21. december 2012

Konsekvensen af rødt styre “… det højeste ansøgertal i 10 år – og det samme er antallet af tilladelser.”

Eva Singer fra Dansk Flygtningehjælp mener de mange asylansøgere er udtryk for en ‘generel tendens’ der intet har med lempelserne i udlændingepolitikken at gøre, og i lighed med Anders Ladekarl fra Dansk Røde Kors, har hun ikke lyst til bide hånden der fodrer. Søren Espersen kommenterer de nye asyltalSå vælter det igen ind med asylansøgere…!

“… efter yderligere nogle måneder, hvor regeringen konsekvent havde slasket og slappet på de nødvendige udlændingelove, som Dansk Folkeparti møjsommeligt i perioden 2001-2011 kærligt havde fået overtalt V-K-regeringen til at indføre, startede det store asyl-shoppe-rejsecirkus igen. Det cirkus, som vi effektivt, skridt for skridt, var ved at have afskaffet.

Nu bringer Jyllands-Posten så dokumentationen om, hvor galt det er gået efter at Helle, Villy og Margrethe kom til og asylansøgerne igen begyndte at vælte ind i Danmark. Det er skræmmende læsning:

Vi har nu det højeste ansøgertal i 10 år – og det samme er antallet af tilladelser. Sidste år søgte 3.806 – og i år var antallet allerede i november 5.521…

Og glem lige i den forbindelse Socialdemokratiets torske-dumme undskyldning: “Det er på grund af borgerkrigen i Syrien…”. Nej, det er det overhovedet ikke. For fra Syrien er ankommet 350 borgere ud af de 5.521, men 700 somaliere (hvor der i øvrigt for tiden er ganske roligt). De andre lande, som nu leverer i stor stil er Marokko (fredeligt), Burma (demokratiet ved at blive indført), Nigeria samt zigeunere fra Serbien.

Nej, forklaringen er den entydige, eneste og krystalklare: Helle, Villy og Margrethe har slasket og slappet på udlændingepolitikken. Derfor!”

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/43586/trackback

41 kommentarer »

  1. Hvor er jeg dog træt af at betale skat til det naive/stemmekvægs-importerende/konkurrenceforvridende/storkapitalen-bliver-federe/Danmarks-ødelæggende asyl og indvandrings-cirkus.

    Håber Bilderberg-Helle snart får det mistillidsvotum, hun fortjener.

    Kommentar by Agricola — 21. december 2012 @ 07:39

  2. Tjah, når de røde generelt ikke tror på markedsmekanismerne, hvorfor skulle de så gøre det i forbindelse med asylpolitikken?

    Kommentar by Bob Glitter — 21. december 2012 @ 08:07

  3. Med de nye tiltag vil den svenske politiske elite sikkert være tilfredse med lillebror!
    Det er forstemmende at vores statsminister lyver for befolkningen!

    Kommentar by Robert R — 21. december 2012 @ 08:42

  4. Ja vent til det viser sig vi sikkert betaler vores ambassader til at opsætte plakater i Iran, Irak, Afganistan og somalia, hvor de indfødte opfordres til et liv i sus og dus, med muligheden for at supplere indkomsten ved kriminalitet, med opklaringsprocenter som fedtfattig margarine.

    Kommentar by hans01 — 21. december 2012 @ 08:49

  5. Ja der er job i asyl ansøgerne.
    Jo flere asylansøger, jo flere danskere kommer der i job.
    På den måde kan de komme af med arbejdsløshedspuklen.
    For der skal nogen til og tage sig af dem.

    Kommentar by Peter — 21. december 2012 @ 10:32

  6. “opklaringsprocenter som fedtfattig margarine”

    Det er nærmere som minimælk, dvs. 0,5%

    Kommentar by træt — 21. december 2012 @ 10:38

  7. Jamen det er jo det som et flertal af den Mohammedanske befolkning ønsker, og det må vi andre på demokratisk vis acceptere.
    Velkommen til Mohammedanmark, landet der døde af den røde sindssyge.

