7. september 2012

Vallensbæk: Ældre chikaneres af indvandrere, “Vi kristne og jøder skal halshugges, det blev vi truet med”

Beboerforeningen Nordmarkshave i Vallensbæk ligger klods op ad Albertslund-centeret, og her har en gruppe danskere fået en overdosis multikultur. Lokalavisen kalder indslaget for ‘Unge på narko terroriserer boligkvarter’, men det dækker på ingen måde. De unge (indvandrere) der terroriserer de ældre (danskere) sælger narko, men intet indikerer de tager det selv, og det er slet ikke hovedproblemet for de interviewede.

Fra Lokalavisen-TV.

Kvindelig beboer: Vi kristne og jøder skal halshugges, det blev vi truet med derhenne i den midterste opgang. En har også været truet med, at de ville dræbe hendes hund.

Jacob Nielsen, Lokalavisen: Det er ikke småting beboerne i Nordmarkshave i Vallensbæk må stå model til. Her på de grønne arealer mellem boligblokkne er det nemlig dagligt, at især ældre beboere i lejerforeningen føler sig groft chikaneret af udefrakommende unge.

Jørgen Petersen, formand for beboerforeningen: Der sidder mange andengenerationsindvandrere her, og som generer alle beboerne, så de ikke kan være der.

Jacob Nielsen: Hvordan?

Jørgen Petersen: Ja med råben og skrigen, rygning og jeg ved ikke hvad. Plus at de sviner området til kolosalt. De sidder og så råber de efter folk, hvis folk siger at det er privat område, at folk selv vil ned og sidde på borde og bænkene der, men så bliver der råbt at de er – ja, de værste ting. De værste ukvemsord, som de nu kan sige. De er meget ubehøvlede overfor beboerne her, og det synes jeg ikke kan være acceptabelt.

Jacob Nielsen: Og derfor havde flere af lejerne i Nordmarkshavens beboerforening fornyligt sat Københavns Vestegns Politi stævne for at bede om hjælp.

Ulrik Hove, Københavns Vestegns Politi: Der foregår salg af narkotika, og de skaber noget utryghed herude. De råber efter beboerne og spytter efter dem. Og vi ved godt, at der er et problem herude, og vi har også arbejdet på at få løst problemet, men det lader til at det er et meget massivt problem. så der har vi altså fundet ud af – vi har fået alle de her henvendelser i dag, hvor vi er her ude i området.

(Ældre danskere fra Nordmarkshave i Vallensbæk)

Jacob Nielsen: At de ældre er utrygge og bange for situationen høres tydeligt på klippet her, hvor de medvirkende ønsker at være anonyme.

Kvindelig beboer I: Det er jo deres territorie, siger de. De går de ind og siger ik’ – det er vores territorium, hvis man siger noget til dem ik’. Så man kan bare skrubbe af, ‘din gamle luder’, det er vores territorium.

Kvindelig beboer II: Gamle kælling er der nogle der har sagt…

Kvindelig beboer III: Vi kan ikke lade som ingenting. Det kan vi ikke. Jeg er lidt bange.

Flere beboere: Specielt om aftenen…

Oploadet Kl. 07:21 af Kim Møller — Direkte link66 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/40379/trackback

66 Comments »

  1. Det er ikke rart at leve i Jelved-Land.

    Kommentar by Pk — 7. september 2012 @ 07:40

  2. Et oplagt sted for et fakkeltog med Danish Defence League i spidsen.

    Én ting som patrioter som kunne tænke sig at bruge anledningen til at iværksætte en aktion bør tænke på: Lad være med at forvente opbakning fra de folk som her i videoindlaget beklager sig. For de vil give Jer den samme skammelige behandling som Pia Kjærsgaard fik fra ølpusheren Jane fra værtshuset Viking.

    Kommentar by Balder — 7. september 2012 @ 07:53

  3. Jeg kender godt løsningen på alle disse problemer. Det gør I andre også!

    Kommentar by Sigwar — 7. september 2012 @ 07:56

  4. Iøvrigt er det da altid noget at Vestegnens Politi har gidet møde op. De plejer at ignorere den slags henvendelser, men artiklen har muligvis den skjulte dagsorden, at være en del af en PR kampagne for Vestegnens Politi.

    Kommentar by Sigwar — 7. september 2012 @ 08:06

  5. Fedt at beboerne står frem. Hatten af for det.

    Ad politimandens “… men det lader til at det er et meget massivt problem …”:
    Hvis man havde grebet ind tidligere, var problemet nok ikke blevet så stort?
    For mig har Albertslund og omegn længe været et sted, hvor jeg låser bildørene, når jeg kører igennem.

