18. september 2012

Foreningen Al-Mahdi demonstrerer mod Muhammedfilm – Rådhuspladsen i Århus, 18. september 2012

Foreningen Al-Mahdi demonstrerede tirsdag mod seneste Muhammedfilm på Rådhuspladsen i Århus. Al-Mahdi er navnet på den messias, der spiller en central rolle i shia-Islam, og ifølge traditionel islamisk dogmatik har det opgave at fjerne ikke-muslimer fra jordens overflade.

“He will fight the people for the cause of Islam. He will break the cross, kill swine, and abolish jizyah. Allah will perish all religions except Islam.” (Abu Dawud 037.4310; se også Bukhari 003.043.656)

Ialt var der vel omkring 200 tilhørere, og de fyldte ikke meget på Rådhuspladsen mellem den kundeløse pølsevogn og Ridehuset med reklamen for den kommende ‘Modemekka’. Fredsbudskabet var også til at overse, selvom talerne var fyldt med apologetiske flosker, herunder ikke mindst den ofte citerede sura 5:32 (‘hvis nogen dræber et menneske, uden at det sker som hævn… er det, som om han havde dræbt alle mennesker.’).

Omvendt ikke et ord om den naturlige forlængelse, sura 5:33, der præciserer straframmen for folk der bekæmper Islam: “Gengældelsen for dem, der fører krig mod Gud og Hans udsending… er, at de bliver dræbt eller korsfæstet eller får deres hænder og fødder hugget af i modsat side eller bliver fordrevet fra landet.”

Det sidste vers er typisk det teologiske udgangspunkt for islamiske landes blasfemi-lovgivning, og så klinger ‘du må ikke slå ihjel’-budskabet noget hult. Omvendt forklarer det fint, hvorfor herboende somalier angriber Kurt Westergaard med en økse.

Eneste kendis blandt talerne var radikale Rabih Azad-Ahmad, der sidder i Århus Byråd, hvor han er 1. viceborgmester og formand for Kulturudvalget. Han er ikke islamist, men vil tydeligvis gerne genvælges.

Ordstyreren var Ahmed Sabah, der på Facebook er fan af ayatollah Khomeini – shia-lederen, hvis 1989-fatwa’en gør at Salman Rushdie stadig den dag i dag er jaget vildt. Khomeini er død, men ånden lever – også blandt publikum.

Der var efter min vurdering flere mænd end kvinder, og de ankom hver for sig, ligesom de ingen problemer havde med at forstå de uskrevne regler – kvinderne til højre, mændene til venstre.

Yderst til venstre, var der en lille gruppe unge mænd, og de genkendte hurtigt en kvinde i mit følge der havde forvildet sig ind på det forkerte område. ‘Shalmuda’, luder, blev der råbt.

Der var mange kvinder, de fleste tilslørede, men også enkelte der så relativt vestlige ud.

En konvertit poserede foran Århus Rådhus, symbolet på ugudelig politik.

Stemningen var efter islamisk målestok ikke synderlig aggressiv. Det ødelagde dog helhedsindtrykket, at kvinden der tidligere blev kaldt ‘Shalmuda’, efter arrangementet blev fulgt af fire mænd ned ad Strøget. Hun genkendte dem fra Gellerup.

Diverse.

Oploadet Kl. 18:16 af Kim Møller — Direkte link57 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/40852/trackback

57 Comments »

  1. Jeg hørte 24syv Eftermiddag tidligere, hvor de havde en “ekspert” igennem på telefonen. Han kunne berolige lytterne med, at det faktisk slet ikke handler om at muslimerne er kede af, at vi laver film og tegninger med Muhammed. Næh, det er for at udtrykke utilfredshed med deres undertrykkende diktatorer og fjernelsen af deres undertrykkende diktatorer. Og deres generelle utilfredshed med den typisk muslimske, elendige levestandard.

    Og så er det slet ikke så slemt denne gang, som da JP trykte de fæle tegninger. Det kunne “eksperten” fastslå, selvom intet tyder på, at muslimerne er begyndt at slappe af.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 18. september 2012 @ 18:29

  2. Har det fået tidligt fri fra arbejde ?

    Men ellers kan man da kun være glad for at vi har fået dem her til landet. De passer godt ind.

    Hvis bare man kunne gøre et eller andet for at tiltrække flere. Hvad med at tilbyde dem bolig og adgang til arbejdsmarkedet hvis de fremstammer ordet asyl ?

