22. oktober 2012

Forkælede veluddannede danske kvinder tager til Sverige for at få sen abort, sagde tidl. Venstresocialist

Lørdag kunne DR Nyheder afsløre, at ‘danske kvinder’ rejser til Sverige, for at få foretaget aborter efter 12. uge, hvad er ulovligt i Danmark. Bemærk forklaringen fra Abortrådets Birgit Petersson – Danske kvinder rejser til Sverige som abort-turister.

“Danske kvinder vælger at rejse til udlandet for at få foretaget abort, hvis de er utilfredse med barnets køn. … Det er nemlig muligt at få barnets køn at vide ved en scanning efter 14. uge i Danmark. Er man utilfreds med kønnet, kan man uden yderligere forklaring få foretaget en abort i Sverige indtil den 18. graviditetsuge. … Abortrådet genkender problem…

– Den slags sager har været gennemgående igennem mange år efterhånden, lyder det fra speciallægen Birgit Petersson, som er medlem af Abortrådet.

Den veluddannede del af befolkningen tager meget let til udlandet for at få lavet de her aborter, fordi det jo er tilgængeligt og let at komme til Sverige, og jeg tror ikke, at det kan stoppes, siger hun. …

Birgit Petersson fra Abortrådet forventer, at fænomenet med danske kvinder, der rejser til Sverige som abort-turister kun vil vokse i fremtiden.

– Det er min opfattelse, at det vil stige, fordi at der er en utrolig forkælelse i forhold til, hvordan barnet skal være og hvilket barn, man gerne vil have, siger hun.”

(DR Online, 10. oktober 2012)

Senere samme dag blev Radikale Camilla Hersom interviewet til TV-avisen. Indslaget kan ses ved artiklen – De Radikale: Abortturisme er forfærdeligt

Camilla Hersom mener ikke, at man kan gøre trafikken strafbart. Blandt andet hjælper det kvinder fra stærkt katolske lande, der kan rejse til nabolandene og få foretaget en lovlig abort, påpeger hun.

– Det er jo ikke kun et onde, at vi har den frie bevægelighed. Tværtimod. Det er vanskeligt at gøre noget ved. Det vi kan gøre, er at holde øje med, hvordan tallene udvikler sig…, siger hun.”

Birgit Petersson fra Abortrådet er måske ukendt i den brede offentlighed, men var hun en markant skikkelse i Rødstrømpebevægelsen, og var sammen med sin senere samlever Preben Wilhjelm (DKP, SF, VS) med til at stifte Venstresocialisterne. Et revolutionært parti, der i sit første partiprogram erklærede at de arbejdede for ‘menneskets frigørelse i et socialistisk samfund’. Det kunne være en del af forklaringen på, at Birgit Petersson ikke fortæller sandheden.

Et radikalt pigebarn som Camilla Hersom kan man ikke forvente alverden af, og da slet ikke når vi som her taler konkret om konsekvensen af det Jaleh Talakovi omtaler som ‘en kræftknude på mellemøstlig kultur’. Vibeke Manniche skriver på sin hjemmeside om Abortrådets legitimering af sene aborter, så her blot lidt fra JP.dk.

“Hun mener, at det især er kvinder med anden etnisk baggrund, herunder muslimer, der vælger at få en abort i Sverige, efter at den danske grænse for en legal abort er overskredet.

– Jeg er ikke i tvivl om, at der blandt visse kulturer er et meget stort pres på kvinden for, at hun skal føde en dreng. …, siger Vibeke Manniche.

Modsat speciallæge Birgit Petersson, der er medlem af Abortrådet, mener hun ikke, at det især er veluddannede forkælede kvinder, der rejser over på den anden side af Øresund, fordi de er utilfredse med kønnet på det barn, de venter.

– Det er alt for nemt at sige. Fra Indien, Kina og arabiske lande ved vi, at pigefostre frasorteres, og det er min påstand, at det samme sker i miljøer herhjemme, siger Vibeke Manniche.

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/41773/trackback

39 Comments »

  1. Jeg gad godt se beviserne på, at det drejer sig om forkælede, veluddannede danske kvinder.

    Når det kommer til abort, så er den sociale spredning faktisk overraskende stor. Der er måske en lille overvægt af kvinder fra de lavere sociale lag, men det er i småtingsafdelingen.

