6. september 2012

“Danske soldater er børnemordere!”, råbte islamistgruppe efter danske soldater – Danmark anno 2012

Natten til torsdag hældte en gruppe kaldet Anonymous Denmark rød maling på et nyt monument for danske soldater i Mindeparken (Århus), der skulle indvies officielt torsdag i forbindelse med flagdagen. Værre gik det for sig i København hvor ‘Krigen mod Islam‘ aktionerede, selvom de fleste medier valgte at se den anden vej. Fra Ekstra Bladet – Vrede islamister: ‘I helvede med de danske soldater’.

“De danske soldaters indsats blev hyldet til eftermiddagens reception i anledningen af Den Nationale Flagdag. Men ovre på den anden side af Holmens Kanal overfor Christiansborg Slotsplads, var der anderledes utilfredshed med den danske internationale indsats. …

En gruppe islamister råbte slagord og fordømte den danske krigsdeltagelse i internationale aktioner. Gruppen kalder sig Krigen Mod Islam og består primært af salafister og andre fundamentalistiske islamister.

– Danske soldater er børnemordere! …, lød de kraftige slagord over mod Slotsholmen.

(‘Krigen mod Islam’ og ‘Fredsvagterne’ på Holmens Kanal, 15. september 2012)

Oploadet Kl. 14:20 af Kim Møller — Direkte link24 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/40342/trackback

24 Comments »

  1. The homo rainbow og jihads sorte flag side om side – priceless…

    Kommentar by Jacob Andersen — 6. september 2012 @ 14:26

  2. Som #1 skriver– så er komikken stor.

    Bøsserne og venstrefløjs-aktivisterne ville sandsynligvis være de første til at få knoppen skrabet af med en sløv kniv hvis de narresutter fik magten.

    Kommentar by Mike — 6. september 2012 @ 14:59

  3. Krigen i Afghanistan og Pakistan skal fortsætte, men kun med droner.
    De har været supergode til at selektere mål på bestemte personer, og
    vore egne tropper har ikke været til stede.
    Dronerne skaber den utryghed og angst, en krigsførende magt ønsker i fjendens rækker.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 6. september 2012 @ 15:36

  4. Utrolig frækhed de møgsvin udviser!

    Heldigvis er Danmark jo et demokrati – så det står dem frit for at skrubbe af, hvis de er uenige i landets militære engagementer.

    Jeg føler mig sikker på at vi også ville have ‘blod på hænderne’ hvis vi ikke var tilstede i verdenens brændpunkter.

    Kommentar by Lundahl — 6. september 2012 @ 15:57

  5. Man skal aldrig gå i krig hvis man ikke har viljen til at vinde – by any means necessary.
    Gør Machiavelli og Sun Tzu til pligtlæsning i det danske forsvar …. Geneve konventionen kan de passende brænde sammen med koranen.

    Kommentar by Jan — 6. september 2012 @ 16:01

  6. Hvordan var det nu i København/Christiania…??
    Her vrælde man engang og gør stadig via “Savage Rose” noget om “I kan ikke slå os ihjel, vi er den del af jer selv”! Christianias slagsang og anvendt i utallige sammenhænge siden (1975).

    Islamisterne kan sagtens slås ihjel og de er tihvertifald ikke en del af os og bliver det aldrig – “Savage Rose” og de venstreorienterede forrædere er heller ikke en del af os – de vil os kun noget ondt og ikke noget godt. De er heller ikke udødelige…

    Utroligt at vi finder os i det hele og der ikke sker noget og der bliver sat en effektiv stopper for sådan noget!

    Kommentar by Black Watch - Nemo Me Impune Lacessit — 6. september 2012 @ 16:17

  7. Det er en skandale at Anonymous konceptet er blevet hijacket af Stalinisterne. Men tilsyneladende fik de lov.

    “Geneve konventionen kan de passende brænde sammen med koranen.”
    arh hva? Jeg mener egentlig at regler imod tortur er ok. Om ikke andet så fordi jeg er en kylling og ikke har lyst til “egen medicin” af den skuffe i det tilfælde en fjende vinder.

    Kommentar by Arbejderens — 6. september 2012 @ 16:18

  8. Nu er det jo sådan at fjenden i forvejen ikke respekterer Geneve Konventionen …. så der er ingen grund til pålægge sig selv en masse begrænsninger. Til gengæld bør man så nok vælge sine krige med større omhu i fremtiden.

