24. oktober 2012

Lærere mobbes og trues dagligt – “Kulturerne er forskellige. Og værdierne er også forskellige. Heldigvis”

Skoleder Birgitte Sonsby måtte tirsdag stå skoleret i tre stive klokketimer for sin meget omtalte bemærkning, og i dagens Danmark skal man vel næsten være idiot for frivilligt at tage ansættelse på en islamiseret folkeskole. Interessant kronik i Fyens Stiftstidende, hvor skole-formand Peter Julius, på vegne af skolebestyrelse og personale på på Ejerslykkeskolen kommenterer sagen – En god skole er et fællesansvar (ikke online, se evt. ‘lærere mobbes og trues‘).

“Midt i skideballen griner eleverne Birgitte op i ansigtet, og så sker der noget, som siden har været debateret ganske kraftigt i diverse medier. … Det interessante er egentlig mere, hvorfor en erfaren og kompetent leder pludselig mister grebet?

på Ejerslykkeskolen er der en gruppe af elever, der er ganske udfordrende i hverdagen. De har ikke de normer og værdier, der skal til for at begå sig i en almindelig dansk folkeskole. De opfører sig på en måde, der i alle sammenhænge er uacceptabel – og som dagligt er en hindring for at lave god skole for alle. …

Klassekammerater og lærere bliver kaldt ludere. ”Fuck dig” er et udtryk, der er en del af hverdagssproget. Trusler og verbale overfald er ikke usædvanlige. Dagligt er der lærere, der bliver kaldt racister, fordi de fx har bedt en elev om at tage fødderne ned fra en sofa eller et bord. Eller fordi eleverne bliver bedt om at møde forberedt til undervisningen. Og flere lærere oplever decideret mobning fra en hård kerne af to-sprogede elever. Eksemplerne er desværre mange og hvert eneste eksempel eller episode er med til at skubbe grænserne for normal adfærd.

Tør vi sige det, som det er? Ja, vi har et problem med en mindre gruppe af to-sprogede elever. Det er måske derfor, sagen er så interessant. Birgitte kom med sin fortalelse til at sætte ord på en af folkeskolens aktuelle udfordringer. Hvordan kan folkeskolen blive bedre til at arbejde med elever, der tilsyneladende ikke besidder de sociale kompetencer, som skal bruges i en normal skoledag? og gruppens adfærd smitter. De få kommer til at trække flere med sig, og så skrider fundamentet. …

Vi er ikke racister på Ejerslykkeskolen. … Kulturerne er forskellige. Og værdierne er også forskellige. Heldigvis. På mange områder er det jo lige præcist det, der gør Ejerslykkeskolen til noget helt særligt. Men det er også her, man finder roden til problemet. En mindre gruppe elever har ingen – overhovedet ingen – respekt for hverken lærere eller ledere. De er ikke udstyret med de værdier, der skal til for at fungere i en på alle måder rummelig dansk folkeskole. De er ikke opdraget til at fungere i en dansk folkeskole, hvor gensidig respekt, tillid og samarbejde er forudsætninger for, at der kan skabes en god skole for alle. Hver dag bliver derfor en kamp om værdier, hvor lærerne står på mål for uhyrlig og uacceptabel adfærd, fordi
vores skole vil eleverne… “

Oploadet Kl. 07:32 af Kim Møller — Direkte link40 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/41820/trackback

40 kommentarer »

  1. Hvis der er een Dansker som mere end nogen anden har ødelagt den Danske folkeskole, så er det lærerforeningens formand Anders Bondo Christensen.

    Han kunne for længst have taget problemet med urolige muslimske elever op på sine medlemmers vegne. Istedet har han valgt at fabulere om ressourcemangel og efteruddannelse af lærere – vel at mærke i verdens dyreste folkeskole!

    Men her adskiller han sig ikke meget fra venstrefløjens politikere som han deler ansvaret med.

    Kommentar by Sigwar — 24. oktober 2012 @ 08:22

  2. Og vores statsminister taler om at få verdens bedste skole.
    Hvordan skal det så ske? jO,ved at ikke at ville vide hvad , der
    sker i skolen.
    Venstrefløjens skolepolitik.