    Kommentar by XY — 7. september 2012 @ 08:07

  6. Hey man. Se lyst på det. Det koster af have billig kebab og multietnisk DR. Nogen skal betale for det. I det her tilfælde altså de gamle, de kristne og jøder – og sikkert også de homoseksuelle, kvinderne, demokratisk sindede.

    Men kebaben er billig, det er den sgu. Det må da være det hele værd?

    Kommentar by Peter Hansen — 7. september 2012 @ 08:14

  7. I en kronik i Politiken for nogle dages siden, skriver
    Zenia Stampe, at der var jubel i de radikales mødelokale
    på Christiansborg, da de fik at vide, det nu er lettere for udlændinge at komme ind i Danmark.
    Jeg er slet ikke i tvivl; de onde fester!
    Glæden ved vores lands ødelæggelse er stor hos de onde.

    Kommentar by Pk — 7. september 2012 @ 08:34

  8. @5 Pk:
    Til Zeniatossen og de andre radigale:
    I kan da bare nøjes med at slå jer selv ihjel f. eks. på jeres næste gruppemøde:
    Indkøb en stang dynamit til hver, og hjælp hinanden med at indføre den i rectum. Hver af jer antænder så en af de andre – Sidste mand lukker og slukker :-D

    Kommentar by XY — 7. september 2012 @ 09:00

  9. Her er en oplagt mulighed for at afæske Mogens Lykketoft og Uffe Elleman-Jensen et løsningsforslag.

    Dernæst høres de selvgode M. Jelved og M. Vestager.

    Altså en direkte konfrontation med uvæsnet overfor de landsskadelige politikere, som dels står bag missæren og dels fortsætter ulykken.

    Så slåes en streg og der konkluderes, at befolkningen har to valg:

    -Enten at finde sig i uønsket, men påtvungen multi-kulti berigelse med rod i islam,

    -eller tage sagen i egen hånd og fordrive halal-krigerne fra dansk territorium.

    Det ender ihvertfald galt, men de ansvarlige levebrødspolitikere skal ikke gå fri, when the shit hits the fan.

    Kommentar by Iznogut — 7. september 2012 @ 09:15

  10. man må da håbe at danskerne snart vågner op , men er bange for at det ikke sker , for så længe folk har deres guld bajere , deres farve tv og det kun er naboen det går ud over , lukker de øjnene.

    Kommentar by odinkar — 7. september 2012 @ 09:28

  11. ‘Sjovt’ som halshugning for dem ligger lige for at true med. Det er jo ellers klassisk apologi at hævde at dette uuuuuhha, skam ikke har noget med islam at gøre, de læser ikke Koranen og dette korrelerer helt og aldeles med sociale faktorer, som Nærsynet Hippie skrev forleden.

    Men denne straf har selvfølgelig rødder i Koranen:

    Sura 47 (Muhammad) vers 4
    Når I møder dem, der er vantro, så giv dem hug over halsen! Når I så har slået dem ned, stram da lænkerne, indtil krigen lægger sine byrder, med henblik enten på benådning eller på løskøbelse bagefter! Sådan er det. Hvis Gud ville, havde Han besejret dem; men Han ville sætte nogle af jer på prøve gennem andre. De, der bliver dræbt for Guds sag, deres handlinger vil Han ikke lade gå tabt.

    Den helt grundliggende modsætning mellem muslimer og urene kuffar er kendt af alle muslimer, og at tørre problemerne af på (uløselige) sociale forhold hjælper ikke en dyt. Hvordan er det lige med kristne, jøders og andre kuffars vilkår i samtlige muslimske lande?

    Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 7. september 2012 @ 10:14

  12. Ja et dejligt samfund. Jeg syntes, de skal klage til Stampesinken og Anna dum som en dør.

    “I en kronik i Politiken for nogle dages siden, skriver
    Zenia Stampe, at der var jubel i de radikales mødelokale
    på Christiansborg, da de fik at vide, det nu er lettere for udlændinge at komme ind i Danmark.”

    Jeg syntes de radikale forbrydere skal behandles som forbrydere.

    Kommentar by machiavelli — 7. september 2012 @ 10:21

  13. Der er tydeligvis tale om en flok sammenbidte ældre danske racister. Som tydeligvis har brug for at lære hvordan man skal agere i selskab med mennesker af anden etnisk herkomst.

