21. august 2012
EID er ‘muslimernes juleaften’, og her holdes de islamiske traditioner i hævd. Fra TV2 Nyhederne – Mand skudt og stukket ned i Odense.
“Under en Eid-fest i Center Øst i Vollsmose… Det var uenighed under en fest i Vollsmose, der resulterede i, at en person blev skudt i det ene ben og stukket med en kniv i det andet. Da politiet kom til stedet blev to patruljevogne smadret med køller og andre slagvåben. Da begge grupper flygtede fra stedet i biler, blev en 24-årig udenforstående mand påkørt. Senere opstod tumult med 60-70 deltagere foran skadestuen på Odense Sygehus, hvor både skudofret og den 24-årige trafikoffer var til behandling. Her blev både en politibil og en ambulance smadret.“
Mere.
“Da politi og ambulance ankom, kastede folk sten efter dem. En politibil og en ambulance fik smadret forruden. Da offeret ankom til OUH troppede 60-70 mænd med slagvåben op i skadestuens modtagelse for at få fat i ham. De hærgede modtagelseslokalet, så personalet måtte gemme sig.” (Fyens.dk, 21. august 2012)
“De væltede ind med køller på skadestuen og begyndte at smadre vaser, lamper, andet inventar og rev billeder ned fra væggene. Personalet på skadestuen måtte springe for livet, og flere politibetjente måtte trække deres tjenestevåben for at tvinge gruppen ud fra skadestuens område, siger Erik Halkjær til ekstrabladet.dk.” (Ekstra Bladet, 21. august 2012)
The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/39782/trackback
91 kommentarer »
RSS feed til kommentarer til dette indlæg.
Skriv en kommentar
Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>









Gad vide hvem der kommer til at betale for det?
Er det virkelig ved at udvikle sig iden retning, at hvis et optøjer foregår i flok, så er man ansvarsfri!
Der er flere løsninger på det her problem! Nultolerence, hver enkelt skal holdes ansvarlig, så man må håbe der er et overvågningskamera på skadestuen!
Men den vigtigste del af løsningen er repatriering!!
Hvorlænge vil vi danskere finde os i at uskyldige køres ned, at politi og redningsfolk forulempes, at skatteydernes dyrt indkøbte køretøjer og hospitaltbygninger smadres og at gangstere drøner rundt i vores byer!
Politikere vågn op, ellers bliver i vækket på en særdeles ubehagelig måde!
Kommentar by Robert R — 21. august 2012 @ 07:33
Gad vide hvem personalet i skadestuen stemmer paa? Og har stemt paa gennem aarene? Formentlig ikke DF i stoerre omfang end resten af befolkningen.
Danskerne har selv accepteret hvert eneste skridt der har foert til denne tingenes tilstand. De har undladt at stemme paa partier der ville begraense indvandring fra muslimske lande. De har haft 20 aar til at se og forstaa, og derefter stemme derefter.
Jeg gider simpelthen ikke vaere vred over det mere, heller ikke at have ondt af de oprindelige danskere: De har selv bedt om hver eneste kulturberigelse de faar.
Til DF’erne: Flygt mens tid er.
Kommentar by Anne Marie Buch — 21. august 2012 @ 08:01
“Jeg gider simpelthen ikke vaere vred over det mere, heller ikke at have ondt af de oprindelige danskere: De har selv bedt om hver eneste kulturberigelse de faar.”
Fuldstændig korrekt. Næste gang stemmer overlægen på De Radikale. Mennesket er født idiot. De får hvad de fortjener.
Kommentar by Machiavelli — 21. august 2012 @ 08:10
Ja, gad vide?
Kan dette nå ind til politikerne på Christiansborg? Kan dette trænge igennem deres “røde hjerne celler”. De har bare travlt med deres sommermøder og hvordan de mest kan chikanere den anden fløj!
Hvornår er nok, nok?
At møde 70 op på skadestuen for og slå offeret ihjel. At smadre en ambulance og politivogn. At smadre en skadestue. At jagte hinanden rundt i Odense. At påkøre uskyldige.
Kære venstrefløj og I andre. HVORNÅR ER NOK, NOK?
Kommentar by Anonym — 21. august 2012 @ 08:15
Og det bliver meget værre i fremtiden!
Må jeg iøvrigt minde om at HTS under den seneste valgkamp gav Løkke skylden for udlændingeproblemerne med ordene; “Det er sket på din vagt”.
Hvem har så skylden nu?
Kommentar by Sigwar — 21. august 2012 @ 08:22
Woooouw – kulturberigelse…….
Kommentar by Cicero — 21. august 2012 @ 08:23
Er der en ansvarlig magthavende politiker til stede i dette land?!…
Kommentar by Jacob Andersen — 21. august 2012 @ 08:24
Iøvrigt fine kommentarer af Mehmet Necef i dagens skrevne berlinger på side 10. Intet odiøst i hans udtaleleser – de er bare så spot on, som de næsten kan blive.
Det er nok “tilfældigt” at han normalt aldrig får stukket en mikrofon i snotten med fuld taletid uden afbrydelser………
Kommentar by Cicero — 21. august 2012 @ 08:27
Er dette noget og tage op på sommer mødet?
Dagens tilbud – Danmark. Billigt til salg.
Kommentar by mig — 21. august 2012 @ 08:45
Muslimerne styrer reelt Danmark.
Der er ingen der tør sige nu er det nok og smide perkerne hjem. Selv om de er trængt ind i Danmark.
På samme måde som tyskerne under besættelsen. De er ikke inviterede de er indvandret selv og politikerne lader dem bare bliver her.
Da danskerne aldrig er blevet spurgt ved et valg, om de ville har et multikultisystem eller det danske velfærds system betragter jeg dem allesammen som illegale besættelses tropper.
Efter denne fejring af “juleaften” skulle man tro at statsministeren og justitsministeren stod frem og viste handle kraft fik anholdt, som mange som muligt og sendt dem hjem.
Men de bøjer sig igen for muslimerne, som griner ad os og håner os for vores tolelerance.(svaghed).
Kommentar by XXXXX — 21. august 2012 @ 08:49
Muslimerne og ødelæggerne på christiansborg styrer Danmark.
Nu er det ikke mere svært at spå om fremtiden.Det er derfor ingen fremtidsforskere ALDRIG skriver om dette her.
Muhammedanerne er jo så fucking følsomme.
Kommentar by Pk — 21. august 2012 @ 09:04
Hvordan kan 60-70 gøre noget så alvorligt som at smadre en skadestue, ambulancer og politibiler, når alle problemer jo bare udspringer af en lille hård kerne?? Man må formode, at den indlagte jo også har et “bagland”, måske lige så stort…..
