26. november 2012

“… kommunalt støttet kønsopdelt svømning” for indvandrerkvinder (læs: muslimske kvinder) i DGI-byen

Vejen til Islam er brolagt med gode intentioner, og det kan selvfølgelig aldrig blive en offentlig opgave at facilitere diskrimination. Fra BT – DF raser: Her svømmer indvandrer-kvinder for nedrullede gardiner i DGI-byen

“Gardinerne er rullet helt ned, og de mandlige livreddere er blevet bedt om at blive hjemme, når DGI-byen i København søndag åbner for kommunalt støttet kønsopdelt svømning for indvandrerkvinder.

– Det kan være nødvendigt at skabe visse rammer og forhold, som fx kun at tillade kvindelige instruktører på holdene, samt at trække gardiner for vinduerne. Dette gælder også i forbindelse med vores kvindesvømning i DGI-byen – her afspærres alle vinduer med sorte gardiner, og der er kun kvinder (inkl. kvindelige livreddere) tilstede.

Sådan skriver Studenter Settelmentets Boldklub på deres hjemmeside om rammerne, når etniske kvinder søndag får mulighed for at springe ventelisterne til de overbookede svømmehold over og modtage svømmeundervisning mod en lille betaling. Resten er på de private donorer HeyMobil! og TDC’s regning, og det er Venstres Kultur- og fritidsborgmester Pia Allerslev, der har hjulpet svømmehallen med planlægningen af holdene, og hun er også tilstede ved åbningen af svømmeundervisningen søndag aften.”

Oploadet Kl. 07:11 af Kim Møller — Direkte link56 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/42769/trackback

56 Comments »

  1. Hvalrosser i en svømmehal! Det bliver nogle ordentlige bomber de kan lave!

    Enten rykker DF snarest langt til højre, eller også gør vi!

    Kommentar by A.R. — 26. november 2012 @ 07:34

  2. Husk nu, at hvis du har stemt Venstre, så har du stemt på Pia Allerslev!

    – – –

    P. S. @ A. R. Hvad skulle DF rykke “til højre” for? Hvad betyder det overhovedet? Når der ikke “vokser” nogen partier “til højre”, er det vel fordi, der ingen grobund er. Eller hvad mener du?

    Kommentar by Morten - - - — 26. november 2012 @ 08:37

  3. Boykot TDC og HeyMobil!

    Kommentar by Sigwar — 26. november 2012 @ 09:05

  4. Hvis alkohol og homoseksuelle blev fjernet fra nattelivet – så kunne nogle flere Jehovas Vidner sikkert komme lidt mere ud blandt andre mennesker.

    Det værste er, at nogle mennesker forestiller sig, at det her tiltag “er godt for integrationen”.

    Kommentar by BE — 26. november 2012 @ 09:06

  5. Hvor er hele ligestillings-banden; ligestillingsministeren, KVINFO osv. Det her er da diskrimination i højeste potens, men åbenbart OK i Danmark….

    Kære Pia; du har mistet en vælger (det havde du måske i forvejen pga. dit parti, men det her er endnu et søm i kisten).

    Kommentar by Bjarne P. — 26. november 2012 @ 09:15

  6. Livets Salt.
    For at kunne holde den syge verden ud, må man distancere sig fra den og endda gøre grin med sig selv en gang imellem. Derfor er der for lidt humor på disse sider. Næppe har jeg beundret et par nødder, før en tørvetriller ævler: ”Den kommentar kunne vi godt have undværet”. Kunsten er ikke at tage sig selv for højtideligt.

    Selv da vor nazistiske venner havde besat Danmark forstod folk kunsten. Under en variete forestilling med adskillelige naziofficerer slog den optrædende kunstner på scenen hælene sammen og hævede armen vandret til den velkendte Nazi hilsen. De forskellige tyskere sprang op og hævede ligeledes armen, hvorpå kunstneren på scenen brølede: ”Så højt lå sneen i fjor”.

    Se det var humor i en vanskelig tid. Vi lever også i en vanskelig tid styret af en flok tomgangstænkere, der ikke kan se et år frem i tiden. Ja nogle gange tænker jeg for mig selv : ”Er de fuldstændige åndssvage eller er de bare svagt begavet”.

