29. august 2012

“Mangfoldige familiemønstre er ønskværdige”, lød det fra ungradikal: “Bøn i min baggård. Hurra…”

Statskundskabsstuderende Ditte Søndergaard var kun 111 stemmer fra at blive MF’er ved valget sidste år, og mon ikke hun en dag får samme titel som Zenia Stampe – MF’er, Cand.scient.pol. og tidligere landsformand for Radikal Ungdom. Fra Kristeligt Dagblad – Unge radikale politikere vil lovliggøre flerkoneri.

“Mens De Radikales forslag om forældremyndighed til fire voksne stadig er til diskussion, går radikale ungdomspolitikere skridtet videre. Ifølge Radikal Ungdom skal ægteskaber med tre eller flere partnere – bigami og polygami – lovliggøres i Danmark, lyder det fra landsformand Ditte Søndergaard.

“Radikal Ungdom går ind for at tillade bigami. Mennesker skal have lov til at indgå i de familieformer, de ønsker. Om det så er ægteskab mellem mand og kvinde, to mænd eller måske en kvinde og to mænd. Mangfoldige familiemønstre er ønskværdige,” siger hun.

En lovliggørelse af bigami skal eksempelvis hjælpe mennesker som den irakiske tolk, der i 2008 kom til Danmark med to koner, men siden måtte rejse igen, da han ikke ville lade sig skille fra den ene af sine to koner.

Det er uacceptabelt, at vi er så snæversynede i Danmark… ,” siger Ditte Søndergaard.”

(Ditte Søndergaard, 2012: “Bøn i min baggård. Hurra for et mangfoldigt København.”; FB)

Oploadet Kl. 10:59 af Kim Møller — Direkte link45 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/40081/trackback

45 Comments »

  1. Dette er en two-liner

    Kommentar by Nielsen — 29. august 2012 @ 11:07

  2. Mon de radikale stadig mener, at man skal være 18 år før man kan gifte sig.

    Er det ikke et eksempel på snævertsynet modstand mod mangfoldighed, hvis man nægter en mand på 45 år i at gifte sig med et par piger på 11 og 13 år?

    Kommentar by Ole S. — 29. august 2012 @ 11:26

  3. Mon de bedende i hendes baggaard er lige saa indkluderende og tolerante som Ditte er ?

    Kommentar by Jan — 29. august 2012 @ 11:37

  4. De radikale er godt igang med at smadre det danske samfund, og var været det i mangfoldige år.
    Utroligt, men ikke desto mindre sandt.
    Dertil kommer at ikke mange i Folketinget kan, eller vil, se skriften på væggen.
    Hvad bliver det næste mon?
    Jeg har ikke ord for min vrede.

    Kommentar by AK JA. — 29. august 2012 @ 11:47

  5. Der skal naturligvis stå: OG HAR været det …….
    I øvrigt var det de radikalde der havde et formaliseret samarbejde med DDR under den kolde krig.
    Utallige radikale var æresgæster i et samfund, som i en evt. varm krig, var udset til at overfalde Danmark.

    Kommentar by AK JA. — 29. august 2012 @ 11:50

  6. Bunden er ikke nået….
    …..nej det lader til at være langt fra.
    Nu vil de Radikale lovliggøre ”fler-koneri”, ikke som Muhamedanerne der dog har en begrænsning med fire stk. koner nej, nej, Morten Østergaard der allerede har anlagt Muhamedanerskægget ønsker også at give Hættemågerne chancen i sit harem, det skal nok blive ”Haram”

    Forslaget går, hvis man kan sige i al enkelhed ud på, at enhver sammenstilling af ”hanner og hunner” skal være tilladt, f. eks et par lebber der kunne tænke sig lidt mere liv i kanen kan bare bede kirken om at vie dem til et par bøsser eller omvendt, som så kan give den med live-shows, men det kommer der jo ikke arvinger ud af, så må man jo anskaffe et par heteroseksuelle tyre til denne tjans, og da der ikke er nogen antalsmæssig grænse og Biskopper, præster og kirke gerne slår portene op for Multi-ægteskaber er der no problems.
    Man vil kunne krydre sit ægteskab med enhver afart af enhver tænkelig seksualitet, også muhamedanernes pædofili, eller sodomi og nekrofili alt vil være muligt.
    Eventuelt kommende børneflok vil selvfølgelig få svært ved at finde ud af hvem der er faderen, men dette problem går man ud fra at IT-branchen vil kunne løse efterhånden som PC’erne bliver kraftigere og kraftigere.