Kommentar by Serberen — 21. august 2012 @ 09:11
Hvor latterligt at nyhederne ikke kan bruge udtrykkene indvandrer, udlændinge. Det er bare unge grupperinger.
Ja, hvorfor er der intet, der trænger igennem til politikerne på christiansborg? De har mere travlt med deres sommermøder og hvordan de kan chikanere hinanden mest muligt.
Og igennem til rød bloks stemmekvæg? Vågn dog op!
Hvornår er nok, nok?
Kommentar by xenofob — 21. august 2012 @ 09:12
Det kan ikke være rigtigt at landets ‘ordensmagt’ ser passivt til mens hoben gør som den lyster.
Mangler politiet virkelig mod og vilje til at beskytte skatteyderen, samt statens ejendom – eller er det 18 maj kastrationen fra 93 som stadig sidder i betjentene?
Uanset om det er en flok køllebevæbnede voldspsykopater fra ghettoen, eller anarkistiske brostenskastende, beskyttere af ‘humanismen’, skal der slås hårdt ned på det.
Hver gang de slipper godt fra at smadre en bydel eller et hospital, tolker de det som en sejr.
Havde en tilsvarende situation udspillet sig i USA, var der sansynligvis blevet skudt mod hoben. Ikke nødvendigvis den bedste/rigtige løsning, men trods alt en hel del bedre end impotent passivitet.
Det ville ihvertfald være svært, både for pressen og vælgeren, fortsat at negligere problemerne, hvis politiet tog en hård konfrontation hver gang folk gik amok.
Kommentar by Lundahl — 21. august 2012 @ 09:18
Det er altsammen de uansvarlige politikeres skyld.
Sørg for, at de ikke længere bliver politikere og red land og folk.
falkeøje
Kommentar by falkeøje — 21. august 2012 @ 09:22
“Jeg gider simpelthen ikke vaere vred over det mere, heller ikke at have ondt af de oprindelige danskere: De har selv bedt om hver eneste kulturberigelse de faar.”
Fuldstændig enig, Anne…
Kommentar by Lightmann — 21. august 2012 @ 09:35
“Jeg gider simpelthen ikke vaere vred over det mere, heller ikke at have ondt af de oprindelige danskere: De har selv bedt om hver eneste kulturberigelse de faar.”
Fuldstændig enig. Og da flertallet af Danskere bliver ved med at stemme på partier, som ønsker mere af denne type indvandring, så må Danskerne jo indstille sig på denne ødeløggelse af vort engang så fredelige samfund.
Kommentar by JensH — 21. august 2012 @ 09:40
Som forventelig har mange medier en pyntet version af historien, men jeg er dog meget skuffet over, at Jyllandsposten ikke kaster den nøgne sandhed i hovedet på læserne. Læs Jyllandspostens version og sammenlign. http://jyllands-posten.dk/indland/article4814105.ece
Jyllandspostens version ligner til en forveksling, det man kunne forvente svenske aviser om tilsvarende sager, forhåbentlig har vi ikke fået svenske tilstande hos Jyllandsposten, jeg vælger at se det som en svipser.
Kommentar by Otto Kjærgaard — 21. august 2012 @ 09:40
Som forventelig har mange medier en pyntet version af historien, men jeg er dog meget skuffet over, at Jyllandsposten ikke kaster den nøgne sandhed i hovedet på læserne. Læs Jyllandspostens version og sammenlign. http://jyllands-posten.dk/indland/article4814105.ece
Jyllandspostens version ligner til en forveksling, det man kunne forvente svenske aviser om tilsvarende sager, forhåbentlig har vi ikke fået svenske tilstande hos Jyllandsposten, jeg vælger at se det som en svipser.
Kommentar by Otto Kjærgaard — 21. august 2012 @ 09:40
Fra JP: “Mændene udviste en meget truende adfærd, men der er egentlig ikke smadret så meget på afdelingen,” siger Lene Wichmann til TV2 News.
“Ikke smadret så meget”. Man er vel rummelig.
Kommentar by Islambert — 21. august 2012 @ 09:56
Jeg havde vist ikke uret, da jeg fandt på at kalde muslimer for skadedyr. Det er nemlig præcis det de er! Men ikke mange vil erkende det. Forbryderorganisationen muhammedanismen må og skal fjernes fra Danmark.
Kommentar by Nielsen — 21. august 2012 @ 10:07
Imens fejrer danske politikere ramadan på Christiansborg.
Kommentar by Liva — 21. august 2012 @ 10:08
Jeg forstår ikke at politiet ikke fanger en eneste, jeg fatter ikke at sygehuset er ude og glatte ud, jeg fatter ikke at tv2knuzzzzzzzz først forsøger at snakke om rockere, jeg fatter ikke Fyens Stiftstidne har 2-4 historier med vidner der siger det var rockere der stårbag, selvom politiet har sagt det var “unge”.
Men jeg forstår godt hvorfor vi har problemerne, vi har lagt os fladt ned, for politiet anholder ingen, de overfaldende siger nærmest undskyld og aviserne lyver om sandheden. Det kunne have været stort at se integrationsministeren med lyn i øjnene på tv2knuzzzzzzzzzzzzzzz i morges hvor hun/han (har vi overhovedet en?) forklarede at nu blev der strammet op, eller statsministeren der med kampfanen i håånden krævede at nu tog politiet fat, men lad os gætte på disse to ministre slår mave oven på en skøn ramadan middag og da godt forstår de unge, for tryk avler modtryk og bla bla bla.
Men det er spændende at Søren Pind allerede er på banen, så skal lille Lars bare droppe de våde drømme om et samarbejde med de radikale, så kan der blive rettet lidt op efter valget i efteråret
Kommentar by broholm (ordblind) — 21. august 2012 @ 10:15
Oversygeplejersken siger dog samtidig, at der var “70-80 personer med køller”. Så politiets vurdering er måske ligefrem til den lave side. http://www.b.dk/nationalt/oversygeplejerske-der-kom-70-80-personer-med-koeller
Når man kan samle i omegnen af 70 personer til at øve vold, hærge sygehuse og smadre politibiler og ambulancer, så burde enhver kunne se, at dette er en del af en bestemt kultur. Vi kan nok finde folk fra alle samfundslag som opfører sig uacceptabelt eller voldeligt, men de færreste kan med et fingerknips fremtrylle 70 personer, som er helt med på volden. Hvis jeg ringede rundt til 70 personer i min omgangskreds og spurgte om ikke de var med på noget lignende, så ville samtlige personer afvise det blankt og formentlig også ringe til politiet. Men her har man altså kunnet samle 70 personer med den samme forskruede indstilling til verden. Ikke EN person i den kreds har bremset det.
