17. december 2012

Inger Støjberg om danske islamister: “… de skal fise hjem til de taberlande, hvor deres holdninger deles”

Danske politikere finder med jævne mellemrum de store gloser frem og fordømmer tilvandrede islamister, men det er altid luftige opfordringer, aldrig konkrete tiltag. Hør efter hvad vi siger, eller vi siger det igen. Fra TV2 Online – Støjberg til islamister: Fis hjem til jeres taberlande.

“TV 2 | Nyhederne kunne i dag afsløre, at den førende prædikant, Omar Bakri, der er tilhænger af Al Qaeda, har forbindelse til danske islamister. Blandt de danske islamister er gruppen “Kaldet til Islam”, der bliver undervist af budskaber om, at Profeten Muhammeds fjender skal dræbes – herunder den danske tegner, Kurt Westergaard.

Men den form for holdninger vækker stor vrede hos Venstres integrationsordfører, Inger Støjberg.

– Det her er holdninger, der kun hører hjemme i tabersamfund. Så min opfordring til dem er, at de skal fise hjem til de taberlande, hvor deres holdninger deles. I Danmark er vi et demokrati og har ytringsfrihed. …, siger hun til tv2.dk.”

(Omar Bakri og som blikfang, datteren Yasmin ‘I don’t get on with my dad’ Fostok; The Sun)

Mere.

  • 16/12-12 TV2 Online – Efter Bakri-tale: Sendte machete i hjertet på ikke-muslim.
  • 16/12-12 TV2 Online – Prædikant: Allahs fjender skal korsfæstes.
  • 16/12-12 TV2 Online – Kortlagt: Top-islamistens danske netværk.
  • 16/12-12 TV2 Online – Islam-ekspert: Radikaliseringen har nået nye højder.
  • “Jeg har ikke tidligere set dem udtrykke sådan trusler direkte eller opfordringer til vold eller til drab, og for mig virker det som noget meget nyt.” (Kate Østergaard, forsker)

    Citater.

    “Når Hizb ut-Tahrir deler løbesedler ud, hvor de på grundlag af koranen sviner jøder til, må vi sige til dem: Gå af Helvede til. Vi vil intet have med jer at gøre. Jeres ideer er sygelige, I sår had…” (Holger K. Nielsen, april 2002)

    “Til disse mørkemænd vil jeg sige: Gå ad helvede til. Hvis de har så dybe længsler om at leve i et religiøst diktatur, så kan de rejse til de lande i Mellemøsten, hvor et sådant diktatur findes.” (Villy Søvndal, februar 2008)

    “… husk, at hvis man ønsker sharia-zoner i Danmark, så var det måske lettere og bedre for alle parter, hvis man tog til et af de lande, som er indrettet som en stor sharia-zone.” (Helle Thorning-Schmidt, november 2011)

    “Jeg siger, at de bør overveje, om de vil være en del af det danske fællesskab, eller om de vil finde et andet samfund at leve i. … Hvis de vil ud og slås med køller, så er der steder i verden, hvor man kan slås med køller.” (Trine Bramsen, august 2012)

    Oploadet Kl. 00:55 af Kim Møller — Direkte link78 kommentarer

    The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/43513/trackback

    78 Comments »

    1. Fedt sagt, mere af den slags sandheder luner altid. Og når Løkke forhåbenlig snart kommer til igen – selvom han sammenlignet med Fogh der turde tage opgøret er en ineffektiv bamse – må og skal der oprettes en form for hjemsendelsesministerium så Danmark en dag bliver islamistfrit område.

      Kommentar by LarsB — 17. december 2012 @ 01:04

    2. det sidste citat fra thorning viser at hun ikke har fattet et klap af hvad islam går ud på, nemlig at udbrede islam til steder hvor den netop IKKE allerede findes i forvejen. hvis man “ønsker sharia i danmark” som hun selv siger, så betyder det jo nok at man ønsker sharia i danmark, og ikke i lande der allerede har det.

      men de forskellige citater viser trods alt at kritik af islamismen, endda ret hård kritik, er blevet en del mere stuerent end det var for få år siden. det hjælper stadig ikke en pind kun at sige det, men udtalelser som disse var utænkelige fra andre end DF for få siden, så måske om et par år er det så også blevet stuerent rent faktisk at gøre noget ved det.

      Kommentar by per — 17. december 2012 @ 01:12

    3. Roen lægger sig igen, men ikke hos folket.

      Kommentar by Carsten Nielsen — 17. december 2012 @ 01:13

    4. Jah-di-jah-di-jah-di-jah og hvad har hun tænkt sig at gøre ved det?

      Hvornår kan vi starte hjemsendelserne af de kriminelle udlændinge, de udviste udlændinge osv?

      Der er ingen af de slatne taburet-klæbere der får min stemme før jeg ser noget aktion!

      Kommentar by Santor — 17. december 2012 @ 01:20

    5. Fint nok, men er hun ikke vild med totalt åbne grænser og EU som overstatslig myndighed?

      Kommentar by mb — 17. december 2012 @ 01:23

    6. Hvis vi nu rent virkeligheds fjernt glædede os over, at muhammedanerne…øh, islamisterne (same shit forøvrigt!) virkelig gjorde hvad de her bliver opfordret til, at forlade Danmark, hvis de ikke kan integrere sig og fravælge deres ideologi islam, jamen, så havde vi kun en enkeltstående muhammedaner tilbage i Danmark, jamen, hvilken befrielse :D

      Kommentar by li (islamonausea træt af de Skide/Muhammedaner) — 17. december 2012 @ 01:49

    7. Kan vi ikke genbruge nogle af plakaterne fra filmen “ET go home” og så erstatte ordet ET med muhammedaner :D
      Jeg mener, nu har ET/muhammedanerne været her længe nok og de længtes åbenbart hjem til deres sharia-samfund, siden flertallet af muhammedaner, når de er mange nok, demokratisk vil afskaffe vores jul…øh, omskabe vores samfund i overens stemmelse med deres sharia-samfunds indretning.
      Nu er det altså ikke fordi jeg syntes søde ET ligner muhammedanerne…..heller ikke selvom “hudfarven” ligner….eller andet…..at jeg foreslår genanvendelse af filmens plakater, men fordi jeg ikke tror der på noget som helst tidspunkt vil blive brugt millioner af kroner på en sådan kampagne, som der ellers er blevet brugt på den latterlige…øh, cafe lätte kampagne med muhammedaner med blå øjne, selvom venstrefløjen burde vide, at det kun er enkeltstående tilfælde, at muhammedaner har blå øjne! underligt, da venstrefløjen ellers altid fabler om hudfarve, så er det da underligt de ikke har opfattet, at muhammedaner med mørk hudfarve normalt heller ikke har “blå øjne” fordi det er noget de tildeler os vantro!
      Nej, uvæsenet rejser nok ikke hjem, øv….

