22. november 2012

Verden ifølge Gejbert Strömdahl, lokalpolitiker for Sverigedemokraterna…

Gejbert Ströhmdahl sidder i byrådet for Sverigedemokraterna i Laholm, en kommune i Halland. For tre uger siden fik han smadret sin bil, og natten til i dag fik han smadret adskillige ruder i hans hus fra et skud med det der formentligt er en luftpistol. Fra Hallandsposten – SD-politiker fick sitt hus beskjutet.

“Gejbert Strömdahls hus blev beskjutet under onsdagen. Alla fönster i vardagsrummet är krossade. … Detta är inte första gången som det sker skadegörelse mot Strömdahl. Natten mellan 30-31 oktober blev hans däck sönderskurna och fick bilen

- Det är ingen tvekan om att det har med mitt politiska uppdrag att göra, säger Strömdahl om händelserna.fitimålad. …

Enligt uppgift har det kommit ett anonymt hot mot Strömdahl till polisen där de ska ha uppmanats att “ta hand om honom”, annars skulle tipsaren “ta hand om honom själv”.

(Verden ifølge SD-politikeren Gejberg Strömdahl)

Oploadet Kl. 17:56 af Kim Møller — Direkte link22 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/42692/trackback

22 kommentarer »

  1. Jamen ifølge journalist fra DN, så er SD’ere fascister i fremmarch og hvad gør man med fascister? Der har været utallige opfordringer til drab på bl.a. Jimmie Åkesson. Journalister skriver ikke om det, sagen kommer ikke rigtigt videre hos politiet og alt imens spreder hadet sig.

    Som sagt må svenskere overvejer om de ikke skal gøre oprør. Altså gøre modstandskampen mere konkret.

    Jeg var fuldt og fast på den svenske myndigheders ret til at slå hårdt og brutalt ned på nazisterne i slut 90′erne, da de truede med bål og brand og bl.a. slog en syndikalist ihjel.

    Men nu er den svenske stat blevet fjenden. Medieeliten sidder på flæsket og dæmoniserer SD og folket i uhørt grad. Det er shaming når det er værst. Som sagt er jeg forundret over at en desperado ikke er knækket under denne form for mental stalinisme.

    I disse dage er et enormt offensivt tiltag sat i værk. Expo-hold rejser rundt på skolerne. 20-25 % af skoleeleverne i de ældre klasser tenderer til at ville stemme SD. Det kan vi ikke have.

    Expo er et forfærdeligt arrangement.

    Væbnet modstand er en løsning. Der kommer jo krig/konflikt uanset hvad, det ved alle med lidt forstand på udviklingen. At gribe ind nu vil redde mange. Sveriges forsvar er allerede minimalt, og de er ikke med i NATO. Derfor er Sverige undtagelsen, da jeg ellers foretrækker demokratiets vej. Men dvæl selv lidt ved udviklingen i Sverige… 200.000 på 2 år! Malmø, Gøteborg, Stockholm og 20-30 andre større byer er rene røveri og voldtægtszoner om natten. Alt sejler…

    Kommentar by Frank P — 22. november 2012 @ 18:20

  2. Samme dag som det er kommet frem, at Sverigedemokraterne går FREM i meningsmålingerne på trods af den massive medie-hetz mod dem de sidste to uger.

    Kommentar by Henrik — 22. november 2012 @ 18:33

  3. Sandheden er ilde hørt må man sige. Man må nogengange spekulere på hvornår det kan retfærdiggøres at forlade den synkende skude.

    Kommentar by Arbejderens — 22. november 2012 @ 19:37

  4. Dem der har gjort det er nok blevet radikaliseret på nettet f.eks. ved at læse noget af Peter P. :-)

    Kommentar by Sigwar — 22. november 2012 @ 21:29

  5. Spark skadedyrene ud af Europa.

    Kommentar by Nielsen — 22. november 2012 @ 22:10

  6. Hvor bliver Peter P og PHR af? De må da kunne forklare Uriaspostens højreekstremistiske, voldsparate antagonister hvorfor det er helt ok, at chikanere en SD’er på den måde. Og så skal der naturligvis relativeres til et-eller-andet irrelevant, så vi kan lære, at der slet ikke er forskel på mennesker og de kulturer, de skaber.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 22. november 2012 @ 22:19

  7. Igen ser vi hvem de virkelige fascister er; den røde presse der i hele Skandinavien ikke gør deres forbandede pligt at reportere om de massive kriminalitetsproblemer med udlændinge især fra muslimske lande, i uskøn hyklerisk forening med en overtroisk voldelig umoden macho-ideologi ved navn islam der får nazisme til at ligne en pæn lille skovtur. Jeg gætter på det nok er disse ikke-etnisk svenske banditter der står bag, deres samfundsterror findes snart overalt og det varer næppe længe før vi har den helt store ballade og meget alvorlige modstand mod det her. Herhjemme forsøgte Glistrup at advare os, idioterne og medløberne på venstrefløjen hørte ikke efter og nu kommer slaget nok en dag.