I de kommende dage får vi svar på et interessant spørgsmål: Hvor mange af de 70 forbrydere bliver pågrebet og sigtet for deres forbrydelser? Mit gæt er mellem 0 og 5. Jeg tror mest på 0.
Kommentar by Vest — 21. august 2012 @ 10:17
Jer tror vi lige så godt kan tage den krig nu, Senere er forsent.
Der er jo ikke så meget at snakke om, der skal jo handling til, for de folkevalgte fortrækker ikke en mine endsige hæver øjnbrynene.
Jeg håber det bliver den sidste ramadanmiddag på borgen, for man kan jo ikke glemme de 200 medløbende gæster.
Min første tanke, da jeg læste Jydepotten: Hoben kommer fra Mosen, og der er ikke langt fra Mosen til Universitets Hospitalet, som ligger på Niels Bohr’s Allé.
Kommentar by carsten Nielsen — 21. august 2012 @ 10:23
Sakset fra Dansk Folkepari.
Dansk Folkepartis integrationsordfører Martin Henriksen reagerer med lige dele vantro og vrede over, at 70 unge muslimske mænd i nat ”fejrede” afslutningen på ramadanen ved at storme en skadestue i Odense og udsætte personalet og de tililende politifolk for stor fare i forsøget på at fortsætte bandekrigen på Odense Universitets Hospital. Dansk Folkeparti vil nu have svar fra justitsminister Morten Bødskov på, om der er nok politi i Odense og andre storbyer til at håndtere den slags uroligheder, da det ikke burde være muligt for bander at smadre en skadestue. Endvidere vil DF foreslå, at det giver to års ubetinget fængsel at medvirke til at angribe et sygehus og dets personale, der bør kunne redde liv i fred for vandalers hærgen.
- Det er ganske enkelt ufatteligt, at unge muslimske bøller har den frækhed og udviser en så ekstrem ligegyldighed overfor de ansatte i det danske sundhedsvæsen, at de tillader sig at angribe en skadestue, hvor læger og sygeplejersker forsøger at redde livet på tilskadekomne.
Kommentar by Centerpoint — 21. august 2012 @ 10:28
For få dage siden
”I forbindelse med standsning blev patrulje og det standsede køretøjet genstand for stenkast fra ca. 20-30 personer, som trak fra Bøgetorvet ned mod stedet under tilråb om at politiet skulle forsvinde ud af Vollsmose.” (Vollsmose 2012)
h t t p://www.politi.dk/Fyn/da/lokalnyt/Doegnrapporter/doegnrapport-17082012-19082012.htm
Kommentar by Liva — 21. august 2012 @ 10:29
Glædelig Eid allesammen!
Kommentar by Vagn Henning — 21. august 2012 @ 10:29
Nu snakker de om vagter på skadestuerne.
Er der ikke i forvejen opsat metaldetektorer elller er det kun i københavn?
Hvad og hvis, der nu har siddet en forælder med sit lille barn og ventet på lægen inde på skadestuen i venterummet. Hvor ville I flygte hen når der står 70 med køller og garanteret andre våben.
Ethvert rum og gardin er blevet flået op for og finde “offeret”. Han skulle simpelthen likvideres.
Jamen, er det en scene fra en amerikansk gangsterfilm?
NEJ, det er sgu Danmark idag.
FØJ FOR SATAN! Politikere.
Kommentar by xenofob — 21. august 2012 @ 10:31
For få dage siden
”Sigtede indfandt sig sammen med 8 – 10 andre personer ved Vollsmose Nærstation, hvor han med en voldsomt truende og opfarende adfærd råbte, at han var utilfreds med, at en patrulje tidligere på dagen havde været på hans adresse.” (Vollsmose 2012)
h t t p://www.politi.dk/Fyn/da/lokalnyt/Doegnrapporter/doegnrapport-17082012-19082012.htm
Kommentar by Liva — 21. august 2012 @ 10:32
Her er det, der virkelig skete: Rockere angreb fredelige muslimske familier, der fejrede Eid. Til alt held dukkede 60 – 70 retsskafne muslimske mænd op og tog affære. De forsøgte at sikre sig, at de skyldige blev draget til ansvar og fulgte således de flygtende helt ind på skadestuen.
Se selv! Det hele står her: http://www.fyens.dk/article/2139862:Odense–Oejnevidne-til-Eid-fest–Rockere-skoed-efter-boern
- – -
Kommentar by Anonym — 21. august 2012 @ 10:35
Det var hér en rigtig leder ville sige: “De vil blive fanget og de vil blive smidt ud! Man kan ikke opfører sig på den måde i Danmark!” Det er simpelthen helt groteske og absurde tilstande vi efterhånden er blevet vant til at leve med. 70 mennesker smadrer fire politibiler, en ambulance og en skadestue og går herefter på jagt efter en mand de lige har skudt! I Danmark! Man tror sgu det er løgn! Nu må det sgu snart være nok!
Kommentar by Peter Andersen — 21. august 2012 @ 10:38
Ingen danskere såret….
…..ved Fredens Religions Eidsfest, marodørerne nøjedes med at ødelægge 4 politibiler 1 ambulance, samt fare hærgende og ødelæggende gennem OUH’s skadestue, hvor personale måtte flygte for at undgå kølleslagene, derefter drog flokken på 60 – 70 ”unge mennesker” igennem Odense for at finde nogle de kunne ”lege” med, politiet mener at have identificeret et par stykker ved navn ”Ali” og ”Mohammed”, der nu kan forvente, hvis politiet kan finde dem, en løftet pegefinger.
Der blev ellers ikke foretaget nogen anholdelser af disse ”Unge Mennesker.”
“Kun en tåbe frygter ikke Muhamedanerne”
Kommentar by Cantor — 21. august 2012 @ 10:45
Direktøren for OUH, Jane Kraglund, siger, at man aldrig har oplevet noget lign. og hun ikke har hørt om den opførsel før i DK.
Er der nogen der gider oplyse direktøren om de utallige episoder fra Sverige. Senest fra sygehuset i Göteborg, hvor en 9-årig fægtede med en pistol. Måske OUH skulle overveje en studietur til Malmø, Göteborg eller Stockholm og lære hvordan man tackler momentant sindsyge horder af hærgende vilde indvandrere?
Kommentar by Frank P — 21. august 2012 @ 10:47
Det må være dejligt og have 70 venner, der gider og besøge een på sygehuset. Og så endda uden for besøgstiden.
Og de har hørt at offeret bløder kraftigt. Så de er nok kommet i flok for og se om de kunne give blod, hvis de nu machede blodtype.
