3. september 2012
Det er ‘fuldstændig uacceptabelt’ lyder det fra Skole- og Ungdomsborgmester Anne Vang, men i en relateret afstemning har et flertal krydset af ud for: “… når det gælder mit eget barn, kan jeg ikke være idealist”. Ligesom det er nemt at være solidarisk for andre folks penge, så er det nemt at eksperimentere med andre folks børn.
Fra DR København – Forældre fusker sig til bedre skoler.
“På lslands Brygge er nogle forældre ikke meget for, at deres unger skal gå i skole med to-sprogede og socialt belastede børn på eksempelvis Amager Fælled Skole. Og problemet med ressourcestærke forældre, der føler sig presset til at snyde med folkereigisteradressen for at komme på den bedste skole er også velkendt i blandt andet Greve og Farum. …
Vibeke, der har bedt om anonymitet, er én af de forældre, der ikke så andre udveje:
- Vi lavede en proformadresse for at vores søn kunne begynde på Islands Brygge Skole i stedet for Amager Fælled Skole.
Og Vibeke kender op mod 20 andre, der har gjort det samme.“
The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/40264/trackback
70 kommentarer »
RSS feed til kommentarer til dette indlæg.
Skriv en kommentar
Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>









Hykleriet er fuldstændig altoverskyggende!
Det er helt på linje med:
Kom bare med flere flygtninge og indvandrere – så længe de ikke bliver min nye nabo.
Alle EU borgere skal have muligheden for at arbejde hvor de vil – bare de ikke underbyder mig og gør mig arbejdsløs.
Vi skal have mere humane samt opdragende straffe, istedet for hårdede fængselsstraffe – så længe jeg selv, samt min famille ikke er blandt ofrene for kriminaliteten.
Stå dog ved jeres holdninger kujoner, og sæt krydset så det repræsentere hvad i synes – og ikke hvad det er ‘korrekt’ at synes.
Kommentar by Lundahl — 3. september 2012 @ 17:45
Klart nok. Lad os få gjort os fri fra de fremmede parasitter. Det er da klart at man ikke vil have sit barn i en skole der består af 90% muslimsvinyngel. Så hellere finde alternativer.
Kommentar by Nielsen — 3. september 2012 @ 17:58
Jeg tror altså ikke, at dem der stemmer på Det Radikale Venstre kunne finde på dem slags!
Kommentar by mb — 3. september 2012 @ 17:58
Helt forståeligt, at forældre opfører sig på denne måde. Men det siger sig selv, at de burde indrømme, at der er indvandrerproblemer og tage konsekvensen af denne indrømmelse.
Kommentar by Vest — 3. september 2012 @ 18:12
Godt, at det kommer frem.
Enig med #2 Nielsen og #4 Vest.
Kommentar by XY — 3. september 2012 @ 18:31
Det er vel blot fordi deres barn har “helt særlige behov” der ikke kan dækkes af den indvandrertunge, nærtliggende folkeskole. I ved, ligesom Mette “NImby” Frederiksens lille pige.
Kommentar by Nosferatu — 3. september 2012 @ 18:34
Flere og flere danskere mærker konsekvenserne af “indvandringen”.
Kommentar by Hr. Snusk — 3. september 2012 @ 18:40
Indvandrerandelen blandt unge københavnere er høj – er det 25 % ? I længden kommer disse hyklere til at flytte fra byen. Det vi ser nu, er bare de indledende faser af en demografisk omplacering
Kommentar by Josef K — 3. september 2012 @ 18:42
Vi skal i borgerkrig med muslimerne, før eller senere, uanset
hvad godmenneskerne ellers mener.
Sådan har de selv valgt det nye Danmark.
falkeøje
Kommentar by falkeøje — 3. september 2012 @ 18:56
“På lslands Brygge er nogle forældre ikke meget for, at deres unger skal gå i skole med to-sprogede og socialt belastede børn”
Breaking News.
Det interessante er at denne historie jo har været oppe med jævne mellemrum, men altid med den samme vinkel; det er også for galt med danskernes hykleri/småracisme/manglende solidaritet.
Jeg kan ikke huske en journalist der har valgt at sætte den “ind i en større sammenhæng” (som DR hævder at ambitionen er med deres nye Tv-avis); at det ikke som sådan er disse forældre der er noget galt med, men derimod dels indvandrerne og dels multikulti-masseindvandringsprojektet.
Kommentar by Superman — 3. september 2012 @ 19:01
Anne Vang burde opdrage københavnerne til at forstå, at en fremmed er en ven, de ikke har mødt.
Det siges i hvert fald i “Peter Plys og Hafferlafen”. Se selv:
Peter Plys Og Hafferlaffen
Tegnefilm. Med Dansk Tale.