    Kommentar by Fritz — 21. december 2012 @ 11:43

  8. prøv at skrue rigtigt højt op for lyden på din pc og se hvor mange sekunder du kan klare af dette kig ind i en nær fremtid:

    http://www.youtube.com/watch?v=XTdcSDJ5ik8

    Kommentar by per — 21. december 2012 @ 12:11

  9. Kvinderne der jo især stemmer rødt, må dagligt glæde sig over resultatet af deres stemmeafgivelser.

    Kommentar by jønne — 21. december 2012 @ 12:26

  10. Man kan ikke ankomme som flygtning til Danmark direkte fra Langbortistan. Når man ankommer til Danmark, kommer man derfor fra et tredjeland, hvor man ikke længere kunne have været forfulgt. Man tog videre – nu de facto som turist – fordi man i Danmark kan få (mere i) kontanthjælp?
    Der er derfor ingen (nul) flygtninge Danmark.
    Hvor svært kan det være?

    Venner, ser på Danmarks kort
    ser, så I det aldrig glemmer,
    til hver plet har fået stemmer,
    thi det fædreland er vort!

    Kommentar by A-mad — 21. december 2012 @ 12:36

  11. ja man skal igennem 5-8 lande for at komme til danmark fra mellemøsten, (prøv at tage et kig på et kort og se hvor langt der faktisk er) men man hører aldrig nogensinde journalister spørge hvad der fik dem til at rejse forbi land nummer 1,2,3,4,5,6,7 og 8 og stoppe i netop danmark?

    Kommentar by per — 21. december 2012 @ 13:39

  12. Meget, meget trist med denne stigning, som det vil tage årtier at rydde op efter.

    Men denne stigning bærer også kimen til den røde regerings undergang, og så må vi i det mindste glæde os over det.

    Kommentar by Morten Andersen — 21. december 2012 @ 13:58

  13. Undskyldningen for kulturberiger indtoget går også på, at sådan er det over hele Europa.
    Hvor mange somaliske kulturberigere har Polen og Ungarn f. eks. fået, siden de radigale og deres medløbere lempede restriktionerne?

    Kommentar by Menig 442 — 21. december 2012 @ 14:28

  14. Muslimer, der kommer til Danmark, ved ingenting, kan ingenting og vil ingenting.
    De ønsker kun forsørgelse.
    Danskere smid de politikere, der vil forsørge dem, ud på røv og albuer,
    det er i første omgang Quisling Helle og Quisling Løkke.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 21. december 2012 @ 14:51

  15. OT: linie B ved Østerport, aggressiv araber i stillekupeen. Love it.

    Kommentar by Anonym — 21. december 2012 @ 15:32

  16. @15 Anonym:
    Der er ingen anden vej end at stå op og insistere på respekt, dels for en selv som individ og dels som repræsentant for værtsbefolkningen. Da perkere ofte er voldelige, må vi være i stand til og villige til at bruge vold i selvforsvar.

    Kommentar by Agricola — 21. december 2012 @ 16:26

  17. Det var bedre i gamle dage, da skatterne var lavere og hjælp til trængende primært kom via private initiativer.

    Private hjælpe organisationer ville næppe give voldelige kriminelle permanent forsørgelse.

    Og de der fik hjælp, ville måske også føle sig taknemmelige, imodsætning til nu.

    Kommentar by Mikael Drachmann — 21. december 2012 @ 16:45

  18. Vi bliver nødt til, at se i øjene at DF er en del af problemet! Den måske vigtigste årsag til, at f.eks somaliske asylansøgere søger mod vores breddegrader i stedet for mod f.eks Angola er at sansynligheden for forsørgelse er betydelig bedre her! Og da DF om nogen står vagt om forsørgelsesdanmark er de i høj grad skyldige! Et åbent globaliseret samfund er simpelthen uforenligt med et overflødighedshorn af en vældfærdsstat!
    DF kæmper en sej kamp for overførselsindkomsternes størrelse og den lette adgang til dem. Og hvem er det så der er på overførselsindkomster, selvfølgeligt pensionister, de har jo betalt til det hele livet, og studerende på Su, de formodes at komme til at betale til det hele livet! Så er der kontantshjælpmodtagere og diverse førtidspensionister og blandt dem finder vi en voldsom overrepræsentation af indvandrere specielt fra mellemøsten og Afrika!