Og de har endda taget køller med for og op montre offeret. Nok en af deres lands rituale danse til bøn for offeret med klap af kølle mod kølle.
Og de har endda fået ambulance folk og politi folk til og blive til festen ved og skære deres dæk op og ødelægge frontrude, så de ikke kunne køre derfra.
Og de fjerner billeder fra vægge og dekoration først, så det ikke går i stykker inden festen.
Jo, her er der sandelig tale om etnisk kulturberigelse, vi danskere kunne tage ved lære af gæstfrihed.
Kommentar by xenofob — 21. august 2012 @ 10:49
#14 Otto Kjærgaard
J-P er blevet en tro kopi af Politiken.
Lige så vattet, lige så intetsigende, lige så politisk korrekt.
J-P er sverigeficeret, som stort set al MSM i Danmark, pga. røde røvhuls journalister og en vatnisse redaktion.
Kommentar by Neuhammer — 21. august 2012 @ 10:50
Det er først og fremmest politikerne danskerne skal straffe ved ikke at gøre dem til politikere mere.
Derefter er de muslimske lømler ren rutine, dem skal vi nok ordne.
Politikerne er uduelige – folket er sundt i sin tankegang.
falkeøje
Kommentar by falkeøje — 21. august 2012 @ 10:53
Anna “Gør plads til sharia NU” Me-me Allerslev ønsker stormoskeer plantet over hele Danmark. Danmarks anseelse afhænger heraf og vi kan ikke tiltrække ph.d’er i atomfysik ellers. Det bliver bare så berigende og så spændende. Ikke nok med at “kbh. skal være islams fyrtårn i Norden”, nej nu må vi sq stramme op alle vi kornfede, blege, klamme kældermennesker.
Kommentar by Frank P — 21. august 2012 @ 10:54
Kan man da for fanden ikke se, at krigen er erklæret fra muslimsk side! De er nu så mange og så frække og dominerende og deres bagland (forældre, organisationer osv)gør ikke noget for at ændre det endsige hjælpe til med at stoppe galskaben – snarere tværtimod! Man billiger det ved at tie og tale med flere tunger – alt imedens de griner og foragter os!!
Man (politikere, politi og retsvæsen m.fl.) må nu se at få gjort noget virkeligt radikalt ved galskaben!
Ellers må vi selv tage affære. Der er nok at se til, startende med at få stoppet indflydelsen af de danske medløbere og forrædere – overalt i samfundet!!
De tror sgu det stadig er gratis at holde med islam og muslimerne og lang hen ad vejen blåstemple deres indtrængen, frygtelige opførsel og vold og terror, snyd og bedrag i DK, samtidigt med at de på alle planer sviner folk til med en anden mening m.m.m. Det er simpelt hen ulideligt at opleve og meget svært at håndtere fornuftigt og rationelt.
Nu må det være nok! Det kan ikke passe at vi skal have politi – og militærlignende tilstande i DK ved hopitaler og andre offentlige steder!
Vil muslimerne og deres danske medløbere ikke forstå det må vi selv starte et opgør – helst et demokratisk af slagsen, men det sker nok ikke – og det er vel snart også for sent!
For mig er det efterhånden svært at færdes i det offentlige rum, vel vidende at jeg er omgivet af svagpissere, duknakker, naive og ofte uvidende dumme unge mennesker, luskebukse, frygtsomme mennesker, jubelidioter, egoister, medløbere, forrædere, charlataner, løgnere, tyve og snydere, allehånde fjender og alle islams “soldater” på hvert et “gadehjørne” i samfundet. Jeg stoler ikke på nogen mere – sammehængskraften er borte – det er ikke mit land mere – jeg kan slet ikke genkende det mere – Man kan næsten ikke undgå at blive hadefuld mod dem som har ladet det ske – mange har gjort det bevidst for at opnå egen eller gruppens fordele eller med skjulte dagsordener (f.eks. EL´s såkaldte “politik”). Nej det hele er til at lukke op og skide i! Vi står i lort til halsen!
Så hvad er alternativet – en modstandsbevægelse? terror? borgerkrig? Hvor ender det dog – som under II Verdenskrig med stikker- og clearingsmord, bombeterror, skyderier… ragnarok i DK??
Danmark islamfri og muslimerne ud af landet – sammen med medløberne NU!
Jeg vil skide på konventioner, statsborgerskaber oprettet på løgn og snyd, religionsfrihed, forloren humanisme osv. nu må det sgu være nok – det her går galt hvis vi ikke selv tager affære – Politikerne, Politiet, PET, FET osv. er ikke vores venner mere, dem kan man ikke stole på – de er fjender af folket i disse tider.
Kommentar by Black Watch - Nemo Me Impune Lacessit — 21. august 2012 @ 10:59
[...] fik deres foreløbige klimaks i Danmark i nat [Ekstrabladet - debat på Uriasposten] Og 60-70 mænd bevæbnede med diverse slagvåben forsøgte natten til tirsdag at få fat på det [...]
Pingback by POLEMIKEN » blog-arkiv » Boys will be boys — 21. august 2012 @ 11:06
Politimesteren i Odense må være totalt uegnet til den post, han bestrider, når der kan ødelægges så meget og så mange mennesker generes, uden at der er foretaget så meget som én eneste anholdelse!!!
Bedre oplæg til selvtægt har ikke været set længe!!!
falkeøje
Kommentar by falkeøje — 21. august 2012 @ 11:13
Det gør mig ondt at patienter ikke kunne få behandling på OUH grundet religiøses hærgen
“Nye patienter blev omdirigeret til Kolding og Svendborg, mens de omkring 20 ansatte, der var på vagt, forsøgte at beskytte patienterne på skadestuen mod gruppen af hærgende mænd.” (Odense Universitetshospital 2012)
h t t p://jyllands-posten.dk/indland/article4814105.ece
Kommentar by Liva — 21. august 2012 @ 11:15
DK har nu sit eget Malmø, i Odense… Det får man når man ikke sætter hårdt mod hårdt, så udvikler det sig. Det kender man alt til i Sverige, hvor politiet er bundet på alle mulige måder af politikerne og ikke kan sætte ordentligt ind: Malmø har haft 13 drab i 2012 selvm politiet er massivt til stede. Næste gang er de 100 mand på OUH, for de har jo alle i baghovedet, at der intet sker.
Der burde falde uendeligt hårde straffe til de 60-70 der indfandt sig på OUH. Men ser nu, at politiet har fat i en paragraf, der kun kan give op til 3 måneders fængsel og praksis er kun at give bøder. Det er fandeme for slapt.
Alle prøver bare glatte ud.. .Fyens’ Camilla Qvistgaard Dyssel føler sig kaldet til at glatte ud: “Øjenvidne til Eid-fest: Rockere skød efter børn.”
