18. november 2012

Herboende palæ-arabere om Hitler, jøders blod og kampen for at ’skære halsen over på hver eneste jøde’

Efter længere tids raketbombardementer fra Hamas-styrede Gaza, svarer Israel igen, og den slags gør selvfølgelig herboende palæstinensere vrede. Her et par (nu slettede) kommentarer på Facebook.

En ‘Chafa Ibrahim’ på Fathi El-Abeds væg.

Trist at hitler ikke udryd alle zihonister inden han begik selvmord. Hvor gøre det mig ondt at hele verden holdet kæft. Men jeg er sikker på at alle der holdet kæft nok skal få det tilbage på den ene eller anden måde.” (15. november 2012; Khader, DKA, Tom Jensen)

En Ahmed Kassem i en event-gruppe oprettet af PalUng København.

“Jeg er ved at brænde op indvendig a had og raseri . Fuck Danmark og det danske retssystem må hele systemet brænde op i helvede. Hvorfor fuck skal danskeren støtte op om at Israel gør det rigtige og bumde Hamas da det er en terror orginastion . Hvorfor fuck er Hamas hisbollah terrorister og skal bekæmbes . Hallo i fucking usle mennesker der støtter op om de usle jøde svin . Er Hamas terrorister bare fordi de kæmper for en sag om eksistens og et frit Palæstina . Mit folk er blevet slagtet i 64-65 år a jøderne er det ik terro . For første gang i alle disse år har palistinænserne våben som kan hamle op mod de jødesvin vi fucking trætte a og bruge sten mod deres kraftige våben. Jeg forstå ikke omverdenen hvorfor de støtter verdens mest hadet folkefærd . Inshallah israelerne rykker ind i Gaza 1000vis a jøders blod vil farve vores røde jord indu rødere inshallah . Iran Syrien egypter Jordan Libanon og resten a den arabiske liga får spat a de jødesvin og slagter landet en gang for alle . Jeg går med så stort et had i hjertet at jeg overvejer og tag til Gaza og kæmpe som en martyr ….. Shabab brødre muslimer rundt om i verden lad os tag rejsen mod den hellige krig og kæmpe for vores søskende vores brødre og ikke mindst vores højt elskede mor Palastina vores land . Hvis vi kan får samlet en gruppe hadcore shabab kriger så jeg den første der klar . Og jeg betaler billetterne til vær eneste a jer . For først gang ii mit liv vil jeg gøre en forskel og minske den jødiske befolkning med mine bare hænder … Inshallah shabab i går rundt med det samme had som mig og i er klar til at forlade jeres søde trykke omgivelser i det trykke Danmark . Fat det nu Danmark er ikke vores land . Vil vi ha vores land tilbage må vi ned og dræbe og skære halsen over på vert eneste jøde vi får fingerne i . Støt mig i mit projekt og i vil blive betragtet som hellige kriger og måske dø den mest lyksalige død en muslim Kan dø som martyr det kæmpede for en sag. Brødre mærk mine ord og drop jeres trykke rammer og tag afsked med jeres familie for den her sag.”

(Ahmed Kassem på Facebook)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/42529/trackback

98 Comments »

  1. Sikken flok idioter. Gid de var i Gaza… Regeringen bakker dem sikkert op. Ligesom den svenske regering bekæmper den svenske befolkning. Og hvor man ikke skyr nogen midler. Den svenske sikkerhedstjeneste har sandsynligvis hacket mobilen med filmklippet der blev til “skandalen”.

    Kommentar by Frank P — 18. november 2012 @ 17:43

  2. Har prøvet at kode det sprog denne Ahmed Kassem skriver. Det er ikke dansk, vel!? Men jeg går ud fra, at han allerede er blevet anmeldt for dødstrusler.

    Kommentar by Michael Jensen — 18. november 2012 @ 18:03

  3. Bare Indavlet kunne pakke sammen og fise der ned hvor lort hører hjemme.

    Kommentar by Carsten Nielsen — 18. november 2012 @ 18:05

  4. Kim Møller må hylde princippet om, at mine fjenders fjender er mine venner: Yderligtgående muslimer kan ikke lide jøder, så jeg elsker jøder.

    Du glemmer, at der også findes racistiske jøder, som “er sure” på blonde mennesker, fordi de udryddede en masse mørkhårede jøder under 2. verdenskrig.

    Der var en amerikansk jødisk soldat, som lige efter 2. verdenskrigs afslutning beskrev, hvordan han nød at gå rundt og dyrke sex med tyske kvinder for et stykke tyggegummi eller en cigaret, og så bagefter fortælle dem, at han var jøde. Men de var vist lidt ligeglade, så det var som om fornøjelsen røg lidt ved det.

    Det må i øvrigt være derfra Hunulven Ilse-fantasierne stammer.

    Så var der de jøder, som var meget tæt på at forgifte vandforsyningen til millioner af tyske børn lige efter 2. verdenskrig, for at hævne drabene på millioner af jøder. Det mislykkedes dog. De har selv stået frem og fortalt om deres planer for ikke så mange år siden.

    Undskyld at jeg skriver om det igen, men som ud af en Afro-Amerikansk-jødisk familie har det altid undret mig såre, at jøder altid prises i høje vendinger af indvandrings-modstandere, mens negre tit skældes ud.
    Da alle negre, som jeg kender elsker hvide mennesker, og nærmest har som ambition at blive gift med dem, mens der sandt for dyden eksisterer nogle jøder, som betragter hvide nordboer som aber, som de kun har foragt til overs for.
    Ligesom en iraner, jeg mødte, i øvrigt. Hun sagde, at vi er dumme mennesker heroppe i Norden og var uforberedte på at få en indvandring af mennesker fra en så højt udviklet kultur, som den iranske i 80’erne.
    Og hun er stærkt venstreorienteret og går ikke med slør/burka.

    Så! Nu ved I hvad de tænker om os/jer :-D

    Kommentar by Hanzi — 18. november 2012 @ 18:06

  5. Nej Michael Jensen. Det skal man ikke gå ud fra. 266B og andet bras gælder kun til for at undertrykke mennesker, ikke for palæstinassere. Så Ahmed Kassem slipper.

    Kommentar by Carsten Nielsen — 18. november 2012 @ 18:11

  6. @nr.3,carsten nielsen.
    et fromt oenske,som jeg deler meget langt hen ad vejen.
    jeg frygter dog,at skulle dette oenske gaa i opfyldelse,stod man om ikke saa laenge med en hoben danske “statsborgere”,der skal
    evakueres fra et omraade hvor der kunne ske dem fortraed.
    naeh,lad dem blive hvor de nu er,og spar saa paa rejseomkostningerne…
    (og brug lidt af de sparede kroner paa at laere dem at
    formulere sig paa et civiliseret dansk).

    Kommentar by kim rasmussen — 18. november 2012 @ 18:29

  7. Hanzi, hvis du får noget stærk nervemedicin, er der en lille chance for, at dine rablende tvangstanker vil gå væk…

    Kommentar by Jern Henrik — 18. november 2012 @ 18:31

  8. “Jeg er ved at brænde op indvendig a had og raseri . Fuck Danmark og det danske retssystem må hele systemet brænde op i helvede.”

    Og han tror ikke danskere kan foele had naar de laeser hans lort??? Han maa tro at alle danskere er kujoner. Det tror jeg ikke “alle” danskere er.