    Kommentar by Robert R — 21. december 2012 @ 18:20

  19. @Robert R: Du spiller med i arbejdsgivernes og de radigales spil om at afskaffe velfærdsstaten ved at overbelaste den med uendelige mængder af fremmede.

    Ligegyldig hvilken social ulykke der måtte tilstøde en dansker kan han aldrig gå hen og blive perker, og det giver derfor mening at begrænse den økonomiske understøttelse til kun at omfatte danskere.

    Kommentar by Træt — 21. december 2012 @ 18:31

  20. @19 Træt:
    Enig.

    Kommentar by Agricola — 21. december 2012 @ 19:07

  21. 19 og 20

    I ignorerer at mennesker kan hjælpe hinanden, uden staten som mellemled. Staten tager 75 % af pengende til sig selv i “administrationsgebyr”

    Vi kunne hjælpe hinanden langt mere uden statens indblanding. Og de der nu sidder og administrerer “vores hjælp” kunne få sig et rigtigt arbejde.

    Kommentar by Mikael Drachmann — 21. december 2012 @ 19:24

  22. @19 20 21
    Jeg mener principielt, at enhver voksen skal forsørge sig selv og sine nærmeste! Og enhver bør lægge til side til dårlige tider! Det er naturligvis ikke muligt med de skatter vi betaler, men var skatterne lavere, var det muligt!
    Men selv om vi lægger den diskution til side, var det selv under den tidligere regering, indvandrene, der sugede penge ud af forpinte skatteydere. Det kan ingen benægte! Derfor! DF har sin del af skylden! Verdens mest rundhåndet omfordelingsstat understøtter med groteske beløb herskarer af indvandere og DF er en af de hovedansvarlige!
    Og Træt og Agricola, ingen ønsker færre indvandere mere end jeg! Men min Pointe er DFs politik tiltrækker flere! Og det er forkert! Og der er ingen love i danmark hvor,der står at indvandere ikke må få men danskere må, heller ikke de love DF har medvirket til!

    Kommentar by Robert R — 21. december 2012 @ 20:10

  23. 7 Fritz og 9 Jønne.
    I har aldeles ret. Vi har selv valgt de politikere, der fylder landet med fremmede, der hverken kan eller vil intergreres. Desværre er store dele af befolkninger tåber. Er man i tvivl herom, så læs Robert R’s indlæg i denne tråd.

    Kommentar by Binee — 21. december 2012 @ 21:29

  24. Hørte i danmarks dhimmi radio at gammeltoft hansen ikke er død endnu. Hans afkom/familie har travlt med at forklare, at flere asylanter ikke har noget med regeringen at gøre.

    Kommentar by Nielsen — 21. december 2012 @ 22:06

  25. @23 Binee
    Selvovervurdering er farligt!
    Ingen har endnu kommet med argumenter imod min påstand! Kun uartigheder! Det er ikke specielt begavet at kalde andre for tåber uden at argumenterer, kom så med de modargumenter!
    Min påstand er at DFs vælfærdspolitik, tiltrækker flere indvandre, end den støder væk. Havde det ikke været bedre bare at undlade at betale til dem! Sig velkommen, men i må klare jer selv! Og er i kriminelle så ud?

    Kommentar by Robert R — 21. december 2012 @ 22:37

  26. - Robert

    Jeg har adskillige gange forklaret dig indvendingerne mod LA-modellen ift. Indvandring. Vil du have dem igen?

    Kommentar by Kim Møller — 21. december 2012 @ 22:58

  27. @ kim
    Måske, men det er endnu ikke lykkedes dig at overbevise mig!
    Lidt vil jeg give dig ret! For LA har ved flere lejligheder stemt mod deres egen politik, de kan simpelthen ikke glemme at de engang har været radikale!
    Men DF er heller ikke svaret. For øjeblikket huserer der en nyhed om at ca. 15000 på diverse overførselsindkomster får underskud ud af at gå på arbejde, og det er i høj grad et resultat at den tidligere regerings politik også DF!
    Hvis en indvandre kunne se frem til at danske kasser intet, absolut intet, ville betale, og at de ville blive tvunget til at tegne en sygeforsikring, så ville vi ikke få mange fra mellemøsten, nordafrika og somala! Men som skatten er i dag får vi heller ikke den højt uddannede inder. Han vender i døren når han hører om skatten!
    LAs politik er god nok, LA kan bare ikke forvalte den!