    Men det er da muligt, at abortturismen drejer sig om forkælede, veluddannede danske kvinder. Jeg tvivler dog kraftigt. I meget eget segment (som er veluddannet) kunne ingen drømme om at få en abort på baggrund af barnets køn. Og vi ved jo, at de radikale multifreaks heller ikke ville fravælge børn på baggrund af køn, eftersom de slet ikke anerkender, at der eksisterer køn. I deres øjne kan man bare få en dreng, døbe ham “Ulla” og lade ham gå med kjole.

    Mistanken kunne derfor godt rette sig mod de indvandrermiljøer, som lægger stor vægt på deres barns køn. Men det må man jo ikke sige højt. Enhver som taler åbent og sandt er jo racist.

    Kommentar by Vest — 22. oktober 2012 @ 11:25

  2. Muslimsk kvindesyn for fuld udblæsning.
    Fuldt ud accepteret af alle Gutmenschen med det “smukke” menneskesyn

    Hvis du ikke er jomfru, slår jeg dig ihjel. Forældrepar af udenlandsk oprindelse i Norge ville tjekke datters mødom hos lægevagten, skriver norske dagbladet.no. 21. okt 2012

    Kommentar by tavsen — 22. oktober 2012 @ 11:36

  3. Mere oplysning og færre “relevanskriterier” gavner i hvert fald vores fremstilling – og skader Venstrefløjens. Er du medlem af Venstrefløjen, har du brug for filtre og “definitioner”. Og vi har brug for at komme af med dem.

    Det fantastiske er, at Birgit Peterson – med alle sine tunge titler og hverv – udtaler sig som venstreorienteret. Som holdningsløs venstreorienteret. For der er ikke en holdning i det her, men et credo. En trosbekendelse, henvendt til kultmedlemmer.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 22. oktober 2012 @ 11:42

  4. Det er vanskeligt at gøre noget ved……

    Nej, de falmede rødstrømper TØR ikke

    Kommentar by tavsen — 22. oktober 2012 @ 11:43

  5. #4 Tør ikke … de falmede rødstrømper.
    Nej, jeg er enig. Men jeg undres igen og igen. Fx hader de venstreorienterede kvinder hollandsk/somaliske Hirsi Ali. Vil slet ikke drøfte hendes synspunkter og kalder hende en ’skamplet’ på Islam (for det har de hørt). Men når man går dem på klingen vil de ikke læse hendes bog eller høre om hendes interessante teorier. Hun er bare rabiat (på en forkerte måde forstås). Som tre aber holder de sig for mund, øjne og ører. Frygtsomt, som gjalt det deres liv. Man undres.

    Og ja, naturligvis gætter man på hvem der tager over sundet. Hvorfor må vi ikke tale om det eller vide det? Hvem tror rødstrømperne de egentlig beskytter?

    Kommentar by MT — 22. oktober 2012 @ 12:01

  6. kommentar hos DDR

    10 timer siden
    Man må åbenbart ikke skrive sandheden herinde uden at DR sletter en :(
    Sandheden er at det er muslimer der fravælger køn men det er hemmeligt for måske bliver muslimerne gale og det kan vi ikke have så nu hedder det kvinder med udlandsk baggrund ha ha hold nu kæft hvor er DR latterlige

    Kommentar by tavsen — 22. oktober 2012 @ 12:02

  7. rødstrømperne går ind for kvindeudryddelse??

    middagsradioavisen har travlt med at bagatellisere antallet

    Kommentar by tavsen — 22. oktober 2012 @ 12:05

  8. Jeg vil have mere fakta på banen inden jeg tilslutter mig hylekoret. Det kan godt være det er muslimske kvinder der presses til abort af pigefostre. Min mavefornemmelse sig mig at det kan der godt være korrekt, men jeg savner mere fakta og stærkere indicerer end det som der fremlagt.

    Uanset hvad, så har vi fri abort i landet og i søster landet som jeg støtter fuldstændigt. Kvindens årsag til abort skal ikke bruges som gyldig grund til at fratage hende retten til abort…med mindre der er tvang indeblandet. Det er kvindens frie valg som skal bestemme aborten og ikke andet og jeg skal være den første til at indrømme at islam (og andre traditions-rige kulturer som f.eks. det Indiske) ser meget negativt på kvindens ret til selv-bestemmelse, men at det er muslimske kvinder der i hovedtræk står for abort-turismen i Sverige vil jeg gerne se mere lidt fakta på.