Når en biograf gør folk opmærksomme på, at det kan gå vildt for sig under Eid, så flipper Manu Sareen og Anna “Gør plads til sharia” Me-Me Allerslev ud og snakker om racisme.
Kommentar by Frank P — 21. august 2012 @ 11:16
31
Politiet kan ikke klare ærterne selv, men plejer at skulle have hjælp af imamer. Det sås senest, da imamer skulle klare ærterne på religiøs korrekt vis, da der var problemer med ballade i en biograf i København. Politiet lader til i flere tilfælde at have givet op og overladt problemer til imamer. Helt halal. Samtidig fejrer danske politikere ramadan på Christiansborg. Helt halal..
Kommentar by Liva — 21. august 2012 @ 11:21
Er det hele ikke bare et spørgsmål om at Odense Kommune griber om nældens rod, og får opsat nogle flere Dialog-bænke???
Kommentar by JensH — 21. august 2012 @ 11:39
OPFORDRING TIL HELLE THORNING SCHMIDT:
GÅ AF – DETTE ER SKET PÅ DIN VAGT!
Kommentar by Sigwar — 21. august 2012 @ 11:59
Jamen, det er jo bare drengestreger!
Forøvrigt, hvor er de 60-80 sikkert sækkeklædte kællinger, søstre, mødre, tanter, bedstemødre henne i denne volds overfalds sag ?
Har de ikke noget at skulle have sagt ?, især de flittige muhammed slavetøser der er så dygtige i skolen, er de ikke dygtige nok til at indse, at deres fædre, onkler, brødre, fætter har fået en forkert uacceptabel muhammed opdragelse, hvis disse sække “frigjorte” muhammed slavetøser ikke kan styre deres mandslinge, brødre, onkler, fætter, tvangs ægtefælle, hvorfor forlader de så ikke denne totalitære kvindeundertrykkende ideologi islam ?
Hvis disse muhammed slavekoner ikke kan få sat en stopper for deres mandslinges volds udfoldelser eller aktivt “kvinde” opdækker dem, når de er ude blandt civiliserede mennesker, så burde de tænke meget over deres tilhørsforhold til volds religionen islam.
Hvis ikke der kommer en reaktion fra disse muhammed slavekoner, så må de anses som værende dybt mentalt retarderet handicappet og bør fjernes fra deres hjem og indlagt på en lukket institution.
Ja, jeg vil ligefrem gå så vidt til at mene, at de burde stå derhjemme i deres hjemmefængsler og modtage deres ulydige voldsudøvende mandslinge med kagerullen i hånden og………..nej, jeg vil ikke opfordre til drengestreger!!
Jeg undre mig ikke over hvorfor Odense politi ikke har indkaldt mere personale, når den aldrig svigtende voldsudøvelse perlerække af ramlerdan tradition hærgen igen indfinder sig, fordi så vil de sædvanlige virkeligheds fornægter Zinke geStampoerne straks skrige racisme og anmelde politiet til politiet.Så af politiske korrekte grunde tør politiet ikke være på forkant med den forudsigelige situation.
Bare se hvordan den uduelige kirkeminister Mandslingen mANUS Sæær reager ulogisk på et opslag i en biograf, der bare oplyser om de mangeårige erfaringer med utilpassede muhammedaner, så er oplysningen racistisk, men muhammedanernes overfald på og chikane af vantro er ikke et racistisk problem, næ nej, den virkeligheds rigtige oplysning er forkert, men muhammedanernes hærgen det overses bevidst, af den ukristelige dumme kirkeminister mANUS Sæær i hoved!
Alle fornuftige kvinder burde samle sig og få smidt islam ud på møddingen, langt væk fra normalt begavet civilisation.
Kommentar by li (islamonausea lidende) — 21. august 2012 @ 12:14
Machiavelli: “Mennesket er født idiot. De får hvad de fortjener.”
Jeg er ikke helt enig. Det er pressens dækning og propaganda, der delvist er skyld i det, og det faktum at den politiske korrektheds spændetrøje er blevet trukket ned over folks hoveder i en ufattelig grad. Diskuterer man disse emner med almindelige folk man møder på gaden, i butikker, osv. så siger mange smid dem ud, og deres pukkelryggede familie med. Men selv erklærede antiislamister pakker det hele ind i pc vendinger når de bliver spurgt om deres mening i offentligheden.
Sproget er nøglen! Først tvinger man folk i defensiven, ved at anklage dem for at være racist, hvad de jo desværre oftest ikke er. Dermed er stilen lagt.
Vi har brug for langt flere åbne politisk ukorrekte udmeldinger. Bliver man beskyldt for at være racist, så er den del af diskussionen overstået hvis man siger ja, jeg er racist. Bom. Der vil være mange andre der lige pludseligt også tænker, ja, det er s’gu ok at være racist, hvis det nu for alt i verden skal hedde sådan – gem de fine fornemmelser og nuancer til en anden gang.
Der er især brug for at mediepersonligheder begynder at sige tingene mere lige ud, og trækker grænserne skarpere op, i stedet for at forsøge at leve op til de kulturradikt blåstemplede måder at udtrykke sig på. Og det gælder på alle områder; også alt det pis med homoseksuelle ægteskaber, kirkebryllupper og adoptioner. Også her skal der tales et uforblommet og derfor for den brede menighed forståeligt sprog.
Ordene “deportere”, “hjemsende”, indvandringsstop”, “ikke flere asylsøgere”, skal indgå i enhver diskussion, man skal selv vælge hvilen del af debatten skal have tyngdepunktet, is stedet for at ævle med om “integration”.
Det er ikke nogen skade til, hvis man udtrykker sig lidt mere krast, end man egentlig ville gøre hvis man havde tid til at skrive en længere afhandling om emnet. Vær offensiv, og overrask ved ikke at lade sig imponere af selv de værste beskyldninger. Bliver man kaldet “fascist”, så hav en historie klar hvor der er lidt mere positivt lys på Franco, og sig f.eks. som jeg gør: I forhold til den moderne globale multikultifascisme var Francos regime langt at foretrække.
Eller, “jeg er nødt til at være racist, og anerkende betydningen af etnicitet, så længe de fleste andre grupper end netop hvide faktisk er racister selv, og baserer mange af deres overvejelser og handlinger på etnisk tænkning – det er rent selvforsvar”.
Tilbage til Machiavelli: Mennesket er ikke født idiot, og får ikke hvad det fortjener. De får det som de er banket på plads til at få.
