2. august 2012
En god muslim er et dårligt menneske, fortæller Craig Winn i ‘Prophet of Doom’, men hermed ikke sagt at dårlige muslimer per definition er gode retskafne bedsteborgere. Fra Ekstra Bladet – 22-årig mand voldtaget i Ørstedsparken.
“En gåtur med to mænd i Ørstedsparken i København endte i voldtægt for en 22-årig mand tidligt torsdag morgen. … De to mænd, som står bag den er ifølge politiet begge mellemøstligt udseende. …
- Den ene af gerningsmændene har desuden en tatovering på højre underarm, hvor der står Muhammed. … vi regner med med, at det er mandens navn, han har tatoveret. …, siger efterforskningslederen til ekstrabladet.dk. …
- Han bliver rykket ind i en busk, og så tager den ene fat om ham og tager ham i et halsgreb, mens den anden tager bukserne af ham, siger Dannie Rise til ekstrabladet.dk. Den 22 årige bliver presset ned imod jorden, og den ene af mændene går ud og holder vagt.”
The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/39104/trackback
39 kommentarer »
RSS feed til kommentarer til dette indlæg.
Skriv en kommentar
Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>









Muhammed vil vel bare kulturberige den unge mands røv
Kommentar by Centerpoint — 2. august 2012 @ 09:51
Skal det ikke “bogføres” under “HATECRIME”??
Endnu et bevis på, at Københavns Kommune og politiet har spillet fallit, når de forsøger at bilde befolkningen ind, at det er den stakkels muslim der er offer hatecrimes. Hvem husker ikke plakaterne med den stakkels muslim der var offer for en had-forbrydelse??
Kommentar by Erik — 2. august 2012 @ 10:04
Det behøver ikke være muslimske homoseksuelle – det kan være heteroer der sodomiserer en dansk bøsse overvejende som agression.
Bortset fra det, så ved danskere i almindelighed ikke hvor uhyre udbredt homo-praksis er blandt heteromænd i Mellemøsten af den enkle grund, at mange mænd ingen adgang har til kvinder
Kommentar by Josef. K — 2. august 2012 @ 10:04
Undskyld, Josef. K, men har man først haft pikken inde i en anden mands røvhul, så er man ikke længere hetero.
Jeg glæder mig til at de har fanget og domfældet manden; så vil jeg fuldt lovligt kunne proklamere at “Muhammed er en homoseksuel voldtægtsmand.”
Kommentar by Vagn Henning — 2. august 2012 @ 10:54
Hvor er debattøren “Peter P”? – Han må kunne forklarer dette her? Blev han, i forsøget på at hjælpe ‘Dannie’, jagtet ud af Ørstedsparken med et jernrør? Kan seniorforsker Karin Helweg-Larsen mon hjælpe “Peter P” med en afledningsmanøvre? Var det i virkeligheden en højreorienteret dansk voldtægtsmand, der bare ville vise sit had mod både bøsser og muslimer, ved først at få tatoveret “Muhammed” på armen og derefter analt-voldtage en anden mand… Peter Pedal hvor er du?
Ang. sagen: Så er det forrykt og som Vagn Henning siger; Så kan man med rette nu kalde “Muhammed” for en homoseksuel voldtægtsmand…
Kommentar by Polka Charlie — 2. august 2012 @ 11:36
Som en iraker engang fortalte mig:
Goats are for need.
Women are for children.
Boys are for fun.
Så skulle den ged vist være barbered omkring det emne.
Kommentar by Neuhammer — 2. august 2012 @ 11:53
Vagn Henning: Jeg kan forsåt, du aldrig har været i Mellemøsten. Tag en tur!
Kommentar by Josef. K — 2. august 2012 @ 11:53
En lidt mere klar voldtægtssituation skulle man mene.
Kommentar by Kim Poulsen — 2. august 2012 @ 12:17
@Josef. K, jo, jeg har været i Mellemøsten, en måneds tid i Sharjah (Sharia) i De forenede arabiske Emirater for at være mere præcis.
Og nej, jeg er ikke i tvivl om at sex mellem mænd er ganske udbredt dernede. Som nogen havde fortalt en anden ingeniør der også var dernede for at yde support, så var der skam ingen homosexuelle; det var blot en helt naturlig ting at mænd kærtegnede hinanden.
Men man bliver altså ikke heteroseksuel af at fornægte at man er bøsse.