    Kommentar by Vantroende — 22. oktober 2012 @ 12:36

  9. For at være rødstrømpe må man være rabiat. Som happening kan det gå an, men som politisk bevægelse er det en dødssejler. Det kræver for mange løgne at bygge noget som helst troværdigt på egocentrisme, aktionsretorik, mandehad, og venstreorienteret samfunds”forståelse”. Jeg har aldrig hørt om nogle danske kvinder der fravælger et barn som allerede ligger i livmoderen alene ud fra køn.

    Kommentar by Høgsbro — 22. oktober 2012 @ 12:44

  10. Abort er drab, hvadenten det foregår i 4. uge eller i 28. uge. Fri abort kunne lige så godt være lovlig til og med 9. måned, så kan kvinden for alvor blive konfronteret med hvad hun gør, og abortlægen han kan gøre det samme.

    Kommentar by Danskeren — 22. oktober 2012 @ 12:56

  11. På den anden side set kan vi vel være godt tilfredse med at de fremmede aborterer deres uønskede pigebørn. Hvis ikke de fik lov til det, ville de jo bare risikere at fortsætte med avlen indtil der var gevinst.

    Og hvert ekstra pigebarn vil på sigt selvfølgelig importere en ny fætter fra Muhammedanien. Det betyder at vi for hver pigeabort bliver forskånet for mindst to nye kulturbekrigere, og i værste fald mange flere.

    Så jeg synes at abortrådet straks skal tilbyde scanninger efter køn til alle kulturbekriger, eller give tilskud til turen til Sverige.

    Kommentar by Balder — 22. oktober 2012 @ 13:01

  12. Birgit Petersson var ellers rigtig god i Radioavisen: “Hvis man har 6 piger i forvejen…” Lidt senere modererede hun det til “4 piger i forvejen”

    For etnisk danske børnefamilier er den hyppigste afvigelse fra 2 børn ikke 3, men 1 barn.

    Kommentar by Træt — 22. oktober 2012 @ 13:16

  13. Åh ja, hvad går gode damer ikke ind for?
    F.eks. islam med alt dets ufattelige umenskelighed.
    Hyper følsomme hudfarveromantikere er disse damer.
    Farve er godt , hvidt er slemt.

    Kommentar by Pk — 22. oktober 2012 @ 13:20

  14. Journalisters troværdighed er på niveau med bilforhandlere ifølge en nylig undersøgelse.

    Deres store tilbagetog i denne sag viser, det er en nyhed, de aldrig skulle have bragt

    “Men hos Dansk Føtalmedicinsk Selskab vækker debatten stor undren. Selskabet, der en faglig forening for alle de faggrupper, der er involveret i fosterdiagnostik i Danmark, oplever nemlig problemet som ikke-eksisterende eller ekstremt sjældent.

    – Vi kan simpelthen ikke genkende at der skulle være tale om et stort eller stigende problem, siger selskabets formand Olav Bjørn Petersen, der er overlæge på Gynækologisk-Obstetrisk Afdeling på Aarhus Universitetshospital Skejby”

    Kommentar by tavsen — 22. oktober 2012 @ 13:21

  15. Perspektiv: Tree-Huggers Want Tree Saved at Hospital That Does Abortions

    http://www.lifenews.com/2012/07/18/tree-huggers-want-tree-saved-at-hospital-that-does-abortions/

    Kommentar by Hodja — 22. oktober 2012 @ 13:22

  16. Sorry guys, men de frelste er så hysteriske, at vi trænger til et godt grin.

    Off Topic – Off Topic – Off Topic (Steve Hughes siger lidt sandheder)
    http://www.snotr.com/video/8285/Steve_Hughes_-_Offended

    Ha ha ha ha hvor er det godt.

    Kommentar by Iznogut — 22. oktober 2012 @ 13:38

  17. Enhver idiot ved da, at fosterdrab på piger er et importeret problem, hvis det overhovedet er et problem herhjemme, hvor der er masser af gratis penge også til piger.

    At der muligvis er en lillebitte gruppe rabiate feminister, som fravælger drengebørn på den hårde måde, bør ikke skygge for den generelle tendens.

    Men der er ikke noget at gøre ved det. Vi har fri abort, og det skal vi blive ved med at have. Hvad folk bruger af begrundelser er i princippet underordnet, omend det naturligvis skal fordømmes at slå fostre ihjel pga. ligegyldigheder som køn.

    Som kultur burde vi måske glæde os over, at ikke-vestlige kulturer opfører sig, som de gør. De graver jo deres egen grav rent demografisk. Vores såkaldte “ældrebyrde” er vand ved siden af den kommende kinesiske eller mellemøstlige.

    En gammel befolkning er mere fredsommelig end en ung.

