14. november 2012

Carsten Halvorsen i Fyens Stiftstidende om højreekstreme Uriasposten, undertegnede… og min kæreste

P77-bloggeren Carsten Halvorsen har i flere år været aktiv læserbrevskribent i Fyens Stiftstidende, hvor han i afmagt over revolutionens laden venten på sig, harcellerer over enhver der står i vejen for det multikulturelle samfund. I forbindelse med Halvorsens seneste racisme-anmeldelse, mødte han kritik i spalterne fra flere sider, herunder fra en vis Erik Dagø. Hvad har det så med undertegnede og Uriasposten at gøre. Tja…

(Fyens Stiftstidende, 14. november 2012, s. 13)

Oploadet Kl. 14:16 af Kim Møller — Direkte link29 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/42390/trackback

29 Comments »

  1. Utroligt at Fyens Stiftstidende igen og igen lægger sider til en dømt voldsmands rablerier.

    Kommentar by Orange Armee Fraktion — 14. november 2012 @ 14:45

  2. Man kan næsten ikke andet end at have lidt ondt af manden. Han må virkelige lide rent psykisk, da jeg tror hans vrangforestillinger har stor magt over ham. Men rent objektivt, så er han jo syg i roen – ingen tvivl om det.

    Kommentar by asos — 14. november 2012 @ 14:45

  3. Psykisk syg ?

    Var det ikke ham Carsten Halvorsen, der sagde at han var psykisk syg, da han blev dømt ved landsretten for trusler på livet mod hans kone ?
    Var det ikke bedre at ignorere hans “udgydelser” ?

    Kommentar by Jørn Boye — 14. november 2012 @ 14:51

  4. Underligt som denne carsten Halvhjerne finder det nødvendigt at rende tudende op til politiet med meningsløse anmeldelser.
    Men det kan da også være svært at argumentere for sine islamistiske dhimmie holdninger, når disse så let som ingenting skydes i sænk og mandslingen carsten Halvmånehjernedøde fremstår som splitter ravende utilregnelig gal og derfor kun ser en udvej for at kunne tryne sine modstander og der er ved ynkeligt tudende at rende politiet på dørene næsten dagligt.
    Hvorfor kan carsten Halvmånesyge ikke tilsidesætte sit eget behov for opmærksomhed og forstå, at politiet har vigtigere opgaver at løse, end agere tudeklud for carsten Halvlalleglades manglende evner til at klare sig i en debat.
    Det er således carsten Halvorherrebevars skyld, at vigtige sager som fx hestetransporten der blev stenet i jul i Kokkedal blev afvist, fordi politiet ustandseligt bliver forstyrret af denne mærkelige carsten Halvabes underlige selvopfundne racisme sager.
    Ta’ en tude kiks carsten Halvtosse, ja, ta’to…næe, tag lige så mange som alle dine tåbelige anmeldelser på ‘en gang og bliv kva..øh, knasende tør bag ørene!

    Kommentar by li (islamonausea træt af de Skide/Muhammedaner) — 14. november 2012 @ 14:53

  5. Det må da også være surt for Halvorsen, at det går så godt for dels nærværende blog og dels for det parti som Bendixen repræsenterer.

    Kommentar by Liva — 14. november 2012 @ 15:05

  6. Gud! Så har jeg skrevet til landets justitsminister, at han kan kontakte mig på landets mest berygtede højreektremistiske blog. Hvad må han dog ikke tænke?

    Kommentar by Machiavelli — 14. november 2012 @ 15:16

  7. Utroligt at Fyens Stiftstidende igen og igen lægger sider til en dømt voldsmands rablerier.

    Helt uenig, lad manden snakke og jo flere han når, jo bedre. Det er væsentligt at eksponere den klaphat for, hvad han er.

    Hvis læsere af Uriasposten lige husker tilbage, så har netop den strategi faktisk virket de sidste år. Det der ikke MÅTTE skrives før, skrives nu med væsentlig mindre rysten på hånden.
    Senest har vi skoleledere ude med hatten i hånden og pege på problematikker, som ingen turde røre for bare fem år siden. Og mon ikke Kokkedal får sit juletræ?

    Der ér sket fremskridt på kontoen for det frie ord.

    Bla. takket være Kim Møller m.fleres mod. Og nu afdøde Tøgers afsindige rablerier.

    Kommentar by Lotte — 14. november 2012 @ 15:17

  8. Hver gang jeg læser et indlæg af Carsten Halvorsen hører jeg intro melodien til Monty Pythons Flying Circus for mit indre øre.

    Kommentar by Mr. Creosote — 14. november 2012 @ 16:02

  9. Akja, John Philip Sousas “The Liberty Bell”-march gør sig vist ganske godt som underlægningsmusik til mandens gale skriverier:

    http://en.wikipedia.org/wiki/The_Liberty_Bell_(march)

    Kommentar by Anders Peter Johnsen — 14. november 2012 @ 16:39

  10. Gad vide om læserbrevet denne gang er udtryk for massiv overmedicinering eller overdrevent alkoholindtag? – eller er det en kombination, lige som den gang hvor Nordfyns svar på Holger fra KaosTV gik amok med tre knive (!!!) på ekskonens elsker. http://www.fyens.dk/article/766569:Svendborg–Ikke-en-krone-til-Halvorsen

