11. november 2012

Jul i Kokkedal – afsnit 3: Vi er lokket i en fælde – Det er de vantros skyld…

Det er vist nok en algoritme der kan forudsige, hvor mange replikker der skal udveksles, førend islam-kritikkere anklages for at ‘minde om noget fra 30’erne’. Samme algoritme kan – formentligt uden justeringer – bruges til at forudsige, hvor mange sekunder der går fra muslimer kvajer sig til de giver ikke-muslimer skylden.

I tredje afsnit af Jul i Kokkedal byder på absolut nul overraskelser: De julehadende muslimer truer den frie presse og giver ikke-muslimerne skylden for deres egen adfærd. Afsnit 1 og afsnit 2. Afsnit 3:

Fra BT – Juletræssagen: Tumult efter fredagsbøn.

“Det var en noget trykket stemning, der mødte BTs reporter i Kokkedal, efter den ugentlige fredagsbøn i Egedalshallen var afsluttet …

BT’s reporter på stedet fortæller, at tumulten fortsatte ufortrødent, imens interviewet stod på.

– Vi måtte holde et par korte pauser, fordi Ismail var bekymret for, hvad der var ved at udvikle sig. Flere middelaldrende herre begyndte også at stå og skubbe og råde ad hinanden på parkeringspladsen

– Det er jeres skyld. Det er helt ude af proportioner. Vi er blevet portrætteret som onde muslimer, der ikke vil danskerne det godt herude. Det er jeg enormt træt af. Det er jo ikke engang en historie, siger han.

BT blev derefter venligt men bestemt bedt om at forlade stedet.

– Jeg tror det er bedst I kører nu. folk tænker ikke klart, når I er her, siger en ældre herre til BT’s udsendte.”

Fra Ekstra Bladet – Muslimer: Det aflyste juletræ var en fælde.

“Det betyder, at den muslimske flertalsgruppe suverænt bestemmer, hvis de er enige, og hvis der skal en afstemning til at afgøre udfaldet af en beslutning.

Og netop på baggrund af denne struktur mener de to medlemmer, at de er blevet lokket i en fælde af de andre bestyrelsesmedlemmer, der ville have beboerbestyrelsen til at stemme om juletræet. – Og nu ser det pludselig ud, som om vi er de onde muslimer, som vil dræbe julen.”

Oploadet Kl. 15:36 af Nicolai Sennels — Direkte link45 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/42271/trackback

45 Comments »

  1. Skæg sprogfejl: “Middelaldrende herrer”…

    Jovist er de sikkert ganske middelalderlige rent mentalt, men mon ikke den flinke journalist blot har ment “midaldrende”?

    Kommentar by Anders Peter Johnsen — 11. november 2012 @ 16:08

  2. Nu har jeg sgu hørt det med. Lokket i en fælde af de vandtro.
    Hvor er det dog synd at de ikke kunne læse koranen, for vejledningen står deri.
    Hvis muslimerne var i den mindste tvivl. Så burde de holde sig væk, i stedet for at komme anmasende. Vor herre bevares. !!

    Hvor er intellegensen belvet af. ?? Indavl Måske ??

    Kommentar by Carsten Nielsen — 11. november 2012 @ 16:13

  3. Denne her sag giver muligheden for at folk kan lufte deres frustrationer. Den er også symbolsk. For hvad har vi i Danmark tilbage, hvis vi overlader landet og dets traditioner til fremmede, her muslimer. Kan dette lille eksempel måske overføres til større skala?

    Dybest set er langt de fleste af os herinde overbeviste om, med rette, at muslimerne og andre fra den 3. verden(eller udviklingslandene) ikke værner om andet end deres egne traditioner når det kommer til stykket. De har ikke demokratiske institutioner som sådan, måske på nær Tyrkiet og selv der er det sparsomt med det såkaldte demokrati.

    Overlader man Danmark til nogen som helst andre end danskere, så kan man være sikker på at landet bliver afviklet før eller siden. Den såkaldte samhængskraft eksisterer ikke, og folk er deres egne nærmest i sidste ende. Man afvikler mere og mere af danske traditioner, heriblandt de kristne, for at give plads(eller som man på PK kalder det for ikke at “støde” nogen) til de andres. Der er IKKE plads til begge dele, og jeg er bange for at denne her manifestation hvor man først giver til den muslimske jul et beløb på 60.000 kr for så derefter at udvise komplet ligegyldighed overfor et beløb på 1/9 til danskerne ikke er sidste gang vi kommer til at se denne her form for ansvarsløshed ift Danmark og danskerne.