      Kommentar by li (islamonausea træt af de Skide/Muhammedaner) — 17. december 2012 @ 02:17

    8. For god ordens skyld, undskyld ET, din væremåde kan absolut ikke sammenlignes med de unævnelige, trods de ydre ligheder….

      Kommentar by li (islamonausea træt af de Skide/Muhammedaner) — 17. december 2012 @ 02:25

    9. Jeg forsår ikke hvad indlæget handler om, eller hvor datteren er med. Men jeg er også træt, måske forstår jeg det i morgen. Men lige nu virker det helt meningsløst

      Kommentar by Mikael Drachmann — 17. december 2012 @ 04:26

    10. @7 li(islamonausea træt af de Skide/Muhammedaner) og diverse citerede politiker:

      “Jeg mener, nu har ET/muhammedanerne været her længe nok og de længtes åbenbart hjem til deres sharia-samfund, siden flertallet af muhammedaner, når de er mange nok, demokratisk vil afskaffe vores jul…øh, omskabe vores samfund i overens stemmelse med deres sharia-samfunds indretning.”

      De vil ikke hjem, de er her for at erobre Vesten for deres ideologi i-slam, sådan som de er blevet hjernevasket til. Blandt våbnene er masse-indvandring, masse-udskidning af børn, terror, narkohandel, afpresning og trusler

      Kommentar by Agricola — 17. december 2012 @ 05:02

    11. Så havde Glistrup altså ret!
      Det vi er vidne til er bare en politisk udmelding, bare rolig der kommer ingen politiske tiltag!

      Kommentar by Robert R — 17. december 2012 @ 07:10

    12. “I Danmark er vi et demokrati og har ytringsfrihed. …, siger hun til tv2.dk.””

      Apropos.. Hørte lige her tidlig morgen på P1 en speaker sige, at Vesten skal til at lære at vænne sig til ikke mere at være dominerende i Verden. Hvis Vesten ikke lærer det, kan Vesten miste sine demokratier. P1 er altid klar med at lære Vesten at være en undskyldning for sig selv, for ellers..

      Kommentar by Liva — 17. december 2012 @ 08:05

    13. De fleste danske politikere er tvetungede, når det gælder islam. Med den ene tunge siger de at islam-ister skal forlade Danmark – og med den anden tunge siger de ja til bygning af stormoskeer i Danmark.

      Kommentar by Liva — 17. december 2012 @ 08:17

    14. Sådan blev der sagt af Venstre-kvinde, da buschauffør ville håndhæve maskeringsforbud overfor formummet kvinde

      “”Vi skal værne om individets frihed til at bestemme over sit eget liv – herunder også retten til at selv at gå klædt, som man vil,” lyder politisk ordfører Inger Støjbergs kommentar til, at en buschauffør nægtede at køre med en tørklædeklædt kvinde.” (2009)

      h t t p://www.180grader.dk/nyheder/Venstre_Uhoert_at_kvinde_blev_smidt_af_bussen.php

      Kommentar by Liva — 17. december 2012 @ 08:24

    15. Det er da det klogeste, vor stasminister har sagt i meget lang tid.
      Men modsat andre gange, helt enig med hende. De skal ikke være her i landet hvor den holdning ikke passe ind, så smut dog til et andet land og få jeres ønske opfyldt.

      Kommentar by Louan — 17. december 2012 @ 08:28

    16. Nu får vi nok snart at vide at vi skal satse mere på integrationen!
      Vi må efterhånden være kommet til den konklution at vores politikere kommer med udmeldinger, men hverken vil eller kan gøre noget ved det! Hvor stiller det os?

      Kommentar by Robert R — 17. december 2012 @ 08:49

    17. “Nok er nok!” lyder et populært, politisk slogan. Og det er altså ikke indvandringen, der menes. I øjeblikket har flest danskere givet denne politik opbakning, så vi må bare blive ved med at forsøge at blive et politisk flertal.

      – – –

      Kommentar by Morten - - - — 17. december 2012 @ 08:53

    18. Medmindre den Danske befolkning selv tager fat og udøver praxis bliver det ikke til andet end bla bla bla

      Kommentar by notty — 17. december 2012 @ 08:53

    19. politikerne kan vi ikke stole på heller ikke DF

      Kommentar by notty — 17. december 2012 @ 08:54

    20. Har hørt flere forskellige politikere her til morgen ,det samme fra dem alle mere oplysning mre integration flere penge kun de få, bla bla ,har hørt på det samme i 20 år, intet har hjulpet og intet vil hjælpe

      Kommentar by notty — 17. december 2012 @ 09:11

    21. Det er helt vanvittigt, at høre Pernille Skipper på News.

      Vi skal bekæmpe dem med debat og demokrati, og oplysning i folkeskolen, på samme måde som vi skal bekæmpe nazisterne. Måske er det bare mig, men har Enhedslisten ikke lidt forskellige strategier i forhold til de her antidemokratiske gruppperinger.

      Islamisme. Enhedslisten, partiet der integrerede Asmaa Abdol-Hamid.

      Nazisme. Enhedslisten, partiet der gjorde Pelle Dragsted til spindoktor. Manden der for år tilbage deltog i et natligt motorsavs-angreb på top-nazists privatbolig i Greve.

      Kommentar by Kim Møller — 17. december 2012 @ 09:23

    22. Det er på tide vi får et repatrieringsministerium!

      Jeg håber iøvrigt, at Løkke og Tulle engang imellem surfer forbi Uriasposten for at tage notater til et idekatalog til det fremtidige regeringsgrundlag!