Noget fremmed er kommet til Hundredemeterskoven! Peter Plys og hans venner bæver af angst, idet de ser den frygtede Hafferlaf i hver skygge og bag hvert træ. Men selvfølgelig beslutter han sig for, sammen med Grisling, Ninka Ninus, Tigerdyret og alle de andre, at drage ud for at finde Hafferlaffen. Alle undtagen Kængubarnet, som de mener, er for lille. Men det mener Kængubarnet ikke, og mens de andre skræmmer livet af hinanden med deres fantasier, går han ind i en meget lidt befærdet del af Hundredemeterskoven og finder… Laffe! Den lille Hafferlaf har meget til fælles med Kængubarnet (han er også for lille til alt det sjove), så de finder hurtigt sammen. Så skal de bare overbevise alle andre om, at hafferlaffer altså ikke er farlige. ”Peter Plys og Hafferlaffen” inviterer til nye eventyr i Hundredemeterskoven med de kendte figurer, der dog i denne omgang for første gang får selskab af en ægte, levende Hafferlaf. Alle taler dansk i dette sjove eventyr, der har sange af Carly Simon, der på dansk bliver sunget af Sanne Graulund.
Kommentar by Leonidas — 3. september 2012 @ 19:26
>8 Josef
Man er ikke nødvendigvis hykler, fordi man bor i en storby!
Kommentar by Nielsen — 3. september 2012 @ 20:01
@Leonidas
Fremviser Hafferlaffen afhuggedes hoveder,
mens den citere fra koranen?
Tror du muslimerne kunne accpetere Grisling?
Og blive bedste venner.
Og må Tigerdyr overhoved hoppe i følge islam?
Det kan måske forveksles med dans.
Kommentar by XXXXX — 3. september 2012 @ 20:04
næh, men du kan jo tjekke hvordan københavnerne stemte. I mit kvarter er skiftevis R og SF de største partier.
http://www.kk.dk/FaktaOmKommunen/KoebenhavnITalOgOrd/StatistikOmKoebenhavnOgKoebenhavnere/Noegletal/Valg/Folketingsvalg.aspx
Kommentar by Josef K — 3. september 2012 @ 20:05
Hvad med om en stemme på indvandringspartierne automatisk medførte at ens eget barn blev elev i multikult-skolen? Det er den slags konsekvens der skal til, for de danske kællinger m/k har ingen problemer med at hykle os lige ned i Helvedet. Altså : elektronisk stemmeafgivning for alle mellem 18 og 60, og så afregning på stedet. Vi må til at kigge på produktudvikling af demokratiet..
Kommentar by Kim Poulsen — 3. september 2012 @ 20:10
@11
Hafferlaffen og vikingen er venner , se selv .
http://tiny.cc/eln2jw
Kommentar by Aglet Xander — 3. september 2012 @ 20:14
Måske burde Anne Vang og Zenia Stampe klæde sig ud som Kængubarn og Hafferlaffen. Så taler de også et sprog, deres københavnske kernevælgere kan forstå …
Kommentar by Leonidas — 3. september 2012 @ 20:25
Kim Poulsen — 3. september 2012 @ 20:10
“Hvad med om en stemme på indvandringspartierne automatisk medførte at ens eget barn blev elev i multikult-skolen?”
God ide. Underskudet ved multikultur burde også dækkes af ekstra skat til venstrefløjen og de kulturfremmedet.
Ellers rigtig god artikel.
Kommentar by Viking — 3. september 2012 @ 20:28
#15 Glimrende idé, der kan udvikles yderligere med brugerbetaling for multikulturen. Multikulturen (herunder integrationsomkostninger) slettes fra statsfinanserne og henføres proportionelt til alle, der stemmer for multikulturen. Hvis ikke de kan betale regningen skal de øvrige skatteborgere naturligvis ikke belemres med regningen for inddrivelsen af de ubetalte multikulti-kroner – så annulleres multikulturen bare. Dette gøres naturligvis med tilbagevirkende kraft, da danskerne jo aldrig tidligere er blevet spurgt. Regningen for repatrieringsomkostninger pålægges dem, der stemte for multikulturen.
Stemmer ingen for multikulturen, hvilket er et muligt scenarie, hvis man bliver holdt personlig ansvarlig herfor, så kan vi selvfølgelig godt hæfte solidarisk for repatrieringsomkostningerne. Det er trods alt en fremtidsinvestering, der vil noget!
Kommentar by Daniel Carlsen — 3. september 2012 @ 20:29
Det noterer vi lige … og så venter vi og ser, hvor Anne Vangs børn skal gå i skole.
Kommentar by Nemo — 3. september 2012 @ 20:42
I DDR P4 København var historien klinisk renset for alle henvisninger til “to-sprogede”, der blev kun talt om “lavere sociale lag”
Kommentar by Træt — 3. september 2012 @ 21:07
For at komme nærmere virkeligheden burde begrebet tosproget omdøbes til 5/4 sproget. Så forstår man også bedre, hvorfor folk flytter deres børn.
Kommentar by Menig 442 — 3. september 2012 @ 21:20
Daniel Carlsen — 3. september 2012 @ 20:29
Jeg er helt enig!
Kommentar by Viking — 3. september 2012 @ 21:26
Mangfoldighed er altid godt- Når blot det er naboens datter der bliver voldtaget, og naboens søn der blir’ banket til invalid.
Alt er som det plejer at være.
Kommentar by Mike — 3. september 2012 @ 21:53
Enig med jer der mener, at folk der går ind for mere import af funktionelle analfabeter fra Mellemøsten selv burde betale.