    Kommentar by Endnu en vantro — 11. november 2012 @ 16:23

  4. Som sagen udvikler sig, bliver det mere og mere tydligt, muslimerne simpelthen er de sande ofre!
    Ironi KAN være anvendt!

    Kommentar by 1. sal til højre — 11. november 2012 @ 16:23

  5. “Vi er blevet portrætteret som onde muslimer, der ikke vil danskerne det godt herude. Det er jeg enormt træt af. Det er jo ikke engang en historie, siger han.”

    det sidste har han nu ret i, det er blevet så almindeligt at man ikke engang kan kalde det for en nyhed længere.

    Kommentar by per — 11. november 2012 @ 16:26

  6. Jeg er 100% overbevist om at overlader vi bare landet til de røde og deres muslimleflere, så er Danmarks skæbne beseglet. Jo flere muslimer, jo flere røde stemmer, og jo hurtigere afvikling af landet. Politiken, modkraft, Information, DR og alle de røde partier bidrager i hvert fald alt det de kan for at fremskynde denne afvikling. Hver gang jeg ser og hører på dem bliver jeg desværre bare bekræftet i at de er noget nær fuldstændigt ligeglade, og besidder en arrogance og distancering til den menige dansker, der kun kan ende galt. Helt galt.

    Kommentar by Endnu en vantro — 11. november 2012 @ 16:30

  7. Jeg kan næsten gætte mig til næste afsnit af denne tragiske juletræs komedie, så vil de onde Nårsångdan er det jo ! komme krybende frem fra deres Radigale huller og bede os vantro om at stikke julegrisesylten ind og kaste os på bedetæppet…øh, kassere vores juletræstæpper og juletræ, af hensyn til den fredelige jihadkrig…øh, fredelige juletid, som jo heldigvis snart vil være en tradition som forandre sig med tiden, og helt forsvinder når muhammedanerne og de onde Nårsåndan er det jo ! får flertal ….

    Kommentar by li (islamonausea træt af de Skide/Muhammedaner) — 11. november 2012 @ 16:37

  8. “Jeg tror det er bedst I kører nu. folk tænker ikke klart, når I er her, siger en ældre herre til BT’s udsendte.”

    :-D :-D :-D

    besynderlig jourAnalist, var der kun ufarlige ældre/gamle mennesker??
    er muslimer en uddøende race??

    Kommentar by tavsen — 11. november 2012 @ 16:58

  9. I stedet for en stjerne i toppen, kan de sætte en halvmåne.
    Tror endda at der findes et billede af et træ med en sådan ude på nettet.

    Kommentar by xenofob — 11. november 2012 @ 17:16

  10. Muslimer kan vi slet ikke have med at gøre længere.
    Lad dem rådne op i deres ghettoer uden dansk kontakt af nogen art.
    De har til fulde vist, at situationsfornemmelse er for dem et ukendt begreb.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 11. november 2012 @ 17:49

  11. Specielt mange af de ældre er begyndt at blive bange for, at det går ud over deres rygte, fortsætter han…
    Deres rygte kan ikke blive værre end det er nu.
    Disse ældre har befængt danskernes hverdag med kriminel lorteyngel i årevis.

    Kommentar by Nielsen — 11. november 2012 @ 18:02

  12. I papirudgaven af BT fra i fredags var der to meget interessante sider om konflikten. Desværre er den ikke lagt online. Men der stod bl.a. sort på hvidt at det var en kulturkamp muslimerne førte, helt bevidst. Og der var også refereret til flere “moderater” muslimer der ikke turde udtale sig, af frygt for den lille gruppe “konservativt islamistiske” muslimer der styrede området.

    Kommentar by Larebil — 11. november 2012 @ 18:11

  13. nu har vi drikket JUL her til LANDS i 3000/4000år med øl mijød flæsk.o.s.v og det skal mauerne IKKE LAVE OM PÅ

    Kommentar by herrmann arimus — 11. november 2012 @ 18:16

  14. Man kunne lave en interessant fotoserie, når muselmændene/k møder op for at hente deres gratis julepakker…..

    Kommentar by Fidibus — 11. november 2012 @ 19:11

  15. h t t p ://ny hederne.tv2.dk/article.php/id-59989006:tv-2journalister-truet-fik-smadret-deres-bil.html

    “Vi skynder os bare ned til bilen, og der kan vi se 25 hætteklædte unge med tildækkede ansigter stå med brosten. Bilen er fuldstændig smadret, og de råber nynazister ad os, fortæller tv2.dk’s mand på stedet.

