12. januar 2007

Mere Outlandish – Homoseksuelle skal straffes med døden. Jøderne vil møde deres endeligt.

Fra dagens BT. Mere om Outlandish – Gik på scenen for ekstremister.

“Ekstremistiske og stærkt anti-vestlige muslimer klappede højtlydt, da danske Outlandish gik på scenen til en omstridt islamkonference i Toronto, Canada. B.T. kan i dag fortælle, at Outlandish har haft travlt i julen. Mens danskerne pakkede julegaver op, deltog bandet i ungdomskonferencen »Reviving the Islamic Spirit« i Canada. Det var dog kun to af medlemmerne, Isam Bachiri og Waqas Quadrii, der var med til konferencen. Lenny Martinez, som er katolik, blev væk.

»Homoseksuelle skal straffes med døden. Jøderne vil møde deres endeligt. Sharialoven skal indføres i hele Vesten.« Sådan gjaldede rabiate muslimer side om side med det danske band, mens de 14.000 deltagere jublede…

Waqas og Isam drog til Canada til islamkonferencen den 22.-24. december, hvor stærkt ekstremistiske islamister var indbudt for at tale om islam – heriblandt den kontroversielle kuwaiter Tareq Suwaidan. Han er kendt for stærkt anti-vestlige udtalelser:

»Vesten vil fortsætte med at vokse, indtil den bliver ramt af en udefrakommende styrke. Så vil I blive overrasket over, hvor hurtigt det hele falder sammen,« har han udtalt.”

  • 12/1-07 BT – Outlandish-medlemmer sang for ekstremister.
  • YouTube – Outlandish’s “I Only Ask Of God” in Toronto RIS.
  • Opdate. Mere fredsrap…

  • 6/7-04 Kalebeul – Translation of Den Haag Connection rap calling for death of Dutch MP.
  • Opdate II. Meget tyder på at BTs historie er baseret på en fejlagtig opstramning af Helle Merete Brix’s artikel i Sappho, eller alternativt – fejlagtigt refereret terrorismeeksperten Steven Emerson. Brix skriver blot at den ene taler al-Suweidan tidligere har udtalt at “Jøderne skal mødes deres endeligt”, ikke at det skete fra en konkret tale under den nyligt afholdte konference. Forskellen er stor – ikke mindst hvis hvis BTs skribent ‘JTI’ er uddannet journalist.

  • 6/1-07 Sappho – Outlandish – Islamismens musikalske budbringere.
  • Gætter jeg rigtigt, så dummer DFU-formand Kenneth Kristensen sig grundigt. Han ikke bare godtager en ukorrekt historie, men bygger videre på historien… Fra Nyhedsavisen – DFU ønsker boykot af Outlandish.

    “Udmeldingen kommer efter Outlandish har deltaget i en islamkonference. Ifølge DFU blev der på konferencen opfordret til, at homoseksuelle skulle dræbes og jøder udryddes.

    »Outlandish har med deres deltagelse i islamistkonferencen i Canada meldt sig ud af det gode selskab. Ingen radiostation eller DJ med respekt for sig selv kan spille Outlandish’ numre, når vi nu er bekendt med, at to af bandets medlemmer tilsyneladende mener, at bøsser og jøder skal slås ihjel,« hedder det fra Dansk Folkeparti Ungdoms formand, Kenneth Kristensen i en pressemeddelelse.”

    Oploadet Kl. 14:57 af Kim Møller — Direkte link43 kommentarer
    Arkiveret under:

    43 Comments »

    1. “Fredens religion” slår til igen.

      Hvor mange fans har Outlandish efterhånden tilbage her i Danmark, og hvilket segment af befolkningen tilhører disse sidste trofaste ? Jeg synes konstant disse ‘drenge’ gør i nælderne, og viser en ikke særlig behagelig side af islam, (for at sige det mildt).

      Kommentar by JensH — 12. januar 2007 @ 15:23

    2. utroligt at disse manipulationer kan blive ved fra din side Kim. Ja og nynazisterne demonstrede sammen med VU og DSU for nogle dage siden. Det giver dem ikke samme livsanskuelse!.

