25. august 2012

Århus, Hillerød, Nørrebro – “… de råbte homoer, klamme dansker og mange andre ting”

Tre førstehåndsberetninger sakset fra Facebook.

Århus, 21. august 2012.

Hillerød, tidligere i dag.

“De havde taget den imens hun var inde i 7eleven på Hillerød st. De var kommet 500m væk med den og hun var løbet efter dem, men de ville ikke slippe den. Jeg stod og købte et kilo ærter midt på station da hun bad om hjælp. Det var først da de så mig de slap den. Den ene; “sorry, sorry, mistake” og så hånden op til hjertet BRÆK BRÆK. De var 100% friske i DK og ude fra Auderød lejren.” (Thomas)

Thorsgade (Nørrebro), udateret.

“Det blev vi nød til efter politiets udmelding, om at det var bedre vi flyttede end at de skulle til at flytte 10 familier. Jeg brækker mig over politiets udmeldinger nogle gange, og mener bestemt at de 10 familer skulle være sendt hjem. De var her ikke pga krig…

Det vil de nemlig, for det var ikke bare dansker men også andre indvandrere. En far fra Tyrkiet prøvede at bekæmpe dem , men han blev overfaldet en mørk aften så han måtte lukket sit pizzaria pga Meen. De blev også nød til ar flytte. det er så forfærdeligt hvad der forgår rundt omkring. Da der blev sat ild til netto , kunne brandfolkene ikke komme til for at slukke fordi indvandrerne stod og kastede med brosteen og overfaldt dem, så netto var næsten Brandt helt ud. De står i grupper og overfalder tilfældige som går forbi . Jeg taler om Thorsgade i København på nørrebro
Regeringen må få ryddet op i den del i byen, jeg kan kun sige at de godt og grundigt er ved at overtage dele af København og det er planlagt det hele.”
(Benjamin)

Oploadet Kl. 19:05 af Kim Møller — Direkte link40 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/39979/trackback

40 Comments »

  1. Kære danskere, “møgpolitikerne” har intet tænkt sig at gøre, sålænge I ikke tvinger dem, ved lade være med at stemme som I og jeres forældre altid har gjort!

    De fleste politikere er nemlig multikulturalister, det vil sige de elsker alt det som skaber problemerne: Masseindvandring, konventioner, islam, åbne grænser, osv. osv.!!!

    Fatter I det!

    En stemme på de Radikale, eller Enhedslisten, eller de Konservative, eller Liberal Alliance, er en stemme på et bat i nakken og et knæ i skridtet!!!

    Kommentar by Ich bin Allah (Akbar) — 25. august 2012 @ 19:35

  2. Firoozeh: “Nydansk” er et ord ligesom ‘islamofobi’, de bruger på Politiken og i det Radikale parti. Ingen andre bruger det.

    Kommentar by Josef K — 25. august 2012 @ 19:40

  3. Rigtigt! At bruge ordet “nydansker” er det samme som at adoptere disse voldsmænd. Dem der gør det skal have dem boende hjemme hos sig!

    Kommentar by Ich bin Allah (Akbar) — 25. august 2012 @ 20:07

  4. “… og det er planlagt det hele.” (Benjamin)

    Ja, grundskitsen blev tegnet for ca. 1400 år siden.

    Kommentar by Hr. Snusk — 25. august 2012 @ 20:21

  5. Kim Møller: Når du anonymiserer Facebookbrugeres navne ved at fjerne efternavnet, så er det bare ikke godt nok når fornavnet er så ualmindeligt som Firoozeh. Det kan godt være hun ikke har noget imod den dårlige anonymisering, men hvis du skal anonymisere, så gør det ordentligt!

    Kommentar by Jesper Ørsted — 25. august 2012 @ 21:10

  6. Nej da ovenstående er kun løs snak

    DET HER er meget mere konkret og langt farligere

    “Der er sket en kraftig stigning i volden mod indvandrer i Grækenland. Dejligt at se. Håber at Grækenland kan blive et dejligt sted at holde ferie igen”

    DF smider næstformand ud for racisme 25. august 2012, 17:56
    Det er internetsiden p77 der har afsløret, at Margrethe Blå i virkeligheden er lig med den nu forhenværende næstformand for DF’s tropper i Sorø.

    Da TV2 ville lave et interview med S-politiker Trine Bramsen, blev de jagtet ud af Vollsmose af maskeklædte beboere 17:53, 25. aug 2012

    festlige tider

    Kommentar by tavsen — 25. august 2012 @ 21:14

  7. mediernes sprogbrug savner ingen hentydning

    Der er storm over landet

    Kommentar by tavsen — 25. august 2012 @ 21:24

  8. – Jesper

    Jeg synes fornavne skulle med i de to andre sager, og det virkede forkert at sløre hendes. Altid en afvejning, men hun er formentligt ligeglad, så det går nok.