    Gruppen af unge mente, at medierne dækning af det manglende juletræ i Egedalsvænge var skyld i, at muslimske kvinder og børn blev chikaneret og ikke længere kunne gå i fred.”

    De er virkelig ved at få gejlet hinanden op, derude i ghettoen.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 11. november 2012 @ 19:17

  16. Historien bliver bedre og bedre, men er det ikke lidt rigeligt med tre blogposts?

    Kommentar by Høgsbro — 11. november 2012 @ 19:23

  17. #14 Fidibus:
    http://avisen.dk/muslimer-soeger-dansk-julehjaelp_119457.aspx

    Bemærk den besynderlige logik i flg. udsagn:

    “Selvom Frelsens Hær er en kristen kirke, så er det os fuldstændig uvedkommende hvilken hudfarve eller tro folk har”

    “De få steder, hvor Frelsens Hær stadig uddeler den klassiske julekurv, får muslimerne en kylling i stedet for en flæskesteg.”

    Kommentar by Hr. Naturli' — 11. november 2012 @ 19:30

  18. #14. Fidibus.
    At muslimerne tager imod gratis julepakker, det viser hvor hjernetomme de er.
    Pakkerne kommer hovedsageligt fra kristne organisationer.
    Luk for alle pakker til muslimerne, de holder ikke jul, og de vil intet have med julen at gøre.
    De er svorne fjender af vort folk.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 11. november 2012 @ 19:38

  19. onde muslimer, der ikke vil danskerne det godt herude.

    Ja, og..?

    Kommentar by Henrik R Clausen — 11. november 2012 @ 19:50

  20. Jeg ser frem til flere sådanne “små” episoder hvor det, specielt for de politiske korrekte, må stå lysende klart hvad islam en entitet.

    Samarbejde og samhørighed er ikke kvaliteter islam besidder og det afsløres lettest ved at give islam frit spil.

    Kommentar by Santor — 11. november 2012 @ 20:17

  21. Flæskesteg burde i øvrigt være obligatorisk i julepakker…

    Kommentar by Henrik R Clausen — 11. november 2012 @ 20:19

  22. Problemet behøver ikke engang at være et udbredt muslimsk fænomen som sådan. Problemet kan være, at dem der bestemmer, dem der er toneangivende indenfor de forskellige små muslimske samfund rundt omkring i de forskellige almennyttige boligselskaber, også er de mest konservative. Dem der ikke giver sig en tomme som udgangspunkt.
    Og så ved vi godt at de andre muslimer intet siger eller gør eller protesterer. De skal presses gevaldigt før de giver lyd fra sig som sådan. Islam først, dernæst alt andet.

    Det er hele problemets grundkerne, deres loyalitet. Når de skal vælge, hvad vælger de så. Siver det ind at man fra dansk side gør ALT for at please dem, og er det gengældt når det er op til muslimerne at varetage danske interesser, de steder hvor der stadig er danskere tilbage i de muslimske ghettoer?

    Jeg synes ofte man taler om ikke at generalisere osv. Nej så lad os lade være med det.
    Desværre viser talrige eksempler os, at problemet er og bliver loyalitet ift Islam, og en hvis ikke total ligegyldighed overfor Danmark, så en meget slap holdning.
    Det er nu engang ikke så svært at konkludere hvorfor det står så skidt til ude i Danmark. Lad os håbe på det bedste for fremtiden.

    Kommentar by Endnu en vantro — 11. november 2012 @ 20:39

  23. Når opstandelsen over et fjollet juletræ er glemt, så ligger danskerne igen med røven i vejret og tegnedrengen fremme for muslimerne. Slavemoral er jo et ærkedansk karaktértræk.

    Kommentar by Tolder (ekspert) — 11. november 2012 @ 21:07

  24. Jul i Kokkedal, fjerde afsnit: Nu er vi nødt til at smadre en tv-vogn. Se hvad I har fået os til!

    Kommentar by Nemo — 11. november 2012 @ 21:24

  25. Carsten Nielsen:

    Det er ret absurd at se en så ubehjælpsomt skrevet kommentar efterlyse “intellegens”.