    Kommentar by Signe — 22. oktober 2012 @ 14:08

  18. Tja, og det bliver vel nok også snart sådan at man kan se farven på barnet, hvis julefrokosten, ferien, weekenden har givet gevinst for kvinden.
    For den med et sort barn og en hvid mand går vist ikke andet end i en film.

    Kommentar by xenofob — 22. oktober 2012 @ 14:22

  19. Folketinget kan vedtage en lov, der gør det strafbart at få foretaget svangerskabsafbrydelse efter den 12. uge – uanset om det foretages i Danmark eller i udlandet.

    Kommentar by Elis Mogensen — 22. oktober 2012 @ 14:54

  20. Signe, den mellemøstlige ældrebyrde er faktuelt forkert. Ungdomsgenerationen i mellemøsten er enorm. Egyptens befolkning består af 35-40% unge mellem 18 og 35 år, mens de ældre svinder ind. Det er bl.a. grunden til at det arabiske forår havde held til at manifestere sig. Og fødselstallene for mellemøsten i disse år er tilsvarende. Krigen kommer, det er bare et spørgsmål om tid.

    Kommentar by Danskeren — 22. oktober 2012 @ 16:16

  21. Egentligt underligt at dette fænomen findes i Danmark.
    Ingen har jo i dette land et faktisk ansvar, eller en forsørgerpligt, for de børn de sætter i verdenen.

    Lad os sige der er tale om muslimske indvandrere i den her sag (bestemt ikke usandsynligt).
    Ville det ikke være smartere at blive ved med at sætte børn i verdenen indtil man ‘rammer plet’, og så hive de økonomiske fordele ved at være en stor familie på offentlig forsørgelse i land?

    Under alle omstændigheder burde denne ‘abortturisme’ være strafbar – uanset hvor man er fra.
    -Og som i de fleste andre strafbare sager der involverer invandrer, bør udvisning være en mulighed.

    Kommentar by Lundahl — 22. oktober 2012 @ 16:32

  22. Da jeg først hørte om ud-med-pigefosteret-abortturismen til Sverige, tænkte jeg “Det er da perkerne” og ganske rigtigt, i DDR-nyhederne i aftes sagde man, at tilladelserne til sen abort overvejende blev givet af “kulturelle hensyn”.
    Da jeg hørte om voldtægterne i Aalborg, var min første tanke “Det er en perker”. Også her ser det ud til at være korrekt.
    Når jeg ser en tåbe-bilist, der overhaler indenom i svingbanen, tænker jeg “Det er en perker”. I 9 ud af 10 tilfælde har jeg ret.
    Osv, osv.

    Disse mennesker er som hovedregel for primitive til, at vi kan have dem i vort samfund. Og hvad skal vi overhovedet med store mængder fremmede her? Nå ja, ældrebyrden, men ældrebyrden er jo gået hen og blevet en byrde for ældre danskere, der er nødt til at blive længere på arbejdsmarkedet, for at vort samfund kan forsørge parasitterne fra Middelalderøsten, Afrika m.m.
    Ud med lortet. Har vi brug for udenlandsk arbejdskraft, kan vi kontraktansætte kvalificerede udlændinge for den periode, der er behov for dem. Derefter er det ud.

    Et samfund skal som en person hvile i sig selv.

    Kommentar by Agricola — 22. oktober 2012 @ 16:51

  23. Det må have noget at gøre med medgift til pigebørn. At det måske er for dyrt i kameler og daddel plantager.

    Kommentar by xenofob — 22. oktober 2012 @ 17:22

  24. Gid de dog ville blive i Sverigestan med deres fødte og ufødte børn, deres uduelige mænd og alt det bøvl og svineri, de i øvrigt slæber med sig.

    Kommentar by Crass Børsting — 22. oktober 2012 @ 17:26

  25. Balder har ret igen. Hvis den opformeringen af den islamiske bakteriekultur skal bremses, er det en fordel at de kun får drengebørn. Til trods for de mange voldtægter, vil der dog komme færre efterkommere på den måde.

    At de radikale pludselig er vrede over fosterfordrivelser, er komisk, men det skyldes at det er det hellige køn, som rammes.

    Kommentar by Kim Poulsen — 22. oktober 2012 @ 17:33

  26. Træt — 22. oktober 2012 @

    Birgit Petersson er sgu uvederhæftig at sige sådan. Mon hun selv tror på det?