Kommentar by Vagn Henning — 2. august 2012 @ 13:46
Og jeg som troede at homoseksualitet var en synd blandt muslimer!
Kommentar by Robert R — 2. august 2012 @ 14:10
Hvordan er det nu, er det ikke kun “modtageren” der er bøsse i islam? Så er muhammed jo stadig ren og klar til at modtage jomfruer i pædofetens rige
Kommentar by broholm (ordblind) — 2. august 2012 @ 14:12
“Den ene af gerningsmændene har desuden en tatovering på højre underarm, hvor der står Muhammed. … vi regner med med, at det er mandens navn, han har tatoveret”
Den sidste sætning gør at jeg undrer mig over at personen er leder af “efterforskning”…. det er i hvert fald ikke den slags ting han er vant til at efterforske. Det kunne jo meget nemt være profetens navn, og en erklæring om at han er vigtig for voldsmandens liv… hvilket han så handler ud i livet ved at smadre bøsser.
Efterforskningsleder, pfft.
Kommentar by supersummarum — 2. august 2012 @ 14:32
Vi kan nok ikke forvente den store opklarings procent i de kriminalsager, hvor muhammedanerne er overrepræsenteret i overgreb imod vantro.
Så vil sagerne henlægges som uopklarede “drengestreger” og de politiske korrekte politi ledere se frem til endnu en forfremmelse.
Skal der gøres karriere i politiet, så skal der efterforskes alle andre steder end det mest oplagte, altså, aldrig starte med at mistænke muhammedanerne eller i det mindste sløre signalementet så forbrydelsen ikke kan opklares, af hensyn til at sandheden ikke når frem til de uvidende vantro.
Det er helt efter den politiske korrekte bog, at en så enfoldig efterforsknings leder er kommet så langt, simpelthen ved vammel dhimmie kryben.
Ikke engang “regne” kan denne efterforsknings leder, for hvor mange får deres eget navn tatoveret, det plejer da være mor, kærsten, børnenes eller hundens navn.
Men sæ´fæ´li så kan det da godt være at alle de mindre begavede muhammedaner, som ikke kan finde ud af, at de tilbeder en pædofil voldsforherligende mandslinge, et gennemsyret ondt menneske som deres forebilled Pædofeten muhammed, jamen, så er sandsynligheden for at forbryderen hedder muhammed, det navn har vel snart sagt alle mandslinge muhammedaner, vel ikke utænkeligt, men med muhammedanernes højst mærkelige kærligheds forholds til Pædofeten muhammed, så har denne forbryder nok fået tatoveret sin “kærestes” navn på armen, vil jeg tro!
Næ, skal karrieren dyrkes, så skal efterforskningsledere og alle andre karriere kryber…øh, stræber være bevidst dumme og uvidende om kvindeundertrykker sekten islam.
Kommentar by li (islamonausea lidende) — 2. august 2012 @ 15:34
“En lidt mere klar voldtægtssituation skulle man mene.”
Jamen Kimpo, han gik jo selv med dem. Det er vel ikke anderledes end en historie der var for et par dage dage siden
Måske han bare var for udfordrende klædt og de forvekslede ham med en “manwhore”…
Kommentar by Michael Jensen — 2. august 2012 @ 15:39
Endnu engang er der flere om udåden. De to mænd er enige om at ydmyge den unge mand. Hvis de to forbrydere findes, bør de begge dømmes til udvisning.
Et nej er et nej. Uanset om det er en kvinde eller en mand, der siger nej.
Kommentar by Liva — 2. august 2012 @ 16:15
Sludder, Liva. Det er sgu for åndsvagt med disse feministiske fraser. Syng hellere med på denne sang og styrk dit ry som oprigtig kvinde:
Kommentar by Kim Poulsen — 2. august 2012 @ 17:16
Nej, Michael. En mand og en kvinde er 2 forskellige ting. Vi har lang vej med aflæringen af den feministiske indoktrinering.
Desuden gik hun med op på værelset og ligner forresten en luder.
Kommentar by Kim Poulsen — 2. august 2012 @ 17:19
Måske er forklaringen at de havde mistet deres normale seksualpartner som her i videoen?
http://www.kaotic.com/12970_Other-Arabs-Rescuing-A-Camel-End-Up-Drowning-The-Poor-Thing.html
Kommentar by Kenny Starfighter — 2. august 2012 @ 17:20
10: “Og jeg som troede at homoseksualitet var en synd blandt muslimer!”