    De store supermarkeder har allerede planer om store udvidelser af indgangsarealerne og butiksarealet når disse storfamilier på 30 – 40 ja måske flere skal på en hyggelig udsalgsindkøbstur.
    For som det også er tænkt, som alle Radikale forslag ligger der også politiske overvejelser i forslaget, det hellige almindelige ægteskab har vist at den Danske Model slet ikke er i stand til at forbruge nok, til at hæve Brutto Nationalproduktet, derfor skal de stædige der holder på det gammeldags ægteskab fratages deres Danske Statsborgerskab og kontant her og nu expres sparkes ud af Danmark, til et land med flerkoneri, – så kan de lære det!!!!

    P.S. man vil selvfølgelig hæve U-landshjælpen så de kan importere flere småkager til erstatning for de tusindvis af sække ris, frugtbarhedssymbolet, der bruges til påkastning ved bryllupperne.

    Det glde vanvid kender ingen grænser.

    Kommentar by Cantor — 29. august 2012 @ 11:57

  7. Jeg ville skrive
    Men jeg skal brække mig!

    Kommentar by XXXXX — 29. august 2012 @ 11:58

  8. Jeg bliver helt tankefuld. Hvilke perspektiver der åbner sig. Med de nye familiemønstre må vi ubetinget indføre borgerløn, i stedet for allehånde børne-, eks-, enke-, bolig-, og hvad ved jeg tilskud. Således kan vi sikre den fri bevægelighed på både arbejdsmarkedet og det sociale marked, som derved tillader den højestbydende at skaffe sig de bedste koner! Hov, snoren knækkede vist der et eller andet sted…

    Kommentar by Høgsbro — 29. august 2012 @ 12:42

  9. Det Ditte ser i baggaarden er begyndelsen paa hendes mangfoldigheds endeligt, men hun forstaar det ikke. Hele sit korte liv har hun kaempet for mangfoldighed og inklusion, menneskerettigheder og ligestilling. Nu staar hun ved sit vindue og skuer ud over en haer af afstumpede mandschauvinister. De mest indskraenkede og intolerante af os alle – og hun elsker det. Hun er vild med det. De er det flotteste, hun nogensinde har set, som de staar der, skulder ved skulder!
    Ditte er saa naiv, at det naesten er smukt, og det hele minder mig om en eller anden Alanis Morissette sang.

    Kommentar by Resursesvag@gmail.com — 29. august 2012 @ 12:47

  10. -> Resursesvag

    “An old man turned ninety-eight
    He won the lottery and died the next day
    It’s a black fly in your Chardonnay
    It’s a death row pardon two minutes too late
    And isn’t it ironic… don’t you think”

    Kommentar by Kim Møller — 29. august 2012 @ 13:07

  11. Hvad gjorde viv egentlig før Facebook og Twitter for at peppe politikken lidt op med dumheder og fordrukkent sludder?
    Det er jo snart ikke noget med fut i i disse overregulerede, spindoktortider, der ikke er fyret af et de steder. Kors i hytten, de Radikale er en mellemting mellem en madrassa i Karachi og Sankt Hansen i Roskilde.

    Kommentar by Josef. K — 29. august 2012 @ 13:09

  12. Præcis Resursesvag

    Kommentar by Johnson — 29. august 2012 @ 13:46

  13. Hun er da stået fuldstændig af!

    Kommentar by Morten — 29. august 2012 @ 14:45

  14. Man tænker,
    Get the fuck out!

    Køb et maskingevær Ditte.

    Kommentar by XXXXX — 29. august 2012 @ 14:56

  15. Som Ron White siger
    ” But let me tell you something folks- you can’t fix stupid. There’s not a pill you can take. There’s not a class you can go to. Stupid is fo-evah.”

    Kommentar by broholm (ordblind) — 29. august 2012 @ 15:06

  16. Tror mere det er en metode til og give flere sorte statsborgesskab!
    Nu kan en dansk kvinde ægte flere sorte så de kan få lov og blive og få dansk statsborgerskab. Endnu en måde og ændre loven til egens fordel.
    Tror ikke på den med og lefle for muslimer med flerkoneri. Det har de allerede. Bare fordelt på hver sin lejlighed og en til ham selv.