    Kommentar by Polka Charlie — 14. november 2012 @ 16:40

  11. Jeg mener at man skulle indstille Shansen/Zløck/Halvorsen til en ytringspris, ikke for deres gentagende svinske beskyldninger mod tilfældige personer, deres løgnagtige historier grænsende til det psykotiske eller deres evig forsøg på at ødelægge den frie ytring i Danmark. Nej, prisen skal gå til dem, fordi jeg tror mange flere “onde” mennesker nu er begyndt at sige nok er nok, ovenpå disse personers vanvids blogs. Min tid som aktiv bloglæser og debatør blev meget drevet af debatter på avisen.dk og jeg har da nok hævet frekvensen af mine læserbreve og blogskriblerier med et par hundrede % siden den gang. Tryk avler modtryk, og de tre tosser skaber et meget stort modtryk (ikke kun pga Shansens volumiøse korpus)

    Kommentar by broholm (ordblind) — 14. november 2012 @ 16:43

  12. “Berygtet højreekstrem”?

    Jeg har ikke hørt tale om genindførelse af guldstandarden eller andre Ron Paul-ideer her på Uriasposten…

    Kommentar by Henrik R Clausen — 14. november 2012 @ 16:44

  13. Selvfølgelig må voldsmand Carsten Halvorsen skrive, men behøver han at have carte blanche til Fyens Stiftstidende, der er rent faktisk folk, der betaler for at abonnere på avisen og ikke kun læser den på nettet.

    Kommentar by Orange Armee Fraktion — 14. november 2012 @ 16:53

  14. Carsten Halvorsen er en syg voldsmand, og på den baggrund kan han passende henvises til at skrive på sin blog og hos P77.

    Kommentar by Orange Armee Fraktion — 14. november 2012 @ 16:54

  15. Jeg har foreslået dem at skifte navn til Muslimsk Stiftstidende.

    Kommentar by Machiavelli — 14. november 2012 @ 16:56

  16. #8

    Jeg hører introen til The Benny Hill Show

    Kommentar by Elutheria — 14. november 2012 @ 17:00

  17. Der er ingen grund til at se med milde øjne på Carsten Halvorsen. Han forsøger jo at få Uriasposten, der er en politisk blog med fokus på indvandringens mange negative konsekvenser, til at fremstå som noget højreekstremistisk og fordækt, selvom sandheden er, at Uriasposten kæmper for at bringe sandheden for en dag.

    De fleste vil selvsagt kunne gennemskue typer som Halvorsen, men den sidste idiot er ikke født endnu, og uoplyste multikultiromantikere samt unge ubefæstede sjæle bør vi også drage omsorg for.

    Derfor skal Carsten Halvorsen ikke ignoreres. Men udskammes som den kvindehadende, islamleflende voldsmand og løgner, han er.

    Kommentar by Orange Armee Fraktion — 14. november 2012 @ 17:01

  18. Jeg synes guldstandarden skal genindføres ASAP! Det første land der gør det får mest ud af det!

    Kommentar by Thatcherite — 14. november 2012 @ 18:26

  19. Rettelse… Carsten Halvorsen er naturligvis Vestfyns svar på Holger fra KaosTV (ham den sølle fra statsministerens pressemøde)… – og ikke Nordfyns.

    Kommentar by Polka Charlie — 14. november 2012 @ 18:56

  20. Det er jo nærmest en HÆDERSBETEGNELSE at blive kaldt “islamofob”, når det kommer fra en dhimmi som Halvorsen – denne mandsling er jo ikke “den skarpeste kniv i skuffen”!!!

    Kommentar by Erik — 14. november 2012 @ 19:25

  21. Jeg går også ind for en genindførelse af guldstandarden Henrik Ræder :-)

    Kommentar by Nosferatu — 14. november 2012 @ 19:55

  22. HRC. Jeg går også ind for guldstandard.

    Der er et kollaps på vej. Læs Zerohedge og husk, at have penge investeret i reale værdier.

    Kommentar by Sigwar — 14. november 2012 @ 22:08

  23. #4 Li

    HAHAHAHAA, et godt grin er altid godt:-D

    Kommentar by Jakob — 14. november 2012 @ 23:04

  24. Jeg er også på linie med Ron Paul, Henrik.

    Kommentar by Nielsen — 14. november 2012 @ 23:08

  25. Arketypen på en venstresnoet aktivist: arbejdsløs, psykisk syg, kriminel, voldelig og karaktérafviger.

    Kommentar by Tolder (ekspert) — 15. november 2012 @ 00:35

  26. Jeg glemte antidemokrat.

    Kommentar by Tolder (ekspert) — 15. november 2012 @ 00:36

  27. Tak for de pragtfulde kommentarer, humor får virkeligheden til at stå klarere frem.

    Kommentar by Machiavelli — 15. november 2012 @ 02:54

  28. Den knivsvingende Carsten Halvorsen, Assens. Lokumsrenser og bedetæppelufter på SDU?
    Han er ikke umagen værd. En ynkelig medløber, der blev rettroende i fængslet/arresten.

    Lad ham kæmpe for islams sag, som den gode muslim han er. Hans fremtid er bag ham.

    Kommentar by Iznogut — 15. november 2012 @ 03:32

  29. Iznogut

    …og massegravene foran ham!

    Kommentar by A.R. — 15. november 2012 @ 06:58

RSS feed for comments on this post.