    Kommentar by Pk — 24. oktober 2012 @ 08:33

  3. Nu er det at være “noget helt særligt” jo ikke nødvendigvis positivt…..

    Kommentar by Henrik — 24. oktober 2012 @ 08:53

  4. “De er ikke udstyret med de værdier, der skal til for at fungere i en på alle måder rummelig dansk folkeskole”

    Øh nej, den del af dem, hvor disse værdier residerer, er ikke tændt. De er primitive mennesker og forstår derfor ikke meget andet end magtens sprog.

    Vi skal slet ikke rumme disse mennesker. De fleste af dem (90%) skal sendes retur til deres hjemlande. Vi har ingen moralsk forpligtigelse til at huse dem.

    Kommentar by Agricola — 24. oktober 2012 @ 09:23

  5. # 1

    Thorning strør jo altid om sig med følelsesladet løgnagtig retorik, og de fleste hopper på limpinden. Kvalmende floskler og urealistiske uddannelses- og jobskøn fra regeringen er der vel ingen normal tænkende mennesker, der længere tror på. De gyldne løfter vil jo ingen ende tage, når disse røde klovne skal forsøge at skabe begejstring i befolkningen.

    Men Helle og Villy har muligvis lært lidt af Obama Hussein. Han er også mester i at dreje samtalen hen på følelsesladet retorik, når det spidser til og når han skal forholde sig til fakta. Han blev spurgt i præsidentkandidaternes debat: HVORFOR han slet ikke havde besøgt Israel men alle regionens despoter i stedet for, i sin 4 årige præsidentperiode. Hans svar at han havde besøgt en israelsk by i 2007 og bla bla bla og så fik han pludselig drejet samtalen hen på holocoust og svarede selvfølgelig aldrig på spørgsmålet, altså HVORFOR. Og hvem vil også fortsætte med at angribe een som lige har berettet sorgbetynget om holocoust….. et smart, men ulækkert retorisk trick. Samme taktik brugte han om WTC, hvor en moder havde råbt fra tårnet til sin datter inden hun omkom, jo jo den høstede fantastiske point hos det kvindelige segment.

    Kommentar by K. Sejr — 24. oktober 2012 @ 09:25

  6. I kronikken er der et link til artiklen ‘Undskyld, jeg er ikke racist’
    Jeg læste den som ‘Undskyld, jeg ikke er racist’ :-)

    Kommentar by anno — 24. oktober 2012 @ 10:24

  7. “Tør vi sige det, som det er? Ja, vi har et problem med en mindre gruppe af to-sprogede elever”. Nej, det tør vi ikke. Det er jo ikke disse elevers tosprogethed, der er problemet, der noget helt andet. Det er deres kultur og religion, der er problemet, men hvem tør stå åbent frem og sige det? Derfor er der lange udsigter til en løsning på problemet. Men een ting ved vi, forsøgene herpå vil igen kpste millioner af kroner.

    Kommentar by Andreas Br. — 24. oktober 2012 @ 10:34

  8. “De er ikke udstyret med de værdier, der skal til for at fungere i en på alle måder rummelig dansk folkeskole. De er ikke opdraget til at fungere i en dansk folkeskole, hvor gensidig respekt, tillid og samarbejde er forudsætninger for, at der kan skabes en god skole for alle”.

    Den udtalelse kom så med over 20 års forsinkelse, før den nåede mainstream. Hvornår lærer de at lytte til hvad man siger. Det er jo almen viden.

    Men de jubelglade pladderradikale har selvfølgelig, med succes, fået alle lærerinder m/k i de rødkommunistiske uddannelsesinstitioner til at tie problemet ihjel, men nu sprang kæden af for selveste awardwinning Birgitte Sonsby og katten er ude af sækken.

    Kommentar by K. Sejr — 24. oktober 2012 @ 10:42

  9. Pladderhumanisterne ødelæggfer alt for dem selv.
    Hadet mod muslimerne vokser for hver dag, det gælder i vore skoler,
    og senest har vi oplevet, at en kommune har taget hjemmehjælpen fra en gammel svagelig dansk kvinde, medens den samme kommune fylder en masse penge i komplet uvedkommende muslimer.
    Kan vi dog ikke finde ud af at smide vore politikere ud på røv og albuer?