    Jeg ved snart ikke hvad jeg foretrækker eller synes er værst, virkelighedsresistente men velformulerede skribenter, eller sandsynligvis velmenende og nogenlunde virkelighedsopfattende men svagt tænkende skribenter. Nu bliver jeg sikkert overfaldet i blogosfæren for at sige dette, men det er ikke sjovt at se kommentarsporets udbud af tumpede kommentarer præget af konspirationsteorier og politisk vulgarisme, noget som Cartsen Nielsen er meget leveringsdygtig i. Intelligens min bare r..

    Kommentar by Høgsbro — 11. november 2012 @ 22:09

  26. Jp.dk fortæller at tv2 blev jaget væk og bilen smadret med brosten. De fortæller også at der i år kommer 2200 flere asylansøgere end beregnet. Er de mon med i finansloven?

    Kommentar by Nordsjælland — 11. november 2012 @ 22:50

  27. 25, Høgsbro. Tak, ja han er dybt trættende, ligesom da han kaldte sig charles nielsen, en belastning for kommentarsporet men det er jo en følge af den holdning blogejeren har, (stort set) total frihed i kommentarene.

    Kommentar by PBr. — 11. november 2012 @ 23:36

  28. “Og nu ser det pludselig ud, som om vi er de onde muslimer, som vil dræbe julen.”

    Kan sagen tolkes på anden måde?

    Kommentar by Orange Armee Fraktion — 11. november 2012 @ 23:48

  29. @15 Hr. Naturli’:

    “Vi skynder os bare ned til bilen, og der kan vi se 25 hætteklædte unge med tildækkede ansigter stå med brosten. Bilen er fuldstændig smadret, og de råber nynazister ad os, fortæller tv2.dk’s mand på stedet….”

    Trusler om vold, vold, magtdemonstrationer osv. osv., sådan er hovedparten af perkerne, og derfor skal de ikke være her, da sådan opførsel er uforenelig med et samfund af frie mennesker.

    Hættedyrenes brug af ordet nynazister er ret interessant, da den viser endnu et træk almindeligt hos perkere; De vælger skældsord som småbørn; Udfra ordenes tabuværdi. Oftest ved de ikke hvad ordene betyder.
    ——————————————-

    Jul i Kokkedal er den bedste julekalender nogensinde. Mon vi får smidt perkerne ud af Kokkedal og hjem til Overbefolketstan inden den 24/12? Jeg håber det.

    Kommentar by Agricola — 12. november 2012 @ 00:30

  30. Afsnit 5 er lige kommet. Denne gang udspiller handlingen sig hos politiet:

    “Nordsjællands Politi har ikke meget tilovers for TV2s ide om at sende en sendevogn til Egedalsvænge i Kokkedal

    Vagtchef ved Nordsjællands Politi stiller spørgsmålstegn ved om det var en god ide, at sende en vogn derind og forklarer, at det havde han ikke selv gjort, hvis han havde været journalist på TV2.

    – Man vælger at køre ind i et højspændt område. Man kan jo diskutere, om det er klogt, det vil jeg ikke gøre mig klog på. Jeg ville nok ikke have gjort det, siger vagtchef Dan Houtved ved Nordsjællands Politi.”

    h t t p ://www.b t.dk/krimi/politi-efter-smadret-sendevogn-var-det-nu-klogt-tv2

    Er der noget politiet har glemt at informere befolkningen om?
    “Højspændt område”??? Jeg troede bare, at det handlede om et juletræ.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 12. november 2012 @ 00:50

  31. #29 Agricola, jeg tror at det egentlig kun er en forholdvis lille del af perkerne der reelt er truende etc. Men de andre er så loyale over for deres erobrings- og dominansideologi, at de altid vælger islams side, og dermed træder de gerne i forsvar for deres voldelige muslimske brødre. Der er altid en forklaring på disses voldsomme, udadreagerende adfærd. Og de er som regel ikke selv ansvarlige – årsagen ligger udenfor, et sted. Bare ikke hos muslimerne selv.

    På det bløde, demokratiske område har vi netop set resultatet af den islamiske loyalitet i Kokkedal: De tolerante, venlige muslimer (som ikke har nogen problemer med juletræer – nogle ville sikkert gerne deltage ved lystændingen, bare for hyggens skyld) havde ved bestyrelsesvalget muligheden for at stemme på et dansker, men mon ikke de fleste valgt en muslim fordi han også var muslim?

