30. juli 2012
19-årig norsk pige voldtages på skift af fire syrere på et hotel i tyrkiske Alanya. De tyrkiske medier gør sig umage med at fortælle, at gerningsmændene ikke er tyrkere – de svenske, norske og danske understreger omvendt, at de fire sigtede i sagen er ‘svenskere’. Indvandrere bosiddende i Södertalje, formentligt kristne.
Fra EB.dk. (via Snaphanen & Avpixlat)
“En 19-årig norsk kvinde har anmeldt fire unge svenske mænd for voldtægt. … Den 19-årige kvinde mødte de fire mænd på en bar i byen, og tog med hjem på deres hotel sent på aftenen. … Ifølge pigens anmeldelse var det hendes plan at sove på hotellet, men i stedet tvang de fire unge mænd hende til på skift at have sex med dem resten af natten. … De fire svenskere sidder nu varetægtsfængslet…”

(Rebecca O.T. – Isa Baryauno, Jimmy Lukas Toksoy, Masso Dikran og Ornama Aryo Chabo)

(Aftonbladet, 30. juli 2012: Svenska turister greps för våldtäkt)
The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/39056/trackback
99 kommentarer »
RSS feed til kommentarer til dette indlæg.
Skriv en kommentar
Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>









Kristne?
Jeg kunne ellers lugte islam her.
Men helt ærligt,hvorfor tage 4 ukendte med hjem på det hotel ?
Kommentar by Spinner — 30. juli 2012 @ 23:36
I Södertälje er det kristne ‘syrianer’. Det er netop den vigtige pointe her – forskellen er ens.
http://lt.se/nyheter/1.62115-tusentals-flyr-fran-sodertalje
Kommentar by Snaphanen — 30. juli 2012 @ 23:46
Det må for alt i verden ikke hedde sig, at det er indvandre drenge!
Det værste, der kunne ske, var at sandheden kom frem!
De skulle formentlig være kristne! Jeg er helt HELT sikker på, at der aldrig ville have stået, at de formentlig var muslimer, hvis man havde mistanke om det!
Hvornår er der i øvrigt en journalist, der spørger hvad danske politikere agter, at gøre ved den stigende voldtægsbølge forårsaget af indvandredrenge? Jeg har forsøgt, men fik kun et beskidt svar og en nedladende bemærkning med en kraftig antydning af, at jeg var racist!
Hvorfor er det noget vi kun hører om i alternative medier? Er journalistisk venstreparti virkeligt så stærkt! En dygtig journalist skulle jo netop være en der turde gå mod strømmen og stille spørgsmål på borgernes vegne, i stedet skammer de, de bekymrede borgere!
Som far til to dejlige teenage piger, vil jeg gøre alt, for at Danmark ikke skal ende som Sverige!
Kommentar by Robert R — 30. juli 2012 @ 23:53
Jamen Spinner, en fremmed er bare en ven du ikke har mødt endnu!
20-30 års mental træning af Nordisk ungdom gør sig gældende på mange måder.
Kommentar by Santor — 31. juli 2012 @ 00:08
Sager som denne her gør mig nogle gange fysisk dårlig. Helt bogstaveligt. Jeg ved ikke, hvad det skyldes, men måske er det slet og ret billedet af den unge pige, som kunne være en af dem man elsker i sin familie og omgangskreds. Når den følelse vælder frem, så ved jeg, at jeg skal vente med at tage stilling til op og ned i sagen. Man må dømme kriminalitet med sin hjerne og ikke med sit hjerte.
Kommentar by Vest — 31. juli 2012 @ 00:14
Hvilken klam forræderfisse, hvilket mesterværk i moderne pædagogik:
Hvis vi skal have en chance, må flæberi ala debattricen Vest stoppe.
Kommentar by Kim Poulsen — 31. juli 2012 @ 00:26
Enig Kimpo.
Kommentar by Hr. Snusk — 31. juli 2012 @ 00:31
Alle mulige krumspring bliver benyttet af medierne, til søforklaringer. Man kan ikke forlange andet af det lort. Islam og dens dyrkere er total fredede.
Men både de Islamficerede bladsmørere og islammerne lever liver farligt, og på lånt tid.
Vi ved jo ikke og pigen selv har villet noget eksotisk med disse fyre. Aber kan jo ikke styre sig. !!
Kommentar by Carsten Nielsen — 31. juli 2012 @ 00:43
-> Robert R
“De skulle formentlig være kristne!”
Intet medie skriver om det, og her bliver jeg selv lidt PK. Undlader normalt at skrive noget hvis jeg ikke ved det med sikkerhed (og det ved man sjældent 100 beviseligt), men gjorde en undtagelse her, så ingen skyder mig noget i skoene. Ingen af de fire har så vidt jeg kunne se noget muslimsk i deres FB-profiler, en af dem har ‘liked’ Biblen’, de optræder på fotos med masser af spiritus, og kommer fra Södertalje, der netop er kendt for kristne indvandrere fra Arabien. Jeg vil tro de alle er kristne.
Kommentar by Kim Møller — 31. juli 2012 @ 01:04
Hanzi, den eneste form for elektronisk terror, som jeg oplever er de forbandede vindmøller, som De Anstændige opstiller alle vegne. Lavfrekvent støj fra disse helvedesmaskiner fik mig til at flytte for ni måneder siden, og igen fem måneder senere.
Kommentar by Hr. Snusk — 31. juli 2012 @ 01:57
Robert/Hr. Møller, det kan være lige meget om de er muslimer eller “kristne”. De kommer fra Mellemøsten og bærer macho-kulturen derfra. Hermed også kvindesynet.
Jeg tvivler på, at Jesus ville bifalde deres ugerning.
Kommentar by Hr. Snusk — 31. juli 2012 @ 02:00
@6 Kimpo,
Jeg sætter pris på dine kommentarer på en ganske særlig måde (og så påstår nogen, at man ikke værdsætter diversitet!?!). Dine udsagn er den litterære krydsning mellem Chuck Norris’ fuldskæg og en brækspand. Og din medfølelse er på størrelse med en underudviklet fnatmide. Det kan du tage som en kompliment, for det har vist alle dage været din hensigt. Jeg mener det egentlig heller ikke som en fornærmelse, og hvis du tror, at jeg har noget imod dig, så tager du fejl.
Kommentar by Vest — 31. juli 2012 @ 02:22
@12 Hr. Snusk “Robert/Hr. Møller, det kan være lige meget om de er muslimer eller “kristne”. De kommer fra Mellemøsten og bærer macho-kulturen derfra. Hermed også kvindesynet.”
Og det er sagen i en nøddeskal. Den islamiske tankemåde præger mange, som ikke er rettroende muslimer. Det ser vi i Europa hver eneste dag. Selv mange 2. og 3. generationsindvandrere, som drikker sprut og på overfladen opfører sig vestligt, har et indlejret muslimsk tankesæt, som præger hele deres væren.
Kommentar by Vest — 31. juli 2012 @ 02:30
@ 9 – 12 – 14
Det er rigtigt at det er macho-kulturen der er problemet!
For nogle år siden rejste jeg med nogle piger i Grækenland, og unge græske mænd sværtede som fluer omkring pigerne, om de så havde voldtaget dem, hvis jeg ikke havde været til stede, er i sagens natur uvist! Der er meget langt fra interesse til voldtægt! Men stemningen var agressiv, og det emmede af macho, og en efter vores opfattelse, lidt latterlig dominanadfærd!
Kommentar by Robert R — 31. juli 2012 @ 05:45
Det er sikkert de sædvanlige Nazionalsverigesdemokrater. Lige som det jo også var på Mariannelund asylcenter, hvor de jo gruppevoldtog en 29 årig afghansk mor i 7 timer. For det er jo deres yndlingsbeskæftigelse, at voldtage og ikke mindst gruppevoldtage vantro muslimaludere, især de mindreårige af slagsen. Så de har rigtig travlt i hele den vestlige verden.
Vest
Hjertet siger, at deres pikke skal flåes ud igennem deres røvhuller. Og ellers så bør alle læse El Inglés “The Danish Civil War”, for at se og tage ved lære af hvordan man hævner sådanne ting. For dét vil blive hævnet i fremtiden, bare se på Gullestrupsagen, hvor der var adskillige, der ville gøre kort proces med den lille somalilort.
Kommentar by anonym — 31. juli 2012 @ 06:12
En perker er en perker.
Kristen eller muslim.
Sort er sort samme lort.
Kommentar by xxxxx — 31. juli 2012 @ 07:24
havde den stakkels pige da bare lyttet til enhedsliste professoren og klædt sig passende til mødet med andre kulture.
Sjovt nok vil jeg nok forsøge at opdrage mine børn til, at man IKKE går alene hjem med 5 mænd, sorte/hvide/gule eller grønne, da det sjældent er for at diskutere korssting fyre invitere. Men jeg vil i højere og højere grad sikre mig, at mine børn lære at den radikale løgn om at indvandre er præsis som os, eller måske endda bedre, bliver modgået med sund fornuft.
Jeg har med gru læst, at børnene nu skal toleranciseres i skolen, og det betyder så bare vi forældre har endnu støre behov for at lære vores børn, at man ikke skal gå hen til en hund der er en race der er kendt for at bide, hvis man forstår det billedsprog.
Kommentar by broholm (ordblind) — 31. juli 2012 @ 07:41
Disse muhammedanersvin skulle samles sammen. Og så skulle ofret have adgang til dem, udstyret med et maskingevær. Så var styrkeforholdet udlignet.
Kommentar by Nielsen — 31. juli 2012 @ 08:19
Hvad har den stakkels tyrkiske politimand dog gjort for at blive udstillet på den måde i Aftonbladet? De burde have udvist lidt pli og anonymiseret ham også…
Kommentar by Vagn Henning — 31. juli 2012 @ 10:50
(Eller også er han svensk, der står vist “Polis” på hans vest.)
Kommentar by Vagn Henning — 31. juli 2012 @ 10:52
De 4 “svensker” er nogle udskud, der skulle have en enkeltbillet retur til Syrien.
Når jeg har sagt det må jeg dog også sige, at jeg har svært ved at have ondt af pigen.
Hun er ganske enkelt dummere end politiet tillader, når hun tager med 4 arabere hjem til deres hotel.
Typer som hende lærer kun sandheden om “multikulturen” på denne måde.
Kommentar by Nosferatu — 31. juli 2012 @ 10:56
Er det voldtægt når en luder ikke får betaling for det arbejde hun har udført?
Jeg må give Kimpo ret, den nordiske mand er blevet feminiseret og derfor uinteressant eller i det mindste ufarlig for de nordiske kvinder.