    Kommentar by Kim Møller — 25. august 2012 @ 21:32

  9. Der bliver aldrig ro om det emne, før danskerne tager sagen i egen hånd!!!
    Om det bliver borgerkrig eller noget andet, så kan det danske folk aldrig leve med det uvæsen!!!

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 25. august 2012 @ 22:09

  10. Morsomt at der er en der trykker “like” ud for at Benjamin har fået sat ild til sin altan og hvad der ellers er sket ham.

    Men hvordan beholder de her mennesker besindelsen? Jeg var gået helt amok i raseri.

    Kommentar by Kenny Starfighter — 25. august 2012 @ 22:10

  11. Jeg savner Polybs kommentar til posten her?

    Kommentar by Gunnar Biering — 25. august 2012 @ 22:27

  12. S-politiker jagtet ud af Vollsmose af maskeklædte beboere
    Da TV2 ville lave et interview med S-politiker Trine Bramsen, blev de jagtet ud af Vollsmose af maskeklædte beboere

    Kommentar by Tolder (ekspert) — 25. august 2012 @ 22:41

  13. Nydanskere = Skadedyr.!!
    “Gunnar Biering”
    Polyp, Betyder det ikke et vedhæng, eller noget som ikke skal være der.??
    I lægesproget kan det kaldes en mindre knude. !!

    Kommentar by carsten Nielsen — 25. august 2012 @ 22:44

  14. God dokumentation

    Kommentar by XY — 25. august 2012 @ 22:55

  15. Har debatteret længe på Facebook med godhedssegmentet fra Nørrebro på siden der støtter Cafe Viking mod indvandrerbanderne. Når man hører hvad de har af bud på løsninger, så er det primært demoer….!!! Alle der kommer med konstruktive forslag, såsom begrænset indvandring fra de lande, der skaber problemerne – så hyler segmentet. Gå ind og gi’ dem lidt opvartning, de tumper.

    Kommentar by morten — 25. august 2012 @ 23:50

  16. Måske lidt OT, men idag blev jeg igen konfronteret med berigere(aldrig går de alene), der sagde:”Har du´n smøg?” Det er ikke mit indtryk, at de ryger meget, men os mig har de henimod 100 gange haft behov for at tigge en smøg. Ryger i øvrigt ikke:-)

    Kommentar by hr. Jensen — 26. august 2012 @ 00:47

  17. “Det blev vi nød til efter politiets udmelding, om at det var bedre vi flyttede end at de skulle til at flytte 10 familier”

    Det er fanme en svinsk udmeldning af politiet, og hvorfor gør boligselskaberne ikke noget?

    Kommentar by machiavelli — 26. august 2012 @ 01:23

  18. Er disse facebook-brugeres frustration ikke den de deler med de fleste af os danskere, som daglig er ofre for multikulturalistpolitikernes (det er de selv samme politikere, som konstant arbejder for nationalstatens nedbrydning via EU) overgreb? Disse fremmede medlemmer af forbryderorganisationen islam, muhammedanismen som er det rettelige danske navn for denne pædofili forherligende ideologi, som de troende ynder at betegne fredens religion burde bestemt og med overbevisende argumenter forvises fra vores land.

    Kommentar by Nielsen — 26. august 2012 @ 05:32

  19. Ich bin allah (Akbar)

    Jeg bruger følgende; Stem som du/I mener og IKKE som andre mener du/I skal mene, for ingen ser hvem du/I stemmer på i stemmeboksene.

    Margrethe Bøssesvineslagter/Englemager/Pestmager/Værnemager og Blodrøde Mor Helle har henholdsvis 3 og 2 yndige, åbne og tolerante døtre. For dét har de jo lært af virkeligheden på deres egne plus 25% kulturberigede privatskoler, så det burde jo nok være muligt, at klemme et par (gruppe)berigere ind på deres værelser.

    Kommentar by anonym — 26. august 2012 @ 06:04

  20. @”Det blev vi nød til efter politiets udmelding, om at det var bedre vi flyttede end at de skulle til at flytte 10 familier”:

    Typisk for de sidste 20 – 30 års luder-mentalitet. Nej, det her handler om principper; I skal ikke flytte, fordi en samling asociale perkere (eller kartofler) er flyttet ind i jeres nabolag og har et problem med jer, hvad i er og gør. Så længe man respekterer andre menneskers integritet, har man lov at leve, som man vil. Det er det værd at flytte 10 perkerfamilier, om det så koster kassen. I øvrigt hvorfor flytter de ikke selv, når de ikke kan lide lugten i bageriet? Nåh nej, mellemøstlinge fatter jo ikke pluralisme, da deres øverste etage ikke er tændt.
    Det danske samfund har AIDS i udbrud, og der er kun en løsning; At immunsystemet vågner op og udskiller det, der ikke hører hjemme her.