      Kommentar by Sigwar — 17. december 2012 @ 09:29

    23. […] Der sendes ‘signaler’. Det er tomme ord, men det er i det mindste de mest forfriskende tomme politikerord, vi har hørt endnu, og vi har hørt nogle stykker fra det kvindagtige “Træd ikke på vores følelser” (Poul Nyrup, 9/11 2001 over mellemøstlig glæde i DK) til ‘Skrid ad Helvede til, mørkemænd’ (Villy Søvndal, 2008) og “… Husk, at hvis man ønsker sharia-zoner i Danmark, så var det måske lettere og bedre for alle parter, hvis man tog til et af de lande, som er indrettet som en stor sharia-zone.” (Helle Thorning, 2011). Kort sagt: Hør efter hvad vi siger, eller vi siger det igen. […]

      Pingback by Fhv. minister: »Fis hjem til jeres taberlande« « Snaphanen — 17. december 2012 @ 09:30

    24. Pernille Skipper mener man skal bekæmpe nazisterne, moske de skulle bekæmpe sig selv først,facisterne

      Kommentar by notty — 17. december 2012 @ 09:31

    25. Inger Støjberg om danske islamister: “… de skal fise hjem til de taberlande, hvor deres holdninger deles”

      Ikke islamister men samtlige muzlimer

      Kommentar by notty — 17. december 2012 @ 09:43

    26. 21

      Ja, det er venstrefløjs dobbeltkonfekt en masse

      “Den yderligtgående muslimske organisation Hizb-ut-Tahrir kan stadig leje lokaler af Københavns Kommune.

      Et flertal i Borgerrepræsentationen sagde sent i aftes nej til et forslag, der ville udelukke organisationen fra byens medborgerhuse og andre lokaler.

      S, SF, R og EL stemte nej til forslaget, som var stillet af de borgerlige partier.” (2008)

      h t t p://politiken.dk/indland/article490755.ece

      Kommentar by Liva — 17. december 2012 @ 09:53

    27. Her til morgen kom nazi kortet op fler gange.

      Kommentar by Peter — 17. december 2012 @ 10:15

    28. Sæt handling bag dine ord, Inger Støjberg.
      Vi er dødtrætte af Quisling Helle og Quisling Løkke, de danskere, der stemmer på jer, er idioter!!!

      falkeøje

      Kommentar by falkeøje — 17. december 2012 @ 10:26

    29. 21

      Ingen islam-ister “fiser hjem”, så længe venstrefløjen lokker dem til at blive

      “Man kan også tænke på Muhammed-krisen, hvor mange venstrefløjsrøster anvendte argumentet »Ytringsfrihed, men« – hvor man først hævdede sin støtte til ytringsfriheden for straks efter, noget selvmodsigende, at kræve, at JP skulle have undladt at trykke tegningerne. Al kritik af tegningernes udsagn er naturligvis omfattet af samme ytringsfrihed – men man hævdede, at tegningerne ganske simpelt ikke burde have været publiceret.” (2009)

      h t t p://jp.dk/meninger/kronik/article1634483.ece

      Kommentar by Liva — 17. december 2012 @ 10:29

    30. – hvor naiv kan man være, RADIKALE og “RØDE” landsforræddere sender da ikke under nogen omstændigheder “Stemmekvæg” hjem.!!
      Tværtimod giver man DANSK STATSBORGERSKAB til kriminelle STATSLØSE PALÆSTINENSERE..!

      Vanviddet har ingen grænser..!

      Kommentar by Cantor — 17. december 2012 @ 11:27

    31. Jeg gik forbi “kaldet” i sommers, hvor de stod foran rundetårn (en kirker og et symbol på videnskab, sjovt sted at møde mørkemænd) med mine børn. Jeg vidste ikke helt hvad de egentlig ville, udover der var noget med demokrati, det råbte de hele tiden, mens der stod Islam er fred på et skilt. Da jeg havde forklaret ungerne hvad de var for nogen, kom der en flok orange munke gående op gemmen gaden ned fra storkespringvandet, det var kaldet ikke helt tosset med, deres attityde blev straks skruet endnu mere over i Islam sporet, altså højt råbende og truende. De underlige tosser fra hara krisna lod sig dog ikke presse, men dansede lystigt rundt og spillede på deres små klokker, mens muslimerne gik helt tæt på og råbte de skulle skride.

      Da vi var kommet ned til storkespringvandet, spurgte mit barn på 9 “far hvorfor stod der fred på deres skilt, når de nu var så sure og så så onde ud”. Så blev papa stolt, tænk at en lille pige på 9 år, er klogere end en jura uddannet tosse på ca 30. for tænk den lille pige skulle ikke blande nazister og dialog ind i billedet, hun havde jo set ca 10 tosser stå og råbe død over Danmark og demokratiet, og da der kom anderledes troende forbi var de gået amok. Så kan en lille pige godt se, at så må “kaldet” være noget værre lort, måske skulle Pernille Skipper tage en tur ned af strøget med min datter.

      Kommentar by Broholm (ordblind) — 17. december 2012 @ 12:04

    32. Gad vide om inger Støjberg mener hvad hun siger? Eller er det bare en “Villy”?

      Selv i bedste fald står Inger Støjberg ret alene. Venstre i almindelighed og Lars Løkke i særdeleshed er bløddyr og vatnisser i indvandrerdebatten. Lars Løkke er formodentlig mere optaget af biavl i Uzbekistan end af islam i Danmark.

      Iøvrigt er det da rigtigt, som flere har skrevet, at islamisterne ingen grund har til at tage hjem. Det er nemmere at udbrede i-slam i Danmark, når man er her i forvejen. Hvorfor forlade et land, hvor man har hele regeringen og næsten hele folketinget bag sig? Og hvad med bistandshjælpen? Får man den med sig til Muhammedanien?

      Kommentar by Binee — 17. december 2012 @ 12:36

    33. Jeg tror ikke en skid at der kommer handling bag ordene. Desværre. Jeg vil gætte på at hvis man hvert år deporterede de 20 mest ekstreme så ville meget løse sig selv. Men der vil selvfølgelig blive ramaskrig hvis man smed alle imamer ud….

      Kommentar by Arbejderens — 17. december 2012 @ 13:10

    34. Det er nok de racistiske islamofobiske menneskefjendske Danskere der har skylden;)

      Kommentar by notty — 17. december 2012 @ 13:16

    35. Og fremmedfjendske

      Kommentar by notty — 17. december 2012 @ 13:17

    36. Hvilke lande betragter Støjberg som taberlande?

      (Betragter Støjberg fx Palæstina som et taberland? Hvis ja, hvorfor stemte hendes parti så for Palæstinas ønske om at blive opgraderet så de fremover har såkaldt ”observatørstatus” i FN? Dette skete for ca. 3 uger siden!)

      Er der tale om et frivillig tilbud om hjemrejse, eller skal de her omtalte personer tvangsrepatrieres?

      Hvis sidstnævnte er tilfældet, hvordan har Støjberg så tænkt sig at omformulere ”Fis hjem til jeres taberlande” ønsket, til et eller flere konkrete lovforslag?

      Skal der fx være tale om administrative udvisninger eller skal udvisninger kun ske efter domfældelse?