Perkerne er ikke blevet tudet ørerne fulde af at en kvindes nej betyder nej, også når pikken allerede er inde.
Kommentar by Træt — 31. juli 2012 @ 11:37
Ser ud til at sagen bliver droppet. Sikkert pga manglende beviser. Man må ikke glemme at voldtægt er en af de mest benyttede anklager piger bruger, hvis de skal få en sexpartner dømt af den ene eller anden årsag.
Jeg er altid skeptisk når jeg ser en pige ud af det blå anklage nogen for voldtægt. Dermed ikke sagt at det ikke sker.
Man skal bare holde sig for øje at kvinder bruger den slags anklager forholdsvist ofte hvis de er kommer i kneb eller vil hævne sig.
Kommentar by Endnu en vantro — 31. juli 2012 @ 14:45
Det værste er at ingen af de fire tilsyneladende har sagt fra. De har gjort det i enighed. Det er ‘bare’ endnu et eksempel på modbydeligt flokoverfald. Globalisering har sin dyre pris – særligt for unge kvinder. Der er mange modbydelige eksempler på at tilvandrede mænd flokoverfalder vestlige kvinder – og mænd.
Kommentar by Liva — 31. juli 2012 @ 14:47
Endnu en vantro
Trist at tro, at fordi sagen evt. droppes, så er det pigen, den er gal med. Der er mange eksempler på flokoverfald. Det har både Snaphanen og Urias dokumenteret.
Kommentar by Liva — 31. juli 2012 @ 14:54
Der står sådan her i ekstrabladsartiklen, der linkes til her oven over:
“Tidligt søndag morgen forlod pigen hotellet, og gik direkte til poltiet i Alanya, hvor hun anmeldte de fire unge mænd for voldtægt.
Omkring klokken 14 søndag eftermiddag lykkedes det politiet at finde de unge mænd, og de blev anholdt på en af Alanyas mest befærdede gader. Efter et besøg hos retslægen har politiet valgt at rejse sigtelse for voldtægt mod alle fire.” (Tyrkiet 2012)
Kommentar by Liva — 31. juli 2012 @ 15:32
-> Liva
Ingen kender den fulde sandhed, men tror ikke det er tit den slags bar/hotel-sager fører til domme, og da slet ikke i et land som Tyrkiet. Det ender med ord mod ord, og her er hun oppe imod fire der i sagens natur har en anden udlægning.
Kommentar by Kim Møller — 31. juli 2012 @ 15:33
Kim
Det er jo det.
Kommentar by Liva — 31. juli 2012 @ 15:35
Bemærk i øvrigt hvordan en tyrkisk politibetjent lægger sin hånd om skulderen på en af de anholdte..
(Foto fra EB artikel, som Kim linker til oppe til venstre)
Kommentar by Liva — 31. juli 2012 @ 15:47
Det er naturligvis synd for pigen, hvis hun rent faktisk er blevet voldtaget. Og uanset om de formodede voldtægtsmænd er kristne eller ej, så får de nok deres velfortjente straf hvis de altså er skyldige. Det har jeg ret stor tiltro til, da turisme er (må jeg lægge til grund) deres primære indtægtskilde i det område og de således ikke har en interesse i, at et købestærkt publikum bliver væk pga. voldtægtsfarer.
Men der er en del ting der stikker ud. Hvad laver pigen alene i et fremmedland på et hotelværelse med fire for hende ubekendte mænd?
Uden at gå helt så hårdt til stålet som Kim Poulsen, så er der noget mærkeligt over det her. ‘Rebecca’ er nok desværre bare en primitivt-simpel pige der ikke evner, at sige fra i tide.
Kommentar by Polka Charlie — 31. juli 2012 @ 16:41
Liva det studsede jeg også over. Det ser meget overbærende ud og sådan “nå det var en lidt uheldig drengestreg, hun kan jo la vær og ta med jer hjem” agtigt.
Gad vide hvordan reaktionen fra det tyrkiske retsvæsen havde været hvis det var 4 nordisk udseende turister der blev anklaget for at voldtage en lokal tyrkisk pige, på samme måde. Altså hun var taget friviligt med dem hjem.
Kommentar by DanskModstand — 31. juli 2012 @ 17:16
Polka
“‘Rebecca’ er nok desværre bare en primitivt-simpel pige der ikke evner, at sige fra i tide.”
Hvis det forholder sig sådan, var der også endnu større grund til at bare en af de 4 mænd sagde fra.
Kommentar by Liva — 31. juli 2012 @ 17:43
Det ER altså nødvendigt at se på det, der sker i flok – det ER et importeret problem med flokoverfald, og ovenstående er jo ikke et enkeltstående tilfælde – og de fire mænd i Tyrkiet kunne som sage have sagt fra.
Her et nyt tilfælde i Danmark:
“En gruppe unge indvandrer-drenge, skabte søndag så megen ballade og utryghed blandt Multipark Helsingørs besøgende, at politiet måtte tilkaldes for at få genoprettet roen, oplyser vice-politikommissær Henrik Hattel til Lokalavisen/Helsingør.”
h t t p://lokalavisen.dk/unge-indvandrer-drenge-bortvist-fra-multipark-af-politi-/20120430/artikler/120439971/1265
Kommentar by Liva — 31. juli 2012 @ 17:43
32. Liva – det ER et importeret problem med flokoverfald, og ovenstående er jo ikke et enkeltstående tilfælde –
Ja fordi etnisk danske mænd kan kun finde ud af, og voldtage deres børn i grupper !
Gerne nogle små piger ned til en 4-6 år og i nogle tilfælde yngre, hvor onkler, brødre og bekendte kører med faderen ud til en adresse hvor de så tager pigebarnet på skift!
Nobelt og ædelt må man sige, ikke sådan som de mellemøstlige der kun voldtager i grupper når en teenagetøs er pissefuld!
I min region kan jeg tælle 6 sager med voldtægter af mindreårige på bare 2 år! Det har været etnisk danske familier 100% og antallet af ofre for de ædle danske dyder løber op i 14 stk. piger og drenge under 18 i de 6 sager. Den mindste var 3 år!
Super flot !
Kommentar by Peter P — 31. juli 2012 @ 18:10
Jeg er faktisk ganske chokeret over noget der bliver sagt her. Vi kender ikke sandheden, om pigen til at starte med har været med på den eller ej, men det behøver ikke betyde at hun har skylden.
At en pige går med fire fyre op på et hotelværelse, betyder ikke at hun er liderlig og vil have kæp… Vi lever i et samfund (i Danmark som i Sverige) hvor unge bliver opdraget til at tro, at alle er gode. Det er ikke de unge pigers skyld. Det er ikke hendes skyld, hvis hun har fået en opdragelse som ikke har lært hende de farer der er.
Hvis en pige havde det sjovt i byen sammen med mig og gik med mig og tre af mine venner hjem i min lejlighed i den tro at vi bare skulle fortsætte en sjov aften med sprut og druk og høj musik, og derefter blev voldtaget af et par af dem, var det PÅ INGEN MÅDE hendes skyld. At sige andet, er at være helt på linje med islamisterne.
Så skulle man også give skylden til en fyr der havde mødt nogle i byen som han snakkede godt med, og derefter blev overfaldet og frarøvet af dem, for at det skete. Og det tvivler jeg på man ville gøre.
I mine teenageår havde jeg mange gange fester i mine forældres sommerhus, og mange, mange gange var der piger til stede som jeg ikke kendte. Hvis en af MINE gæster havde voldtaget hende, var det altså IKKE hendes skyld!!!
At påstå andet, svarer til at lægge sig på linje med dem der siger piger skal opføre sig forskelligt alt efter hvem de har med da gøre, som Uriasposten for få dage siden har haft en historie om.
Kommentar by Michael Jensen — 31. juli 2012 @ 18:17
Jeg kan desværre ikke give dig nogle utilslørede billeder af ret mange af gerningsmændende som Hr. Møller kan, da de “RÆVERØDE” medier herhjemme har det med og beskytte identiteten på de danske “forbilled” fædre, brødre og onkler.
Udover Harry Antoft Larsen (brønderslevsag 1), er bedstefaderen fra Brønderslevsag 2, hans medsvorne anonyme trods dom(alle ved hvem det er heroppe, og nej de bliver sjældent udaat for selvjutits i fængslet når det kommer til stykket!). Rebild faderen ligeså. Hjørringsagen og Tårnbysagen 4 dømte for voldtægt eller usædelig omgang mod mindreårige , er anonyme og navne beskyttet!
Kommentar by Peter P — 31. juli 2012 @ 18:25
34. Michael Jensen
Kim Poulsens og Polkas mm. radikale kvindesyn skyldes bare de aldrig har fået f!sse
Kommentar by Peter P — 31. juli 2012 @ 18:30
Peter P — 31. juli 2012 @ 18:10
Det gør da ikke det tilvandrede problem mindre.
Kommentar by Liva — 31. juli 2012 @ 18:32
Michael Jensen — 31. juli 2012 @ 18:17
Godt skrevet. Jeg er enig i det du skriver.
Kommentar by Liva — 31. juli 2012 @ 18:35
37. Liva
Overhovedet ikke, men du med flere her på Posten påstår jo, at disse sager er et IMPORTERET problem og det er løgn!
Og nej de etnisk danske sager er ikke kun “familietragedier”!
Derudover har skandinaviske mænd i årtier taget til Thailand, Vietnam, Bangladesh og Columbia på nærmest skræddersyede rejser, der går ud på og få fat i mindreårige, de kan udleve deres sexlyster overfor!
At gruppevoldtægter meget lig denne her ikke begås af etnisk danske unge mænd er også løgn, ofte kender pigerne bare de unge herrer bedre end hvis det var indvandrere fra eksv. et asylcenter, og ønsker i sidste ende ikke og melde dem.
Med vore dages brug af videotelefoner er det iøvrigt ofte meget svært for pigerne og bevise, at der vitterlig skulle være tale om overgreb. Derudover er der så de mange falske anmeldelser af gruppevoldtægt, det gør det også sværere for en pige, der vitterlig er blevet voldtaget, og overskue en anmeldelse.
Jeg kender mindst en håndfuld kvinder, der er blevet voldtaget af to eller flere etnisk danske mænd, og de kvinder har ikke kunnet overskue og melde det pga. venskaber, familie relationer mm.
Så lad være med og gøre det til et hovedsagligt mellemøstligt, arabisk, muslimsk eller importeret problem alle der har bare en lille smule kendskab til hvad der foregår bag ligusterhække, kollegiedøre og til familie fester ved at jeres påstande er løgn og sminket af ubrugelige statistikker !
Kommentar by Peter P — 31. juli 2012 @ 18:52
Peter p
Hvis du kender en håndfuld kvinder, der er blevet voldtaget.