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 24. oktober 2012 @ 11:35

  10. Nu gives der ingen baggrundsinformation om pågældende skolerådsformand. Som jeg ser det giver han her en kraftig opbakning til skolelederen. Hans retoriske øvelser, med ros til forskellighed, og gruppedefinitionen “tosprogede”, slører kun let hans lammende kritik af hysteriet, og hans addressering af selve problemet med adfærdsvanskelige elever fra en bestemt gruppe, der hellere end gerne bruger racismekortet i forsvar for egen afskyelighed. Jeg finder at vi her har en skolerådsformand med sans for øjeblikket, som sandsynligvis i længere tid har ønsket at italesætte problemet.

    Kommentar by Høgsbro — 24. oktober 2012 @ 11:38

  11. Lidt ved siden af måske, men dog – Bedre sent end aldrig – hvornår var denne nyhed her på U.?
    http://www.b.dk/nationalt/kommunen-bad-joedisk-forening-om-ikke-at-flage

    Kommentar by Nordsjællland — 24. oktober 2012 @ 11:44

  12. Lidt off-topic, men måske ikke.

    Københavnske jøder blev af kommunen opfordret til ikke at vise det israelske flag under Nørrebros mangfoldighedsfestival. Det kunne virke provokerende, forklarer Københavns Kommune.

    h t t p://www.b.dk/nationalt/kommunen-bad-joedisk-forening-om-ikke-at-flage

    Javel ja. Mangfoldighed kommer altså an på hvem man er!
    Men overrasket kan man jo ikke blive over Københavns kommune.

    Kommentar by Ole — 24. oktober 2012 @ 12:47

  13. Jeg hæfter mig ved sætningen: “Dagligt er der lærere, der bliver kaldt racister, fordi de fx har bedt en elev om at tage fødderne ned fra en sofa eller et bord“.

    Her ser vi problemet i en nøddeskal. Og det paradoksale er, at det også er et problem for de fremmede selv. Når racismeanklager kommer som en naturlig forlængelse af enhver uenighed, så mister de al værdi. Det er rigtig trist. Der FINDES faktisk folk derude, som mener, at alle sorte/jøder/hvide skal slås ihjel. Det er de sande racister, og deres holdninger er usmagelige og problematiske. Men når “racist” bliver et skældord på linje med “fjols” eller når folk bliver politianmeldt for at kalde nogle muslimske drenge for muslimer, så har racismemodstanden mistet enhver værdi. Og så kan de sande racister sidde og grine over at de pludselig befinder sig i samme kategori som gode og ærlige skoleledere, der kalder muslimer for muslimer. Det gavner således den sande racisme. Mordere ville også få kronede dage, hvis en lussing pludselig blev kategoriseret som mord. For så mister mordanklager øjeblikkeligt enhver form for alvor og værdi.

    Kommentar by Vest — 24. oktober 2012 @ 12:52

  14. @12 Ole,

    Ja, jøder må ikke vise deres flag til en mangfoldighedsfestival. Men muslimer må vise deres totalitære uniform, selv hvis de er ansat som sygeplejersker eller i andre offentlige hverv. Det er absurd.

    Kommentar by Vest — 24. oktober 2012 @ 12:54

  15. …eller rettere sagt: Det er ikke absurd. Det er en light version af Sharia.

    Kommentar by Vest — 24. oktober 2012 @ 12:55

  16. Hvor meget har politikere (og meningsdannere og fagforeningsfolk) i grunden haft kendskab til oven nævnte chikane af danskere? De efterhånden mange politikere (og meningsdannere og fagforeningsfolk), som allerede har sat egne børn i privatskoler? Samtidig med at de i årevis har sagt:

    “DET ER SÅ VIGTIGT med multikulturelle relationer, bræger den pæne middelklassekøbenhavner med alle de rigtige og omkostningsfrie meninger om samfundets katastrofale udvikling efter magtskiftet i 2001. Hvorpå han eller hun skynder sig at sætte sine børn i en privatskole, hvis der er udsigt til alt for mange af de fremmede i den lokale folkeskole.
    På Nørrebro er det således mere end halvdelen af forældrene, der søger en privatskole til deres børn.” (2008)

    h t t p://jp.dk/meninger/leder/article1334035.ece

    Folkeskolen skal stoppe med at skabe en kultur af religiøs herrefolksmentalitet hos børn. Det gøres bl.a. ved at stoppe med at give religion særhensyn i folkeskolen. Gymnastiksale skal ikke bruges til bederum og hijabs hører ikke hjemme på hovedet af folkeskolelærere. Halal krav til folkeskolen skal ophøre. I det hele taget spiller islam en alt for stor rolle i folkeskolen. Det duer ikke. Islam betragter alle, der ikke er tilhænger af koranen som vantro. Deler mennesker op i koran dyrkere og vantro.

