21. august 2012

A. Mohammed truer politiet: Løslad de anholdte nu, eller der kommer ‘3-400 ophidsede unge’ i gaderne

Tidligere i dag fortalte jeg ven over telefonen, at politiet næppe sådan lige kan parkere patruljevognene i Vollsmose, og anholde de 60-70 muslimer der deltog i nattens uroligheder. Fra BT – Truer politiet: Løslad vores venner senest kl. 18 ellers…

“Ifølge BT’s udsendte hersker der en kaotisk stemning ved Bøgeparken i Vollsmose. Gemytterne er i den grad på kogepunktet, og vrede beboere samt politi er massivt tilstede. Fyns Politi er netop nu i gang med en større aktion på Bøgeparken… seks personer er anholdt. …

De forsamlede vrede beboere med indvandrerbaggrund kræver, at de seks anholdte bliver løsladt inden kl. 18:00 i dag.

– Hvis de ikke bliver løsladt i dag, så garanterer vi ikke for, hvad der sker i Vollsmose. Vi kan ikke styrer 3-400 ophidsede unge mennesker i området, siger Ahmed Mohammed som er forældre og bosat i området ved Vollsmose.

Mere.

“»Hvis de anholdte ikke løslades inden i aften, kan vi ikke garanterere for, hvad der sker i Vollsmose i aften. Husker I ikke optøjerne i Paris?«, siger en af de fremmødte til politiken.dk’s reporter på stedet. … En TV-fotograf er angiveligt blevet truet med en kniv til at forlade stedet. »I bliver stenet! Forsvind herfra«, lyder tilråbene til den fremmødte presse, der nu har trukket væk fra området.” (Politiken, 21. august 2012)

“Flere af de unge var tydeligt oprevet over pressens tilstedeværelse, og de ønskede ikke, at der blev taget billeder. En enkelt fandt et baseball-bat frem for at understrege den pointe.” (Fyens.dk, 21. august 2012)

Opdate.

“En gruppe på mellem 50 og 100 vrede unge er begyndt at kaste sten mod politiet, som netop nu patruljerer området. … Nu kaster mindre grupper med kanonslag og råber efter politiet, som aftenen igennem har nærmet sig Bøgeparken i køretøjer og skudsikre veste.” (BT, 21. august 2012)

Oploadet Kl. 15:23 af Kim Møller — Direkte link77 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/39795/trackback

77 Comments »

  1. Tja.

    Kunne egentligt være en meget gylden mulighed for at jage en skræk i livet på misæderne landet over.

    Kommentar by Mike — 21. august 2012 @ 15:31

  2. A. Mohammed skal sendes hjem……..sammen med de andre muslimer.

    Kommentar by Spinner — 21. august 2012 @ 15:35

  3. pyyyyyyhhhhhh der er nu 2 mænd der skal i retten, det er 2/70 af problemet, det er nu ikke en særlig stor succesrate for politiet der jo ville afvente i nat og så fange de kriminelle i dag

    Kommentar by broholm (ordblind) — 21. august 2012 @ 15:36

  4. Kl. 18? Så når jeg lige at købe popkorn og cola inden. Sæt igang!

    Kommentar by Kenny Starfighter — 21. august 2012 @ 15:45

  5. Mon ikke Odense politi mirakuløst løslader de 6 tilbageholdte omkring kl. 17.00, med en besked til offentligheden om, at de alligevel ikke havde noget på dem. Jeg tror ikke politi og myndigheder tør tage denne konfrontation med disse voldsparate jihadister i Voldsmose. Det ville også gå imod den røde regerings linje om ‘dialog og mangfoldighed’.

    Kommentar by JensH — 21. august 2012 @ 15:53

  6. sÆT MILITÆRET IND – VIS BEFOLKNINGEN AT NOK ER NOK – SÅ KAN DE SGU SE, AT DET HELE ER VED AT GÅ AD HELVEDE TIL… lAD PANSREDE KØRETØJER PATRULJERE I VOLDSMOSE!!

    Kommentar by Black Watch - Nemo Me Impune Lacessit — 21. august 2012 @ 15:56

  7. Black Watch læs din grundlov

    Kommentar by broholm (ordblind) — 21. august 2012 @ 16:17

  8. Det mest effektive ville nok være, at true med, at stoppe alle offentlige udbetalinger. Tag beslutningen. Kør rundt med biler med højttalervogne og meddel, at hvis der er mere ballade og det mindste optræk til forsamlinger, demonstrationer, stenkast osv så stopper pengestrømmen:
    Fra højttalervogne: HVIS DET FORTSÆTTER, BLIVER ALLE OFFENTLIGE PENGEOVERFØRSLER TIL ALLE BØGEPARKENS BEBOERE STOPPET OMGÅENDE! OG I FÅR ALDRIG PENGENE!
    :)

    Kommentar by A-mad — 21. august 2012 @ 16:26

  9. Hvis der virkeligt er 300-400 perkerne.
    Tør politiet ikke rykke ind (så skal de have de brune bukser på).

    Men jeg kender perkerne. De lyver lige så meget som de røde.

    Hvis de sorte får den mindste modstand flygter de feje kujoner.