    Jeg kender ikke svaret, men den nuværende ide med kommunalt støtte til kønsopdelt svømning for indvandrerkvinder er selvfølgelig fuldstændig syg og viser, at De vil katastrofen. Det er også at modarbejde integrationen. Find Storm P frem og lade latteren rulle, før du tæver din hund eller snerrer af konen.

    Det kræver nemlig kun 3 hjerneceller for at forstå, at man naturligvis ikke skal arbejde for at adskille de muslimske kvinder fra deres danske medsøstre, ligesom man ikke skal arbejde for at fastholde burkaen. Det er kvindeundertrykkende og er kun med til at styrke mandens dominans overfor kvinden og er endnu en en en sten i vejen til islamiseringen af Danmark. Ja 2 hjerneceller kan også gøre det. ( jeg ved godt at jeg har skrevet en tre gange, men jeg stammer altid, når jeg møder det uforståelige.

    En af mine faste kommentarer er: ” Det nytter ikke noget.” for det er en kendsgerning, at politikere, organisationer, institutioner osv. arbejder arbejder arbejder for islamiseringen selv om deres stenalder hjerner kalder det kulturforståelse.

    Gå ind på et hvilket som helst universitet i Danmark og stil den første professor du møder følgende spørgsmål. Hr. Professor: ” Er det nu klogt at fastholde muslimske indvandrerkvinder i deres undertrykkelse ved at kommunen lader dem svømme for nedrullede gardiner og sende mandlige livreddere hjem. Er det ikke diskrimination, når vi nu lever i Danmark?

    ” Øh! næææe! Det vil jeg nu ikke sige, de muslimske kvinder har jo også brug for lidt fysiske udfoldelser på deres vilkår, vi lever jo også i et frit land…”

    Martin Henriksen fra DF vil spørge den kulturelle hjernedøde justitsminister Morten Bødskov, ( som jeg naturligvis aldrig fik svar fra) om det er lovligt at diskriminere på denne her måde. Og det kan M.H. han godt spare dig. Svaret vil blive noget i retning af, at ”det kan han ikke se noget forkert i”. Og desværre viser det, at alle Folketingets partier – bortset fra DF – står bagved islamiseringen af Danmark. Der er absolut intet lys for enden af tunnellen. Overhovedet intet.

    Og som en bibemærkning kan jeg tilføje, at jeg for over 20 år siden forudså en stigende nedgang i den sociale orden med kriminalitet, vold, drab som følge af udviklingen. Ja selv i trafikken udfolder døden sig som et resultat af de psykiske konsekvenser af, at Danmark folkeligt, moralsk og kulturelt er ved at falde fra hinanden.

    Det hele hænger sammen som ærtehalm, selvom professor Pip ikke rationelt kan forbinde den episode med at hr Hansen eller Muhammed kører overfor rødt og så dyrkelsen af den humane ide, at mennesket skal i centrum. Men der er en klar psykologisk forbindelse.

    Og så skal man iøvrigt ikke se ned på den stigende dyrkelse af det seksuelle, som vi også kan se afspejle sig i pressens dyrkelse af baller og nødder. Når mennesket er frustreret afspejler det sig i de seksuelle drifter. Flere nødder ! Tak.

    Kommentar by Machiavelli — 26. november 2012 @ 09:35

  7. “- Det kan være nødvendigt at skabe visse rammer og forhold, som fx kun at tillade kvindelige instruktører på holdene, samt at trække gardiner for vinduerne. Dette gælder også i forbindelse med vores kvindesvømning i DGI-byen – her afspærres alle vinduer med sorte gardiner, og der er kun kvinder (inkl. kvindelige livreddere) tilstede.”

    Venstrekvinde Allerslev er med til at jage mænd (badegæster, svømmeinstruktører etc.) ud af offentlig svømmehal – og isolere kvinder. KVINFO (og islam) kunne ikke have gjort det bedre. Nu kønsapartheid i offentlig institution i Danmark – som i moskeer og i mellemøsten.

    Hvad med at Allerslev i fremtiden kun får indflydelse i politik, hvor der er adskillelse mellem mænd og kvinder?

    Kommentar by Liva — 26. november 2012 @ 09:48

  8. Mere Allerslev (V)/ islam politik

    ”Livredderen må ikke være mand, den mandlige pedel holdes fra døren og kantinen lukkes for mandlige gæster, når der svømning for kvinder i Humlehøj-Hallen i Sønderborg.