    Kommentar by Jan — 6. september 2012 @ 16:30

  9. Lige en gang veteraner til og læsse dem i kanalen! Nå, det var en anden snak.

    Tag nu her sidst hvor en uddannet afghaner vendte geværet den anden vej og skød dem, der havde udlært ham.
    Hvad laver vi dag i et land, der ikke vil andet end islam?
    Hjælper med og bygge det op og få infrastrukturen op og køre. Skoler elværker osv. Men der er en dag efter i morgen. Og der er det raget ned igen og skolepigerne dræbte. Skruen uden ende.
    Og vi fjerner immervæk de slemme tyraner, men for hvad? For at landene kan få frie valg og vælger endnu mere islam.
    Nej, tag vore tropper hjem og sæt dem ind herhjemme. Politiet kan og vil ikke beskyttes os. Så….

    Kommentar by xenofob — 6. september 2012 @ 16:33

  10. Engang imellem spørger man sig selv om politikerne ved hvem, det er de har inviteret til landet? Selvom de vidste, det er jeg bange for at de er så dybt involveret beslutningsprocessen, at de ikke er i stand til at se, at de har tager fejl!
    For at et samfund kan fungerer, må der være en vist form for sammenhørighed! Og en tilslutning til nogle fælles værdier, vi skal ikke være ens, men fundamentalt skal vi være enige om nogle spilleregler! Det er ikke længere tilfældet og så knækker samfundet over. Dem der skal yde, vil ikke yde,hvis dem der skal nyde, har en helt anden dagsorden end de selv. Enten ved at de griner af dem, når de nu har franarret dem den største del af deres penge, eller endnu værre,ligefrem bekæmper dem!
    Der er vi nu, og min lyst til at betale skat er nul! Jeg kan jo se hvem pengene går til! Det er ikke folk,jeg føler samhørrighed med, og det er folk der vil bekæmpe mig, og det jeg står for! Jeg ønsker ikke at yde til et fællesskab hvor de er nydere!

    Kommentar by Robert R — 6. september 2012 @ 16:39

  11. Et larmende eksempel på at islam og al ideologiens uvæsen ikke hører hjemme i Danmark. Hvornår mon det budskab siver ind på Christiansborg?

    Halal-krigerne bag bannerne er modige, når soldaterne ikke er bevæbnet. Det bør snart ændre sig og vi kan få ryddet op i eget hus.

    Kommentar by Iznogut — 6. september 2012 @ 16:52

  12. Det er frygtelig enkelt: Hvis man vil “redde” kvinderne i Afghanistan, må man kue mændene. Og dem kuer man ikke med skånsomme midler.

    En metode er at decimere deres mandlige befolkning med heftige bombardementer, evt. med nukes. Men det vil næppe glide godt ned til den radicoole kaffe på de små femivælgeres stamcafeer.

    Den anden mulighed er at trække sig ud, og nøjes med at bombe dem grundigt, når de forstyrrer os. Dette kan bedre retfærdiggøres overfor de bløde, men de må så finde sig i, at de aldrig får afghanske kaffesøstre.

    Det vi IKKE skal gøre, er det vi gør nu: rende rundt som pædagoger midt i en krigerkultur.

    Kommentar by Kim Poulsen — 6. september 2012 @ 16:53

  13. I HELVEDE MED DE RADIKALE !

    Kommentar by Tolder (ekspert) — 6. september 2012 @ 20:55

  14. “Gør Machiavelli og Sun Tzu til pligtlæsning i det danske forsvar …. Geneve konventionen kan de passende brænde sammen med koranen.”

    En kommentar, der fortjener gentagelse.

    Kommentar by sharp — 6. september 2012 @ 21:00

  15. Talibberne pillede selv ,ret symbolsk ,PEACE flagene ned inden de satte de sorte op.

    Kommentar by Anonym — 6. september 2012 @ 22:29

  16. Jeg havde selv den blandede fornøjelse at opleve råbekoret – der var heldigvis kun 10-15 islamister. Vi har ikke engelske tilstande endnu.
    Men man kunne både se og høre, at de var af samme aftapning som dem, der chikanerer de engelske soldater, når de kommer hjem. Også samme slagord (“børnemordere” o.s.v.).

    Jeg talte med et par menige betjente om sagen. De ymtede noget om ytringsfrihed. Javist, men vel ikke opfordring til drab på danske soldater?

    Så klagede jeg helt konkret over, at islamisterne larmede så meget med deres højttaler, at det forstyrrede paraden foran Christiansborg Slotsplads. Det kan vel ikke falde indenfor ytringsfriheden? Det kunne betjentene ikke tage stilling til, så jeg bad dem tale med deres overordnede, når de kom hjem og evaluerede på dagen.

    Det fører selvfølgelig ikke til noget. Men islamist-brølet må have forstyrret både kronprinsen, Lykketoft og Nick Hækkerup. Finder de sig i det? Jeg taler ikke om begrænsning af ytringsfrihed – jeg taler om indgriben mod gadeuorden, eller hvad det nu falder ind under.