    Kommentar by XXXXX — 21. august 2012 @ 16:46

  10. av, hvor er det god underholdning

    DR-journalist Heidi Callesen skulle tirsdag lave et interview i Vollsmose i Odense, men måtte sammen med sin fotograf-kollega tage benene på nakken, da de blev truet med bøllebank af flere beboere….

    Kommentar by tavsen — 21. august 2012 @ 16:59

  11. Naturligvis husker vi optøjerne i Paris og herhjemme, og de fejl, der blev begået. Det burde blandt andet være indlysende at stoppe al udbetaling til områder i oprør.

    Kommentar by Henrik Ræder Clausen — 21. august 2012 @ 17:01

  12. Ah ja, de sædvanlige trusler i andet led “jeg kan ikke garantere at nogen ikke vil gøre dit og dat, hvis ikke dit og dat”. Herligt.

    Kommentar by Vest — 21. august 2012 @ 17:04

  13. NOK ER NOK. Nu skal det stoppe, anhold lorteungerne, døm dem til udvisning, fratag forældrene alle sociale ydelser, som straf for ikke at kunne styre deres møjunger, som aldrig har fået sat grænser.

    Vi vil simpelthen ikke finde os i de araberknægte mere. Nu må politiet tage ALLE midler i brug, evt. militæret, de nedkæmpes en gang for alle.
    Send endelig så mange ud af landet som muligt…………..

    Kommentar by K. Eriksen — 21. august 2012 @ 17:08

  14. Det kan godt være at A. Mohammed ikke kan garantere noget, men hvor ville det være rart hvis vi kunne garantere at alle der laver ballade vil blive straffet for deres forteelser.

    Men jeg holder ikke vejret… Det ender med tiltalefrafald i dialogens navn. Og dermed har de danske myndigheder mistet endnu en flig af deres autoritet…

    Kommentar by Vagn Henning — 21. august 2012 @ 17:10

  15. Sundhedsminister Astrid Kragh siger
    Hospitalers eget ansvar at bekæmpe bande-ballade
    25. jul. 2012 09.56 Nyheder
    Rigshospitalets problemer med bandemedlemmer bliver på Region Hovedstadens bord.

    BT beskrev i sidste uge, hvordan bandemedlemmer tager mad fra patientkøleskabet, ryger cigaretter, hvor det passer dem og smider sig i de tomme hospitalssenge…..

    Kommentar by tavsen — 21. august 2012 @ 17:13

  16. Det er nu dejligt med lidt Ramadan-berigelse… Gad vide hvor meget de små professorene i Vollsmose får sat ild til i aften. SNOTHVALPE!

    Kommentar by Polka Charlie — 21. august 2012 @ 17:23

  17. Fornuftigt bevæbnede vagter på hospitalerne ligner en god idé. Skulle en ‘beriger’ komme til skade i den anledning, er hjælpen nær.

    Kommentar by Henrik Ræder Clausen — 21. august 2012 @ 17:28

  18. Hvor er Einheilslisten henne i denne sag ?. At Anker Bøje nu er vågnet op skyldes kun kommunal valget næste år.Bytrafikken i Odense flager i dag med Dannebro på busserne, et tegn på modstand imod islam eller måske for at fejre eid tjaaaa.

    Kommentar by Søren — 21. august 2012 @ 17:30

  19. BRÆKFREMKALDENDE at se hvordan 5. kolonnen og dens medløbere nu vælter op af kloakken for at ønske (letkøbt) bål og brand over “ballademagerne”, “idioterne”, osv – naturligvis tilføjet det obligatoriske islamlefleri og mangfoldige bortforklaringer.

    De idioter som nu flæber, er de selvsamme idioter som selv har skabt problemet.

    Det er de selvsamme flæbende idioter som er bagmændende bag et pladderhumanistisk samfund, hvor kriminalitet og bandeuvæsen betaler sig mere end nogen sinde.

    Det er de selvsamme flæbende idioter som besætter kirker i protest mod udvisninger af udenlandske forbrydere.

    Det er de selvsamme flæbende idioter som indlogerer afviste bekvemmelighedsflygtninge på skatteydernes regning.

    Det er de selvsamme flæbende idioter som inviterer kriminelle udlændinge på “tålt ophold” og skatteydernes regning.

    Bemærk iøvrigt, at først da ballademagerne ødelagde en muslimsk fest, blev de til et problem for 5. kolonnen.

    Kommentar by Tolder (ekspert) — 21. august 2012 @ 18:00

  20. Den massive ramadanpropaganda fra DDR har selvfølgelig givet dem blod på tanden.

    har vi ikke hørt dette før fra den samme S-politiker?
    Borgmester vil jage kriminelle ud af Odense…

    Sekunderet af Trine Bramsen, formand for Folketingets integrationsudvalg, mener, at voldsmændene skal overveje, om de vil være i Danmark eller rejse til et andet land..

    og det skulle være nye toner???

    Vi vil ikke have kriminelle her! http://www.fyens.dk › Assens
    24. apr 2007

    9. aug 2010 – Betjente fra Fyns Politi blev jagtet ud af bydelen med sten og flasker. … Betjente fra Fyns Politi standsede en bil med kendte kriminelle…

    5. jul 2010 – Overborgmester Frank Jensen vil nu have skrappere midler, så romaerne kan udvises..