    Svømmehallen har i mange år haft et tidsrum én gang om ugen, hvor der kun var adgang for kvindelige svømmegæster, men som noget nyt er svømmehallen i dette tidsrum støvsuget for mænd. Et skridt der er taget for at imødekomme henvendelser fra en række borgere.

    – Vi har fået henvendelser fra kvinder med anden etnisk baggrund end dansk, der ikke kunne gå i svømmehallen, hvis der var mænd, der kunne observere dem. (Sønderborg 2011)

    H t t p://www.alive.dk/Nyheder/Samfund/2011-24-Svoemmehal-stoevsuges-for-maend.aspx?referer=jp&aid=2462443&sid=2189

    Kommentar by Liva — 26. november 2012 @ 10:02

  9. Den kommune burde nægtes enhver skattekrone!!!

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 26. november 2012 @ 10:08

  10. Måske er kønsopdeling en god idé alligevel.

    http://www.egyptindependent.com/news/crowd-300-sexually-assaults-three-women-tahrir-square

    Kommentar by BE — 26. november 2012 @ 10:18

  11. Arabiske kvinder er de næstfedeste i verden. De kan vel flyde ovenpå, hvis de skulle havne, hvor de ikke kan bunde.

    Kommentar by Josef K — 26. november 2012 @ 11:10

  12. Kommer det egentlig bag på nogen, at regeringen tillader disse hak i integrationen? Nej, vej?

    Men jeg får en idé.. Hvad med at kræve en dag om ugen, hvor store områder totalt støvsuges for hijab, burkaer og andet der undertrykker kvinderne? Det kunne da være et fint modtræk til dette her?

    Kommentar by Jonas — 26. november 2012 @ 11:34

  13. Muslimske mænd holder sig jo til gengæld også meget samvittighedsfuldt væk fra steder, hvor der befinder sig kvinder, især ikke-muslimske kvinder. De slår øjnene ned og vender om på hælen, det har vi vel alle lagt mærke til – ikke sandt?

    Kommentar by JensF — 26. november 2012 @ 11:43

  14. @ JensF

    Tyv tror hver mand stjæler. De muslimske kvinder må ikke komme i svømmehallerne for deres mænd – fordi mændene tillægger alle andre mænd deres egne smålige motiver.

    Og disse mænds holdning bliver nu – ikke imødegået, men – imødekommet.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 26. november 2012 @ 11:51

  15. BT skriver at DF “raser”.

    Det er snarere BT, der raser over at DF tillader sig at kritisere islam og islamisk kønsapartheid. Det går ikke at kritisere islam og islamisk kultur i MSM’s multikulti land, kan vi som læsere af bl.a. BT se.

    Kommentar by Liva — 26. november 2012 @ 12:01

  16. 3

    Apropos TDC

    “Det er skadeligt for demokratiet og integrationen af muslimer i Danmark, når TDC laver reklamekampagner, der viser en muslimsk familie, hvor alle pigerne bærer tørklæder og har dækket armene ned til håndleddene.
    Det mener de Konservatives Naser Khader, der opfordrer TDC til at droppe fordommene, skriver Berlingske.dk.” (2009)

    h t t p://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2009/05/12/204658.htm

    Kommentar by Liva — 26. november 2012 @ 12:06

  17. Vi skal uafladeligt kritisere alt, hvad de har med Islam at gøre, og vi skal ikke række dem så meget som en lillefinger.
    I stedet skal vi forberede os på den blodige borgerkrig, der helt sikkert vil komme.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 26. november 2012 @ 12:20

  18. Arabiske kvinder er de næstfedeste i verden.

    Hvem er de fedeste??

    Kommentar by Machiavelli — 26. november 2012 @ 12:24

  19. Hvad er mon argumentationen for at dette er integration og ikke en variant af apartheid?

    Kommentar by mb — 26. november 2012 @ 12:45

  20. Fy for pia Allahsslikker!!!

    Kommentar by li (islamonausea træt af de Skide/Muhammedaner) — 26. november 2012 @ 13:09

  21. Eneste lyspunkt er sku da at man er fri for at se på de islamiske fortidsøgler mens de forurener vandet i pølen.

    Kommentar by Fritz — 26. november 2012 @ 13:11

  22. @ Morten: Du ved jo godt, at det altsammen er din og min skyld, fordi vi går og ekskluderer vore nye medborgere, p.g.a. at vi små, usikre danske mænd føler os truede af de flotte og charmerende sydlændinge. Det blev jo slået fast en gang i 70’erne. De danske kvinder kan sagtens håndtere konkurrencen fra de indvandrede kvinder, så hvorfor kan vi mænd ikke? Lad os svælge i skammen!