    13

    Vest

    Det er så indlysende rigtigt, det du skriver! Også hvad ækel sharia uniformering af kvinder i det offentlige angår.

    Kommentar by Liva — 24. oktober 2012 @ 13:29

  17. Den jødiske historie, til festivalen, afslører selvfølgelig også HVOR langt ude kommunen er kommet. Det er på grænsen til det psykotiske, det vanvittige. Der er kommet nogle automatismer i brug, der aldrig nogensinde burde opstå. Hvor islam per definition har nogle rettigheder, som er totalt ude af proportioner.
    Ingen normal tænkende person vil begynde at tænke i krænkelses eller provokationsbaner, blot fordi den ene religiøse gruppe mener sig berettiget til at dominere den anden. Det står tydeligvis helt galt til i denne del af kommunen, når det kommer til Islam.

    Man tror ikke det kan ske i et så uddannet og civiliseret land som Danmark, men multikulturens klamme og løgnagtige og manipulerende væsen viser sig her i en form, som ikke er til at tage fejl af.

    Men det er godt når virkeligheden kommer på bordet, specielt som i denne her lærersag. Så kan ingen mere fortie eller bortforklare virkeligheden, selvom fornægterne har en umiskendelig vilje til at lyve og manipulere den menige dansker op i ansigtet.
    Enhver kan se hvor mange eufemismer der bliver brugt, hvor meget man undgår at omtale de reele problemer.
    Det handler jo om noget så simpelt som indvandrere og deres efterkommer der intet har at gøre her i landet, og ikke på nogen måde hører til, eller gør sig fortjent til at bo her.
    Her er dele af muslimerne ekstremt stærkt overrepræsenteret og sådan er det bare, og ingen kan skjule det eller omformulere det politisk korrekt, eller forsøge at bortforklare det.
    De hører ikke til her, og har aldrig gjort det, og vil nok heller aldrig gøre det. Ingen danskere ser op til deres samfund, og vi bryder os ikke om store dele af deres samfund, hvad de står for, hvad de tror på, hvordan de opfører sig.
    Det handler jo for pokker ikke om folk der bare er misforstået eller som har fået en skæv start i Danmark. De er på mange måder ikke ønsket her, og hører ikke til her.

    Kommentar by Endnu en vantro — 24. oktober 2012 @ 13:31

  18. 12

    “Københavnske jøder blev af kommunen opfordret til ikke at vise det israelske flag under Nørrebros mangfoldighedsfestival. Det kunne virke provokerende, forklarer Københavns Kommune.”

    Grotesk. Hvad bliver så det næste jøder ikke må i København? Og hvem bliver så de næste, der ikke må vise flag i København – af hensyn til primitive elementer, der ikke kan styre sig?

    Kommentar by Liva — 24. oktober 2012 @ 13:38

  19. Rigtigt, Vest, og det er lige det der er galt med retssamfundet idag. Det kan ikke skelne mellem stort og småt, fordi det er feminsieret. Alle forbrydelser er nogenlunde lige slemme. Det er selve overtrædelsen (som koncept) af de fine regler med lyserøde sløjfer på, som er kællingernes anfægtelse mere end indholdet. Kvinder har ikke proportionssans og kan derfor ikke bygge samfund, kun destruere dem, som vi ser for tiden.

    Kommentar by Kim Poulsen — 24. oktober 2012 @ 14:12

  20. Det utroværdige “heldigvis” røber om noget hvor meget selvbedraget er en forudsætning for at arbejde i denne branche. De er blandt de første i samfundet der burde blive klogere og sadle om, og når de selv i denne situation står på hovedet og bedyrer at Birgitte Sonsby begik en fejl og at multikulturen skam er god nok, siger det noget om den træghed der afholder samfundet som helhed i at sadle om.

    Som jeg plejer at skrive er det ikke et spørgsmål om at sådan nogle som os prøver at formidle den sandhed som den pæne mainstream ikke vil anerkende. De nøgne kendsgerninger taler som her deres helt umisforståelige sprog. Ligeledes mht. hykleriet om “mangfoldighedsfestival”, der selvfølgelig ikke inkluderer dem som muhamserne og venstreekstremisterne hader.