    Eller noget.

    Den her slags ting bringer ikke engang mit pis i kog mere. For det fortsætter ufortrødent i mange mange år endnu.

    Kommentar by Mike — 7. september 2012 @ 10:27

  14. Her er nogle personer, der ikke ser DR tv. Så havde de lært hvordan man skal indrette sig. OBEY.

    De får en irettesættelse i løbet af kort tid.

    Eller mon det kan lykkes at få noget igang ligesom med de barer, der nu står sammen imod og betale beskyttelsespenge.
    næppe.

    Kommentar by Peter — 7. september 2012 @ 10:40

  15. Danskere, tag jer dog sammen og smid de mislykkede politikere på møddingen, hvor de hører hjemme.
    Det er jeres egen dumhed I konfronteres med, når I udsættes for gener fra muslimer i jeres eget land.
    Det er uhørt, at I skal vende den anden kind til, men I skal begynde med at sætte politikerne fra deres job.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 7. september 2012 @ 10:56

  16. >11 falkeøje
    Danskere, tag jer dog sammen og smid de mislykkede politikere på møddingen….

    – det ville være århundredets event, og det ville være noget af det værste for disse landsforæderiske, landsskadelige politikere, hvis man gav de Radikale, Muhamedanerpartierne og Godhedspolitikerne fingeren i stedet for et kryds, så det virkelig battede noget, 40 – 50 mandater af med deres taburetter, Oh hvilken fest der ville blive, vi har chancen, måske endda før vi aner, men desværre den overvejende del især af “Dynastierne” dukker som det værste ukrudt op igen og igen.

    Kommentar by Cantor — 7. september 2012 @ 11:22

  17. Hovsa
    det skulle være Falkeøje nr. 15

    Kommentar by Cantor — 7. september 2012 @ 11:24

  18. Ja så længe at det meste af danmarks befolkning er på negativ indkomst må de stemme på de partier, der passer deres pengepung bedst.

    Kommentar by Peter — 7. september 2012 @ 11:30

  19. Mohammedanism at its finest:

    http://vladtepesblog.com/?p=52580 – VIDEO

    Kommentar by Michael Laudahn — 7. september 2012 @ 12:36

  20. Parasitternes umættelige omkostningsbehov kommer til at gå ud over de ældre danskere.
    Nu skæres hjemmehjælpen ned!!!
    Danskerne konfronteres med deres egen dumhed!!!

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 7. september 2012 @ 12:45

  21. Vil I ikke lave noget mere konkret – fx sende det her – http://www.uriasposten.net/archives/40379 + http://lokalavisen.dk/section/xweb-tv/1009&id=6693 – til ansvarlige politikere og politiet ( http://www.politi.dk/Vestegnen/da/Kontakt/Adresser/ ), samt forklare for dem hvad det egentlige problem er, og at der kun er én løsning? I er da ikke feje tyskere permanent truet ved deres forbryder-justits, vel?

    Kommentar by Michael Laudahn — 7. september 2012 @ 12:47

  22. Problemet skal løses ved at fyre de ansvarlige politikere, alt andet er formålsløst!!!

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 7. september 2012 @ 13:18

  23. Politiet siger: “og vi har også arbejdet på at få løst problemet

    Hvornår kommer den dag hvor alle danskere bare er ved at dø af grin, når de hører sådanne udtalelser?

    Det er virkelig komisk på den tragiske måde.

    Kommentar by Jernhesten — 7. september 2012 @ 14:10

  24. Hvis jeg lige skulle uddybe mit udsagn lidt, så er det naturligvis fordi at politiet har sagt nøjagtig det samme i Vollsmose, Gellerup, Mjølnerparken og de vel efterhånden mere end 50 andre beboelsesområder hvor der er problemer.

    Resultat? Yderst dårlige. Nogle få steder har man løst eller reduceret problemet, ved at flytte det til nogle andre områder eller ved at sende de værste kulturberigere i fængsel.

    I det store og hele bliver det bare værre og værre år efter år.

    Kommentar by Jernhesten — 7. september 2012 @ 14:16

  25. Skriv dem, Jernhesten. Ifølge http://www.politi.dk/Vestegnen/da/Kontakt/Adresser/ er adressen kbhv(a)politi.dk. Vend dig til den betjent, du ser i videon.

    Hvad er du bange for? 266b?! Det er din borgerpligt at hjælpe til at ødelægge ‘elitens’ gruppesindssyge (‘Kejserens Nye Klæder’) ideologi-beton. Kom i gang, ligesom I andre!

