24. august 2012

Ballademagerne ‘ødelægger det for os’, sagde ’studerende’ på DR Update – har selv flere voldsdomme

Islamisten Asmaa Abdol-Hamid er en af flere meningsdannere, der i disse dage har travlt med at fortælle, at problemet med Vollsmose slet ikke er så stort endda. Det drejer sig om få personer, der ikke nyder opbakning fra det store velintegrerede flertal. Som repræsentant for sidstnævnte havde DR Update torsdag aften hidkaldt ’studerende Tarek Abdol-Hamid’, bror til Asmaa.

Fra Odense – Spændt stemning i Vollsmose.

Tarek Abdol-Hamid, studerende: Vi som der bor herude i Vollsmose, vi er trætte af, at der render rundt nogle herude og ødelægger det for os.

DR-journalist: Tarek Abdol-Hamid har boet i bydelen i 15 år, og han kender en del af dem der smadrede skadestuen.

Tarek Abdol-Hamid: Alle kender alle i Odsense, specielt i Vollsmose. Sådan som jeg kender det, så består den hårde kerne af omkring 20 personer. Det er ikke den helt store mængde.

DR-journalist: Men nu har han fået nok. Der skal gøres noget.

Tarek Abdol-Hamid: Altså, os beboere herude i Vollsmose, vi tager stærkt afstand fra at der er 70 mennesker som stormer et sygehus, og handler som de nu engang gjorde

(Tarek Abdul-Hamid, nr 2 fra højre – 5240 Act Now; Uriasposten)

Jeg har tidligere blogget om Tarek Abdol-Hamid, hvis tv-optræden indikerer, at problemet med Vollsmose slet ikke er så lille endda. Tarek Abdol-Hamid har domme for vold, tyveri og trusler på livet. Seneste sag er fra 2008, der gav gav ham seks måneder i fængsel. Her beskrevet i Se & Hør.

“På diskoteket lægger Tarek an på den unge model ved at gribe hende om taljen og tage hende på brysterne. Hun afviser ham blankt ved at skubbe ham væk. I første omgang bliver dette mødt med et vredesudbrud fra Tarek, hvor han kalder hende ”fucking luder” og ”kælling”. … Efter det voldsomme optrin forlader pigen i hast diskoteket sammen med sin veninde. Men Tarek følger efter.

– Jeg kender nogle mennesker i Odense. Bare vent, din familie skal dø, lyder det fra den forsmåede bejler, som løber op til den skræmte model og skriger hende ind i ansigtet.

Skrigeriet efterfølges af et skub, der sender Sofie i asfalten. Hun rammer jorden hårdt, slår hovedet og besvimer, hvilket dog ikke forhindrer Tarek i at slå hende i ansigtet og sparke hende i maven.”

Oploadet Kl. 06:53 af Kim Møller — Direkte link39 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/39887/trackback

39 Comments »

  1. En “hård kerne” på 20 – men 60-80, der angriber hospitalet..?

    Stof til eftertanke at man ikke behøver være en del af den hårde kerne for at angribe et hospital.

    Kommentar by Henrik R Clausen — 24. august 2012 @ 07:36

  2. Et forsigtigt skøn vil være, at 90% af journalisterne i DR er muslimer, hvorledes ellers forklare det sledske og underdanige mikrofonholderi over for deres nye herrer!

    Kommentar by SLyrgraff — 24. august 2012 @ 07:40

  3. Et nydeligt eksempel på noget, der er helt vanemæssigt: At tale problemet ned.

    Denne evige undervurdering af problemet er stærkt medvirkede til at det får lov at vokse sig større.

    Kommentar by Henrik R Clausen — 24. august 2012 @ 07:47

  4. @SLyrgraff.
    Alternativt er 90% af journalisterne i DR radikale. Alternativt (2) er 45 % radikale eller muslimer eller begge dele!