      Skal personer som har fået dansk statsborgerskab også kunne udvises/fratages statsborgerskab?

      Hvordan skal myndighederne forholde sig, såfremt en udvisning vil være i strid med internationale konventioner?

      Hvorfor har Støjberg ikke fremsat lignende forslag mens hun sad i regering?

      Svar udbedes!!!

      Kommentar by Jernhesten — 17. december 2012 @ 13:56

    37. Svar til Jernhesten!
      Det er kun tom retorik fra politikerne uanset højre el. venstrefløj

      Kommentar by notty — 17. december 2012 @ 14:00

    38. @notty

      Derfor stiller jeg de kritiske spørgsmål, som Tv2 journalisten “glemte”.

      Kommentar by Jernhesten — 17. december 2012 @ 14:08

    39. @ 35 Jernhesten

      Meget relevante spørgsmål, men du får intet svar. Dybdeborende journalistik i MSM, når emnet vedrører Islam, er praktisk talt ikke-eksistende. Den tomme populistiske retorik står i skarp kontrast til politikernes tidligere udmeldinger, og handling udebliver. Politikerne har ingen nosser, når det kommer til stykket.

      Hvor er forresten alle de “moderate” muslimer henne i dagens Danmark, som går ud og tager fuldstændig afstand fra Omar Bakris fortolkning af koranen? Hvor er diskussionen mellem HizbutTahrir og formanden for islamisk trossamfund på News? Skulle vi ikke have en demokratisk debat om tingene?

      At Pernille Skipper smider nazi-kortet, når en af ‘muhammedaner-vennerne’ viser sit ækle sande jeg, var jo forudsigeligt. Pernille Skipper er jo bare en ynkelig kælling, som vil afspore debatten og bekræfte sig selv og resten af Enfoldighedslisten-segmentet i, at der findes nogle meeeget farlige nazister i Danmark. Skippers hjernekapacitet synes at erodere bort i takt med mere og mere almen viden, hun får ind i skallen.

      “Islam-eksperten” Kate Østergaard er vildt overrasket, og det virker som noget helt nyt for hende. Sig mig engang, er denne forsker nu også snotdum og naiv? Endnu en uduelig forsker, men hun ‘følte’ nok, at hun vidste rigeligt om muslimernes tankegods.

      Sidste uge havde vi så nyheden om det ekstreme jødehad på Nørrebro. Den sag er glemt nu. Denne uge starter så med en islam-udmelding, som vinder indpas i brede muslimske befolkningsgrupper. Ingen “moderate” muslimer siger fra herhjemme – så de støtter altså også barbariet inderst inde. Måske en muslimsk talsmand er ved at brygge en god taqiyya forklaring sammen i øjeblikket???

      Om et dage diskuterer de egocentriske og forræderiske politkere “grøn vækst” og madpakker igen.

      Kommentar by K. Sejr — 17. december 2012 @ 15:05

    40. De danske politikere er på ingen måder klædt på til Islam. Det kan man da ikke være det mindste i tvivl om. Vi har en statsminister der højst sandsynligt ikke har det mindste forstand på denne lovreligion.
      Hun har i øvrigt sikkert ikke det mindste forstand på noget som helst i øvrigt.

      @Jernehesten. Det du opridser får du ikke noget som helst svar på.
      Husk at de danske politikere, minus DF, har solgt ud af Danmark til muslimerne og Islam. Det er billigt og nemt at shame disse islamister en lille smule. Man får lidt rygklap, man har gjort en god sag som politiker, og i øvrigt er der ingen der stiller én til ansvar, da slet ikke vælgerne.

      De danske politikere og embedsmænd aner ikke deres levende råd, hvad de stiller op med denne ekspanderende ideologi.
      Lidt lappeløsninger, lidt råben hist og her, lidt penge hist og her, og så en eller anden håbløs naiv forestilling om at alting nok skal gå godt, og vi skal bare hælde flere penge i Islam, prioritere endnu bedre, osv osv.
      Dybest set tager de slet ikke stilling til muslimer og Islam i Danmark. De aner rent faktisk ikke hvad de skal stille op med dem, hvad Danmark skal være for et land. De aner ikke deres levende råd, men bare vent på et tidspunkt kommer der politikere der gør, politikere der tør tage kampen op, og som forstår alle de faresignaler der er til stede.

      Danskerne har ikke fortjent Islam, hverken Light eller ekstrem. Islam skal fise tilbage til sine taberlande, skulle Støjberg havde sagt.
      Islam er problemet i Danmark, og ikke nogle få barbariske tumper der råber Allahuahkbar dagen lang.

      Kommentar by Endnu en vantro — 17. december 2012 @ 16:11

    41. ->32 Binee

      Det er bare en “Villy”. I Støjbergs pludrende mainstreamverden er det virkelig at træde i karakter og skrue bissen på når man benytter den slags tale. Der er formentlig i hele den politiske verden kun en håndfuld DF’ere der tør sætte ord på problemernes natur: Muhammeds adfærd som evigt normskabende; de islamiske helligtekster som ureformerbare og evigtgyldige; de vantro som mindreværdige og urene; og det forhold at islam påfører vantro samfund store og uløselige problemer selv om det kun er et mindretal der aktivt undergraver samfundet – gad dog vide om selv Camre, Langballe og Krarup ville turde formulere disse ekstremt sensitive forhold vedr. ‘enabling’? Det er jeg ikke sikker på. Det lyder som den sikreste måde at blive kastet ned i det evige mørke.

      Kommentar by Lars Findsen På Crack — 17. december 2012 @ 16:12

    42. Ps. Hvad skete der med K Sejr´s indlæg? Det var ret godt imo.

      Kommentar by Endnu en vantro — 17. december 2012 @ 16:13

    43. @ CJ Napier.
      Hvor langt tid tror du der går, før vi ser politikere eller nye politiske partier der tager Islam-emnet op på et helt nyt plan? Hvor de rent faktisk forholder sig til Islams dogmer og regelsæt, forskellige autorativer osv? Som du blandt andet beskæftiger sig med.
      Det er trods alt “bare” en religion. Det kan vel ikke være så vanskeligt at kortlægge Danmark og Islam vel?

      Kommentar by Endnu en vantro — 17. december 2012 @ 16:24

    44. @ 36 Jernhesten

      Meget relevante spørgsmål, men du får INTET svar. Disse politkeres populistiske udmeldinger er en gratis omgang, men står oftest i skarp kontrast til tidligere gøren og laden. Handling udebliver, og de venter på stormen driver over, så de om et par dage igen kan diskutere “grøn vækst” og madpakker.