Hvilket jeg tvivler stærk på.
Har du så ikke en borgerpligt, en moralsk pligt eller i det mindste bare en pligt som ven. Til at hjælpe de kvinder/veninder med,at gå på politistationen og anmelde de grusomme gruppevoldtægter, begået af Danske mænd.
Om ikke andet så for at forhindre fremtidige voldtægter og nye ofre. Det ville jo sikkert pynte gevaldigt på voldtægts statistikkerne. Så det ikke kun ser ud, som om det er dine venner der begår massevoldtægterne.
Ps jeg har kun kendt en der er blevet voldtaget.
Gerningsmanden var paki.
Kommentar by xxxxx — 31. juli 2012 @ 19:34
Jamen jamen, hvor er vi bare gode – ved de mest sexede kvinder altså..
Kommentar by Kim Poulsen — 31. juli 2012 @ 19:43
Nordmændene får sikkert lige som os tudet ørerne fulde med, at vi lever i et multikulturel samfund. Men der mangler stadig meget inden alle forældre i deres opdragelse af især pigerne, har lært at tilpasse sig mangfoldigheden.
Man kunne håbe at tilfældet her, vil rykke forældrene i den rigtige retning med deres opdragelse, men jeg tvivler.
Kommentar by Menig 442 — 31. juli 2012 @ 19:56
40. xxxxx
Du tvivler bare alt du vil!
Nu er der tale om forhold der er sket for mange år siden, også da jeg blev bekendt med det. I sådanne tilfælde er det kun noget politiet overvejer og gå ind i, hvis der er tale om gentagne overgreb eller den forulempede har været mindreårig eller der er en familierelation.
Jeg har dog et meget tydeligt eksempel. Jeg boede på kollegie i en større dansk by, og havde en pige på 18-19 til nabo. Hun havde en ekstremt voldelig kæreste, flere gange kom han hjem til hende, og bankede døren ind hvorefter han voldtog hende. Det mener jeg ihvertfald han gjorde, men når jeg gik ud på gangen og hen til dem og spurgte hvad der foregik, sad pigen godtnok og hylede, men sagde samtidig jeg skulle skride og, at det ikke vedkom mig.
En dag havde han en kammerat med hjem, og efter højlydte skrig kunne min kæreste og jeg høre de begge var igang med nabopigen mens hun skreg. Min kæreste ringede omgående til politiet, og jeg gik ind og bankede på(denne gang havde hun selv lukket dem ind). Kæresten gik helt amok på mig med et støvsugerrør, mens kammeraten stod og grinede fjoget med bukserne nede, nabopigen lå på gulvet og tudbrølede med nattrøje og trusser revet i stykker. Min kæreste kom ind og satte sig ved pigen, kammeraten fik travlt med og få bukserne op om benene, jeg fik støvsugerrøret fra naboens kæreste, og ham og kammeraten løb fra værelsesgangen. Politiet ringede tilbage og ville snakke med pigen, og på trods af, at hun lige havde sagt til min kæreste, at nu ville hun anmelde det, sagde hun til politiet i telefonen, at min kæreste og jeg havde brudt ind og overfaldet hende og hendes kæreste.
Så snakkede jeg med politiet og gav min version, der var enslydende med den min kæreste havde givet, men politiet mente alligevel ikke der var grund til, at de kom hvis min kæreste og jeg fortrak til vores gemakker, gjorde vi ikke det ville de komme efter os, og mente pigen hun var blevet udsat for overgreb kunne hun jo bare tage en taxa på skadestuen.
Min kæreste gik helt amok og tog telefonen ud af min hånd og råbte af politiet og sagde de skulle komme, da dette var en tydelig voldtægt. Det gjorde politiet så, men det var for, at hente min kæreste der var helt oppe i det røde felt på det tidspunkt. Jeg fik at vide jeg skulle holde mig for mig selv, ellers ville jeg blive tiltalt for ulovlig indtrængen i min nabos lejlighed.
Sidenhen undskyldte min nabo mange gange, og sagde nu havde hun slået op med kæresten, men der gik tre dage og han var der igen, og to tre uger og historien med overgrebene var den samme. Senere hen fortalte min kæreste, at grunden til, at hun var gået amok netop var, at hun selv havde ladet stå til med lignende ydmygelser.
Kommentar by Peter P — 31. juli 2012 @ 20:11
>Peter P (#36)
Tak, for klarsynet. Jeg antager, at det er erfaringsbaseret.
Kommentar by Polka Charlie — 31. juli 2012 @ 20:16
41. Kimpolille…,
Hvem er de mest sexede kvinder for antifeminister? Jeg går ud fra, det enten er MILFS ala Rønn Hornbech og Ri(cunt) Rectorum. Men i sidste ende kommer i sgu nok kun over jeres collager med Helle og Johanne, det er det nærmeste et ordentligt skrald mis
Kommentar by Peter P — 31. juli 2012 @ 20:54
I kommer
Kommentar by Peter P — 31. juli 2012 @ 20:54
Peter P, bortset fra dine anekdoter og dine pubertære flabetheder, hvad siger du så til den nylige statistik, der fortæller, at halvdelen af anmeldte voldtægter i Danmark sidste år blev begået af indvandrere eller efterkommere?
Og hvad med statistikken fra Oslo, der fortæller, at ALLE overfaldsvoldtægter blev begået af udlændinge/indvandrere?
Og hvad med den sanktionering af voldtægter, som vi jævnligt hører fra forskellige imamer? Er der officiel opbakning til danske mænds sexforbrydelser? Nej, vel? Lige dér har du den kulturelle forskel.
Kommentar by JensF — 31. juli 2012 @ 21:01
Hver gang højreorienterede kommer med statistik kommer venstreorienterede med enkelttilfælde. Hvem taber på det?
Kommentar by Sigwar — 31. juli 2012 @ 21:25
Peter P:
Ganske betegnende, at din “bevisførelse” bygger på (tvivlsomme) enkeltberetninger og ikke på generelle tendenser (statistik).
Du gør nøjagtigt det din fløj beskylder os for:
Du baserer din opfattelse på enkeltobservationer, mens du ignorerer de generelle tendenser (statistik).
Vi gør det stik modsatte:
Vores holdning til ikke-vestlige indvandreres adfærd i Danmark baserer sig primært på de generelle tendenser der kan observeres via diverse statistikker, sekundært på enkeltobservationer (egne ubehagelige oplevelser).
Din metode kaldes ønsketænkning,vores kaldes videnskab
Kommentar by Nosferatu — 31. juli 2012 @ 21:34
47. JensF
Som sagt så kan man ikke bruge voldtægts statistikker til noget når det gælder anmeldte voldtægter!
Dokumenterede overfaldsvoldtægter er en anden sag, og statistikken fra Oslo sidste år er da forfærdelig og modbydelig, men igen er der ikke tale om en overrepræsentation af muslimer, men af udlændinge, indvandrere og ulovlige opholdende som helhed!
Sanktionering af voldtægter og officiel opbakning af sexforbrydelser hmm ja der er da diverse chatforums mm. hvor danske mænd ganske åbent og uhindret af andre end politiet søger mindreårige til sex !
Vi har heldigvis et lovsystem der gælder både imamer og liderlige “gode danske fædre og bedsteforældre”, men det hindre jo ikke nødvendigvis dem i og forsamle sig og lave egne regler !!!
Inden du kommer med korancitater, vil jeg lige citere biblen.
Når en jomfru er forlovet med en mand, og en anden mand træffer hende inde i byen og har samleje med hende,
skal I bringe dem begge ud til byporten og stene dem til døde; pigen, fordi hun ikke råbte om hjælp derinde i byen, og manden, fordi han voldtog en anden mands kvinde. Du skal udrydde det onde af din midte.
5 Mosebog 22,24
Og lidt fra Det Nye Testamente.
Da skal Himlenes Rige være ligesom ti jomfruer, som tog deres lamper og gik Brudgommen i møde.
Mat 25:8 Da sagde de uforstandige til de kloge: “Giv os af jeres olie, for vore lamper går ud!”
Mat 25:9 Men de kloge svarede og sagde: “Nej! Det rækker ikke til både os og jer! Gå hellere hen til købmanden og køb til jer selv!”
Mat 25:10 Men mens de gik bort for at købe, kom Brudgommen, og de, som var parate, gik sammen med Ham ind til bryllupsfesten, og døren blev låst.
Vores kristne kulturbaggrund emmer af pædofili og incest! Og dagens DNA analyser bekræfter det! Nordeuropæere er nogen af de mest indavlede mennesker på den nordvestlige halvkugle overhovedet.
Grønlænderne som vi troede var langt mere indavlede end skandinaver, har langt større diversitet på deres haplogrupper end etniske skandinaver har.
Muslimerne kan praktisere fætter kusine ægteskaber i flere hundrede år inden de når skandinaverne i mutationer forårsaget af linjeavl.
Kommentar by Peter P — 31. juli 2012 @ 22:00
49. Nosferatu
På trods af den udbredte holdning på højretossefløjen om, at de akademiske institutioner hovedsaglig udfører “RØDT” arbejde, så er man generelt meget nidkær når det kommer til kommer til statstikker, undersøgelser eller observationer der kan sætte nationen eller folket i et dårligt internationalt lys.
Kan du feks. finde nogle statistikker der påviser incestdømte etniske danskere underrepræsentatation vs. indvandrere eller muslimer ditto?
Nå det tænkte jeg nok !
Hvad så med mord på børn begået af etnisk danske fædre vs. indvandrere eller muslimer ?
Nå tænkte det nok !
Hvad med vold mod børn fra faders eller moders side hos etniske danskere vs. indvandrere eller muslimer?
Find en eneste statistik omkring ovenstående inden du begynder og kloge dig om generelle tendenser der kan observeres via diverse statistikker, der påviser etniske danskere eller skandinaver skulle have noget som helst og glæde sig over!
Dine romantiske generaliseringer kaldes fornægtelse og ignorance ganske som de fleste herinde er fornægtere og ignoranter af værste skuffe.
Kommentar by Peter P — 31. juli 2012 @ 22:49
Nosferatu
Iøvrigt hysterisk morsomt og debattere blodskam mm. med en der kalder sig Nosferatu
Kommentar by Peter P — 31. juli 2012 @ 22:55
Uanset om araberne er kristne eller muslimer, så hører de ikke hjemme i Europa. Sverige er koloniseret af kristne syrianere. De har oprettet deres egne fodboldhold, skoler og byer. Det er kolonisering.