De må for min skyld gerne kalde det en “KULTURBERIGELSESSKAT”.
Kommentar by Erik — 3. september 2012 @ 22:15
Det handler ikke om et eller flere sprog, om man har dansk som modersmål eller ej men ene og alene om der er flere muslimer end godt er på en skole. Og hvor mange muslimer der skal være for, at de er for mange er nok individuelt.
Personligt ville min grænse gå ved 1 muslim i klassen, er der mere end een så ville jeg vælge en kristen friskole.
Kommentar by Polka Charlie — 3. september 2012 @ 22:21
Det er ikke bare sagesløse forældre, der får deres børn flyttet fra Amager Fælled Skole. Margrethe Vestager bor selv i skolens distrikt, men hendes børn går i en hvid kommuneskole i City – “den ligger mere bekvemt m.h.t. transport”, tror jeg forklaringen var.
Samtiidig med, at hun og hendes parti arbejder for fuld kraft for at få gang i indvandringen fra Asien og Afrika igen.
Kommentar by Gunnar Biering — 3. september 2012 @ 22:41
->26 Polka Charlie
Jeg er ikke sikker på at en kristen friskole ville være nogen garanti, selv om den nok ville sortere de værste primitive fra. Veluddannede muslimer ville formentlig godt kunne finde på at anbringe deres børn der. Jeg kommer dog til at tænke på en historie jeg læste for nylig, om en katolsk skole som blev udsat for pression for at fjerne krucifikser på væggene af hensyn til gæt-selv-hvem. Mener det var i Storbritannien.
Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 3. september 2012 @ 23:26
Det er helt igennem hyklerisk! Men på den anden side forstår man dem godt! Hvem ønsker at ens børn skal gå i skole med vrede, dominerende og voldelige araberdrenge!
Drengene får tæv og pigerne bliver generet og kaldt ludere og det der er værre!
Apropos Peter plyds! I Dudley county i England har man forbudt grisling! Ja det er rigtigt! En muslimsk far klagede over tilstedeværelsen af Grisling på et offentligt kontor i forbindelse med ramadanen! Muslimske børn skulle ikke se sådan noget under ramadanen! Nu er det sådan, at jeg ikke i min vildeste fantasi kunne drømme om, at nogen kunne blive stødt over Peter plyds lille ven grisling! Helt ærligt han kan da ikke være farlig! Men jo grisling er en gris, godt nok en tegneserietøjgris men en gris, og som sådan er han forargelig og farlig for små muslimske børn! Grisen er et urent dyr i islam, så Grisling må være en meget uren lille tøjgris!
Kommentar by Robert R — 3. september 2012 @ 23:29
I øvrigt er Grisling ikke den eneste tegneseriefigur der har fået problemer! Der er udstedt en fatwa mod Mickey Mouse! Ja det er rigtigt! En tatwa! Mickeys problem er at han er en mus! Dem er det åbenbart også galt med! Ikke fordi jeg er den store tilhænger af mus, men i form af Mickey Mouse går det vel!
Kommentar by Robert R — 3. september 2012 @ 23:44
> Lars Findsen På Crack
Måske du har ret, så må man jo undervise sine børn hjemme i det omfang loven tillader det og det er praktisk muligt.
Jeg har hørt om problematikken med krucifikser i Italien, her var det vist venstreorienterede eller ateister der krævede dem fjernet fra det offentlige rum.
Gik de første skoleår på en lille privatskole hvor der var tre muslimer, senere gik jeg på en kostskole hvor der var nul.
Den ene af de tre muslimer blev senere sigtet for en mordbrand (i forbindelse med det klassiske forsøg på forsikringssvindel, hvor grillbaren fyldes med benzin), men det er en anden historie. Alle de sigtede blev såvidt jeg husker frikendt, selvom de var stærkt forbrændte efter benzineksplosionen…
Kommentar by Polka Charlie — 3. september 2012 @ 23:59
Selvom elev sammensætningen i Københanske skoler ser ret “sort” ud, er der måske en løsning der ligger lige for.
På bro-kvarterene i Københan står der idag ledige kirker, som kunne overtages af fri-menigheder. Disse kirker har ligeledes søndags skoler / konfirmand stuer, hvori man kunne starte regulære private fri-menigheds skoler.
Skolerne kunne undervise eleverne i det kristne livssyn, Danmarks historie og andet unden det marxistiske filter som idag ligger tungt over det meste af folkeskolen.
Da skolerne ville være muslim frie, vil det hurtigt blive meget attraktivt, selv for de kulturradikale, at sende afkommet til disse skoler istedet for at flytte fra byen.
Som andre her i kommentar sporet skriver, skal man ikke forvente, at de kulturradikale ændre holdning til islam og alle dens problemer. De har samlet været udsat for alt for mange års massiv hjernevask – men for deres snotunger er der stadigvæk håb.
At omstændighederne kunne tvinge de kulturradikale at sende deres afkom til kristne skoler og endda betale for det, betyder, at der stadigvæk er håb tilbage.
Forestil jer, at der i en nær fremtid vil blive bedt bordbøn, reciteret salme vers, diskuteret Danmarks historie og islam problemer i bro-kvarterenes mange kulturradikale hjem.
