23. september 2012

DR Nyheder fandt en ikke-islamistisk ‘dansk kriger’ der nu kæmper for sin ‘religion’ og ‘folk’ i Syrien

Selvom Ahmed ‘Syri’ Samsam understreger at det ikke handler om Islam, så er det ikke helt det der fremgår af hans Facebook-profil. Her flyder det med henvisninger til ‘Soldiers of Allah’, og så sent som den 16. august skrev han fra fængslet: “soldier’s syri is soon out of this bitch” Interessant er det også, at DR kalder ham ‘dansk kriger’, når han kæmper i Syrien for “Min religion, mit folk, min jord.” Måtte flere følge i hans fodspor.

Fra DR Online – Dansk kriger i Syrien: Jeg er her til sejren eller døden.

“… Ahmeds far var heldig at slippe levende ud. Han endte i Danmark, hvor Ahmed er født. – Jeg elsker Danmark, jeg elsker friheden, fortæller Ahmed Samsam på trods af, at hans egen frihed har været berøvet af danske myndigheder en hel del gange. Han fik sin første dom som 15-årig og er på trods af sin unge alder et velkendt ansigt hos politiet.

– Jeg er opvokset i Vollsmose, så jeg har ikke haft de helt gode venner, så jeg sad i fængsel og havde masser af tid til at tænke, siger Ahmed. – Jeg gider ikke det liv mere. Jeg har haft en kriminel løbebane i cirka 8-9 år. Ind og ud, ind og ud. Så jeg har været samfundet til belastning mange gange. …

For få måneder siden sad han i fængsel, men de seneste uger har Ahmed Samsam tilsyneladende fundet sit kald – i en voldsom krig i Syrien… For nogle uger siden skrev han begejstret således på sin Facebook-side fra det nordlige Syrien:

Min religion, mit folk, min jord. Mit liv er én dråbe i dit hav, et sandkorn i din ørken, en sten i dine bjerge, et græsstrå i dine marker. Er klar til at ofre hver eneste dråbe for at skåne min ære. Hellere dø med ære end at leve uden. 30 dage i Syrien er mit livs højdepunkt. …

– Det er en ingen troskrig. Jeg kender både alawitter (der tilhører Assad’s sekt, red), kristne og andre, der kæmper med os. Oprøret er ikke rent sunnimuslimsk, som folk gerne vil gøre det til. … – Oprøret er heller ikke ekstremistisk.”

(Ahmed ‘Syri’ Samsam i Syrien 2009, 2012; Facebook)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/41003/trackback

66 Comments »

  1. Samsam er IKKE dansker, fat det dog lorte journalister!!!

    Han skal ikke under nogen omstændigheder have lov til at vende tilbage til DK.

    Han er taget afsted for at myrde sine egne landsmænd og deltage i jihad, han har med andre ord overskredet alle grænser for hvad en person med et multikulturelt tildelt ophold i DK kan tillade sig.

    Stakkels, stakkels Syrien der nu tiltrækker alle disse blodtørstige psykopater fra hele verden.

    Kommentar by Ich bin Allah (Akbar) — 23. september 2012 @ 20:11

  2. Er det lovligt efter dansk lov for en dansk statsborger (det antager jeg at Samsam er) at deltage på privat basis i et væbnet oprør mod en regering i udlandet? Har Danmark formelt erklæret ikke længere at anerkende Assads syriske regering? Når jeg ser udsendelsen er det nogle af de emner, jeg vil holde øje med. Foromtalen nævner det ikke.

    Til gengæld indeholder foromtalen følgende morsomme bemærkning:

    “Engang i Odense var han “30 centimer fra at få en kugle i hovedet”, så på nogle punkter er Syrien ikke så langt fra hans liv i Danmark.”

    Kommentar by monse — 23. september 2012 @ 20:50

  3. “Jamaica”?

    Kommentar by M — 23. september 2012 @ 21:38

  4. Idioten ender jo nok med at miste sit liv dernede – og så er vi af med ham. Så mangler vi bare at resten af Vollsmose og de andre ghettoer tager af sted. Super måde at slippe af med de fjolser…

    Kommentar by Frederik — 23. september 2012 @ 21:55

  5. Ja, dér hører de hjemme. Det vedkommer ikke os at bedømme hvad der foregår dernede, sålænge det ikke udgør nogen trussel for os. Man må være fuldstændig idiot, som fx en jurist, for ikke at fatte dette.

    Kommentar by Michael Laudahn — 23. september 2012 @ 22:15

  6. Danmark sender sikkert kontanthjælpen eller førtidspensionen ned til ham. Og når han så skal hjem igen (+ et par traumatiserede fætre), ja så sætter UM sikkert det store redningsapparat i gang.

    Vent bare og se !