Kommentar by Lavard — 1. august 2012 @ 00:43
Peter P,
Din historie om naboens voldtægt er meget trist og nedtrykkende, og sådan noget må ikke ske her i Danmark. Jeg tænker her på politiets manglende indsats, for voldelige kærester og uslinge kan vi desværre ikke gardere os fuldstændig imod. Men politiet SKAL komme med det samme, og de skal SKAL arrestere gerningsmændene på baggrund af en meget velbegrundet mistanke i denne sag.
Du er forhåbentlig ikke et sekund i tvivl om at flertallet af Uriaspostens læsere går ind for et meget mere effektivt politikorps? Et politikorps, som rent faktisk rykker ud, når der er problemer. Det har til alle tider været en konservativ mærkesag. Ud fra det normale borgerlige synspunkt er det også uhørt, at du skal have problemer fordi du trængte ind i forbryderens lejlighed. Folk som stopper kriminalitet med rimelige midler skal naturligvis have ros og ikke problemer. Igen en mærkesag herfra. Så du prædiker faktisk til koret med din triste historie.
Ang. den misogyni, som kan læses ud af enkelte kommentarer, så må du heller ikke være i tvivl om hvad der er det mest udbredte konservative synspunkt, nemlig at kønnene er ligeværdige, men med nogle naturlige forskelle, og at kvinder skal respekteres og også i en vis udstrækning beskyttes af mænd. I yderste konsekvens har vi det gammeldags ideal om ridderlighed. Det tager sig naturligvis ud på en moderne facon her i 2012, men idealet er IKKE at kønnene er ens eller at kvinder på nogen måde kan behandles dårligt. Bare lige for at få det helt på det rene.
Som nogen har været inde på tidligere skal man naturligvis passe på med at dømme for hurtigt, når det vedrører voldtægtsanklager. For der er ind imellem falske anklager. Men når det drejer sig om fire fremmede mænd, så er der noget helt galt. Hvem ved, måske har de fået hende drukket så fuld, at hun ikke har afvist dem. Men så er det stadig DERES skyld. Fuldstændig som Liva og Michael er inde på. Intet moralsk anstændigt menneske ville røre ved en pige som var drukket fra sans og samling, og kun de laveste kryb ville gøre det sammen med tre andre.
Ang. det med etnicitet, så har Center for Voldtægtsofre i årevis kunnet rapportere en let overrepræsentation af ofre med anden etnisk baggrund og en klar overrepræsentation af gerningsmænd med anden etnisk baggrund end dansk. Men de interesserer sig mest for ofrene, så de har ikke alle informationer om gerningsmændene, blot en viden om at der er en klar overrepræsentation af etnisk fremmede.
Der er ingen tvivl om at der foregår pædofili i nogle degenerede danske familier rundt omkring i landet. Det er uhørt, skammeligt og sygt og det bør naturligvis stoppes, så godt som overhovedet muligt. Men når vi taler om voldtægt og etnicitet så skal du også huske at skelne imellem forskellige typer af voldtægt samt mængden af danskere i forhold til etnisk fremmede. At der findes disse misbrugsfamilier, som vi har set på tv, der lever i deres eget skidt og som er tydeligt mentalt retarderede siger ikke noget generelt om den danske befolkning og deres kultur. Der er derimod nogle mønstre omkring indvandrerkriminalitet som faktisk siger noget om indvandrere og deres kultur.
Kommentar by Vest — 1. august 2012 @ 02:04
Peter P,
Du nævnte forresten noget med statistikker. Der findes utallige. Jeg kiggede lige efter i mine links og tog den første relevante. Den er ganske vist fra Sverige, men det er jo også svenske indvandrere denne historie handler om, så det passer vel meget fint, tænker jeg. Linket er fra det svenske kriminalpræventive råd: http://www.bra.se/download/18.cba82f7130f475a2f1800012697/2005_17_brottslighet_bland_personer_fodda_sverige_och_utlandet.pdf
Kig på side 43. I tilfælde af at linket ikke virker klister jeg lige teksten ind her:
SAMTLIGA BROTT 1,6 2,5
BROTT MOT LIV OCH HÄLSA (3 kap. BrB) 1,8 3,0
* Dödligt våld och försök till mord och dråp 2,6 4,2
* Misshandel, grov misshandel 1,8 3,0
BROTT MOT FRIHET OCH FRID (4 kap. BrB) 1,8 3,2
* Hemfridsbrott, olaga intrång 1,9 2
* Olaga hot 1,9 3,8
* Ofredande 1,7 2,8
SEXUALBROTT (6 kap. BrB) 1,5 3,2
* Våldtäkt/försök till våldtäkt 1,8 5,0
BROTT MOT ALLMÄN VERKSAMHET (17 kap. BrB) (t.ex. våld
mot tjänsteman och våldsamt motstånd) 2,1 2,9
STÖLD, RÅN OCH ANDRA TILLGREPPSBROTT, (8 kap. BrB) 1,9 2,8
* Rån 3,3 4,1
* Tillgrepp av bil 2,2 1,5
* Inbrott i bostad 2,1 1,7
* Stöld i butik, varuhus 1,9 3,8
BEDRÄGERI: Bedrägeri, förskingring, trolöshet etc. 9-11 kap. BrB 1,7 2,5
SKADEGÖRELSEBROTT, 12 kap. BrB 1,8 1,6
FÖRFALSKNINGSBROTT, 14 kap. BrB 1,8 2,5
TRAFIKBROTTSLAGEN utom Rattfylleri. 1,9 2,7
RATTFYLLERI 1,5 1,4
BROTT MOT NARKOTIKASTRAFFLAGEN (inkl. eget bruk av
narkotika) 2,2 2,0
BROTT MOT VAPENLAGEN 2,3 2,1
BROTT MOT LAGEN OM FÖRBUD BETR. KNIVAR m.m. 2,4 2,1
Det første tal for en forbrydelse er indekset for efterkommere af indvandrere. Det andet tal er indekset for indvandrere født i et andet land. Indekset for svenskere er 1.
Du kan se, at samtlige af tallene her er større end 1 hvilket betyder at indvandrerne begår mere kriminalitet indenfor samtlige kategorier end svenskere. Når der f.eks. står 1,8 og 5,0 ud for voldtægt, så betyder det at efterkommere begår 1,8 gange så mange voldtægter og indvandrere begår 5,0 gange så mange voldtægter som svenskere.
Der er dog nogle problemer med tallene. De tager f.eks. kun anden generation med, hvilket er lidt problematisk, da der er store og måske endda større problemer med kriminalitet i tredje generation. Men et mere væsentligt problem er, at de medregner ALLE indvandrere, og vi ved at visse nationaliteter begår langt MINDRE kriminalitet end gennemsnittet og derfor trækker ned. Vi ved f.eks. at kinesiske, amerikanske og skandinaviske indvandrere begår væsentligt MINDRE kriminalitet end den indfødte befolkning. Men de er regnet med. Så hvis vi trak dem fra og kun kiggede på de indvandrergrupper debatten faktisk handler om (indvandrere fra muslimske tredjeverdenslande) så kunne du roligt hæve tallene mærkbart.
Men selv om tallene er lavt sat, så er de stadig interessante idet de klart og utvetydigt viser a) at indvandrere og efterkommere er mere kriminelle, og b) at der er visse typer af kriminalitet, hvor indvandrerne scorer højt. Topscoreren er voldtægt.
Kommentar by Vest — 1. august 2012 @ 02:50
54. Vest
Udover at du har skrevet i en nydelig tone, så fik jeg det helt dårligt da jeg nåede til `At der findes disse misbrugsfamilier, som vi har set på tv, der lever i deres eget skidt og som er tydeligt mentalt retarderede siger ikke noget generelt om den danske befolkning og deres kultur. Der er derimod nogle mønstre omkring indvandrerkriminalitet som faktisk siger noget om indvandrere og deres kultur`
Jeg troede faktisk ignorancen og fornægtelsen af egne negative kultur elementer havde en grænse selv her ! Men åbenbart ikke, for det er sgu da netop vores “vi er os selv nærmest” kultur der er årsag til disse sager.
Det at vi gerne vil have alt bag ligusterhækken for os selv, er næppe noget nyt eller socialistisk heller, ja det er vel nærmest konservative dyder.
Nu ved jeg ikke hvor du kommer fra i landet, men har du set filmen >>kunsten at græde i kor<< og har du en lille smule relation til udkants Danmark ved du, at det ikke bare er betegnede for noget almindeligt forekommende i 60`erne og 70`erne, men mere et tabuiseret ikke tidsbestemt kulturelt faktum om udkantsområder.
Derudover så foregår incest og overgreb mod børn også i "pæne" familier med "pæne" hjem, men det er jo yderst belejligt kun og nævne sagerne med "mentalt retarderede" der lever i deres eget skidt.
Før du siger noget om indvandrere og deres kultur, så skulle du måske kigge lidt på hvilke nationaliteter der producerer mest porno med tydelig henvisning til skolepiger, fars lille pige, only 18, voldtægtsporno, osv. osv. der er lige på grænsen, samt hvilke nationaliteter og etniciter der er de største kunder til den slags!
Eller bare se på litteraturen og folkloren igennem de sidste 500 år frem til nu, jeg mener der er sgu da ikke noget der, som bliver overgået i hverken biblen, det nye testamente eller koranen.
Hvis du ikke har sarte nerver, kan Salò eller De 120 Dage I Sadoma anbefales, den er frit tilgængelig på dvd markedet og udstiller da på den mest modbydelige måde hvad man tillader og udgive her i vesteuropa.
Jeg er faktisk enig med dig i, at mellemøstlige indvandrere kommer fra en kulturbaggrund der er mere voldelig, men af forskellige årsager og ikke bare koranen. Og du burde være stor nok til og erkende, at Vesteuropa har en kulturbaggrund hvor voldtægtsex, pædofili og incest bestemt ikke er et mere ukendt fænomen end i mellemøsten!
Jeg tvivler på du kan finde en anerkendt offentlig avis i mellemøsten hvor de bagerste sider er fyldt op med annoncer, hvor du kan købe sex ydelser fra beviseligt handlede kvinder, der i mange tilfælde gør det mod deres vilje. For ikke og tale om de mange hentydninger til, at pigerne er lige på grænsen af det lovlige og hele pædofili retorikken i annoncerne.
Vores kultur i Danmark emmer af pædofili, incest og voldtægts undertoner, men i det skjulte er det ikke bare undertoner, men den skinbarlige virklighed erkend det eller fortsæt som ignorant !!!
Kommentar by Peter P — 1. august 2012 @ 02:54
55. Vest tak for linket, jeg vil henholde mig til, at med samme begynder og tage alverdens forbehold i statistikkerne MED NOGET DU VED OG IKKE VI? VED!