    Kommentar by Lars Findsen På Crack — 24. oktober 2012 @ 14:13

  21. Birgitte kom, med sin fortalelse,til at sætte ord på en af folkeskolens aktuelle problemer.
    Jeg er ikke sikker på, at det var en fortalelse, jeg tror hun kom til at sige præcis, hvad hun mente! Hun har sat ord på det, som mange lærer mener, men som de ikke kan få sagt, simpelthen fordi det strider mod de forudfattede meninger de er blevet opdraget med.
    Der skal rigtig meget til før en lærer indrømmer at at de holdninger, hun, for det er jo oftest en hun, har prædiket hele livet, simpelthen ikke har hold i virkeligheden. Læreren har læret at mangfoldighed er godt, at Danmark har brug for indvandrene, at den måde de opføre sig på skyldes af danskerne er racister, at det i virkeligheden snarere er et socialt problem end et kulturelt problem, at det bare er fordi der er blevet sparet på folkeskolen, at det bare er fordi lærerne ikke er blevet nok efteruddannet, at de er blevet traumatiseret fordi der er krig i det land deres forældre eller snart bedsteforældre kommer fra. Der skal bare noget mere integration til så går det nok! Jo det er rigtig svært at indse, at det man har stået, for hele livet, er forkert.
    Man kan godt være bange for at vi har paseret “the point of no return” Og jeg kan ikke se hvad vi kan gører! Jo de sædvanlige, “send dem hjem” eller andre mere eller mindre brutale løsninger. Men realistiske løsninger, de er ikke til at få øje på.
    Jeg hæfter mig ved at socialdemokratiets, jeg tror det var deres pressechef, havde netop flytte sit barn fra den lokale folkeskole til en privat skole, fordi på folkeskolen, var der tæv i luften og som hun skrev, var der nogen der sked i håndvasken. Imedens går jeg i mit stille sind og glæder mig over at begge mine børn går i privatskole! Lad mig indrømme det ikke pga. de manglende bevillinger eller dårlig bygninger som folkeskolen tilbyder. Det er heller ikke fordi det faglige niveau er lavt, det er det også, men det er fordi jeg ville have det meget svært med at mine teenage piger skulle gå i skole ensige klasse med voldlige og dominante araberdrenge! Som det er nu ville jeg save min højre arm af for at undgå at mine børn skulle i folkeskolen! jeg kan styrer det nu, men hvad med næste generation?

    Kommentar by Robert R — 24. oktober 2012 @ 14:57

  22. @Robert R. Det vil nok ende ud med som mange også har påpeget, at der vil komme yderligere parallelsamfund, at folk vil opdele sig efter hvem de kan bedst med på kryds og tværs. Flere mini-samfund i samfundet, flere danskere vil flygte væk, til de steder hvor andre danskere(definitionen kan der være delte meninger om)bor og arbejder osv.
    Er det ikke det vi gør, når nu de andre ikke kan finde ud af at gebærde sig ordentligt, og være gode samfundsborgere? Man flytter så langt væk som muligt. Borgerkrig kommer jo aldrig, det ligger slet ikke til danskernes mentalitet.
    Men det bliver spændende at se hvad der kommer til at ske.

    Kommentar by Endnu en vantro — 24. oktober 2012 @ 15:15

  23. Ud af landet med hele koret af disse problemelever på både denne og andre skoler. Kør dem hjem til forældrene med det samme og bed alle pakke kufferter. Så bare ud af klappen og udsendelse fra landet.

    Så længe dette ikke kan praktiseres, vil disse problemer bare blive større og større. Det samme vil være de offentlige udgifter, relateret til disse problemindivider og deres adfærd.

    Kommentar by Kim Freyberg — 24. oktober 2012 @ 16:52

  24. @Kim Poulsen: “Kvinder har ikke proportionssans og kan derfor ikke bygge samfund, kun destruere dem, som vi ser for tiden.”