    Kommentar by Michael Laudahn — 7. september 2012 @ 15:07

  26. Sig til dem, at de – ved siden af danske/skandinaviske blogs – hver dag bør læse http://www.jihadwatch.org/ og http://vladtepesblog.com/ – dvs den ‘islamofobiske’ blogosfæres Berlinger og BT, for at udtrykke det på den måde.

    Kommentar by Michael Laudahn — 7. september 2012 @ 15:13

  27. 11

    LFPC

    Ja, de … kører lige efter manualen.

    Der skal meget mere oplysning til af den slags, som du der beskriver. Meget mere. Alt for mange danskere (ja vesterlændinge i det hele taget) ved ikke, hvad det er bl.a. DR og nogle politikere vil prakke danskere og Danmark på. DR der har så travlt med at promovere islam. Dele af koranen er simpelthen uhyrlig. Og det er nogle af hadith også. DR skylder danskere at vise bagsiden af islam også.

    I den såkaldte religiøse bog står der også at hunde er urene og at f.eks. jøder er svin, aber og æsler. Og så står der 347 gange, at de der ikke tror på islam er VANTRO. 347 gange. Det er ikke en fredelig bog. Det er ikke en fredelig religion.

    Kommentar by Liva — 7. september 2012 @ 15:24

  28. Det er rigtig godt at flere danskere går i medierne og siger fra. Det gør det nemmere for andre, der oplever samme ballade og trusler. Det er om at være solidariske. Også på tværs af parti skel.

    Kommentar by Liva — 7. september 2012 @ 15:28

  29. Tag det nu roligt, racisme er bare en socialkonstruktion.

    Kommentar by Thatcherite — 7. september 2012 @ 15:34

  30. Anna Mee Allerslev har jo vist løsningsmodellen: De skal da bare lære at sige fra.

    Kommentar by En Mand — 7. september 2012 @ 15:35

  31. @Michael Laudahn

    Det er jo ikke politiet som udgør noget problem.

    De kan bare ikke løse det indvandrer-problem som politikerne inde på borgen har skabt.

    Kommentar by Jernhesten — 7. september 2012 @ 16:16

  32. Det er en politisk opgave at rense Danmark ved at smide
    de ansvarlige politikere på møddingen!!!
    Danskerne konfronteres med deres egen dumhed ved at genvælge dem!!!

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 7. september 2012 @ 16:24

  33. Invandrene kommer fra ishøj og hundige men hænger ud på vallensbæk station og de er ikke særlig imødekommende over for nogen.

    Kommentar by Lion — 7. september 2012 @ 16:46

  34. Hvor indvandrerne kommer fra, er komplet underordnet.
    Dem tager vi os kærligt af, når de samfundsnedbrydende politikere
    er smidt på møddingen!!!

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 7. september 2012 @ 16:55

  35. Tag en tudekiks, gammelfar. I har selv været med til at fodre bæstet.

    Kommentar by Tolder (ekspert) — 7. september 2012 @ 17:32

  36. Danske politikere føler sig jo bundet af EU og internationale regler, det er udlandet der er med til at ødelægge os og vi selv er håndlangeren. Tænk, en lejemorder der er målet og bevidst ombringer sig selv og sit land så udefrakommende kan ruinere det. Hvor meget lidt smart kan man blive.

    Kommentar by LarsB — 7. september 2012 @ 17:36

  37. Der er mange sindige og fantasifulde løsninger på, hvad man skal gøre ved forbryderne og for den sags skyld, hvad man skal gøre ved de politikere, der har inviteret forbrydernes forældre! For de fleste af forbryderne er formodentligt født og opvokset her.
    Zenia Stampe hævder at det er noget vi, altså danskerne, har lært dem! Nu er jeg temmelig sikker på at den danske folkeskole ikke lærer børnene, at kristne og jøder skal halshugges, trods alt! Den territoriale adfærd vi ser hos mange indvandredrenge, har intet med nogen dansk opdragelse at gøre! Derimod er det en typisk arabisk adfærd! Og mon ikke det er forældrene og ikke det danske samfund, der har opdraget de unge!
    Venstrefløjen hævder troligt at den adfærd vi ser blandt kriminelle unge indvandere, skyldes sociale problemer. I så fald er det sært at vi ikke finder en lignende adfærd hos danske socialt udsatte!
    Både de radikale og venstrefløjen har ufatteligt svært ved at erkende at den dominansadfærd og territoriale adfærd vi ser hos mange unge indvandre skyldes at de er muslimer og at de er arabere! Det er en erkendelse, som ikke kræver den store intellektuelle kapacitet, men det kræver naturligvis også, at man kan og vil åbne øjene og i øvrigt tænke selvstændigt!