    Kommentar by Tolder ( ekspert) — 23. september 2012 @ 22:46

  7. Der er et element af dårlig samvittighed! Og måske også en erkendelse af at det ikke er i Danmark han høre hjemme! Det er tydeligt hvad han kæmper imod, men ved han også hvad han kæmper for?
    Jeg kan ikke forestille mig at det er lovligt, sådan at drage i krig på egen hånd! Og han bør vel arresteret når han kommer til Danmark igen! Der er en alvorlig risiko for, at han i høj grad kommer til at ligge Danmark til last igen. Vi skal formodentlig bruge en masse resourcer på at få ham fri, og han skal sikkert også lappes sammen bagefter! Og er vi og han rigtige uheldige bliver han invalideret og skal på forsørgelse til sine dages ende!
    Og hvad har han så ydet for det land, han er født og opvokset i?

    Kommentar by Robert R — 23. september 2012 @ 22:47

  8. Helle skatteål må være stolt af denne kulturberiger, som tager til Syrien og udbreder hendes og hendes veninde Pestagers drøm om global solidaritet og lige løn. Han må da være den næste rollemodel. Og skulle han komme tilbage fra hans religionskrig, må de da belønne ham med et integrationskonsulentjob.

    Kommentar by Nielsen — 23. september 2012 @ 22:53

  9. Er han gået i krig med et suverænt land? Det må Danmark tage stilling til.
    Hvad siger UdenrigsSF’eren? Er Danmark i krig med Syrien?

    Kommentar by Iznogut — 23. september 2012 @ 23:01

  10. Er det første billede af ham bevæbnet i Vollsmose???????????????

    Kommentar by Thatcherite — 23. september 2012 @ 23:36

  11. Det er muligt, at denne “danske” kriger har fundet et hul i den danske lovgivning. I så fald bør det hul lukkes. Det kan ikke passe, at afstumpede voldsmænd kan drage afsted til fremmede lande, myrde løs og komme tilbage til Danmark og leve af en kombination af kontanthjælp og kriminalitet.
    Det er helt fint, hvis fremmede og uciviliserede vælger at rejse fra Danmark til fremmede og uciviliserede lande for at opføre sig på fremmede og uciviliserede måder. Men så har de også valgt en envejsbillet ud af Danmark. Det kan simpelthen ikke passe, at vi skal tage den slags barbarer ind i landet igen.

    Kommentar by Vest — 23. september 2012 @ 23:45

  12. -> Thatherite

    Ja. Han er en integreret del af rockerkrigen.

    Kommentar by Kim Møller — 23. september 2012 @ 23:55

  13. Det kan vel ikke være ulovligt at han rejser i krig, danmark repræsentere han jo ikke, så hvorfor skulle staten kunne skride ind? Den danske stat kunne jo heller ikke forbyde en at søge i fremmedlegionen hvis personen vil. Men vi kan så nægte ham at vende retur til DK, da han har deltaget i ulovlig krigsførelse, for krigenslove kræver jo at man bruger tydelig uniform og andet snask, ellers er man terrorist/krigsforbryder og de får jo 4kr. kuren.
    Men lad os da få hverve kontore i alle ghettoer, så de stakkels unge mænd kan dø med ære, der er jo rigeligt med konflikter de kan tage hjem og dø i Allahs navn i, de skal bare aflevere statsborgerskab, DNA prøve og have udleveret en kupon på en kiste når andre martyre saver dem istykker mens de skriger på samme gud.

    P.S. Se dr2 dokumentar om en kone der sidder tilbage i Libanon efter hendes mand tog op til Allah for at få engle-jomfru-fisse, god public service…

    Kommentar by broholm (ordblind) — 24. september 2012 @ 00:28

  14. Håber det går ham vel. For så slipper vi danskere for at fodre på parasitten, når han tager op til Smågrisene (Jomfruerne).
    Håber at Assat er klar til at tænde for gasapparatet.!!

    Kommentar by Carsten Nielsen — 24. september 2012 @ 00:42

  15. Monse, Robert m.fl.

    Det er mig bekendt ikke ulovligt at gå i fremmed krigstjeneste. Faktisk er det en 2000 årig Dansk tradition. Når det er sagt, så mener jeg ikke at han er Dansker og jeg er glad for at han er taget afsted (en kriminel mindre i dk).

    Han tænker bare etnisk, når han tøffer af fra dk. Det har jeg ikke noget problem med. Jeg håber bare han bliver dernede.

    Man kan så kritisere journalisterne for at kalde ham Dansker. Det er han ikke. Og jeg forstår iøvrigt ikke, hvorfor hvide af Europæisk oprindelse er de eneste mennesker, som ikke må tænke etnisk, når ALLE andre gør det? Det er ham her et tydeligt eksempel på.