    Kommentar by XY — 26. august 2012 @ 07:49

  21. Jeg har ikke fattet hvad kartofler har med danskere og gøre?
    Men derimod brunede kartofler kan jeg forstå.

    Kommentar by xenofob — 26. august 2012 @ 10:19

  22. Jeg er flyttet fra Nørrebro for nyligt. Det er virkeligt dejligt. :)
    Flyt hvis I kan, løbet er kørt.

    Kommentar by poul sørensen — 26. august 2012 @ 11:03

  23. Mobbeofre er alle dage blevet opfordret til at flytte på sig. Det er ikke kun knyttet til indvandring, men er, ifølge min ringe opfattelse, en direkte følge af den danske arbejdsmarkedsmodel, socialdemokratismen om man vil. Begrebet aftaleparter definerer diskursen: Kan i ikke aftale jer ud af det så må den svage part give sig, eller organisere sig i en forening. Det gennemsyrer det danske samfund. Den dårlige chef er urørlig, den chikanerende nabofamilie er urørlig, den psykopatiske ægtemand er urørlig. Først når bunden er nået, ens arbejdsevne er spist op af stress og angst, man har taget 50 kg på eller tabt dem, man er blevet pilleafhængig – først der træder velfærdssamfundet til, og samler sine egne restprodukter op, og skubber dem ind på nederste hylde med etiketten “personlige tragedier”.
    Efterrationaliseringen er så at mobbeofre altid har et personlighedstræk der er med til at skabe dynamikken. Fint. Sig det til de ti familier der bliver chikaneret af en familie i Helsingør. Deres brøde? At de siger fra og beskytter deres børn mod overgreb! Hvornår indser politi og andre myndigheder at de blot ganger overgrebet op mange gange med den slags udmeldinger som Benjamin præsenteres for?

    Kommentar by Høgsbro — 26. august 2012 @ 11:32

  24. Virkeligeheden er nok, at de så omtalte “få” ballademagere kun udgør toppen af perkerbjerget. Resten er skjult under myndighedernes og pressens røgslør.

    Desværre vil flertallet perkersamfundet og resten er for pæne til at gøre det der skal til for at forhindre det.

    Kommentar by Tolder (ekspert) — 26. august 2012 @ 13:28

  25. Det er efterhånden en kensgerning at flere og flere boligområder bliver overtaget af indvandre og pludseligt er de “deres” områder! Mønstret er det samme først anonym indflytning og nå de så er ca 5-10% begynder de at stille krav! Næste trin begynder nå de er 20-25% hvor de så chikanerer folk af dansk etnisk oprindelse og indvandrepiger der ikke går med tørklæde! Næste trin er når de er ca. 50% hvor direkte voldelige overfald og hærværk mod boligen, røveri og krav om beskyttelsespenge skal drive de sidste danskere ud! Mønstret er det samme i byer, vi behøver bare at se udviklingen i de nordengelske byer Bradford og Leicester, som nærmest e skrækeksembler på hvor galt det kan gå!

    Kommentar by Robert R — 26. august 2012 @ 14:35

  26. Det er jo skrækkeligt. Utroligt hvad politikerne har gjort med vores land.

    Kommentar by DanskModstand — 26. august 2012 @ 14:38

  27. @ Dandkmodstand

    Det er os selv der har stemt på dem!

    Kommentar by Robert R — 26. august 2012 @ 15:45

  28. Utroligt hvad politikerne har gjort med vores land.Men vi har stemt på dem som Robert R siger.

    Kommentar by Christer — 26. august 2012 @ 19:12

  29. “Virkeligeheden er nok, at de så omtalte “få” ballademagere kun udgør toppen af perkerbjerget. Resten er skjult under myndighedernes og pressens røgslør.”

    Ja! der findes reelt ingen moderate muslimer, såsnart de er mange nok kommer de op til overfladen. De evt. moderate bliver hurtigt omvendt.

    Men indvandrerpolitiken overgår om 2 år til EU.

    Kommentar by machiavelli — 26. august 2012 @ 19:32

  30. 6 Tavsen

    “Da TV2 ville lave et interview med S-politiker Trine Bramsen, blev de jagtet ud af Vollsmose af maskeklædte beboere 17:53, 25. aug 2012.”

    TV2 har intet fortalt om, at TV2 er jaget ud af Vollsmose. Ikke i 19-nyhederne i hvert fald.

    Til gengæld havde TV2 Fyn her til aften en Politiken … journalist til at fortælle os almue danskere, at det er fordi de 70 hærgende på OUH er for danske, at de lavede balladen. De er for lidt arabiske og kender for lidt til arabisk kultur – og er ikke religiøse…

    Samme gang gas fra Politiken, som vanligt. Krybende, ukritiske Politiken, der har undskyldt for JP’s muhammedtegninger.