    Kommentar by Robert R — 21. december 2012 @ 23:42

  28. De radigales Zenia Stampe kalder Danskerne rotter,det er fornedrende når man tænker på at det er de Danske rotter der betaler hende og hendes afkom løn som MFer på orlov.

    Kommentar by emmagad — 22. december 2012 @ 00:23

  29. Robert R, “Selvovervurdering er farligt!”

    Ja, enig. Men selvundervurdering, og undervurdering af andre danskere, er nu et stoerre problem i Danmark hvis du spoerger mig. Er et stykke enig m dig omkring selvforsoergning. Jeg er maaske lidt mere interesseret i et socialt sikkerhedsnet end du (??) da jeg mener det er et faktum at nogle ikke kan tage vare paa sig selv og jeg ikke oensker at folk decideret doer af sult i Danmark. Men grundlaeggende enig.

    Kommentar by Morani ya Simba — 22. december 2012 @ 03:44

  30. Jeg tror følgende nyfortolkninger af “Julen har bragt velsignet bud” og “Bjældeklang, bjældeklang!” meget godt rammer indholdet i dette emne.

    Islam har bragt pestens bud

    Islam har bragt pestens bud
    Nu græmmes gamle og unge:
    Med djævlenes gang i verden ud,
    nu alle bøsser op skal klynges

    Fanen på ondskabens træ står grønt,
    med gys for vantro fordømte
    Det pigebarn som sig klæder
    fromt og kønt skal aldrig mere glæde opleve

    Døden er vores gæst i dag
    med djævleynglen den vilde:
    “Du stakkels muslim kom ind under vores tag
    og tag med bøssen til gilde!”
    Den svans de utaknemmelige skarn slagted’
    I dag blev det onde Herrefolk ind lukket
    og for dem paradisvejen fundet

    Herrefolket ser vi nu, er kun ude på ran,
    en dag de vil os ned hugge
    Det helvede Allahs djævle os berede,
    er blot hvad Muhammed dem tillade
    Djævleynglen blandt os bor,
    de livsglæden os fratager,
    de slagter hver en vantro sjæl på jord
    og deres hoveder de på stænger spidder

    Bønnekald, bønnekald!

    Islam er noget lort, vi må lide hvert minut,
    vantro drives bort og snart det’ hele slut
    Nu er jorden rød og dansken den er klar,
    så’r der altså ingen tid til dikkedar

    Bønnekald, bønnekald, over land og by
    kan man høre islamisk vinters kendingsmelodi
    Bønnekald, bønnekald indvarsler sharialov,
    hvor vi som affald behandles,
    og ih hvor er det ej sjov

    Med stok og sten kvinder bliver holdt nede
    og deres spredte ben kan slet ikke følge med
    Dansken falder træt, livet stunder til,
    vi vil blive slagtet og skal i døden gå

    Bønnekald, bønnekald, over land og by
    kan man høre islamisk vinters kendingsmelodi
    Bønnekald, bønnekald, død og slet musik
    fylder det danske land med blodig dramatik

    Kommentar by A.R. — 22. december 2012 @ 06:17

  31. >27.
    DF ville gerne “forskelsbehandle” danskere og indvandrere, når det gælder sociale ydelser. Det lyder måske grimt i ører, der er vant til DR-retorik, men hvis vi i stedet skriver: Behandle alle efter fortjeneste, lyder det vel rigtigt nok.

    Men det kræver altså 51%!

    Vi fik dog indført starthjælp og kontanthjælpsloft, som løftebrudsregeringen afskaffede som en af deres første handlinger. De vil selvsagt blive indført igen, når det er muligt.