    Kommentar by Morani ya Simba — 18. november 2012 @ 18:33

  9. Dem som har lukket ham ind i Danmark.
    Burde straffes.

    Han har alligevel, ikke nosserne til at kæmpe for sit land.
    Så sad han ikke i Danmark på bistand.

    Kommentar by XXXXX — 18. november 2012 @ 18:52

  10. Dem som har lukket ham ind i Danmark.
    Burde straffes.

    Han har alligevel, ikke nosserne til at kæmpe for sit land.
    Så sad han ikke i Danmark på bistand.

    Kommentar by XXXXX — 18. november 2012 @ 18:52

  11. Jamen, jeg syntes da det er en glimrende idé, de “unge” muhammedaner her har fået.
    Lad os straks starte en landsindsamling til enkeltbilletter til disse specielt udfordrede muhammedaner.
    For ikke at tage parti for hverken HamASS eller Israel, så deles alle de indsamlet penge i to lige store bunker, en til HamASS muhammed drengenes enkeltbillet og den anden bunke penge til brug for indkøb af en stor bombe til Israel, som de kan bruge som velkomst gave til jihadkrigerne.
    En rigtig win-win situation.
    Fornuftig sand ironi, kan forekomme i overstående :D

    Kommentar by li (islamonausea træt af de Skide/Muhammedaner) — 18. november 2012 @ 18:53

  12. Jeg vil tro at arabere og specielt de forskellige pal. arabere er de SIDSTE der skal råbe op. De har forpestet dette land så meget, udplyndret, smadret og hadet alt og alle.
    De er fyldt med had, og det har de altid været.
    ALTID. Udnytter og udplyndrer og smadrer de samfund de bruger som værtsland, og det har de også gjort med Danmark. Evolutionsmæssigt på et stadie imellem abe og missing link.
    Spørg danskerne om deres oplevelser med arabere og jøder. Lad os se hvem der får flest plus på kontoen. Hvem folk drømmer om forlader landet hurtigst muligt. Disse her “mennesker” lever på lånt tid i deres værtsland Danmark.
    Men desværre så nyder de evig opbakning blandt de røde fascister. Evig opbakning uanset hvad. Men det er bare et spørgsmål om tid før danskerne får nok. Og giver dem hvad de fortjener disse snyltere og barbarer.

    Kommentar by Endnu en vantro — 18. november 2012 @ 18:58

  13. Det er MEGET sjældent jeg tænker på borgerkrig og etniske udrensninger. Men jeg kommer nogle gange til at tænke tilbage på balkankrigene. På serbernes kampe i Bosnien og deres etniske masseudrensninger.
    Hvordan kan arabere og muslimer i Danmark tro at danskerne ikke drømmer om etniske kampe? Det at kæmpe for sit land, at udøve retfærdighed overfor besættere som disse arabere her i artiklen. Tror de at de har evigt helle i landet? At danskerne ikke på et tidspunkt får nok? At de kan tillade sig ALT, sige ALT, gøre ALT, og at danskerne bare skal stå og kigge på og acceptere alt uden at sige fra og stop? Hvilken frækhed disse arabere har.
    Komme her som flygtninge og efterkommere, og så opføre sig så modbydeligt og nedladende overfor det land her huser dem og deres familie.
    Hvornår har Danmark sidst fået et tak fra disse mennesker? Hvornår har de udvist en respekt og forståelse for Danmark? Et hjertevarmt tak og en ægte medfølende sympati og respekt?
    Jeg kan kun håbe at det en dag får store konsekvenser for disse arabere at fortsætte med deres retorik og deres opførsel. Deres besættelse af deres værtsland.

    Danskerne har desværre nok i sidste ende ikke nosser nok til at give dem en lektie de aldrig glemmer. Hævne sig, for alle de uretfærdigheder og hadefulde handlinger de har udsat Danmark for.
    Deres mørke og ondskabsfulde natur viser sig gang på gang i Danmark. Her kan de i sandhed formere sig som gale, og udfolde sig for alvor. Og ingen kan være i tvivl om at de ikke hører til her i landet, og at alle vil være bedst tjent med at de fjernes.

    De må stå til ansvar i sidste ende, og betale den pris de selv har lagt op til. En kollektiv udsmidning hurtigst muligt.
    Danskerne kunne godt lære lidt af det hårdt prøvede og pressede jødiske folk når det kommer til selvforsvar.
    I stedet for at lade sig røvpule i alle byer hvor der er arabere, istedet for at lade dem dominere alt og alle og besætte alle beboelser hvor de end er.

    Havde danskerne samme selvforståelse som jøderne eller for den sags skyld serberne, så havde arabere som disse her også være smidt ud af landet eller slet og ret dræbt hurtigst muligt. Hvad der end er mulighed for.
    Vise dem at der er konsekvenser for deres barbari, og deres had.

    Kommentar by Endnu en vantro — 18. november 2012 @ 19:13

  14. En oplagt § 266 b sag.

    Kommentar by Navn — 18. november 2012 @ 19:16

  15. Jamen god tur hjem Ahmed, og hvis du vil vide hvorfor mange danskere ikke bryder sig om palæstinensere, så kan du bare se i spejlet.

    Kommentar by Tante Grå — 18. november 2012 @ 19:19

  16. Men er du SÅ færdig folk på nettet går op i Israel Gaza krigen/konflikten. Bare på cnn er der tusindvis af kommentarer pr artikel. Det er gået sport i at deltage.
    Jeg tror ikke der findes et emne folk kommenterer mere på end når Israel deltager i forskellige væbnede konflikter og krige. Det er jo underholdning på højt plan for folk. Det gælder alle online medier, de er fyldt til randen med Gaza historier. Ikke fordi det dybest set interesser dem som sådan, men fordi det er underholdning slet og ret. Krig og jøder imod muslimer se det er spænding på højt plan. Det er sgu lidt perverst når man tænker over det.

    Kommentar by Endnu en vantro — 18. november 2012 @ 19:25

  17. @ Endnu en vantro: Men måske har den store interesse også noget at gøre med at Gaza-konflikten afspejler konfliker, som folk oplever i deres dagligdag i en mindre intensiv udgave?

    Kommentar by Tante Grå — 18. november 2012 @ 19:36

  18. At Danmark er Danernes land og ingen andres hersker det er der ingen tvivl om,skulle der i Danmark findes Muhammeder der tror at de er medejere af Danerland tager de gruelig fejl og det samme gælder politikerne,en ting er at politikerne stjæler andres penge for at komme i cirkus et andet er at politikerne bilder muhammederne ind at de er Danskere,det er de ikke factum.

    Kommentar by emmagad — 18. november 2012 @ 19:36

  19. (fortsat) Jeg er i al fald selv i de seneste år begyndt at forstå hvad det egentlig er israelerne er oppe imod og hvor umuligt det er at opnå et kompromis for ikke at tale om fred.