    Jeg tror ikke, der sker noget. Som Kim skriver, har de fleste medier valgt at ignorere problemet – som sædvanligt.

    Kommentar by Gunnar Biering — 6. september 2012 @ 22:53

  17. @ Jan: Man pålægger sig selv en masse begrænsninger, hvis man har sand ære og sand skam i livet. Og hvis man har lyst til at kunne blive ved med at se sig selv i øjnene og ikke se en usselryg, hver gang man ser i spejlet. Tortur og den slags er usselt og uværdigt.

    Ældre tiders krigere havde fra oldtiden og frem mange kodekser med ædlere træk end den absolutte råhed, du synes at udtrykke – og det havde de med god grund.

    Ikke slå en, der ligger ned
    ikke dræbe en, der beder om nåde
    ikke efterlade nogen hårdt sårede på slagmarken uden nådestødet
    ikke falde i ryggen
    ikke flygte og dermed prisgive sine kammerater osv. osv.
    ikke tortere.

    Uden den slags rammer synker individerne snart så dybt, at end ikke en hær i længden kan hænge sammen, men alt bliver til forfald i det indre som det ydre. Tortur vil altid føre metastaser af usselhed med sig i udøveren, og det uundgåelige resultat vil være, at han vender sig mod de svagere som udtryk for sin egen tiltagende åndelige svaghed. Kvinderne og så, uundgåelig, børnene. De kulturer, der forfalder til menneskeofringer og en tilstand af generel vold(tægt) m/k barn/voksen, begynder utvivlsomt med den strategi, du foreslår.

    En strategi, der ikke fører til andet end en almen forgiftning af individ og samfund.

    Der er bedre metoder til at imødegå uretfærdighed.

    Kommentar by M — 6. september 2012 @ 23:26

  18. “Et larmende eksempel på at islam og al ideologiens uvæsen ikke hører hjemme i Danmark. Hvornår mon det budskab siver ind på Christiansborg?”

    Det siver aldrig ind ad normal vej.

    Kommentar by machiavelli — 7. september 2012 @ 01:59

  19. @M
    Jeg er ked af at maatte sige det, men forestillingen om at der skulle have eksisteret et saadant kodeks er ren fantasi. Det minder mig lidt en bestemt befolkningsgruppe som paa trods af at de er foedt og opvokset her i de nordiske lande betegner sig selv som 4. generations flygtninge og droemmer sig tilbage til et hjemland som aldrig har eksisteret.
    Krig er – og har altid vaeret – en ekstrem blodig og ubehagelig affaere, og der boer vaere saerdeledes vaegtige grunde til at man indlader sig paa noget saadant OG man skal naturligvis ikke gaa i krig hvis man ikke har viljen til at vinde.
    Hvis man af en eller anden grund mener at det er vigtigere at foelge spillereglerne end at vinde … saa har man allerede tabt.

    Kommentar by Jan — 7. september 2012 @ 03:45

  20. Giv mig en C7 så skal punkterer de svin som det blev gjort i Helman , jeg skal nok spare på bønnerne bare i lader dem ligge .

    De holder op med at jammer efter en halv time , max 45 min !

    Kommentar by Aglet Xander — 7. september 2012 @ 08:55

  21. –>19 jan “Hvis man af en eller anden grund mener at det er vigtigere at foelge spillereglerne end at vinde … saa har man allerede tabt.”

    Netop. Lad være med at tro på at vi kommer af med en halv million muhamedanere på en “pæn” måde. Det bliver blodigt, ulækkert, og vil kræve mange “uskyldige ofre” på begge sider.

    Kommentar by Balder — 7. september 2012 @ 12:11

  22. De mener det virkelig, de religiøse fanatikere. De hader os – os vesterlændinge og vores måde at leve på. Men det står dem frit for at forlade Danmark og rejse til f.eks. Afghanistan. Hvad venter de dog på, disse religiøst hjernevaskede elementer.

    Kommentar by Liva — 7. september 2012 @ 16:02

  23. Alt imens disse forskruede religiøse personer hader danskere og Danmark, så bliver DR ved med at lave programmer, der forherliger islam.

    Kommentar by Liva — 7. september 2012 @ 16:04

  24. Jeg er pt i USA. Hvor meget har denne demonstration vaeret omtalt i de “almene” medier (DR, TV2, jp, Politiken, Berlingske etc)???

    Mit gaet er at det er blevet stort set ignoreret eller omtalt i en lille notits.

    Kommentar by Morani ya Simba — 8. september 2012 @ 02:54

RSS feed for comments on this post.