      Tag dig nu sammen.

      Kommentar by allan — 12. januar 2007 @ 15:31

    3. Hvis man sætter sig ned og tænker over, hvad disse velintegrerede, succesfulde unge indvandrere virkelig mener, kan man først ikke tro, det er sandt. Når virkeligheden så efterhånden går op for én, bliver man hensat i en tilstand af chok. I dagens Danmark, i år 2007 findes der mennesker med sådanne holdninger. De mener jo eksempelvis ikke, at kvinder skal have lov til at blotte deres skuldre. Endnu værre bliver det, når man tager i betragtning, at de er forbilleder for mange unge indvandrere. For at sige det på udenbysk: Unfassbar!

      Kommentar by JanChris — 12. januar 2007 @ 15:39

    4. Allan, det er da fandeme uhyggeligt, at man kan få sig selv til at råbe sådan noget lort, synes du ikke? Eller mener du ikke, det er et problem?

      Kommentar by EffieS — 12. januar 2007 @ 15:44

    5. Allan vil helst ikke forholde sig til debatters substans, EffieS.

      Kommentar by DaLi — 12. januar 2007 @ 15:52

    6. Forskellen er at VU ikke råbte nynazistiske slogans imens Outlandish gik på scenen til disse tilråb.

      Og nej, det er ikke nynazistisk er mene at der er retlige såvel som moralske grunde til at Ungdomshuset bør lukkes. Der er det simpelthen ikke, uanset hvor mange gang Allan gentager det.

      Kommentar by DaLi — 12. januar 2007 @ 15:54

    7. -> 2 Allan

      “utroligt at disse manipulationer kan blive ved fra din side Kim. Ja og nynazisterne demonstrede sammen med VU og DSU for nogle dage siden. Det giver dem ikke samme livsanskuelse!.”

      Hvis du i ramme alvor mener sammenligningen holder, så vil du næppe være i stand til at læse og forstå mit svar. Why bother.

      Kommentar by Kim Møller — 12. januar 2007 @ 15:55

    8. Når selv Effie direkte tager afstand fra den lille allan, så er allan da godt nok ude på tynd is, ROFL

      Håber Effie bærer over med mig….er ikke ude efter en ‘fight’ idag….men syntes blot det var en glædelig nyhed, at se Effie stille sig op og bekæmpe fascismen….i dette tilfælde i skikkelse af den tomme tønde allan.

      Gid flere og flere danskere må få øjnene op for fascismens trussel :)

      Kommentar by Mackety — 12. januar 2007 @ 16:06

    9. ja altså sammenligningen holder måske ikke fordi det at demonstrere sammen trods alt viser et fælles standpunkt, mens det at optræde for en gruppe mennesker ikke viser dette. Så om igen.

      Kommentar by allan — 12. januar 2007 @ 16:22

    10. Posteringen om Outlandish får mig til at tænke på de ubehageligheder og beskyldninger for sortsyn, overdrivelser og “racisme” Helle Merete Brix, Torben Hansen og Lars Hedegaard måtte stå model til, da de i 4 år siden udgav ” I krigens hus – Islams kolonisering af Vesten”.
      Kritikerne ( og alle andre) burde genlæse bogen. Kun 4 år og bogens udsagn er bevist eller langt overhalet. Men det hjælper næppe på de politisk korrekte Biedermann-multikultifanatikere.

      Outlandish bør slæbes i retten for racisme.
      Dansk racisme Center – vågn op.

      Jelved og Vestager siger vel: KULTURBERIGELSE.
      Racisterne og teokrati-fascisterne i Outlandish, kunne tage statsministerens ord til efterretning: “Hvis det byder en så meget imod at leve op til de normer, der er i det danske samfund, så er det nærliggende at søge tilbage til det land, man kom fra. Kan vi hjælpe med til, at de kan få en ny tilværelse i det oprindelige hjemland, vil det være glimrende.

      Sagt i et interview med magasinet Focus.

      Kommentar by Als — 12. januar 2007 @ 16:34

    11. -> 2 Allan
      Mener du så heller ikke, at der ville være noget at udsætte på fx. Nephew hvis de optrådte til en nynazistisk fest?