    Kommentar by xenofob — 29. august 2012 @ 15:09

  17. Da jeg læste forslaget, tænkte jeg, at havde Simon Spies levet, så havde han grebet ideen med det samme.
    Jeg kan i ånden se Simon komme med en hale af unge kønne kvinder bag sig og høre ham gnække: Smil koner, I er på nu!!!

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 29. august 2012 @ 15:47

  18. Sjovt nok virker det som om det radikale venstre med nogle få undtagelser består af unge kvinder og bøsseagtige mænd. Hvorfor mon….?

    Kommentar by Sigwar — 29. august 2012 @ 15:59

  19. En skilsmisse i et sådan “åbent forhold” bliver et gedemarked af retsager og indbyrdes familiefejder for evigt. Hvor tror den små Ditte at den islamiske familiefejde tradition stammer fra?

    Men, juristerne gnider sig i hænderne. De vil have faste indtægter fra hver eneste storfamilie.

    Kommentar by Santor — 29. august 2012 @ 16:04

  20. Som jeg skrev et eller andet sted på facebook om stampesinken: hun er rablende sindssyg. Det synes at være et krav, for at kunne kalde sig radikal, at man er funktionel hjernedød.

    Kommentar by Nielsen — 29. august 2012 @ 16:10

  21. # 17 Falkeøje.

    Det virkelige morsomme opstår når en fed rig hvid bøsse kommer slæbende med 5 – 6 araberdrenge i lak og læder igennem Nørrebro :)

    Kommentar by Santor — 29. august 2012 @ 16:31

  22. Hun ville jo sikkert elske at leve i social kontrol under foden af sin muslimske mand, imens hun peger fingre af hæslige danske hvide mænd og deres materialistiske åndsforladte verdener. Ditte så smut ned og join dem.. nå nej, det må du jo sikkert ikke. Gad vide om folk må høre radio i gården, mens de står og ber. Der ville Ditte jo nok tage deres side og sige noget med, at vi må give plads til alle og vise tolerance og så lige slukke for musikken og dæmpe os imens de ber et par gange om dagen.

    Kommentar by DanskModstand — 29. august 2012 @ 17:04

  23. Ditte er hvad der sker, når kvinderne får for megen magt. Det har de haft siden 1970 og vesten er snart væk.

    Kommentar by Kim Poulsen — 29. august 2012 @ 17:05

  24. Ditte Søndergaard:” I den anden ende af gården bliver der grillet og dyrket crossfit. Skønt at der er plads til os alle.
    August 20 at 12:14pm · 3″

    hmm, og hvad sker der når der en nogle i gården der har lyst til helstegt pattegris? Eller hvis en letpåklædt kvinde går forbi med skraldet lidt for tæt på de bedende?

    Kommentar by Johnson — 29. august 2012 @ 17:23

  25. Hurra for en 5-stjernet jubeltosse. Kuk kuk…………..den blå vogn er på vej.

    Kommentar by mea culpa — 29. august 2012 @ 17:40

  26. Det foto hvor der bedes, er ikke udtryk for mangfoldighed. Der er kun mænd til stede – og kun islam dyrkende mænd. Ikke andre. Ingen kvinder. Ingen børn. Alle mændene står på samme måde.
    Det er ensretning, Ditte, hylder. Religiøs, demonstrativ og envasiv ensretning. Religiøs erobring af det offentlige rum. Ditte er blot tilskuer. Dansk kvindelig tilskuer. Hun er ikke en del, af det der sker. Hun er ikke mand og hun er ikke muslim. Så hun kan ikke være med. Hun er udelukket fra at deltage. De vender alle røven op mod hende. Hun er ikke en del af ‘mangfoldigheden’. Hun får røven lige i ansigtet. Religiøse røve lige i ansigtet på den unge, radikale, kvindelige politiker.

    Kommentar by Liva — 29. august 2012 @ 18:22

  27. Flere koner/mænd
    Jeg hørte i radioen, P1, at det ikke bare var Radikal ungdom, men også venstre ungdom. Og mon det ikke også gælder vores mest liberale parti, Liberal All. Der synes jeg ogå have hørt om det forslag.

    Kommentar by britta due andersen — 29. august 2012 @ 18:43

  28. Det er da et helt OK forslag, bare den kobles rigtigt sammen med socialpolitiske initiativer; f. eks. kun børnetilskud til den først kones børn, kun sociale ydelser til maks. 2 pr. husstand og ingen familiesammenføring for kone nr. 2 m. fl.