    Kommentar by Sigwar — 24. september 2012 @ 08:06

  16. Hr. Søvndal
    du er stadig udenrigsminister, jeg bønfalder dig om at sætte ministeriet på højeste alarmtrin, hvis denne Danske Statsborger skulle blive taget til fange af Assad styrkerne, de har vist stadig dødsstraf mod folk der spiller Harmonika.

    Gør nu din pligt du reddede da Bahrain-danskeren og dennes familie, du har vel fået stor tak for det, Nåh nej de snakkede jo ikke dansk…. ;_))

    Kommentar by Cantor — 24. september 2012 @ 08:31

  17. Ja, lad dem rejse hjem, og gerne deltage i begge sider af borgerkrigen.

    Kommentar by Henrik R Clausen — 24. september 2012 @ 08:57

  18. Fint at Ahmed har fundet ud af hvor han hører hjemme (“Min religion, mit folk, min jord”).

    “Jeg er her til sejren eller døden” – Fint så behøver du ikke længere eventuelt dansk statsborgerskab.

    Tak til Ahmed.

    Kommentar by Agricola — 24. september 2012 @ 09:07

  19. Rigtig god idé, lad denne jihad-kriger blive rollemodel for alle muhammedanerne, lad os gratis give dem enkelt billetter til deres forårs kåde lande.
    Når den fuldstændige fred, med islamisk styre så har sænket sig mørkt og tungt over disse lande, jamen så kan vi påbegynde hjemsendelserne af alle muhammedaner, der ikke kan indordne sig i Danmark uden at kræve særregler.
    De islamiske indpakkede affaldssække kan sendes som fragt, med et frimærke på ryggen :D

    Kommentar by li (islamonausea lidende) — 24. september 2012 @ 09:42

  20. Jeg så indslaget og kunne ikke lade være med at grine da han viste sin store pakke Haribo vingummier frem, han havde købt. Han er næppe klar over at vingummier er spækket med gelatine, fremstillet at kogte grisserester og derfor næppe er kosher for en ægte muslim.

    Kommentar by Jacob Andersen — 24. september 2012 @ 09:57

  21. >17 Sigwar, tak for svar. Du har ret i at han ikke er dansker af hjerte og sind, men jeg har mistanke om, at han nok formelt er dansk statsborger, ganske ufortjent. Det kan stille Udenrigsministeriet i en træls position, hvis de en dag skal redde ham ud. De bør naturligvis lade ham sejle sin egen sø, men erfaringen siger desværre noget andet. I øvrigt skuffede TV udesendelsen ikke. Der blev ikke stillet et eneste kritisk spørgsmål.

    Kommentar by monse — 24. september 2012 @ 13:20

  22. Syrien idag. Danmark i morgen.
    Hvad hindrer ham i og begynde en krig på Dansk jord og få i 1000 vis af fætre til og deltage.
    Slet hans pas og giv ham indrejse tilladelse.

    Kommentar by Peter — 24. september 2012 @ 13:31

  23. Svar til alle jer kritikker.
    ‘De af jer der kommer med kritik til en der kæmper for sit land burde skamme jer,når i selv har undertryk vores religion gennem så lang tid,med både mohammed karikature osv,+i kæmpede en krig der ikk var jeres både i irak, afganistan og libyen, selvom vi bære det danske statsborgerskab føler vi os næppe dansker her i landet,religion er en ytringsfrihed for alle og vi skal respektere hinandes religion lige meget hvad man vælger a tro på.
    det min lillebror,han har selv valgt at drage i krig for vort folks skyld,han føler sig forpligtet til at hjælpe.
    Ikke som jeg danske igoister Specifik KIM MØLLER SOM ER EN KORRUPT PANSSER “Som jeg i øvrigt syntes er en HYPOSVIN” jeg har værret offer for justitsmord tre gange her i danmark.Af odense politi som sammearbejder med tre store Narko fammilier i byen odense.De fjerner en hver mand der kan afslørre dem fra gaden.

    Kommentar by Mohammed Samsam — 24. september 2012 @ 14:10

  24. +begge billeder vist på siden er fra syrien,

    Kommentar by Mohammed Samsam — 24. september 2012 @ 14:16

  25. -> Mohammed Samsam

    “… når i selv har undertryk vores religion gennem så lang tid,med både mohammed karikature osv”

    Jeg respekterer ikke Islam, og anerkender ikke det synspunkt, at kritik af Islam er ‘undertrykkelse’ af muslimer. Skik eller land fly, helst det sidste.

    Kommentar by Kim Møller — 24. september 2012 @ 14:18

  26. Vi modtager ingen offentlig støtte,Vi er selvstændig mennesker med ære og respekt vi hjælper en hver i nød,det kan man da næppe sige om mange af de dansker jeg har mødt gennem min tid her i landet.
    men min religion siger mig a jeg skal respektere jer alligevel og det gør jeg og min fammilie.