    Skyd venligst ikke på pianisterne. Giv dem et større klaver!

    Hvis du ikke kan få det, som du helst vil have det, må du tage det bedst mulige.

    Kommentar by Gunnar Biering — 22. december 2012 @ 16:15

  32. @31 Gunnar Biering
    DF har købt hele den socialdemokratiske ide og det er ved at kører Danmark i sænk!
    Enorme skatter ødelægger enhver mulighed for et lønniveau som vores nabolande, så vi kan ikke konturerer længere, og vores industri sygner hen og selv vores serviceerhverv forsvinder! Hvad skal vi leve af? Offentlige administratorer der flytter papir rundt eller er der nogen der har bedre ideer?

    Kommentar by Robert R — 22. december 2012 @ 22:34

  33. >32. Robert R

    Helt så sort ser jeg ikke på det. Vi har historiens største overskud på betalingsbalancen – forholdsvis større end Kina – og en ret lille arbejdsløshed sammenligbet med resten af Europa.

    Men jeg er enig i, at den offentlige sektor bør indskrænkes – de har lige sparet 15% på forsvaret, så det er altså muligt – og skatter og afgifter kan derefter sænkes, så vi får flere i arbejde. Det er nu ikke DF, der generelt driver de offentlige udgifter op. Men vi må tænke på dem, der har opbygget det nuværende velstående samfund. Det et jo også i stor udstrækning dem, der har forladt S og stemmer DF.

    Kommentar by Gunnar Biering — 23. december 2012 @ 01:52

  34. Det er da så rigtigt som, at vi er ved at blive nedkæmpet i vores eget land af muhammedanersvinene,.
    I øvrigt har Michael Drachmann ret i hans mening.

    Kommentar by Nielsen — 23. december 2012 @ 03:31

  35. @ Gunnar Biering
    Det er måske også et spørgsmål om moral! Med over 50% af befolkningen i den arbejdsduelige alder på en eller anden overførselsindkomst, er der noget galt!
    Med indvandere og deres efterkommere i 2-3-4 led står det endnu værre til.
    Ingen skal bilde mig ind at over 50% af befolkningen er så syge at de ikke kan arbejde!
    Der er em hær af simulanter! Hvis denne hær blev en lile forkølet skare af dem der er rigtig syge, vil skatten kunne sænkes og lønnen komme ned i et niveau, hvor vi igen kan lonkurerer med vores nabolande, det er jo ikke Kina og Indien vi skal konkurer med, bare Tyskland og Sverige! Og når Johanne siger at alle der kan ønsker at arbejde, så ved vi alle, måske lige med undtagelsen af Johanne selv, at det er en bundnaiv udtalelse!

    Kommentar by Robert R — 23. december 2012 @ 08:32

  36. @21 Mikael Drachmann:

    “I ignorerer at mennesker kan hjælpe hinanden, uden staten som mellemled. Staten tager 75 % af pengende til sig selv i “administrationsgebyr””

    For mit vedkommende; Nej. Givet at alle etnisk danske statsborgere (se nedenstående specifikation) er sikret jord nok til selvforsørgelse, mener jeg generelt, at velgørenhed er en privat sag.
    I overgangsperioden fra det nugældende vanvittige, principløse kaos, finder jeg det dog et skridt i den regtige retning at underholdsydelser generelt forbeholdes etnisk danske statsbogere (se nedenstående specifikation).
    _______________________________________________________________________________
    @ 21 Mikael Drachmann m.fl.:
    Min vision for et bedre Danmark:

    * Alle etnisk danske statsborgere (se nedenstående specifikation) har uden beregning ret til jord nok til at forsørge sig selv og sin nærmeste familie på. Som udgangspunkt ansættes dette areal til 5 ha., er behovet for sådanne brug så stort, at ikke alle godkendte kandidater kan tilgodeses, kan arealet per person nedsættes til minimum 3 ha.
    Det tildelte areal er til lens fra nationen. Således kan lensherren (m/k) (den det tildelte brugs bruger) ikke sælge bruget eller opåtage lån med dette som sikkerhed. Ved lensherrens død tilfalder bruget atter nationen. Direkte efterkommere efter afdøde lensherre har dog inden for en 3 måneders høringsfrist fortrinsret til lenet fremfor andre konfirmerede kandidater