    Der er heldigvis markante undtagelser. Som her Eva Agnete Selsing i en diskussion med feministfundamentalisten Birgitte Baadegaard:

    Eva Selsing: Danske feminisme et ensretningsprojekt – har ikke noget med ligestilling at gøre

    Kommentar by Balder — 24. oktober 2012 @ 16:52

  25. Man kommer ingen vegne med børnene, så længe de islumistiske forældres eneste bidrag til deres børns opdragelse består i, at få dem til at hade alle danskere og det danske samfund!!! Man kunne jo, fra kommunernes side give disse familier et ultimatum: få jeres forpulede lorteyngel til at opføre sig ordentligt, og ikke som naziaber med ADHD, eller smut!! (men jeg ved godt det ikke vil ske så længe det er bløddyr, der sidder på magten)…

    Kommentar by Jakob — 24. oktober 2012 @ 17:16

  26. uha uha en indrømmelse

    “Ja, vi har et problem med en mindre gruppe af to-sprogede elever.”

    hvorfor så al den hurlumhej?

    Hvad er der forøvrigt galt med det gode gamle

    “et enkeltstående tilfælde”

    Kommentar by tavsen — 24. oktober 2012 @ 17:51

  27. Jow, Balder. Det er da fint, at bulldozeren fra Strandvejen med den rige mand kæmper for sine egne udfoldelsesmuligheder samt fremmedkulturelle kvinder, og jeg kommer til at tænke på, da jeg selv kom med samme ladning mod nogle “nyfeminister” for 10 år siden, hvorefter de slettede mig og sendte mine kommentarer i udvalg, inden de – med tilpast indrammende hønsekommentarer – blev publiceret på Nyfeminisme.dk

    Men er Eva Selvsving virkelig en kvinde? En bitch er hun tydeligvis, når hun misbruger sit retoriske overskud til at tryne modparten.

    Sandsynligt er det, at purunge fru Selvsving sætter sig selv langt foran alle andre, også samfundets tarv – så jeg tvivler på hendes værdi, og mener typen skygger for bedre mænd. Er der ikke noget med at hun meldte sig ud af T-selskabet? En hel bestyrelsespost skulle hun ind og have, og da hun så blev kylet ud, bl.a. med min stemme, blev hun vel mopset. Eller også fandt hun ud af, at det ikke pyntede så meget på CVet, som hun havde regnet med ;-)

    Kommentar by Kim Poulsen — 24. oktober 2012 @ 18:01

  28. hej jeg er ny her HOLD KÆFT hvor jer er ved at DØD AF GRIN er der nogen som har ØDLÆGT den(U)dansk grundskole(har gå på PRIVAT SKOLE der var 8 ud 10 lære også SFer eller Komunister)er det da skole-lærene SELV alle de disse Anette Wilhelmsen og Johanne s Nilsen fans der er fuldstændig der EGEN skyld når de får sådan en omgang og ved næste vælg går de ned og stemmer på SF og Enhedslisten IGEN IGEN har forlængst droppet den (U)dansk grund-skole HA HA HI HI

    Kommentar by herrmann arimus — 24. oktober 2012 @ 19:15

  29. Hvis man afskaffede alle de ødelæggende love, som levebrødspolitikerne presser ned over befolkningen, kunne uddannelse være en privat sag, som den i tidligere tider har været, folk kunne selv bestemme hvad, hvorfor og hvornår de ville undervises. Og i hvad de ville undervises. Men når det socialistiske styre insisterer på at alle skal uddannes, må undervisningen nødvendigvis devaluere i det uendelige, til vi alle har en professorgrad. Men hvad kan vi så (nu) bruge denne titel til?
    socialisternes velfærdsidés resultater ses i disse tider på samtlige uddannelsesinstitutioner.

    Kommentar by Nielsen — 24. oktober 2012 @ 20:04

  30. herrman arimus

    Ja lært at stave har du i hvert fald ikke, sikker på du ikke har gået i en af de islumistiske “privatskoler”? Det er ikke kun politikernes (systemets) skyld, men skylden bæres af vælgerne (altså lorteungernes forældre). Heller ikke lærernes og pædagogernes skyld, for se hvad der sker, når de kalder en spade ved rette navn!!! Undskyld, men du skriver præcis, som en islamistisk rotte: aggressivt, dårlig til dansk og fuld af floskler.