    Desuden er kultur jo dynamisk, så vi kan da godt lade tingene udvikle sig. Dvs., vores kultur kan og bør udvikle sig, fordi den på en god dag er ligegyldig og på andre dage slet ikke eksisterer. Andre kulturer skal have støtte, lov og plads, det ved selv Pia Allersløvest.

    Sært som kønsdynamikken hænger uløseligt sammen med gruppedynamikkerne i samfundet.

    Kommentar by JensF — 26. november 2012 @ 13:35

  23. Den sag stinker. Hvor mange penge har sauderne hældt i TDC? Eller hvilke markedsandele og hvilke ydelser får TDC adgang til i dysfunktionelle muslimske lande, til gengæld for dette landsforræderi?

    Kommentar by Margrethe — 26. november 2012 @ 14:52

  24. @ JensF

    Ja, det er begyndt at dæmre for mig. Men åbenbart ikke for alle!

    Således var der for nylig et reaktionært mindretal i en bestyrelse i Kokkedal, som det var gået helt hen over hovedet på, at traditionerne havde udviklet sig fra, at man holdt juletræstænding, til at man i stedet fejrede eid. – Gennem en helt naturlig, kulturel proces, som man altid har kunnet iagttage den i historiens løb.

    Men heldigvis kunne kulturminister Uffe Elbæk og Socialdemokraterne ved ordfører Flemming Møller Mortensen tålmodigt smilende sætte tingene i det rette perspektiv for os.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 26. november 2012 @ 14:59

  25. Islamiseringsborgmester Anna Bæ Allerslev atter på spil. Hvad for et fjols fandt dog på at adoptere sådan en snog? Deres mangel på opdragelse skal nu gå ud over indfødte danskere.

    Kommentar by Anonym — 26. november 2012 @ 15:04

  26. Det går jo den vej vi vil have.
    Opdelt i hvide og sorte.
    Lad dog de sorte (muslimer) få deres eget tidspunkt. Og helst efter klokken 23. Husk og tilsætte ekstra klor.!
    For så er vi sgu fri for og se på dem.
    Også om sommeren. For de har jo ingen brug for og solbade alligevel.
    Og til sidst. Lad også de sorte mænd få deres eget tidspunkt. For de skal vel ikke bade sammen med de hvide kvinder, eller hvad??!!

    Kommentar by xenofob — 26. november 2012 @ 15:30

  27. Og godt det samme, Morten. Vi har gået rundt i årtier og båret på en tyngende misundelse mod muslimerne over deres kultur, som jo er ægte og betydningsfuld. Nu er vi så begyndt at tage de eneste logiske skridt mod løsningen på problemet. Eid er stærkt og smukt, juletræer er grimme og ekskluderende. Julen er lig med druk og utroskab, og vi gode venstreorienterede kan jo ikke lide tabunedbrydelse, fri kærlighed og individets udfoldelse. Det kunne vi engang, men nu har den sag altså udviklet sig.

    Muslimske traditioner er stærke og smukke! De er så smukke, at ingen forlader dem, og så stærke at hvis man alligevel prøver at forlade dem, så dør man! Se, det er kultur!

    Kommentar by JensF — 26. november 2012 @ 15:45

  28. 26. JensF

    Ikke at du ikke har nogle pointer, men hvordan hænger det sammen med, at vi danskere generelt æder og drikker mere for hver jul der kommer.

    Lidt fra mit lokalområde

    http://ekstrabladet.dk/112/article1871234.ece

    Mvh Peter Lund Pedersen

    Kommentar by Peter P — 26. november 2012 @ 16:01

  29. #25 Anonym, der er ikke hende det handler om, men Venstres Pia Allerslev, Kultur- og Fritidsborgmester.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 26. november 2012 @ 16:11

  30. Æder og drikker vi danskere generelt mere for hver jul der kommer, Peter? Jeg ved det ikke.

    At der forekommer slagsmål til en julefrokost er ikke nyt, og det vil næppe ændre sig, så længe vores samfund ikke er totalitært, dvs. så længe borgerne selv personligt træffer valg som at gå til julefrokost og drikke sig fulde.