Kommentar by grove city, ohio — 4. september 2012 @ 00:02
->31
Der sku’ ha’ stået København, sorry.
Kommentar by grove city, ohio — 4. september 2012 @ 00:10
Det er absurd når man tager i betragtning hvor røde de er i kbh. Enhedslisten får 20-30 procent fra kreds til kreds og hvis vko-blokken kan mønstre lignende, tilsammen vel at mærke, så er det et mirakel. Der findes ingen som københavnerne der har stemt for det multikulturelle samfund og som har fået det som de ville. Hvorfor vil de så ikke leve i det?
Kommentar by Jimbo — 4. september 2012 @ 00:16
Vil det sige at borgerne er begyndt at efterligne politikernes adfærd når de skal have deres afkom i skole?
Kommentar by Santor — 4. september 2012 @ 02:57
@29 Robert R:
Eller muslimer meget syge i hovedet.
Kommentar by XY — 4. september 2012 @ 03:54
Nu er jeg jo tidligere Folkeskolelærer og taler derfor af erfaring. Kun et idiot vil sende sit barn i Den Danske Folkssklole. Og da 20% af børnerne i Københavns kommune er ikke danskere tegner fremtiden mørk.
Så det bliver spændende tider for møjsækken integrationsborgmester Anna Mee Allerslev, der som bekendt mener, at mangfoldighed er den eneste mulige vej i en globaliseret verden. Ganske vist er det løgn, men det betyder igenting for idealisterne.
Men bare urolig, der er ikke en kinamands chance for at udviklingen inden for Folkeskolen og alle andre steder ikke vil bevæge sig mod kaos. Og det går stærkt.
Tænk at være folkeskolelærer i dag. Men de bliver jo også rask væk indlagt med psykiske lidelser og ser 20 år ældre ud efter 5 år i undervisningshelvedet.
Kommentar by machiavelli — 4. september 2012 @ 04:17
DR og alle andre offentlige instanser; Hold nu op med det ævl om tosprogethed og andet hykleri. Det er jo ikke britiske og amerikanske børn med engelsk som modersmål, der ødelægger skolerne – Vel? Det er børn med mellemøstlig, afrikansk eller østeuropæisk baggrund. Erkend dog at masseindvandringen af mennesker fra disse dysfunktionelle baggrunde er en nitte for Danmark og lav programmer der i stedet for at ævle om integration, udvikler konkrete løsningsforslag til, hvordan vi på en ordentlig måde kan komme af med hovedparten af disse mennesker.
Kommentar by XY — 4. september 2012 @ 04:43
Hvorfor har de ikke bare spurgt Karina “Mange muslimske børn/unge er mindre begavede” Dehnhardt Lorentzen om det. For med hendes fortid som folkeskolelærer, må hun jo kunne give en forklaring derpå. Især når hun både er rets- og integrationsordfører, må hun jo være ekstra godt inde i tingene.
Nosferatu
De er jo bare misundelige over, at deres poder med særlige forudsætninger (IQ over 130=2% af befolkningen, og faldende grundet lavIQinvasionen), ikke kan komme ind på de muslimske Mentiqaskoler!
Kim Poulsen, Viking Og Daniel Carlsen
Måske skulle man gøre som i Canada og forlange en pengegaranti fra dem som vil have dem ind i landet. Allerhelst så jeg dog, at de tog nogle af dem hjem til dem selv og installerede dem på deres døtres værelser.
Kommentar by anonym — 4. september 2012 @ 06:45
>37 – machiavelli
og ser 20 år ældre ud…..
..ja, bare kig på billederne af Villy Søvndal………;-))
>38 – XY
Det er jo ikke britiske og amerikanske børn med engelsk som modersmål, der ødelægger skolerne – Vel?
…. eller tyske eller franske eller, sæt selv ind??? – men Muhamedanerne er dem som man ikke tør nævne ved navns nævnelse, ene og alene fordi de er så sarte og følsomme at det kan medføre psykiske skader på dyrkerne af “Fredens Religion” med føreren “Den nådige og barmhjertige Allah” samt den fredselskende første og sidste “Profet Muhammed”…..;-))
Kommentar by Cantor — 4. september 2012 @ 08:42
Troede egentlig at der var frit skolevalg.
Kommentar by Peter — 4. september 2012 @ 08:53
@40 Cantor:
Jeg er bevidst gået over til at kalde den frygtens religion. Det passer bedre på den måde, den opererer på internt som eksternt
Kommentar by XY — 4. september 2012 @ 09:02
@40 Cantor:
Jeg er bevidst gået over til at kalde den frygtens religion. Det passer bedre på den måde, den opererer på internt som eksternt
Kommentar by XY — 4. september 2012 @ 09:05
Har ikke skolesøgende børn mere – men kan se mine børne-børn tumle i multikultiklasserne – Den ene går til fodbold og holdet er fuldt af araberdrenge – indtil nu ser det ud til at gå (PS. klubben er en KFUM – Kristelig Forening for Unge Mænd!!)Det tror jeg nu ikke den er mere – men det hedder den sågu – måske er det kristne arabere – det tror jeg nu ikke, mødrene har tørklæder på. Så muslimerne må vel være de som dominerer klubben!