Derefter vil jeg tillade mig og paste en af konklusionerne fra rapporten
`Av tabellen framgår att den enda påtagliga skillnaden mellan grupperna är att något större andel av brotten bland utrikes födda är brott mot personmed nästan 30 procent medan de har en något lägre andel trafikbrott och tillgreppsbrott.`
Og slutte med og spørge dig, hvor mange famlietragedier/æresdrab er der sket i Danmark siden drabet på Ghazala Khan i Slagelse 2005 og frem til nu, i henholdsvis etnisk danske familier og anden etnisk indvandrer familier?
Når du så uden forbehold for hvad “vi” ikke ved og bla. bla. bla. kommer frem til, at etnisk danske familiefædre er kraftigt overrepræsenteret når det kommer til mord på deres døtre og sønner, også når vi tager forbehold for antallet af indvandrere/muslimer kontra etniske danskere, vil du så erkende, at familietragedier/æresdrab er en dybt forankret del af den danske kultur eller fortsætte med og være ignorant?
Ps. Familietragedier/æresdrab er dybt forankret del i de fleste kulturbaggrunde desværre!
Kommentar by Peter P — 1. august 2012 @ 03:13
Ps. Jeg kan spore min faders familie helt tilbage til 1680 i Norge, hvor det var ganske normalt, at man “eksporterede” pigebørn til Tyskland, Holland, og Frankrig når der var krige. Pigerne var i alderen 11-16 år og skulle tjene som prostituerede i perioder med hungersnød og overbefolkning. Denne skik fortsatte helt frem til Napoleonskrigene i 1800 tallet, og af slægts bøger mm. fremgår det tydeligt, at man ikke forventede pigerne kom tilbage, men udelukkende de penge eller midler der kunne indbringes fra de forskellige lejehære.
Kommentar by Peter P — 1. august 2012 @ 03:43
56 Peter P,
“Jeg troede faktisk ignorancen og fornægtelsen af egne negative kultur elementer havde en grænse selv her ! … Det at vi gerne vil have alt bag ligusterhækken for os selv, er næppe noget nyt eller socialistisk heller, ja det er vel nærmest konservative dyder”
Nej, konservatisme handler om fællesskaber, så i det konservative idealsamfund havde man god føling med de andre familier i nærmiljøet.
Og jeg holder fast i pointen, at den livsstil du ser hos disse mentalt retarderede mennesker ikke er kendetegnende for dansk kultur. Men jeg er helt enig i at det faktum at sådanne familier ikke opdages tidligere viser, at der er nogle problemer i måden hvorpå vores samfund og system fungerer. Helt enig.
“Derudover så foregår incest og overgreb mod børn også i “pæne” familier med “pæne” hjem, men det er jo yderst belejligt kun og nævne sagerne med “mentalt retarderede” der lever i deres eget skidt.”
Jeg betvivler ikke at incest kan foregå i pæne hjem. Jeg kender dog ikke selv nogle tilfælde og betvivler i hvert fald at det er en udbredt kultur.
Før du siger noget om indvandrere og deres kultur, så skulle du måske kigge lidt på hvilke nationaliteter der producerer mest porno med tydelig henvisning til skolepiger, fars lille pige, only 18, voldtægtsporno, osv. osv. der er lige på grænsen, samt hvilke nationaliteter og etniciter der er de største kunder til den slags!
Eftersom jeg ikke går ind for porno ved jeg ikke meget om det emne. Men jeg vil tro, at det mest perverse af den slags kommer fra japan.
Hvis du ikke har sarte nerver, kan Salò eller De 120 Dage I Sadoma anbefales, den er frit tilgængelig på dvd markedet og udstiller da på den mest modbydelige måde hvad man tillader og udgive her i vesteuropa.
Den slags ækelheder er prisen for frihed. Det er en pris jeg gerne betaler så længe ingen tvinger mig til at kigge på det og det bliver holdt væk fra børnene. Du ville måske foretrække censur a’la Saudiarabien el. Nordkorea?
Jeg er faktisk enig med dig i, at mellemøstlige indvandrere kommer fra en kulturbaggrund der er mere voldelig, men af forskellige årsager og ikke bare koranen
Korrekt. Det er ikke bare koranen. Men det er hønen og ægget. Koranen blev også til på grund af en bestemt kultur. Som sagt, hønen og ægget.
Og du burde være stor nok til og erkende, at Vesteuropa har en kulturbaggrund hvor voldtægtsex, pædofili og incest bestemt ikke er et mere ukendt fænomen end i mellemøsten!
Det er ikke ukendt for os. Men det er mere udbredt og accepteret i arabisk/mellemøstlige kulturer.
Jeg tvivler på du kan finde en anerkendt offentlig avis i mellemøsten hvor de bagerste sider er fyldt op med annoncer, hvor du kan købe sex ydelser fra beviseligt handlede kvinder, der i mange tilfælde gør det mod deres vilje.
Til gengæld kan du finde muslimske samfund, hvor (sex)slaveri er godkendt ved lov. Her i 2012 !!!
Men vær ikke et sekund i tvivl om at jeg er 100 procent imod prostitution. Jeg accepterer at det er lovligt, men jeg ville helst være foruden.
For ikke og tale om de mange hentydninger til, at pigerne er lige på grænsen af det lovlige og hele pædofili retorikken i annoncerne.
Ikke for at antyde noget, men dette ved du – ikke jeg. Jeg tror hånden på hjertet aldrig jeg har læst sådan en annonce.
Vores kultur i Danmark emmer af pædofili, incest og voldtægts undertoner, men i det skjulte er det ikke bare undertoner, men den skinbarlige virklighed erkend det eller fortsæt som ignorant !!!
Jeg siger ikke, at vores samfund er perfekt. Faktisk brokker jeg mig konstant over vores samfund. Jeg ville gerne gøre ende på enhver form for pædofili, incest, voldtægt og prostitution. Jeg tror dog, at du tager fejl, og at det rent faktisk ER undertoner i mange tilfælde. Jeg tror at langt de fleste porno-freaks er ganske harmløse og tager det stille og roligt. Derimod har jeg aldrig oplevet en så ekstrem og aggressiv optagethed med pornografi som i de muslimske samfund. Flere udsendte danskere bestikker ligefrem muslimer med pornografi, som nærmest har højere kurs end guld.
Kommentar by Vest — 1. august 2012 @ 03:43
Åhh herregud, trækker Peter P nu incestkortet mens barbariet med massakrer og voldtægter fortsætter i Syrien og Irak m.v. Den dyriske adfærd i mellemøsten bliver nok svært at forsvare for Peter og desuden er det et velkendt fænomen, at incest bliver holdt indenfor araberfamiliernes 4 vægge her i Danmark. De muslimske piger ved udmærket godt de bliver udstødt af hele familien og risikerer at blive dræbt, hvis de står frem.
P.S. Nu er din historie fra år 1600-tallet ganske uinteressant, da vi skriver år 2012 og er blevet et civiliseret samfund. Det kan man just ikke sige om taberlandene, hvor lovreligionen Islam hersker, de er stort set ikke kommet videre siden middelalderen!
Kommentar by K. Sejr — 1. august 2012 @ 03:50
@57 Peter P,
“Vest tak for linket, jeg vil henholde mig til, at med samme begynder og tage alverdens forbehold i statistikkerne MED NOGET DU VED OG IKKE VI? VED!”
Jeg tager i virkeligheden kun det “forbehold”, at indvandrere såsom f.eks. kinesere, amerikanere og skandinaver er regnet med. Og dem ved vi fra statistikkerne (se f.eks. http://www.b.dk/danmark/kriminalitet-efter-oprindelsesland) er MINDRE kriminelle end landets indfødte befolkning. Det har vi set i statikkerne igen og igen som et konsekvent mønster. Så hvis man fjerner disse meget lidt kriminelle indvandrere fra tallene, så ser det endnu værre ud. Men det ser slemt nok ud, selv når de er inkluderet. Så det er i virkeligheden slet ikke et forbehold. Det er bare en ekstra detalje. Og se kunne jeg godt tænke mig at se tal for tredje generation, for dem er der også problemer med. Hvor store ved jeg ikke, for jeg har ikke set tallene.
Derefter vil jeg tillade mig og paste en af konklusionerne fra rapporten
Uddyb din pointe her. Den fremgår ikke tydeligt.
Og slutte med og spørge dig, hvor mange famlietragedier/æresdrab er der sket i Danmark siden drabet på Ghazala Khan i Slagelse 2005 og frem til nu, i henholdsvis etnisk danske familier og anden etnisk indvandrer familier?
Aner det ikke. Skal jeg finde ud af det? Eller har du dem?
Jeg ved, at muslimsk æresvold er et stort problem i f.eks. USA og også i Storbritannien, men jeg har ikke tallene i hovedet.
Når du så uden forbehold for hvad “vi” ikke ved og bla. bla. bla. kommer frem til, at etnisk danske familiefædre er kraftigt overrepræsenteret når det kommer til mord på deres døtre og sønner
Der er forskel på mord på døtre og sønner og på æresdrab. Jeg vil tro, at de fleste danske familietragedier er den slags sager hvor en ulykkelig skilsmisse ender med at den ene forælder tager børnenes og sit eget liv. Det er ikke et æresdrab.
også når vi tager forbehold for antallet af indvandrere/muslimer kontra etniske danskere, vil du så erkende, at familietragedier/æresdrab er en dybt forankret del af den danske kultur eller fortsætte med og være ignorant?
Der er forskel på familietragedier og æresdrab. Æresdrab er ikke almindeligt i vestlige kulturer. Og du bør i virkeligheden udvide det til æresVOLD for det er ikke altid drab. Nogle gange er det “blot” skamferinger. Det er noget vi typisk ser hos muslimske indvandrere og ikke hos vestlige familier.
Kommentar by Vest — 1. august 2012 @ 03:56
Kære Peter P,
Og nu tager jeg på en lille ferie, så du må fortsætte debatten med andre. Men det kan du også nok. Nogle af dem er faktisk flinkere end de lyder. Og de kan sikkert finde statistikker, hvis du søger yderligere dokumentation.
Kommentar by Vest — 1. august 2012 @ 03:57
60. K. Sejr
Hvis mine aner og mange andres her i Danmark fra 1600-1814 er ganske uinteressant for vores kultur er krigen i Syrien det også! Det gør dog intet af det mindre modbydeligt. Hvad der bliver bag vægge, og hvilke døtre der bliver dræbt flest af i Danmark fortiden, er vist ikke godt for din ignorante argumentation pålidelighed!