      Kommentar by Yden — 12. januar 2007 @ 16:42

    12. Wow wow nu fortaler du dig, lille Allan.

      Hvem var det der havde ANMELDT DEN OPRINDELIGE demonstration og hvem var det der dukkede op uanmeldt? Var det VU som tilsluttede sig en nazi-demo ? Hvis ikke, hvordan kan du så skyde VU nazi-sympatier i skoene ?

      Outlandish gik på scenen til en begivenhed hvor de udmærket godt viste hvem der skulle tale og hvad det overordnede tema var. Det kunne de have valgt fra.

      VU kunne ikke vælge nazisterne fra.

      Men ellers godt forsøgt.

      Kommentar by DaLi — 12. januar 2007 @ 17:06

    13. Nej det var sgu ikke engang et godt forsøg, det var lige præcis den samme gang varme uigennemtænkte luft tossen endu engang fyrede af !

      Kommentar by whodares — 12. januar 2007 @ 18:12

    14. Endnu skal der selvfølig stå ;-)

      Kommentar by whodares — 12. januar 2007 @ 18:12

    15. Imens,
      I mundhugges,
      forsætter Islamiseringen!
      Som en slags Fernis,
      til Invortes brug,
      så vi Stivner.
      Indvendig fra!

      Allan er Stivnet for længst.

      Hvornår?
      Er der igen Fernisering?
      Hvor henne?
      Vi får,
      hårdt brug for,
      Stærke Lakfjernere.

      Andre,
      må bestå og forstå,
      Lakmus prøven.

      For Et Fernis Frit Vesten.
      Inden Vi Lakker til.

      Kommentar by Erik Rau Hansen — 12. januar 2007 @ 18:20

    16. Så vidt jeg kunne se på videoen og læse, så var det ikke Outlandish der råbte noget som helst.
      Det kan jo nemt være de slet ikke var på scenen da dette blev råbt.

      Kommentar by Pleth — 12. januar 2007 @ 18:25

    17. -> 16 Pleth

      “Så vidt jeg kunne se på videoen og læse, så var det ikke Outlandish der råbte noget som helst. Det kan jo nemt være de slet ikke var på scenen da dette blev råbt.”

      Det er som jeg ser det ikke altafgørende for historien, selvom BTs online-udgave er meget tæt på at lægge ordene i munden på de to Outlandish-medlemmer. Der er flere videoer online på YoutTube.

      Kommentar by Kim Møller — 12. januar 2007 @ 18:33

    18. Måske,
      var der slet ingen,
      når alt kommer til alt.
      Hvilken Scene?
      I har bare,
      misforstået det hele,
      igen.
      Vi var bare ophidsede!
      Vi råbte bare!
      Sådan, er vi bare, tro os?

      Som her:

      http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=4181530/

      Rettroende???????????????????????????????

      Javel ja.

      Kommentar by Erik Rau Hansen — 12. januar 2007 @ 18:41

    19. 1. Hvis De er Rettroende???

      2. Da, er Vi, Godtroende???

      Hvad vælger Du?

      Jeg,
      vælger ingen af delene,
      kan Du Tro.

      Begge valg,
      kommer ud på et,
      de er begge dårlige valg.

      3. Valg et og to,
      skal gøres Usælgeligt,
      altså Ulovligt.

      Rygere,
      ryg Dem ud,
      af Deres Vildfarelser.

      Ræk mig en smøg.

      Kommentar by Erik Rau Hansen — 12. januar 2007 @ 19:03

    20. Als: Vel sagt! Glimrende bog som alle vågne mennesker burde eje.
      Den har ganske enkelt skrevet sig ind i danmarkshistorien. :)

      Kommentar by islamofascisme.dk — 12. januar 2007 @ 20:29

    21. -> Pleth

      Jeg kan se Helle Merete Brix omtaler historien her: http://www.sappho.dk/Den%20loebende/outlandish.html.

