9. november 2012

Hatecrime mod jøder: Alle gerningsmænd der er blevet identificeret “har… været (muslimske) arabere.”

Lidt fra et læserbrev af Magnus Frank i seneste udgave af Weekendavisen – Kig på tallene (ikke online).

“Om Danmark er ved at udvikle sig til et antisemitisk land, eller i hvert fald et land, der accepterer antisemitisme, behøver man ikke at lede efter bevis for længe for at finde ud af. Man kan bare åbne PET’s rapporter om hadforbrydelser.

Ifølge PET blev jøder i både 2009 og 2010 angrebet i cirka 33 procent af tilfældene, hvor der har været en religiøs motivering bag overgrebet. De resterende 66 procent fordelte sig ligeligt på kristne og muslimer. Med andre ord så har man som jøde i Danmark en 500 gange så stor risiko som gennemsnittet af kristne og muslimer for at blive udsat for alt fra grov vold og dødstrusler til vandalisme.

Jødernes egne tal er meget højere, og de ville formentlig være endnu højere, hvis ikke samtlige jødiske institutioner lignede Horsens Statsfængsel. Vær ikke i tvivl om, at tallet ville være endnu højere, hvis ikke det var, fordi jøder allerede har fundet ud af, at det er livsfarligt at gå ud med en kippa, og derfor vælger kasketten, og vælger et diskret smykke gemt væk under trøjen. Der er nemlig ikke plads til jødiske symboler af nogen art i det danske samfund.

Hvad kan man så gøre ved situationen? Det er heldigvis ikke lykkedes politikerne at smide jøderne ud igennem lovgivning, men så er det jo, vi har et andet mindretal, der bekvemt kan gøre arbejdet for dem. I alle tilfælde hvor en eller flere gerningsmænd i en anmeldt sag er blevet identificeret, har det været (muslimske) arabere.

Oploadet Kl. 18:00 af Kim Møller — Direkte link27 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/42241/trackback

27 Comments »

  1. Til det er der kun én ting at sige. Hvis de muslimer som har søgt beskyttelse her i landet ikke kan lade andre mindretal i fred, så HAR DE INGEN FREMTID I DANMARK.

    Kommentar by skræp — 9. november 2012 @ 18:48

  2. Under sommerens diskussion omkring omskæringsforbud blev det fra en fremtrædende jøde fremhævet at det ville betyde et slut for århundreder jødisk tilstedeværelse i Danmark.

    Noget overdrevet og hysterisk.

    Jeg gætter imidlertid på at andre udviklingstendenser i samfundet vil lede til dette udfald. Det er vel sådan set kun et spørgsmål om hvor hurtigt. Det eneste rigtigt interessante ved denne lidt alternative “endelige løsning” er vel den forbløffende tavshed der er om emnet.

    Kommentar by Superman — 9. november 2012 @ 18:58

  3. Årtiers Israel-bashing i danske medier har gjort sin virkning. Den typiske dansker hælder tilsyneladende til den opfattelse, at jøderne selv har været ude om de overgreb, de udsættes for. De stakkels muslimske arabere er jo blevet terroriseret og undertrykt af Israel, så den jøde der er født og opvokset i Danmark selvfølgelig selv været ude om det … øh …

    Kommentar by Hr. Naturli' — 9. november 2012 @ 19:04

  4. […] Hvad kan man så gøre ved situationen? Det er heldigvis ikke lykkedes politikerne at smide jøderne ud igennem lovgivning, men så er det jo, vi har et andet mindretal, der bekvemt kan gøre arbejdet for dem. I alle tilfælde hvor en eller flere gerningsmænd i en anmeldt sag er blevet identificeret, har det været (muslimske) arabere.“ Lidt fra et læserbrev af Magnus Frank i seneste udgave af Weekendavisen – Kig på tallene (ikke o… […]

    Pingback by Jøder 500 gange mere udsatte for hate-crimes « Snaphanen — 9. november 2012 @ 19:27

  5. 1. skræp. Der tager du helt fejl. Muslimer i Danmark bliver totalt “beskyttet” af multikultierne/de røde/de radigale – så de er fredet, indtil de selv får den totale magt – og så hænger du og jeg i byggekranerne. Sørgeligt – men sandt. Kun et godt råd: Nyd livet indtil da.

    Kommentar by Torben F. — 9. november 2012 @ 20:42

  6. Hvad i helvede stikker de mennesker? Tre mænd om at tæve en sagesløs 13-årig pige?

    Kommentar by Nemo — 9. november 2012 @ 22:36

  7. (linket er blevet slugt)

    Kommentar by Nemo — 9. november 2012 @ 22:37

  8. Hadforbrydelser er der tilsyneladende stor opmærksomhed om. Alle skal helst anmeldes og registreres, og de skyldige drages til ansvar. Dette har i årtier været afgørende for dem der går ind for indvandring fra muslimske lande, og som anklager andre for islamofobi.

    Ironisk nok er det de ansvarlige for den muslimske indvandring der tilbageholder sandheden om hvem der typisk begår hadforbrydelser.

    Og hvem står egentlig bag hadforbrydelserne? Det gør de ansvarlige for den førte indvandringspolitik.