    Kommentar by Superman — 18. september 2012 @ 18:56

  3. er al-mahdi en forening for muslimske kvinder? eller hvor er alle mændene?

    Kommentar by mike — 18. september 2012 @ 19:05

  4. De falder fint ind i bybilledet… i Bagdad.

    Muslimernes provokationer har nu nået et niveau, hvor de bør stikke piben ind eller skride. De er i forvejen uønskede af langt størstedelen af danskerne, så de få røvhuller der vil savne dem kan jo bare rejse med.

    Kommentar by Polka Charlie — 18. september 2012 @ 19:14

  5. En stak p-piller og ihvertfald århus var reddet i et stykke tid fremover.

    Kommentar by Peter — 18. september 2012 @ 19:33

  6. Er der ikke snart nogen der fortæller muslimerne at deres elskede profet aldrig har eksisteret, men er en fuldstændig fiktiv skabning fra det tidlige Abbaside kalifat?

    Den stakkels pædofile stodder har simpelthen aldrig levet…

    Kommentar by Ich bin Allah (Akbar) — 18. september 2012 @ 20:07

  7. Bliver muslimer aldrig voksne?
    De opfører sig som forkælede uopdragne børn.
    De må være dumme, så det gør ondt!!!

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 18. september 2012 @ 20:09

  8. Demonstrerer de imod muhammed-filmen, eller demonstrerer de mod min ret til at være fri af/for muslimske dogmer? Det er svært at afgøre nåt de snakker perkersprog, men jeg tror mest på det sidste.

    Kommentar by Vagn Henning — 18. september 2012 @ 20:36

  9. Vores profet – vores ære!

    Jeres profet – jeres problem!

    Kommentar by JensF — 18. september 2012 @ 21:04

  10. Mon ikke demonstrationen var et led i et integrationsprojekt – betalt af borgmesteren for “Århus for ENFOLDIGHED??

    Kommentar by Erik — 18. september 2012 @ 21:15

  11. Ja, vores ‘elite’ har bedt dem velkommen hos os, og nu føler de sig sgu’ meget hjemme – lidt for meget, efter min smag. (‘One man’s opinion only’)

    Kommentar by Michael Laudahn — 18. september 2012 @ 21:21

  12. – – – – – hvor civiliseret!

    Kommentar by Elis Mogensen — 18. september 2012 @ 21:37

  13. Hmmm, I Australien er det pigebørn på 8 år der råber opildnende slagord og i Danmark er det, lige pludselig, kvinder der taktfast råber krigsbudskabet.

    Er der nogen der ser en trend?

    Kommentar by Santor — 18. september 2012 @ 21:54

  14. Bare vi kunne mobilisere 200 patrioter til en moddemonstration under mottoet: “Ingen Islamister i vores gader”. Det kunne sætte liv i kludene.

    Kommentar by Balder — 18. september 2012 @ 21:58

  15. Det samme hystriske skrigeri, som altid.
    Balder: Det kan vi nemt, men vi gider ikke, at blive bekæmpet af det islamleflende politi.
    Når vi er mange nok, kunne det være, at de får nogen på ørene, hvis de ikke har valgt side inden da. !!
    Læg mærket (Kunne det være) hvilket er min tese.!!

    Kommentar by Carsten Nielsen — 18. september 2012 @ 22:39

  16. […] Uriasposten: Foreningen Al-Mahdi demonstrerer mod Muhammedfilm – Rådhuspladsen i Århus, 18. september 2012 […]

    Pingback by Al-Mahdi var fornærmede i Århus i dag « Snaphanen — 19. september 2012 @ 01:16

  17. Hahahahaha I har simpelthen ikke et liv :-) sikke en mørk og nørdet hjemmeside i har her. Hvornår indser I at I ikke opnår noget her inde med jeres fordomme og løgne? Var fotografen bange for at komme tæt på mændene? Ærligt ha lidt selvrespekt og opfør jer som vokse. Hyg jer nørder

    Kommentar by Abas — 19. september 2012 @ 01:30

  18. Tør du at vise den? :-)

    Kommentar by Abas — 19. september 2012 @ 01:31

  19. – Abas

    “Var fotografen bange for at komme tæt på mændene?”

    Nej. Burde jeg være det?

    “Tør du at vise den?”