    31. mar 2011 – Det krænker integrationsministeren, at kriminelle som Fisfis ikke bliver udvist af Danmark…

    og alle Gutmenschen fortsætter med at bekræfte hinanden i, at de er fantastisk gode mennesker

    Kommentar by tavsen — 21. august 2012 @ 18:01

  21. Oh hvilket kultural berigelses denne Islamiske A(lfa). Muhammed kommunikerer til det danske folk .

    “Gør som vi siger eller vi dræber jer”

    Så bliver det ikke mere eksotisk lige midt på Fyn i den gamle danske almennyttige boligforening .

    Tak Zenia !

    Kommentar by Aglet Xander — 21. august 2012 @ 18:05

  22. Ikke så meget nyt under solen. En herlig multikulturel blanding af mellemøstlig dominansteknik, sublimt blandet med lejlighedsvis offerretorik. Der er kun en eneste løsning, og det er repatriering i helt stor skala. Organiseret og tilrettelagt i fuld offentlighed.

    Disse mennesker der selv, eller hvis forældre, græd snot foran de asylgivende myndigheder i sin tid, og som intet ønske har haft af det gode for deres værtsland, duer bare ikke i et moderne sekulært og uselvhøjtideligt samfund. Vi har selv importeret problemerne – engros. Det næste bliver, som enkelte har bemærket, krigstilstande til hvilke vort politi ikke er udrustet eller uddannet, og som konsekvens heraf fordrer miltær indgriben; en rolle det danske forsvar er beredt på og har haft som trusselsbillede igennem et par årtier. Politiets rolle er på denne fredsbevarende rolle passé. Politiet er ikke oppe imod kriminelle borgere i denne virkelighed. Dette er fjender, og af den barbariske, primitive og helt samvittghedsløse slags, der får kvabsede gymnasieelever fra Ordrup og stenkastende autonomes uroligheder på Nørrebro til at ligne den rene skovtur.

    Man snakker så meget om at vores soldater bekæmper terroren på terrorens hjemmebane, for at vi ikke skal bekæmpe den herhjemme, men mon jeg er den eneste der også ser at fredsbevarende/fredsskabende militære interventioner snart også kunne bruges herhjemme?

    Og kombiner så lige disse tilstande med at den nuværende regering, sådan en pessant, og i dydig stilhed har sat rammerne for import at endnu flere ballademagere. Men jeg garanterer at disse historier er glemt og begravet inden næste folketingsvalg. Så skal vi svælge i flere floskler om medmenneskelighed, konventioner og debatternes toner. Man får kvalme!

    Kommentar by Laokoon — 21. august 2012 @ 18:20

  23. Om få år kan de true med 4.000, og om ikke så længe med 40.000 i København. Jeg håber, at det foreligger beredskabsplaner, så at militæret hurtigt kan sættes ind og aflaste politiet.

    Kommentar by Tom — 21. august 2012 @ 18:46

  24. >21 Aglet Xander
    Du skylder Hans Gammeltoft Hansen større tak.

    Kommentar by Nielsen — 21. august 2012 @ 18:48

  25. Tja nu starter det! Måske afværger vi det denne gang, men nu føler de sig så stærke at de kan true sig til hvad de vil! Magten er kippet!
    Er I tilfredse med at I har importeret alle de uintergrerbare mellemøstlige horder!
    Margrethe Vestager, Poul Nyrup Rasmussen, Marianne Jelved, Helle Thorning Smith, Villy Søvndal, Johanne Smith Nielsen, Pernille skipper, Frank Aaen, og alle de andre!
    Danmark bliver fra nu af markant anderledes og det er jeres skyld! I har benyttet trusler, i har skammet folk til at stemme på jer.
    Shame on you!

    Kommentar by Robert R — 21. august 2012 @ 18:53

  26. Jeg husker nok forkert, men mener at vi tidligere har fået forklaret at det er en lille hård kerne på måske 10-20 stykker der ødelægger det for de andre.

    Måske var det en løgn, eller måske er gruppen vokset betydeligt.

    Men heldigvis er det store flertal jo lovlydige og loyale borgere.

    Hvis de 60-70 mand med køller repræsenterer et forsvindende mindretal, så må vi gå ud fra at de får problemer i Vollsmose fremover. Alle de lovlydige borgere derude må da være godt sure i skralden på dem.

    PS. DR 18.30 tv-avis havde både justistsministeren og lækre Pernille fra kommunisterne. De var chokerede. Og vrede. Og alt muligt.
    Fantastisk morsomt.

    Kommentar by Superman — 21. august 2012 @ 18:55

  27. De lede aber i kan takke Marianne helvede og magrethe pestager de satans radigalinge

    Kommentar by df — 21. august 2012 @ 18:58

  28. Det er Nyrop og Jelved som er skyld i masseindvandringen!!

    Ingen indvandring = Ingen problemer

    Macster

    Kommentar by Macster — 21. august 2012 @ 19:18

  29. Fyn er fin!
    Lad os nu se, hvad der sker aftenen og natten over.
    Odense kan de brænde af, men fyn hænger fast i et par broer. Den kan de ikke fjerne.

    Kommentar by xenofob — 21. august 2012 @ 19:38

  30. Alle udtrykker sig i stærke vendinger lige nu, også socialdemokratiske politikere. Tillad mig en forudsigelse: Om tre uger er balladen stort set glemt. Nåja, noget ramasjang i Odense…

    Vand under broen.