      Vestager, Thorning, Gestampo, Jelved har lagt strategien om forræderiet og nægter at kommentere på de daglige ‘kulturberigelser’. Pernille Skipper er nu sendt i marken, da denne sag vækkede opsigt. Skipper kællingen smider straks nazi-kortet for at afspore debatten og prøver stædigt at bekræfte sig selv i og resten af Enfoldigheds-segmentet og stemmekvæget om, at der findes nogle meeeget farlige nazister alle vegne. Gud hvor er hun dog ynkelig, hendes hjernekapacitet eroderes jo bort, desto mere almen viden hun får skudt ind i skallen.

      Når en af abe-vennerne så viser sit ækle grimme dyriske ansigt frem, står hun da ikke tilbage, for at afsløre sit had til islam-kritikere (som hun tror er nazister), men komisk nok dobbeltkonfekt her, da hun blev nødt til at undsige islamisten, og dermed give Uriasposten medhold?

      Dybdeborende tv-journalistik i MSM, når emnet vedrører Islam, er stadig på nulpunktet. Hvor er jernhestens spørgsmål henne til politikerne? Hvor er alle de “moderate” muslimer, som tager fuldstændig afstand fra Omar Bakri barbariske udtalelser? Når de moderate muslimer forbliver tavse, må de jo inderst inde sympatisere med vanvids-tossens synspunkter.

      Hvor er fx. diskussionen mellem islamisk trossamfund, Fathi El-Abed og Hitzbut-Tahrir, så vi på demokratisk vis kan få diskuteret om disse ting kan retfærdiggøres i koranen og hvem der skal dræbes, hvis de fik deres ønskelige Sharia i Danmark. Hvorfor må vi almindelige danskere ikke høre deres meninger i stedet for det overfladiske journalist pis!….det kommer vi selvfølgelig ikke til at overvære på News eller DDR. En kombination af politisk korrekthed og tvetungede muslimer har umulige odds for at få en ordentlig debat igang. De kvartuddannede journalister vil jo slet ikke mangfoldigheden, MSM vil faktisk slet ikke lære muslimerne at kende, det forstår vi helt klart nu. Alt stinker af hykleri og råddenskab, når emnet drejer sig om Islam. Politikerne, journalisterne og det øvrige multikulturale rakkerpak har slet ingen nosser, når det faktisk kommer til stykket.

      “Islam-eksperten” Kate Østergaard er vildt overrasket og det er meget nyt for hende. Åhhh gud, endnu en snotdum og uduelig forsker, som slet ikke har forsket ordentligt i sit ’speciale’. Hvor dumt kan det blive? Men hun ‘følte’ vel, at hun kendte rigeligt til muslimernes tankegods…..hun ved måske heller ikke, at Omar Bakris rabiate synspunkter vinder indpas i de brede muslimske befolkningsgrupper? Gaza, Egypten, Syrien…..Danmark? Mange undersøgelser i forskellige lande viser, at over 80 % af muslimerne mener, at det skal kriminaliseres at bagtale Profeten Muhammed. Og ifølge koranen er det jo dødsstraf. Hvorfor er vort samfund gennemsyret af tavshed og ubesvarede spørgsmål om ondskabens ideologi Islam?

      p.s. ja hvor blev mit tidligere indlæg af, Hr. Møller?

      Kommentar by K. Sejr — 17. december 2012 @ 16:45

    45. Det må være meget underligt at være hende Kate Østergaard og på TV blive stillet op overfor virkeligheden om Islam. Nu har hun brugt flere år af sit liv på at blive snakket efter munden af islamister(og endda skrevet bøger baseret herpå), der har fortalt hende hvor mange frihedsrettigheder kvinder får i Islam og hvor godt alting er/bliver.

      Men som shakespeare sagde det: “Truth will out”. Men hvis ens job har været at viderformidle en løgn så er det da ikke lige sjovt altid.

      Kommentar by Arbejderens — 17. december 2012 @ 17:24

    46. Hele denne sag ender med at blive en ren “Villy”. Alle partier undsiger selvfølgelig disse galninge, og så er alt jo godt.

      I sager som denne, mener jeg, at DF bør være bedre til at henvise til de enorme økonomiske konsekvenser islam har påført Danskerne, samt henvise til de mange overfald, no go-zoner og andre “kulturberigende” eksempler.

      Kommentar by Erik — 17. december 2012 @ 17:39

    47. […] om Omar Bakri på uriasposten, også links til flere TV2-nyheder. Like this:LikeBe the first to like […]

      Pingback by Pan-islamisternes anti-semitisme fra Malmø til Mumbai – Brændpunkt – JP Blogs « Semiten's Blog — 17. december 2012 @ 18:41

    48. >45.
      Dansk Folkeparti er skam aktiv, også i Folketinget, f.eks.:

      http://www.danskfolkeparti.dk/Ud_af_vagten__12884_889.asp

      Men det er jo journalistisk venstreparti, der bestemmer, hvad der skal nå igennem til medierne. Og de øvrige 85% i Folketinget, der bestemmer, hvad der skal være lov i landet.

      Kommentar by Gunnar Biering — 17. december 2012 @ 18:42

    49. – vi er stadig et af Verdens rigeste lande, siges der – så derfor har vi da fint råd til bredfulde Muhamedanerghettoer hvor kommune og stat betaler, – det rager da ikke den arbejdende Danske befolkning, ligeledes den kroatiske Zigøjnerfamilie der siden 70’erne har gæstet og beriget Danmark med deres tilstedeværelse, selvfølgelig mod en “fyrstelig” årlig apanage i millionklassen, det er da bare skønt at kunne gøre noget for andre, og tænk på hele “Godhedsindustien” det vil jo blive rent kaos for den..!!

      – vanviddet har stadigvæk absolut ingen grænser….!

      Kommentar by Cantor — 17. december 2012 @ 18:44

    50. -> K. Sejr

      Jeg vurderede det var dobbelt-sending, og slettede den ene. Det viste sig, at de kun var næsten identiske. Begge er online nu.

      Kommentar by Kim Møller — 17. december 2012 @ 19:07

    51. @ Kim

      Jeg prøvede at gendanne mit første indlæg efter hukommelsen, da det pludselig ikke var online. Så derfor er mine 2 indlæg forholdsvis ensartede :-)

      Kommentar by K. Sejr — 17. december 2012 @ 20:16

    52. Det er en meget begavet kommentar, som denne Støjberg fra håndboldjylland disker op med, måske den mest begavede fra hendes side.