    Kommentar by Jakob — 24. oktober 2012 @ 20:38

  31. Svar til Jacob JEG er IKKE Muslim jeg har lig spist flæskesvær så det er jeg ikke og man behøvdes ikke at være den BESDTE til Diktat bar se på Gorges S Patton han vær ellers ikke god til at stave men lad det nu ligge NEJ jeg har IKKE gå på Islamisk Friskole jeg kom fra en gangske alm Dansk købstad hvor den slags ikke FINDES jeg gik i skole 80/90 der hold jeg med NATO/USA og der blev jeg Mobbet af ander i klassen og af LÆRENE og de hold hånden over dem som havd forstået at Regan USA er den STOR SATAN og i alle menninges-måliger viser at lærne stemmer rødt IKKE så det er sandlig IKKE en Floskel

    Kommentar by herrmann arimus — 24. oktober 2012 @ 21:32

  32. herrman arimus

    Sorry, men din retorik mindede bare sådan om mujaffa-snak, og jeg gennemskuede ikke at du er ordblind. Det gør dig bestemt ikke til et ringere menneske. Men velkommen, ellers:-)

    Kommentar by Jakob — 24. oktober 2012 @ 21:43

  33. Og forresten arbejder jeg på en folkeskole, og jeg stemmer IKKE rødt:-)

    Kommentar by Jakob — 24. oktober 2012 @ 21:44

  34. Skrid Herrmann eller lær retskrivning.

    Kommentar by Nielsen — 24. oktober 2012 @ 21:53

  35. ok jacob så du er altså du er en af de 2 ud af 10 som ikke stemmer rødt(den ander stemmer vel venster eller Radikalt Konservativ)men er du ikke i undertal på læreværelset nå i tro i at jeg er en af disse Socialistisk muldvape eller jihadis eller hvad

    Kommentar by herrmann arimus — 24. oktober 2012 @ 23:30

  36. Jo jeg er i undertal, mht min politiske overbevisning på skolen. Og alle er velkomne her, både muldvarpe, islamister og ja selv PET. I DK har vi (stadig) ytringsfrihed.

    Kommentar by Jakob — 25. oktober 2012 @ 00:20

  37. 27 Kim Poulsen

    Ja det var noget at tænke over.

    Og jeg som troede at jeg kunne komme med et positivt indspark på kvindefronten. Har ikke studeret Frau Selsing så meget, bortset med at jeg en gang har udråbt hendes kommentar om Hedegaardssagen til “den bedste”.

    Men det ville nu ikke stille vores sag ringere hvis vi havde en lille hær af sådanne blonde Valkyrier, uanset de begrænsninger der eventuelt måtte være forsynet med.

    I øvrigt er egne interesser efter min mening én af de mest legitime grunde til at blande sig i noget som man mener er forkert. Og måske er det også lidt snæversynet kun at se det som en kamp for egne interesser. For hvis familien er så rig som du antyder, er det vel ikke hende som har mest direkte gavn af en ændret indstilling til retten til at vælge et “mere traditionelt familiemønster” en overgang, uden at skulle se sig spottet og latterliggjort af en bande traumeramte betonfeminister.

    Kommentar by Balder — 25. oktober 2012 @ 03:26

  38. Vi må jo forstå, at det er meget hårdt for børn med IQ over 130 at gå i den lighedsfundamentalistiske folkeskole og grundskolen generelt set. Så vi må straks få oprettet en masse muslimske Mentiqaskoler, som kan sikre, at alle de muslimske børn med særlige forudsætninger, kan få de rette udfordringer. Og hvem er bedre til at stå i spidsen for dette mangfoldighedsgørende projekt end Karina “Mange muslimske børn er mindre begavede!” Dehnhard Lorentzen.

    Hermann Arimus

    Velkommen i De skimlede Kældermenneskers Klub! Du burde måske gøre som Broholm som også er ordblind og tilføje et (ordblind) efter dit navn, for så tror andre ikke at det er perkerdansk.

    Kommentar by A.R. — 25. oktober 2012 @ 06:34

  39. hej A:R nej jeg er ikke ordblind men havd en S.F Dansk lære som viste at jeg var NATO/USA ven sådan en du ved tog jakken med ind i klassen Citat læren skal hænge ders politik overbevisning sammen med jakken ud i gadaroben Erhard Jocobesen

    Kommentar by herrmann arimus — 25. oktober 2012 @ 18:08

  40. Hermann Arimus

    Det var hvad Jakob og jeg selv antog, så derfor! Men det er også
    fordi vi har en meget kort lunte over for perkerdansk hér, så du ikke bliver forvekslet med en islamrotte.

    Kommentar by A.R. — 26. oktober 2012 @ 05:48

RSS feed til kommentarer til dette indlæg.

Skriv en kommentar

Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Denne weblog er læst af siden 22. juni 2003.