      Helle Merete Brix:

      “Al-Suweidan, der var programsat hele tre gange under konferencen, er ligesom Tariq Ramadan tidligere blevet nægtet indrejse i USA. Det skyldes hans kommentarer til den israelsk-palæstinensiske konflikt, fremsat offentligt ved forskellige lejligheder. For eksempel har al-Suweidan proklameret, at ”jøderne vil møde deres endeligt gennem os” (citeret i terrorismeeksperten Steven Emersons bog Jihad in America).”

      BT Online:

      “Ud over de to Outlandish-medlemmers optræden på konferencen, så blev de blev de unge Islamiske canadiere mødt af noget hårdere meldinger fra nogle af foredragsholderne.

      Blandt andet blev der fremturet paroler som ‘homoseksuelle skal straffes med døden’ og ‘ Jøderne vil møde deres endeligt’. Det skriver B.T. i dag.”

      BT papir:

      “»Homoseksuelle skal straffes med døden. Jøderne vil møde deres endeligt. Sharialoven skal indføres i hele Vesten.« Sådan gjaldede rabiate muslimer side om side med det danske band, mens de 14.000 deltagere jublede…”

      Hvis BT blot overfortolker Sapphos artikel, så fortjener de skridttæsk.

      Kommentar by Kim Møller — 12. januar 2007 @ 23:49

    22. At tænke sig at kritisere disse Syngedrenge, når selveste Kronprinsen ved een af festlighederne, som optakten til hans bryllup, sad på første række og jublede over disse, da de fremførte en omskrivning af H.P.s “De binder os på mund og hånd.” – en omskrivning omhandlende, naturligvis underforstået, de her i landet stakkels muslimske indvandrerers rædsomme kår.

      Det er altså for dårligt at kritiserer Outlandish, når Kronprinsen er så begejstret for dem .

      Faktisk kritiseres Kronprinsen indirekte gennem kritiken af Outlandish, ik´- og det kan vi da ikke være bekendt !

      Så vi må stoppe kritiken af Syngedrengene inden vi fornærmere Kronprinsen yderligere .

      Kommentar by vivi andersen — 13. januar 2007 @ 09:40

    23. 21 – Kim
      Citat: Jeg kan se Helle Merete Brix omtaler historien her:
      http://www.sappho.dk/Den%20loebende/outlandish.html.

      Helle Merete Brix:

      “Al-Suweidan, der var programsat hele tre gange under konferencen, er ligesom Tariq Ramadan tidligere blevet nægtet indrejse i USA. Det skyldes hans kommentarer til den israelsk-palæstinensiske konflikt, fremsat offentligt ved forskellige lejligheder. For eksempel har al-Suweidan proklameret, at ”jøderne vil møde deres endeligt gennem os” (citeret i terrorismeeksperten Steven Emersons bog Jihad in America).”

      Okay linket duer ikke, men jeg kan stadig ikke se at Outlandish var på scenen og råbte disse ukvems sætninger.
      Hvem er Al Suweidan og Tariq Ramadan?

      Ang. det at blive nægtet indrejse til USA, hvorfor skete det i grunden aldrig for Anisette og hendes nu afdøde mand, som jo hadede USA, selvom de foretrak USA fremfor Danmark (!!) og havde lavet denne forfærdelige USA-hader hjemmeside? Jeg glædede mig faktisk til at denne dag skulle opstå….

      Kommentar by Pleth — 13. januar 2007 @ 11:09

    24. -> 23 Pleth

      Se posteringens opdatering. Jeg tror BT har læst HMB’s artikel, misforstået en detalje og lavet en overskrift på det hele.

      Kommentar by Kim Møller — 13. januar 2007 @ 11:14

    25. Det glæder mig at, man omsider er ved st få afsløret sandheden om de “Syngene Svin”.

      Kommentar by mike — 13. januar 2007 @ 13:17

    26. apropos ikke at forstå konsistens, så er den ene fra outlandish katolik. Syret hva?

      Jeres tilsvinen af et godt og tolerant band er ynkelig. Jeg væmmes.

      Kommentar by allan — 13. januar 2007 @ 13:54

    27. men syntes det er fremragende at den indre svinehund sådan kommer frem. Ud med galden. Fogh har vist også et samarbejde med en personage der er ansvarlig for mindst 650.000 døde individer, tortur, nedsmeltning af en retstat, terror..men han bliver skægt nok ikke forfulgt af Dansk NyNazistisk Folkeparti ungdom og andre.