    Vores samfund er ikke perfekt, og det erkender vi smertefrit, da vi ikke postulerer noget guddommeligt mandat.

    Kommentar by JensF — 26. november 2012 @ 16:24

  31. Der må være en slåfejl i den artikel, når de skriver “Godt for integrationen” – det må have været “Godt for desintegrationen”.

    Kommentar by Henrik Ræder Clausen — 26. november 2012 @ 16:34

  32. Fat and fatter: the world’s 10 fattest countries 2010

    http://www.globalpost.com/dispatch/health/101118/fat-and-fatter-worlds-10-fattest-countries

    der er lidt mere konkurrence i fedmetoppen, end jeg huskede

    Kommentar by Josef K — 26. november 2012 @ 16:35

  33. 30. JensF

    Der bliver ihvertfald brugt flere penge til jul hvert år, og da vi også spiser og drikker mere generelt må man antage, at det gør vi også i julen. Det med julefrokosten var nu mere lidt i sjov, men det må sgu være træls, at 5-6 kvajhoveder ødelægger en julefrokost for 700! Kender selv flere der var med.

    `Vi bruger mere på julen i år`

    http://www.mja.dk/artikel.php?node_id=140734&click_origin=latest_comment_header

    `Vi spiser mere end nogensinde, maden er dog blevet “sundere”`

    http://www.bt.dk/danmark/vi-spiser-mere-og-mere-sundt

    Kommentar by Peter P — 26. november 2012 @ 16:47

  34. 32. Josef k

    Det er jo helt vildt med de ø nationer i stillehavet, det ender jo med, at jordens akse rotation forskubbes.

    Men de ser jo glade ud så hva faen.

    http://www.youtube.com/watch?v=dcqdHKqqc3M

    Kommentar by Peter P — 26. november 2012 @ 16:58

  35. Hvis mu-slimske indvandrerkvinder, iklædt blå heldragter så de ligner smølfer, ikke kan bade sammen med danskere i danskernes svømmehaller, må danskerne kræve, at vandet suges op efter deres bad og sendes til kommune kemi, ja jeg er lige ved at opfordre danskerne til før de mu-slimske kvinder skal bruge bassinnet, til at pisse i vandet, men det må man selvfølgelig ikke.

    Kommentar by Ingolf Rasmussen — 26. november 2012 @ 17:08

  36. Apartheid, hverken mere eller mindre…

    Kommentar by Jern Henrik — 26. november 2012 @ 17:24

  37. For nogle år siden hørte jeg om nogen, der brugte udsprøjtning af svinegylle til politiske happenings. Det var måske en ide at tage op:-)

    Kommentar by Sigwar — 26. november 2012 @ 17:47

  38. Så er godhedsapostlene igen på banen og støtter muslimsk opdeling af mennesker. Muslimske kvinder må ikke bade sammen med mænd, siger imamerne.
    Hvem giver disse mørkemænd legitimitet? Pia Allerslev. Hun sørger endda for, at finde sponsorer og tager af skattekronerne til formålet.

    Hvor er det lavt og præcis, hvad hele multi-kulti vrøvlet går ud på. Ødelægge et lille, trygt og velfungerende land.

    Ikke bruge landet som foregangsland eller godt eksempel på et samfund, der fungerer og virker. Næh, nej istedet importerer man bevidst mennesker fra dele af verden, hvor intet fungerer og mennesker bliver slagtet dagligt. Det skal vi sandelig også have i vores lille, alt-for-velfungerende land. Kaos, utryghed, fattigdom, mord og røverier.

    Til Pidestal-Peter P: Hvad mener du om kønsopdelt svømning i danske svømmehaller og hvor ser du næste skridt i den retning?

    Kommentar by Iznogut — 26. november 2012 @ 18:17

  39. Hvad mon danskerne siger, når de møder op til svømmehallen og opdager, at de ikke kan komme ind, fordi muslimaerne skal dyppes. Mon man af frygt for den politiske korrekthed og racismekortet holder sin mund?

    Kommentar by Ciska — 26. november 2012 @ 19:01

  40. 37. Iznogut

    Kan du ikke droppe tillægsordene, jeg ser ingen steder jeg påklistre dig lignende.

    Men jeg har da en klar holdning til kønsopdelt svømning. Hvis det drejer sig om voksne, kan jeg ikke hidse mig op over det. Der er alle mulige forskellige svømmehold, der er kønsopdelt for voksne, uden at det har noget med religion at gøre.