    Ja, det gjorde jeg for flere dage siden: http://www.uriasposten.net/archives/40612

    Kommentar by Kim Møller — 19. september 2012 @ 01:56

  20. @13 I Australien er der saa den forskel, at der gaar politikerne gerne ud paa landsdaekkende tv for at sige at den slags er fuldstaendigt uacceptabelt hvis man oensker at bo i landet. I Danmark er der bare tavshed …

    Astralien er sammen med et par lande i Sydamerika de muligheder jeg overvejer for fremtiden – Danmark bliver det nok desvaerre ikke.

    Kommentar by Jan — 19. september 2012 @ 02:01

  21. Den konvertit ligner da en mand ;)

    Kommentar by Spinner — 19. september 2012 @ 02:01

  22. :D En transsexuel konvertit … Verdensklasse !

    Kommentar by Jan — 19. september 2012 @ 02:55

  23. hvis de var i stand til at skrive på rigtigt og korrekt dansk, skulle det ikke have været “Vi protesterer imod respektløsheden” “Imod vores profet”. Men “Vi protesterer imod respektløsheden over for vores profet” For det første betyder jo, at de protesterer imod profeten!!!!!
    Mæn bæn bamsge sbråk ær iå ovsa æn zver æn!

    Abas

    Fordomme! Løgne! Eksempler! Underbyg!

    Kommentar by anonym — 19. september 2012 @ 06:24

  24. Jeg håber hver dag inderligt, at berigelsen rammer de kulturradikale og røde, der har “åbnet Wiens porte” for disse muslimske horder….

    Kommentar by Nosferatu — 19. september 2012 @ 07:16

  25. Mon det “Aben” forstår med “et liv” er at rende rundt og skrige og spille fornœrmet og overlegen på en og samme tid? I så fald siger jeg nej tak.

    Kommentar by Vagn Henning — 19. september 2012 @ 07:58

  26. Multikultur/mangfoldighed uden grænser har fragtet religiøs intolerance og kynisme til Danmark. De religiøse, kønsopdelte personer er uhyggeligt persondyrkende. Det ligner tysk ekstrem persondyrkelse før anden verdenskrig.

    Abas

    Fint at du giver din mening til kende. Lad nu også os andre have lov til det. Det er demokrati.

    Kommentar by Liva — 19. september 2012 @ 08:03

  27. Det glæder mig alligevel at se så mange med god humor til den demonstration: “Islam is peace” “muhahammed prophet of mercy and peace”
    hahaha

    Kommentar by Johnson — 19. september 2012 @ 08:03

  28. 18

    Kim

    Den film er allerede kult. :)

    Kommentar by Liva — 19. september 2012 @ 08:06

  29. Salman Rushdie udgav en ny bog i går. Så nu er der endnu en grund for visse af den muslimske tro, at føle sig fornærmet. Især når hans bog er en beskrivelse af hans år under jorden. http://www.saxo.com/dk/joseph-anton_salman-rushdie_indbundet_9788702115192?searchText=salman%20rushdie

    Kommentar by Lightmann — 19. september 2012 @ 08:33

  30. Hvis man forlanger af de fremmede bosat i landet, at de indordner sig under danske forhold herunder lov og ret, betyder det vel, at de samtidigt har retten tilytringsfrihed eller hyr ?

    Hvis der dermed er noget, de er utilfredse med, har de vel lov til at demonstrere. Man kan være uenig med deres synspunkter. Det er jeg også, men jeg er også uenig med AFAere, kirkeasylere, bzættere og andre venstreekstremister.

    Ellers kunne man jo kalde ytringsfriheden for den ægte MANGFOLDIGHED i stedet for, hvad venstreorienterede drømmere opfatter deres nye buzzord for.

    Kommentar by Janutte — 19. september 2012 @ 08:39

  31. Det er deres ret at protesterer mod filmen, men det er også vores ret at gøre dem opmærksom på at det ikke er ulovligt at lave en dilettantkommedie, og at vi ikke har magt til at forbyde filmen! Med andre ord er det forbudt at forbyde filmen, det siger grundloven!
    Hvis vi skulle forbyde det at lave dårlige film kunne vi få nok at lave!

    Kommentar by Robert R — 19. september 2012 @ 09:11

  32. @Janutte, ja, de har ytringsfrihed, men er der ikke noget finurligt over at benytte sin ytringsfrihed til at kræve andres afskaffet?

    Og i øvigt krænker vi vel heller ikke på nogen måde deres ytringsfrihed ved at kritisere hvad de siger. Eller hyr?