    * Der indføres demokrati:
    ** Lokalting:
    ***Enhver lokalbefolkning bestående af etnisk danske statsborgere har ret til at danne et lokalting. Befolkningsgrundlaget for et lokalting skal typisk være naturligt sammenhængende befolkninger eksempelvis en landsby med omliggende gårde. I urbane områder kan grundlaget være en karre eller lignende. Befolkningsgrundlaget per lokalting bør være maksimalt 100 myndige personer.
    Hvert lokalting har ret til at sende en repræsentant til et ting på højere niveau, herredstinget.
    Lokaltingets opgaver er tvende;
    **** At træffe de beslutninger, der alene vedrører den lokalbefolkning tinget repræsenterer.
    **** At vælge en repræsentant til tinget på højere niveau (herredstinget).
    ** Tingshierakiet:
    *** Lokalstingshierakiet:
    Lokalting af ca. 100 myndige personer
    Herredsting af ca. 40 repræsentanter fra lokaltingene. Herredstingene repræsenterer således ca. 4.000 myndige personer hver.
    Landsdelsting af ca. 40 repræsentanter fra herredstingene. Landsdelstingene repræsenterer således hver ca. 160.000 myndige personer.
    Landstinget på ca. 30 personer, der således repræsenterer samtlige myndige etnisk danske statsborgere, med de her angivne cirkatal; 4.800.000 personer.

    *** Parallelt med landstinget findes folketinget. Folketingets medlemmer vælges efter de nuværende regler dvs. ved direkte valg.

    *** Danetinget:
    Landsting og folketing styrer i fællesskab landet og danner i fællesskab regering. I tvister mellem Landsting og Folketing har Landstinget det afgørende ord.
    Parlamentets fællesnavn er Danetinget.
    Landsting som Folketing vælger hver en repræsentant kaldet Rigsråd.
    Lands og Folke-ting vælger i fællesskab en kransekagefigur kaldet Danmarks konge eller dronning, Monarken. Monarktitlen er livslang, dog kan monarken abdicere, såfremt denne ønsker det, og monarken kan ved rigsretssag afsættes. Monarken skal være personifikationen af det danske folks ypperste.
    Monarken repræsenterer sammen med Rigsråderne udadtil Danmark i overensstemmelse med Danetingets holdninger og beslutninger.
    I tiltrædelse af aftaler med fremmede magter er monarkens underskrift alene gyldig sammen med begge Rigsråders.
    Rigsråderne og Monarken udgør tilsammen Det Højeste Råd.
    Ved tiltrædelse af monarkembedet krones Monarken efter at have svoret loyalitetsed over for det danske folk og dets repræsentation, Danetinget
    I Det Højeste Råd skal Monarken være visdommens stemme; “To advise, caution and encourage”
    Vægtningen af Rigsrådernes og Monarkens magt er i faldedne orden således:
    Landstingsrigsråd
    Folketingsrigsråd
    Monarken

    *** Statens berettigelse, pligter og økonomi:
    Staten rolle er at repræsentere essensen af det etnisk danske folks vilje, forsvare dette mod inde og ude-fra kommende trusler og varetage den der fra stammende nødvendige administration. Her til, men ikke til andet, er staten berettiget til at opkræve skat. Socialhjælp er først og fremmest et anliggende for lokaltingene.

    * Vejen fra vor nuværende principløse kaos til visionens virkeliggørelse:
    ** Ikke-vestlige personer, der pt. har opholdstilladelse i Danmark, skal som hovedregel hjemsendes snarest.
    Flygtninge hjemsendes så snart den asylgivende tilstand i oprindelsesområdet er ophørt. Der kan gives dispensation fra denne regel til asylanter, der gennem deres levned og virke i Danmark har bevist, at de ønsker at blive en del af dansk kultur og den danske nation. Grundet de seneste ca. 45 års lallende asylpolitik, skal dispensationsmuligheden bruges yderst sparsomt.