    Kommentar by Mohammed Samsam — 24. september 2012 @ 14:26

  27. – Mohammed

    Jeg retter billedteksten når jeg kommer til pc, og spekulerer i det stille over i hvad din bror laver med en maskinpistol i Syrien flere år før ‘forår’ og borgerkrig.

    Kommentar by Kim Møller — 24. september 2012 @ 14:31

  28. Kim m.
    Det har jeg ikk brug for a du skal gørre.
    men når grævinden Kate bliver krænket med topløsse billeder, bliver avisen som kom frem med det lukket og slukket og man taller og krænkkelse af hendes privat liv,hvad med de 2000000000,muslimer der bliver krænkkek,nå nej vi jo ikk mennesker i dine øjne,korrupte pansser.

    Kommentar by Mohammed Samsam — 24. september 2012 @ 14:32

  29. Det er gelatine fri haribo,som i selv producere med hanblik på vorres marked i melleøsten.

    Kommentar by Mohammed Samsam — 24. september 2012 @ 14:35

  30. Panser Kim Fra Odense politi,
    Han var sammen med min fætter på en syrisk millitærbase som Gæst.

    Kommentar by Mohammed Samsam — 24. september 2012 @ 14:37

  31. @25 Samsam:

    “selvom vi bære det danske statsborgerskab føler vi os næppe dansker her i landet”

    Jamen, så skrid da med jer. Store dele af den danske befolkning ønsker jer ikke her. I er blevet narret af af visse danske politikere til at tro, at i er velkomne – Det er i ikke.

    Kommentar by Agricola — 24. september 2012 @ 14:41

  32. – Mohammed

    Jeg retter fordi sandheden et vigtigere end dit syn på samme. Det glæder også i forhold til Muhammedtegningerne. Uanset hvor mange Muhammedanere der findes globalt.

    Jeg hader ikke muslimer. Jeg skal kende folk før jeg kan opnå personligt funderet antipati. Hvis Islam som kultur og religion vil have min respekt, så må den gøre sig fortjent til det. Det har ringe udsigter.

    PS: Jeg er ikke betjent.

    Kommentar by Kim Møller — 24. september 2012 @ 14:52

  33. Vi Skrider ikke jeg er lige så dansk som du noden sinde har været,
    Agricola står det for forræder??

    Kommentar by Mohammed Samsam — 24. september 2012 @ 14:54

  34. #34 “PS: Jeg er ikke betjent.”

    Nej du er et HYPOSVIN :-)

    Kommentar by Svinet — 24. september 2012 @ 15:22

  35. @35 Svinet
    Nu må du altså ikke forlange for meget, hvad havde du tænkt dig, at muhammedaner efter 10 år skolegang i Danmark skulle kunne rumme 28 bogstaver og så kunne sætte dem sammen, nej, ved du nu hvad, det er jo en umulig uløselig uendelig mangfoldigheds opgave :D

    Kommentar by li (islamonausea lidende) — 24. september 2012 @ 15:41

  36. ærligt er jeg blevet ret overrasket over at så mange ikke støtter det mit folk i Syrien er igennem. Noget er at man ikke kan gøre noget… noget helt andet er at man ikke kan se pointen og ikke kan støtte det – bare med ordet.

    Har nogen af jer set den lille 2-3 årige pige der endte uden hovede pga. Assats bomber?

    Har nogen af jer sat sig ind i hvad flygtninge i Jordan og Tyrkiet lider af?

    Har nogen af jer bare tænkt på hvorfor denne krig er opstået?

    Ved nogen af jer at det ikke startede med krig de første 3 måneder?

    Ved I at det eneste krav folk krævede i starten var at fjerne borgmesteren i byen Daraa?

    Og ved I hvordan dette krav blev modtaget af Assat???

    Det så synd når man ikke læser godt og sætter sig godt ind i tingene før man begynder med at bande og nedvurdere andre – bare fordi man er lidt anderledes….

    Hvorfor er I så meget med til at frastøde mig fra lige netop jer og kun jer???? Tror I jeg vil kunne li al den form for kritik???

    I kender ikke Ahmad… kriminel er han ikke LÆNGERE… og ingen af jer bestemmer om han skal hjem til vores Danmark igen eller ej….