    Men ellers er de muslimske demonstrationer vi ssr for tiden kun bemærkelsesværdige fordi alle medier og alle politikere har så travlt med at belære os om hvor gode muslimerne er og hvordan al ballade skyldes hvores manglende hensyn og tolerance.

    Kommentar by Vagn Henning — 19. september 2012 @ 09:38

  33. Lad dog for helvede stenalderfolket fra selvmordskulten få det latterlige lille skodland til mohammedanmark.

    Kommentar by Fritz — 19. september 2012 @ 09:46

  34. ->16 Abas

    Hvorfor skulle han være bange for mændene? Muslimer er jo fredelige, ikke sandt? Gotcha.

    Kommentar by Lars Findsen På Crack — 19. september 2012 @ 10:04

  35. 29

    Janutte

    ”Hvis der dermed er noget, de er utilfredse med, har de vel lov til at demonstrere.”

    Jo da, og der demonstreres jo også meget godt, hvor nødvendig religions kritik er.

    Nu får intolerante religionsdyrkere i øvrigt travlt – igen – for nu kommer der åbenbart mere satire på gaden. Fransk satiremagasin inddrager – igen – den let krænkede religion – og proselytter – i sin herlige satiriske verden.

    ”Det nye nummer af det franske satiremagasin Charlie Hebdo udkommer i dag med adskillige nye karikaturtegninger af profeten Muhammed.” (Frankrig 2012)

    h t t p://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-56558570:fransk-blad-udgiver-nye-muhammedtegninger.html?forside

    Og Tv2 netavis viser lille smagsprøve. : )

    Kommentar by Liva — 19. september 2012 @ 10:04

  36. Naturfænomenet sort sol. En masse fugle samles på et sted og formørker himlen når de bevæger sig rundt.
    Her er det den såkalde hættemåge, der er forsamlet og formørker bymidten.

    Kommentar by Peter — 19. september 2012 @ 11:23

  37. ” ifølge traditionel islamisk dogmatik har det opgave at fjerne ikke-muslimer fra jordens overflade.”

    Hvordan f…… skal det lige forstaaes??? Omvending? Folkemord? Begge dele??

    Kommentar by Morani ya Simba — 19. september 2012 @ 11:25

  38. Lidt underligt, at det er shiaerne der var ude; men islamisk trossamfund har jo givet ordre til at man skal forholde sig i ro. Men måske derfor har de følt behov for at markere sig, uden at få tæsk af sunnierne. Shia’erne er jo ikke i høj kurs på grund af Syrien.
    Gad vide om viceborgmesteren har tænkt over det.
    Den er her har jo også ret lidt at gøre med Danmark.

    Kommentar by Niels Christenen — 19. september 2012 @ 12:15

  39. Kommentatoren, der kalder sig Abas, har en eksotisk tolkning af nogle begreber.

    Han/hun kalder denne hjemmeside “mørk og nørdet”, som om en hjemmeside med ting, der glimter, snurrer rundt og påkalder sig opmærksomhed skulle være at foretrække. Savner Abas bling-bling? Synes Abas, at ydre ting er vigtige for folks anseelse? Giver selvhævdelse status hos Abas?

    Han/hun antyder også, at Uriaspostens fotograf skulle være bange for mændene i demonstrationen. Bortset fra at fotografen må siges at have været ganske tæt på mændene, er det også en ubehageligt stigmatiserende udtalelse om muslimske mænds angivelige tendens til vold. Antydes det, at fredserklæringerne på skiltene i demonstrationen ikke er oprigtige?

    Eller er ønsket fra Abas’ side i virkeligheden, at fotografen skulle have holdt sig på afstand af de muslimske kvinder? Har Abas et problem med kontakt mellem muslimske kvinder og ikke-muslimske mænd? Føler Abas sig truet? Er Abas bange …?

    I forlængelse af det falder det i øjnene, at der i demonstrationen forlanges “respekt”. Mon Abas forveksler respekt med frygt? Ønsker Abas, at folk skal være bange for muslimer?

    Han/hun opfordrer også Uriasposten og dens læsere til at “have selvrespekt og opføre sig som voksne”. Definerer Abas en sådan opførsel som det at kræve, at andre mennesker indretter sig efter ens overtro? Opfører Abas sig voksent, når han/hun på bedste skolegårdsmanér forsøger at styre denne debat med hånlatter?