59. Vest
Du glemmer at der er mennesker bag pornoindustrien 100.000 vis af bla. østeuropæiske piger, der næppe er glade amatører og ludere alle sammen, der bliver udnyttet af børsnoterede europæiske firmaer. Du glemmer også, at i alle pædofilisagerne finder politiet også store mængder af lovlig og ulovlig skolepigeporno, det er ikke kun “jomfru ejnar” der bruger disse “fantasier”.
`Derimod har jeg aldrig oplevet en så ekstrem og aggressiv optagethed med pornografi som i de muslimske samfund.`
Du har aldrig været i hverken Bangkok eller Pattaya så!
`Flere udsendte danskere bestikker ligefrem muslimer med pornografi, som nærmest har højere kurs end guld.`
Hvor lavt kan du synke i dine mærkværdige udokumenterede påstande?
Kommentar by Peter P — 1. august 2012 @ 04:16
61. Vest du er ihvertfald ikke flink, men en ignorant kræft idiot, og det er sådan set, hvad jeg har og sige til dig med flere herinde plus minus!
Kommentar by Peter P — 1. august 2012 @ 04:22
Du er desværre uden for pædagogisk rækkevidde Peter og din adfærd, argumentation og retorik tyder desværre på, at du opfylder de fleste kriterier for at blive diagnosticeret sociopat.
Men fortsæt da endelig med at skyde med spredehagl, så vi kan grine videre af dine rablerier *LOL*
Kommentar by K. Sejr — 1. august 2012 @ 05:00
65. K. Sejr
Hvad fanden ved du om min adfærd eller diagnostik omkring sociopati ?
Der desuden ikke er en lægefaglig diagnose mere Hr. fornægtende ignorant !
Kommentar by Peter P — 1. august 2012 @ 05:51
-> Peter P
Enhver med et mindstemål af dannelse/uddannelse kan se at ‘Vest’ har fat i den lange ende. Du gør det nemt for ham.
Kommentar by Kim Møller — 1. august 2012 @ 06:09
Peter dog, troller du nu eller er du bare en fatsvag kværulant. Jeg beskæftiger mig normalt slet ikke med så opblæst faktaresistent virkelighedsfjern narrøv som dig. Jeg troede den var sivet ind! Tag nu sutten i munden og leg videre i den røde sandkasse.
Kommentar by K. Sejr — 1. august 2012 @ 06:38
Peter P.
Her er lidt flere tal fra hukommelsen af. Da jeg er et tal- og faktamenneske, med en noget nær fotografisk hukommelse, så er disse tal korrekte.
Ca. 70% i vores ungdomsinstitutioner og -fængsler er muslimer.
Ca. 20% (19,3-19,7%) i vores fængsler er muslimer.
Ca. 70% i de franske fængsler er muslimer.
Lidt over halvdelen af de indsatte i England og Norge er ikkehvide/udlændinge.
70% i Berlins undomsinstitutioner og -fængsler er muslimer.
70% af alle voldtægter i Køln begåes af tyrkere. Prøv Deuetscheopfer.de, en dag hvor du har lidt tid til overs. Arkivet hos Hodjanerne burde også være behjælpeligt dermed, men spring dog lige over historien med den knuste flaske.
I Voldtægtssverige er der sket en fordobling i kriminalitet siden 1975. Og antallet af anmeldte voldtægter, er steget med 873%, til 6.532 i 2011. Prøv at se på Affes statistikblog, for letoverskuelige grafer.
Ellers så prøv at søge på muslim rape/gangrape/grooming of white women/girls, asian=pakistani sexgangs, grupp-/massvoldtäkt.
Hvad indavl angår, så står pakistanerne i England for en tredjedel af alle fødselsdefekter, selv om de kun udgør 1,5% af det samlede antal fødsler. Og hvert tilfælde koster 200.000 pund om året.
Så vidt jeg erindrer er der vist omkring 60% muslimer på nogle københavnske specialinstitutioner.
Og hvad angår tallene for tvangsfjernede børn i København i 2007 vist nok, så var 90% af dem muslimer.
Prøv at gå ind på TV2 Øst og søg på Børneafdelingen på Holbæk Sygehus, så skal du nok få en farverig oplevelse. For det må da være interessant for en med din baggrund.
Prøv WHO, og søg dér på consangvinity.
Hvad angår porno, så er der vist nok noget om, at den muslimske verden, er verdens største forbruger af den internetbaserede af slagsen.
Du mener vel at Vest er en kraftidiot, eller er det en medicinsk vits/tilsvining?! At skrive dét til ham, som er de pæneste af de allerpæneste blandt os (møgbeskidte DFsvinekøtere), dét siger jo alt om hvad I gør, hver gang i støder mod den mur der kaldes virkeligheden. Men Vest er heldigvis hærdet i en grad, så man helst vil tro, at det er løgn.
Jeg håber, at du kan få nogle timer til at gå, med disse forslag til lidt selvstændig tænkning.
Kommentar by anonym — 1. august 2012 @ 06:59
Kommentar by Peter P — 31. juli 2012 @ 18:10
Kommentar by Peter P — 31. juli 2012 @ 18:52
Med de mange problemer, som du nævner, er det uansvarligt – og grumt – at importere nogle flere.
Kommentar by Liva — 1. august 2012 @ 09:00
My comment is awaiting moderation
Nielsen — 31. juli 2012 @ 08:19
Kommentar by Nielsen — 1. august 2012 @ 09:41
“… har du en lille smule relation til udkants Danmark ved du, at det ikke bare er betegnede for noget almindeligt forekommende i 60`erne og 70`erne, men mere et tabuiseret ikke tidsbestemt kulturelt faktum om udkantsområder.”
Dér kom udkantskortet! Man konstaterer, at der sker noget slemt hos nogle indvandrere, men det skal vi ikke tale om, for heldigvis har vi det mytiske “Udkantsdanmark” – også kendt som “Vestjylland” eller bare “Jylland” – hvor det da helt sikkert er meget værre! Det har vi nemlig selv set på film og TV, og det høres tit i debatindlæg. Verdens værste mennesker bor i Udkantsdanmark!
For øvrigt: Hvor i fangehierarkiet er det nu, at pædofile og voldtægtsforbrydere befinder sig i danske/vestlige fængsler …?
Kommentar by JensF — 1. august 2012 @ 10:45
Er der nogen her, som tvivler på at Peter Pedal er et traumatiseret voldtægtsoffer, der spilder vor tid med at bearbejde sit had til mænd?
Og bør Uriaspostens kommentarspor udarte til en brevkasse med Vest som terapeut?
Hvorfor mon Vest kalder folk, der ikke lægger sig på maven for tidens gudinder, for misogyne, for det er vel det han/hun gør?
Og med hvilken rimelighed kan kvinden i historien stakkelsgøres? Er hun da ikke en repræsentant for tidens mest forkælede, egoistiske og magtgale befolkningselement, der her endelig møder den modstand hun så længe har savnet i den åndeligt kastrerede norske befolkning?
Kommentar by Kim Poulsen — 1. august 2012 @ 11:21
Hvis hun da ikke slet og ret er en luder, der ikke fik det hun havde håbet. Det er da bestemt en oplagt mulighed at dømme ud fra billederne..
Kommentar by Kim Poulsen — 1. august 2012 @ 11:23
Var jernbanedriften bare halvt så vedholdende som kønsdriften, så kom toget altid til tiden.
Jeg blev mindet om forholdene i min barndom og før den tid, da vi for nogle år siden havde min dengang 80 årige mor på besøg. Vi sad hyggeligt og spiste frokost med sild og snaps, da radioen på bordet fortalte om et seksuelt overgreb på en mindreårig. ”Phøøh” fnøs min mor. ”Som om det var noget”. Og så blev vi mindet om, at den slags fx var prisen, når en enlig mor måtte finde en forsørger til sine børn. Den måtte de leve med, og det gjorde de.
Den erfaring gjorde til gengæld min mor meget bevidst om opdragelsen af hendes børn. De skulle i hvert fald aldrig havne i sådan noget. Så hendes børns valg af kærester og ægtefæller var et alvorligt anliggende for dem, og jeg husker, hvorledes min søster blev belært om, at en fyr hun havde fundet, en flot idiot med iq lig skonummeret, i hvert fald ikke var noget for hende. Hun måtte forstå at unge mænd ikke kunne styre sig, og at det var hendes ansvar ikke at bringe sig i en situation, som hun senere ville fortryde.
Og sådan blev alle unge piger opdraget dengang, og jeg er helt sikker på, at havde min gamle mor kunnet kommentere, så ville hun have sagt, ”at det var hun selv ude om den dumme norske fjeldgås!”
Kommentar by Svend — 1. august 2012 @ 11:27
&7. Kim Møller
Altid rart når du konstatere, at nogen af dine fornægtere og ignorante støtter har fat i den lange ende. For der går aldrig mere end et par kommentarer før Uriaspostens vanlige klientel, overskrider grænsen og brækker sig i rabiate udgydelser, som de fascister og fornægtere i er!
Kommentar by Peter P — 1. august 2012 @ 13:46
-> Peter P
Jeg har stor erfaring med politisk debat, og har lært en hel del gennem årene. Man skal eksempelvis ikke indlade sig i debat om faktuelle forhold, med folk der ikke kan skrive to linier uden at blive personlige og perfide. Du skrev lige ‘brækker sig i rabiate udgydelser, som de fascister og fornægtere i er’, og det er sådan set alt jeg behøver vide om dig som aktør her på siden. Om et år fra nu vil jeg stadig huske sætningen, og ikke kommentere selv de værste indlæg fra din hånd – uanset om jeg med hånden på ryggen kunne tilbagerulle alt du skrev. DU får hvad du bringer ind i debatten, og når du kan blive så grov mod sobre ‘Vest’, så er du problemets kerne.
Kommentar by Kim Møller — 1. august 2012 @ 14:02
Der findes en gruppe danskere med et underligt sammensat DNA, et kombineret indvandrertrøster og danskerbasker.
De kan altid reducere en indvandres ugerning til en bagatel, ved at finde et sammenlignede eksempel fra Danmarkshistorien og danskerne skal derfor ikke tro, at de som gennemsnit er et hak bedre end de indvandrer, som i henhold til vores retssystem er kriminelle.
En elegant måde at fjerne fokus fra multikulturens lyksaligheder og vinde tid inden fælden klapper.
Kommentar by Menig 442 — 1. august 2012 @ 14:16
@Kim Poulsen, ja, det er fuldstændig rimeligt at Vest bruger alle de kræfter han har lyst til på at tale vores nye ven til fornuft. Og hvis han er kommet til at kalde dig misogyn i processen så forekommer det mig at han har en pointe. Hvis det ef mere end du kan klare, synes jeg selv du skal passe på med hvilke adjektiver du bruger om andre.