    Kommentar by Lars B — 22. november 2012 @ 22:56

  8. I er da gale herinde, mand!

    Sådan en flok skingre tosser og opviglere! Vi har set det med SD’erne før. Ham der ridsede kors i panden på sig selv eller hva’ det nu var. Opmærksomhed, det handler det om.

    Kommentar by SUF-Yrsa — 22. november 2012 @ 22:57

  9. Sverige synker stadig dybere…

    Kommentar by Henrik Ræder Clausen — 22. november 2012 @ 23:15

  10. “Sådan en flok skingre tosser og opviglere!”

    Åh nej!!! Nu bliver jeg nødt til at revidere mit menneskesyn. Det er en psykisk hård proces, men den er nødvendig. Jeg må tage mig sammen!

    Tak til SUF-Yrsa :-)

    Kommentar by Hr. Naturli' — 23. november 2012 @ 00:15

  11. er der nogen der kan se hvad der står på siden af bilen?

    Kommentar by per — 23. november 2012 @ 00:29

  12. 1. Særdeles god ramt. jeg har set det samme lys og e fuldstændig enig.
    jeg har sagt mange gange. Jo før des bedre.

    Kommentar by Carsten Nielsen — 23. november 2012 @ 01:46

  13. 1. Per For mig står der RØSO, Men det giver ingen mening. SÅ ??

    Kommentar by Carsten Nielsen — 23. november 2012 @ 01:48

  14. Hr. Naturli’ Vi er mange der kender løsningen, du gør nok også, men vil ikke ende som Breivik.
    Og dermed ikke skrive løsningen for så overtræder man loven og bliver sat i pinalhuset.

    Tanker er toldfri, men giver ingen løsning.

    8:SUF-Yrsa

    En muslim mere ?. Det kan sgu da ikke blive ved.?
    Muslimer kan slet ikke undgå at få opmærksomhed, de har den.
    Fluerne er ved at danne sværme. :) :)

    Kommentar by Carsten Nielsen — 23. november 2012 @ 01:59

  15. Det mest sindssyge er, at de kommer til at se på et tidspunkt, hvad deres indvandrerpolitik fører til.

    Kommentar by machiavelli — 23. november 2012 @ 06:07

  16. Frank P

    Du siger lige præcis hvad jeg selv mener. Som altid!
    Og hvornår bliver den første SDer mon myrdet?! Af AFAere, fredsaktivister, Affaldspressen etc., eller af Staten, måske ved et samarbejde mellem dem alle sammen. For skinharmonien skal jo opretholdes for enhver pris.

    SUF-Yrsa

    I Schweiz var der for et par år siden, en brasiliansk kvinde som ridsede et hagekors i panden på sig selv, men sagde at det var nynazister der havde gjort det. Den onde, onde historie gik så verden rundt, men døde så af sig selv, da N-ordet ikke længere var brugbart.
    Det er måske den du tænker på!

    Machiavelli

    Og de har heldigvis også døtre!

    Kommentar by A.R. — 23. november 2012 @ 07:10

  17. >11 per
    Der skal nok stå dø sd.

    Kommentar by Nielsen — 23. november 2012 @ 09:37

  18. -> Kim
    Jeg tror altså ikke, at det er efter skud fra et luftvåben.

    Det svenske luftvåben har forhåbentligt andet at gøre. Mon ikke du mener luftgevær/luftpistol?

    I øvrigt tak for den løbende informationsstrøm. Et nødvendigt supplement til det ensrettede MSM.

    Kommentar by Ole S. — 23. november 2012 @ 11:56

  19. 17. Ja enig. Så giver det mening. Nielsen

    Kommentar by Carsten Nielsen — 23. november 2012 @ 12:21

  20. -> Ole S.

    Jeg vidste ikke om det var luftpistol, luftgevær eller noget lignende, så jeg skrev luftvåben. Jeg bemærkede ‘problemet’, da jeg læste korrektur, men fik ikke ændret. Har skrevet luftpistol nu.

    Kommentar by Kim Møller — 23. november 2012 @ 15:11

  21. Hjælp svenskerne med at få stoppet den ekstremt svensk og SD hadende totalitære politiske korrekte mediekoncern Bonnier. Flg. danske magasiner er ejet af dem, boykot dem og spred budskabet:

    • Aktiv Træning
    • ARENA
    • Bil Magasinet
    • BO BEDRE
    • BO BEDRE specialmagasin
    • Bolig Magasinet
    • Cosmopolitan
    • Costume
    • Dansk Magazine
    • Digital foto
    • Digitalmagasinet
    • FHM
    • Gør Det Selv
    • Hjernetraener
    • I FORM
    • Illustreret Videnskab
    • Illustreret Videnskab Historie
    • Komputer for alle
    • M!
    • National Geographic Danmark
    • Penge & Privatøkonomi
    • Videnskabens Univers
    • VMax
    • Woman

    Læs mere her: http://bojkottaaftonbladet.wordpress.com/

    Kommentar by Peter Jensen — 23. november 2012 @ 20:07

  22. Ole S.

    Luftvåben det helt korrekte sprogbrug, ligesom man bruger jagtvåben om henholdsvis haglgeværer og rifler, som bruges til jagt.

    Kommentar by A.R. — 24. november 2012 @ 06:13