    Kommentar by Crass Børsting — 21. august 2012 @ 19:55

  31. For at afprøve teorien om at det er kun de få muslimske ballademagere, der ødelægger det hele for de gode muslimer, så ville stop for betaling af overførselsindkomster til området indtil ballademagernes identitet, eventuel ved anonym anmeldelse til politiet, er kendt og stillet for retten.
    Jeg tror kun, der vil komme to positive ting ud af dette forsøg. For det første besparelsen i kr. og for det andet vil der ikke komme en eneste anonym henvendelse, desangående, men sandsynligvis en masse anonyme trusler. Det kunne måske, som noget positivt få flere danskere til at se tværs igennem DR’s hule propaganda og få øje på en stærkt voksende stat i staten, som ikke vil deres børn og børnebørn noget godt.

    Kommentar by Anonym — 21. august 2012 @ 20:02

  32. For at afprøve teorien om at det er kun de få muslimske ballademagere, der ødelægger det hele for de gode muslimer, så ville stop for betaling af overførselsindkomster til området indtil ballademagernes identitet, eventuel ved anonym anmeldelse til politiet, er kendt og stillet for retten.
    Jeg tror kun, der vil komme to positive ting ud af dette forsøg. For det første besparelsen i kr. og for det andet vil der ikke komme en eneste anonym henvendelse, desangående, men sandsynligvis en masse anonyme trusler. Det kunne måske, som noget positivt få flere danskere til at se tværs igennem DR’s hule propaganda og få øje på en stærkt voksende stat i staten, som ikke vil deres børn og børnebørn noget godt.

    Kommentar by Menig 442 — 21. august 2012 @ 20:05

  33. Tiden er kommet til, at vi må bede vores muslimske gæster om at pakke deres kufferter og rejse hjem.

    Kommentar by Tintin — 21. august 2012 @ 20:23

  34. Bemærk iøvrigt, hvordan rendestendsposten EB konsekvent har lukket for kommentatorsporet for de her sager. Ytringsfrihed i rendestenen rækker kun til ligegyldigt ævl eller sager hvor man kan svine en eller anden i bedste EB stil.

    Kommentar by Tolder (ekspert) — 21. august 2012 @ 20:25

  35. Hvor er det dog godt, at Islam er “fredens religion”. Ellers ville det da have været gået helt galt!

    Kommentar by LaK — 21. august 2012 @ 20:41

  36. #7.Broholm
    Politikerne er revnende ligeglade med Grundloven.
    De bryder forfatningen, helt når det passer dem.
    Skulle militæret så for en gangs skyld bryde Danmarks Riges Grundlov,
    så er det for en gangs skyld i folkets interesse.
    Politikerne bryder den imod folkets interesse!!!

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 21. august 2012 @ 20:49

  37. En virkelig morsom detalje er at at de muslimske forældre nu åbent indrømmer at de IKKE har kontrol over deres unge. Åbenbart er de klar over at det vist er løbet en smule af sporet. Lidt almindeligt sjov, stenkastning, tæsk, voldtægter, trusler, og den slags, det har de kontrol over, og det er i øvrigt danskernes skyld. Men den her er lidt sværere. Her ser vi så muslimsk loyalitet udstillet: Loyale indtil et vist punkt, derefter redder hver sig som de bedst kan. Meget sympatisk.

    Kommentar by Høgsbro — 21. august 2012 @ 21:12

  38. Talsmanden for “indvandrer rådet”; Mahmoud Daoud (ham der kom til efter Ra Ranunkel blev verfet ud for at sige sandheden) var i lokal TV Fyn ved 7 – 8 tiden, og beskyldte politiet for ikke at gøre deres arbejde, og for at holde hånden over AK47 banden!

    Kommentar by Balder — 21. august 2012 @ 21:12

  39. Tæv dem alle til plukfisk med knipler – bare til en begyndelse!!!
    De skal ikke komme her og diktere noget som helst!!!

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 21. august 2012 @ 21:46

  40. Broholm.

    Grundloven har vi masser af eliter til at ordne, overtræde og misbruge – men det her er nødværge og som jeg opfatter som krigslignende tilstande – Det skal bare stoppes – grundlov eller ej, jeg er bare så færdig med dette rådne land og dets skrupskøre befolkning!

    Kommentar by Black Watch - Nemo Me Impune Lacessit — 21. august 2012 @ 21:53

  41. Er der nogen der følger op på de etniske danskere, som stadig bor i voldsmose? Hvordan har de det nu? Hvad sker der med dem, når de skal ud af deres lejligheder?
    Hvad er deres fremtid der?

    Kommentar by Black Watch - Nemo Me Impune Lacessit — 21. august 2012 @ 21:55

  42. @39Falkeøje,

    Nej, politiet skal ikke tæve nogen til plukfisk. Det er ikke den civiliserede måde at gøre det på. De skal dog stille massivt op og sørge for at arrestere samtlige af forbryderne. Og bliver politiet angrebet skal de svare igen og neutralisere angriberne. Dernæst skal vores politikere tage de nødvendige skridt, som i første omgang handler om at stabilisere situationen ved at bremse for yderligere indvandring og sørge for udvisning af de kriminelle. Efter det skal der laves nogle mere langsigtede ordninger.