    Netop fordi bl.a. Politiken er så krybende og ukritisk, når det gælder islam og indvandrede fra ikke-vestlige lande, er der grund til at være kritisk overfor bl.a. islam og indvandring fra ikke-vestlige lande. Demokratisk sindet modstand.

    Kommentar by Liva — 26. august 2012 @ 19:58

  31. Kulturelt selvhad

    Apropos Jyllandsposten, så har jeg i dag læst et interview (trykt i papirudgave den 22.8.2012) i netop JP med forfatter Maja Marie Aidt, hvor hun skriver om oplevelser i New York, hvor hun opholder sig.

    Hun skriver bl.a.: “Jeg var engang dernede (Sømandskirken) til deres julemarked. Men det var nærmest perverst. Alle ville bare ligesom havde den der flæskesteg. Min søn sagde: “Kan vi ikke godt gå nu, mor?”.”

    Kommentar by Liva — 26. august 2012 @ 20:04

  32. 22

    poul sørensen

    Det kan ikke være rigtigt at danskere skal flytte, for at få fred.

    Kommentar by Liva — 26. august 2012 @ 20:09

  33. -> Liva

    Ja, det er Politiken-journalisten Tarek Omar… Trine Bramsen er nu banket på plads: “Vi må indse det ikke er et kulturelt problem…”

    Enten er politikerne dumme eller også er de kyniske. Uanset hvad, er de ikke opgaven værdig.

    Kommentar by Kim Møller — 26. august 2012 @ 20:18

  34. Mere kulturelt selvhad (det er vel ikke så underligt, at andre – f.eks. indvandrede og efterkommere – så også kan tro at dansk, dansk sprog og dansk kultur er noget møg eller hur?)

    I romanen “Mit danske kød” (1981) skriver Jens Smærup Sørensen bl.a. sådan her om det danske sprog: “Åh! Mine tarme vrider sig ved tanken om hvad jeg har det til! Mine sparsomme ark, og så meget jeg allerede har svinet til. Med dette sprog! Dette kvalmende lort der gærer og svulmer i mit svælg! Dansk hedder det jo. Hvad skal jeg gøre af det? Hvor?”

    og videre i samme bog

    “Vi skal skrive, vi. Vi siger jeg! Jeg husker jo snart ingenting! Ingenting! Og Ta og No skriver rigtigt, for længst, og jeg plører mine ark til og har glemt den ene lov efter den anden for dette uværdige grisemæle.”

    Kommentar by Liva — 26. august 2012 @ 20:27

  35. 33

    Kim

    Næ, det er det sgu ikke!

    Kommentar by Liva — 26. august 2012 @ 20:28

  36. @29 machiavelli:
    “Men indvandrerpolitiken overgår om 2 år til EU.”

    Har du et link til en artikel eller lign.?

    Kommentar by XY — 26. august 2012 @ 21:23

  37. Beklager – digteren/forfatteren der har det så svært med flæskesteg hedder Naja og ikke Maja..

    Jeg er sgu så vred, at jeg ikke engang kan skrive. Det pisser mig virkelig af, at danskere bliver behandlet så dårligt. Dels af nogle indvandrede (og efterkommere) og dels af (nogle) danske forfattere og journalister. Det er der sgu ikke nogen rimelig grund til.

    Kommentar by Liva — 26. august 2012 @ 21:46

  38. Liva

    Jamen!, grønthandleren er jo så flink! Ja lige indtil den dag, hvor melonerne og kålhovederne bliver erstattet med de vantros hoveder!

    Jamen!, (halal)slagteren er jo så flink! ja lige indtil den dag, hvor han begynder at slagte de vantro!

    Jamen!, pizza-/kebabmanden er jo så flink! Ja lige indtil den dag, hvor de vantro bliver til slashkebab!

    Ellers så er det jo det samme over alt, hvor herrefolket skal udrense underfolket fra Dar-al Kufr (Vantroens hus), så det igennem Dar-al Harb (Krigens Hus) kan blive til Dar-al Islam (Islams Hus).

    Kommentar by anonym — 27. august 2012 @ 06:06

  39. […] ger några ögonblicksbilder från islamistslummen hämtade från […]

    Pingback by Islamistisk kriminalitet exploderar i Vollsmose | Petterssons gör skillnad — 27. august 2012 @ 10:39

  40. […] ger några ögonblicksbilder från islamistslummen hämtade från […]

    Pingback by Islamistisk kriminalitet exploderar i Vollsmose | Petterssons gör skillnad — 24. maj 2014 @ 12:08

RSS feed for comments on this post.