    Kommentar by Tante Grå — 18. november 2012 @ 19:37

  20. Nej jeg tror bare det er ren underholdning for folk.
    Jeg har selv været i Israel for nyligt, på en badeferie. I øvrigt megavarmt :P.
    Og der går folk, dem jeg mødte, i hvert fald ikke op i Gaza eller krige med araberne som sådan. Sagt på en anden måde, det er underholdende og spændende på afstand, der kan alle være med og alle er lige pludselig eksperter. Men krige og konflikter er ikke sjove og spændende, men dødsensalvorlige og med store konsekvenser.
    Jeg taler primært for mig selv.
    Det er bare blevet en sport for mange. At gå op i en konflikt man nok aldrig ville involvere sig personligt i.
    Jeg er selv én af dem der har skrevet stolpe op og stolpe ned om Israel. Men min rejse fik mig til at indse at det bare er fiktion for mit vedkommende, bare underholdning. Ville aldrig selv involvere mig eller deltage, men det er da spændende nok at følge det fra sidelinien.
    Stormagter, våben, arabere og jøder, Islam og Jødedommen, fanatikere, jihad osv. Jo der er alle ingredienser til en stor krigskage. Og vi sluger det alle råt.

    Kommentar by Endnu en vantro — 18. november 2012 @ 19:45

  21. […] bringer en artiklel, der sætter fokus på danske antisemitisme blandt fjender af Israel. Læs og bliv klogere. Like this:LikeBe the first to like […]

    Pingback by Dansk antisemitisme dukker op i kølvandet på seneste konflikt mellem Gaza og Israel « Semiten's Blog — 18. november 2012 @ 19:57

  22. Jern Henrik#

    Der afholdes kurser på Københavns Universitet omkring brugen af argumenter, præmisser, logik o.s.v.

    Du er vel klar over, at dit “svar” nogenlunde kan sammenfattes i et: “Æv bæv, du dum”.

    Du forholder dig ikke til min argumentation og kommer ikke selv med nogle argumenter.

    Kommentar by Hanzi — 18. november 2012 @ 20:02

  23. “Jeg er ved at brænde op indvendig a had og raseri . Fuck Danmark og det danske retssystem må hele systemet brænde op i helvede.
    Fat det nu Danmark er ikke vores land

    Du har ret, Ahmed Kassem, Danmark er ikke dit land og jeg forstår ikke
    hvorfor du er her, er det vores gode penge der trækker?
    du må have penge nok siden du tilbyder at betale billetten til dine
    krigeriske venner

    du påstår jo at: Palastina vores land . Hvis vi kan får samlet en gruppe hadcore shabab kriger så jeg den første der klar .
    Og jeg betaler billetterne til vær eneste a jer

    Farvel Kassem, pas godt på dig selv

    Kommentar by k.m. — 18. november 2012 @ 20:07

  24. Ahmed Kassem kan da bare søge om repatrieringsydelse hos kommunen. Det skulle stadig være muligt. Der er selvfølgelig tale om offentlig støtte til terrorisme i hans tilfælde, men her mener jeg at pengene er godt givet ud.

    Kommentar by Sigwar — 18. november 2012 @ 20:37

  25. NIELS ERIK HANSEN og dit vamle slæng fra DRC – HVOR ER JERES FORDØMMELSER ?

    Kommentar by Tolder (kspert) — 18. november 2012 @ 20:43

  26. Jeg sad i bus 30 i Odense i dag, og den blev fyldt med unge palæstinensere med palæstinatørklæder, der råbte noget, der lød som “TAKFIR – ALLAHU AKBAR”, “PALÆSTINA I MIT BLOD, ISRAEL UNDER MIN FOD” og bl.a. også “AMERIKA LUDER, AMERIKA LUDER, ….” i bussen. De råbte også nogle ting på arabisk, jeg ikke helt kunne aflæse.

    Visse af dem talte derefter om at drikke sig fulde, slås i byen, om at “kneppe”, om at DF (racister) styrer Danmark, og at de kender en fyr, der laver ornli para ved at sælge hash – og at det var sejt. Det virker til, at disse islamister stjæler den nordiske idé om bersærkergang under påvirkning af euforiserende stoffer og diskuterer taktikker til overfaldsvoldtægter (muslimafkom). Desuden er koblingen til organiseret kriminalitet klar (islam kan jo gyldigt sammenlignes med organiseret kriminalitet), og de delegitimerede demokratiet ved at påstå, at et mindretal af racister styrer landet. Det sidste er helt sikkert en bevidst taktik for at undergrave sammenhængskraften og demokratiet.

    Gud bevare Danmark.

    Kommentar by MACHO MACHO MAN — 18. november 2012 @ 20:45

  27. Nå jo, i forgårs så jeg en muslim køre ind i en lygtepæl med 90 km/t på en vej med fartbegrænsning på 60 eller sådan noget. I mandags gav den islamiske ekspedient i 7-Eleven 44 kroner i stedet for 46 kroner igen på en hundredemand.

    Kommentar by MACHO MACHO MAN — 18. november 2012 @ 20:50

  28. #25
    de er ikke for kloge de muhammedanere .

    Kommentar by emmagad — 18. november 2012 @ 20:52

  29. Hvis alle dem der gerne vil være hellige krigere nu fik en billet derned for mine skattekroner ville jeg syns det var helt fint. IDF er nogle rå gutter/gut’inder der godt kan tage lidt modstand. Hvis vi nu sender 20-30 kampfly ned til at støtte Israel og så 10-20.000 mujahedin selvmordspsycos til palestina så ville alle være glade. Ren win win fordi psyco’erne kan dø deres martyr-død og vi slipper for at de tager krigen i Danmark.

    Kommentar by Arbejderens — 18. november 2012 @ 21:24

  30. Kære politikere spørg jer selv om :

    Hvor mange kriminelle forhold Ahmed Kassem er registreret for?

    Hvor meget tænker Ahmed Kassem på de Danskere han har forbrudt sig i mod?

    Ahmed Kassem er det udtrykte billede på det værste menneskeheden kan præstere. Kriminel, voldelig – grænsende til det psykotiske, fuldstændig umulig at integrere i en Dansk kontekst.

    Hvad fanden har i gjort ved mit land, røvhuller.

    Kommentar by Santor — 18. november 2012 @ 22:32

  31. Racisme paragraf og en omgang dødstrusler blandet med opfordringer til at støtte terror, zenia må sidde derhjemme og trille ært kamp våd i trussen. Hun har velbbare ikke nået at ringe til politiet endnu fordi hun har fået serie orgasmer. Men så kan Halvorsen vel klaredden for hende

    Kommentar by broholm (ordblind) — 18. november 2012 @ 22:34

  32. @Broholm. Gad vide hvad hun egentligt tænker. Kunne være spændende at høre, om hun vitterligt føler ægte empati med ofrene for denne barbariske psykopat, og hans udgydelser, eller hun ikke har følelser for hans ofre. Bare det han skriver, burde være nok for enhver til at ønske ham en enkeltbillet ud af landet.
    Frådende, voldsforherligende barbar, med ønsket om jihad.Men måske trigger det ikke noget i vores kære radikale kvindes sind for alvor. Måske er hun vitterligt så afstumpet at hun ikke føler en fløjtende fis, og derfor heller ikke ser det som sin pligt at bekæmpe Ahmed og hans ligesindede arabere i Danmark.
    Nej så hellere kæmpe for at hælde flere penge i dem, og give flere af deres landsmænd asyl, så endnu flere kan forpeste Danmark.
    Danmark blive endnu engang gjort til grin, denne gang af en araber med et frådende ønske om blodig Jihad imod jøder.

    Kommentar by Endnu en vantro — 18. november 2012 @ 23:08

  33. 31: det var da en klam og ubehagelig ting at sige om Zenia. Skal vi ikke snakke om hendes politik og ikke hendes underliv? Det der er lavt og uværdigt.