      Føj for satan.

      Hvis kronprinsen kan lide outlandish må han også være islamist..ud af landet med ham..og fogh kan lide kronprinsen, og I kan lide fogh. afsted!

      I kan godt selv se det ikke?

      Kommentar by allan — 13. januar 2007 @ 13:58

    28. hvor tolerant er man når man ikke vil optræde ved siden af en dame med bar ryg? Er det den slags du kæmper for i samfundet?

      Kan man blive mere selektiv i sin virkelighedsopfattelse end dig, allan?

      Kommentar by anders j. — 13. januar 2007 @ 13:58

    29. Hvilke 650.000 Allan ?

      Kommentar by Cicero — 13. januar 2007 @ 14:09

    30. Drop den røde langtidsarbejdsløse enhedsliste-ignorant og islam-apologet, der kalder sig allahn, men som muligvis hedder abdullah. Han mener sikkert også, at jorden står på en klippe, som der står i koranen.

      Kommentar by Kurt — 13. januar 2007 @ 16:13

    31. anders J. -> det ved jeg sgu ikke, hvor tolerant er man hvis man beskriver greenpeace som terrorisme(regeringen)??

      650.000 er det videnskabelige beviste antal døde i Irak. Måske flere da det efterhånden er et stykke tid siden det blev påvist

      Kommentar by allan — 13. januar 2007 @ 16:27

    32. 650.000 døde siden hvornår Allan ?

      Kommentar by Cicero — 13. januar 2007 @ 16:35

    33. Allahn, jeg tror ikke at Frederik bryder sig ret meget om Outlandish længere, han er så vidt jeg ved, holdt op med at ryge den fede.

      Kommentar by mike — 13. januar 2007 @ 17:47

    34. #31

      ‘650.000 er det videnskabelige beviste antal døde i Irak’

      Allan, du har en misforstået opfattelse af videnskab. Det er selvfølgelig tilgiveligt hvis du ikke beskæftiger dig med det til dagligt.

      Et videnskabeligt bevis er opbygget af argumenter, som kan være mere eller mindre velunderbyggede. Der findes ikke endegyldige beviser i videnskab.

      Kommentar by kristoffer — 13. januar 2007 @ 18:07

    35. Og vigtigere slået ihjel af hvem ??

      Tag du kirle i hånden og se om i ikke har tomme flasker nok til dagens ration af ligthergas, det er trods alt lørdag !

      Kommentar by whodares — 13. januar 2007 @ 18:15

    36. Hvor er dokumentationen for de tabstal, Allan ?

      Og hvor er den norm, hvorefter Fogh er “ansvarlig” for deres død ? Dokumentér eller bliv dog borte, mand.

      Desuden var Lenny som er katolik IKKE med i Canada, Allan. Han var hjemme og holde jul. Waqas fra Outlandish har til gengæld tidligere vist alt om sin “tolerance”, både om letpåklædte piger “Brødre, lad ikke jeres søstre klæde sig som de andre ludere” og om islamkritikere “de vil snart mærke vores vrede på egen krop” eller noget i den stil … Smukt.

      Outlandish er alt andet end tolerant. Du er bare for ynkelig og for stor en tøsedreng til at indse deres fejl, simpelthen fordi at de selv er indvandrere, og så kortslutter din lille egalitartiske hjerne når den skal bearbejde et traditionelt “offer” som pludselig udviser intolerance og kønsracisme selv. Sørgeligt.