      Nej, så må man have mere respekt for Omar Bakri, som tør at stå ved sine holdninger, selvom han møder bred folkelig modstand, det kunne danske politikere lære noget af.

      Kommentar by Filip — 17. december 2012 @ 21:36

    53. Det er beskæmmende at se muslimer åbent erkende, at de arbejder for at øve terror mod danskerne, medens danskerne bare lader som ingenting.
      Vi har en øvrighed mellem muslimerne og os – politiet.

      Guerillakrig er løsningen, den kommer vi ikke udenom!!!

      falkeøje

      Kommentar by falkeøje — 17. december 2012 @ 21:37

    54. Det er åbenbart den måde, man scorer en single mand i Jylland, når man står der med sit rødbedefarvede hår. Hende har jeg sgu aldrig brudt mig om, så hellere Jette Gottlieb, det var en rigtig kvinde med former!

      Kommentar by Filip — 17. december 2012 @ 21:40

    55. “Inger Støjberg om danske islamister: “… de skal fise hjem til de taberlande, hvor deres holdninger deles””

      Saadan en kommentar ville have imponeret mig for maaske 3-4 aar siden. Ny er situationen ligesom skredet yderligere siden da. Idag er det kun handling der goer indtryk paa mig. SLUT muslimsk indvandring fuldstaendig. Saa har hun fortjent sin loen.

      Kommentar by Morani ya Simba — 17. december 2012 @ 22:28

    56. Jeg formoder at Støjberg kender lige så lidt til islams politiske manual, som de fleste andre politikere og derfor i praksis er som hyrden, der lader porten stå åben til stalden.
      I manualen er der pligt til jihad som udvandring og pligt til at hjælpe (sluser) dem der følger efter. Sura 8.74-75
      Når man først har skoret himmelske point ved udvandring, fiser man ikke hjem for at blive nulstillet. Men det er jo godt nok ikke dette argument, der først falder ud af munden på en udvisningstruet muslim.
      Det vigtigste vers i manualen som anvendes til at legitimere koloniseringen er 33.27
      “Og Allah gav jer deres (de vantros) land, deres huse og formuer i arv, og land som I endnu ikke har betrådt.”
      Muslimerne gør jo ikke andet end hvad de skal og hvis det bare er ordskvalder, at de skal fise hjem til deres taberland så ender de jo alligevel ad åre i et taberland.

      Kommentar by Menig 442 — 17. december 2012 @ 22:57

    57. Findsen/42

      Når jeg læser, hvad du og andre skriver, funderer jeg over, om I nogensinde tænker på, at det kan være jer, der forandrer jer mest og ikke vil se, hvad andre mener?

      Jeg funderer også over, hvor mange af jer, der lider af depressioner, psykoser, spiser lykkepiller, er på overførselsindkomst, mangler kærester, sidder i dødssyge jobs og på anden måde har misset noget væsentligt. Kunne det tænkes, at I sluser selvhad over på andre?

      Nej selvfølgelig ikke, det er udelukket, I er jo de eneste klartskuende, intelligente mennesker her i landet, alle andre er dumme, uønskede, sovende og alt mulig andet af samme skuffe. I udgør den virkelige elite af klartskuende individer.

      Så spørgsmålet er, hvorfor i helvede I sidder og skriver det samme her dag ud og ind? Det er jo spild af tid. I er allerede enige om, at landet ikke står til at redde, og at I kun udgør et forsvindende mindretal.

      Kommentar by Tom — 17. december 2012 @ 23:18

    58. @ 58

      Åhh herre gud – Tom dog! er argumenterne sluppet helt op, så nu forsøger du dig med ynkelige personangreb. Forhold dig til artiklen og koranens tekster. Kan du det, snothvalp?

      Vidste du at hver syvende dansker stemmer DF?

      Kommentar by K. Sejr — 17. december 2012 @ 23:30

    59. ->58 Tom

      Du er en loony og ikke værd at bruge tid på. Skal jeg bruge tid på nogen må jeg som et absolut minimum have en fornemmelse af hvad vedkommende egentlig siger og står for. Hvad angår dig – nada, zero, zilch.

      Kommentar by Lars Findsen På Crack — 17. december 2012 @ 23:49

    60. 59.

      Så er der jo for hver DF’er seks, der ikke stemmer DF, og der er ikke noget at bygge fremtiden på, når man foragter og hader resten.

      Jeg tror desværre ikke, at det vil lykkes at genetablere et blot nogenlunde troværdigt konservativt folkeparti. Til gengæld har jeg ikke svært ved at forestille mig et Venstre og måske også LA, der stjæler halvdelen af DF’s stemmer, når de kommer mere på gled. Det lyserøde med velfærden har de allerede, Venstre er øjensynligt det parti, som arbejderne og mange andre finder mest økonomisk ansvarlig, for hvad det nu er værd, jeg er ikke den, der idylliserer. Når den allerede påbegyndte EU-kritik og indvandrerkritik, der er partiets nye program, får luft under vingerne, kan jeg faktisk ikke se, hvad der skal holde folk hos DF.

      Ældrechecken? Søren Krarup, hvis danskhed er så kristen, at mange af os må føle os udstødt som udanske, fordi vi ikke tilnærmelsesvist lever op til hans kriterier og heller aldrig kommer til det? Trykkefrihedsselskabet med den dårlige presse og de pinlige retssager?
      Den dygtige fru Kjærsgaard, der er tæt på de 70 ved næste valg?

      Hvor er DF’s trumfkort? Jeg tror end ikke på, at DF kommer med i borgerlig regering.

      Kommentar by Tom — 17. december 2012 @ 23:56

    61. 61/Findsen.

      Tak for at bekræfte, hvad jeg allerede havde skrevet, det var bare helt unødvendigt.

      Kommentar by Tom — 17. december 2012 @ 23:57

    62. Neeeeej Tom, du “glemte” igen at svare på spørgsmål. Jeg lagde godt nok en lille godbid ud til dig, som du hurtigt labbede i dig, men vi prøver lige igen:

      Forhold dig til artiklen og koranens tekster. Kan du det, snothvalp?

      Kommentar by K. Sejr — 18. december 2012 @ 00:05

    63. Verden iflg. Islamisk Trossamfunds Imran Shah:

      “Medier og politikere er med til at tegne et forvrænget billede af islam, når de fokuserer på ekstremister som prædikanten Omar Bakri, der fra sin bopæl i Libanon underviser danske islamister over internettet og tidligere har opfordret til at dræbe »enhver som krænker profeten«.

