2. august 2012
Svenskerne er noget for sig selv. På lørdag demonstrerer European Defence League i Stockholm, hvad tidsmæssigt falder sammen med årets Stockholm Pride. “Jag är orolig för vår säkerhet”, skriver homoseksuelle Martin Halldin på ETC-blog med direkte henvisning til ‘fascisterne’ i English Defence League. Norge er mentalt lidt længere fremme. Her et læserbrev fra gårsdagens udgave af Aftenposten - Når skal vi få fred?
“Norske og utenlandske lærde religiøse muslimer formidler falsk informasjon om homofili og islam. Jeg utelukker ikke at de lærer unge å hate homofile. Det stemmer godt med det jeg har opplevd siden jeg startet min homofilikamp i Irak da jeg var 16 år gammel.
Jeg har venner som går i moskeene. De informerer meg om hva de hører og hva slags holdinger til homofili som formidles der. Jeg får stadig meldinger om at islam sier at jeg må drepes. Vi har et problem som det norske samfunnet ikke ser. …
Konservative religiøse plager meg og truer meg på livet. De sender meldinger på Facebook. 27. juni fikk jeg følgende melding: «islam sier at griser som deg fortjener å bli steinet!»
En annen skrev den 28. juni: «Forbanna homse! Stakkars moren din og familien din. Faren din ville jo drepe deg)) Din jævla homse, brenn i helvete! Du er et søppelmenneske.»
En tredje skrev 8. juni: «Når man helt klart står frem som homofil og sier jeg er åpen for det så tråkker man helt klart og tydelig på Allahs lover.» …
Under homoparaden i Oslo foretok en mann et lynangrep mot oss. Han hadde klær og skjegg som er vanlig for konservative muslimske religiøse. Det så først ut som om han skulle krysse veien, men brått stoppet han og dro sløret vekk fra en skjult homofils ansikt. Deretter slo han min venn i ansiktet, og løp. … Jeg ropte «Stopp!» Han kom mot meg med aggresjon og stygge ord. Ansikt til ansikt sa jeg: «Snakk norsk!» Det turte han vel ikke, for hans bannord og omtale av min mor sto i sterk kontrast til hans fromme religiøse antrekk.”

(Kaltham Lie i Aftenposten, 1. august 2012, s. 32)
The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/39095/trackback
20 kommentarer »
RSS feed til kommentarer til dette indlæg.
Skriv en kommentar
Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>









Der er tilsvarende Pride i Kbh 14-19 august:
http://copenhagenpride.dk/index.php
Og enhver der kan bør gå med i den med henblik på at støtte ikke mindst de unge homoseksuelle, der bebor Nørrebro og omegn.
Jeg er mor til en homoseksuel og kan berette længe og intenst om de bekymringer, de unge har i ‘miljøet’
Ikke en af, og det gælder særligt bøsserne, er uden en beretning om overfald eller trusler i og omkring Nørrebro.
Det er ikke en mulighed for en ung homoseksuel at færdes med en kæreste i hånde på de kanter. Så det lader de være med.
Til sidste Pride var politiet talstærkt repræsenteret ved Blågaardsplads, da det kæmpe optog kom der forbi. De ved det jo godt, det er bare få, der tør tale. Og da slet ikke de yngre i ‘miljøet’ de skal nemlig både kæmpe med en anderledes seksualitet og presset fra særligt indvandrermiljøer. Deres ræsonnement er at bukke nakken.
Ved gud hvor har jeg raset overfor dem mange gange, men de tør ikke, og jeg ser ingen ide i at tvinge dem ud af skabet i deres nærmiljø. Af samme grund må vi ældre gå med.
Kommentar by Lotte — 2. august 2012 @ 09:42
Det ville være lettere at støtte op om de homoseksuelles rettigheder, hvis ikke deres offentlige repræsentanter gjorde det så klart at de foragter folk som mig, der forholder sig kritisk til immigration og multikultur…
Om man skal kunne være bøsse på Nørrebro er ikke min kamp. Hvis nogen fra miljøet bad om min støtte til deres bestræbelser for mindre seksuel intolerance og/eller chikane, ville de få den, men alt jeg har hørt fra den kant er hvor dejligt Nørrebro er og hvor intolerant jeg selv er fordi jeg ikke er udelt begejstret.
Kommentar by Vagn Henning — 2. august 2012 @ 11:54
Ja,
så længe repræsentanterne for det homofile miljø i den grad hænger ud til venstre i det politiske spektrum, skal man heller ikke forvente min deltagelse i nogen sympatiaktion.
Det er hyklerisk dobbeltmoral i tredje potens, når man hylder multikulti indvandring, indtil berigelsen rammer én selv
Men nå, når fanden bliver gammel, går han som bekendt i kloster.