    Kommentar by morlille — 24. august 2012 @ 09:10

  5. Når en type som Tarek Abdol-Hamid gøres til en del af løsningen, så er det på tide, at danskerne bevæbner sig.

    Kommentar by sharp — 24. august 2012 @ 09:22

  6. Nutidens største missionærvirksomhed DDR har aldrig været kildekritisk i deres valg af “eksperter”

    Mon der kommer varedeklaration på den muslim, som der gjorde med Kommunikationskonsulent Anissi Thorndal Ghazaleh

    Kommentar by tavsen — 24. august 2012 @ 09:29

  7. De fremmede voldsforbrydere er lige så hykleriske som de danske politikere.
    Tage afstand fra vold HA, lige så grinagtigt som at politikerne vil løse de problemer som muslimerne konstant og i stigende grad er skyld i.

    Kommentar by Nielsen — 24. august 2012 @ 09:41

  8. Hyggelig fætter, ham Tarek…

    At den interviewede er del af den svært integrérbare hårde kerne – og at han dermed har interesse i at nedtone problemet – kan “journalisten” på DDR umuligt være ubekendt med. Der er dermed tale om forsøg på manipulation.

    Fanden tage DDR.

    Kommentar by Vagn Henning — 24. august 2012 @ 10:10

  9. >7 Vagn Henning
    Det har han vist gjort
    ;-)

    Kommentar by Nielsen — 24. august 2012 @ 10:17

  10. Nu har jeg så set klippet.

    Vorherre bevares, vi er fortabt! Idioterne bliver ved med at snakke om den lille hårde kerne.

    Hvis det vitterlig er så få der er tale om, hvorfor er de så ikke for længst buret inde? Problem løst.

    Og ideen om at sprede den “hårde kerne”… Hvis der ikke skal mere til end en lille håndfuld mennesker til for at ødelægge en hel bydel (hvilket alle ikke fuldstændigt hjernedøde idioter naturligvis véd der skal) hvor klogt er det så at sprede dem over hele landet? Er det ikke smartere at koncentrere dem, f.eks. i Voldsmose? Så kan de ødelægge det for hinanden og lade os andre i fred…

    Kommentar by Vagn Henning — 24. august 2012 @ 10:30

  11. Apropos studerende, kan I huske billedet af religiøse studerende på Syddansk Universitet – med gevær. Jeg var målløs, da jeg så det. Muslimsk studenter union kalder de sig og har til huse bl.a. på SDU.

    Gevær på gruppefoto af studerende… i Danmark…det er sgu langt ude! Fotoet findes stadig på nettet.

    Kommentar by Liva — 24. august 2012 @ 11:06

  12. Jeg tror den pågældende DDR-medarbejder er gået tilfreds hjem fra arbejde efter – i egen optik – vel udført gerning.

    Det kan hun også roligt gøre, hun har nemlig helt levet op til de forventninger DDR-ledelsen stiller til hende

    Kommentar by Binee — 24. august 2012 @ 12:55

  13. Jeg kan se, at indslaget er fra “DR UPDATE”. Jeg troede DR havde besluttet, at “DR UPDATE” skulle lukkes??

    Kommentar by JensH — 24. august 2012 @ 13:03

  14. Standard “dansk” muslim – behøver man sige mere?

    Kommentar by Polka Charlie — 24. august 2012 @ 13:30

  15. Det indslag er nærmest tragikomisk. Arabisk mand, der selv er dømt for vold og trusler på livet mod en ung dansk pige (sparkede hende i hovedet mens hun lå ned!), får i DR lov at stå frem som redningsmand i Ghettoen. OMFG og er tilmed bror til tørklæde Asmaa. Det skriger jo til himlen!

    Nå ja og sidder på sin flade og bliver vartet op af sin danske kæreste(giver selvfølgelig en lille hånd med vasketøj for tv’s skyld lol)

    Gad vide hvor meget social kontrol hun er udsat for.

    Kommentar by DanskModstand — 24. august 2012 @ 13:54

  16. DR er ikke godt for mavesårene rundt omkring. At producere den slags er en fornærmelse mod alle tænkende mennesker. Tarek er dog en ualmindelig led type, men hans offersang er desværre i høj kurs.

    Kommentar by Høgsbro — 24. august 2012 @ 14:25

  17. @13

    Jeg kan se, at indslaget er fra “DR UPDATE”. Jeg troede DR havde besluttet, at “DR UPDATE” skulle lukkes??