    Så kan vi jo få tjekket om lysten skyldes ægte kærlighed eller pengegriskhed.

    I mellemtiden vil jeg begynde at spejde efter en ung model til at supplere hustandens harem, jeg kan nemlig selv betale :))

    Kommentar by Bjarne P. — 29. august 2012 @ 19:20

  29. Har hørt fra en ven med foden i det multi etniske segment i befolkningen, at det med flerkoneri er noget ældre mænd drømmer om. Det er lidt som når vi andre skal have en capriole, så smutter de til Egypten og køber en ung kone, helt uden at skælne til at koranen jo siger de skal betale for dem selv. Det er jo så nemt, man får den lille sexslave til DK, og enten hende eller kone nummer et bor så alene med fuld pengepung fra staten. Så at de radikale drømmer om dette kan ikke undre, de bliver jo liderlige når de kan straffe en dansker på overførsel, mens de slet ikke kan få hældt nok penge i lommerne på indvandrene

    Kommentar by broholm (ordblind) — 29. august 2012 @ 19:52

  30. “de bliver jo liderlige når de kan straffe en dansker på overførsel”

    Akademikerkvinder i almindelighed og de radikale i særdeleshed er arbejdsløse hvide mænds hovedfjende. De tvinger mænd i knæ med feminisering af samfundet og importerer så et multietnisk tæskehold, der kan føje spot til skade og holde deres hovedfjende beskæftiget i en overlevelseskamp på bunden af samfundet.

    Det er faktisk ganske utroligt, at vi endnu ikke har set en decideret hadforbrydelse mod den “veluddannede” radikale kvinde, men det skal såmænd nok komme.

    Kommentar by Kim Poulsen — 29. august 2012 @ 20:10

  31. #26 Liva

    Så sandt, så sandt.

    Kommentar by Neuhammer — 29. august 2012 @ 20:46

  32. De uforskammede muslimer provokerer groft og laver hendes boligeforenings gård om til en udendørsmoské / balladecentral med gymnastiske øvelser og sikkert også bønnekald og andet skrig og skrål, og ghm. om det splittergale pigebarn så ikke føler sig beriget af deres spændende “kultur” – sikkert totalt uvidende om indholdet af bønnerne og islams fornærmelser mod kristne, jøder og andre urene vantro samt ateister & bøsser mv.

    Snart har vi dem liggende og blokere vore gader med deres rablende islamiske vanvid, provokationer i busserne og krav om tilladelse til bønnekald fra de nybyggede minareter, som vi har set det i bla. Frankrig & Grækenland – og som naturligvis blev bygget til netop dette formål.

    Og skal vi mon gætte på, at vore dybt naive, uvidende og groft uansvarlige vatnissepolitikere så vil lægge sig fladt på maven for
    alle muslimernes vanvittige og endeløse krav om særbehandling igen-igen? Sporene fra de sidste 3-4 årtier skræmmer unægteligt rigtigt meget.

    Rent statistisk må det vel bare én gang imellem blive sådanne lallenaive og sørgeligt uvidende radigale pigebørn som Ditte Søndergaard, Sofie Carsten Nielsen eller Zenia Stampe, der for én gangs skyld SELV bliver udsat for “kulturberigelsen” for alvor.

    Kommentar by Bjovulf — 29. august 2012 @ 22:01

  33. Nej, Bjovulf. De radicoole tøser blander sig ikke med problematiske etnikere. Det har de underklassen til. Og så længe underklassen stupidt glor på muslimer uden at fatte, hvem der er deres egentlige fjender, går det strålende for disse forræderfisser.

    (undskyld til hunkønnet her, jeg ved mange af jer har prøvet at lære mig at undgå det ord, jeg KAN desværre ikke, sandheden er stærkere end jeg)

    Kommentar by Kim Poulsen — 29. august 2012 @ 22:24

  34. @ 10, Kim Moeller

    Tak. Ja, det var den sang, jeg taenkte paa men ikke helt huskede. Mr. Play It Safe was afraid to fly.[…] And as the plane crashed down he thought: “Well isn’t this nice…”

    Kommentar by Resursesvag — 29. august 2012 @ 22:44

  35. Ditte Søndergaard agerer som islams nyttige idiot. Hun baner i virkeligheden vejen for kvindeundertrykkerideologien, hvis proselytter man skuer på billedet. Dette radikale kvindemenneske er så snæversynet, at hun ikke selv kan se, at hun skader kvinder og Danmark.