I øvrigt kom der er muslimsk læge til i mit lægehus – så skiftede jeg til en anden læge og i dag ved tandlægen, sad der sågu en “hættemåge” i receptionen – så måtte jeg også skifte tandlæge her i dag. Det gamle tandlægehus havde en kunstplakat hvor der også var tekst: Plads til alle! Tandlægen har valgt side – det gør jeg så også – sådan! Jeg støtter ikke forretninger eller foreninger der elsker muslimer og har repræsentanter herfor i deres brød – de har disket sig selv – ud af klappen med mig – jeg støtter på ingen vilkår den hade- og frygtbaserede såkaldte religion og prøver så vidt muligt at undgå personlig indvoldvering med den – selv om jeg ved, at man ikke helt kan undgå støtte, da skat og medielicens osv. også tager mine penge og holder mig som gidsel over for den satans islam vi har fået forpestet landet med.
Når jeg kommer ind til en tandlæge så skal der fanme ikke sidde en reklamesøjle for islam og den kvindeundertrykkelse tørklædets ornat er en reklame for. Hun kan være dygtig nok – men det er der også danskere der er – op i røven med islam eller også ud af DK med dem der ikke kan lade deres tro blive hjemme medens de er på arbejde (et lille kors i halsen er ok – vi er en kristen nation og har religionsfrihed – men at sidde der i fuldt ornat og minde mig om islam og den ufattelige ulykke for verden som den foranstalter – nul putte! Rend mig…
Kommentar by Black Watch - Nemo Me Impune Lacessit — 4. september 2012 @ 12:15
Vi kender efterhånden vodtægtstallene fra Norge og i særdeleshed fra Sverige! Vi ved også at det ikke er Emil og Knut der står bag, og har man piger i den skolesøgende alder, er det helt indlysende at søge en privatskole eller hvis man ikke har råd til de så en skole med få muslimske drenge! Og har man drenge ønsker man ikke at se dem slået til lirekassemand så også her må man søge privatskole eller en skole med få muslimer! Nu er det jo ikke kun “folk” der gør det, Statsministeren og beskæftigelsesministeren gør det også! De ønsker ikke at eksperimenterermed deres børn! Men hvorfor tror de så at vi andre har lyst til at eksperimenterer med vores?
Kommentar by Robert R — 4. september 2012 @ 14:39
En ny klassekamp er ved at tage form mellem en herskende klasse, som ikke vil erkende, at dens multietniske vision har slået fejl og som derfor tager sig privilegier for at undgå dens værste følgevirkninger, og en underklasse som er tvunget til at leve under dem, fordi de ikke har midler til andet. Skide godt!
Kommentar by Arne Torp — 4. september 2012 @ 15:40
Politikerne sender også deres børn i knap-så-multi-kulti -skole:
http://www.bt.dk/danmark/private-skoler-er-populaere-hos-mfere
http://www.bt.dk/politik/holger-og-vestager-fravaelger-indvandrerskoler
Fordi de kan!!
Kommentar by jønne — 4. september 2012 @ 20:24
Mit barnebarn som spiller fodbold sammen med mange araberdrenge oplever det nok anderledes end nogen af jer tror.
Han kender ikke til andet og de omfavner i den alder 6 -8 år hinanden når de scorer mål – Tilsyneladende er det ok i den alder – men hvad fremtiden bringer er uvist, men jeg frygter, at han kommer til at indordne sig under araberdrengene senere og må betale sig fra at blive tålt – enten økonomisk, låne/forære ting eller rende ærinder og gå dem til hånde?.
Men vi må se…jeg håber også nogle af dem vokser op bedre end de gør i disse tider!
Kommentar by Black Watch - Nemo Me Impune Lacessit — 4. september 2012 @ 21:32
@Black Watch selvklart du kan finde muslimske børn og arabiske børn der kommer fint ud af det med danske unge. Helt op til 7-8 klassen osv. Men der kommer et tidspunkt hvor deres identitet eller personlig bliver udfordret, hvor dem, deres brødre og venner, deres familie ikke mindst skiller sig ud. Der tror jeg Islam er en stor faktor, der afgør hvem de omgås med.
Jeg har ikke selv personlig erfaring udi arabiske drengebørn som sådan. Men jeg kan forestille mig at selvom de nok er venner, bedste venner sågar kommer der et tidspunkt hvor der kommer store konfrontationer og magtkampe.
Og mit indtryk er også at de danske drenge der hænger ud med disse muslimske arabere, er nødt til at indordne sig gevaldigt i deres hieraki og udvise stor macho-dominans.
Nej jeg tror ikke at man uden videre kan blande dem og danskere sammen, uden at der kommer alvorlige gnidninger og problemer ud af det.
Det er et dødsdømt projekt fra starten, og Danmark er for altid forandret til det værre. Indtil videre.
Husk på hvor mange århundreder deres barbariske kultur har på bagen. Den slags ligger i deres blod, og du kan ikke bare integrere eller pædagogisere sig ud af det.