Homoseksualitet er i høj grad en synd under islam.
“The crime of homosexuality is one of the greatest of crimes, the worst of sins and the most abhorrent of deeds, and Allaah punished those who did it in a way that He did not punish other nations. It is indicative of violation of the fitrah, total misguidance, weak intellect and lack of religious commitment, and it is a sign of doom and deprivation of the mercy of Allaah…”
http://islamqa.info/en/ref/38622/punishment%20for%20homosexuality
11: “Hvordan er det nu, er det ikke kun “modtageren” der er bøsse i islam? Så er muhammed jo stadig ren og klar til at modtage jomfruer i pædofetens rige”
Det betyder ikke noget, hvordan man deltager i den slags aktiviteter.
“The one to whom it is done is like the one who does it, because they both took part in the sin. So both are to be punished by execution”
http://islamqa.info/en/ref/38622/punishment%20for%20homosexuality
Kommentar by Kafirharbi — 2. august 2012 @ 19:49
Ifølge DR skulle de begge være fanget!
Kommentar by Santor — 2. august 2012 @ 23:26
http://jyllands-posten.dk/indland/krimi/article4797061.ece
Ja og rigtig. Så er der jo et par Arabere der lige har røvpulet en 22 årig dansker. Op men numsen, i med svinet. Tju hej hvor det går. !!
Det må dog siges, SOM MUSLIMERNE GØR: Den næste Muhammed skal fødes af en mand, så det er nok det de prøver på… HUSK: Pas på Numsen, kære venner, der kommer flere Arabere.
Konklusionen er så soleklart.: Det bliver ikke så lidt af en
N E G E R A R M ……
Hvilken åbenbaring
Kommentar by Carsten Nielsen — 3. august 2012 @ 00:07
@ fra Ekstrabladet “To anholdt for homovoldtægt”:
“Hvad med den karakteristiske tatovering – er Muhammed den ene gerningsmands navn?
- Tatoveringen er ikke relateret til ham personligt, mere kan jeg ikke sige, siger efterforskningsleder Danny Rise.”
Det er godt nok flovt med den dialog. Sig det nu bare, Danny. Verden går nok ikke under, og læserne bliver nok ikke forvandlet til dræbersnegle af den grund.
Uanset politisk ståsted kan man da ikke andet end at vride sig her.
Kommentar by M — 3. august 2012 @ 00:28
>21
Der bor faktisk arabere i Iran, særligt over mod grænsen Irak, men de fleste er nu faktisk persere og ikke arabere.
Kommentar by Hertz — 3. august 2012 @ 08:23
Så lad os kalde dem perkere. Det er præcist nok.
Kommentar by Hr. Snusk — 3. august 2012 @ 10:11
eller perler, begge dele præcist nok til mig…
Kommentar by Vagn Henning — 3. august 2012 @ 11:58
Perlemor, Hanne Beck Hansen glemmer vi ikke. Her sagde hun noget positivt. Skyd efter benene. !!
Kommentar by Carsten Nielsen — 3. august 2012 @ 12:37
som en betjent sagde. !
Kommentar by Carsten Nielsen — 3. august 2012 @ 12:38
Så skal Homohammed i fængsel! Hvem ved, måske kan han lide det …
Kommentar by JensF — 3. august 2012 @ 14:01
17 Kim Poulsen
“…..ligner forresten en luder”.
Hvordan ser en luder ud?
Kommentar by Johansen — 4. august 2012 @ 00:37
I nogle mænds øjne ligner uindpakkede kvinder ludere. Er du én af de mænd, Kim Poulsen?
Kommentar by Johansen — 4. august 2012 @ 00:43
-> Go aften, Johansen. Netop nedsvælget en solid half and half bloody Mary og en tripel ovenpå aftenens øvrige væske tror jeg godt jeg kan svare dig:
En typisk luder er lidt yngre og næsten så køn som dig.
Ikke alle uinpakkede kvinder ligner ludere, men hende her ligner en sexbombe og går frivilligt med 4 granvoksne arabere ind på et hotelværelse. Hun ville ha et fix hun ikke glemmer, og det fik hun så. Som det lede forkælede dobbeltmoralske afskum hun er, fortryder hun så – og forsøger en hævn. Måske gad de alligevel ikke tilfredsstille hende, måske gad de ikke betale sådan en selvfed gås på udebane. Ud fra de forhåndenværende oplysninger har jeg mere til overs for de 4 mandlige medskabninger end for feminiseringens præmiedukke. Hvis jeg var dommer, ville jeg på det foreliggende grundlag idømme hende en portion bonusspanking.