De er blevet belemret fra vugge til grav med hvidt selvhad. De er ofre for massiv manipulation fra historieskrivning til de moderne medier hvor fik de serveret løgn og latin som grundlæggende sandheder, og fik mistænkeliggjort deres naturlige instinkter, i forhold til fremmede, i forhold til homoseksualitet, og ikke mindst i forhold til deres egne børn.
Løgnene om fremskridtet, og den store rigdom, mens sandheden er at vi bliver fattigere og fattigere på livsindhold, livslyst, livskvalitet og almindelig glæde, til fordel for en masse tomme materielle goder og gold underholdning. Løgnene om fordelen ved statsautoriseret pasning og afrettelse af børnene fra de er helt små, nedgradering af moderrollen, og saliggørelsen af erhvervsarbejde, som ikke længere er noget man gør for at overleve, men som noget som skal forestille at være ens livsindhold, og det stort set eneste som legitimt kan give folk en følelse af “selvværd”.
“Der skal skabes arbejdspladser”.
Nej der skal skabes muligheder så folk kan leve og overleve, og “arbejdspladser” kan være en vigtig del af denne bestræbelse, men er ikke et mål i sig selv. Det er ikke menneskets mål at arbejde og blind forøge den materielle “velstand”, og deltage i et påtvunget rotteræs. Mennesket overlevelse som art, som gruppe og som individ er målet, “arbejde” er noget man gør for at overleve, og ikke omvendt, eller fordi det er måde hvorpå man kan opnå frelse, som dele af den protestantiske religion har lagt op til.
Bagmændene har arrangeret et smart system af løbehjul, hvor folk er indlagt til at holde dem kørende som rotter i et laboratorieforsøg. Hvor deres muligheder for at tænke selv bliver begrænset, fordi der konstant stilles krav til dem, og hvor man sørger for at de resten af tiden bliver bedøvet med billig underholdning der for det meste handler om sex.
Kommentar by Balder — 21. august 2012 @ 12:25
Hørte lige den politiske korrekte dhimmie anal….,øh, lorte kanal….øh, (D)DR 1, som omtalte muhammedanerne som “60-70 bøller”
Hvorfor gør de det ? alle og enhver ved og ER oplyst om, at det er muhammedaner der har smadret en skadestue og mangfoldige politibiler.
Hvornår har vi nogensinde oplevet at 60-70 etniske dansker har smadret en skadestue, aldrig.
Hvorfor ikke fortælle sandheden, når enhver i hele kongeriget Danmark ER klar over, at det er muhammedaner der har gjort det.
Hvorfor må vi ikke nærme os problemet, men ærligt erkende, at det KUN er muhammedaner der kan finde på at smadre en skadestue og hvor usselt.
Hvorfor skal den uduelige tvangs udsteder af dummebøder….øh, licens anal (D)DR 1 behandle os som idioter, som om vi ikke ved hvem de skyldige skadestue smadre er.
Misinformation i skandale klassen!
Kommentar by li (islamonausea lidende) — 21. august 2012 @ 12:33
Det danske sundhedsvæsen koster årligt ca. 100 milliarder kr.
Det er 17.920 kroner pr. dansker.
Udgifterne er fordelt således:
•Sygehusområdet: 78 procent, dvs. ca. 78 milliarder kr.
•Praktiserende læger: 15 procent, dvs. 15 milliarder kr.
•Medicintilskud: 7 procent, dvs. 7 milliarder kr.
Udgifterne er stigende:
•Udgifter til det danske sundhedsvæsen er på 12 år (2000-2012) steget med 30 milliarder kr. eller ca. 43 procent.
—-
Sikke en berigelse.
Det er ikke lang tid siden Rigshospitalet havde samme oplevelse
Kommentar by tavsen — 21. august 2012 @ 12:44
Meget enig med Balder og har selv ofte sagt lignende. Franco var, så vidt jeg ved, en rigtigt god mand for Spanien, der bl.a. holdt dem ude af anden verdenskrig.
Apropos Balders kommentar om sprogbrug, så er Søren Pinds udmelding nærmest på fjendens side, situationen taget i betragtning: http://www.polemiken.net/?p=8631
Kommentar by Kim Poulsen — 21. august 2012 @ 13:10
Ja, ja Balder jeg er ikke uenig i din udlægning. Det er kun når galden tager overhånd, at tungen slår knuder.
Men for at redde den i land, så var henvisningen også mere pyntet på dybdepsykologen Erling Jacobsens teori om, at den menneskelige hjerne er en fejlkonstruktion. Følelserne og hjernen arbejder ikke godt sammen eller noget i den retning. Det er nok det, der er problemet med Stampe- sinken.
Kommentar by Machiavelli — 21. august 2012 @ 13:27
Fyens insisterer fortsat på, at det var Rockere – ikke muslimer – der skød!
Kender nogen sandheden?
- – -
Kommentar by Morten - - - — 21. august 2012 @ 14:13
@53 Morten
Ifølge JP.dk:
“Et øjenvidne siger til fyens.dk, at “nogle rockertyper” pludselig dukkede op og begyndte at skyde vildt omkring sig, så børn og voksne flygtede til alle sider.
Det er dog ikke et billede af overfaldet, som Fyns Politi kan genkende.
“Efterforskningen viser, at det er et opgør mellem to indvandrergrupperinger,” siger Jack Liedecke til Ritzau og tilføjer, at politiet ikke i øjeblikket har et bud på motivet eller hvor mange skud der blev affyret.”
http://jyllands-posten.dk/indland/krimi/article4814331.ece
Kommentar by JensH — 21. august 2012 @ 14:15
Men Fyens fastholder deres version! Det var to rockerbander (hvordan de 60 – 70 indvandrere blev indblandet redegøres der ikke for)!
http://www.fyens.dk/article/2140593:Odense–Breaking-News–Seks-personer-anholdt-i-Vollsmose
- – -
Kommentar by Morten - - - — 21. august 2012 @ 14:19
Og det er vel at mærke en påstand, der relanceres to en halv time efter politiets formodning om, at det var indvandrerbander.
Hvem tager alvorligt fejl?
- – -
Kommentar by Morten - - - — 21. august 2012 @ 14:26
Folk der hærger vore skadestuer i flok er skadedyr, og den mildest tænkelige fair sanktion er at smide dem ud af vort nærmiljø. Søren Pind kommer ikke i nærheden af målet i sin blogpost, og det er efter min mening det allermest interessante netop nu:
Søren Pind og Venstre synes at være en del af problemet – ikke en del af løsningen.
Kommentar by Kim Poulsen — 21. august 2012 @ 14:28
Søren Pind er et flophovede- det har jeg for længst indset.
Kommentar by Machiavelli — 21. august 2012 @ 14:45
Uanset hvad statistikker(fakta) viser om vold, svindel, kvindesyn etc. så tager vi(fakta) fejl.