Kommentar by Endnu en vantro — 5. september 2012 @ 00:44
Jeg slutter mig til koret og konstaterer hvor jammerligt man omtaler muslimer i dagens medier, specielt DR. Hvor meget man undgår at kalde problemet ved navns nævnelse, og med alle midler undgår at tale om de problematiske muslimske grupper der er årsag til alle disse problemer folkeskolen står med. Hvor langt tid tror de at befolkningen fortsat gider at høre om “to-sprogede”, “socialt udfordrede familier”, “socialt belastede familier” osv? Når vi ALLE ved at det er eufemismer for Muslimer(specielt arabere, men ikke at forglemme de andre problematiske efterkommere). Det er simpelthen en sprængfarlig cocktail af dimensioner, at blande arabiske børn fra dysfunktionelle og alt for store familier med etnisk velfungerende danske børn fra familier. Modsætninger mødes, og enorme problemstillinger bliver smidt lige i hovedet på folkeskolen og de danske børn.
Det vil sige man har fra dansk side tilladt store indvandrergrupper at komme her til landet, grupper der er en stor belastning for det danske samfund fra ende til anden. Men ingen tager ansvaret, og konsekvenserne mærker tusindvis af danske familier dagligt.
I kan takke de hjernedøde og egoistiske politikere for denne misére.
Alt imens i flygter over stok og sten, for at sikre de få afkom i har en bare nogenlunde fremtid, selvom det er på lånt tid med jeres meget lave fertilitetsrate.
Kommentar by Endnu en vantro — 5. september 2012 @ 00:52
@Black Watch – Nemo Me Impune Lacessit – #48
“Han kender ikke til andet og de omfavner i den alder 6 -8 år hinanden når de scorer mål – Tilsyneladende er det ok i den alder – men hvad fremtiden bringer er uvist, men jeg frygter, at han kommer til at indordne sig under araberdrengene senere og må betale sig fra at blive tålt – enten økonomisk, låne/forære ting eller rende ærinder og gå dem til hånde?.”
På et tidspunkt kommer puberteten/kønsmodningen. Araberdrengenes søstre og kusiner vil på det tidspunkt være fuldt uniformerede og under kontrol – mens brødre og fætre vil rende rundt som sjakaler med henblik på at få ikke-muslimsk sex, som er det eneste tilgængelige.
Og så starter problemerne – indtil araberdrengene 10-15 år senere “falder til ro” i familiens skød.
Fra HA’s Sjakalmanifest:
“- De optræder i flok fra 10-12 års alderen, men de fleste trækker sig fra balladen og sjakaltilværelsen når de passerer 25 års alderen, bliver gift og får børn. Det pudsige er at de så mener at alt bør være tilgivet.”
http://dk.hells-angels.dk/default.php?id=16393
Kommentar by BE — 5. september 2012 @ 03:27
Özlem Cekic: På Christiansborg og blandt skoleledere er det blevet populært at smide folk ud af skolen, hvis de ikke opfører sig ordentligt. Det er et politisk, moralsk og samfundsmæssigt blindspor.
http://www.b.dk/kronikker/drop-den-danske-smid-ud-kultur
Kommentar by BE — 5. september 2012 @ 04:43
Black Watch og andre
Tror I selv på, at de udveksler madder med svinekødspålæg og mere eksotiske retter i folkeskolen i de små klasser?!
BE
Hun foreslog for et par år siden, at alle unge kriminelle skulle intelligenstestes. Underligt! Ikke sandt!
Ellers så læs min kommentar, -nummer 39- om emnet. For så vil du se, at der er ekstremt delte meninger om dette emne i SF.
Og det med at smide børn ud af skolen! Hvad med dem som bliver nødt til, at tage deres vantro og voldstruede og ditto -udsatte børn, ud af pestislamrottebefængte skoler?!
Prøv at søge på skolebrande/skolbränder. Så dukker der en masser interessant op!
Kommentar by anonym — 5. september 2012 @ 05:32
@50 Endnu en vantro:
Netop deres store antal, både på landsplan og lokalt, er et kæmpe problem. Nogle få kunne gå an, forudsat at de forsørgede sig selv på lige fod med os andre. Så ville de være tvunget til at indordne sig eller rejse hjem.
Kommentar by XY — 5. september 2012 @ 06:21
Og hvordan bliver fordelingen så ikke om få år?
Når danskerne får 1 til 2 børn og muslimerne 8 til 10 børn.
Ja så er der rene islam skoler. Eneste lære bog er koranen.
Kommentar by Peter — 5. september 2012 @ 09:03
”Antallet af danskere, der bliver overfaldet, mens de passer deres arbejde, er fordoblet på fem år. Det viser den seneste undersøgelse fra det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø.
Det er især offentligt ansatte som betjente, pædagoger og lærere, der bliver ramt af volden.” (Danmark 2011)
H t t p://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-41589769:volden-stiger-på-arbejdspladser.html?forside
Kommentar by Liva — 5. september 2012 @ 09:21
”Tovshøjskolen i det vestlige Aarhus står til en lukning, men først skal den underkastes en undersøgelse. Det mener Dansk Folkepartis leder, Pia Kjærsgaard, som nu blander sig i de seneste ugers debat om ghettoskolen.