    Kommentar by JensH — 24. august 2012 @ 13:03

    DDR-update lukker, så vidt jeg har forstået, næste år, når DDR har fået den nye 24 timers nyheds- & propagandasender op at køre – vist nok på den kanal, der hedder DDR-HD nu ;-)

    Ak, hvad skal vi dog gøre uden alle naturprogrammerne i HD & DDR-Mama? :D

    Kommentar by Bjovulf — 24. august 2012 @ 14:38

  18. Altså han truer hende synes det skal han ikke gør men danske piger er også ret billig så måske truet han også at hun var eller måske er hun billig ellers vil han ikke gør sån der….. Kan godt forstå ham på en måde:(

    Kommentar by Me too — 24. august 2012 @ 14:40

  19. Synes det er syndt for araberne deres fest blev ødelagt Allah Akbar hvorfor gør man det i Eid Allahs største fest Allah Akbar til dem der gjorde det hvorfor hvorfor ødelægger i det for resten af de andre bare fordi i hader en, to personer skal det ikke ødelægges for de andre som har det godt og hyggeligt

    Kommentar by Me too — 24. august 2012 @ 14:45

  20. @17: Bjovulf

    “DDR-update lukker, så vidt jeg har forstået, næste år, når DDR har fået den nye 24 timers nyheds- & propagandasender op at køre – vist nok på den kanal, der hedder DDR-HD nu”

    Med andre ord vil ‘æteren’ blive endnu mere forurenet med DDR-propaganda end den er. Jeg var ellers glad over “DDR-Update” lukkede, da det i det mindste var et lille skridt i den rigtige retning. Endemålet er selvfølgelig, at DDR bliver privatiseret, og tvangslicensen falder bort.

    Kommentar by JensH — 24. august 2012 @ 14:51

  21. why do you Saan is because you are stupid or is it just because it is so easy for the criminals they are doing just the bad things like this Fuck you get bad feeling seems just finished….. Hvad sker der for jer i skal være som bror og søster for Hinanden men i er bare en der hader den det er ikke sån muslimer er

    Kommentar by Arab min live — 24. august 2012 @ 14:56

  22. Man er muslim for at ku lide hinanden
    ikke had det er der ikke noget der heder
    i det muslimske verden not hatred

    Kommentar by Arab min live — 24. august 2012 @ 15:00

  23. Islam is my life

    Kommentar by Arab min live — 24. august 2012 @ 15:01

  24. -> Mee Too

    “Altså han truer hende synes det skal han ikke gør men danske piger er også ret billig så måske truet han også at hun var eller måske er hun billig ellers vil han ikke gør sån der….. Kan godt forstå ham på en måde:(

    Jeg forstår ikke helt det første du skriver, men det sidste er sådan set også nok. Hvorfor flytter du ikke til et islamisk land?

    Kommentar by Kim Møller — 24. august 2012 @ 15:08

  25. Rofl ….. En voldsmand som fortaler for et fredeligere voldsmose!

    Tarek, hvis du kender alle i voldsmosen så ved du også hvem det er der begår kriminalitet og hærværk. Hvorfor udlevere du ikke deres navne til politiet?

    Kommentar by Santor — 24. august 2012 @ 15:16

  26. Godt arbejde med afsløringen af Tarek Abdol-Hamid.
    Godt at nogen fortæller os sandheden!

    Kommentar by Phil — 24. august 2012 @ 15:30

  27. Bemærk bønnekæden, han står med i hånden.

    Kommentar by Hodja — 24. august 2012 @ 15:33

  28. Investeringstip: Køb aktier i fabrikker som producerer NATO-pigtråd.

    Kommentar by Balder — 24. august 2012 @ 15:36

  29. Kan vi ikke blive enige om et vælgerflertal for bevæbning
    af den danske befolkning?

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 24. august 2012 @ 16:00

  30. Balder

    “Investeringstip: Køb aktier i fabrikker som producerer NATO-pigtråd.”

    Jeg takker. :)

    Investeringstip: Køb aktier i fabrikker som producerer pansret køretøj.