    Men når det kommer til skolebørn, så er jeg imod det, jeg mener ikke at børn skal kønsopdeles i skolesvømning osv.

    Derudover mener jeg ikke, at man skal lave kønsopdelinger grundet religion alene. Altså hvis voksne kvinder gerne vil lave et svømmehold for voksne kvinder så fint, men der skal ikke være en religiøs begrænsning på sådant et hold.

    Håber det besvarede dit spørgsmål.

    Mvh Peter Lund Pedersen

    Kommentar by Peter P — 26. november 2012 @ 19:50

  41. Det bliver værre og værre.

    I virkeligheden blander sportsindustrien sig i politik, i håbet om at få flere skattekroner.

    Væddemål på at havde det politiske trend været det modsatte, nemlig ikke, helt konsekvent, at kønsopdele til araberkulturens fordel, så havde DGI, støttet den holdning.

    Ak ja, stakkels Danmark, men vi vælgere har det samfund vi selv ønsker.

    Kommentar by AK JA. — 26. november 2012 @ 20:22

  42. Det kan jo snart være ligemeget med at den kønsopdeling. Vi skal vel også til at leve i et kønsløst samfund. Så er problemte løst.

    Kommentar by Den danske mand — 26. november 2012 @ 20:50

  43. Jeg vil snige mig ind og så forsikre dem om, at det er ok, for jeg er 100% homoseksuel, så jeg begærer ikke kvinderne! Det er jo derfor, mænd ikke må være tilstede.

    Til gengæld skal hende den korthårede livredder smides ud, for hun er nemlig lesbisk, jeg har set hende på homobar, og nu står hun og begærer de ærbare muslimske kvinder!

    Kom tøser, så skal der svømmes!

    Kommentar by JensF — 26. november 2012 @ 21:01

  44. Var der nogen der sagde apartheid?

    Kommentar by Robert R — 27. november 2012 @ 00:09

  45. Jeg møder sgu op i svømmehallen søndag inden den lukker for mennesker og åbner for mu-slimske hunner og pisser i vandet.

    Kommentar by Ingolf Rasmussen — 27. november 2012 @ 01:29

  46. Hvilken forskel skulle det egentlig gøre?
    Jeg mener, tror du at de står nøgne i badet og vasker sig ordentligt, inden de går i bassinet?

    Kommentar by Hr. Naturli' — 27. november 2012 @ 03:01

  47. Peter P.

    Jovist, dersom du ikke kan lide Pidestal hentydningen, så skal jeg herefter undlade at påpege det åbentlyse.

    Du mener altså, at der er en direkte sammenligning mellem svømmehold og muslimske kvinders blokering af svømmehallen.

    Dertil vil jeg ikke sige andet end: Det tænke jeg sandelig nok.

    Kommentar by Iznogut — 27. november 2012 @ 04:22

  48. Morten

    #2

    Som mange andre vil jeg også meget gerne have et skarpere og skrappere sprogbrug fra deres side af. Og at de taler lige ud af posen. Men det sker nok ikke, nu da Kristian Thulesen Dahl er blevet formand, for det er han alt for pæn til.
    Hvad angår grobunden til højre for dem, så skal den nok også komme her i landet, ligesom den gør i andre europæiske lande. Så enten følger politikerne med udviklingen i den faktuelle virkelighed, eller så rykker deres (kerne)vælgere til højre i takt med virkeligheden.