    Kommentar by Vest — 21. august 2012 @ 21:58

  43. Et eller andet sted morer det mig når dette sker. Så bliver der skruet helt op for retorikke på begge fløje. Væk er al deres åndsvage snak om ramadan, inklusion og rummelighed. Men bare vent. Når støvet har lagt sig så er det altsammen højrefløjens skyld igen. Problemet er bare, at der her bliver værre og værre og det kan de desværre ikke styrer. Det eneste de kan gøre er nemlig, at stoppe denne håbløse tro på mangfoldighed. Og det gør de ikke foreløbig!

    Kommentar by Peter Andersen — 21. august 2012 @ 22:09

  44. Nogenlunde som forventet popper diverse politikere op og ser skræmte og forargede ud. Det er uacceptabelt tordner de, de skal vi ikke finde os i. Vi kan ikke have områder hvor journalister ikke kan arbejde, bjeffer journalisten!
    Det er sjovt nok de samme politikere, som har skabt problemet. Selv den bund naive Pernille Skipper er ude med bedemands attitude og beklage hvad der foregår!
    Det er naturligt meget uheldigt at journalister ikke kan arbejde, men hvad værre er det kan politi og redningsfolk heller ikke!
    Jeg kan ikke undgå at føle det dybt underligt, og lidt latterligt, når invandre horderne konstant beskrives som de unge i de etablerede medier. Vi andre har for længst gættet at det ikke er Brian og Sebastian der laver balladen, så hvorfor så den sverigefisering af journalistikken!

    Kommentar by Robert R — 21. august 2012 @ 22:36

  45. Odense skatteydere har gennem de sidste år været med til at betale mindst ½ milliard til “byfornyelse” og andre “integrationsfremmende” foranstaltninger – så ville alle problemer blive løst – ikke?
    Dengang forlød det, at det kun var 25-30 utilpassede unge, som ødelagde det for de mange andre!

    Den ½ milliard har desværre financieret, at problemerne er 10-15 gange så store på få år, når man sådan lige kan samle 70-80 “lømler” til et riot på OUH.
    Det forlyder, at “lømlerne” kører rundt på patruljer i voldsmose!
    Det her går galt…

    Kommentar by Black Watch - Nemo Me Impune Lacessit — 21. august 2012 @ 22:41

  46. Endnu et enkeltstående tilfælde med en Mohammed-faktoren på 100%….

    Kommentar by Jernhesten — 21. august 2012 @ 23:12

  47. @ Black Watch

    Det er sådan ca. 20 mio. pr. lømmel! Wow jeg vil være lømmel!

    Det beviser, at du ikke kan købe dig til ro! Spillet gælder ikke penge, men magt!

    Kommentar by Robert R — 21. august 2012 @ 23:15

  48. “Vi kan ikke styrer 3-400 ophidsede unge mennesker i området, siger Ahmed Mohammed som er forældre og bosat i området ved Vollsmose.”

    Hvem er “vi”?

    Kommentar by Liva — 21. august 2012 @ 23:41

  49. Det er lidt sjovt det her med Grundloven, for mig bekendt står der ingen steder i den danske Grundlov, at militæret IKKE kan sættes ind mod civile.

    Der findes ingen bestemmelser i Grundloven om civil undtagelsestilstand, så umiddelbart kan en regering ikke erklære en sådan. På den anden side så er forfatningsretseksperter vist nok sådan cirka enige om, at hvis alting virkelig er ved at gå op i hat og briller, så kan regeringen erklære, at den handler i en slags nødret parallelt til straffelovens §14 og derfor er nødt til at tilsidesætte dele af dansk lovgivning – selv om det ikke direkte står nogen steder.

    Men hvorom alting er – der står altså, så vidt jeg ved, ikke et ord i Grundloven om, at militæret ikke kan indsættes mod civile.

    Hvis der gør, så smid endelig en henvisning.

    Kommentar by The Citizen — 21. august 2012 @ 23:57

  50. Dette er alligevel den bedste jeg har hørt fra en asylansøger. Manden søger asyl i Danmark. Og han skal nok få asyl. Lokalavisen.

    “En 21-årig asylansøger skulle til Hillerød, og fik af vide at han skulle tage bussen. Det blev den 21-årige så ophidset over, da han ifølge Nordsjællands Politi, hellere ville have en taxa, så han kastede rundt med inventar på Modtagecenter Sandholm”.

    Hvad er vi for et land?

    Kommentar by Machiavelli — 22. august 2012 @ 00:09

  51. Hvor er det synd for politiledelsen i Odense. Nu har de i årevis forsvaret ballademagerne i Voldsmose. Vi er blevet tudet ørene fulde om, at der er fredeligt og den smule uro der af og til er skyldes nogle få utilpassede unge.

    Må det være mig tilladt at konkludere, at politiledelsen er fyldt med løgn?

