

    Du overbeviser ikke nogen der ikke allerede er overbevist om “Jødernes” nederdrægtighed. Jeg overbeviser heller ikke nogen af dine, men jeg er bare den irriterende Duracellkanin der sikrer at dine opstød altid vil blive afsluttet på en for dig utilfredsstillende måde. Du aner det ikke. Du fortsætter bare, selv om det burde frustrere dig.

    Jeg har opfordret dig til at blive bedre til det her med at blive vred. Du aner ikke hvor rørende ubehjælpsom du lyder når du skal give udtryk for harme. Du minder mig om scenen i LOTR hvor Bilbo Baggins fnyser og stamper i gulvet fordi Gandalf ikke vil give ham ringen.

    Du er selv den bedste bekræftelse på hvorfor det her 70 år senere er vigtigt at fastholde mindet om Holocaust, og du fatter det ikke.

    Vi har på den ene side aktive Holocaustbenægtere der prøver at overbevise om at Holocaust ikke fandt sted. Vi har folk der forsvarer Holocaust som f. eks. Yusuf al-Qaradawi, eller som Mahmoud Ahmadinejad der plæderer for nuklear Holocaust imod Israel. Vi har pæstilensere der ved pro-Israels-demonstrationer heiler, eller taler om at færdiggøre Hitlers arbejde.

    Og så har vi pispottekonspirationsteoretikere som dig der monomant fremfører det samme budskab: Jamren over “Jødernes” nederdrægtighed, og latterliggørelse af ufattelig menneskelig lidelse – “cirkus” eller “velnærede Jøder”, f. eks.

    Ondskab – kynisk, industrielt planlagt massemord på uskyldige – medicinske forsøg på mennesker – sadisme – læser man dig forsvinder den slags helt i relativisering og hån mod ofrene. Du fatter det ikke.

    Men vi fortsætter som vi plejer, Balder: Kom nu med flere monomane udfald der ikke overbeviser nye proselytter, hvorefter jeg vil pirke til dig ved at nævne de blodige konsekvenser du prøver at trylle væk, hvorefter følger endnu et spruttende udfald fra din side med henvisning til “sygelighed”.

    Det er faktisk ret komisk at iagttage din mangel på selverkendelse. For jeg går da ud fra at du ikke er kynisk løgner.

    Kommentar by Lars Findsen På Crack — 28. juli 2012 @ 14:55

  45. -> apropos kibbutzophold

    Nemlig. Som ex-kibbutz’nikker kan jeg kun bekræfte Balders vens udlægning. De israelske piger opfører sig konsekvent som en flok sultne ludere, især når de prægtige danske mænd gør deres entre i kibbutzerne. Og det er ganske vist. Indrømmet, jeg er lidt misundelig..

    Kommentar by Nicky — 28. juli 2012 @ 15:37

  46. >44 L Findsen P C
    Det er flot at du gider vedblive at påvise idiotens helt tydelige mangel på nyere historisk viden. Jeg synes han er mindst lige så åndssvag at høre på som polyb og nærsynet hippie.

    Kommentar by Nielsen — 28. juli 2012 @ 18:17

  47. Jeg synes, vi skal have LFPC og Balder til at fortsætte på Off Topic. Er I begge med på det?

    Kommentar by hr. Jensen — 29. juli 2012 @ 00:57

  48. ->47 hr. Jensen

    Hvorfor i alverden dog det? Debatten var relevant for tråden, som alligevel ligger så langt tilbage i kronologien at den var gået i stå. Besynderlig kommentar. Bortset fra dette har jeg dog ikke mere at tilføje. Balder er meget forudsigelig, og der skal ikke så meget til for at få ham til bekende mere kulør end han selv er klar over.

    Hvis du synes at vi har blokeret for noget du havde på hjerte her, jamen, så fortsæt endelig. Scenen er din.

    Kommentar by Lars Findsen På Crack — 29. juli 2012 @ 01:30

  49. L.F.P.C. Glem det fjols til Balder, Jeg gad ikke kommentere det vrøvl om, at jøderne ikke blev gasset, det ligger for langt uden for normalområdet.

    Læs Zygmunt Baumans bog “Modernitet og Holocaust”. Han kone Janina sad selv i lejrene og har endda skrevet en bog om det. Det begyndte endda med de frygtede rullende gaskamre.

    Men der er folk det tror på at Jorden er flad, at, at amerikanerne aldrig har været på Mars, at Hitler flygtede til Argentina, at Elvis ikke er død og at Machiavelli er en kvinde.

    Uden den slags dumrianer ville livet ikke være værd at leve. I morgen så skriver sjove Balder, at det var jøderne der stod bagved angrebet på World Trade Center i New York.

    Kommentar by Machiavelli — 29. juli 2012 @ 04:16

  50. http://www.youtube.com/watch?v=2RYaPCa4f_Q

    Kommentar by Nielsen — 29. juli 2012 @ 07:33

RSS feed til kommentarer til dette indlæg.

Skriv en kommentar

Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Denne weblog er læst af siden 22. juni 2003.

 





Blogs


Meta
RSS 2.0
Comments RSS 2.0
Valid XHTML
WP






MediaCreeper