    Mystisk så løgnagtige socialister er blevet

    Kommentar by tavsen — 22. oktober 2012 @ 18:07

  27. Kim og Balder er forkert på den. Enten tager ‘drengene’ en dansk kvinde ud af cirkulation for dansk demografi, eller de importerer en middelalderkvinde fra Mellemøsten, i begge tilfælde er vi ildere stedt. For ikke at skrive ‘i alle tilfælde’.

    Kommentar by Hodja — 22. oktober 2012 @ 18:13

  28. ->Hodja:

    1) Import kan jo bremses, hvis man vil.
    2) Det er nok begrænset hvor mange danske fødemaskiner, de kan få fat i. Selvom kvinder har en slavenatur, vil det støde sammen med den feministiske indokrinering.

    Men det er selvfølgelig svært at vide med absolut sikkerhed.

    Kommentar by Kim Poulsen — 22. oktober 2012 @ 18:39

  29. KimPo skriver: “1) Import kan jo bremses, hvis man vil.”

    Det vil børnehaveregeringen ikke, tværtimod.

    Perkerne har fundet fidusen: Hvis der kun bliver født perkerdrenge i Danmark fører hver fødsel med sikkerhed til en “famile”sammenføring med en ærefuld pige fra hjemlandet, og de opnår flertal på den halve tid.

    Kommentar by Træt — 22. oktober 2012 @ 20:14

  30. Danmark kommer ALDRIG til at kunne løse alle disse problemer, denne indvandring har ført med sig. Dertil er Danmark for lille et land.
    Det ser sort ud for Danmark, og jeg fornemmer, baseret på de sidste årtier, at det sker gradvist og bliver sniget ind her og der.
    Hvis man ikke tager et opgør for alvor med dette mere eller mindre religiøse vanvid, så vil det bare vokse sig større og større. Demografien lyver aldrig.
    En sætning jeg altid siger til mig selv for at minde mig om hvor galt det står til: Jeg har ALDRIG i Danmark set en muslimsk familie, og jeg mener aldrig uanset hvem jeg har kendt og hvor, der ikke har haft minimum 2 børn. Det kan være de findes, de muslimske enebørn, men jeg har til dato aldrig set dette fænomen.
    Uret tikker uden afbrydelse, og de bliver flere og flere. Flere og flere problemer, og flere og flere uløselige problemstillinger.
    Snaphanen har sagt det meget godt: Politikerne er som udgangspunkt 10 år efter virkeligheden, de reagerer 10 år for sent. Danskerne graver stille og roligt deres egen grav, og der er ingen der for alvor gør noget ved det.

    Hvis eller når der bliver gjort noget ved det, så er det højst sandsynligt for sent.
    De bliver flere, får mere politisk magt, importerer flere, og det er skruen uden ende. Jeg håber på det bedste, men det bliver grimt det er sikkert. Islams koransoldater er ikke milde når det kommer til stykket, og deres uendelige tiltro til deres fejlagtige religion kommer til at koste danskerne dyrt.
    Jeg sidder bare på sidelinien og observerer. Alverdens problemer dagligt der bliver rapporteret her, og kan bare konstatere at problemerne vokser og vokser.

    Kommentar by Endnu en vantro — 22. oktober 2012 @ 21:37

  31. endnu et eksempel, vold i hjemmet meldes ikke af lærerne til myndighederne i odense da det er så udbredt blandt indvandrerforældre, dog vil de gerne gøre en undtagelse hvis barnet møder op med skudsår!: http://www.bt.dk/danmark/skole-i-vollsmose-melder-ikke-foraeldrevold

    vi tager den lige igen: det er så almindeligt blandt muslimske forældre at tæve deres børn, at deres lærere kun gider melde det hvis de bliver skudt.

    Kommentar by per — 22. oktober 2012 @ 21:58

  32. Forkælede veluddannede danske kvinder??????
    Undertrykte uudannede muslimske kvinder??????

    Kommentar by Robert R — 22. oktober 2012 @ 22:55

  33. Hodja:

    Kim og Balder er forkert på den. Enten tager ‘drengene’ en dansk kvinde ud af cirkulation for dansk demografi, eller de importerer en middelalderkvinde fra Mellemøsten, i begge tilfælde er vi ildere stedt. For ikke at skrive ‘i alle tilfælde’.

    Nej Hodja, du har ikke forstået det jeg sagde:

    Hvis abort ikke er tilladt, føder de f.eks. pige 1, pige 2, pige 3, og så kom der en dreng og de stoppede med avlen.