    Jeg er dansk statsborger… jeg har ikke kendt til noget andet land end Danmark indtil jeg blev 18. Hele mit liv vil jeg takke Danmark for at kunne tage imod mig og min familie – i de tider hvor mit lands regering (som vi er i opposition imod nu) har smidt os ud – … Danmark gav mig hvad mit land ikke gjorde… Og det er ikke mit lands jord der ikke gjorde det .. det er ikke folket… det er ikke gaderne… dem savnede jeg uden at kende….. man kan ikke overse visse realiteter såsom at man er fra et bestemt land (uanset hvor glad man er for landet og folket man bor og lever iblandt) – prøv at forestille det samme for jer… det svært, men prøv…

    Det handler ikke om at være muslim eller anti muslim

    Det er ikke derfor man kæmper når man kæmper dér…. Man kæmper for den frihed de aldrig har smagt dernede… De har lov til den…. Hvis ikke vi, som kender vigtigheden af den, ikke hjælper med det .. hvem så????

    De angriber ikke civile …. de beskytter og forsvarer….

    Please … lad al had være til side…. vi alle er mennesker…
    Børn bliver dræbt der …. for ingenting andet end at deres folk har valgt friheden efter 40 år….. er det mon ikke på tide???

    Jeg elsker Danmark… Det har givet mig masser af ting, som jeg brænder for at give tilbage og har lært mig masser af ting som jeg også brænder for at drive videre ud i verden…. Det samme gør min lillebror Ahmed…..

    Det er de eneste ord jeg vil dele med jer og vil ikke lade mig provokeret af yderligere nedvurderende kommentarer eller andet….

    Tak hvis I har brugt noget af jeres tid til at læse alle ordene igennem…

    Storsøster…

    Kommentar by samsam — 24. september 2012 @ 15:58

  37. “10 år skolegang” Arrr er det ikke lige at stramme den.
    “28 bogstaver” Du igge fåstrå…… i islam er det kuun 5 bugstavgerne.

    P.s.
    Hvor fanden er Vivi Andersen blevet af ?

    Kommentar by Svinet — 24. september 2012 @ 16:16

  38. Ja, hvor er vivi blevet af?

    Kommentar by Liva — 24. september 2012 @ 17:16

  39. samsam

    Hvis du ikke kan lide lugten i svinestien kan du bare glide..

    Kommentar by Liva — 24. september 2012 @ 17:17

  40. og hvor er mette blevet af?

    Kommentar by Liva — 24. september 2012 @ 17:18

  41. 31

    samsam

    “…vorres marked i melleøsten.”

    Så rejs da hjem.

    Kommentar by Liva — 24. september 2012 @ 17:26

  42. @38 Søster Samsam:
    Hvad der sker i Syrien, rager os en papand – Perkere slår altid hinanden ihjel, og det er udmærket, da i får uansvarligt mange børn.

    Det bedste, du kan gøre for Danmark, er at rejse og fraskrive dig dit danske statsborgerskab. Og tag endelig familien med.

    Kommentar by Agricola — 24. september 2012 @ 17:27

  43. @ Agricola:

    Modsat dig beklager jeg ligesom samsam (storesøster) dybt alle de almindelige mennesker i Syrien, der ikke kan gøre for, hvor de er født, og at de lever under så forfærdelige vilkår. Det gør mig inderligt ondt for dem. Jeg ønsker frihed og retfærdighed for alle mennesker.

    @ samsam (storesøster): Det glæder mig, at du er taknemmelig for den måde, du er blevet modtaget på i Danmark. At kunne få gratis uddannelse, sygehjælp oma. er en yderst sjælden chance at få som menneske, størstedelen af verdens befolkning kan ikke engang drømme om noget lignende.

    Det forpligter.

    Selvom jeg ikke selv er flygtning eller indvandrer, men “født til fadet”, har jeg altid følt den samme taknemmelighed – og et ønske om at yde mit bedste tilbage som gengæld. Jeg føler mig i gæld til de alle mennesker, hvis arbejde har betalt for min uddannelse og mit helbred, de gange jeg var syg.

    Jeg håber, at du vil arbejde for at fremme en lignende indstilling af værdsættelse i dine omgivelser. Det er en vigtig gerning.

    Hvis du beslutter dig til at tage de ting, du har lært i Danmark, med til Syrien, som du skriver du gerne vil, for at forbedre vilkårene der, er det også en værdifuld gerning. Hvad kunne være bedre?

    I Syrien har de meget mere brug for uddannelse og sygehjælp og et højnet menneskeværd, end de har for flere våben og soldater. Hvis du kan være en ambassadør for de værdier, kan du virkelig hjælpe dit land i dybden.

    Held og lykke med det.

    Endnu engang med ønsker om fred og ægte frihed til syrerne.

    Kommentar by M — 24. september 2012 @ 18:50

  44. @ M

    Tusind tak :)

    Kommentar by samsam — 24. september 2012 @ 19:18

  45. ->45 M

    Jeg forstår slet ikke hvordan du i anno 2012 kan få dig selv til at give udtryk for den slags våd, sentimental ønsketænkning. Jeg forstår godt behovet på at tro på at det hele ikke bare er sort i sort, men når du nu ikke har noget konkret at hænge det op på? Tror du virkelig at der går en lige linje fra søster Samsams kønne ord, til de blodige realiteter i jordhøjde i så barbarisk et land som Syrien?