    Kommentar by Hr. Naturli' — 12. november 2012 @ 01:00

  32. “et dansker” … beklager :-( det var sgu for lamt!

    Kommentar by Hr. Naturli' — 12. november 2012 @ 01:02

  33. Udover at det den gamle traver som offer der skal trækkes ud af stalden igen igen, så bliver man alvorligt bekymret for at den udvikling, som Morten Uhrskov overbevisende og dokumenteret har beskrevet for landet, kommer til at gå hurtigere end selv han har forestillet sig det. Altså en boglig svag gruppe, som i de kommende år måske vil være eksplosivt voksende (dagens flygningepolitik in mente)og som allerede nu er begyndt at sætte grænser for andre ikke muslimske beboere i de almennyttige bebyggelser. Læg mærke til dette. Der er overhovedet ikke tale om de skide 8000 kr. til det juletræ. Det handler om religion. Vantro, indordn jer. Formanden for de almene boliger, kulturministeren og den socialdemokratiske kulturordfører synes at være af samme mening. Undskyld udtrykket, men idag har jeg lyst til at sige “fuck” de dhimmi tågehorn. Deres indflydelse er dalende. Lad den falde.

    Kommentar by EH — 12. november 2012 @ 01:46

  34. @31 Hr. Naturli’:

    jeg tror at det egentlig kun er en forholdvis lille del af perkerne der reelt er truende etc. Men de andre er så loyale over for deres erobrings- og dominansideologi, at de altid vælger islams side, og dermed træder de gerne i forsvar for deres voldelige muslimske brødre

    OK, det er måske ikke majoriteten af perkerne, der er aktivt truende eller voldelige, men mange er, og rigtig mange andre bakker op om voldskulturen enten ved at bifalde den eller ved ikke at turde sige fra – Som i Syditalien – Mønsteret i disse volds og trusselskulturer (dominanskulturer) er det samme, islam eller ej. At islam og voldskultur så passer sammen som Hans og Grethe, fastlåser blot de inficerede endnu mere.
    —————————————————————-

    Forslag til afsnit 23:
    Mens alle etniske danskere fra Egedalsvænge er til julehalløj i den anden ende af byen, renser Jægerkorpset bebyggelsen …

    Forslag til afsnit 24:
    Hvor er perkerne fra Egedalsvænge blevet af? Er de allerede brændt og brugt som vejfyld? Eller lavet til sæbe?
    Nej, vi er bedre end dem, så afsnittet slutter med, at man ser de oprensede perkere dale ned i faldskærme over deres hjemlande.

    Kommentar by Agricola — 12. november 2012 @ 01:57

  35. Som jeg har skrevet en million gange er det fuldstændigt udelukket, at muslimerne kan integrere sig i Danmark. Det vil kun blive værre og værre. Og det hjælper ikke at lede efter den gode muslim, eller den halvgode, eller den dårlige. Islam er Islam. Det skrev jeg for 30 år siden, og det skriver jeg i dag. Jo mere vi bliver islamiseret jø mere vil de “slemme” tage over.

    Løbet er kørt og der bliver ingen fredelig udgang med den religion/ideologi. Ideologien fører taktstokken og til sidst tager religionen over. De virkelige forbrydere som fører landet i fordærv er politikerne, men der er nogle der stemmer på politikerne. Og der er nogle der bevidstgører befolkningen for det multikulturelle samfund. Historien vil til sin tid ende hos falkeøjetyperne.

    Men hele historien tager udgangspunkt i Humanismen som nu har ført i Europa i fordærv, men det var som sådan uundgåeligt.

    Kommentar by Machiavelli — 12. november 2012 @ 02:40

  36. Har religiøse i boligblokkene i Kokkedal læst engelske advokaters advarsel mod jul?

    “Beskyt dig selv og din familie mod julen.

    Sådan lyder opfordringen fra den advokat og muslimsk prædikant, Anjem Choudary, til muslimer i Storbritannien.

    Ifølge The Daily Telegraph stempler Anjem Choudary julen som ‘ond’ i en prædiken lagt på nettet.

    – At pynte op i hjemmet, at købe et juletræ eller at spise en julekalkun er totalt forbudt af Allah, lyder det i prædikenen.