    Kommentar by Binee — 22. august 2012 @ 00:30

  52. Kommunen skulle give dem gratis mobiltelefoni hos 3 og så få hele netværket til at “gå ned”.

    Kommentar by Hanzi — 22. august 2012 @ 00:53

  53. Er der nogen der venligst kan forklare mig, hvordan det kan lade sig gøre at 50-100 “unge” muhammedaner om aftenen kan skabe så meget uro og kaste sten og kanonslag imod politiet, så er det jeg spørger, hvor er de “gamle” altså forældrene ??
    Hvordan kan de sidde tilbagelænet i sofaen derhjemme, mens deres yngel smider med sten og kanonslag, er de døve og blinde ?
    Hvorfor kommer “gamle” muhammedaner far og mor ikke ned på gaden og henter deres yngel op i seng ?
    Hvordan kan man som voksen være så passiv og ikke gøre en skid ved sine ungers opførsel ?
    Der burde da være 50-100 søstre, kusiner, tanter, mostre, mødre, bedstemøder plus et halvt hundrede fædre, der kunne storme ned på gaden og irettesætte deres “unge” familie medlemmer. Hvorfor sker det ikke ?
    Jeg undre mig over hvorfor disse muhammed forældre ikke forlængst har oprettet en telefon kæde som deres uopdragne “unge” jihadkriger har gjort, så kunne de straks komme politiet til hjælp, så politiet ikke behøvede at anholde deres møg-yngel.
    Men, moské syntes disse muhammedaner bare at politiet skal afskaffes ligesom deres venner i EinHEILSlisten!

    Hvorfor skal jeg altid brække mig, hvergang de kvalme fremkaldende muhammedaner begynder deres sædvanlige trussel og tude offer adfærd.
    Stakkels muhammedaner de er ALLE bare så ynkelige.

    Kommentar by li (islamonausea lidende) — 22. august 2012 @ 02:05

  54. Det er de “gamle” sammen med den lokale Imam der styrer slaget, sådan har det altid været.

    Kommentar by hansL — 22. august 2012 @ 04:50

  55. hansL

    Du siger præcist det samme som jeg selv ville have skrevet! Og det har Dan Ritto også skrevet udførligt om, baseret på hans egne erfaringer fra Rotterup (Gelllerup).

    Ellers så burde den mest effektive måde være, hvis dem som har lukket dem ind i landet/Europa/Vesten, sendte deres egne døtre og børnedøtre ud i rotterederne om aftenen. Så de stakkels eksklusionsudsatte individer havde noget at tage sig til. Og hvilken interkulturel interaktion der dog ville komme ud af det!!!!!

    Kommentar by anonym — 22. august 2012 @ 06:14

  56. Der tales evigt og altid om integration, men det handler
    jo om omlægning.
    Christiansborg og muhammedanerne arbejder på en omlægning af Danmark.

    Kommentar by Pk — 22. august 2012 @ 06:35

  57. Der var engang en politiker fra Retsforbundet, der i en trængt politisk debat udbrød: Hvis det er fakta benægter a fakta, ja jyde var han også!
    Det minder mig i nogen grad om de radikales Sofie Carsten Nielsen, der nu maner til ro og opfordre til ikke at slå politisk plat på urolighederne i Vollsmose.
    Sig mig er hun blind og døv, er hun ikke i stand til at se hvad der sker? Hun tilhører en bestemt type af radikale, SF, og i en lidt vredere udgave, også enhedsliste piger, der bevist lukker øjene for fakta! De glatter ud og finder splinten i andres øjne, men kan ikke se bjælken i deres eget øje! Det er dem og deres mandlige ligesindede, som i deres enfoldige naivitet ikke kan se, hvad der er ved at ske, de burde sendes på studietur til Frankrig, her kan de så gå en tur i forstæderne, hvis de tør! Her vi de finde et land hvor, der køre en lavintesitetkrig, som oftere og oftere popper op ved den mindste anledning og efterhånden også uden anledning!
    Kan de enfoldige mennesker ikke se at det er et præludium til hvad der vi ske her! Det bliver værre og værre! En dag går det op for dem, og de vi bebrejde de racistiske danskere, for at de ikke har taget ordentligt imod de fremmede. De vi stå måbende tilbage og sige: Jamen vi gjorde jo det gode! Vi kan ikke forstå det!

    Kommentar by Robert R — 22. august 2012 @ 07:23

  58. Jeg tager mig til stadighed i at gå og nynne denne “stærkt kontroversielle” gamle Guns n’ Roses-sang, “One in a Million” ganske højt:

    http://youtu.be/s9B7hgSztA0

    Kommentar by Anders Peter Johnsen — 22. august 2012 @ 07:26

  59. Tja, det var også mine tanker, at både de “gamle” muhammedaner og lokale imamer og de muhammedanske sækkekludedukker Mester Jakel …øh, underkuede muhammed dukker, også er en stor del af problemet.
    Derfor gider jeg heller ikke høre på den sædvanlige smøre med “at vi skal gøre mere for de unge” de skal bare have en uddannelse, et nyt klubhus, flere buske og træer, byfornyelse, gratis cykler og allah og hans pumpestok!
    Det hjælper ikke.
    Hvornår bliver den rigtige dialog taget, hvor HELE muhammed problem pakken inkluderes og ikke KUN de “unge bøller”
    Men det tør de politiske korrekte ikke, fordi de udemærket ved at selve problemet hedder ideologien islam, de er sgu ikke dummere end os andre.
    Så i bedste johanne stil, så pisser det mig af, når politikker spiller “rystet” for åben skærm.
    Godt nok vil der være enkeltstående tilfælde af totalt verdensfjerne naive uoplyste politiker, men alle dem med børn i fri-for-muhammed-skoler ved det ligesom de 80% af befolkningen som ønsker en stram udlændinge politik.
    Derfor luk af for muhammed invasionen nu og for evigt.