    Kommentar by Arbejderens — 18. november 2012 @ 23:13

  34. 6. kim rasmussen. Parasitter kan man ikke tale med.
    De skal fjernes. !!
    31.
    Halvorsen kan vel få besøg af Zenia på badestuestrædet. ??

    Kommentar by Carsten Nielsen — 18. november 2012 @ 23:19

  35. Rejs endelig. Husk at tage jeres koner og lorteyngel med.

    Kommentar by Agricola — 18. november 2012 @ 23:29

  36. @ endnu en vantro.
    Hun sidder og græder ned i cafe latteen, for den unge mand er jo blevet radikaliseret i Danmark. Måske har han også arvet noget ptsd fra sin oldefar, som var den sidste i den familie der var i gaza.
    Og hun ved jo inderste inde i sin gode sjæl manden har ret, de jøder er nogen banditter, det står jo i zions vise protokoller, som de radikale fik af bondepartiet i DDR.

    Kommentar by broholm (ordblind) — 18. november 2012 @ 23:32

  37. @ Hanzi

    Du kalder dine rablerier for argumenter.

    Jeg kalder det for en samling udokumenterede og usammenhængende anekdoter.

    Tosserier, men ganske underholdende. Du kommer vidt omkring: Hunulven Ilse, racistiske jøder, negre, en selvovervurderende iraner…

    Kommentar by Jern Henrik — 18. november 2012 @ 23:34

  38. Det må alligevel kræve noget helt ekstraordinært, nogle ekstraordinære store skyklapper, for at begynde at konstruere sig så meget ud af virkeligheden som vores radikale veninde vitterligt gør jævnligt. Hun hører til på den lukkede afdeling og ikke i Folketinget.
    Men ja der skal jo et ualmindeligt selvbedrag og et stort antal løgne til, for at kunne stå inde for disse indvandrere. De har lært det i Danmark er jeg ikke i tvivl om, men lært det af deres landsmænd. Eller Jihad, og stammekrige, og øje for øje er måske danske skikke? Flok-mentalitet og dominansadfærd er måske en dansk dyd?
    Jeg tror vitterligt deres medlemmer Enhedslisten og Radikales, hører hjemme på psykiatriske afdelinger, og helst dem med låse på alle døre, og døgnbemanding og fast daglig medicinering.
    Hun og hendes ligesindede røde i Folketinget, holder desværre hånden over typer som Ahmed. Han nyder frirum, og bliver givet LANG snor fordi der sidder nogle perverse typer og ønsker at støtte disse barbarer med penge og statsborgerskab.
    Helt fra barnsben får Ahmed lang snor, ingen irettesættelser, ingen konsekvenser han kan mærke, blødsødenhed, og en masse penge fra Zenia og hendes venner. Se bare på resultatet.

    Kommentar by Endnu en vantro — 18. november 2012 @ 23:47

  39. “Og hun er stærkt venstreorienteret og går ikke med slør/burka”

    Nu behøver man ikke gå med slør for at være islamist. Tvætimod.

    Som en der i slut-90’erne boede et par år i Iran, kan jeg, som jeg vist har gjort før herinde, fortælle at den almindelige persers modstand mod arabere allerede dengang var lysår foran der hvor Europa er i dag.

    Kommentar by Michael Jensen — 18. november 2012 @ 23:48

  40. Håber ikke at vor nuværende regering, bestående af virkeligheds resistente elevrådsmedlemmer, vil forsøge at gentage fiaskoen fra 2006, Dengang IDF pludselig dukkede op i syd-Libanon. vi husker hvordan alle stakkels danske turister, på ferie i Hezzbollastan, pludselig skulle evakueres. Knap 6000 personer som ferierede med danske sociale ydelser, blev transporteret til DK.

    Hvor mange som ferierede i stedet for at stå til rådighed for arbejdsmarkedet, blev aldrig opklaret, spørgsmålet var ikke politisk korrekt.

    Hvor mange “danske” er der pt. i Gazastriben??

    Kommentar by Sailor — 19. november 2012 @ 01:16

  41. Danmark er tydeligvis ikke hans land. han både foragter og hader landet, så det er rigtig synd for ham, at han opholder sig her! Og jeg ville gerne betale hans flybillet til Gaza! Dog under forudsætning, af at vi kunne være sikre på at han aldrik kom her igen!

    Kommentar by Robert R — 19. november 2012 @ 01:36

  42. 41. En Partron var meget billigere.!!

    Kommentar by Carsten Nielsen — 19. november 2012 @ 02:16

  43. Det skal nok komme til at betyde noget, når du gerne der ned til Palæstinazistan og kæmpe.
    http://www.youtube.com/watch?v=k4_2sMmXsIU&feature=player_embedded
    Man kan Kun blive i godt humør.

    Kommentar by Carsten Nielsen — 19. november 2012 @ 02:56

  44. “Jeg er ved at brænde op indvendig a had og raseri”

    Send et billede til ham af Premierminister Benjamin Netanyahu, så kan det værre, han selvtænder.

    Det samfundsnedbrydende og landsforræder partiet Det Radikale Venstre går i øvrigt frem fra 8,7 til 9,7 procent af stemmerne, hvis der var valg i dag. Så det går godt i Danmark.

    Det er derfor jeg siger gang på gang: Der er ikke noget at gøre ved udviklingen. En uhyggelig stor del af befolkningen er politiske analfabeter og man får det samfund man fortjener.

    Kommentar by Machiavelli — 19. november 2012 @ 03:24

  45. #31+33 lad Zenias underliv være i fred. Hun har trods alt lige født. Og stakkels barn :-( Jeg er ikke klar over om det er en dreng eller en pige, men om 20 år er det sandsynligvis en rocker eller en rockertæve. Eller hvis sæden kom fra en rigtig svagpisser, så bliver barnet måske kønsforvirret hipster som voksen … bvadr!

    Kommentar by Hr. Naturli' — 19. november 2012 @ 05:28

  46. Godt citat Mach: “Jeg er ved at brænde op indvendig af had og raseri”
    Vi er også mange der har det sådan Ahmed når vi ser dig og dine venner hærge og plyndre Danmark. Altid fik vi fortalt at i var kuede, undertrykte, fyldt med traumer, og i øvrigt den helt uskyldige part i den Israelske konflikt. Men danskerne lærte heldigvis at kende jer, hvad i står for og hvem i er.
    Hvordan i betragter Danmark og danskerne, og hvilken foragt og had i besidder og får ind med modersmælken.
    Nu kender jeg ikke vores lille arabiske ven, men det vil vist ikke komme som den helt store overraskelse hvis han er kriminel. De er trods alt godt overrepræsenteret i fængslerne og i statistikkerne.

    Er der noget at stille op? Tja det ved jeg faktisk ikke. Danskerne er jo ikke kendte for at ændre for meget, og hvis samfundet ikke er brudt helt ned så fortsætter tingenens gang mere eller mindre.
    Danskerne bliver lullet i søvn, og til sidst er det for sent. Så vil Danmark blive brudt op i etniske zoner i mere eller mindre grad. Det er blot gisninger, vi kan blot se på imens det sker.

    Kommentar by Endnu en vantro — 19. november 2012 @ 06:04

  47. For få år siden ville jeg være blevet vildt chokeret over det, han skriver, men i dag kommer det ikke bag på mig mere. Det overrasker ikke. Der er koran dyrkere – og andre – i Danmark, ja i Europa, som er dybt uhyggelige. Indvandring til Danmark og resten af Europa fra ikke-vestlige lande har medført et ekstremt had rettet mod jøder. Det må holde op!