    Kommentar by Robert R — 7. september 2012 @ 18:18

  38. > 31 Jernhesten:

    Begrib gerne at der råder gruppesindssyge hos de ansvarlige, som i Kejserens Nye Klæder. Det er en form for beton. Gør jeres del for at den efterhånden bryder: Konfronter dem i stillingerne med sandheden, igen og igen – og natuligvis også deres håndlangere, som her er politiet. Og det kan lade sig gøre, selv fra datamaten: Begynd med at skrive til betjenten via den adresse jeg nævnte, inkluder links, og med nogen kopier til udvalgte venner og uvenner. Bliv ved med at gøre det…

    Kommentar by Michael Laudahn — 7. september 2012 @ 18:50

  39. #35 og 36.
    Vi skal i opgør med de uduelige politikere, der intet er værd!!!
    Politikerne har brudt vor forfatning gang på gang, og de har været skide ligeglade.
    Jeg vil se dem jaget som de forbandede landsforrædere gennem gaderne, som i majdagene 1945.
    Danskerne skal konfronteres med deres egen dumhed, hver gang de uduelige danskere taler de utåleliges sag.
    Fly og flit dem!!!
    Hold kæft, hvor er I dumme!!!

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 7. september 2012 @ 18:59

  40. “Tag en tudekiks, gammelfar. I har selv været med til at fodre bæstet.”

    Det var ikke pænt-ekspert.

    Kommentar by machiavelli — 7. september 2012 @ 19:58

  41. Idé fra Italien:

    Who You Gonna Call?

    http://gatesofvienna.blogspot.com/2012/09/who-you-gonna-call.html

    Kommentar by Michael Laudahn — 7. september 2012 @ 21:41

  42. Det er helt oplagt at der er en sammenhaeng mellem det multikulturelle samfund, og specifikt muslimske kulturenklaver, og de her problemer. Det skal man vaere radikal (baade i partipolitisk og bogstavlig forstand) for at naegte. Men hvor mange kommer der til Danmark idag og fra hvilke lande? Om aaret, eller om maaneden eller om ugen eller dagen? Den slags tal skal jo offentliggoeres fordi de stoerste problem i indvandrerdebatten er jo det tavse flertal der ikke oensker at saette deres personlige omdoemme som “ikke-racister” osv, over styr og som har en forbloeffende fortraengningsevne og derfor fortsaetter med at stemme paa partier der simpelthen ikke kan lytte.

    Kommentar by Morani ya Simba — 7. september 2012 @ 22:55

  43. Gid fanden tage de politikere, der på forræderisk vis, har inviteret alle disse Allah-dyrkere ind i vort land. Tænk engang, at Zenia Stampe og hendes radikale medsammensvorne sidder inde på Borgen og morer sig over, at det er lykkedes dem, at
    Gøre det nemt for endnu flere muslimer at komme ind i landet. Jeg mener, som også andre giver udtryk for, at vi skal til at forberede os på et opgør med især de radikale. De skal behandles, som man behandler landsforræddere. Så kan vi grine af Zenia Stampe og hendes slæng!!!

    Kommentar by Ellen Ewers — 7. september 2012 @ 23:08

  44. De er ganske enekelt landsforfrædere mmed et stor L. Aldrig før set i Danmarkshistorien at politikere bevidst arbejde på at nedbryde samfundet og tilmed fører befolkningen bag lyset med bevidste løgne.

    Jeg får forhøjet blodtryk bare jeg tænker på dem.

    Kommentar by machiavelli — 8. september 2012 @ 02:48

  45. Så vidt jeg eríndrer sagde Stine Bosse i debatten efter Gør Danmark dansk programmerne mandag og onsdag, noget i retning af, at de jo også har en stor respekt for ældre!!!!!

    Røde Mor Helles og Margrethe Bøssesvineslagters/Englemagers/Pestmagers/Værnemagers døtre, burde alle 5, hver for sig, sendes ind i en islamrotterede efter mørkets frembrud!!!!!

    Michael Laudahn

    Det er ikke de menige betjente vi skal give skylden!. For som jeg har skrevet mange gange før, så er de her i Vesten, jo ikke andet end muslimistkultislamismens/multikulturalismens skraldemænd og skadedyrsbekæmpere.