    Hvem er garanterne i Syrien for noget der er bare tilnærmelsesvist spiseligt for os? Tror du fætter Samsam kæmper for et samfund hvor der er lige rettigheder for alle religioner, incl. retten til at missionere blandt muslimer, retten til at forlade islam, retten til at kritisere Muhammed etc. etc.? Og hvis fætter Samsam skulle tilhøre en ægte demokratisk og religiøs pluralistisk retning blandt de barbariske oprørere hvis grusomheder synes veldokumenterede, hvilke chancer tiltror du denne strømning i en region hvor primitiv islam kun kan holdes i skak af brutal overmagt?

    Du drømmer en John Lennon’sk drøm om noget der ingen gang har på jorden. Kom ned fra de fluffy hvide skyer og indse at det er danske sikkerhedsinteresser der tæller, og at intern uro dernede måske – måske – afleder vold der ellers ville blive rettet udad.

    There’s a sucker born every day.

    Won’t get fooled again.

    Kommentar by Lars Findsen På Crack — 24. september 2012 @ 19:39

  46. @45 M & 47Lars Findsen På Crack:
    Grundlæggende ønsker jeg fred for alle mennesker, men hvis vi mennesker skal leve i fred, kræver det, at vi respekterer hinandens ret til at være forskellige og hinandens territorier. Og netop respekten for andre mennesker og deres territorier finder jeg fraværende hos mellemøstlige mennesker. Deres kultur er en magtkultur, en hakkeordenskultur, der mener, at de har mere ret end andre. Sådan har de ret til at leve i deres del af verden, men når deres vej krydser vor, er vor sikkerhed selvfølgelig det vigtigste for os.

    Kommentar by Agricola — 24. september 2012 @ 21:55

  47. Var det ikke snart en ide at fortælle vore kære “kulturberigere”, at hvis de rejser ned for at deltage i terrortræningslejre, konflikter eller krige i lande, som de og deres forældre ellers foregiver at være flygtet fra – som fx. Somalia, Libyen, Israel / Libanon / Gaza eller Syrien, så skal de ikke regne med at få lov til at vende tilbage til Danmark igen?

    Kommentar by Bjovulf — 25. september 2012 @ 01:33

  48. –> 33 Agricola – SamSam

    Jamen, så skrid da med jer. Store dele af den danske befolkning ønsker jer ikke her. I er blevet narret af visse danske politikere til at tro, at I er velkomne – Det er I ikke.

    Nemlig.

    Tag det ikke personligt SamSam, de fleste af os gider Jer ikke uanset om I er terrorister eller pæne samfundsborgere, mere eller mindre brun, eller mere eller mindre integreret, og for mit eget vedkommende er det også underordnet (men dog ikke uvæsentligt) om I er Muslimer. Hvorfor? Det behøver sådan set ikke nogen forklaring. Vi ønsker ikke at have Jer i landet. Det er lige så uforklarligt som forelskelse.

    Men jeg vil undskylde overfor Jer fremmede Muhamedanere og andre fra Langtbortistan, at det har taget så lang tid før vi kunne fortælle Jer det, for vores egne undertrykkere har effektivt sørget for at forføre Jer med helt andre budskaber, og skærmet Jer mod virkeligheden til fordel for det lysrøde livssyn, som selv I ikke er dumme nok til at købe. I forhold til Stampister og Kulturradikales virkelighedsfjerne drømme er selv et islamisk livssyn overlegent.

    Egentlig burde du kunne forstå os. Vi er lige så meget ofre som du og din udvidede familie. De har ikke fortalt Jer sandheden. Men nu forstår du det måske.

    Og fordi jeg er så ærlig og forstående vil jeg give dig et godt råd, bortset fra at de selvfølgelig bør holde dig væk fra Danmark; drop Muhammed-overtroen og gå over til lidt mere fremskridtvenlige herskere som Præsident al-Assad, som blandt andet prøver at holde magten på lokale hænder, i stedet for at overlevere sit folk til en blanding af forvirrede “religiøse” lejesoldater og eventyrere, og NATO / New World Order baroners marionetter. Meget kan man diskutere omkring Præsident al-Assad, men han er trods alt ikke i lommen på den ene eller den anden stormagt endnu, hvad man desværre ikke kan sige om Danmark. Tror du i øvrigt at dine forvirrede Salafistvenner overhoved vil kunne styre et land og forsvare det mod stormagternes rævekager, bestikkelse, trusler og sorte operationer? Sæt sådan hypotetisk set at det lykkes for Jer at afsatte Præsident Assad, så ville I jo bare gå i gang med at slagte hinanden, mens oliebaronerne griner hele vejen til banken.