    Godt du har gemt det, han skriver, Kim.

    Kommentar by Liva — 19. november 2012 @ 06:09

  48. Bare rolig. Både muslimer og ansvarsløse/kriminelle politikere får en meget smertefuld opvågnen. Raseriet er støt stigende i de europæiske befolkninger, men det har de fornægtende- og verdensfjerne politikere ikke opdaget, men det gør de måske den dag hvor de sidder bag de tremmer hvor de retligt hører hjemme.

    Kommentar by skræp — 19. november 2012 @ 06:46

  49. K.M.

    Han har jo en lang videregående uddannelse. så der følger jo en rigtig god løn med, så han kan sponsere en lille hyggetur sydøst for Middelhavet. Og mon han ikke får en gigantisk grupperabat. Problemet er jo så bare lige, hvis SAS flyver derrned, og går nedenom og hjem inden da. Og samtidi kan de jo lige få nogle renblodede og
    (uskylds)rene kusiner/halvsøstre med hjem, når de har løst abe- og svinespørgsmålet.

    Endnu en vantro

    Ordet/udtrykket/begrebet er godhedspsykopater og -sadister om de radigenosuicidigale. Omend det jo er universielt gældende for de pædoislamofile.

    Liva

    Der er nok ikke mange iblandt os realitetsblogslæsere, som ikke efterhånden er blevet lige så hård- og tykhudede som elefanter og hvaler.

    Kommentar by A.R. — 19. november 2012 @ 07:03

  50. Fb har fjernet ovenstående, hvad så med at der også luges ud i den uhyrlige koran.

    Kommentar by Liva — 19. november 2012 @ 07:23

  51. I P1 morgen radioavis hørte jeg netop en journalist fortælle, at der nu er øget og vellykket spredning af ‘tosprogede’ elever til folkeskoler med kun få ‘tosprogede’ elever.

    Kommentar by Liva — 19. november 2012 @ 07:48

  52. Liva> Der har været en ret stor undersøgelse der har vist at hvis mængden af socialt svage elever overstiger 30% så bliver hele klassen lort. Hvis det er under 30% hjælper de stærke elever de svage så hele klassen trækkes med op.
    Så hvis problemerne bare spredes nok kan det godt ende ok faktisk. Men jeg tror kbh km går efter 50/50 ariske og arabiske hvilket i alle tilfælde er lort. Der findes trods alt stærke arabiske børn og svage ariske forældre men der er ikke noget nyt i at kbh km fuckker alt op de rør ved.

    Kommentar by Arbejderens — 19. november 2012 @ 08:31

  53. Ligesom salifister og andre islamiske tosser vil pyramiderne til livs i Egypten, sådan kunne det også gå med dansk kunst og kultur engang i en fjern fremtid – der måske ikke er så fjern endda, et par generationer og islamister har måske overtaget.

    Aldrig på vilkår. For helvede der bliver krig på den, og vi kunne passende starte med at sende ihvertfald palæstinasserne hjem og derefter andre uintegrerbare grupper primært fra den muslimske verden. Nej, udelukkende fra den muslimske verden er det jo for enhver ved problemerne kun kommer derfra.

    Tak slatne venstrefløj og Radigale egoister, fordi I har massakreret jeres egen kunst og kulturs fremtid bare for at lege skinhellige humanister for en stund. Det kan næsten ikke blive mere sølle end jer, muslimer kan trods alt ikke selv gøre for der ikke altid tænkes klart (deres hjernevaskende imamer kan) – I gør det bevidst.

    Kommentar by Lars B — 19. november 2012 @ 09:10

  54. “I P1 morgen radioavis hørte jeg netop en journalist fortælle, at der nu er øget og vellykket spredning af ‘tosprogede’ elever til folkeskoler med kun få ‘tosprogede’ elever.”

    Nå! nu skal alle folkeskoler ødelægges. De gør alt for at vise, at nu går det godt, men det gør det ikke, det bliver kun værre.

    Den gamle skolelærer.

    Kommentar by Machiavelli — 19. november 2012 @ 09:32

  55. Kunne være skønt hvis en type som Ahmed Kassem ville tage sin kontanthjælps-understøttede kriminelle røv og rejse permanent ud af landet. Men det sker ikke, han har det for godt her, og næste hold djævleyngel er tilsyneladende allerede skudt frem og behøver en “rollemodel”.

    Kommentar by Johnson — 19. november 2012 @ 13:03

  56. Den der familie i Tønder der solgte deres døtre som ludere var en tamiler familie og kunderne var hovedsageligt også tamiler. 7,5% af den tamilske befolkning er muslimer men sansynligheden taler imod at Lars B har ret i at alt ondt kommer igennem Islam er tæt på nul. Det er ikke så nemt at generalisere.

    Kommentar by Arbejderens — 19. november 2012 @ 13:15

  57. @52 Arbejderens:

    “Så hvis problemerne bare spredes nok kan det godt ende ok faktisk.”

    Nej. Der er alt for mange perkere, afrikanere og østaber i Danmark. 90% skal ud. De skader os mere end de gavner og vi har ingen moralsk pligt til at huse dem.
    Ud skal også den globaliserede elite (Thorning, Pestager, Kinnock, Jens Rohde, resten af EU-slænget, …). Danmark er danernes land.

    Bye, bye lorteperkere

    Kommentar by Agricola — 19. november 2012 @ 13:19

  58. Herboende palæstinensere udgør for størstedelens vedkommende en femte kolonne og bør snarest udvises til deres hjemlande.

    Kommentar by Orange Armee Fraktion — 19. november 2012 @ 13:32

  59. De politikere, der vedtog palæstinenserloven, bør stilles til ansvar for de lidelser, som herboende palæstinensere har påført det danske folk.

    Kommentar by Orange Armee Fraktion — 19. november 2012 @ 13:37

  60. “Danmark er danernes land”. Jeg kommer aldrig til at bryde mig om den slags retorik. Hele diskursen om folket mod eliten er affødt af samme kamp som socialismen, og har samme sorte side. Det er kommunister der taler om landsforrædere, idet der i virkeligheden menes ideologiske overløbere. Islamkritik har det med at blive befængt.

    Kommentar by Høgsbro — 19. november 2012 @ 15:15

  61. Tak til Høgsbro 58. for at sætte folk som undertegnede og Agricola på plads. Vi bliver nok nødt til at tage et par kurser i diskursanalyse på RUC, så vore primitive udgydelser bliver tålelige for eliten.

    Kommentar by Svend — 19. november 2012 @ 16:18

  62. @59 Svend:
    :-)

    Kommentar by Agricola — 19. november 2012 @ 16:40

  63. Ahmed Kassem skal lukkes ind i et rum med brudsikker glas, han må kun have udsyn til billeder af det Israelske flag, og Israels nationalsang spiller non-stop i højttalere som er udenfor hans rækkevidde.

    Det må være passende straf for hans tilsvining af Danmark og opfordring til massemord på jøder.

    Kommentar by k.m. — 19. november 2012 @ 16:46

  64. 58.
    Vi kalder en spade for en spade, og muslim for skadedyr. Og det kan du ikke lave om på Høgsbro.