    Kommentar by anonym — 8. september 2012 @ 05:58

  46. @11 Lars Findsen På Crack (islamofob) & 27 Liva:
    Jo mere jeg læser af koranen og møder folk fra islamiske kulturer, des mere overbevist bliver jeg om, at dette ikke er en religion, men en ideologi, der ønsker at underlægge sig verden ved hjælp af de typiske undermenneskelige virkemidler så som truslen om tortur og henrettelse. De stakkels mennesker, der vokser op i disse kulturer, har jo stor set ikke en chance. De højere dele af dem (hensyn, intellekt, indlevelse m.m.), bliver de kvalt af dogmer og frygten for repressalier. Intet under at de fleste af dem synes at have savsmuld i hovedet og opfører sig som dyr. Jeg lukker ikke hønsene, havegravergrisen og gederne ind i mit hus, da de skider over alt (ikke uligt perkerne) og ødelægger næsten alt (de ved ikke bedre, ikke uligt perkerne). På samme måde skal vi lade dem blive i deres territorier. De fleste, der af vanvare er kommet ind, skal vi genne ud, da de er inkompatible med de standarder, vi har. Dermed ikke sagt, at vi ikke kan lære af dem, men hver på sit territorium.

    @28 LIva:
    Enig. Alting starter i det små.

    Kommentar by XY — 8. september 2012 @ 08:03

  47. @40

    Hvorfor ikke ?

    Tror du ikke med al sandsynlighed at de klagende i årevis har stemt på A, B, C, D, F, V eller Ø ?

    Disse partier har alle fodret bæstet – i rigelige mængder endda.

    @Falkeøje

    Luk nu røven eller gør et eller andet aktivt, men nej – det er du jo også for dum og fej til, ikke sandt.

    Kommentar by Tolder (ekspert) — 8. september 2012 @ 10:46

  48. Flere danskere tør nu at stå frem

    “Kendt restaurant-ejer står frem: Vi bliver afkrævet beskyttelsespenge på Nørrebro.

    (…)

    Det er Restauratøren Torben Klitbo, der ejer ni forskellige restauranter i kæden Cofoco i København, som nu fortæller om sine oplevelser med afpresning.” (Nørrebro 2012)

    h t t p://www.bt.dk/krimi/maskerede-boeller-smed-aeg-ind-i-kendt-restaurant

    Kommentar by Liva — 8. september 2012 @ 11:58

  49. Også spillesteder har oplevet chikane og overfald

    “En spillehal på Sallingvej i Vanløse fik i morges uventede – og uvelkomne – gæster, da en gruppe på tre-fire mænd troppede op med pistoler og et gevær.
    Mændene, der havde et arabisk lignende udseende, slog indehaveren ned.
    – De slog ham i ansigtet, så han er nødt til at komme på hospitalet for at få behandling, fortæller den centrale efterforskningsleder fra Københavns Politi til ekstrabladet.dk.” (Vanløse 2009)

    h t t p://ekstrabladet.dk/112/article1231736.ece

    Kommentar by Liva — 8. september 2012 @ 12:02

  50. “Casino Roskilde blev i aftes udsat for røveri. Den kun 12-14 årige gerningsmand er endnu ikke pågrebet.

    (…)

    ”Han truede personalet med en lommekniv,” fortæller vagtchef fra Vest- og Midtsjællands Politi Bent Stavad Andersen.
    Drengen var under røveriet iført mørkt tøj og en elefanthue. Han beskrives som cirka 160 centimeter høj og af anden etnisk baggrund. Drengen talte dansk under røveriet.
    Vidner efterlyses
    Da gerningsmanden forlod stedet, sprang han på en ventende knallert, som hans medgerningsmand – en formentlig 16-årig mand havde parkeret tæt på casinoet.” (Roskilde 2008)

    h t t p://jp.dk/indland/krimi/article1507893.ece

    Kommentar by Liva — 8. september 2012 @ 12:02

  51. ”To gerningsmænd indfandt sig i spillekiosken, hvor de under trussel med en kniv fik udleveret et kontant udbytte.