    Kommentar by Viking — 24. august 2012 @ 16:25

  31. Hørte efter radioavisen i P1 kl 12 i ‘Debatten’ tror jeg det hedder. I vanlig DR-stil kastede både DR-ordstyreren og Asmaa Abdol-Hamid sig verbalt koordineret over venstres Karsten Lauritzen, som virkelig blev sat til vægs i anledning af optøjerne og skyderiet i Vollsmose og de 70 arabiske ‘unges’ overfald på skadestuen på Odense Universitetshospital. Man fik nærmest indtryg af, at han stod bag?
    Ifølge Asmaa Abdol-Hamid havde det slet ikke noget med indvandre fra mellemøsten at gøre, men det var et dansk socialt problem, som Karsten Lauritzen var skyld i.
    Ikke et ord om broderens kriminelle rekorder fra Asmaa Abdol-Hamid. Heller ikke fra DR-ordstyreren (dvs Asmaa Abdol-Hamid medhjælperen :) eller fra Karsten Lauritzen. Det havde jo været relevant info, der kunne få Asmaa Abdol-Hamid ned af den Høje Kamel?

    Kommentar by A-mad — 24. august 2012 @ 17:31

  32. Tarek Abdol-Hamid

    Hvorfor er han ikke blevet smidt hjem?
    Sparker en dame bevistløs, mens hun ligger ned! Sorte svin!

    Han siger han kender den “lille hårde kerne” som terroriserede Odense hospitalet.
    Hvorfor hjælper han så ikke Politiet, med at identificer dem? Er han selv en af dem?
    Hvordan kan han ellers vide hvem der var på hospitalet?

    Kommentar by XXXXX — 24. august 2012 @ 17:37

  33. Jeg studsede lidt ved hendes kommentar: “…politiet er ikke din fjende”
    Hvem er så ?

    Kommentar by Johnson — 24. august 2012 @ 17:41

  34. Iøvrigt en kedelig karl ham Tarek.

    Kommentar by Johnson — 24. august 2012 @ 17:48

  35. På Billedet: Er det ikke dem der fik kommunalstøtte til et eller andet fis. Joh tak dem kender vi. Når tiden en moden er de klar til afgang. Forhåbentlig frivillig, eller på anden måde. !!

    Kommentar by carsten Nielsen — 24. august 2012 @ 18:22

  36. Islam is my life
    Kommentar by Arab min live
    rigtig: I er Pædo’er hele lortet.

    Kommentar by carsten Nielsen — 24. august 2012 @ 18:25

  37. Borgerkrigen i libanon er afsluttet for flere år siden. Det bør medføre en repatriering af borgerkrigsflygtninge fra libanon. Dette vil gavne sikkerheden på de danske gader og veje samt på de danske sygehuse. Desuden vil det være en stor fordel for de danske skattebetalere.

    Kommentar by Jørgen — 24. august 2012 @ 20:14

  38. Alle

    DDR1 flytter jo 21.00 TVAvisen til 21.30 fra 3.9. Så dét betyder jo at de vil miste allerhelvedes mange seere, for der jo noget der hedder arbejde og at man skal tidligt op. Og det selv om de så vil opruste på andre nyhedsfronter, så vil de alligevel miste seere.

    Me Too

    Hvis det var en kufr, som så meget som bare pillede lidt ved en muslima, så ved vi jo alle sammen godt hvad der ville ske, især med og ved sidstnævnte.

    XXXXX

    Husk på at familier/klaner der boller sammen de holder sammen, men mest af alt “volder” sammen! Læs kommentaren nedenunder for yderligere forklaring!

    Carsten Nielsen

    Hellere pædoislamofob end pædoislamofil!

    Perkerdansk og det samme på alle andre vestlige sprog, bærer jo nok et vist vidnesbyrd om gennemsnitsIQer under 90 og tusindvis af års indavl.

    Jørgen

    Den syriske borgerkrig er jo også ved at rykke til Libanon nu. Dét ved alle de i hjemlandet udryddelsestruede og ferierende libanesere her i landet jo godt. Så vi ved jo alle sammen godt hvor det ender.

    Kommentar by anonym — 25. august 2012 @ 05:33

  39. De “flygtninge”(f.eks. fra libanon, somalia og irak), der rejser på lange ferier i det land, de er flygtet fra, bør så hurtigt det er muligt, sendes ud af landet. Det vil være til stor gavn for de danske skattebetalere.

    Kommentar by Jørgen — 26. august 2012 @ 20:24

RSS feed for comments on this post.