    Kommentar by Niels P. — 9. november 2012 @ 22:50

  9. Superman udtaler sig som sædvanligt som den antisemit, han er. Han er en skændsel for os rigtige højrenationale.

    Kommentar by Filip — 9. november 2012 @ 23:26

  10. En meget fint læserbrev at bringe denne dag.

    Den 9 november 1938 – Krystalnatten

    Kommentar by Jernhesten — 9. november 2012 @ 23:35

  11. @6 Det er fordi, de ikke kan acceptere, at en kvinde / pige
    dirigerer med dem ( ved at advare med klokken – måske går de endda
    og fylder hele cykelstien i håb om den slags konfrontationer ).

    Det samme gælder i øvrigt mht. kvindelige chefer på arbejdspladser,
    og selv det at stå bag en kvinde i en kø – fx. ved indstigning i bussen. Jeg har flere gange hørt om, at de ikke mener, at de skal
    vente til en kvinde er gået ind, men derimod bare møver sig forbi på det groveste og straks kommer med grove trusler, hvis nogen vover at brokke sig det meste.

    Det havde jo nok været smart i det mindste at teste vore
    “kulturberigere” for den slags diskvalicerende “handicaps”, INDEN
    man tillod dem at vælte ind og stille endeløse krav og gebærde sig
    fuldstændigt vanvittigt i vort engang så fredelige, sikre og velfungerende Danmark.

    Men prøv du at fortælle den slags realiteter til de virkelighedsfjerne radigale Pk-tosser og resten af de selvgode gloriepudsere, der har haft travlt med at skabe alle de forudsigelige problemer de sidste 20-30 år – imod bedre vidende og masser af advarsler!

    Kommentar by Bjovulf — 9. november 2012 @ 23:39

  12. “brokke sig det mindste …”, skal der naturligvis stå ;-)

    Kommentar by Bjovulf — 9. november 2012 @ 23:41

  13. #6:

    Det bliver med garanti ikke rubriceret som racisme af DRC, ligesom som ugentlige overfald på etniske danskere ikke gør.

    Samtlige politikere fra De Radikale, Enhedslisten og SF burde tvinges til, at iføre sig kalot og Davidstjerne, og så gå en tur nedad Nørrebrogade, Gjellerupparken, Mjølnerparken, Volsmose – fortsæt selv listen!!!

    Kommentar by Cicero — 10. november 2012 @ 00:30

  14. Socialdemokratiet, Venstre og de konservative.

    Kommentar by Machiavelli — 10. november 2012 @ 02:06

  15. Ganske enkelt: Vi må lave en demo uden for borgen til at begynde med. Demoen skal kræve at Islam forbydes, da det er en stats og menneskefjendsk ideologi der er grundlovestridig. Islam er Usædelig og opfordrer til vold og kvinderundertrykkelse osv. se blot på §67. Desuden skal politikerne holdes ansvarlig for deres grundlovsbrud, og dem er der nogle stykker af, kan du tro. f.eks § 266B, som bare er et vedhæng påklistret grundloven efter for godt befindende.

    Ytringsfrihedshæmmende bras.!!

    FN konventioner og uddeling af statsborgenskaber til bubdskrabet er også noget der skal tages fat på.

    Demoen skal være rigtig stor. Så ser vi ad hvad der videre skal ske, hvis politikerne ikke tage affære.

    Politikerne skulle jo helst lave en lov der smider alle muslimer ud, inden muslimerne laver en lov der undertrykker os med saria. DET HASTER FAKTISK.!!
    Jeg ser helst at ALLE muslimer kommer ud af vores land.!! Konverter eller YT.

    off topic
    htxxxtp://xxxjyllands-posten.dk/indland/article4903890.ecexxx
    Fjern x’erne
    Jeg vidste det. Politiet kan man ikke stole på.
    Dhimmi-Politi-Skiderikker. !!

    Kommentar by Carsten Nielsen — 10. november 2012 @ 02:32

  16. Filip

    Du læser ikke sarkasmen i Supermans kommentar!

    Cicero

    Et jødisk bøssepar med kalotter, som er ude og lufte deres hund(e) og kælegris(e). Den ville tage kegler! Og for en sikkerheds skyld skal kalotten jo limes fast, så de ikke fristes til at snyde.
    Eller så skulle Blodrøde Mor Helles 2 døtre og Margrethe Bøssesvinslagters/Englemagers/Pestmagers/Værnemagers 3 døtre, sendes alene ind i en islamrotterede, efter mørkets frembrud. Omend det nok ville være bedre, bare at sende dem til Voldtægtssverige. For det er jo deres forældres åbne og tolerante yndlingsland.

    Kommentar by A.R. — 10. november 2012 @ 07:46

  17. Til Bjovulf. Du har helt ret med hensyn til, at de faktisk søger konfrontationer.
    Jeg er (pensioneret) lærer, og har oplevet dem massivt i for eksempel Tåstrup, som jo er en af højborgene.