    Hvis de kunne få abort, ville de måske føde pige 1, abortere pige 2, 3, 4, 5, indtil de fik en dreng.

    I det første tilfælde fødes der 4 kulturbekrigere, i det andet ville de måske nøjes med at få to.

    Kan du se det nu?

    Kommentar by Balder — 22. oktober 2012 @ 23:11

  34. Hvis problemet med slagtning af fostre, som er mere end 12 uger gamle, er vigtigt at gøre op med, så få dog navnene på morderne udleveret af de svenske myndigheder.
    Hvor svært kan det være, fru Justicia?

    Så kan vi se om ræve-røde kommunist Birgit lyver om “rige danske kvinder”.

    En kælderkold på, at det er pædofetens ideologiske fanger, som dræber fostre.

    Kommentar by Iznogut — 23. oktober 2012 @ 02:05

  35. “Er man utilfreds med kønnet, kan man uden yderligere forklaring få foretaget en abort i Sverige indtil den 18. graviditetsuge. … Abortrådet genkender problem…

    – Den slags sager har været gennemgående igennem mange år efterhånden, lyder det fra speciallægen Birgit Petersson, som er medlem af Abortrådet.”

    Det må hun godt uddybe. Kvinfo er en enorm database med en masser viden! Burka, niqab og hijab tilhængerne i Kvinfo bør derfor løfte sløret for den viden Kvinfo har vedr. kønnede aborter i familier med ikke-vestlig baggrund. Kvinfo indsamler viden om kvinde- og kønsforskning og -viden. Så spyt ud! Det klæder ikke Kvinfo at formumme den viden Kvinfo har.

    Som en ung kvinde sagde i aftes i Deadline på DR2: De gamle feminister svigter, når det gælder viden om problemer knyttet til kvinder/familier fra ikke-vestlige lande. At holde den viden tilbage er ikke noget, der hjælper ikke-vestlige kvinder.

    Kommentar by Liva — 23. oktober 2012 @ 06:29

  36. I får sgu da aldrig nogle svar fra beton-lebberne i Kvinfo. Hvad tror i selv? Eller nogle til at indrømme at det er et helt specielt kulturelt problem. Skulle det mod forventning vise sig at det også er et specielt problem indenfor de højere lag i det danske samfund, så er det da også et problem der bør tackles. Men kulturelt er der ingen tvivl om at mange 3. verdenslande har en tradition med at få drengebørn, da familiens opbygning og struktur handler om drenge og mænd, om forsørgere osv.

    Kommentar by Endnu en vantro — 23. oktober 2012 @ 12:14

  37. Indtil vi har fået rettet Danmark op og fundet en kurs, der giver mening, bør alle perkere, afrikanere og østaber gives valget mellem frivilligt at rejse ud af landet eller blive interneret i arbejdslejre – Vi skal simpelthen af med det skidt.

    Kommentar by Agricola — 23. oktober 2012 @ 16:11

  38. 36

    “I får sgu da aldrig nogle svar fra beton-lebberne i Kvinfo.”

    Nej, men de, og ikke mindst alle andre, skal vide, at vi har forsøgt.

    Kommentar by Liva — 23. oktober 2012 @ 16:41

  39. Det er også fint nok at gøre opmærksom på sin holdning og mening. Det rykker bare ikke noget i sidste ende. Danmarks fremtid er forseglet, og vi kan bare vente på at store dele af samfundet kollapser og synker i grus og i kaos. Længere er den ikke. Når man ikke vil håndtere problemerne, og vise hvem der er herre i huset, og samtidig har store dele af befolkningen der enten er naive som bare pokker, eller drømmer om utopia, så kan det ikke være anderledes.
    Danmark er for alvor blevet konfronteret af fremmede mennesker og deres modsatrettede holdninger og meninger. Overalt i samfundet, dukker problemerne op.
    Og der er ingen løsning, hvis der SKAL være plads til disse mennesker og deres holdninger og problemstillinger. Dvs løsningen er at samfundet bliver forandret på mange punkter, og det sker dagligt.

    Vi som læsere her kan bare sidde tilbage og se udviklingen ske, og sørge for os selv og vores nærmeste. Der er sgu ikke noget at gøre ved det alligevel.

    Kommentar by Endnu en vantro — 23. oktober 2012 @ 18:33

RSS feed for comments on this post.

Leave a comment

Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Denne weblog er læst af siden 22. juni 2003.

 



 

Vælg selv beløb



Blogs


Meta
RSS 2.0
Comments RSS 2.0
Valid XHTML
WP






MediaCreeper