    Jeg undskylder og fordømmer i øvrigt også Danmarks deltagelse i myrderierne i Mellemøsten og Afghanistan på NWOs vegne.

    Og fordi vi her i Danmark og Vesten har ladet os genere i så lang tid af Jeg fremmede infiltranter, skal du endelig ikke slutte at løbet er kørt. Vi er ikke så spontane som i Muhamedanien, og er lidt længere om at planlægge og organisere, end den tid det som regel tager Jer at grave nogle brosten op og brænde nogle flag. Men vi har historisk set altid fundet løsninger, og når vi går i gang, så er vi Europæere effektive.

    Kommentar by Balder — 25. september 2012 @ 01:51

  49. –> 15 God humor Broholm!

    “ellers er man terrorist/krigsforbryder og de får jo 4kr. kuren.”

    Ja, man aner at medicinpriserne er steget på det sidste. Heldigvis plejer én behandling at være nok. Og hvis det bliver værre, kan vi jo bare indføre det som de gør i Sovjet eller Kina; sende medicinregningen til familien.

    Kommentar by Balder — 25. september 2012 @ 01:54

  50. SamSam.

    En ting skal du forstå. Det meste af vores kritik er rettet mod journalister og politikere i Vesten, som har skabt denne tåbelige situation for alle – både muslimer og vesterlændinge.

    Muslimer bruges som et redskab af visse Vestlige politikere til at tyrannisere Vestens oprindelige befolkninger, og ingen kan forvente, at muslimer bliver populære i Vesten, når de er overrepræsenterede i alle de forkerte statistikker – her er din egen bror et eksempel med sin kriminelle fortid i Danmark.

    Muslimerne er i denne sag som i mange andre deres egne værste fjender. Tænk på at ingen kritiserer Buddhister. Hvorfor mon?

    Hvis muslimer behandlede ikke-muslimer godt ville I aldrig høre et ondt ord.

    Som Kim Møller skal jeg kende folk personligt for at føle antipati. Jeg hader ikke den enkelte muslim, men Islam ser jeg som en ond religion. Og store dele af verden (bl.a. Syrien) betragter jeg som en tragedie. Det ønsker jeg ikke for mit eget land!

    Kommentar by Sigwar — 25. september 2012 @ 08:35

  51. SamSam

    Et ekstra spørgsmål til dig.

    Du beder os om medlidenhed med Syriens krigsofre. Men hvor er din medlidenhed med ofrene for din brors kriminalitet i Danmark?

    Kommentar by Sigwar — 25. september 2012 @ 10:49

  52. 38

    samsam

    “Man kæmper for den frihed de aldrig har smagt dernede… De har lov til den…. Hvis ikke vi, som kender vigtigheden af den, ikke hjælper med det .. hvem så????”

    Det kan der være noget om, og du ønskes derfor også en god rejse for at hjælpe dine landsfæller.

    Og som Kim og sigwar skriver, så hader heller ikke jeg den enkelte muslim, men islam er ikke godt for nogen. Heller ikke for jer.

    Kommentar by Liva — 25. september 2012 @ 10:56

  53. Skrid dog ud af vores land Mohammed Samsam, du er et skadedyr, og du er ikke velkommen.

    Kommentar by Anonym — 25. september 2012 @ 11:15

  54. Danmark er ikke det nærmest sikre land for “flygtninge” fra f.eks. middelalderøsten og afrika. Den danske stats opgave bør derfor være, at sende “flygtninge” fra disse områder tilbage til det først sikre land i “flygtningenes” nærområde. I nærområdet kan man forøvrigt hjælpe langt flere “flygtninge” for de samme penge.

    Kommentar by Jørgen — 25. september 2012 @ 14:38

  55. -> 56 Jørgen:
    Enig.

    Kommentar by Agricola — 25. september 2012 @ 15:19

  56. De såkaldte flygtninge bør ikke integreres. De må i hovedreglen repatrieres, når forholdene i “flygtningenes” hjemland er blevet bedre. Det vil være en meget stor økonomisk gevinst for de danske skattebetalere.

    Kommentar by Jørgen — 26. september 2012 @ 19:14

  57. @ Lars Findsen på crack:

    At udtrykke sit ønske om fred og frihed for andre mennesker, der lever i ulykke, er ikke ‘ønsketænkning’, da det ikke indeholder nogen vurdering af oddsene.

    Det kaldes deltagelse, og jeg udtrykte min personlige deltagelse til en anden konkret person – som svar på et direkte spørgsmål fra hende: om dog ingen i dette forum var i stand til at beklage hendes folk, eller bare at forestille sig hvordan det er at se sit land midt i en krig, hvor 4-årige børn får skudt hovedet af.