    Gerningsmændene signaliseres begge som:
    A+B: Mænd, udenlandsk herkomst, 18-20 år, ca. 175 cm., slank, iført sort jakke og elefanthue.” (Amagerbrogade, København 2012)

    h t t p://www.politi.dk/Koebenhavn/da/lokalnyt/Doegnrapporter/doegnrapport_060912.htm

    Kommentar by Liva — 8. september 2012 @ 12:03

  52. “Spillehallen på Skibbrogade blev ved midnatstid natten til tirsdag udsat for et røveri. Tre maskerede mænd kom ind og truede sig til pengene i kassen.
    Midt- og Vestsjællands Politi modtog mandag klokken 23.44 en anmeldelse om, at der kort tid forinden var tre maskerede mænd, som havde begået røveri i Spillehallen i Skibbrogade i Kalundborg.

    (…)

    De tre mænd talte dansk med accent, ligesom de indbyrdes talte et sprog, som medarbejderen mente var arabisk.” (Kalundborg 2010)

    h t t p://www.nordvestnyt.dk/artikel/66004:Kalundborg–Roeveri-mod-spillehal

    Kommentar by Liva — 8. september 2012 @ 12:03

  53. ”Gerningsmanden indfandt sig i spillehallen, hvor han under trusler med en kniv fik udleveret et kontant beløb og nogle cigaretter.

    Gerninsmanden beskrives af den forurettede som:
    A: mand ca. 16-18 år, “araber”, ca. 170 cm.,” (København 2012)

    h t t p://www.politi.dk/Koebenhavn/da/lokalnyt/Doegnrapporter/doegnrapport_210412.htm

    Kommentar by Liva — 8. september 2012 @ 12:04

  54. ”Fyns Politi modtog klokken 20:59 torsdag aften en telefonisk anmeldelse om et væbnet røveri i en spillehal i Svendborg.
    To maskerede gerningsmænd havde truet den mandlige ansatte med en pistol og bundet ham til en radiator, hvorefter de brækkede stedets spilleautomater op og tog automaternes indhold af penge.

    (…)

    Den ene af røverne beskrives som en mand, udlænding, 25-30 år og cirka 175 cm høj. Han er almindelig af bygning, og var under ugerningen iført sort elefanthue og sort træningsdragt.
    Den anden gerningsmand beskrives også som en mand, udlænding, 25-30 år gammel og cirka 160-165 cm høj.” (Svendborg 2011)

    H t t p://ekstrabladet.dk/112/article1513162.ece

    Kommentar by Liva — 8. september 2012 @ 12:04

  55. Røveri mod spillehal i Valby

    ”Under et røveri blev en kvinde låst inde på et toilet. To røvere var forsvundet fra stedet med to vekselautomater.
    Kvinden beskrev mændene som:
    A, mand, sydlandsk af udseende ca. 190 cm høj, var iført grøn/sort stribet trøje, sorte bukser
    B, mand, 170 cm, sort hår, sort jakke.” (Valby 2011)

    h t t p://www.politi.dk/Koebenhavn

    Kommentar by Liva — 8. september 2012 @ 12:05

  56. “Selvom der aldrig blev vist en kniv, valgte bestyreren at tage røveren på ordet
    En kunde kunne ikke få vekselautomaten til at virke hos Elite Gaming i Vestcentret.

    Den asiatisk udseende mand var eneste kunde mandag aften klokken 21.00, og bestyreren så intet i vejen for at åbne for vekselapperatet.

    Men samme sekund der var åbnet, ændrede kunden personlighed og blev truende.

    – Jeg har en kniv, sagde han, inden han tog pengene fra automaten.

    – Han tager penge fra automaten og stikker af, siger vicepolitikommisær i Fredericia Mogens Damgaard.” (Fredericia 2012)

    h t t p://www.vejleamtsfolkeblad.dk/artikel/245670:Fredericia–Gaming-bestyrer-truet-af-roever

    Kommentar by Liva — 8. september 2012 @ 12:06

  57. Jamen, dette enkeltstående drengestreg problem løser den røde mer import af islam regering da hurtigt, skatteprocenten hæves lidt mere igen-igen og straks er der penge til at opsætte flere dialog bænke i området, så der er mere plads til muhammeddrengestreg…øh, rummeligheden!

    Kommentar by li (islamonausea lidende) — 8. september 2012 @ 15:29

  58. Danskerne konfronteres med deres egen dumhed, hver eneste gang de stemmer på de politikere, der har brudt forfatningen gang på gang, blot for at få deres egen vilje.
    Viljen er givet folket gennem Danmarks Riges Grundlov, det skal politikerne ikke ændre på!!!