Kommentar by Jochop — 2. august 2012 @ 12:22
Det er dele af islam, den er gal med og derfor er det ikke nogen god idé med stormoskeer i Danmark.
“Hvis to af jeres mænd begår noget uanstændigt, så straf dem begge.” (Sura 4,16)
“Og Lot sagde til sit folk: Vil I hengive jer til uanstændige handlinger som intet folk hidtil har begået? I kaster jeres begær på mænd, som I foretrækker frem for kvinder. I er i sandhed et vanslægtet folk.” (Sura 7,80f)
Kommentar by Liva — 2. august 2012 @ 14:20
Godt man ikke er homoseksuel i København eller i andre større byer, hvor islam efterhånden fylder en del
Sådan her skriver en Uzay på sin blog på Religion.dk
“Islamisk lov har en række sanktioner rettet imod forebyggelse af offentlig homoseksualitet. Afhængig af den enkelte retsskole, kan disse sanktioner bestå af forskellige former for straffe og moralske tiltag.” (2009)
h t t p://www.religion.dk/artikel/333513:Bedste-blogindlaeg—-Homoseksuelle-maa-kontrollere-deres-foelelser?page=3
Kommentar by Liva — 2. august 2012 @ 14:47
Mon det nytter noget?:
‘Det verkliga hotet mot Pride’
http://www.etc.se/blogg/det-verkliga-hotet-mot-pride?nocache=1#comment-9684
Jag skrev det här läsarbrevet, vet inte om det kommer igenom din censur (men det publiceras via uriasposten.net):
Herregud, fatta dock äntligen det: Det är inte såkallade ‘fascister’ i EDL & co ni måste vara rädda för, utan mohammedanare! De är dödsfiender, och inte bara för homosexuella, men alla ‘otrogna’! Hur i all världen kan man vara så pass hjärntvättade, mentalt blockerade, att man inte ser den uppenlysa sanningen ?!
Se denna video:
‘Robert Spencer: Islam for leftists’
Vem är Robert Spencer? Nej, ingen ‘fascist’:
http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Spencer_%28author%29
Fascisterna är mohammedanerna själva, och folk som er är deres nyttiga idioter.
Läs hans webbsajt
http://www.jihadwatch.org/
varje dag, så finns det en vag chans att även någon som dig så småningom kommer till förnuft.
Kommentar by Michael Laudahn — 2. august 2012 @ 14:53
PS
Islam for leftists:
http://www.youtube.com/watch?v=f-tFQ08LMb4
Kommentar by Michael Laudahn — 2. august 2012 @ 14:55
Ja, selv svenske bøsser er så hjernevaskede, at de understøtter folkehjemmets politiske korrekthed.
Kommentar by Menig 442 — 2. august 2012 @ 15:17
Der er nødt til at være forskel på relationerne, konkrete talsmænd m/k og sagen, det bør være retten til at være homoseksuel, transseksuel mv. der får den største opmærksomhed/støtte.
Kommentar by Lotte — 2. august 2012 @ 15:41
Ja Lotte, men det ER altså træls at høre på homoers forsvar af fremmede og multikultur.
Kommentar by Nielsen — 2. august 2012 @ 15:51
Jeg må se eksempler på det, Nielsen, jeg er ikke bekendt med konkrete problemer i den retning, jeg tror mit fokus er et andet sted
Som jeg ser det, er det eneste problem for homoseksuelle i DK religionen islam og måske en mikroskopisk gruppe kristne et eller andet sted, og så længe det ikke bliver adresseret offentligt, er resten principielt udenomssnak. Jeg tror ikke, at div. talsmænd er klar over, hvordan den side er skruet sammen.
Tænk på sådan en som Simon Emil, han burde jo gå foran imod med Klaus Bondam i hånden. Det sker ikke, tilsyneladende, og DET undrer mig en hel del.
Kommentar by Lotte — 2. august 2012 @ 17:10
-> Lotte:
Jeg har det på samme måde, som flere andre i denne tråd;
Jeg vil hjertens gerne støtte homoseksuelles rettigheder, men det er altså dybt enerverende, at stort set samtlige officielle udmeldelser fra det homoseksuelle miljø støtter “multikulturen” og tager afstand fra DF/de onde reaktionære.
De homoseksuelle saver den gren over de selv sidder på, hvis de ikke snart besinder sig og officielt adresserer problemets kilde: islam og dybt intolerante muslimer.
Kommentar by Nosferatu — 2. august 2012 @ 17:39
Der er nok forskel på homoer i 68-generationen, der har holdt frigørelsesfest i deres ungdom og nu lever i trygge nærmiljøer med nærmest overdrevne formelle rettigheder og overskud til at please fjenden, og så tidens unge homoseksuelle, der må slås for deres eksistens i tidens hårde storbymiljøer.