      Det mener talsmand for Islamisk Trossamfund, Imran Shah, der understreger, at den radikale form for islam kun har meget få støtter i Danmark”.

      Så er det bare at man må konstatere at – pænt sagt – Imran Shah er lodret i modstrid med virkeligheden. Reliance of the Traveller, en autoritativ indføring i Shafi’i-lovskolens tolkning af islam, fastslår således:

      *2*Chapter O8.0: Apostasy from Islam (Ridda)

      @(O: Leaving Islam is the ugliest form of unbelief (kufr) and the worst. It may come about through sarcasm, as when someone is told, “Trim your nails, it is sunna,” and he replies, “I would not do it even if it were,” as opposed to when some circumstance exists which exonerates him of having committed apostasy, such as when his tongue runs away with him, or when he is quoting someone, or says it out of fear.)

      @O8.1

      When a person who has reached puberty and is sane voluntarily apostatizes from Islam, he deserves to be killed. […]

      (O: Among the things that entail apostasy from Islam (may Allah protect us from them) are: […]

      -4- to revile Allah or His messenger (Allah bless him and give him peace);

      Denne konsekvente holdning er ikke begrænset til Shafi’i-skolen, men har alt med islams principper og lærdom at gøre. F. eks. har en retslærd fra Maliki-skolen skrevet:

      “If someone curses the Rasulullah (i.e., the Muslim prophet Muhammad) he is killed and his repentance is not accepted”.

      I virkelighedens verden, og ikke i Imran Shahs, er dødsstraf for blasfemi særdeles udbredt iflg. The Pew Research Center’s Forum on Religion and Public Life (samme link som oven for):

      “Eight-in-ten countries in the Middle East-North Africa region have laws against blasphemy, apostasy or defamation of religion, the highest share of any region. These penalties are enforced in 60% of the countries in the region”.

      Det er ikke Bakri der er “ekstrem”, det er islam. Shah udtaler sig i lodret modstrid med kendsgerningerne, og Berlingske æder det råt. Vil man vide mere må man som altid gå til blogosfæren.

      Kommentar by Lars Findsen På Crack — 18. december 2012 @ 00:33

    64. Ja, Findsen….så er taqiyya-forklaringen endelig blevet brygget sammen af Islamisk Trossamfund, stik imod normal praksis i de muslimske lande, hvor blasfemikere og frafaldne bliver lynchet og skudt. Stik imod alle undersøgelserne i vestlige lande, der viser at over 80 % af muslimer bosiddende i vestlige lande, ønsker en kriminalisering af en Muhammed-krænkelse. Og hvad er straffen så, jo lad os slå op i koranen, der står minsandten: dødsstraf.

      Spurgte sjovnalisterne så ikke ham Imran der spillede moderat, hvad der så skulle ske, hvis man “krænker”?

      Havde sjovnalisterne også glemt, at den pakistanske kristne minister for religiøse mindretal, blev dræbt af skud sidste år på grund af sin modstand mod blasfemi-lovene?

      Islamisk Trossamfund har alle dage været tvetungede. Absolut intet hvad de siger, kan man tage for gode varer.

      Kommentar by K. Sejr — 18. december 2012 @ 01:09

    65. “Jeg har ikke tidligere set dem udtrykke sådan trusler direkte eller opfordringer til vold eller til drab, og for mig virker det som noget meget nyt.” (Kate Østergaard, forsker)

      “Kaldet til islam” skjuler da intet på deres hjemmeside (med mottoet “Islam er overlegen”). De vantro omtales med åben foragt (hvis en vantro gør en muslim gravid, er det en “forurening af hendes mave” – det omtales sådan i en artikel med opfordring til at støtte muslimske fanger (aseer) i vantros fængsler økonomisk), og hele sharia-indholdet i dets mest bloddryppende udgave samt måden hvorpå kalifatet skal indføres og gøre Danmark til en islamisk stat skildres skridt for skridt.

      Her er deres shariagennemgang – den er klar og ærlig:

      http://kaldettilislam.com/Juridiske-System/straffesystemet-nizaamal-ukubaat-i-islam.html

      Og her beskrives hvordan justitsministeriet og de verdslige domstole skal nedlægges og erstattes med lokale islamiske dommere og politi i hver landsby og hver forstad, der sørger for at alle opfører sig islamisk korrekt:

      http://kaldettilislam.com/Justitsministeriet/justitsministeriet.html

      Citat:

      “Khaliffen vil afskaffe Justitsministeriet og alle de forskellige underliggende enheder. Dette betyder også, at alle appeldomstole, alle andre domstole, amter og alle dommere vil blive afskaffet. Khaliffen vil i stedet etablere et Justitsministerium bestående af tre dele:

      – Retten i Madhalim (klager)
      – Dommerne
      – Dommerne i Hisba (den offentlige ordens dommere)

      En præsident i dette ministerium vil blive udnævnt af Khaliffen og denne præsident vil blive kendt, som den øverste dommer (eller justitsministeren eller Dommernes dommer). Han vil blive ansvarlig for at udnævne dommere. Denne proces skal foregå hurtigt og have øjeblikkelig virkning.

      (…)

      Det er ikke muligt at komme med kritik eller genoptage sagen, når de islamiske dommere har truffet afgørelser, og derfor vil appeldomstole, ophørsdomstole og højesteretter blive afskaffet. Forskellige positioner vil blive tildelt med øjeblikkelig virkning, og særligt intensiverede kurser vil blive holdt for dem, som evner en sådan stilling. Følgende initiativer vil blive taget i betragtning:

      1. Dommerne bliver nødt til at blive indsat i enhver landsby og forstad, så folk ikke bliver nødt til at rejse for at få afgjort deres konflikter.

      2. Uenigheder skal afklares hurtigst muligt, så befolkningens forskellige anliggender ikke går i stå.

      3. Medierne har kun tilladelse til at rapportere direkte fra sagen. De har ikke tilladelse til at udtrykke en bestemt holdning eller være på en bestemt side, og dette gælder for alle de sager, som bliver forelagt af domstolen.

      4. Der skal udnævnes flere dommere af Hisba (den offentlige orden) hurtigst muligt og disse skal spredes blandt alle de muslimske husholdninger, idet befolkningen aktuelt er vant til at leve et liv, som vantro, et liv som syndige, et liv med korruption og snyd. De er blevet vant til at forsømme statens love, idet de er overbeviste om, at staten udnytter deres ressourcer og kapitaler med den ikke islamiske lovgivning. Når befolkningen er blevet moden og har rettet op, vil antallet af hisba-dommere blive reduceret. Først derefter vil folk basere deres handlinger ifølge de islamiske love af egen vilje.”