    Helt eksagt: Hvad mener du med, at Islamkritik har det med at blive befængt.
    For mig at se: Er politikerne og myndighederne nogen skiderikker, de er helt ude af trit med befolkningen, samt de vælgere der stemmer på der er tatal uvidende om hvad der i virkligheden foregår.

    Der der fis med at sætte Agricola på plads, Havbahar.!!
    Han har jo ganske enkelt ret med det han skriver: Svend.!!

    I Begger er nok så kloge at I kan se, at frustationen og vreden breder sig.!!

    Kommentar by Carsten Nielsen — 19. november 2012 @ 16:54

  65. DanmarxDhimmiRadio spreder fortsat dens løgne om muslimsvinenes angreb på Israel. Arabiske pestilænseres terrorisme tages der ikke stilling til overhovedet. og Israels ret til at eksistere bekræftes ALDRIG. Der er næppe noget medie (Måske undtaget BBC) Der forsvarer de muhammedanske terrorister, som vores hjemlige misinformationsfirma. De skammer sig ikke over at modtage midler fra tvangsudskrevne skatter. -Lidt lige som muslimsvinene ikke skammer sig over at modtage julehjælp.

    Kommentar by Nielsen — 19. november 2012 @ 17:15

  66. Henrik Dahl har i mandagens berlingske i sin faste klumme, valgt at sætte fokus på det samme emne.

    Man skulle næsten tro han havde læst med på uriasposten.

    Kommentar by Anonym — 19. november 2012 @ 18:11

  67. Dit sprog er lige til rendestenen Nielsen. MEN vi er enige, dog vil jeg råde dig til kraftigt at overveje dit sprogbrug hvis du vil have folk skal tage dig seriøst. Bare et godt råd. Du har ofte mange gode pointer, men meget af det drukner i grimt sprog.
    Fordi det du ofte skriver kan jeg nikke genkendende til. Så det er ikke det der er problemet.

    Denne her dreng er bare et produkt af en syg kultur. Selv blandt muslimer er en så afstumpet tankegang trods alt ikke normalt.
    Det er åbenlyst at han og mange andre af hans ligesindede slet ikke hører til her i landet. På ingen måde.
    Der er ingen som helst grund til at de opholder sig her, og de lever på lånt tid.
    Man kan ikke komme med så rabiate udtalelser, vel og mærke udtalelser han sikkert er blevet indoktrineret i fra barnsben, og så forvente at danskerne bare skal bukke og neje og ikke sige fra. Der er trods alt grænser for hvad man skal finde sig i.

    Kommentar by Endnu en vantro — 19. november 2012 @ 18:21

  68. Svend, agricola, Carsten Nielsen, jeres kommentarer viser at i føler jer ramt.

    Vi kan alle være enige om at islams tilstedeværelse i Danmark kun fører til problemer, og stresser den splittelse der allerede er i det danske samfund mellem borgerlige og røde. Vi kan også være enige om at der er en nødvendig vrede og frustration rundt omkring.

    Jeres øvrige politiske synspunkter må i have for jer selv. Ligeså den vulgære retorik.

    Kommentar by Høgsbro — 19. november 2012 @ 18:25

  69. >55 Johnson
    Lige på kornet

    Kommentar by Nielsen — 19. november 2012 @ 18:32

  70. @67 Endnu en Vantro:
    Mennesker har forskelligt udtryk.
    Personligt vægter jeg indhold over form.
    Jeg kan ikke sige, hvorfor Nielsens udtryk er, som det er, men jeg ved fra mig selv at efter en dag i den politisk korrekte tosseverden, lukker jeg ud over mine meninger også akkumuleret vrede og frustration ud, når jeg arriverer i et frit forum som Uriasposten. Længe leve ytringsfriheden.

    Kommentar by Agricola — 19. november 2012 @ 19:08

  71. >67 Endnu en vantro
    Mit sprog er dansk. Og jeg er lige så enig i dine synspunkter, som du er i mine :-)
    Når jeg betegner muhammedanere skadedyr, er det fordi jeg mener de er det.

    Kommentar by Nielsen — 19. november 2012 @ 19:14

  72. Måske vi hellere skulle bede om at visse personer dropper deres dumsmarte skolelærerattituder ?

    Pænt sprog vækker alligevel ikke massernes sympati, idet de fleste hjernedøde danskere alligevel er paralyseret foran flimmerkassens fordummende dåselatterkultur.

    Jeg er også sikker på at dem herinde med det værste sprog også er dem der hjælper en faldet muslimsk tørklædeklædt dame op hvis hun var væltet på sin cykel – uagtet deres modstand mod selvsamme.

    Hvad angår de selvudnævnte gårdvagter, så tiltror jeg dem mere tilskuerrollen. Anstændighedens bagside er nemlig oftest hykleri.

    Kommentar by Tolder (ekspert) — 19. november 2012 @ 22:38

  73. 68. Høgsbro. Hvori skulle jeg føle mig ramt. ??
    Jeg føler mig slet ikke ramt, jeg elske modstand.!!

    Selvfølgelig er vi enige om nogen ting. Din retorik klandrer jeg dig jo ikke for. Og min skriver jeg, som det passer mig og mit sindelag, Bare den ikke er grundlovsstridig, så er det som det skal være.

    Agricola gør nok det samme.
    Længe leve ytringsfriheden.

    Svend skal jeg lade vær usagt, han var jo helt enig med dig, i at sætte een på plads her i blogen. !!

    Kommentar by Carsten Nielsen — 19. november 2012 @ 23:35

  74. 72. Du mener typerne: Som Marianne Håndtaske Jelved. hohohoho. Det er snart jul.
    Man kan kun blive i godt humør over det du har skrevet.!!
    Og det som nange andre skriver.

    Kommentar by Carsten Nielsen — 19. november 2012 @ 23:41

  75. Carsten Nielsen, jeg tror, at du misforstod Svends kommentar i #61 ;-)

    Som du siger, så synger hver fugl med sit næb (eller noget i den retning). Jeg skriver selv ord som “parasitter”, “perkere” og “skadedyr” med jævne mellemrum, men jeg tror ikke at det er klogt. Det føles godt, ja, men gavner det debatten? Eller endnu vigtigere; når tvivlerne besøger Uriasposten for første, anden, tredie gang, er det så gavnligt for deres erkendelse af problemerne vi står overfor, at blive “oplyst” af den slags sprog? Jeg tror at denne blog, samt især Snaphanen, kan ændre holdninger. Min egen vej herind var gennem 180grader. En bekendt spurgte: “Har du aldrig undret dig over, hvorfor de voldelige venstreekstremister altid bliver kaldt “aktivister” og “idealister” og den slags i massemedierne?” Så anbefalede han mig 180grader.net og kort efter fandt jeg Uriasposten. Det var en befrielse! Intet mindre. Begge blogs har været mine to første netsider, hver dag når datamaten er blevet tændt :-)

    Tolder tror ikke på, at en sober eller blot relativ sober tone ændrer noget-som-helst. Selvfølgelig gør den det. Og en rigtig grim tone gavner næppe. Man kan selvfølgelig argumentere rationelt for at anvende ord som “parasit”, men det bliver meta-debat – debat om debatten. Og det fjerner fokus fra de virkelige problemer.