    Kommentar by li (islamonausea lidende) — 22. august 2012 @ 08:46

  60. Ak ja, I Danmark jubler baade journalister og politikere over denne muslimske hoejtid … i andre lande hvor man har et lidt mere realistisk syn paa tingene skaerper man sikkerheden:

    http://www.mcot.net/cfcustom/cache_page/401336.html

    Kommentar by Jan — 22. august 2012 @ 08:47

  61. Voldens mose er det rigtige navn.

    Kommentar by machiavelli — 22. august 2012 @ 09:29

  62. Når der opstår situationer som dem i vollsmose, ser vi ofte at meningsmålingerne viser en betydelig fremgang for DF! De fleste at læserne og kommentatorerne på uriasposten er således tilhængere af DF! Men DF er i høj grad en del af problemet!
    Det er ikke nogen hemmelighed at DF kæmper en sej kamp for overførselsindkomsterne, de må ikke skæres ned, og der findes finurlige løsninger så der kanaliseres penge fra skatteyderne over i lommen på overførselsindkomstemodtagernes. DF er et parti for folk på overførselsindkomst, pensionister og førtidspensionister! Og jeg er da også overbevist om at mange læsere og kommentatorer på disse sider selv er på en eller anden overførselsindkomst!
    Men hvem er det der er på overførselsindkomst, danskere naturligvis, men der er en voldsom overvægt at Mohammed og i særdeleshed hans kone.
    Disse verdens mest lukrative overførselsindkomster virker naturligvis som en stærk magnet for uuddannede mennesker specielt fra Mellemøsten og Afrika der i ønsker at blive forsørget!
    Det er simpelthen ikke muligt at have at overførselsindkomstsamfund med reel borgerløn samtidig med åbne grænser!
    Jeg kan godt forstå hvorfor overførselsindkomstdanskeren er nervøs for Indvanderne, for de kan jo se at det er Indvanderne der løber med de penge, som de selv havde sat næsen op efter!
    Der er reelt kun to løsninger, enten luk grænsen og smid de indvandre,der er på overførselsindkomst ud, eller luk kassen og accepter at hovedregel er at mennesker skal forsørge sig selv!

    Kommentar by Robert R — 22. august 2012 @ 09:44

  63. Hørte en forsker udtale sig i nyhederne i går. (han er selv udlænding)
    Han gav venstrefløjen skylden for kaosset idag. Alt deres leflen for islam.
    Ordet OFFERROLLE blev brugt flere gange. Og dette ord rettede muslimer sig ind efter og påtog sig. Istedet for og stille krav til muslimerne får de denne rolle. Krav bliver ringere eller ingen. Penge uddeles for ingenting. Altså samfundets behandling kræver intet af dem for og være her og modtage alt.
    Der skulle stilles krav og repraisalier til dem. De har det for nemt. Og dette udnytter de. De påtager sig offerrollen og spiller den.

    Kommentar by xenofob — 22. august 2012 @ 09:44

  64. Der skal en langt større insats til, fra anti-jihad bevægelsen, hvis dette uvæsen skal til livs. Der må skabes en fælles-europæisk blog, med mulighed for at sætte pres på selve EU. Det nytter ikke at stå alene, når problemet er det samme alle steder. I Frankrig har man startet en blog, hvor man forsøger at opgøre samtlige forbrydelser med baggrund i multikulturen. Når man læser den, ligner det unægtelig et referat af en borgerkrig. Men det her er ikke kun et Fransk problem. Det samme sker overalt. Vi må vide præcist hvad der sker i Grækenland, Italien, Spanien, Belgien, Tyskland o.l. Vi må let kunne refererer til denne blog og sætte pres på samtlige medier, politikere og meningsdannere. Vi må tale om hvilke enorme integrations-indsatser der er afprøvet, uden virkning og hvad meningen med hele dette projekt egentligt har været. Tiden er ikke længere til mudderkastning, da dette bare trækker pinen ud. Lad dem se, helt tydeligt, hvad det er de har skabt, og lad dem komme med en løsning – eller i det mindste en forklaring! Skal vi gøre noget ved dette problem, skal det gøres ud fra en samlet indsats i hele europa. Ellers kommer vi det aldrig til livs. Og det skal gøres snart, for nogen steder er det næsten allerede for sent.

    Kommentar by Peter Andersen — 22. august 2012 @ 09:58

  65. -> Xenofob

    Jeg blev briefet, at han skulle have været på News lidt over 21. Gættede det var Necef, som kom på igen lidt før midnat – vistnok i en forkortet udgave.

    Kommentar by Kim Møller — 22. august 2012 @ 10:22

  66. “Jeg blev briefet, at han skulle have været på News lidt over 21. Gættede det var Necef, som kom på igen lidt før midnat – vistnok i en forkortet udgave”

    Jeg har læst sammen med Necef, en god mand også dengang.

    Kommentar by Machiavelli — 22. august 2012 @ 10:35

  67. Vi skal huske at straffe politikerne for dette her på valgdagen.
    De har mange “tæv” til gode!

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 22. august 2012 @ 10:38

  68. @65

    Jeg kan ikke huske hans navn. Men det var i 16 nyhederne på tv2 news. Kan nok findes på en eller anden side.
    Men det var egentlig interessant, det han kom ud med.
    Også sjovt at odense borgmester brugte ordet “BAVIANER” om dem.
    Og en anden “BØLLER NED KØLLER”.