      Der er også et særligt opråb til somalierne: “Integrer jer ikke!”

      http://kaldettilislam.com/Personalitet/integrer-jer-ikke.html

      På baggrund af debatten efter en undersøgelse der viste at denne gruppe var særlig svær at integrere.

      At alt dette er skrevet på dansk og fremstilles som ‘den sande islam’ her indenfor Danmarks grænser er meget, meget ekstremt og voldsomt.

      Kommentar by M — 18. december 2012 @ 01:31

    66. Hvad skulle det nytte at smide 30 islamister ud – ikke at det kommer til at ske – når mange, mange flere er en del af problemet. Tom politikersnak.

      Kommentar by Orange Armee Fraktion — 18. december 2012 @ 02:01

    67. Rigtig mange på denne blog mener at DF er svaret!
      Det er rigtigt ar DF har lavet mange tiltag for at forhindre at vi bliver oversvømmet af navnlig muslimske indvandre! Men DF er også en del af problemet, DF står om nogen vagt om de danske overførselsindkomster og den lette adgang til disse gennem forskellige pensionsordninger! Det tiltrækker forsørgelsessyge indvandre, som i hobetal kommer sivende ind gennem de større og større sprækker! Og kommer de først ind er de den direkte vej til et liv på sofaen for ham og hele hans slægt! Og når han så har fået børn, kan de blive radikaliseret og *****************

      Kommentar by Robert R — 18. december 2012 @ 02:52

    68. @ 68 Robert

      Det har aldrig været DF’s intention at få muslimske plattenslagere til landet, som kunne lænse statskassen. Så at DF bekymrer sig om danskerne, de svage og de ældre og har en rød socialpolitik, så laver man jo ikke bare om principprogrammet, fordi de radiGale socialister har masseimporteret analfabetiske stemmekvæg og voldspsykopater.

      Der havde skam været RIGELIGT med penge, hvis Quislinge politikerne ikke havde handlet så hensynsløst og uansvarligt. Så jeg synes ikke du kan klandre eller tillægge DF så meget skyld, som det ser ud til du gør nu. Desuden er der ikke noget alternativ til DF.

      Men skære/fratagelse af kontanthjælpen, når deres problembørn udviser truende og voldelig adfærd, tvangshjemsendelse af kriminelle indvandrere osv. Nultolerance – 3 strikes and you’re out..??!! DF har desværre ikke mandater nok til de virkelig skrappe tiltag og Venstre er jo stadig inficeret med politikere, som ikke bryder sig om Støjbergs ‘tone’ om salafisterne og taberlandene. Men DF arbejder under de vilkår, de nu engang kan – sådan ser jeg på det.

      Kommentar by K. Sejr — 18. december 2012 @ 04:18

    69. @k.Sejr
      Jeg skriver intet om DFs intentioner! Men den politik de har været med til tiltrækker arbejdssky muslimer fra mellemøsten og nordafrike!

      Kommentar by Robert R — 18. december 2012 @ 07:12

    70. Glem ikke at en stor del af udlændinge politikken er styret fra Bruxelles.

      UD AF EU !

      Kommentar by Janutte — 18. december 2012 @ 10:53

    71. Samtlige danske partier, incl. DF har spillet fallit!!!

      Vi behøver et nationalt parti, formodentlig under ledelse af Morten Messerschmitt.
      Det er den eneste redning af fædrelandet, jeg pt kan få øje på.

      En modstandsbevægelse, der skabte skræk og usikkerhed i muslimske rækker, det ville også være særdeles gavnligt.
      Politiet vil automatisk også være fjenden, det har de været før, dengang troede de på, at Hitler ville vinde krigen.
      Nu støtter de atter landets fjender.

      falkeøje

      Kommentar by falkeøje — 18. december 2012 @ 11:04

    72. @ 58 Tom

      Stor anerkendelse til Tom for at leve op til sit navn.

      Kommentar by Binee — 18. december 2012 @ 11:53

    73. Flere har kritiseret TV-2 journalisten for ikke at have stillet de rigtige follow-up spørgsmål til Inger Støjberg.
      Det synes jeg ikke er rimneligt. Journalisten har formodentlig været så chokeret, at hun ikke har kunnet tænke klart.
      Mon ikke journalisten efterfølgende har modtaget krise-hjælp af et hold psykologer

      Kommentar by Binee — 18. december 2012 @ 14:39

    74. Tom skrev i #58:

      “Så spørgsmålet er, hvorfor i helvede I sidder og skriver det samme her dag ud og ind? Det er jo spild af tid. I er allerede enige om, at landet ikke står til at redde, og at I kun udgør et forsvindende mindretal.”

      Så hvorfor bruger Tom tid her?

      Jeg forventer naturligvis ikke, at andre end Tom måske er i stand til at bevare det spørgsmål!

      Kommentar by T. H. — 18. december 2012 @ 21:09

    75. Rettelse: besvare ikke bevare

      Kommentar by T. H. — 18. december 2012 @ 21:15

    76. Det er sjovt som venstrefløjen med nød og næppe kan tage sig sammen og fordømme islamismen, når hadet til demokratiet og landet ligesom bliver lidt for tydeligt, og man ikke vil lægge sig ud med Familien Danmark. Som altid tom snak fra Skipper og også underligt fluffy med den ‘islam ekspert’ der overraskes (lol), ligesom Eva Smith blev ‘chokeret’ over kriminalstatistikkens tal for nylig. Vor Herre på lokum en redelighed nationen er blevet rodet ud i.

      Kommentar by LarsB — 19. december 2012 @ 23:44

    77. @65 M:
      Tak for uddraget fra og linkene til Kaldet til i-slam. Det er værre, end jeg var klar over – Det er ubehageligt gennemarbejdet, og bekræfter min opfattelse af, at herboende muslimer udgør en femte kolonne (ummahens femte kolonne).

      Håber fru Støjberg læser det.

      Kommentar by Agricola — 20. december 2012 @ 03:36

    78. Herboende “flygtninge”” kan være her i landet midlertidigt. Når forholdene i “flygtningenes” hjemland er blevet bedre, bør de hjemsendes. Iøvrigt er Danmark ikke det nærmest sikre land for asylanter fra lande i asien, orienten og afrika. Asylanter fra disse området bør derfor sendes tilbage til et sikkert land i nærområdet. Kriminelle udlændinge udvises, så hurtigt det er muligt.

      Kommentar by Jørgen — 20. december 2012 @ 19:37

    RSS feed for comments on this post.