    Men lad enhver tale frit. Kun således bliver vi klogere på hinanden.
    Det er trods alt indholdet og ikke formen, det handler om, først og fremmest.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 20. november 2012 @ 01:12

  76. Ja for fanden jeg læste din lige igen. Du har ret, det var en finte fra svends side. Undskyld Svend.
    Håber det ikke har ødelagt julestemningen.
    Tak Hr. Naturli, enig. Det hjælper på frustationerne at skrive her, under tiden er det meget svært at styre den.

    Jeg synes lige i skal have denne:

    Min lille søn spurgte mig engang: Hvad bliver der af os når vi dør, ? Jeg svarede: vi kommer i himlen og bliver til engle.!!
    Hvad bliver der så af Muslimerne, spurgte han så.: Hertil svarede jeg, De bliver til Fluer.!!

    Kommentar by Carsten Nielsen — 20. november 2012 @ 01:36

  77. Racist!!!

    Kommentar by Hr. Naturli' — 20. november 2012 @ 01:59

  78. 59. Orange Armee Fraktion.
    Vedrørende palæstinenserloven: Denne lov fremkom ved en kirkebesættelse. Jo Jo: Muslimer kan søge beskyttelse i kirken og så brænde kirkerne af bag efter.!!
    Var det ikke den Radigale Elisabet Arnold sammen med socialdemokraten Birthe Weiss der stod for denne lov. ??
    Og var det ikke Anne Grethe holmsgård der støttede terror-organisationen PLFP. ??
    Vi kender alle ordsproget: Tier = samtygge. Det gælder selvfølgelig nok også her.

    Kommentar by Carsten Nielsen — 20. november 2012 @ 02:09

  79. 77. Jeg tror jelv det er rigtig, for jeg bilder jo ikke knækten fuld af løgn.
    Realist.!!

    Kommentar by Carsten Nielsen — 20. november 2012 @ 02:12

  80. >75 hr Naturli’
    Ytringsfriheden bliver altid søgt begrænset. Hvis du kan praktisere den, så brug den til at forbyde censur.

    Kommentar by Nielsen — 20. november 2012 @ 05:51

  81. Forargede hattedamer findes åbenbart også på højrefløjen. Men med de problemer som mange muslimer forårsager i Europa, så har jeg overordentligt svært ved at tage hattedamernes forargelse alvorligt.

    Hør George Carlin revse de politisk korrktes sprogbrug : http://www.youtube.com/watch?v=CNk_kzQCclo

    Kommentar by Anonym — 20. november 2012 @ 14:24

  82. Nå, så fordi man er frustreret har man lov til at skrive hvad som helst? Fint, din rådne svumpukkel af en lortedebattør, som ikke laver andet end at svine en ellers sober debat til med dine svinske kommentarer der reducerer andre mennesker til brikker i dit eget spil. Er det så tilladt at skrive den slags blot fordi jeg bliver frustreret over at blive kaldt skolemester? Selvfølgelig ikke. Med frustrerede vulgære udgydelser a la “lorteyngel” og “parasitter” opnås intet andet end en stempling af jer selv som uformående debattører fra hvem man ikke kan forvente sig nogle løsninger på dagens problemer. Den slags sprogbrug ødelægger kun for den ellers nødvendige kritik af islam og det multikulturelle paradis som finder sted herinde.

    Men den sammenhæng går vel ikke op for de tågehoveder der er tilfredse med at hælde lort i kanalen. Der er en grænse for hvad en debat kan bære af svinskheder, og flere gange overskrides den grænse i kommentarsporene herinde. Gyllespredningen har kun en effekt på debatten, og det er at svine den til, og gøre det sværere end ellers at nå igennem med budskabet.

    Det er sørgeligt, men blogverdenen er åbenbart sådan. Jeg kan kun støtte op om blogejerens afståen fra censur, men opfordrer til at debattører afstår fra at ødelægge det arbejde han møjsommeligt udfører. At man er frustreret er en rigtig dårlig undskyldning for at sprede møg.

    Kommentar by Høgsbro — 20. november 2012 @ 14:49

  83. -> Høgsbro

    Helt enig. Ytringsfrihed er nødvendig, og bramfri tale et must, men der slet ingen grund til at den slags sprogbrug.

    Kommentar by Kim Møller — 20. november 2012 @ 15:09

  84. kære Høgsbro

    Kan du ikke tage omtalte Ahmed Kassem i hånden og drage til Gaza ?
    Hvad med at forholde dig til Ahmed Kassems sprog, og hans syn på
    Danmark og jøder i al almindelighed ?

    Du er ikke for klog når du hidser dig op og kalder folk herinde
    “din rådne svumpukkel af en lortedebattør”

    Kommentar by k.m. — 20. november 2012 @ 16:59

  85. Kære K.M., kan du ikke skille tingene lidt ad? At omtalte Ahmed Kassem fører et dårligt sprog berrettiger ikke hans kritikere til at føre samme svinske sprog. At jeg problematiserer enkelte debattørers retorik gør ikke mig til bonkammerat med Kassem. Og du udstiller kun din egen tåbelighed når du ikke kan se at jeg svælger i skældsord for at udstille hvordan de problematiserede debattørers retorik fungerer på læseren. Jeg kan til hver en tid matche hvem som helst i svinsk sprogbrug, men hvor interessant er det? Nu er der sågar en der kalder mig hattedame, idet vedkommende tydeligvis slet ikke har fattet pointen. I stedet for at tage kritikken til sig forfalder man straks til ynkelig paranoia idet man påstår at det er den kritiske indstilling til islam man kritiserer. Vorherre bevares, det er ynkeligt. Sørgeligt og ynkeligt.

    At kalde nogle mennesker for rotteyngel og lorteafkom er ikke kritik, kun tilsvining. De bemeldte udsagn optræder desuden i meget korte indlæg som ellers er blottet for substans.

    Kommentar by Høgsbro — 20. november 2012 @ 17:37

  86. 85. Jeg ser nu at banen er kridtet op. Selvfølgelig må vi da ikke svine. Men hvad tror du så årsagen er til svineriet. ??

    Jeg tror det er frustationen og afmagten til den handlingslammede regering der er skyld i dette.!!

    Høgsbro: Har du en anden løsning til at ungå frustationen og afmagten, så sig frem. ??

    For mange af os på blogen her, er tydeligvis frustreret over denne uansvarlig politik der er, og bliver ført. Man græmmes virkelig over, at der findes så mange uvidende mennesker der har stemt disse, (skide mæet), politiker ind. Ordensmagten har jo valgt side, men de læner sig jo bare op af det politikerne laver af bras.

    Deres autoritet kan ligge på et meget lille sted hos mig. Det fyldre INTET.

    Hvis vi ikke havde sådan en fin blog, som der er her, er der mange der kunne blive som Breivik, det er jeg næsten sikker på.

    Hvad gør man, når man ikke bliver hørt på og denuden bliver kaldt racist. ?? Man bliver frustreret lige som Breivik. Hans frustation gik til yderligheder og dem behøver vi ikke at diskutere igen.!!

    Jeg kan bedrøve dig med: Politikerne har ikke lært en skid af det, de tysser og laller endda sagen ned. Jo Jo. det skal sandelig nok blive løst.

    Men jeg er særdeles bange for, at der ikke findes en politiks løsning, sålænge Muslimerne er her. Da findes retstaten Danmark her ikke da islam også er her.:( Jer er ked af det, men sådan er det blevet.

    Jeg er ikke sortseer (forståes på to måder :) Jeg kan se hvor det bærer hen ad hvis politikerne ikke handler i en fart. Og desuden fjerner denne Ytringsfrihedshæmmende §266B. Den er nøjagtig ensbetydende med Pæstilenserne.