    Han/hun omtaler også nogle “fordomme og løgne” i herværende blogindlæg. Selv ser jeg kun en nøgtern reportage og nogle korancitater og må derfor konkludere, at fordommene og løgnene kommer fra Abas selv – og fra koranen, som jo er én stor løgn med sin påståede guddommelighed.

    Kommentar by JensF — 19. september 2012 @ 12:39

  40. نحن جميعا التضحية من أجل النبي
    Vi alle ofrer os for profeten.
    Det er godt nyt! Jo før jo bedre! :)
    النبي هو أحمق سخيف
    Profeten er en latterlig nar…

    Kommentar by A-mad — 19. september 2012 @ 13:27

  41. #14
    @Balder

    “Bare vi kunne mobilisere 200 patrioter til en moddemonstration under mottoet: “Ingen Islamister i vores gader”. Det kunne sætte liv i kludene.”

    Efter at have læst din kommentar har jeg gået og spekuleret over hvad udfaldet ville blive af et sådan scenario.

    Hvad ville der egentlig ske?

    Jeg tænker lidt i stil med, at SMS-kæden går i selvsving og der i løbet af 10 minutter står flere hundrede muhammedanere klar til optøjer.

    Kommentar by tusmørke — 19. september 2012 @ 13:50

  42. Er vi bange for muslimerne? Bange for at få tæsk eller blive slået ihjel? Tror vi det er realistisk?
    Hvis vi er bange for dem nu og ikke tror vi kan håndtere dette – så løb lemminger løb – som “Tolder” ville have skrevet det!
    Nå det er nu ikke løsningen…

    Danmark er fortabt hvis vi giver efter for vores frygt – alle kan blive bange og frygte det værste i disse tider – sådan har det altid været – men kun hvis vi er bange og frygtsomme kan vi mobilisere modstand og reagere aktivt – vi må for alt i verden ikke give op og lade medløberne og landsforræderne få os pasiviseret, så vi ikke kan mande os op til at bekæmpe islam og muslimerne på rette tid og sted.
    For det bliver vi eller nogen nødt til på et tidspunkt… eller hvá?

    Kommentar by Black Watch - Nemo Me Impune Lacessit — 19. september 2012 @ 14:21

  43. –> tusmørke:

    “Jeg tænker lidt i stil med, at SMS-kæden går i selvsving og der i løbet af 10 minutter står flere hundrede muhammedanere klar til optøjer.”

    Formentlig ja. Så gælder det bare om at komme væk i en fart og overlade sagen til politiet. Og om at gentage spøgen i næste uge, og i næste uge, osv. Evt. med flashmobs. Vi giver disse islamister alt for meget plads – og udsætter dem for alt for få provokationer. Det er vigtigt at få budskabet ud til muslimerne; her er nogle som vil kæmpe til døden for folk og fædreland og for at få alle muhammedanske muhammedtilbedere, og alt hvad der minder om Jeres dræberprofet kylet ud til der hvor I kom fra, lige meget hvor meget I vifter med rødbedepas og råber heil Muhammed. Muslimernes letantændelighed udnyttes alt for lidt. Og man behøver skam slet ikke bruge et ubehøvlet sprog eller overtræde loven for at fodre deres indre voldsprofet.

    Selvfølgelig vil landforræderne være det største problem, men dem ordner man ved at optræde disciplineret og ved at holde sig inden for lovens grænser. Nogle enkelte patrioter kommer måske til at sætte livet til, men hvem sagde at det hele skulle være let og ublodigt? Tab må påregnes.

    Husk at også vores kristne kultur kender martyriet. Var Kristus ikke selv den største martyr, og er det ikke de Vikinger som dør i kamp som kommer til at sidde tættest ved bordenden i Valhal?

    Er vores mest populære slogan ikke SKÅL?

    For efterhånden en del år siden skrev jeg et lille digt, som i øvrigt fik æren af at blive optaget i Den Danske Forenings medlemsblad:

    Frejas have

    Hvad er der ved at være,
    Rig og fed, men uden ære?
    Uden manddomsmod og dåd,
    Fordi det koster hjerteblod?

    Ikke kæmpe for at sejre?
    Lad barbarer om at fejre?
    Beruset, fuld af hånlig latter,
    Mens de tager din blonde datter….

    Vågn nu op du Danske mand,
    Og værn så om dit fædre land,
    Tog tusind år at så din ager,
    Sønner, døtre, land så fager…..