    * Definitioner:
    ** Som etniske danske statsborgere regnes personer, der i lige linje nedstammer fra en person, der i 1970 havde dansk statsborgerskab. Anereækken skal være ubrudt dansk, forstået således at der i lige linje bagud skal mindst en ane i hver generation, der har haft dansk statsborgerskab på tidspunktet for anen i næste generations fødsel.
    ——————————————————————————–

    Ovenstående vision for en ny samfundsorden er principiel og derfor ufuldstændig

    Kommentar by Agricola — 23. december 2012 @ 11:53

  37. @21 Mikael Drachmann:

    “I ignorerer at mennesker kan hjælpe hinanden, uden staten som mellemled. Staten tager 75 % af pengende til sig selv i “administrationsgebyr””

    For mit vedkommende; Nej. Givet at alle etnisk danske statsborgere (se nedenstående specifikation) er sikret jord nok til selvforsørgelse, mener jeg generelt, at velgørenhed er en privat sag.
    I overgangsperioden fra det nugældende vanvittige, principløse kaos, finder jeg det dog et skridt i den regtige retning at underholdsydelser generelt forbeholdes etnisk danske statsbogere (se nedenstående specifikation).
    _______________________________________________________________________________
    @ 21 Mikael Drachmann m.fl.:
    Min vision for et bedre Danmark:

    * Alle etnisk danske statsborgere (se nedenstående specifikation) har uden beregning ret til jord nok til at forsørge sig selv og sin nærmeste familie på. Som udgangspunkt ansættes dette areal til 5 ha., er behovet for sådanne brug så stort, at ikke alle godkendte kandidater kan tilgodeses, kan arealet per person nedsættes til minimum 3 ha.
    Det tildelte areal er til lens fra nationen. Således kan lensherren (m/k) (den det tildelte brugs bruger) ikke sælge bruget eller opåtage lån med dette som sikkerhed. Ved lensherrens død tilfalder bruget atter nationen. Direkte efterkommere efter afdøde lensherre har dog inden for en 3 måneders høringsfrist fortrinsret til lenet fremfor andre konfirmerede kandidater

    * Der indføres demokrati:
    ** Lokalting:
    ***Enhver lokalbefolkning bestående af etnisk danske statsborgere har ret til at danne et lokalting. Befolkningsgrundlaget for et lokalting skal typisk være naturligt sammenhængende befolkninger eksempelvis en landsby med omliggende gårde. I urbane områder kan grundlaget være en karre eller lignende. Befolkningsgrundlaget per lokalting bør være maksimalt 100 myndige personer.
    Hvert lokalting har ret til at sende en repræsentant til et ting på højere niveau, herredstinget.
    Lokaltingets opgaver er tvende;
    **** At træffe de beslutninger, der alene vedrører den lokalbefolkning tinget repræsenterer.
    **** At vælge en repræsentant til tinget på højere niveau (herredstinget).
    ** Tingshierakiet:
    *** Lokalstingshierakiet:
    Lokalting af ca. 100 myndige personer
    Herredsting af ca. 40 repræsentanter fra lokaltingene. Herredstingene repræsenterer således ca. 4.000 myndige personer hver.
    Landsdelsting af ca. 40 repræsentanter fra herredstingene. Landsdelstingene repræsenterer således hver ca. 160.000 myndige personer.
    Landstinget på ca. 30 personer, der således repræsenterer samtlige myndige etnisk danske statsborgere, med de her angivne cirkatal; 4.800.000 personer.

    *** Parallelt med landstinget findes folketinget. Folketingets medlemmer vælges efter de nuværende regler dvs. ved direkte valg.