Pro tip: Tryk End på tastaturet, så springer du alle kommentarerne over…
Kommentar by Vagn Henning — 1. august 2012 @ 14:28
Der har været flere kommentarskrivere her hvor man tydeligt kunne fornemme at de rent privat var helt oppe at køre, og ikke deltog i debatten fordi deres indre tummel fyldte for meget. “Tim” var sådan en. Peter P startede så vidt jeg husker oppe på de øverste nagler med svadaer af hidsigheder efterfulgt af alt for mange udråbstegn. Så faldt han vistnok ned en tid – jeg skal indrømme at han har været en af dem man lynhurtigt vænner sig til at skimme henover, fordi udbyttet er ringe eller ikke-eksisterende, så jeg har ikke gjort mig nogen anstrengelser for at følge hans udsving. Nu er han dog tydeligvis i gang med endnu en ‘periode’ oppe i det øverste leje, så spørgsmålet bliver derfor om der er grund til at give ham gensvar som han alligevel ikke læser indenad. Jeg overvejede i går at poste min sædvanlige svada om moralsk ækvivalens og legitimering i kultur/religion kontra ikke-legitimering, men jeg gad helt ærligt ikke. Skal der være et formål må det være i forhold til dem der bare læser med. Peter P er det i hvert fald formålsløst at prøve at nå i en debat.
Kommentar by Lars Findsen På Crack — 1. august 2012 @ 15:03
Fuldstændig enig, Peter P forekommer udenfor pædagogisk rækkevidde. Men hvis Vest vurderer anerledes, så må det være hans sag. Jeg kan trods alt bare scrolle over deres kommentarer.
Jeg kan selvfølgelig også blive irriteret over folk der fodrer “troldene”, især på fora hvor de har større success med at sabotere meningsudvekslingen. Men Uriasposten er ikke særlig hårdt ramt og samtidig kan et godt troldeangreb jo være ganske underholdende: Der er noget dejligt forløsende ved at overdænge en trold med ens allermest udsøgte fornærmelser.
Kommentar by Vagn Henning — 1. august 2012 @ 16:25
LFPC Og Vagn Henning
Fakta slår hårdere end ord og argumenter!
Kommentar by anonym — 2. august 2012 @ 05:21
De der tyrkiske muhammedanersvin skulle samles sammen. Og så skulle det norske offer have adgang til dem, udstyret med et våben. Så var styrkeforholdet udlignet.
Kommentar by Nielsen — 2. august 2012 @ 07:07
->82 anonym
Tak for din kommentar, som jeg desværre ikke forstår ét ord af. Jeg ved ikke om du bakker undertegnede og Vagn Henning op, eller det modsatte. Umiddelbart ville jeg jo nok mene at fakta ikke er i noget modsætningsforhold til ord og argumenter, men at de tværtimod burde hænge uløseligt sammen i en saglig debat.
Kommentar by Lars Findsen På Crack — 2. august 2012 @ 09:51
[...] meget sjældent vil kunne bevises, og at de fleste dømte er udsat for justitsmord. Måske hystaderne på Uriasposten burde få lidt jordforbindelse. Oploadet torsdag 2 august 2012 kl. 14:43 af Il Kimpo — [...]
Pingback by POLEMIKEN » blog-arkiv » Skedeskader er intet bevis for voldtægt — 2. august 2012 @ 14:46
@Kim Poulsen
Du har da ret til at føre din kønskamp, men i min opfattelse er én norsk kvindes vidneudsagn meget mere værd end fire muslimske mænds. Hvad med at prioritere lidt, og gemme kønskampen til en mere passende lejlighed, så du ikke kommer til at holde hånden over nogle fremmede infiltratorer som i fællesskab har skændet en norsk kvinde?
Den her slags sager bør i øvrigt afgøres efter specielle regler som tager hensyn til gerningsmændenes kulturelle baggrund. Drejer det sig om Muslimer må man anse det for mere sandsynligt at forbrydelsen faktisk fandt sted. I tvivlstilfæde kan man så forsøge med en forebyggende behandlingsdom, et år med fodlænke, osv..
Kommentar by Balder — 3. august 2012 @ 00:04
LFPC
Med dét, mener jeg de tal og fakta som jeg skrev til Peter B.. Så, jo, fakta og tal slår hårdere, da de jo er en simpel afspejling af virkeligheden, selv om staterne/regeringerne og MSM jo gør alt for at skjule det. Så det er jo ikke noget, som os, der beskæftiger sig med den faktuelle virkelighed, finder på, men bare fakta som vi videregiver. For det er nu en gang det mest effektive holdkæftbolsje af dem alle. Men som du også skriver, så hænger fakta, ord og argumenter jo sammmen.
Ellers så burde det jo fremstå meget klart, hvilken side jeg er på, især med mit forsvar for og af Vest, som jo er på ferie og derfor ikke kan svare igen.
Nielsen og Balder
De er kristne assyrere, men alligevel islaminficerede i deres syn på kvinder og vantro ludere i særdeleshed.
Kommentar by anonym — 3. august 2012 @ 05:46
Jeg har ikke rigtig haft energien til at kommentere før i denne tråd og nu er den foreløbig på side 2 med deraf dalende interesse.
Men lige det med religiøsitet som er oppe at vende igen, så er det nemt at påvise en kraftig indikation af, at det netop er kristne assyrere, som anonym er inde på i indlæg 87. 1. Deres navne lyder ikke specielt islamiske 2. Bemærk mellemnavnet her “Jimmy Lukas Toksoy” – mellemnavnet er som bekendt navnet på en af de 4 evangelister.
Kommentar by T. H. — 3. august 2012 @ 12:08
–> anonym: “De er kristne assyrere, men alligevel islaminficerede i deres syn på kvinder og vantro ludere i særdeleshed.”
Så laver vi loven om sådan at den også gælder for dem. -;)
Kommentar by Balder — 3. august 2012 @ 16:02
->Balder:
Du er en skændsel for dit køn. Har du slet ingen stolthed andet end den som giver points hos kvinderne?
Du har i hvert fald ikke den store strategiske sans, hvis du kan undgå at se den åndelige kastrering af vestens mænd som en af hovedårsagerne til vestens opløsning. Den emanciperede norske ego-gås’ optræden er selve inkarnationen af tidens problem med fremmed-indvandring. Hendes udsagn i retten er præcis intet værd, for kvinder er nu engang skabt til at lyve, ligesom mænd er skabt til at volde.
Du er alt for intelligent til ikke at vide, at jeg har ret, men du er åbenbart også kryster nok til at fedte for kvinderne. Problemet er bare, at vi ikke vinder på kvindernes nåde, og selvom vi gjorde, ville hverken du eller jeg eller andre mænd kunne udholde livet i det femiland, der ville følge. Vi mænd har gennem historien været garant for fremskridt, og overgivelse af definitionsmagten til hunkønnet er simpelthen ikke bæredygtigt. Bliver det ikke muslimer der fælder os, bliver det nogle andre. Altså: Sælg ikke magten til kvinder for en sejr over islam. Det bliver civilisationens undergang.
Kommentar by Kim Poulsen — 4. august 2012 @ 01:33
Balder->
Her er der en nogenlunde brugbar gennemgang af feminismen:
http://www.dandebat.dk/feminisme.htm
Kommentar by Kenneth — 4. august 2012 @ 09:26
Hæhæ, den er sgu fed:
Kommentar by Kim Poulsen — 4. august 2012 @ 11:48
Peter P syntes meget interesseret i begrebet “æresdrab”. Et par dage efter hans indlæg hørte jeg meget apropos, at der nu endelig er faldet dom i æresdrabet på 17-årige britiske Shafilea Iftikhar Ahmed. Hendes forældre er blevet dømt til fængsel på livstid for drabet (og en række af hendes familiemedlemmer er desuden dømt for at forsøge at sabotere opklaringen). Dette er blot en af de mange muslimske æresdrab i Europa, som vi ser igen og igen. I dette tilfælde drejede det sig bl.a. om at pigen nægtede at indgå i et tvangsægteskab.
Kim Poulsen, vi er nærmest fuldstændig enige om feminisme, og jeg kan garantere dig at jeg selv hverken er hjemmegående mand eller læser svenske krimier. Der hvor vi ikke er helt enige er i måden hvorpå vi viser denne forståelse for, at kønnene naturligvis er forskellige. Jeg selv viser det ved beskytte kvinderne/pigerne i mit liv og familie og ved at opføre mig høvisk omkring kvinder. Hvis du fortolker en sådan opførsel som svag eller kastreret, så tager du 100 procent fejl. Det er det modsatte. Man kan bære sin hustrus kuffert fordi hun er en rappenskralde som kræver det, eller man kan gøre det fordi man ikke vil tillade at ens lille skat skal slæbe som et gement pakæsel. For mig drejer det sig om sidstnævnte. Idealet for en mand bør ikke være en primitiv Al Bundy, men snarere en ædel Geoffroi de Charny.
Kommentar by Vest — 5. august 2012 @ 04:15
->Vest:
Galanteri bliver menigsløs selvudslettelse, når der ikke er mere tilbage at være galant af. Kan være du personligt har så meget overskud og succes, at det føles naturligt – og det er i hvert fald den overskudsagtige optræden, der traditionelt giver fisse, men dine brødre er ved at blive kvast af den moderne kvinde.
Men du snakker udenom. Jeg er ikke imod galanteri som sådan. Men jeg er konkret og tager bestik af situationen – også denne her sag. DU ligger tilsyneladende på maven for et hvilket som helst sexet hunkønsvæsen, uanset hvordan hun ter sig, hvilket i mine øjne er en pervers form for moral. Indtil videre er du simpelthen en forræder, der sælger dit køn og dit land for at optimere dine personlige chancer hos hunkønnet.
Kommentar by Kim Poulsen — 5. august 2012 @ 13:16
@95 Kim Poulsen,
Nej, jeg ligger bestemt ikke på maven for “et hvilket som helst sexet hunkønsvæsen, uanset hvordan hun ter sig”. Faktisk har “sexet” slet ikke noget med sagen at gøre. Det er snarere et spørgsmål om “feminin” og “respektabel”. Og jeg tror ikke på din teori om at galanteri resulterer i sex. Det tror jeg faktisk, at man opnår langt nemmere med dårlig opførsel. Galanteri resulterer derimod bl.a. i varige, meningsfulde ægteskaber.
Du skulle for sjov skyld prøve at behandle kvinder høvisk. Det er en interessant lakmusprøve. Rødstrømperne og de moderne “frigjorte” ryger helt op i det røde felt. Når det sker, så ved man, at man gør det rigtige.