    Ugræs føj i Frejas have,
    Gøgeunger i hendes mave,
    Du nærer en slange ved dit bryst,
    Muhammed kom fra fremmed kyst,

    Hvor er Nordens stolte stammer?
    Jeres huse står i flammer!
    Jeres børn må bøje nakken,
    I Allahs navn forstummer snakken….

    Fra markedsplads til folkets Tinge,
    Lad tusind Danske stemmer klinge,
    Ød ikke bort din fædre arv,
    Knyt din hånd for Danmarks tarv

    Kommentar by Balder — 19. september 2012 @ 15:10

  44. Psykopatisme i rent flor – Føj…..

    Kommentar by mea culpa — 19. september 2012 @ 15:49

  45. @43 Balder

    Flot digt. Får mig til og tænke på John Mogensens “Den danske jord”.

    Danmarks jord
    Musik : John Mogensen / Tekst : John Mogensen
    Udgivet 1972 : PLAY 2050 ( a )

    Danmarks jord for de danske
    vi har plantet vort flag.
    Det bli´r stående på pletten
    ingen tvivl om den sag.
    Vi har ejendomsretten,
    værn om hver mark og hvert skel.
    Danmarks jord for de danske
    for vi har pløjet den selv.
    Kanoner ladte med guld
    står parate ved vor grænse klar til aktion.
    Civile millioner fra syd gør sig rede
    økonomisk til en kæmpe invasion.
    Hvad fortidens hære ikke ku‚ klare
    med vold kan nu ordnes pr. kontrakt,
    blot en pen og et stykke papir, op med bommen,
    og så ind med den fremmede magt.
    Danmarks jord for de danske
    vi har plantet vort flag.
    Det bli´r stående på pletten
    ingen tvivl om den sag.
    Vi har ejendomsretten,
    værn om hver mark og hvert skel.
    Danmarks jord for de danske
    for vi har pløjet den selv.
    Det danske sprog har et særpræg
    som skal bevares med en særlig respekt.
    Det tales og synges fra egn og til egn
    vi behøver ingen fremmede dialekt.
    Men landet er truet, visse personer
    gi´r fa´n i vor gamle kultur.
    Det er på tide at Holger på Kronborg igen
    li´som før vågner op af sin lur.
    Danmarks jord for de danske
    vi har plantet vort flag.
    Det bli´r stående på pletten
    ingen tvivl om den sag.
    Vi har ejendomsretten,
    værn om hver mark og hvert skel.
    Danmarks jord for de danske
    for vi har pløjet den selv.

    Kommentar by xenofob — 19. september 2012 @ 16:52

  46. Jeg frygter den dag, hvor mit barnebarn vil tage mig i hånden og spørge: Morfar, hvorfor gjorde I ikke noget dengang?

    Kommentar by Peter — 19. september 2012 @ 16:54

  47. 3 Mike
    al-Mahdi er shiiternes Messias. Det er den forsvundne 12 Imam, som snart går igen. Han udsletter Israel, dræber alle jøder og kristne i et stort slag, og så opstår det islamiske tusindsårsrige. Velbekomme. Sunniterne har en anden Messias. Det er Jesus himself, som kommer tilbage. Menuen er den samme. Mærkeligt nok dræber han også alle kristne og indfører islams tusindårsrige.

    Kommentar by Tim Pallis — 19. september 2012 @ 16:57

  48. Provokationer som dem der kommer fra franske Charlie Hebdo er vejen frem … jo flere absurde islamistiske demonstrationer desto stoerre modvilje blandt danskerne.

    Kommentar by Jan — 19. september 2012 @ 17:50

  49. TV2 Fyn regional tv har netop vist flere af Westergaards muhammed tegninger/akvareller.

    48

    Jan

    Ja, det er vejen frem. Sådan som tingene ser ud nu.

    Kommentar by Liva — 19. september 2012 @ 18:23

  50. Et fromt ønske:

    FORLAD EUROPA HURTIGST MULIGT !

    Kommentar by Tolder (ekspert) — 19. september 2012 @ 20:31

  51. Rådhuspladsen i Aarhus tog sig væsentlig pænere ud natten til den 12 sep. 2001.

    Der var lys og blomster i respekt, og til minde, for de døde og savnede i WTC.
    11 år efter har vi stadig ikke forstået hvem vores venner, og ikke mindst, fjender er.