De som lever i en bevidsthed koncentreret omkring kognitiv dissonans, vil have samme verdensbillede uanset, ja uanset hvad!
Kommentar by Cicero — 21. august 2012 @ 14:55
Nu truer perkerne politiet til at løslade de anholdte, ellers? Gid dog de evnesvage perkere gjorde alvor af deres trussel.
Kommentar by Anonym — 21. august 2012 @ 15:37
Hvorfor kalder vi ikke “kulturberigerne” for det de er: Muslimske parasitter?
Tænk på, hvor tit de har anvendt tesen: Dræb de vantro, hvorend I træffer dem!!!
Og når vi andre har sagt noget lignende, så kommer alle medløberne og snakker om racismeparagraf og meget andet.
I deres opfattelse handler det om, hvem der siger hvad!!!
falkeøje
Kommentar by falkeøje — 21. august 2012 @ 15:38
@Morten – - – —
Uden at have nogen særlig kendskab til det, har jeg ladet mig fortælle af en kammerat der bor ved siden af et klubhus at Banditos mest består af indvandrere!?!
Kommentar by Kenny Starfighter — 21. august 2012 @ 15:50
-> Kenny Starfighter, Morten…
Indvandrere har set ‘nogle store rockere’. Politiken taler om AK81′ere, og politiet om opgør blandt arabere. Jeg synes egentligt det tyder på:
- to AK81-arabere gæster muslimsk højtid. De var iført skudsikker vest, kom angiveligt for at købe mad – men formentligt også for at vise, at de turde deltage. Alle, ja selv politiet kan have ret. Arabere der bliver aktiv i en dansk rockerklub vil formentligt have været i tvist med indvandrerbande-arabere tidligere. Dvs. handler ikke nødvendigvis strengt om narkohandel og organiseret kriminalitet.
Kommentar by Kim Møller — 21. august 2012 @ 15:57
Vi danskere har udviklet os til de rene skvatnagler.
Vi kunne i fyrrerne, vi dannede modstand så elegant og lydløst, at vi kom helt op i halvfjerdserne, før vi blev klar over, at et afdødt familiemedlem havde været aktiv likvidator under krigen.
Det er hemmeligheden, kom ud af intet, tal ikke med nogen om det, pas det normale arbejde hver dag, fint, hvis du kan arbejde helt for dig selv.
På den måde er det muligt at skabe frygt og usikkerhed i fjendens lejr, og det er en modstandsbevægelses fornemste opgave.
falkeøje
Kommentar by falkeøje — 21. august 2012 @ 16:24
Jeg føler med dig falkeøje, men jeg tror at løsningen, hvis den kommer, bliver en meget strømlinet affære, hvor vores store erfaringer med megaslagterier og affaldsforbrænding kommer i anvendelse.
Det kræver insiderviden at lave de rette nålestik der kan udløse bandekrige.
Kommentar by Træt — 21. august 2012 @ 16:38
Falkeøje har ret. Vi er som nation ikke i stand til at takle den aggressive muslimske adfærd.
Kommentar by Machiavelli — 21. august 2012 @ 17:03
På sin vis er det befriende, at helt almindelige mennesker som sygeplejersker og læger nu konfronteres med konsekvenserne af den multikultur, de har været med til at importere.
Kommentar by sharp — 21. august 2012 @ 17:04
Kim Poulsen
Søren Pind er en vatpik. Har det hele i sine blogposter og opdateringer på Facebook. Turde intet da han fik magt. Søren Pind er en del af problemet.
Kommentar by sharp — 21. august 2012 @ 17:06
Først var det to indvandrerbander imod hinanden.
Så er det rockere imod indvandrer.
Så er det rockere imod rockere.
Eller er det hævn for peberspray overfald på mcér?
Er der i det hele taget nogen der ved en en skid om det?
Kommentar by xenofob — 21. august 2012 @ 17:11
Skudofferet var i øvrigt velforberedt – han bar skudsikker vest…
Kommentar by Henrik Ræder Clausen — 21. august 2012 @ 17:23
-> Xenofob
Politiet kalder det et internt opgør i indvandrerkredse, og afviser nu at de er AK81′ere. Jeg tror godt man kan konkludere at det var arabere uanset vidneudsagn om ‘store rockere’. Måske har det været arabere tilknyttet rockerklub… men arabere er det ganske givet.
Kommentar by Kim Møller — 21. august 2012 @ 17:40
Når der henvises til “rockere”, er der ikke nødvendigvis tale om HA’ere eller Bandidos. I nogle indvandrermiljøer kaldes muslimske bandemedlemmer for ”rockere”. Om tilgangen er en anden (bevidst vildledning), når der er kamera på, skal jeg ikke kunne sige.
Kommentar by Aida — 21. august 2012 @ 18:02
Danskere.
Dan modstandsgrupper som i fyrrerne.
I skal ikke vide ,hvem I er, men hold kæft for enhver pris, hvis I ved det.
Fordel opgaverne imellem jer, vil politifolk, anklagemyndighed og dommerstand blande sig, så gør dem til mål for jeres aktivitet.
Bliver I taget, så hold kæft i 24 timer, så kan andre slippe væk.
Under krigen kom vel ansete borgere i min faders forretning og fik jævnligt kr. 500,00 til dem, der var under jorden.
Dengang var en ugeløn for en ufaglært ca. kr. 100,00.
Dengang stod vi sammen mod landets fjender.
Det skal vi gøre igen.
Likvidationer var før midlet, det kan de blive igen!!!
falkeøje
Kommentar by falkeøje — 21. august 2012 @ 18:30
Jeg lugter fremgang til DF
Kommentar by Spinner — 21. august 2012 @ 19:01
@ Aida
Hvis du følger linket til Fyens Stifttidende, vil du i kommentarerne finde muslimske vidnesbyrd, der siger, at de så “rygmærkerne”, og at “det jo ikke kunne være muslimer, der skød på muslimer” o. s. v. Alle muslimer hævder samstemmende, at det ikke var muslimer, der gjorde det.
De skaber en myte, som sandheden ikke får lov at komme i vejen for. Om tre år vil de stadig mene, at “politiet løj om, at det var muslimerne, der gjorde det” – hvis de husker episoden til den tid.
Alle muslimerne i kommentarfeltet er så “fucking trætte af os”, fordi vi beskylder dem for alt muligt, de ikke har gjort! For eksempel at skyde under deres egen højtid, Eid.
Så alvorlig er situationen i Danmark.
Det er en frygtelig, frygtelig kulturforskel, vi står over for.