    Jeg gav i den udveksling hverken en politisk vurdering af Syriens fremtid eller af vedkommendes familiemedlemmers handlemåde. Søsteren er ikke sin bror, men et selvstændigt individ, som ikke har begået sin brors handlinger. Jeg svarer den ene person og ikke den anden.

    Ang de danske sikkerhedsinteresser vurderer jeg ikke, at de vil forbedres af borgerkrig i Syrien eller andre lande. Tværtimod, jo mere uro dernede desto flere krigstraumatiserede og krigsvante flygtninge hertil med de vanskeligheder, det kan indebære. Kort sagt, vold hist er også vold her.

    Det er klart at man som nabo til en kriminel person vil ånde lettet op hvis han rejser hen hvor peberet gror, men det siger også sig selv at kriminalitetsbekæmpelse ikke kan være afhængig af at der er krig et andet sted i verden. Retsstaten skal helst kunne stå selv, ikke sandt.

    Kommentar by M — 28. september 2012 @ 16:47

  58. …Ovenstående var en kommentar til kommentar nr. 47.

    Kommentar by M — 28. september 2012 @ 16:47

  59. Desuden vil det være en god ide, at staten motiverer de mange ikke-selvforsørgende udlændinge til at rejse ud af landet. Det vil betyde årlige milliardbesparelser for den danske statskasse(og dermed de danske skattebetalere).

    Kommentar by Jørgen — 30. september 2012 @ 08:21

  60. Lak fuck alle jer racister mellemøsten skal nok stå på benene når vi renser ud , så lad os se til den tid hvor seje i er hahaha

    Kommentar by Tåstrup — 6. oktober 2012 @ 22:19

  61. i har så ondt i røven over vi muslimer støtter hinanden selvom det kan koste os livet , men det tør i til gengæld ikke.
    men bare had os så meget i har lyst i gøre os kun stærkere af det ;)

    Kommentar by Tåstrup — 6. oktober 2012 @ 22:26

  62. Ikke for noget men hvor er i dog latterlige at høre på. Men ærligt jeg ikke chokeret. Tværtimod ville være chokeret hvis danskere var kommet med positive kommentar. I snakker som om i ved ALT hvaf der sker rundt omkring i verden. Prøv lige at høre en gang. For det FØRSTE er det som sker nede i syrien en massakre var uskyldige kvinder, mænd og børn bliver dræbt på det groveste. Regeringen dræber sit eget folk. Hvordan ville i have det hvis i boede i udlandet og det samme skete for danmark. Bare hypotetisk set. Ville i komme og stoppe de tyrannerne? Næh nej, i tænker sku kun på jer selv. I islam er der sammenhold. Dvs. Vi er brødre og søster som har en pligt overfor hinanden. Vi skal beskytte hinanden. Men det igen ikke noget i forstår. Ahmed er en HELT i mine øjne. Netop fordi han risikerer sit liv for at redde sine medmennesker for at dø. Det kalder jeg sku mod!! Men i tænker på alle de resourcer åh nej i skal bruge på ham. Prøv at få jer dt hjerte. Hvor er det latterligt og lavt at i har sådan nogle kommentar. Har ikke mere at sige. Må i ha det.

    Kommentar by Ms — 12. oktober 2012 @ 21:55

  63. til Agricola fuckiing luderunger , er vi ikke velkommen i danmark , , var din fucking luderunge , , , jeg er føødt her og kommer til at dø her , har du et fucking problem så siig det til miiig din fucking nar

    Kommentar by ibo — 3. november 2012 @ 12:23

  64. Det lyder fint du er smuttet. Så må vi f…. håbe en kugle kan stoppe dig dernede… Du er IKKE velkommen i Danmark mere. Håber du dør af det..

    Kommentar by allah min b---ven — 24. marts 2013 @ 17:26

  65. REGERING VÅGN OP. Han skal ALDRIG have muligheden for at vende tilbage til Danmark. Vi skal f… ikke huse sådan skydegale kamelslikker her. De kalder sig flytninger til de har nasset sig til alt her i landet. Og så drager de tilbage for at kæmpe som terrorister. HOLD KÆFT en IDIOT. Hjælp Kurt Westergaard. Har du flere af de allah-hovedBomber tilbage?

    Kommentar by allah min b---ven — 24. marts 2013 @ 17:40

  66. Hej allesammen.Dansker ha været i Afganistan og Irak men hvorfor alle det snakke om må De ikke for andre ,jeg synes USA der bestemmer over Danmark og Danskerne

    Kommentar by Michael — 24. marts 2013 @ 21:47

RSS feed for comments on this post.