    Helt ned til det mindste prøver de at vise en slags magt. Jeg holdt selv op halvanden måned før min folkepension, fordi jeg havde fået nok, og jeg har haft to kolleger, der blev overfaldet helt korporligt.
    Den ene stoppede med at undervise.

    Kommentar by John Lindblad Christensen — 10. november 2012 @ 08:20

  18. Vi har en gang været i stand til at beskytte vores jødiske medborgere! Det må vi kunne igen!

    Kommentar by Robert R — 10. november 2012 @ 10:40

  19. Nogen der rent faktisk har et link til den rapport hvor det står at jøder har 500 gange større risiko for at være ofre for racistisk kriminalitet? Projekt Antifa vil også gerne snakke om den men deres link er dødt.

    Kommentar by Arbejderens — 10. november 2012 @ 12:29

  20. Hvis Israelerne skal rømme deres bosættelser på Vestbredden – så skal Muslimerne også rømme deres bosættelser i Europa!

    Lige for lige.

    Kommentar by Sigwar — 10. november 2012 @ 14:25

  21. Jøder har bragt meget godt til danmark. Det de ikke har bragt med er vold, voldtægt, æresdrab, hjemmerøverier, dominanskriminalitet og generelt danskerhad.
    Vores danske politisk korrekte, humanistiske kulturelite er åbenbart mere interessseret i israel/palæstina krisen og har klart valgt side.
    Ud med jøderne for enhver pris om så det koster liv.
    Konstellationen med halvdelen af landets politikee og næsten hele kultureliten samt over 100.000 muslimer der går efter samme bold er direkte skræmmende.

    Kommentar by Frank Hagmann — 10. november 2012 @ 14:38

  22. Ad A.R

    Jo, jeg læser hans indlæg, her og på andre sites, og han er antisemit, han hader jøder. Ham om det, men han skal ikke sværte os rigtige højrenationale til. Muslimer og islam er problemet, ikke jøder og Israel.

    Kommentar by Filip — 10. november 2012 @ 14:49

  23. @ Filip

    “Superman udtaler sig som sædvanligt som den antisemit, han er”

    Hvor morsomt. Jeg mindes ikke at have læst kommentarer fra “Filip” her eller på andre blogs tidligere.
    Men du følger åbenbart med rundt omkring – selvom det vist ikke er så mange “sites” endda.

    Har jeg skrevet noget grimt om en du kender, siden den pludselige optagethed af min ringe person ? Hmm, hvad kan det mon handle om….

    For god ordens skyld, og selvom det næppe ændrer noget på den nye troll, så er der naturligvis intet antisemitisk over mit indlæg ovenfor.

    Det er faktisk det stik modsatte.

    Dem der har læst så mange af mine små kommentarer at de kan udtale sig om “sædvanligvis” kan nok gennemskue kommentaren og sarkasmen. Medmindre de ligefrem bestræber sig på at være i ond tro.

    Og sådan er det såmænd også på andre “sites” hvor Filip skulle have læst med. Det er jo også derfor han ikke rigtigt skriver noget, men blot kaster op.

    Kommentar by Superman — 10. november 2012 @ 16:16

  24. Arbejderens: Hvis danske jøder udgør 5.000 af en befolkning på 5.500.000, og de er blevet udsat for 33% af angrebene, så betyder det at der er 500 gange så stor chance for, som jøde, at blive udsat for angreb af alle arter hvor der har været en religiøs motivering, og dermed klassificeres som en hatecrime (af religiøs natur).

    Derudover skal det også med at adskillige angreb på jøder hvor der er blevet råbt “Yahud”, bl.a. efter en ældre herre, B, på Nørrebro, er blevet klassificeret som drengestreger/almindelig vandalisme. Er en brosten igennem vinduet efterfulgt af ord som “Yahud” en almindelig ‘drengestreg’, eller er det anti-semitisme? Bedøm selv.

    Kommentar by Magnus Frank — 10. november 2012 @ 17:06

  25. Og det formoder vi da, at DRC har dokumenteret?

    Kommentar by Cicero — 10. november 2012 @ 17:56

  26. Cicero: Er det til mig din kommentar er henvendt? Jeg har mine kilder fra Simon Wiesenthal Centret (SWC), som har sine kilder flere steder fra i Norden.

    Kommentar by Magnus Frank — 10. november 2012 @ 23:13

  27. Robert R

    Vi sender dem jo bare over Sundet, for dér er de jo i sikkerhed! Ikke denne gang, for de må flygte fra Eurapistan hurtigst muligt, hvis de vil overleve. For ellers så bliver Hitlers arbejde, jo endelig gjort færdigt.

    Filip

    Du finder ikke mange hér, som er uenige med dig på nogen som helst måde, og aldrig nogensinde mig. Men jeg benytter mig også meget ofte selv af HIS (humor, ironi og sarkasme), så jeg kan som regel altid gennemskue det, med mindre det er så subtilt og underspillet, at det er lige på vippen til at være ment alvorligt.

    Cicero

    Det kerer de sig sgu’ da ikke om, for kun hvide kan være racister. Og alle hvide er jo racister, fordi de er hvide.

    Kommentar by A.R. — 11. november 2012 @ 07:06

RSS feed for comments on this post.