Nok er jeg et reaktionært svin, men jeg kan kun støtte Lottes opfordring til at møde op og styrke homoerne: I ægte fredstid ville jeg synes det var en gang latterlig selvfedme, men i disse urolige tider, bør vi stå sammen mod frihedens og menneskelighedens fjender næsten uanset politiske og seksuelle tilbøjeligheder.
Kommentar by Kim Poulsen — 2. august 2012 @ 17:48
Kim Poulsen — 2. august 2012 @ 17:48
Hvor er det fedt, det du skriver. Jeg vidste, at du er et reaktionært svin med hjertet på rette sted. : )
Kommentar by Liva — 2. august 2012 @ 18:27
8:
De har faktisk trykt mit svar, se
http://www.etc.se/blogg/det-verkliga-hotet-mot-pride?nocache=1#comment-9687 ,
se mit navn. Men naturligvis ikke uden at give mig et ‘passende’ svar.
Det er tydeligt at han ikke tænker med hovedet, derfor svarede jeg sådan her:
‘Fraser, inget än pk fraser. Sysselsätt dig med ämnet, och börja här:
Robert Spencer: Islam for leftists
http://www.youtube.com/watch?v=f-tFQ08LMb4
Robert Spencer:
http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Spencer_%28author%29
Läs hans blog varje dag:
http://www.jihadwatch.org/
Med er dagliga okritiska mk-apologetik sågar ni över på den kvist ni sitter på. Kan det vara så svårt att fatta?!
Om ni så vågar att publicera detta…’
Men nu skal det først gennem censurmøllen igen…
Kommentar by Michael Laudahn — 2. august 2012 @ 18:40
@Nosferatu
“De homoseksuelle saver den gren over de selv sidder på, hvis de ikke snart besinder sig og officielt adresserer problemets kilde: islam og dybt intolerante muslimer.”
Du placerer skyld. Hvis de ikke gør (..) så er de selv skyld i det? I hvad? Flere tæsk? At de står alene? Voldtægter i parker efter mørkets frembrud? Nedgørelse, at blive spyttet efter, skam over at være anderledes? overfald på homobarer, som nogle indvandrere går SÅ målrettet efter, at nogle barer simpelthen har ansat store stærke negere (paradoksalt ikke) til at passe på tøserne, når de går i byen med deres veninder.
Hvad vil du sige med det herover?
Min dom og klare fornemmelse er, at de er bange i hvert fald den yngre generation. Og med god grund. Og bange betyder, i min verden pr. definition; tilbyd assistance.
Du og andre kan starte her:
http://politiken.dk/indland/ECE936454/lesbisk-offer-for-hadforbrydelse-jeg-troede-de-ville-slaa-mig-ihjel/
Hvem synes du er den største hykler?
Kvinden der er bange eller journalisten der ikke adresserer det virkelige problem?
Kommentar by Lotte — 2. august 2012 @ 18:47
Jamen jeg giver bestemt ikke den enkelte homoseksuelle skylden for overfald.
Skylden ligger alene hos overfalsmanden.
Men de officielle udmeldinger fra homomiljøet om, at multikulturen er fantastisk og den nærmest rituelle afstandtagen til DF vanskeligør en politisk løsning.
Hvis talsmændene fra homomiljøet ville pakke den politiske korrekthed væk, ville der blive langt mere fokus på problemet.
Man kunne egentligt sige det samme om store dele af det jødiske samfund i DK, hvor der også er en udpræget tendens til at bortforklare/undskylde muslimske overfald, og istedet skyde skylden på DF og “tonen”.
Det er på tide at minoriteter som homoseksuelle og jøder erkender, at vi, de borgerlige, er deres allierede i kampen mod det totalitære.
Før de gør det bliver det svært st komme videre.
Kommentar by Nosferatu — 2. august 2012 @ 19:54
Jeg tror, at talsmændene fra homomiljøet, hvem de end måtte være
, er lige så meget underlagt uhæderlig, fordummende journalistik som os andre. Se f.eks. den her:
http://politiken.dk/indland/ECE731839/indvandrere-staar-oftest-bag-homochikane/
Det er ikke fordi talsmændene ikke lægger ting ud til noget, der burde kalde på journalistisk granskning.
Kommentar by Lotte — 2. august 2012 @ 20:22
I Sverige bliver der så vidt jeg ved, myrdet en bøsse om året.
Og hvad homoseksuelle angår, så ligger de som de lidt ældre homoseksuelle generationer har (be)stemt, og det er jo så bare ærgerligt for de yngre af slagsen, men sådan bliver det jo for alle i Vesten, at de yngre generationer kommer til, at ligge som de ældre generationer har (be)stemt.
Kim Poulsen
Thumbs up!
Kommentar by anonym — 3. august 2012 @ 06:07
Islams fredens religion,?? Det har den aldrig været. Det er en beskidt pædofilistisk ideologi, som skal fjernes.
Kommentar by Carsten Nielsen — 4. august 2012 @ 10:41