    Kommentar by xenofob — 22. august 2012 @ 10:52

  69. –>62 Robert R.

    “Disse verdens mest lukrative overførselsindkomster virker naturligvis som en stærk magnet for uuddannede mennesker specielt fra Mellemøsten og Afrika der i ønsker at blive forsørget!”

    Jeg tror ikke at størrelsen på overførselsindkomsterne gør den helt store forskel. Også fattigere europæiske lande bliver oversvømmet af fremmede lykkejagere. Selv Kinesere kommer hertil blot for at samle flasker.

    Kommentar by Balder — 22. august 2012 @ 10:54

  70. Necef på News lidt før midnat på News. Ser ud til at være en forkortet udgave.

    Mehmet Ümit Necef, sociolog: … følger reglerne. De har ingen taknemmelighed for det danske samfund. De har ikke nogen indre moralkodeks, som giver os almindelige danskere og nye danskere mening, men det giver dem åbenbart meget mening. Problemet er at disse folk, disse unge mænd har fået lov til at sejle deres egen sø i al for lang tid, og så laver de noget der er så grænseoverskridende og så absurd og så forkasteligt, at vi får et chok.

    Kommentar by Kim Møller — 22. august 2012 @ 10:56

  71. Mehmet Ümit Necef… sociolog ?
    Er det ikke ham med en glorværdig fortid som marxistisk terrorist ?

    Det er snart på tide med et dansk forår….

    Kommentar by Fidibus — 22. august 2012 @ 11:51

  72. Hvad skulle det hjælpe at udvise de arabiske ballademagere? Problemet ligger i hele det muslimske parallelsamfund og deres forbandede kultur, som eksisterer uanset muslimernes uddanelsesniveau og andet pladder man har bildt befolkningen ind gjorde dem danske. Ergo 250000 “fredelige” muslimer mod 80 ballademagere eller ej. Den eneste brugbare løsning er at muslimerne forsvinder helt fra europæisk jord.

    Kommentar by Anonym — 22. august 2012 @ 13:21

  73. For nogle år siden da Voldsmosen også var oppe at vende i medierne, fik vi at vide at der kun var en 15-20 forskellige unge som skabte problemer i bydelen.

    Nu skriver man så om 3-400 ophidsede unge….

    Hvilket tal tror I mest på?

    Kommentar by Jernhesten — 22. august 2012 @ 14:33

  74. 60-80 stormede, smadrede tingene omkring sig på et offentligt sygehus, men kun er fængslet. Det er fandeme et syg system, som fuldstændig er ude af stand til at forsvare sig. hver dag nye chok.

    Kommentar by Machiavelli — 22. august 2012 @ 15:09

  75. Robert R og Balder

    Kun 23% af kvinderne på kvindekrisecentrene har en form for tilknytning til arbejedsmarkedet. Og da vi ved at ca. 50% af dem er muslimer, så lyder det jo meget logisk. Og så er der jo også lige den der lille ubetydelige ting, med gennemsnitsIQer under de 90 og indavl.

    Machiavelli

    Alle siger at det er unormalt og udansk. Men sådan opfører de invasive arter, aberaberen, islamrotten, maurhunden og musvinet sig nu en gang bare, for sådan har de jo altid gjort. Dét glemmer/ved så mange jo så bare ikke. Så de kan kun bruge ord fra vores egen begrebs-og sprogverden til at udtrykke sig, slev om de er fattige i forhold til de fagre og farverige nye verden som automatvåbensamfundet er.

    Prøv at søge på invasive arter og læs lidt derom, for så vil se man at det hele passer.

    Kommentar by anonym — 23. august 2012 @ 05:32

  76. Trafik uheld i aftes hvor føreren af bilen blev nødt til at flygte, da en større skare mødte op for og få fa i ham.
    En pige på rulleskøjter var blevet kørt ned. Ingen større skade på pigen, lyder det.
    Så er spørgsmålet bare; Var det en dansk chauffør eller hvad??

    Kommentar by xenofob — 23. august 2012 @ 07:43

  77. Hvor mange penge kan de true sig til?

    “BT kan i dag fortælle, at der er blevet postet millioner og atter millioner kroner i sociale og forebyggende projekter, der skulle få bøllerne på rette vej.

    Byfester, koncerter, klubhus og morgenvækning er blot en lille håndfuld af de projekter, som har været på programmet i Vollsmose for at hjælpe de udsatte unge på rette vej.

    I løbet af de sidste fire år er der blevet postet intet mindre end 58.482.281 kr i Vollsmose for at lave en social og forebyggende indsats via en såkaldt Helhedsplan fra 2008 til 2012 for Vollsmose.

    Helhedsplanen sluttede denne sommer, og nu er der atter sat penge af til bydelen og dens mange bøller. I en ny helhedsplan fra sommeren 2012 og frem til 2016 er der afsat 40 millioner kroner.” (2012)

    h t t p://www.bt.dk/danmark/millioner-og-atter-millioner-til-vollsmose-boeller

    Kommentar by Liva — 23. august 2012 @ 09:16

RSS feed for comments on this post.