      Kommentar by DaLi — 13. januar 2007 @ 18:38

    37. Respekt for din update #2, men naturligvis ubehageligt at du ikke checker og har den fornødne skepsis overfor dine kilder før du bralrer ud med overskrifter som “Mere Outlandish – Homoseksuelle skal straffes med døden. Jøderne vil møde deres endeligt”

      Kommentar by The Man — 13. januar 2007 @ 23:47

    38. -> 37 TheMan

      “Respekt for din update #2, men naturligvis ubehageligt at du ikke checker og har den fornødne skepsis overfor dine kilder før du bralrer ud med overskrifter som “Mere Outlandish – Homoseksuelle skal straffes med døden. Jøderne vil møde deres endeligt””

      Havde jeg grund til at tro følgende skulle være forkert:

      “»Homoseksuelle skal straffes med døden. Jøderne vil møde deres endeligt. Sharialoven skal indføres i hele Vesten.« Sådan gjaldede rabiate muslimer side om side med det danske band, mens de 14.000 deltagere jublede…”

      Nej, jeg må naturligvis tage BTs journalist for pålydende.

      Iøvrigt tør jeg ikke konkludere noget med sikkerhed. BT har tydeligvis interviewet Emerson, der på sin vis kunne have hørt følgende under den nyligt afholdte konference.

      Kommentar by Kim Møller — 14. januar 2007 @ 00:20

    39. Det er ‘The study, produced by the Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health in Baltimore and published online by the Lancet’
      allan snakker om, men han nægter at komme med bare en lille ide om hvor de mange ‘ekstra’ døde kommer fra.
      Det kræver trods alt ca 500 døde hver dag hele krigen igennem for at nå de 650000, og ifølge alle medier er ca 160 det største antal døde på enkelt dag indtil videre.

      Kommentar by Rene — 14. januar 2007 @ 00:22

    40. Outlandisch skal ikke boykottes, der skal blot indføres en ny strategi for i hvilken rækkefølge deres sange spilles.
      Jeg foreslår at de altid skal være i en sandwich imellem George Michael og Elton John :D
      Det vil de to islamister nok ikke blive så begejstrede for ;)

      Hvad angår Lenny er han vist det som man må kalde en naivist.
      Han vælger, som mange andre naivister, at lukke øjne og ører, og benægte alt når hans bandkolleger atter viser deres middelalderlige sindelag, alt sammen i tollerances hellige navn selvfølgelig.

      Lenny, tag imod et råd. Forlad den synkede skude før dine kolleger smitter alt for meget af på dig og ødelægger dine muligheder for en senere solo-karriere.

      Kommentar by Thomas — 14. januar 2007 @ 02:48

    41. #34 og #36:

      Det jeg egentlig vil frem til, er, at der i Danmark, Sverige, USA, Uganda etc. også er 650.000 døde. Spørgsmålet er, hvornår de er døde, hvordan de er er døde, og hvis der er nogen som er ansvarlige herfor, hvem der er ansvarlige.

      Allan viser jo blot igen og igen, hvordan han prøver at postulere sig frem til dannelsen og retfærdiggørelsen af sit eget (pseudo)verdensbillede.

      Det er næsten lige så morsomt, som da Line Barfoed op til sidste valg, igen og igen(uimodsagt naturligvis) blev ved med på tv, at tale om de 100.000 som nu var døde i krigen, selvom den ellers meget omtalte “body count” som pressen ellers ikke var blege for at referere til, på daværende tidspunkt opgjorde tabstallet til 36.000.

      Kommentar by Cicero — 15. januar 2007 @ 09:02

    42. I’m amazed that no one is picking up on the fact that the bands lead singer again and again participates with the islamist singer Sami Yusuf.

      Check the lyrics to “I’ve seen” and to “try not to cry” the first sings about the islamic caliphate (1924 seems distant like way before christ – 1924 is the year the ottoman state fell, and is imoratlised by groups such as Hizb-ut-tahrir, whose website is called 1924.org), “try not to cry” contains blatant anti israeli lyrics, look up the cairo performance on youtube where he sings “since 1948 same story”, this line was by the way omitted from the album version interestingly enough , theres so many REAL facts about the fundamentalism of outlandish out there that its embaressing when people carry these half baked truths…

      Kommentar by Poya — 15. januar 2007 @ 16:24

    43. “Dansk NyNazistisk Folkeparti ungdom og andre”. Øh, hvem er de ?

      Jeg har søgt og søgt, men jeg KAN altså ikke finde noget Dansk Nynazistisk Folkeparti. Hvem er de allan?

      Kommentar by PeterK — 17. januar 2007 @ 10:51

    RSS feed for comments on this post.