En pædagog er stået frem med beskrivelser af, at kvindelige lærere bliver kaldt »ludere«, at »jøde« bliver brugt som et skældsord uden konsekvenser, samt at en lærer på stedet har en privat hjemmeside, som advarer mod at muslimske børn leger med ikke-muslimske børn.” (Aarhus 2011)
h t t p://jp.dk/aarhus/politik/article2396907.ece
Kommentar by Liva — 5. september 2012 @ 09:23
@XY. Af befolkningsgrupper har man “importeret” som vi plejer at kalde det, de værste grupper til landet. Alt sammen i “god tro”.
Det værste er at der ingen er at stille til ansvar andet end politikerne. Og de kan jo kun stilles til ansvar hvert 4 år, og skulle de alle stilles til ansvar ville vi slet ikke have et folketing mere.
Al indvandring er officielt sket ud fra humanitære principper om at fattige og forfulgte skal have et sikkert sted at leve. Desværre har man LIGE glemt værtsbefolkningen. Jeg blev bekræftet endnu engang ved sidste folketingsvalg, da jeg hørte Margrethe Vestager. Det ligger så rodfæstet i deres opfattelse af virkeligheden, at danskerne næsten ikke regnes for noget som helst, men blot skal være vært for alverdens fremmede kulturer og folkeslag.
Der skal helt andre boller på suppen i det offentlige rum, hvis disse problemstillinger skal konfronteres og løses. Man tør ikke engang nævne problemerne ved navns nævnelse pt. Så langt er vi ude. Man danser uden om den varme grød konstant.
Det er en syge, en socialistisk syge.
Kommentar by Endnu en vantro — 5. september 2012 @ 11:41
Vi savner eliteskoler i Danmark!
I min barndom havde vi i hvert fald to, Sorø Akademi og Herlufsholm.
Diciplinen var jernhård, i hvert fald i Sorø, og der var uniformstvang.
Adgangen gik via en optagelsesprøve.
Det er nødvendigt, at vi har nogle af disse skoler, for med den slendrian, der hersker, i den danske skole, er det af national betydning for de kommende slægtled.
falkeøje
Kommentar by falkeøje — 5. september 2012 @ 13:06
> 48. Black Watch – N.M.I.L.
Det samme var tilfældet for 20 år siden. Men “high-fives” og jubel på fodboldbanen erstattes hurtigt af trusler, tyverier, overfald mv.
Tro ikke, at disse drenge på nogen måde er anderledes end deres brødre, fætre, onkler eller fædre. Det er de ikke! – de er formentlig værre og mere afstumpede, vent bare at se.
Kommentar by Polka Charlie — 5. september 2012 @ 13:15
Jeg forstår Black Watch, jeg har det på samme måde. For ti år siden rejste jeg mig op i bussen, hvis jeg så en hættemåge med barn. I dag bliver jeg siddende og ser interesseret på hende.
Tingene skrider, og det er ikke til det bedre. Der var kun få indvandrerbørn, da jeg underviste, og tak for det. Der havde garanteret stået fem onkler og fædre uden for skolen og ventet på mig, for ingen hættemåge var kommet ind i min klasse.
Og jeg havde ikke fundet mig i noget. Der var dog en indvandrer, jeg engang satte uden for døren, da han forstyrrede undervisningen, men jeg overlevede. Tænk at kalde sin lærer for luder eller jøde. jeg bliver harm bare ved tanken.
Men skoleinspektørerne ved jeg af erfaring er nogle pjokkerøve, de støtter ikke deres lærere. “Nej nu må vi passe på Machiavelli, for vi skal jo alle være her” Jeg kaldte engang min skoleinspektør for en “pjokkerøv”, og han klagede til undervisninsgministeriet, hvorefter jeg fik en skriftlig advarsel.
Derefter kaldte jeg ham en pjokkerøv engang til. ( Jeg var fast ansat). Der skete dog ikke mere. Men pjokkerøve er langt de fleste.
Jeg har senere som vikar, flere gange når jeg gik forbi ude på gangen, set kvindelige lærere stå og tude ved kateteret efter timen var forbi. De har det svært idag – tro mig.
Kommentar by machiavelli — 5. september 2012 @ 13:38
England styrede hele deres Imperium på fortræffelig vis, fordi deres eliteskoler gav dem det menneskemateriale, der var nødvendigt til opgaven.
Winston Churchills De Unge År giver bl.a. et godt indblik i den ånd og tone, der herskede de steder.
Vi ødelægger os selv som nation ved de pjokkerøvsmetoder og -holdninger,
der karakteriserer skolen i dag, men det er måske også meningen.
Hvor ville man ønske, at der var nogen behjertede militærfolk, der en dag sagde: Nu er det nok, for et militærkup synes mere og mere at være løsningen på det vanvid, vi er blevet påtvunget siden halvfjerdserne.
falkeøje
Kommentar by falkeøje — 5. september 2012 @ 14:16
@58 Endnu en vantro:
Enig og vi styrer lige mod “borgerkrigen”, uden at Pestager og hendes type kan se det
@59 & 61 falkeøje:
Hverken skoler efter britisk mønster eller preusserdisciplin er løsningen, det er blot andre former for hjernevask. Rigtig styrke kommer fra at hvile i sin sjæl.