- – -
Kommentar by Morten - - - — 21. august 2012 @ 19:12
Dansk Folkeparti kan INTET gøre, når alle de andre partier i tinget ikke TØR stå op imod FNs konventioner, EUs domstol osv.
MEN det er det eneste sted, hvor vi kan vise vores protest! Husk det på valgdatoen.
Kommentar by britta due andersen — 21. august 2012 @ 20:08
Kenny Starfighter — 21. august 2012 @ 15:50
“Uden at have nogen særlig kendskab til det, har jeg ladet mig fortælle af en kammerat der bor ved siden af et klubhus at Banditos mest består af indvandrere!?!”
Jeg ser også indvandrere, når jeg kører forbi deres klubhus.
En af grundene til de har indvandrere i HA og bandidos er sikkert for at skabe narko-kontakter til de lande de hører til.
Spinner — 21. august 2012 @ 19:01
“Jeg lugter fremgang til DF”
DF er en del af problemet.
Kommentar by Viking — 21. august 2012 @ 20:54
-Viking-
Derfor vil de alligevel går frem.
Kommentar by Spinner — 21. august 2012 @ 21:18
Spinner — 21. august 2012 @ 21:18
“Derfor vil de alligevel går frem.”
Det tror jeg også.
Kommentar by Viking — 21. august 2012 @ 21:25
Så er vi enige her
Kommentar by Spinner — 21. august 2012 @ 22:42
Falkeøje: Den der med. Dan modstandsgrupper som i fyrrerne.
Det er den rigtige løsning på problemet Islam og Muslimer, samt alle der støtter Islam.
Alle tænderne i kammen skal fjernes og derefter udskiftet: !!
Kommentar by carsten Nielsen — 21. august 2012 @ 22:48
Tror Uriasposten har mange besøg i aften.
Kommentar by Spinner — 21. august 2012 @ 23:31
Jeg vil gerne komme med en muslims side af det hele. Mange danskere ville nok mene, at de skal sendes tilbage til deres egne lande. Det er jo synd. Synd for deres lande. Såda nogle personer skal nemlig skride AD HELVEDES til! For at være ærlig så ville jeg, hvis jeg ikke vidste bedre, skamme mig over at være muslim. Seriøst. Jeg er selv en muslimsk flygtning, og jeg ved, at der er folk derude i verden, der ville gøre ALT for at komme til Danmark og få de muligheder, som vi har her i landet. Jeg elsker Danmark. Jeg elsker danskernes gæstfrihed. Men nok er nok. Hvor går grænsen for danskernes “gæstfrihed” over for disse “uskyldige” flygtninge? Tro mig, jeg er bekendt med denne kultur. Det eneste de forståe er en hård hånd, der fortæller dem, hvad de må og ikke må. Nok med den der “pladderhumanisme” som de borgelige ville kalde den. Danskere skal være stolte af deres land og hvad I har opnået. Jeg er selv muslim og hvis i kan give mig nogen som helst beviser for, at disse personer handler efter islams regler (vandalisme) så stopper jeg med at være muslim. Jeg ved 100% at en muslim aldrig ville gøre sådan noget. Der er desværre måske 1% der holder sig til troen. Jeg vil være ærlig og sige, at jeg forstår, hvorfor folk stemmer på DF. Hvorfor de også bliver racister….
Kommentar by En fornuftig muslim — 22. august 2012 @ 05:18
Frank P
Nogel af jourcialisterne/jourslamisterne/dhimminalisterne her i landet læser jo også Snaphanen, og måske også svenske realitetsblogs, hvis deres tilsyneladende meget ringe åndsevner, da overhovedet rækker til at læse svensk.
Men de kan lige så godt få alarmer og flugtveje på plads med det samme, for det har de jo allerede på socialkontorer og lignende.
Alle
Frydefuld og morsom læsning! Men problemet i forhold til DF, er jo det ganske ligetil, at man er uren hvis man stemmer som man mener.
Kommentar by anonym — 22. august 2012 @ 05:31
Det skete er blot et stadium på vej mod Den Store Europæiske Borgerkrig.
Spørgsmålet er kun på hvilket tidspunkt inden for de næste 10 år den kommer?
Kommentar by Sigwar — 22. august 2012 @ 08:10
“SELVFØLGELIG skal indvandrer-banditterne straffes og mange af dem efterfølgende smides ud af landet.” (2012)
h t t p://ekstrabladet.dk/nyheder/lederen/article1811672.ece
Ja, ud af Danmark med dem. Jo før, desto bedre.
Kommentar by Liva — 22. august 2012 @ 11:03
Socialdemokratiet i splid med sig selv.. (utrolig udtalelse af sidstnævnte)
“I kølvandet på skyderierne og hærværket udtalte formanden for Folketingets udvalg for udlændinge- og integrationspolitik, Trine Bramsen (S), at voldsmændene burde overveje at »rejse hjem til deres hjemland«, ligesom hun sagde, at »hvis de vil ud og slås med køller, så er der steder i verden, hvor man kan slås med køller«.
Udtalelserne har gjort både partifæller og radikale politikere vrede. Ikram Sarwar, der er Socialdemokraternes politiske ordfører i Københavns Borgerrepræsentation, kalder det for en »sølle og meget uheldig udtalelse«. Han advarer om, at politikere ikke skal komme med uoverlagte udtalelser, for i modsat fald frygter han, at folk kan blive provokeret, og at uroen vil brede sig.” (2012)
h t t p://www.b.dk/politiko/thomas-larsen-blaa-blok-varmer-op-til-udlaendingeopgoer
Kommentar by Liva — 22. august 2012 @ 12:05
Vandalisme, islam har været med til i muhammeds tid og med idag at drive vandalisme imod andres egendom, såsom kirker og templer. etc..
Kommentar by Martin — 23. august 2012 @ 00:33
Liva
Blodrøde Mor Helle, siger jo også det samme nu!
Kommentar by anonym — 23. august 2012 @ 05:13
>83 En fornuftig muslim
Du kan finde rigelige beviser i koranen. Jeg forventer du når du har forvisset dig om at skadedyrsynglen fra Vollsmose har handlet i overensstemmelse med koranen, er at finde blandt de frafaldne. Hvis ikke er du lige så lidt velkommen som andre muslimer.
Kommentar by Nielsen — 23. august 2012 @ 23:29
Ja “Martin” Det er rigtig: Se også blot på Templet i Jerusalem, det hvor denne pisse alaxa måske står. Denne står på deres tampel og har vandaliseret den siden År 628. Jøderne har kun grædemuren tilbage af tempelet.
Fjern Islam fra jordens overflade, ellers hører vandalismen ikke op.!!
Kommentar by carsten Nielsen — 25. august 2012 @ 15:50