    Kommentar by A.R. — 27. november 2012 @ 07:15

  49. Som sædvanligt ved den overfladiske nonsens plapre peter p intet om virkeligheden.
    At sammenligne de affaldssækkebærende muhammed slave tøsers hold med alle de andre hold svømninger, er virkelig ikke det samme, for på alle de andre hold så skal livredder af “forkert” køn ikke udskiftes og evt tilskuer heller ikke afvises og desuden så må der heller ikke være andre hold tilstede når affaldsækkende bader, som normalt gælder for andre hold, at de deler bassinet så to eller flere hold kan være der samtidig, men alt dette fra virkeligheden kender imam peter p intet til.
    For øvrigt er det svært at få svømmetider, så mange svømmehold må dele bassinet, så der nogle gange svømmer 8-10 svømmer på samme bane, og så forlanger de selvpåførte handicappede affaldssække muhammed slave kællinger hele hallen for dem selv, altså nærmest moske kun TO svømmer pr bane! og livredderne skal indrette deres arbejdsplan efter de syge i hoved affaldssække muhammed slave kællinger.
    Ved så hovedløs at efterkomme imamernes krav om undertrykkelse og fastholdelse af de syge i hoved muhammed slave tøser krav, så er “man” med til at isolere og fastholde de ikke rigtige kloge muhammed slave tøser i deres isolation og samtidig skabe vrede blandt afviste vantro svømmer, der nægtes svømmetider og skal presses mere sammen, dette er med til at skabe afsky overfor de isolerede muhammed affaldssække.
    Det er det der vil ske!
    Men så langt strækker den uvidende peter pludderhoveds viden altså ikke, så derfor “ser” den overfladiske peter plapre ikke nogle problemer ved at isolere og hylde islams undertrykkelse af kvinder og det offentliges medvirkende til at afvise vantro og agere som imamer, og som dermed er med til, at vantro kommer til at føle afsky for de “priviligerede” affaldssække svømmer, som vil række langt ud over bassin kanten!

    Kommentar by li (islamonausea træt af de Skide/Muhammedaner) — 27. november 2012 @ 09:19

  50. Det er underlige ting der sker i Dansk politik og i det Danske samfund efter at Muslimerne har indtaget Danmark,demokrati og lighed sættes gradvist ud af funktion i det Danske samfund og hvem skal det gavne hvis der menes Muslimer så har det ingen berettigelse da Muslimer er kvindeundertrykkerer,nasserøve,kriminelle og udemokratiske,med hvilken ret kan Muslimer ændre den Danske samfundsorden.

    Kommentar by emmagad — 27. november 2012 @ 14:03

  51. Ihvertfald de sidste fem år har Birkerød Svømmehal i Rudersdal Kommune søndag eftermiddag fra kl 16 til 18 været forbeholdt muslimske kvinder. Mænd har ikke adgang til bygningen i den periode. I begyndelse forsøgt de også at hænge gardiner for vinduerne for at hindre indsigt, men det har de vist opgivet. Svømmetrænere/livreddere stilles til rådighed af Birkerød Svømmeklub mod betaling, vist nok fra Dansk Flygtningehjælp.

    Tilgengæld har de en meget kort svømmesæson på kun seks måneder, for tidligt om foråret rejser de fleste hjem til Mellemøsten, hvor de rare danske kroner rækker meget længere.

    Kommentar by Hertz — 27. november 2012 @ 14:08

  52. Blev lige så glad da du skrev, at den mu-slimske svømmesæson kun varede i seks måneder, jeg troede de så var kradset af eller druknet, men så heldig har vi desværre ikke lov at være.

    Kommentar by Ingolf Rasmussen — 27. november 2012 @ 16:49

  53. Nogle af såkaldte flygtninge(fra især middelalderøsten, vestasien og afrika) har den uvane at rejse på lange besøg i det land, de hævder at være forfulgt i. Disse ferierejser har desværre ikke medført repatrieringer af velfærdsturisterne(inklusive deres familiemedlemmer).

    Kommentar by Jørgen — 27. november 2012 @ 18:08

  54. Forøvrigt bør “flygtninge” udelukkende være her i landet midlertidigt. Når forholdene i deres hjemland er blevet bedre, må de som hovedregel repatrieres.

    Kommentar by Jørgen — 27. november 2012 @ 21:16

  55. Fra isolerede til isolerede ;)

    “Det socialdemokratiske byrådsmedlem i Silkeborg, Mustafa Kellegöz, foreslår åbingstider kun for kvinder i svømmehallen for at lokke indvandrerkvinder til.

    – Jeg ønsker, at det offentlige skal sørge for, at der kan være svømning kun for kvinder. Det gavner de folk, som er isolerede, mener Mustafa Kellegöz.” (Silkeborg 2008)

    h t t p://www.dr.dk/Regioner/Aarhus/Nyheder/Silkeborg/2008/04/15/161451.htm

    Kommentar by Liva — 29. november 2012 @ 07:58

  56. “Kvindesvømning i Bagsværd Svømmehal er et åbent tilbud til alle kvinder om offentlig badning uden tilstedeværelse af mænd.” (Bagsværd 2008)

    h t t p://www.gladsaxe.dk/Default.aspx?ID=15278

    Kommentar by Liva — 29. november 2012 @ 08:31

RSS feed for comments on this post.