I det konkrete tilfælde med den norske pige, så gør den slags mig trist på 2 punkter. For det første bliver jeg trist over at en ung pige er så fejlopdraget, at hun kan finde på at gå med fire uhæderlige fyre. Her holder jeg ikke blot hende selv ansvarlig, men så sandelig også forældre og samfund. For det andet bliver jeg trist over at indvandrere kommer med deres pseudomaskuline voldskultur og forgriber sig på indfødte skandinaver i flok. Her er indvandrerne naturligvis ansvarlige sammen med de politikere og meningsdannere som har bragt dem ind i vores samfund.
Hvis jeg kendte den norske pige, så ville jeg ikke “ligge på maven for hende”. Jeg ville behandle hende som et vildfaret barn, for det er hun, ligesom så mange andre unge piger. For sådanne piger mener jeg, at vi mænds ansvar er at være faderskikkelser, som står for urokkelig stabilitet, tryghed og sikkerhed.
Kommentar by Vest — 5. august 2012 @ 18:00
->Vest:
Det var dog en modbydeligt uærlig og afglidende debatstil, du holder dig. Fraserne er på plads, men du skøjter jo komplet udenom mine konkrete vinkler på problematikken og fokuserer på min stil nogenlunde som en hattedame.
Debatten her er jo ikke interesseret i dine mavelandinger derude i dit private liv, ligesom den heller ej er interesseret i, hvor “høvisk” jeg opfører mig, og hvad det gør ved hvilke kvinder.
Når jeg skriver at du “tilsyneladende ligger på maven”, er det en beskrivelse af din påfaldende manglende lyst til at se på kvinders skyld, ansvar og loyalitet eller mangel på samme.
I virkeligheden er det jo dig som ikke tager kvinder alvorligt, når du slet ikke mener deres adfærd skal have nogen konsekvenser: DU, ikke jeg, er det arrogante svin, der taler ned til kvinder her på Uriasposten, men det er gjort i en høvisk form, der giver 12 hos de feminine censorer – og sikkert også 6, hvis man skal tro din egen tese.
Du skylder stadig helt og aldeles at forholde dig til min gengivelse af logikken i handlingsforløbet, men derfor kan jeg da godt give din egen tolkning en kommentar mere med på vejen, mens vi venter:
Din tolkning af situationen gør den unge nydelsessyge gås til næsten ansvarsfri. Vi har fejlopdraget hende, og derfor er det kun forventeligt og i hvert fald undskyldeligt, hvis hun mener den tredie verden er hendes personlige forlystelsespark, mens hendes lillebror fik bank i 8. klasse for at hive en tyrkisk pige i håret.
Du anser en 19 årig særdeles attraktiv kvinde som et barn, der aldrig har manipuleret et væsen i sit liv, selvom hun mener sig klar til at gå i lag med 4 fremmede perkere på et hotelværelse i Perkistan.
Du lægger uden problemer hendes forklaring til grund for din dom, hellere end 4 mænds, ja det er vel nærmest utænkeligt at en 19 årig dulle skulle lyve om den slags..
Undskyld mig, Vest, men jeg kan ikke længere kende forskel på dig og en kvindelig SFer..
Kommentar by Kim Poulsen — 5. august 2012 @ 19:54
@Kim Poulsen,
Du er kommet med mange navne og tilsvininger, som jeg tager med ophøjet ro. Men at sammenligne mig med en kvindelig SF’er, dét er for lavt.
Jeg forsøger overhovedet ikke at glide af på dine vinkler, og bare fordi du ikke får de svar, du gerne vil høre, så er det altså ikke ensbetydende med at jeg er “uærlig”. Jeg er faktisk et af de mest ærlige mennesker, du vil kunne møde i nogen dansk debat, og jeg siger altid min ærlige mening, uanset hvordan folk vil stemple mig efterfølgende. Hvis du stiller mig et konkret spørgsmål, så får du også et konkret svar.
Du ønsker at jeg forholder mig til din gengivelse af logikken i handlingsforløbet. Fint. Du mener, at den 19-årige pige er en “forræderfisse”, at hun er “repræsentant for tidens mest forkælede, egoistiske og magtgale befolkningselement”, at hun selv har ansvar, skyld og manglende loyalitet, at hun har fået sig en lærestreg osv.
Lad os imidlertid starte med dine seneste beskyldninger. Først, at jeg taler ned til kvinder. Det vil jeg sådan set godt delvist imødekomme, idet enhver indtagelse af en “beskytterrolle” vel er en slags talen ned til folk. Når man siger til sine børn, at de skal være hjemme på et bestemt tidspunkt, så taler man vel også på en måde ned til dem. Den slags beskyttelse kan man godt se som en underliggende indikation af, at man ser sig selv som værende stærkere end den man beskytter. Her har jeg aldrig påstået, at jeg behandler kønnene ens. Tværtimod. Jeg giver kvinder visse privilegier og mænd nogle andre. Jeg stiller nogle krav til kvinder og andre krav til mænd. Jeg mener, at kvinder er gode til nogle ting (e.g. “omsorg”) og mænd gode til andre (e.g. “beskyttelse”).
Dernæst beskylder du mig for at at dømme ud fra pigens forklaring. Hvis du erindrer hvad jeg tidligere har skrevet, så skrev jeg faktisk, at man skulle passe på ikke at lade følelserne løbe af med en. For jeg ved GANSKE udmærket, at mit naturlige instinkt er at beskytte en ung pige. Jeg skrev også, at falske voldtægtsanklager er almindelige, så jeg har ikke dømt nogen for voldtægt.
Jeg afviser ikke pigens eget medansvar for hvad der nu engang er hændt. Det eneste jeg siger er, at de unge “svenske” mænd HELT SIKKERT har et ansvar. For uanset hvordan pigen måtte have opført sig, så vil ingen retskaffen mand så meget som røre ved en pige under sådanne omstændigheder. Selv hvis vi forestiller os, at de har givet hende penge for at følge med, så har DE stadig handlet forkert. Jeg kan ikke forestille mig noget som helst realistisk scenarie hvor de har ageret som hædersmænd.
Pigen har dog OGSÅ handlet forkert, og her er jeg helt enig i, at hun naturligvis som 19-årig har et personligt ansvar når hun gør noget så dumt som at følge med fire vildtfremmede “svenskere”. Men jeg anklager samtidig det samfund og de forældre, som har skabt denne vildfarne pige. Hvis der var mindre “politisk korrekthed” og mere beskyttelse af kvinderne i vores samfund, så ville det her aldrig ske. Så kan du godt komme og sige, at pigen og hendes omgangskreds har fået en lærestreg, men hvis hun er blevet voldtaget, så er det en alt for dyr lærestreg for naivt at være hoppet på populærskrønen om det multikulturelle samfund, hvor alle vil hinanden det bedste, og hvor man trygt kan feste med fire vildtfremmede “svenskere”.
Omkring dine konkrete vinkler, så kan jeg ikke ligesom du se pigen som en “forræderfisse”. Jeg er ikke engang helt sikker på, hvad du mener med det. Jeg mener klart, at nogle “frigjorte” unge damer vil afprøve grænser, og her kaster de ofte al fornuft og alle traditioner overbord. Jeg er bestemt ikke overbevist om, at pigen har opført sig som en pige BØR opføre sig, men jeg kan også sagtens forestille mig hvor nærgående og dominerende sådan fire “svenskere” kunne opføre sig overfor hende. Hvor du ser pigen som en der kan manipulere ser jeg de “svenske” mænd som nogen der kan presse. Her vil du sikkert igen sige, at jeg taler ned til pigen, men jeg mener umiddelbart, at hun er den svage part i denne ubehagelige cocktail. DERFOR mener jeg, at det mest sandsynlige er, at de fire “svenskere” er nogle uhæderlige pseudomaskuline møgdyr, som jager i flok. Og det er ikke sådan mænd bør opføre sig. De bør dog heller ikke sidde derhjemme og hækle grydelapper og lytte til Den Løse Kanon på P3. Nej, de bør være den slags mænd, som følger den slags piger sikkert hjem til pigens hotel.
Du mener, at pigen er “repræsentant for tidens mest forkælede, egoistiske og magtgale befolkningselement”, og det vil jeg da delvist give dig ret i. Men måden at behandle sådan forkælede og egoistiske elementer på er ikke at misbruge dem (ligesom “svenskerne”) eller at lade dem sejle deres egen sø (ligesom du gør). Nej, måden at behandle den slags elementer på er at være en klippe, som rent faktisk giver dem tryghed og sikkerhed. Så kan de bare prøve med al deres manipulation. Jeg har i mit liv oplevet flere kvinder af den manipulatoriske slags, og bliver fuldstændig afvæbnet, når blot man siger “nej”. De kan prøve med smiger og med gråd, men hvis man holder fast på det rigtige og det som beskytter dem, så er de øjeblikkeligt afvæbnede. En fuld ung pige som den 19-årige skal mænd kun give ét svar: Jeg sørger for, at du kommer sikkert hjem. Uanset hvad hun ellers måtte komme på af forskellige idéer, så er svaret nej. Og det kan du kalde “arrogant” eller “nedladende”, men her har mænd lige så meget ansvar som kvinderne selv for kvindernes sikkerhed.
Og hvis den 19-årige norske pige faktisk mener, at “den tredie verden er hendes personlige forlystelsespark, mens hendes lillebror fik bank i 8. klasse for at hive en tyrkisk pige i håret”, ja, så ER det et spørgsmål om fejlopdragelse. Så er kun halvdelen af ansvaret hendes. Den anden halvdel af ansvaret er så sandelig forældrenes og multikult-samfundet, tydeligst repræsenteret gennem medierne og politikerne.
Kommentar by Vest — 5. august 2012 @ 22:38
Kim Poulsen
Den kvindelige SFer må vel så i dette tilfælde, være at ligne med Karina “Mange muslimske børn/unge er mindre begavede” Dehnhardt Lorentzen.
Vest
Med forrædderfisse mener han nok, at hun skal holde sig til indfødt pik.
Og hvad angår de vestlige hunkønsvæsener som er muslimistkultislamismens/multikultikulturalismens primære voldtægtsofre, så er det jo mestendels blandt lavIQhunkønsvæsnerne (100-95), som jo selvfølgelig udgør den indfødte beboersammensætning i og omkring rotterederne. Så det forklarer jo også visse ting, når vi ikke taler om overfaldsvoldtægter og misbrug/”prostituering” af lavIQ indfødte (mindreårige) piger. Og det selv om de jo af alle, burde have noget konkret erfaringsbaseret viden, om hvem man skal tage sig i agt for.
Ellers så har Michael Jensen med hans kommentar, jo sagt hvad der er at sige om dette.
Kommentar by anonym — 6. august 2012 @ 05:40