Kommentar by XY — 5. september 2012 @ 16:22
#62. XY
Vist skal de hvile i deres sjæl.
Men hvis den ikke har fået noget indhold – hvad så?
Vi andre så Besættelsen rykke ind i landet.
Vi sang fædrelandssange i skolen og blev indpodet, at vi var danske.
Vi læste om tyskernes henrettelser af danske.
Vi hilste de engelske befriere med tårer og hurraråb.
Vi buede ad landsforræderne, der løb spidsrod i majdagene.
Vi fulgte de første statsministre, der sluttede op om Atlant Pagten,
og vi blev mere og mere målløse ved de senere regeringer.
Vi fattede rigtigt, at noget var splintrende tosset, da de importerede muslimer i tonsvis til Danmark.
De ødelagde landet, de begik forfatningsbrud på stribe, de ignorerede folket, der var sikret sin indflydelse med Danmarks Riges Grundlov, den blev hånligt fejet til side.
Med de forfatningsbrud in mente, så kan det danske folk med største samvittighed iværksætte et militærkup til erstatning for de kludekoneregeringer, vi har været vidne til gennem de seneste år!!!
falkeøje
Kommentar by falkeøje — 5. september 2012 @ 16:57
Sjælen er ikke noget udefrakommende, den er medfødt, den er vor åndelige kerne
Hvis folk oplever tomhed i deres inderste, er det fordi deres personlighed gennem alt for store ydre påvirkninger(hjernevask, fysisk undertvingelse fra andre, kæft, trit og andres retning …) er blevet dannet væk fra sjælen og således er hul.
Jeg har den største respekt for de, der under krigen satte sig til modværge.
Omend det slet ikke er på samme skala, så glæder det mig, at Flemming Fuglede har pløjet sin randzone op.
Mere civil ulydighed mod tyranniet. Alt starter i det små.
Kommentar by XY — 6. september 2012 @ 05:22
Off topic:
Puha – Jeg troede jeg var blevet bandlyst. Man går jo hen og bliver nervøs i dagens Danmark: Mord på ytringsfriheden – SIAD og DDL i Thyborøn(13.06.12)
Kommentar by XY — 6. september 2012 @ 05:30
Endnu en vantro
De Radigenosuicidigale havde jo som slogan/valgsprog til valget sidste år: Vi stoler på alle. Og jeg har grint rigtig meget over deres
Vi stoler på alle – også økonomer. Det må vel være Ebbe Vig de hentydede til!!!!!
Falkeøje
Den løsning med militærkup, har jeg også tit tænkt. Men jeg frygter ganske enkelt bare, at vores militærfolk ikke har nosserne og viljen til det, da militæret jo er blevet lagt så meget ind under politikernes kontrol her i Vesten, at de er blevet nogle blødsøden vatpikke.
Hvad skole og uddannelse angår, så siger mine kommentarer 39 og 53, ALT hvad der er at sige derom.
XY
Det britiske uddannelses- ,men måske mest af alt klassiske (græsk-romerske) dannelsesideal, i forhold til overklassens (kost)skoler og eliteuniversiteter er måske ikke en helt dum ide! For der er jo noget at blive inspireret af dér.
Disciplin er derimod ikke en disciplin som jeg selv excellerer i på nogen som helst måde, så hvis man taler om disciplin som hjernevask og robotliggørelse af eleverne, så NEJ TAK! Og det selv om formålet med skoleuniformer, jo er at udviske klasseskellene i skolerne, så igen NEJ TAK! For det ændrer jo alligevel ikke på den naturgivne IQ!
Kommentar by anonym — 6. september 2012 @ 05:31
@67 anonym:
Vi har bevæget os langt væk fra Københavnske forældre og forlorne adresser. Men det handler stadig om uddannelse og udvikling, så det må være OK.
Ad disciplin:
Jeg ser to former for disciplin, som er OK:
1) Selvdisciplin: Hvis jeg gør en intention om at gøre noget, det være sig fysisk eller åndeligt, er det vigtigt, at jeg i det mindste gør et forsøg på at realisere intentionen. Hvis ikke, holder min hjerne op med at tage mig alvorligt
2) Disciplin mellem to mennesker: “Hvis du vil have den cykel, er du nødt til at gå ned med skraldet – OK?”
I begge tilfælde er valget op til individet selv: Hhv.gør intentionen eller lad være, og Sig ja eller nej til aftalen.
Begge disse former for disciplin gør personligheden klarere og skarpere.
Kommentar by XY — 6. september 2012 @ 23:20
XY
Helt enig i din definition! I denne her sammenhæng kan man vel bruge den helt klassiske definition, i forhold til dem, som er imod hvad der sker her i Vesten, men som samtidig ikke stemmer som de mener, men som andre mener de skal stemme! Eller noget lettere forståeligt; Vær tro mod dig selv, dine egne holdninger og måske endda ligefrem idealer.
Kommentar by anonym — 7. september 2012 @ 05:20
@69 anonym:
Enig.
#1 gør sjæl og personlighed koncentriske, #2 er en del af selvets udtryk og #3 gør, at man bevæger sig mod rejsens mål
Kommentar by XY — 7. september 2012 @ 06:00