    Politikerne skal rette ind efter grundloven og handle derefter, samt fjerne de statsborgerskaber de har delt ud til højre og venster. Ikke nok med det: FN-konventionerne og EU skal skråttes, Islam skal fjernes ifl grundloven §67 og andre §’er. Omgående stop for suverenitets afgivelse. Vil være herre i vort eget hus.

    Kommentar by Carsten Nielsen — 20. november 2012 @ 23:53

  87. Regeringen er ikke skyld i dit svineri, det er du selv ansvarlig for. En løsning er at sige fra i din egen verden. Det gør jeg.

    Kommentar by Høgsbro — 21. november 2012 @ 02:08

  88. Høgsbro

    Hvis du kan finde bedre og 100% dækkende ord, end skadedyr, parasitter og snyltere, om muslimer og islam, så sig endelig til!
    Man kunne også godt bruge saprofytter, som nok vil være mere dækkende, da de jo hovedsageligt lever igennem nedbrydningen af levende organisk materiale, ligesom muslimerne altid har næret og ernæret sig ved at udrydde vantro og udslette deres kulturer.
    Kræftknuder er jo også helt almindeligt sprogbrug i denne sammenhæng, som selv kirkens mænd gør brug af.

    Kommentar by A.R. — 21. november 2012 @ 06:25

  89. Jeg kan ikke finde på bedre dækkende ord for muslimer. Muslimsk indvandring er et problem, ja, men derfra og så til at kalde alle muslimer skadedyr – det er for langt ude. Jeg ved ikke hvorfor det er nødvendigt for dig at reducere problemet til noget der kan ordnes med gift, men det er problematisk for hele debatten at du gør det. At du tydeligvis ikke selv kan se problemet er en del af problemet. Det er en skam, for det er nødvendigt at skabe et alternativ til den herskende venstrefløjstankegang. Det er en nødvendig kamp blogejeren fører. Snyltere som dig der intet bidrager med, andet end skældsord, er åbenbart noget der følger med.

    Kommentar by Høgsbro — 21. november 2012 @ 10:44

  90. 87. Regeringen er ikke skyld i dit svineri, det er du selv ansvarlig for. En løsning er at sige fra i din egen verden. Det gør jeg. skriver du.

    Årsag søges:

    Løser det indvandreproblemet, hvis jeg holder med sviner.??

    Har du løsningen på indvandringsproblemet, så vi ikke bliver frustrerede. ??

    Årsagen ligger IKKE i een selv, for jeg er ikke skyld i indvandringen.!!

    Kommentar by Carsten Nielsen — 21. november 2012 @ 14:02

  91. Jo mere du sviner, jo vanskeligere bliver det at føre en samtale. Dine frustrationer er nul værd når de kommer ud som de gør. Få dig en bevidsthed, det vil hjælpe.

    Kommentar by Høgsbro — 21. november 2012 @ 14:38

  92. Menneske er det ikke, det er og bliver skadedyr hr høgsbro.
    De er værre end en krydsning mellem Chimpansen og et Hængebugsvin. Generne ligger jo ikke så langt fra svinet, siger den nye forskning.
    Hvis det forsætter, degenererer de jo hele kloden (Kalifat)
    http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Hamas-henretter-kollaboratorer-7050464.html

    Kommentar by Carsten Nielsen — 21. november 2012 @ 14:40

  93. Høgsbro beskriver glimrende i indlæg 89 i bare to sætninger både problemet og en del af løsningen.

    “Det er en skam, for det er nødvendigt at skabe et alternativ til den herskende venstrefløjstankegang. Det er en nødvendig kamp blogejeren fører. “

    Problemet er ikke Islams tilstedeværelse i Danmark, for det er bare et symptom. “Kært” barn har mange navne, det drejer sig som kulturmarxisme, kulturrelativisme, multikultur, ekstrem egalitarisme med mere. Det er problemet.

    Kim Møller er en fremragende repræsentant for bekæmpelsen af disse fænomener igennem denne alternative (til MSM) nyhedsformidling som bedrives på Uriasposten.

    Jeg forstår såmænd godt din frustration, for jeg deler den til dels selv. Men hver gang jeg griber mig selv i raseri i at gå med knyttede næver, så minder jeg mig selv om det nytteløse i at gøre det. Vrede løser ingenting med mindre det fører til handling. At afreagere frustrationer på nogle sagesløse muslimer løser ingen problemer, tværtimod, for så vil det formentlig bare udløse endnu flere ulidelige antiracismekampagner og endnu mere holdningsbearbejdelse.

    Kommentar by T. H. — 21. november 2012 @ 20:08

  94. >89 Högsbro
    Jeg vil venligst gøre dig opmærksom på at jeg kaldte muslimer skadedyr før Carsten Nielsen gjorde det. Det er muligt DU synes det er uforskammet at kalde et muslimsvin for et skadedyr. Men nu er det altså sådan at det er hvad jeg mener. (Der er lige lavet våbenhvile mellem palæstinensere og israelere i Cairo. Vil du indgå et væddemål om hvem der bryder den?) Når jeg kalder en person for et udyr, på grund af personens handlinger, bruger jeg blot min ret til at sige/skrive hvad jeg vil.

    Kommentar by Nielsen — 21. november 2012 @ 22:05

  95. For resten har Carsten Nielsens bevidsthed mindst lige stor berettigelse som alle andres!

    Kommentar by Nielsen — 21. november 2012 @ 22:09

  96. Tak Nielsen :)

    Kommentar by Carsten Nielsen — 21. november 2012 @ 23:53

  97. Høgsbro. Du må snart være klar over at lunterne har forskellige længder.
    Altså: der er nogen der er hurtigere en andre, til at få tændt op i kaminen.
    Se Breivik, Selvom det gik ad helvede til.

    Så længe vi kan styre os er der ingen KO på isen.!! :)
    Vi må bare acceptere hinanden, som vi er, og så sørge for at trække på samme hammel.

    Kommentar by Carsten Nielsen — 22. november 2012 @ 00:00

  98. Høgsbro

    Intet bidrager med?!
    Jeg er stand til at spænde over hele spekteret. Fra lange saglige og oplysende indlæg, til korte kommentarer. Og jeg bruger det sprogbrug, der er relevant i forhold til indholdet af hvad der kommenteres på.
    Lige præcis som mange andre også gør. Så du burde måske læse mine lange indlæg bare engang imellem! Så kan du jo kommentere på dem i stedet for.

    Men det bliver jo spændende at se den dag hvor Allahs slaver og Ummahsoldaterne, får marchordren af imamerne, for først da får vi at se om der vitterlig findes moderate muslimer. Eller som et citat af Marco Polo vist nok, lyder noget i retning af: “Den moderate muslim er den der holder benene på den vantro, mens muslimen skærer halsen over på den vantro”.
    Så derfor kan man jo ikke andet end være skeptisk over for dem alle sammen. Og frygtsom over for rigtig mange af dem, for mon det ikke går som så mange gange før, hvor muslimer og de vantro (sæt selv religion ind) levede fredeligt sammen, hjalp hinanden og var venner. Men så sagde imamen, at de skulle leve op til Koranens ord!
    Så behøver jeg vel ikke sige mere!

    Kommentar by A.R. — 22. november 2012 @ 06:58

RSS feed for comments on this post.