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 8. september 2012 @ 22:06

  59. Jeg syntes de radikale forbrydere skal behandles som forbrydere.
    “machiavelli” Ja det vil de blive, når tiden er inde. Og de der har stemt forkert, skal tænke sig godt om, næste gang der stemmes.

    Kommentar by carsten Nielsen — 9. september 2012 @ 02:57

  60. “Michael Laudahn” man røber sig hvis man skriver til disse kripoer. Nogle af dem er gode nok, medens andre er nogle røvhuller. Det er her man ikke kan se , Hvem – hvem.
    Ud fra dette kan jeg se, at der vil gå for mange resoucer til spilde, hvis ballonen går op.
    Nej: Løsningen må være: Induviduelt, skal man sørge for, at man ikke bliver taget med bukserne nede om hasserne. Det ville være fælt.!!
    Der findes andre beklædningsgenstande, end bare habitter.!!

    Kommentar by carsten Nielsen — 9. september 2012 @ 03:11

  61. XY

    Der er en meget god grund til at jeg bruger begrebet fredens ideoligion. Og jeg overvejer snart at gå over til, ufredens og stridens ideoligion. Hvis du søger på ideoligion, vil du kun finde enkelte søgeresultater, udover når jeg har brugt begrebet. Men da det er lærde og dannede mennesker, som har fundet på det, selv om jeg selv kom på det, uden noget vidende, om at andre også bruger det begreb, så er det jo som altid dem der kommer først til mølle, som har patent på tingene. Og de burde være i stand til at forklare det på en nogenlunde enkelmåde.

    Du kalder dem stakler. GennemsnitsIQer under de de 90 og tusinder af års indavl og islam.
    Prøv at søge på IQ/consanguinity/mental retardation/illnesses deformation og alle mulige andre fysiske og psykiske sygdomme, in muslim countries eller muslim populations in Europe. Så vil du nok forstå tingene lidt bedre. Det vil nok lette tingene lidt, hvis du skriver prevalence of (forekomsten af) foran søgeordene, for så vil der dukke den ene videnskabelige rapport op efter den anden.
    Men start først med den mere folkelige udgave. Muslimsk indavl, fætter/kusine indavl, muslim inbreeding.

    Kommentar by anonym — 9. september 2012 @ 05:38

  62. @48 Liva:
    Jo flere, der tør sige nej og stå frem, des bedre. Omertà er hjælp til forbryderne.

    @49 – 56 Live:
    Til de forurettede: Jamen så slå dog angribernes grødfyldte hovedskaller ind. Hvis vi ikke forsvarer os, bliver de jo ved.

    @61 anonym:
    Jeg kender godt til indavlen i Middelalderøsten, men frygtens religion (ideologi) holder dem yderligere tilbage. Og hos os er det paradoksalt hvorledes såkaldte høj-IQ, mennesker kan lade sig hjernevaske til passivitet af overleveret tankespind.

    Kommentar by XY — 9. september 2012 @ 08:19

  63. En underbygning af min kommentar @47.

    http://www.jv.dk/artikel/1432634:Indland–DF–Voldsmaend-skal-miste-statsborgerskab

    V og K udgør INTET alternativ til den rød-radicoole blok !!

    Kommentar by Tolder (ekspert) — 9. september 2012 @ 09:17

  64. Tolder: “V og K udgør INTET alternativ til den rød-radicoole blok !!”

    Netop. Og jo før folk indser dette, og dropper enhver tro på at disse partier er mindre landsskadelige end de røde jo bedre er det.

    Kommentar by Balder — 9. september 2012 @ 15:32

  65. De danske borgeres sikkerhed må forbedres. Det gøres bl.a. ved at udvise de kriminelle udlændinge og ved at økonomisk motivere de mange ledige udlændinge til at rejse ud af Danmark.

    Kommentar by Jørgen — 9. september 2012 @ 19:57

  66. De danske borgeres sikkerhed må forbedres. Det gøres bl.a. ved at udvise de kriminelle udlændinge og ved at økonomisk motivere de mange ledige udlændinge til at rejse ud af Danmark.
    Skriver du “Jørgen”

    Der er så absolut ikke nok:
    Koranen skal brændes og bruges til fjernvarme eller til fabrikation af toiletpapir.
    Islam skal forbydes. (KAN FORBYDES, IFL GRUNDLOVEN).
    Muslimerne skal Fjernes fra danmark.

    Det er Kun de tre løsninger.!! “Jørgen”

    Kommentar by carsten Nielsen — 11. september 2012 @ 00:31

RSS feed for comments on this post.