Kommentar by Kim Poulsen — 4. august 2012 @ 01:12
Lyder dejligt med en bloody Mary.
Jeg tilskriver dit drikkeri, at du har mest til overs for de fire voldtæftsforbrydere. Naturligvis er det hamrende naivt og svært uklogt at gå med fire arabere, men det berettiger ikke til at have mest til overs for bande-voldtægtsforbryderne.
Kommentar by Johansen — 4. august 2012 @ 01:25
Det var ikke voldtægt. Det var en led kælling, der hævnede sig over, at de ikke anså hende for verdens ottende vidunder. 10 slag i en bare fra hver af de 4 på offentlig plads og case closed. Det skal IKKE være gratis for jer kvinder at manipulere med mænd.
Kommentar by Kim Poulsen — 4. august 2012 @ 01:40
Hvordan kan du være så skråsikker på, at det ikke var en bandevoldtægt?
Hvem har sagt det skal være gratis at manipulere?
Jeg fornemmer en pæn portion indestængt kvindeforagt (med fare for at blive udråbt som manipulerende og andet godt fra havet), hr. Poulsen. Du må have mødt de forkerte på din vej.
Kommentar by Johansen — 4. august 2012 @ 01:47
ps: hvordan tror du norske fyre ville ha det med at hun kunne tage en gang gruppesex med perkerne, mens de selv får en kniv i ryggen for at se forkert på en perkerkvinde?
Har denne lede gimpe ikke en bror eller mandlig ven, der bliver straffet så ekstremt hårdere, dersom han prøver at fraternisere med fjendens kvinder? Hvilken hån mod de mandlige venner er det ikke at forlange risikofri gruppesex med perkere i perkerland, mens norske mænd ikke tør sex med en perkerkvinde i Norge?
Skulle norske mænd, for hvem perkersex er tabu virkelig komme hende til hjælp, når hun vælger perkere fremfor normænd?
Jeg sagde det kort, og det er ikke anderledes: Hun ligner en magtgal forræderfisse, der får lige præcis hvad hun har fortjent. Det er på tide at vi mænd begynder at tage lidt vare på os selv – og altså lade vore ganske illoyale kvinder komme i anden række.
Kommentar by Kim Poulsen — 4. august 2012 @ 01:50
Nej, Johansen. Jeg har ikke mødt de forkerte. Jeg har bare trecifret IQ og retfærdighedssans. Jeg ved da ikke om det var dit eller dat. Jeg dømmer på det vi ved nu. Det var dig der tog kvindens påstand om voldtægt for gode varer, hvorfor jeg så hævdede det modsatte der efter mit gæt er tættere på sandheden.
Kommentar by Kim Poulsen — 4. august 2012 @ 01:53
Kim Poulsen
Du har fat i noget ganske centralt. For efter snart 50 års islaminficering (selv om de i dette tilfælde er kristne assyrere) af Vesten må alle vestlige hunkønsvæsener i alle aldre jo efterhånden have fattet, at fraternisering med de eksotiske hudfarver, ikke er helt uden visse former for risiko, for noget interkulturel intéraktion..
Kommentar by anonym — 4. august 2012 @ 06:38
Kim Poulsen, jeg er jo bestemt ikke uenig med dig i det, du skriver om vestlige mænds adgang eller mangel på samme til visse udenlandske kvinder. Den er inden for den muslimske kulturkreds nærmest ikke eksisterende, medmindre den danske mand konverteret til islam som eksempelvis Rushy Rachids mand, eller som forfatteren Jonas Bengtson gjorde, da han blev gift med en muslimsk kvinde. For vestlige kvinder som mig er den islamiske machokultur frygtindgydende, fordi kvinder er totalt i støvet under islams jernhæl. Jeg begriber ikke de vestlige kvinder som hengiver til mænd fra sådan en kvindehadsk kultur. De ved åbenlyst ikke, hvad de har med at gøre.
Kommentar by Johansen — 4. august 2012 @ 10:37
Tak for imødekommenheden, Johansen. Jeg husker ikke længere kvindens navn, men skal vi ikke bare fremover kalde hendes type Frk. Radikal..
Kommentar by Kim Poulsen — 4. august 2012 @ 11:38