    – Selve julen som koncept er i modstrid og konflikt med islams grundlag, skriver Anjem Choudary og afviser, at Allah som gud skulle have en søn.” (England 2008)

    h t t p://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/307369:Kirke—tro–Muslimsk-praedikant-stempler-julen-som–ond

    Kommentar by Liva — 12. november 2012 @ 07:39

  37. Skøn idé, du har fået, Kim, med at lave din helt egen julekalender. : )

    Kommentar by Liva — 12. november 2012 @ 07:45

  38. Er et af problemerne i boligblokke som dem i Kokkedal, at det religiøse er gået over gevind?

    ”Den danske islamist og imam Abdul Wahid Pedersen som integrationsekspert – det kan da ikke passe, vel?

    Imam som integrationsekspert

    Men det gør det ikke desto mindre: Dansk Almennyttigt Boligselskab (DAB), et af landets største boligselskaber, der administrerer ca. 50.000 boliger, har ikke blot inviteret imamen til at forelæse om integration, de har også bragt Wahid Pedersens guldkorn i et temanummer om integration i deres blad, DAB Information (nr. 2 2012).” (2012)

    H t t p://denkorteavis.dk/2012/27416/

    Kommentar by Liva — 12. november 2012 @ 07:51

  39. “En muslim er altid mazlum (uretfærdigt behandlet). Skylden er altid de andres”.
    (Journalist Hussein Shehadeh i Politiken 7.1.1996)

    Kommentar by Als — 12. november 2012 @ 09:48

  40. @39 Als:
    De kan kalde det, hvad de vil, men ved aldrig at tage ansvar for konsekvenserne af egne handlinger, ser de aldrig sig selv i øjnene, dvs. ser sig selv, som de er, og de udvikler sig derfor ikke. Endvidere danner de et forvrænget selvbillede, der ikke tåler sandheden, hvilket er tydeligt, når man konfronterer dem med en af deres handlinger; De prøver at åle sig uden om, bortforklare og lyve, ikke kun for at bedrage den konfronterende, men også for at bedrage sig selv, så de slipper for at se sandheden om sig selv. Når de ikke længere kan krybe uden om, men er nødt til at se sig selv, som de er, kommer spændingen mellem deres virkelige selv og deres falske selvbillede som regel til udløsning i aggression, snarere end i selvudvikling så som projektion af, hvad de vil gøre bedre næste gang.

    Det mellemøstlige sind synes i øvrigt at sidde fast i dualiteternes verden og mangle den tredje del, udviklingen; Halal/haram, ven/fjende, os/de andre, rigtigt/forkert ….

    Kommentar by Agricola — 12. november 2012 @ 15:34

  41. Høgsbro
    Jeg siger sandheden, det ser ud til at din intellegens ikke kan fatte det. Det er jo godt andre kan fatte den, uden at nedgøre andre.
    Du har jo nok lært såååå meget, at det er blevet et handicap for dig.

    Er der nogen der har tisset på din sukkermed, ??. Hvis det er så se og få fat i vedkommende istedet for at lade det gå ud over andre med din sure galde. Dine kommentarer her er ikke bedre end mine, med alt de psykologiske pladder du kommer med.
    Jeg er ikke psykolog, men det behøver jeg heller ikke for at kunne se hvad du indeholder.
    God Jul med dig, håber du ikke bor i Kokkedal. !!

    Kommentar by Carsten Nielsen — 12. november 2012 @ 17:07

  42. PBr.
    Hold dine meginger om andre for dig selv, så har du lært noget. !!

    Kommentar by Carsten Nielsen — 12. november 2012 @ 17:09

  43. Det du’r ikke at hakke på folk, og jeg forsvarer mig.!!

    Det ville være en god id’e: At lave årets Julekalender ude i kokkedal, med Høgsbro og PBr, som medvirkende Julenisser. DDR står for Produktionen. !!
    Og til glæde for os alle vil de få en varm modtagelse af Bestyrelsen.

    Kommentar by Carsten Nielsen — 12. november 2012 @ 17:17

  44. CN, det er beklageligt at du ikke er interesseret i at tage hverken dig selv eller denne blog alvorligt.

    Kommentar by Høgsbro — 12. november 2012 @ 21:55

  45. Det vil sige: at du ikke mener at jeg tager blogen seriøst, når jeg skriver sandheden, og at jeg gør lidt nar af muslimerne ved at skrive at det var sgu da synd for dem der er lokket i en fælde – Det er de vantros skyld.!!

    Kommentar by Carsten Nielsen — 12. november 2012 @ 23:52

RSS feed for comments on this post.