    *** Danetinget:
    Landsting og folketing styrer i fælleskab landet og danner i fællesskab regering. I tvister mellem Landsting og Folketing har Landstinget det afgørende ord.
    Parlamentets fællesnavn er Danetinget.
    Landsting som Folketing vælger hver en repræsentant kaldet Rigsråd.
    Lands og Folke-ting vælger i fællesskab en kransekagefigur kaldet Danmarks konge eller dronning, Monarken. Monarktitlen er livslang, dog kan monarken abdicere, såfremt denne ønsker det, og monarken kan ved rigsretsag afsættes. Monarken skal være personificationen af det danske folks ypperste.
    Monarken repræsenterer sammen med Rigsråderne udadtil Danmark i overensstemmelse med Danetingets holdninger og beslutninger.
    I tiltrædelse af aftaler med fremmede magter er monarkens underskrift alene gyldig sammen med begge Rigsråders.
    Rigsråderne og Monarken udgør tilsammen Det Højeste Råd.
    Ved tiltrædelse af monarkembedet krones Monarken efter at have svoret loyalitetsed over for det danske folk og dets repræsentation, Danetinget
    I Det Højeste Råd skal Monarken være visdommens stemme; “To advise, caution and encourage”
    Vægtningen af Rigsrådernes og Monarkens magt er i faldedne orden således:
    Landstingsrigsråd
    Folketingsrigsråd
    Monarken

    *** Statens berettigelse, pligter og økonomi:
    Staten rolle er at repræsentere essensen af det etnisk danske folks vilje, forsvare dette mod inde og ude-fra kommende trusler og varetage den der fra stammende nødvendige administration. Her til, men ikke til andet, er staten berettiget til at opkræve skat. Socialhjælp er først og fremmest et anliggende for lokaltingene.

    * Vejen fra vor nuværende principløse kaos til visionens virkeliggørelse:
    ** Ikke-vestlige personer, der pt. har opholdstilladelse i Danmark, skal som hovedregel hjemsendes snarest.
    Flygtninge hjemsendes så snart den asylgivende tilstand i oprindelsesområdet er ophørt. Der kan gives dispensation fra denne regel til asylanter, der gennem deres levned og virke i Danmark har bevist, at de ønsker at blive en del af dansk kultur og den danske nation. Grundet de seneste ca. 45 års lallende asylpolitik, skal dispensationsmuligheden bruges yderst sparsomt.

    * Definitioner:
    ** Som etniske danske statsborgere regnes personer, der i lige linje nedstammer fra en person, der i 1970 havde dansk statsborgerskab. Anereækken skal være ubrudt dansk, forstået således at der i lige linje bagud skal mindst en ane i hver generation, der har haft dansk statsborgerskab på tidspunktet for anen i næste generations fødsel.
    ——————————————————————————–

    Ovenstående vision for en ny samfundsorden er principiel og derfor ufuldstændig

    Kommentar by Agricola — 23. december 2012 @ 12:16

  38. Ikke-europæiske asylanter har passeret mange sikre lande, inden de ankom til Danmark. Den danske stat bør derfor have den opgave at sende ikke-europæiske asylanter tilbage til det først sikre land i asylanternes nærområde.

    Kommentar by Jørgen — 23. december 2012 @ 18:54

  39. ->Enig, Jørgen. Hvorfor gør vi ikke det? Det er ikke til at forstå!

    Det bryder ikke med nogen konventioner, at sende turister, der siger, de søger asyl, tilbage til det første land de passerede på ruten.

    Det var dér, de skulle have søgt om asyl, hvis de mente sig forfulgt i deres hjemland.

    Hvis de blev bedømt som personligt, politisk forfulgt i deres hjemland i det første land de passerede på ruten, var de berettiget til asyl dér.

    Kommentar by A-mad — 23. december 2012 @ 19:56

  40. Det er imponerende at indavlede,retarderede,muslimske negre fra Somalia kan indvadere et land og uden at yde noget til gengæld kan larmende demonstere deres utilfreds med landets love,har landet ikke lov til at sparke disse dissidenter ind i en grisetransport og køre dem tilbage til det land hvor de kom fra.

    Kommentar by emmagad — 23. december 2012 @ 22:23

  41. Det vil også være en god ide, at staten får motiveret de mange udlændinge der er på overførselsindkomst(mange af dem er fra 3,verdens lande) til at rejse hjem. De derved sparede penge kunne istedet for bruges på de danske borgere, f.eks. danske ældre og syge.

    Kommentar by Jørgen — 24. december 2012 @ 19:18