    Representanter for den mest modbydelige, intolerante, og voldelige middelalder-overtro står på det selvsamme sted – mens de flæbende forlanger respekt for deres psykotiske profet.

    Den eneste omtale denne happening får i MSM er det sædvandlige ‘muslimer er også mennesker som skal respekteres’ argument.

    Hvorfor er det så svært at forstå?:
    Når man respektere de mennesker som omgiver en, og begynder at agere og behandle dem derefter, så begynder menneskerne omkring en at gengælde den respekt.

    Kommentar by Lundahl — 19. september 2012 @ 21:34

  52. Til jer, der kommenterede mit forsvar for, at muslimer nyder godt af ytringsfrihed

    Ja da, det er paradoksalt at benytte sin ytringsfrihed til at kræve andres fjernet. Hul i hovedet :-(

    Mht. det franske blad med muhammadtegninger. Godt klaret, det er muligvis det, der skal til. En sand storm af tegninger. Vil islamisterne blive forvirrede, fortvivlede, overvældede. Jeg ved det ikke, der skal i hvert fald en del brændstof til at afbrænde de vestlige landes flag igen igen. Eller det kan ende med et BIG BANG

    Kommentar by Janutte — 19. september 2012 @ 21:53

  53. Nr. 6 Ich bin…

    Enig – men det siger en del om muslimernes selvforståelse, at denne fiktive person er pædofil, røver, morder, voldtægtsmand etc. – alt sammen ifølge deres egne kilder.

    Islam kan aldrig rehabilliteres. Muslimer kan godt være moderate, men så er det fordi de er svage i troen. Religionen i sig selv er atypisk og ond og bør forsvinde fra jordens overflade!

    Kommentar by Sigwar — 20. september 2012 @ 08:41

  54. Enig med Janutte. Islam skal efter min mening bekæmpes efter Akido- princippet: “Din modstanders bevægelser fortæller dig hvordan du skal bekæmpe ham”.

    Når muslimer kan blive så ophidsede over nogle tegninger og en film – så er vejen frem at lave mange af den slags. Hver gang det sker sætter de deres egne lande i brand. Vi skal bare holde os på afstand og lade være med at give dem penge og anden støtte.

    Kommentar by Sigwar — 20. september 2012 @ 08:52

  55. Mon ikke Rabih Azad-Ahmad bliver borgmester en dag.

    Kommentar by Orange Armee Fraktion — 20. september 2012 @ 11:47

  56. Jamen jeg er da godt klar over at dette skal tages alvorligt, men det kan sgu være særdeles vanskeligt. Man tror simpelthen ikke sine egne sanser. Nogle få styrer. Resten er bare lemminger som står og spiller skinhellige. En fælles frustration fører dem ud i et fælles had. Deres oprindelseslande har i årevis været dysfunktionelle, og i “deres” nye lande klarer alt for mange af dem sig dårligt. Der er absolut intet at prale over. Deres kultur udstilles jo rent faktisk som underlegen. Det er uden tvivl en meget grim følelse og reaktionen er set før. En overspillet og falsk selvforherliglelse. Hvis ikke denne frustration medførte en lavine af kriminelle handlinger, kunne man næsten få lidt medlidenhed med disse sørgelige eksistenser. Men denne mulighed er ikke til stede og har i øvrigt indtil videre vist sig at være tåbelig og nytteløs. Hvad angår radikale konvertiter, så er Gyldendals samlede værker over ukvemsord ikke tilstrækkeligt dækkende for mine følelser mod dem. Føj for den lede. Hvad var det nu de blev kaldt under krigen?

    Kommentar by EH — 23. september 2012 @ 00:58

  57. Hvad har i Ondt i røven for, jeg er sgu’ glad for jeg kan kæmpe for min religion.. Ikk ligesom jeg, der bare ikk har nogen grænse i livett.. Kan ikk se, at der ikk er nogen muslimer der svare jer igen, det fordi vi synes det er så synd for jer… Islam er er frit religion, og det er dette land os, og hvis i virkelig har noget at sige, så kom ud og gør det vi gør, ikk kun bag en skærm taber.!! Tro mig , der vil komme en dag hvor i fortryder alt dette!! Og hvis nogen skulle være horeunger så er det jer! Vi gifter os i det mindste, før vi får børn. Så pas på hvad i siger, i snakke først og fremmest om jer selv

    Kommentar by Loveislam — 11. december 2012 @ 20:08

RSS feed for comments on this post.