    Kommentar by Johansen — 30. august 2012 @ 00:47

  36. Hvis den naive uoplyste Zinke ditte sønderretaarderet bare løftede sit enfoldige menneskesyn og kiggede lidt på hele mellemøstens Forårs islamisering og hvordan det går med kvinderne i disse allah til helvedes samfund, så kunne det være, at hun nok ikke ville juble ved synet af disse bedemænd, som snart nok skal få os kvinder begravet i sorte burka lig poser og med disse bedemænds konstante knepperier med de umælende sorte burka lig pose begravede…øh, beklædte koner, som konstant føder flere bedemænd og umælende undertrykte lig pose koner, så kommer disse bedemænd og hjernedøde lig pose koner nok snart i flertal og kan viderføre det aberabiske Forår her i Danmark, men så langt kan den enfoldige snæversynet uvidende Zinke ditte sønderretaarderet vel ikke overskue at rumme disse logiske tanke i sin lille bitte…øh, ditte hjerne.

    Kommentar by li (islamonausea lidende) — 30. august 2012 @ 02:35

  37. Når jeg ser sådan en flok enfoldige muhammed mandslinge, så får jeg kvalme.
    Jeg kan ikke rumme kvindeundertrykkende muhammed manslinge der tilbeder og underkaster sig en pædofil modbydelig profet som muhammed.

    Moské de nazi og jihad samarbejds Radigale skulle stille et lov forslag til de kommende terrorist udklæknings reder….øh, moskéer, at der skal stå mangfoldige brækspande foran radigaliserings anstalterne…øh, moskéerne, så vi mangfoldige ikke pædofil tilbeder har et sted at aflevere vores maveindhold i.

    Kommentar by li (islamonausea lidende) — 30. august 2012 @ 02:46

  38. Jeg vil satse 50 øre på, at hun ikke går alene rundt på Nørrebronx efter mørkets frembrud!

    Santor

    Prøv rig jødisk bøsse!

    Liva

    Fremragende formuleret!

    Kim Poulsen og Bjovulf

    Margrethe Bøssesvineslagter/Englemager/Pestmager/Værnemager har jo tre døtre, så der er jo en tredobbelt mulighed for chokolade- og lakridsstangs(gruppe)berigelse af dem.

    Kim Poulsen

    Det klæder dig ikke at holde dig tilbage!

    Kommentar by anonym — 30. august 2012 @ 05:54

  39. 30->

    Hende der den sverigstan’ske minister der blev kniv-beriget…?

    Kommentar by Hans Und — 30. august 2012 @ 06:50

  40. Hans Und

    Anna Lindh! Hun blev myrdet af en serber, Mijailo Mijailovic. Hvorfor det lige var en serber, er jo ikke godt at vide! Rettere sagt, dét vil vi ikke vide.

    Kommentar by anonym — 31. august 2012 @ 05:21

  41. Ja, i Sverigstans hybrid mellem femi-helvede og islam-helvede er der selvfølgelig nogen der har svært ved at holde sig tilbage.

    Kommentar by Kim Poulsen — 31. august 2012 @ 11:08

  42. Så i tirsdags en bedende muslim ligge midt i indgangen til Hvidovre station kl 20.40 med udrullet tæppe og hele molevitten. Dér fik jeg nok – igen.

    Jeg har billede af “seancen”, men ved ikke rigtig om det er muligt at uploade det anonymt nogen steder.

    Kommentar by Henrik J. — 31. august 2012 @ 14:55

  43. Bortsett från alla väl förmulerade inlagor med hög ironi, vill jag skära igenom och påstulera att kvinnomänniskan måste vara ganska sjuk och i mina ögon, i behov av hjälp.

    Kommentar by Peer Pedersen — 31. august 2012 @ 15:39

  44. ”Det er uacceptabelt, at vi er så snæversynede i Danmark… ,” siger Ditte Søndergaard.”

    Jeg vender den om og siger det er uacceptabelt, at vi har politikere
    med så lav IQ

    Kommentar by k.m. — 31. august 2012 @ 16:02

  45. #42 Henrik J. du kan jo prøve at sende det til blogejeren. Måske poster han det, så vi kan grine og græde.

    http://www.uriasposten.net/hetitten

    Kommentar by Hr. Snusk — 31. august 2012 @ 17:24

RSS feed for comments on this post.